Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5851) MerLinh válasza randras (#5847) üzenetére


MerLinh
senior tag

én ezt megoldottam a hd2vel =) bár amikor vettem még nem tudtam, hogy lesz rá android és wp7 =) életem legdrágább telefonja volt, de megérte minden pengőjét =)

[ Szerkesztve ]

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

(#5852) randras válasza MerLinh (#5851) üzenetére


randras
veterán

Erősen gondolkodom egy HD 2-őn. Sensation-höz képest aprópénz, a támogatottság meg... hihetetlen! :R

[ Szerkesztve ]

(#5853) Criton válasza mivan80 (#5838) üzenetére


Criton
veterán

A régebben gyártottaknál sem mind jelentkeztek a problémák. Pld: porosodás...

(#5854) randras válasza Criton (#5853) üzenetére


randras
veterán

Helló srácok!

Az a helyzet, hogy erősen gondolkodom a 8 munkanapon belüli visszaváltáson. Több gondom is van a Sensation-nel, és nem tudom, hogy mi okozhatja őket. A vásárlás után ROM-ot frissítettem RUU-n keresztül, tehát gyári ROM van rajta, de rootolt, s-offolt. Mindent feltelepítettem és beállítottam, ami kell, így nem szívesen telepítenék újra ROM-ot feleslegesen. A gondok a következők:

sense újraindulgat
internet sebessége lassú
ledobál a hálózatról
úgy általában lassúnak tűnik a telefon, de eléggé le is van terhelve, ez szerintem a használat módjából következik (2 napig, amíg nem volt rootolva, és nem tudtam visszaállni Titanium Backup-ból, nem volt lassú)
egy szem por biztosan van a képernyő alatt, de ma észrevettem még egyet, ami esélyes, hogy a képernyő alatt van, de az is lehet, hogy csak kopás a fólián

Szerintetek mit csináljak? 8 munkanapon belül vagyok még... Apropó, ha webshopban rendeltem meg, de személyesen vettem át, akkor az most 3 munkanap, vagy 8?

Minden tanácsot meghallgatok, totál tanácstalan vagyok. :O

[ Szerkesztve ]

(#5855) Nikk válasza randras (#5854) üzenetére


Nikk
senior tag

Vidd vissza és vegyél egy SGS2-t... Sajnos eléggé zsákbamacska jellegű lett ez a Sensation dolog... Én úgy vagyok vele, hamár megvettem kihúzom ezzel valameddig, de az tuti, hogy nem fogok még egy htc-t venni. Az kizárt... Így utólag, hogy hemzseg a hibáktól és miután láttam ismerő SGS2-jét... Hát őszintén... Inkább legyen műanyagból, de legalább legyen normálisan összerakva, ne kelljen azzal baszakodni, hogy most honnan származik, nekem működjön hibátlanul ne úgy mint most, hogy csak azért nem root-olom, mert jaj... Majd megint lesz rajta hiba és mehet megint a mizéria, hogy titanium backup, S-on, lófasz, aztán vissza. Hiányzik a francnak ez az egész...

Eleve a Sense felület is nagyon jó nagyon szép, de a faszé indulgat újra folyton. Miért nem javítják ki az OpenGL driver hibát? Miért nem csinálták meg normálisan a burkolatot, hogy ne kelljen fogkefe sörtével kipiszkálni a dzsuvát a keret és a GG közül? Miért nyöszörög az egész készülék amikor alumíniumból van? Miért karcolódik meg a kijelző amikor GG-ből készült? Miért lesz pixelhibás? Miért szar a hangszóró? Miért van death grip?

Felsoroltam, hogy miért fos ez az egész... Mindenkinél előjött valami, vagy ha még nem is csak idő kérdése, hogy szopathassa magát a szervízzel. Nekem ez a véleményen... Sorry...

[ Szerkesztve ]

DIGIC

(#5856) Tibi09 válasza Nikk (#5855) üzenetére


Tibi09
tag

Nekem semmi bajom sincs a Sensation-nal. Nem is volt, és nem is lesz. kopp-kopp
Van pár ember, akinek szar készüléket kapott és nagyrészt azok írnak ide. Ha annyira általános lenne a probléma a HTC-vel, akkor egy rakás cikk lenne róla neten, mint anno az SE-nél, amikor több szérián keresztül szart árultak.

