Az a baj, hogy ilyen 2,5os onroad mocik beallitasaval mindig szenvedunk haverral. Meg kipuff itt kifuj, ott kop, en ezekkel soha tobbet nem foglalkozom, az fix. 3.5os mocit konnyebb beloni meg jobb a leomlo megoldasa is sztem.
Azert egy savat motorja komolyabb tetel. En annyit tennek, hogy hatlap le, rezo le, hutovorda (hengerfej ) le es korbenez. Ha nem latszik korrodacio, ilyesmi, akkor had menjen. Ha majd itt ott kopi a nyalat vagy nem lehet ertelmesen bekarburalni, akkor mehet tovabb a mokolas. Kezzel atforgatod miutan lattad, hogy nincs benne para es nem akad, akkor nagy baj tan nem lehet.
Persze karbi pucolas ott is ajanlott.
Izzitoban meg cserelj akkut, meg vegyel meg egyet, mi sokat szivtunk amiatt, pedig alap dolog.
Én is panelban lakom, de sztem jó illatú ami gőze marad. pedig nem vok szipus
Nemtom, nekem bejön, hogy büdös a füstje és hangos, mint az állat.
De senki nem kövezi meg a másikat, ha ő a "másik oldalra" esküszik.
Gondolkodtam egy darabig villanyos verdán a többi mellé,de próbáltam és nem fogott meg.
Neked most kefés mocival megy? Ha haverodé meg BL, akkor nem csoda, hogy az jobban megy.
Akkut mit használsz, hány cellásat? És mit is takar, hogy nem olyan jó? Miben jobb az övé? Gyorsabb vagy stabilabb?
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"