Ezen tényleg nem fogunk össze veszni de nekem 3 helim is volt ezzel a csavar rudas megoldással egy hulladék az egész,pontosan ahogy mondod,a sok kis vacak alkatrész egy előnye van amit linkeltél helinek a 3 fázisú motor mert annak a 3 farok motorja is olyan .
Én próbáltam a 977 et nagyon jó kis gép a 922 az nagyon törékeny volt ez nem annyira,.
A táv ezeknél a heliknél teljesen mindegy ,a táv az biztos hogy máshogy repül a 911 es egy másik távval szét lehet tekertetni az egész helikoptert ,ha nem figyelsz mondjuk a szervó kitérítésre ,.
Mivel azért helikopterem volt jó pár db csak 4 és 6 csatornás volt közöttük ,próbáltam másik távval a kis heliket nem győzött meg ,a sajátja jobb volt a 911 es a 912 távjával tökéletes volt.
A 977 távjának semmi baja elég pontos es jó is amire ki van találva .
Az amit a videón repülnek az nem fedi a valóságot ,soha nem fogsz tudni te úgy repülni vele,vagy én sem .
A super cp helit ne vegyük egy lapra ezekkel az kicsit más kategória .
Én csak a véleményem írtam le a 977 egyszerű mint a fa ék, pont jó játszani .Nekem ezekkel a szervókkal mindig a bajom volt csak azért irtam hogy nem jók.
tvamos
A gyermek, latva a videot, mar kozolte is, hogy ezt, (amikor siman fejjel lefele repul hatrafele) meg ezt (amikor bukfencezik) is fogja csinalni... konnyu ez, ebben a videoban 1:45-nel kez nelkul csinalja. Szoval tuti szerelgethetem, ha megveszem. (Az teny, hogy elsore ugyesebb nalam, pedig szimulatoroztam is, meg gyakoroltam is, szepen lassan.)
Ezt el is lehet felejteni,aki vezetett már 6 csatornás gépet az tudja hogy egy stabil pontja sincs mindig vezetni kell ,mindegy hogy áll a helikopter ,olyan mintha egy gömbön akarsz egy golyót egyensúlyozni ,nem ismerem mik a lehetőségei ennek a helinek de én nem láttam olyan embert aki fejjel lefelé a földtől 20cm elengedi a távot pedig jópár találkozón megfordultam már .
[ Szerkesztve ]