Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • J.K.F.

    csendes tag

    válasz SteveBeard #2930 üzenetére

    Vonalas telefonod is van az ADSL mellé? Ha van, akkor szakadáskor az ad búgóhangot vagy néma?

    Nálam házon belül volt olyan kötéshiba (amit én követtem el), amitől megszakadt vagy nagyon lelassult a net (1-3Mbps). A vonalas telefon ilyenkor nem adott búgóhangot, ha viszont ráhívtam erre a számra, majd 10-15 másodpercnyi kicsöngés után letettem a hívást a net is és a telefonvonal is megjavult. Egy időre. Végül újranyomtam a hibás kötést és azóta minden szép és jó.

    A képen látható 2-3 durva minőségromlás (vagy teljes szakadás?) csak 15-30 másodperces. Azokat Te csináltad (pl. kábel kihúzása a modemből) vagy "magától" történt? Ha a szakadás hosszabb ideig fennáll és pl. a modem újraindítása sem segít, esetleg ki lehetne próbálni egy QLN tesztet az xDSLinfo 1.99beta-val 5 másodperces mintavételt beállítva, és össze lehetne hasonlítani az ott látott QLN grafikont pl az előző képeden látható QLN grafikonnal, hogy nincsenek-e benne ahhoz képest fura eltérések (sok zajcsúcs, vagy egységesen több decibeles eltérés minden vivőn). Ha jól emlékszem ez a QLN teszt csak a dchard-féle szoftverrel működött nálam, a gyárival nem.

Új hozzászólás Aktív témák