(#5857) randras válasza Nikk (#5855) üzenetére


randras
veterán

:(
Felrakom a Virtuoust, és nem rakok rá semmi programot, ha úgy is dobál a hálózat, vagy újraindulgat a Sense, visszaviszem. A többi nem komoly gond. És ilyenkor mit csinálnak? A jogszabály szerint 30 napon belül kell visszaadniuk a pénzt, és nekem kell fizetni a visszaszállítást... hát b*meg, egy hónapig telefon nélkül, és mégis mennyit fizetnék?
:F

Tibi09: annyira tetszik ez a telefon, de az, hogy a sense újraindulgat, nagyon akasztja a használatot, gondolom logikus (>10mp, mire újraindul), az meg hogy dobál a hálózat, az felvet további kérdéseket: például mikor lesz olyan, hogy nem tudok hívást fogadni?? hát azért, ne essünk már át a ló túloldalára, mégiscsak egy telefon. ha visszaviszem, újat kérek, szerintem, és ha az is szar, akkor nemtudom. de tuti nem sgs2. veszek egy hd2-őt, még újonnan is kijön ennyiből, és még marad is.

[ Szerkesztve ]

(#5858) rgeorge válasza Nikk (#5855) üzenetére


rgeorge
addikt

Nem vitatkozni szeretnék, csak megemlítem, hogy inkább a Ti hibás készülékeitek a kivételek, nem pedig a mi (eddig) hibamenteseink. Mi nem írjuk be naponta, hogy nna, ma sem indult újra a Sense, stb. Akinek a hibák előjöttek, azok joggal mérgesek, de ne gondoljátok, hogy más készülékkel sokkal jobb lenne a helyzet. Bármiből kifoghatsz egy hibás darabot. És a RUU telepítés, rootolás utáni szoftveres hibákra nehéz azért azt mondani, hogy biztosan a készülék hibája.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#5859) keIdor válasza Nikk (#5855) üzenetére


keIdor
titán

Sajnos a HTC kapkodott és itt vannak a nyomai. Nálam hálaistennek eddig minden rendben. Egy hibát amúgy észrevettem én is. A felső, előlapi kameránál nincs semmi üveg magán a hátlapon és ott eléggé be tud menni a kosz. Elég nagy hülyeség volt azt a lyukat otthagyniuk a mérnököknek.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5860) tgb válasza randras (#5857) üzenetére


tgb
senior tag

a root a ludas és a titanium!kis böngészés után rá lehet jönni!a superuser apk max 3.0-ás legyen,az az utáni verziók bekavarnak a telónak,a titániummal ha mentesz és nem ugyanolyan verziószámú romot raksz vissza,szintén szarakodás!itt nem készülék gond van hanem user hiba!tedd fel a vituosot,a superuser max 3-0-ás legyen és nem lessz semmi gond!nem melegszik és nem merül rohamosan!a porszemnek pedig örülj hogy még látod! :DD

[ Szerkesztve ]

az irányár nem félarat jelent!

(#5861) mizu válasza Tibi09 (#5856) üzenetére


mizu
aktív tag

Gyanítom, hogy akinek "hibátlan" készüléke van, az vagy nem tud a hibáról, vagy nem vesz tudomást róla. A harmadik eset pedig az, hogy még nem jött elő az itt említett eshetőségek közül valamelyik.
Ezelőtt szintén HTC-m volt - Desire S. Kicsit furcsa nem, hogy azt is cseréltettem, majd a kicserélt telefont 3 szervizelés után visszavásároltattam a T-vel, mert az is porosodott? De ez egy az általam tapasztalt hibák közül. Ennek ellenére nem fordultam el a gyártótól. Megvettem a Sensationt, mondván egy 120kilós telefont csak összeraknak már normális módon - tévedtem. Másodszor van szervizben, ugyanazzal a problémával, plusz előjött az első szerviz óta még 2 gond is.

