A szerviz vajon hány telefon beküldés után ad ilyen igazolást?
Lehet, hogy a végtelenségig csinálják, hisz ez a dolguk. A 3. telefont kapom holnap, nekem már ez is épp elég, hogy megváljak tőle. A Fogyasztóvédelemhez azért nem fordulnék
Ők egyébként is folyton elküldenek, ha írok egy levelet egy problémával kapcsolatban, akkor az sosem elég nekik, leráznak elég könnyen. Nem vagyok asztalcsapkodós fajta sem, szóval kicsit nehéz lesz holnap egyedül nőként érvényesülnöm, de megteszem ami tőlem telik ![:)](//cdn.rios.hu/dl/s/n1.gif)
Egyszer hasonlóképp jártam 4 db GP akkuval. Nyaralás előtt vettem az Electroworldben és egy db nullos volt a 4-ből. Visszavittük, adtak újabb csomagot amiben szintén volt egy nullos. A 3. csomagban szintén volt egy...megelégeltem, noh meg időm sem volt már rohangálni, hisz másnap már mentünk nyaralni, és visszakértem a pénzt. Nem volt nagy huzavona szerencsére. Csak ebben az a poén, hogy ha valaki nem tudja kimérni az akkut amit megvesz, talán vígan használja a 4-et együtt és rá se jön... na mindegy, ez már nem idetartozik, kicsit elkalandoztam, sorry. Már nagyon várom a holnapot, szinte látom a kezemben az S2-t... ![:DDD](//cdn.rios.hu/dl/s/d3.gif)
almafa66: nem úgy volt, hogy nincs is szolgáltató függő Sensation?
[ Szerkesztve ]