Gyanítom, hogy akinek "hibátlan" készüléke van, az vagy nem tud a hibáról, vagy nem vesz tudomást róla. A harmadik eset pedig az, hogy még nem jött elő az itt említett eshetőségek közül valamelyik.
Ezelőtt szintén HTC-m volt - Desire S. Kicsit furcsa nem, hogy azt is cseréltettem, majd a kicserélt telefont 3 szervizelés után visszavásároltattam a T-vel, mert az is porosodott? De ez egy az általam tapasztalt hibák közül. Ennek ellenére nem fordultam el a gyártótól. Megvettem a Sensationt, mondván egy 120kilós telefont csak összeraknak már normális módon - tévedtem. Másodszor van szervizben, ugyanazzal a problémával, plusz előjött az első szerviz óta még 2 gond is.
Itt megemlíteném az E-Care hanyagságát is, mert kijelzőcsere során szintén poros kijelzőt tettek a készülékbe. Nem is beszélve arról, hogy lassan egy hete írtam nekik üzenetet a már elkészült készülékkel kapcsolatban, hogy nézzék már meg normálisan, hogy valóban megszűntek-e az általam jelzett problémák. Smurfie-nek is írtam, ő nem ír, mert be sem jelentkezett azóta, ezt meg is értem. De hogy a cég nem képes válaszolni az e-mailekre, ezt valahogy nehezen fogadom. Ha a szalagról lekerült telefonok ratyik, a support kárpótolja már a hiányosságokat.
Lehet jönni, azzal, hogy csak az ír a fórumba, akinek valami baja van a telefonnal, de eddig speciel annyira dühített a HTC takony munkája, hogy arra sem méltattam a mobilóriást, hogy írjak ez ügyben. De látván, hogy van néhány elvakult, vagy szerencsés user, aki kop-kop jó telefont vásárolt, b*ssza a csőrömet, hogy csak 10-ből 4 készülék olyan, amit valóban telefonnak nevezhetünk. Azt azért ne felejtsük el, hogy bár kevesen vannak azok, akik panaszkodni járnak ide, biztos vagyok benne, hogy vagyunk még néhányan, akik be is néztek, de hozzám hasonló módon inkább nem keltik a feszültséget és lenyelik azt, hogy selejt telefont vettek. Bár Nikk, rizso, scapegt, randras és én (ha valakit kihagytam boccs) nem hiszem, hogy alacsony létszámnak bizonyulunk a ~30 aktív fórumozóhoz képest. Úgyhogy valóban el kell gondolkodni azon, hogy a HTC megérdemli-e a prémium jelzőt - mert szerintem nem.
Nem ragadok le egy gyártónál, elismerem, ha rosszul döntöttem és lassan kezdem bánni, hogy nem a szar műanyag SGS2-őt vettem meg.
▫️ PH! FAN ▫️