Itt megemlíteném az E-Care hanyagságát is, mert kijelzőcsere során szintén poros kijelzőt tettek a készülékbe. Nem is beszélve arról, hogy lassan egy hete írtam nekik üzenetet a már elkészült készülékkel kapcsolatban, hogy nézzék már meg normálisan, hogy valóban megszűntek-e az általam jelzett problémák. Smurfie-nek is írtam, ő nem ír, mert be sem jelentkezett azóta, ezt meg is értem. De hogy a cég nem képes válaszolni az e-mailekre, ezt valahogy nehezen fogadom. Ha a szalagról lekerült telefonok ratyik, a support kárpótolja már a hiányosságokat.

Lehet jönni, azzal, hogy csak az ír a fórumba, akinek valami baja van a telefonnal, de eddig speciel annyira dühített a HTC takony munkája, hogy arra sem méltattam a mobilóriást, hogy írjak ez ügyben. De látván, hogy van néhány elvakult, vagy szerencsés user, aki kop-kop jó telefont vásárolt, b*ssza a csőrömet, hogy csak 10-ből 4 készülék olyan, amit valóban telefonnak nevezhetünk. Azt azért ne felejtsük el, hogy bár kevesen vannak azok, akik panaszkodni járnak ide, biztos vagyok benne, hogy vagyunk még néhányan, akik be is néztek, de hozzám hasonló módon inkább nem keltik a feszültséget és lenyelik azt, hogy selejt telefont vettek. Bár Nikk, rizso, scapegt, randras és én (ha valakit kihagytam boccs) nem hiszem, hogy alacsony létszámnak bizonyulunk a ~30 aktív fórumozóhoz képest. Úgyhogy valóban el kell gondolkodni azon, hogy a HTC megérdemli-e a prémium jelzőt - mert szerintem nem.

Nem ragadok le egy gyártónál, elismerem, ha rosszul döntöttem és lassan kezdem bánni, hogy nem a szar műanyag SGS2-őt vettem meg. :(

▫️ PH! FAN ▫️

(#5862) randras válasza keIdor (#5859) üzenetére


randras
veterán

Szerintem ezt direkt csinálták így, hogy ne karcolódjon. Egy erőteljesebb fújással simán ki tudod tisztítani, nyálat nem árt előtte letolni. ;]

tgb: a superuser 3 felrakása óta crashel az összes root request-elő app. a superuser 2.x-el nincs semmi hibám, Titanium Backup-pal pedig semmilyen rendszerösszetevőt nem állítottam vissza, csak angry birds-öt, cut the rope-ot, illetve főleg a telepített appok listájára volt szükségem, hogy újra tudjam telepíteni őket. virtuous most települ.

(#5863) tgb válasza randras (#5862) üzenetére


tgb
senior tag

a superuser a ludas,ugyan igy jártam! a 2.3.6.3 nem működött a 3.0.5 szintén ezt produkálta mint neked,a 3.0-val hibátlan!ja és a gyári rom nem szereti a rootot!!!

[ Szerkesztve ]

az irányár nem félarat jelent!

(#5864) Tibi09 válasza mizu (#5861) üzenetére


Tibi09
tag

Erre csak annyit reagálnék, hogy nekem a Sensation előtt Hero-m volt, ami szintén HTC. Azt 2 évig használtam és 1,5-ig ment simán, aztán volt benne egy fődarab csere és még mindig megy. Azért is vettem most HTC-t, mert a Hero is tökéletesen ment és ezt se bántam meg. A következő telóm is HTC lesz valószínűleg, majd kb 2 év múlva.

Egyébként te csak kifogtál egy szart és most az egész világra mérges vagy és írod a hülyeségeidet, hogy 10-ből 4 hibás. Mindegyik hibás csak az userek nem akarnak róla tudomást venni stb... Egy telefonból szignifikáns következtetést vonsz le, nem csak a Sensationra, hanem az egész HTC-re.

Ha már az előző HTC-del is gond volt, akkor miért vettél megint HTC-t? Ott vannak az almás termékek, vegyél olyat és nem lesz gondod. Bár nekem nincs gyomrom az apple-höz.

peace

(#5865) keIdor válasza Tibi09 (#5864) üzenetére


keIdor
titán

Pedig tény, hogy 1 éve a HTC minőségben romlott, elég csak megnézni milyen szart/szarokat adtak ki az első WP7-nél. HD7-nél kilátszott a SIM kártya. A Desire Z-nél és a 7 Pro-nál lötyögött a QWERTY, kamerában is még mindig elmaradnak, szvsz az Apple, Samsung, SE trió sokkal jobbak kamerában. A HTC ha kinagyítod a képeket PC-n még mindig szarrá mossa a szoftver a képeket, olyan mintha festmény lenne. Az is tény, hogy nagy az arca a gyártónak, mert hogy ők prémium gyártó... tény, voltak és vannak jó telefonjaik, a Sensation is tetszik, de hogy gyártanak szart és nagy a pofájuk az is igaz, egy száraz tény.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5866) Criton válasza mizu (#5861) üzenetére


Criton
veterán

Egyébként csak nekem tűnt fel, hogy azok a készülékek amelyek többnyire hibásak , azok mind szolgáltatónál lettek véve?
Mert akik pld Edigitalban vették, ott nem volt ilyen probléma...

(#5867) rizso válasza keIdor (#5865) üzenetére


rizso
addikt

Én a Sensation kamerájában pozitívan csalódtam. A mostani SE telókba rakott kamera meg finoman szólva nagy csalódás. Talán még a Satio is jobb képeket csinált, mint pl egy Neo vagy Arc.

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró

(#5868) keIdor válasza rizso (#5867) üzenetére


keIdor
titán

Nekem az Arc képei tetszettek. De látom pl. ez a Neo V szarabb a HTC-nél is.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5869) sshr3kk válasza randras (#5854) üzenetére


sshr3kk
tag

Nálam sem jelentkezett egyik általad felsorolt hiba sem, sőt a porosodás sem. Amondó vagyok, hogy minél hamarabb vidd vissza, de a HD2-t nem ajánlom, ugyanis az régebbi hardver, ami majd a későbbi frissítéseknél és az újabb programoknál problémás lehet. Gondolok itt arra, hogy a nem elégséges hardver miatt esetleg lassú lesz. Hiába, az csak 1 magos procival van szerelve. Én azt mondom, adj még egy esélyt a Sensation-nek!

Live your life, like it's your last day!

(#5870) sshr3kk válasza Criton (#5866) üzenetére


sshr3kk
tag

Én a T-mobile-nál vettem, és nem porosodik...

Live your life, like it's your last day!

(#5871) CrAck69 válasza randras (#5854) üzenetére


CrAck69
senior tag

A barátnőm Wildfire S nél csinálta ezeket (újraindulgatott, lassú lett stb)
de csak mert a gyorsbootot kikapcsolta
bekapcsolta aztán jó lett
minden gyári neki a telón :)

Egyszer fenn....

(#5872) roxan válasza Criton (#5866) üzenetére


roxan
senior tag

Nekem is T-s, és nem jelentkeztek a hibák.

(#5873) keIdor válasza roxan (#5872) üzenetére


keIdor
titán

Nálam Vodafone, eddig nincs hiba. Szeptember közepi telefon kb.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5874) Nikk


Nikk
senior tag

Nem root-olt a telóm, úgyhogy arra nem lehet fogni, hogy szar... Nem... Ez a teló NINCS jól megcsinálva. A sense mindenkinél újraindulgat, akinél nem az vagy nem használja a telóját, vagy kamuzik... Többek közt az új market a hibás benne,mivel memory leak-esre sikerült, ergo ez a hiba MINDEKINÉL előjön... Meg eleve... Nálam sem porosodott a teló másfél hónapig, utána elkezdett... A beletett új kijelző szintén poros...

Másfelől aki fogott már a kezében hőskorszakbeli htc-t az tudja, hogy miről beszélek... Ez a telefon ócskán van összerakva... Ez az egész annak köszönhető, hogy a htc szintén tömeggyártóvá vált és a valóságban abszolute nem volt felkészülve arra, hogy 6x annyi terméket gyártson... Csak dobálja ki az újabbnál újabb termékeket, leszarván azt, hogy hibamentes legyen...

Érdemes megnézni, hogy a Samsung már közel sem gyárt annyi telefont. Inkább egy-egy nagyon jó szériát próbál meg kiadni, aminek az az eredménye, hogy egy normális minőség-ellenőrzésen megy keresztül a termék, minimalizálva a hibák mennyiségét... Érdekes módon mostanában hibás SGS-sel nem találkoztam. Egy darabbal sem...

DIGIC

(#5875) keIdor válasza Nikk (#5874) üzenetére


keIdor
titán

Nálam még a régi Market van, ezek szerint nem is érdemes feltennem az újat. Nincs is restart...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5876) roxan válasza keIdor (#5875) üzenetére


roxan
senior tag

azt honnan lehet tudni, melyik market van fent?

by the way: néha nekem is újraindul a sense. A hibáknál, hogy nem jöttek elő, nem a szoftveresre gondoltam, hanem hardveresre (porosodás, hangszóró, stb.)
Nekem a legnagyobb bajom a led értesítővel van, és a szinkronizálással. Akkor is villog a led, ha már elolvastam és kitöröltem az új üzeneteket, és sajnos nagyban sz@rik a beállított letöltési ütemezésre a teló. Éjjel pl. 2 óránként kéne. Reggel felkelek, semmi mail. Megynyitom a levelezőt, és ömlenek a hajnali levelek. WTF

Ettől eltekintve no problem. Tudok vele élni, de vásárlásnál nekem az értesítő led nagy előny volt. Előtte ájfon3G volt, folyton be kellett kapcsolni, hogy jött-e valami, idegesített. Na ez itt is megmaradt. :W

[ Szerkesztve ]

(#5877) mumk1


mumk1
addikt

Szerintem az enyém lehet itt az egyik legrégebbi, június 2-tól van meg és semmi gondom nem volt még vele, jelenleg nem is cserélném le másra.
Sense leállások talán még az első gyári rommal voltak, de custom romokkal soha nem csinálta még.

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

(#5878) rgeorge válasza Nikk (#5874) üzenetére


rgeorge
addikt

Szerintem nincs jogod másokat, pl. engem is kamuzással vádolni. Persze, hogy sokan sokféleképpen használják a telefont, de Te honnan veszed, hogy minden egyes darab olyan, mint a Tiéd? Te hol is vetted? És mert láttál egy SGSII-t, akkor már tudod is, hogy az mind hibátlan?
És a Market az kinek az alkalmazása? Ha tényleg hibás az új verzió, akkor az miért a HTC hibája?
Miért akarsz mindenkit meggyőzni arról, hogy bizony rossz az ő telefonjuk is?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#5879) Nikk válasza rgeorge (#5878) üzenetére


Nikk
senior tag

Nem akarok meggyőzni senkit, akinek nincs új market felrakva annak nyilván nem fog restartolni a Sense, de ezt írtam is... A többi hiba viszont 90%, hogy elő fog jönni másnál is...

Az SGSII-t használtam már, látom, hogy nincs vele gond, még ha műanyag akkor se... Az működik anélkül, hogy hibát produkálna...

Egyébként független a telóm, nem szolgáltatótól lett véve...

A probléma azzal van, hogy egy ilyen kaliberű telefonnál egyáltalán nem szabadna ilyen hibáknak jelentkeznie. Egy 50.000-es Nokia-nál még ok. De egy 120.000-es htc-nél?

Én is elszedtem egyébként új market-et és most hál égnek legalább nem restartol sense... Már nagyon idegesített... Sense 3 valahogy nagyon nincs optimalizálva és jó lenne már tudni, hogy mikor jön ki a következő ROM, mert így nem igazán élvezet használni... :(

DIGIC

(#5880) keIdor válasza Nikk (#5879) üzenetére


keIdor
titán

Hát laggolni tud, az hétszentség... TW4.0 egyébként optimalizáltabb volt fényévekkel már nyár elején, ezt aláírom. Akkor volt SGS2-m, fényévekkel gyorsabb volt azon felület, viccen kívül.:D

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5881) kokler válasza rgeorge (#5878) üzenetére


kokler
aktív tag

Totál egyetértek! Nálam sincsen semmi gond és nem tegnap vettem a készüléket. Igaz, hogy 10 percig volt rajta gyári rendszer, de kb. 10x indult eddig újra a Sense a néhány hónap alatt. Eleve néhány hetente van csak készülék restart, de az is csak mert kell a recovery-hez :B

Nikk: Szerintem jobban tennéd, ha a HTC facebook oldalán vagy a Customer Care felé fordulnál és nem itt szítanád az indulatokat teljesen feleslegesen... :(((

[ Szerkesztve ]

''Mindenhol jó, de nem vagyok otthon...

(#5882) mumk1 válasza Nikk (#5879) üzenetére


mumk1
addikt

Akkor most már csak reménykedhetek, hogy az általad prognosztizált 10%-ba essek... :DDD :D

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

(#5883) rgeorge válasza Nikk (#5879) üzenetére


rgeorge
addikt

Most akkor melyik verziójú market az új? Nálam 2.3.6-os a verzió, de miért ne ez lenne a legfrissebb? Nem tiltottam le a frissítését.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#5884) MerLinh


MerLinh
senior tag

Nekeem június 20. óta van meg a teló, sense restart az elején volt elvétve, de alig volt, mióta custom romot használok azóta nincs sense restart, az új market is fent van, azzal csak az a bajom hogy kicsit lassú, dehát az meg nem a htc sara. Vodafone "függő".

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

(#5885) MerLinh válasza rgeorge (#5883) üzenetére


MerLinh
senior tag

az új nexus primeból leakelt verzió 3.2

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

(#5886) dingo-htc se


dingo-htc se
tag

én azt tudom mondani a sok elégedetlenkedőnek h vásároljon vertu telefont.az biztos jó lesz.sgs2 nél nincs hiba??akkor azt kell venni.10k különbség már szinte semmi ennél az árnál.ott is elő fognak jönni különböző hibák.ezt garantálom.kamera lefagy,újraindul a telo és aktiv használat közben úgy melegszik h alig birod fogni.de szép a képe :C .nekem se nem lassú a telom.nem is laggol.lehet h vmi más progi ami fogja a senset nektek.ettől újra is indulhat.op rendszer ami néha újraindul,sőt néha újra is kell inditani.vannak tipushibák az biztos.de hol nincs?melyik az a telo??vertu esetleg.de még arra sem vennék mérget... :))

(#5887) kokler válasza dingo-htc se (#5886) üzenetére


kokler
aktív tag

Örülök, hogy nem csak én lettem a nép hangja... :R

[ Szerkesztve ]

''Mindenhol jó, de nem vagyok otthon...

(#5888) sshr3kk válasza kokler (#5887) üzenetére


sshr3kk
tag

Nem csak ti vagytok a nép hangja, mondogatjuk már egy ideje páran, hogy a többségnek azért nincsen problémája, akinek van 1-2 az meg folyamatosan sír. Én azt mondom, akinek nem jön be a hibák miatt, az vegyen egy Nokia 3210-est, annak nincsenek ilyen hibái...

Live your life, like it's your last day!

(#5889) Sasal1ty


Sasal1ty
tag

Ami eltud romlani, el is romlik. Vegyetek egy darabkavicsot azbiztos nem romlik el es multitouch is van benne:D egyebkent nekem csak egy pixelhibam van de volt az elozo telomban is ugyhogy ez nalam szeria felszereltseg.:D

GTA V : Pacikuki007

(#5890) mumk1 válasza MerLinh (#5885) üzenetére


mumk1
addikt

Hiába na, Insertcoin-hoz szériatartozék ez is. :)

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

(#5891) dingo-htc se


dingo-htc se
tag

a 3210 amúgy tényleg jó teló. :) ha vkinek csak arra kell amire.akkor mindenképpen jó választás.de a viccet félretéve,a legnagyobb baj az,hogy sokan nem engedhetnék meg maguknak ezt a telot,de mégis megveszik és amikor vmi baja van egyből jön h szar.az tény h akinek már a 2.-3.csere után is rossz az fanyalogva tovább áll.ezt meg is értem.én is ezt tenném valszeg.bár én motorola felé fordulnék nem az sgs2 felé,de ez megint izlés dolga.de az h ilyen-olyan szar azt azért ne.jah és még annyit h őszintén sajnálom akinek bármi baja van a telóval.

(#5892) randras


randras
veterán

Mennyire szívok...

Recoveryben vagyok, sikertelen full wipe script letiltotta a back buttont/power offot/restartot/installt (?), akku 5%-on, recoveryből adb-n keresztül battery statra azt írta tölt, és tölt is, de ez a sz*r letiltott mindent, úgyhogy várok.

Amúgy Android_Revolution_HD-Sensation_3.6.2 az említett hálózat droppal indult, virtuous_sensation-pyramid-v1.1.0 pedig úgy tűnik nem droppol, csak simán mint rom szar, úgyhogy ez akarom most felrakni: virtuous_sensation_xe_v.2.1.0

Vélemény?

És az miért lehet, hogy a DHD-n jól bevált full wipe script itt nem megy? Ti is az ARH super wipe-ot használjátok? :F

(#5893) mumk1 válasza randras (#5892) üzenetére


mumk1
addikt

Aki itt custom romot használ, úgy is mindenki másra esküszik. :)
Már jó néhány hete, napi használatra Insertcoin-tot használok. Szerintem nem bánod meg, igaz van még jó pár használható rom ezen kívül is.
A virtuous_sensation_xe_v.2.1.0-el se húzol rosszat kb. 3 hete tettem fel egy ismerősömnek, azóta gond nélkül használja.

Működik, néha használom ha sokat próbálgatok.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

(#5894) randras válasza mumk1 (#5893) üzenetére


randras
veterán

Majd megnézem azt is, elég sok fajtájuk van, ahogy látom. Sőt, mi a helyzet a Boot Manager appal? Megvettem DHD-ra, használhatatlan volt, Sensation-ön müxik?

[ Szerkesztve ]

(#5895) kokler válasza randras (#5894) üzenetére


kokler
aktív tag

Az XDA-n a Sensation-höz található full wipe script-et használjad mindenképp! Minden készülék/ROM más-más felépítésű lehet, így a wipe is lehet más (más partíciók, bla-bla-bla...).

''Mindenhol jó, de nem vagyok otthon...

(#5896) MerLinh válasza randras (#5892) üzenetére


MerLinh
senior tag

hogyha 3x végig pörög a menükön akkor letiltja dolgokat 3x kell megint végigmenni (beletartozik ebbe a 3ba, hogy a top/bottom föl-le és kész a tiltás/feloldás) ajánlom 4xt-recovery 2.2.7 rc3mat mert az tölt recoveryben is

(#5893) mumk1
jah insertcoin bevált nekem is, mondjuk régóta nem használtam mást, kerneleknél még nem tudom mi lehet a jó nekem...

[ Szerkesztve ]

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

(#5897) mumk1 válasza kokler (#5895) üzenetére


mumk1
addikt

Nem tudom, én szoktam rendesen váltogatni a romokat, hétvégeken ha van időm kipróbálok jó néhány romot, MIUI, CM7, Sense vegyesen és eleddig még egy "wipe data, cache, dalvik cache", mindig elég volt ahhoz hogy minden működjön rendesen. :U

@MerLinh

Szemeztem már én is régóta ezzel a recoveryvel, csak gondolom akkor a a CWM-es backupjaimnak búcsút inthetek. :U

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

(#5898) randras válasza MerLinh (#5896) üzenetére


randras
veterán

Igen, a DHD-s korszak végén is azt használtam már, nagy pozitívum, hogy kiírja rögtön az akku töltöttséget (amúgy tölteni ez is tölt). Most készülök felrakni, felment a Virtuous is.

kokler: Linkel tudsz szolgálni, kifejezetten Sensation-re szántat nem találtam. :(

mumk1: Nem történt olyan, hogy nem tudtál visszaállni phone ROM-ba? Nagyon nem szeretném, hogy megint újra kelljen telepíteni mindent...

[ Szerkesztve ]

(#5899) MerLinh válasza mumk1 (#5897) üzenetére


MerLinh
senior tag

én épp ezt használom, jah, de attól még nem kell kidobni őket ha egyszer nagyon ráérsz lementheted őket ebbe is =)

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

(#5900) mumk1 válasza MerLinh (#5899) üzenetére


mumk1
addikt

Kösziii!! :DDD

@randras
Nekem teljesen jól működik.

http://www.flickr.com/photos/airsmile/ --------- http://www.fotovesely.com/sk/kontakt/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.