PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
satz18
őstag
Milyen nehéz helyzetben vagy Én egy csomó mindenbe bele tudnék kezdeni, ha nem a munkahelyemen lennék és tolnám az ipart.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
KaitouP
veterán
Mirrors Edge -t végigvitted?
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
perge666
veterán
Nem,de eszemben sem volt.
Ezeken vacillálok :
-InFamous2
-Resistance Fall Of Man
-Blacksite
-Crysis3
Meg agyalok hogy GTA V-ben csinálgatom a mellékküldetéseket.
Amúgy meg hiába fekszek egész nap,a láztól tiszta gyenge vagyok,játszani sincs energiám most,sőt még aludni se igazán tudok már 3 napja.
Úgyhogy nem kell rám irígykedni senkinek!!
[ Szerkesztve ]
Bogyi007
veterán
Supportnál nem tűnt fel hogy a srác eléggé töri a magyart?
Én legalábbis mindig azt a srácot fogom ki aki hallásra valami arab akcentussal beszéli kis hazánk nyelvét...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Bogyi007
veterán
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
pumukli4573
tag
keresek olyan emberkét aki nagyon ért szoftverezéshez
Kecskemétiek előnyben
[ Szerkesztve ]
fausto
addikt
Dehogynem, bár akkor e-mail-t írtam, de volt már máskor is szerencsém hozzájuk. Sőt, szerintem csak ő dolgozik ott
Talán már meséltem, de a legjobb beszólás: gondom volt az God of War Ascension online kódjával és azt tanácsolta, hogy a játék kiadóját keressem
perge666
veterán
Sok jó ár van,de akad azért drága is.
Uncharted 3-nál az 1.rész borítója van.
Bogyi007
veterán
Dance Star Party Hitsre fáj a fogam, bár azt még egy jódarabig nem tudnám használni (alig két hete volt a porckorong-sérv műtét) de a Wonderbook epizódoknak is faja az ára....
Akit meg érdekel a PsTv cucc szintén itt találhat olcsón...
PcLand meg pofátlanul olcsón kínál Gran Turismo 6-ot... bár az a Gamers.hunál is jó árban van...
Valamivel meg kéne lepni magamat születésnapra (ami most majdnem a nyuszival együtt érkezik...)
Bár arra most ezen is filózom....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Sirandrish
legenda
Mindenképp digitális verziót veszek belőle, csak várok picit hátha bekerul egy akcióba
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
A`rpi
Topikgazda
Az a Gondom PS-TV-vel hogy alapból csak 1GB háttértár van, és nem tudom hogy ez is csak sony SD kártyát eszik e meg, vagy jó hozzá másmilyen is.
renji00
aktív tag
Csak Sony kártya. És Dualshock is kell hozzá külön.
Sirandrish
legenda
Gondolom a már meglévőt azért lehet hozzá használni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Elims
veterán
Vki kérdezte a mùltkor,hogy a 0%-os tròfeàkat hogyan lehetne törölni a tròfeàs listàbòl.
Megoldòdott.
Màr a playstation alkalmazàssal is lehet nem csak ps4-gyel.
Új joy akciò ITT.
Garantàltan eredeti joy-ok. Nem hezitàlok,a camouflage biztos jön...
Sanyi.mTs
addikt
csak a 0%-os trófeákat lehet törölni, vagy bármelyiket? mert van 1-2%-os is, amit szívesen törölnék.
szerk.: telepítettem az App-ot és csak a 0%-osakat engedi törölni.
[ Szerkesztve ]
erahurka
félisten
A 0%-osakat még értem hogy törölni akarjátok (én is), de amiben elértél pár százalékot azt miért?
satz18
őstag
Végeztem a Resident evil HD-val. A kezdeti nehézségek után egészen belejöttem, de csak azért, mert szolgalelkűen követtem a video walkthrought. Maga a környezet nagyon bejött, de összességében nagyon nehézkes a játék mechanikája. Pl a ribbonoknak semmi értelme, mivel rengeteg van belőle, ergó nem nagyon van mentési korlát. Viszont így plusz két lépés amíg kiveszem a ládából, mentek visszateszem a ládába. Ugyan ez a zombik elégetésével. Az, hogy 2 zombinként kerozint kell keresgélni megint csak idegesítő. Inkább lett volna háromszor annyi ellenfél az égetősdi helyett. Így elképesztő lőszermennyiséget halmoztam fel és nem tudtam mire elhasználni. Az élettöltők szintúgy. Mire végiggörgettem az item boxban a listát megőszültem. Egyébként maguk a fegyverek nagyon bejöttek, meg a zombikat leszámítva az ellenségek is. A sztori az szokásos Resi, ami engem nem fog meg úgy mint mondjuk egy Silent hill.
Összességében így hogy letoltam a Resi 1,4,5-öt, most már végleg kijelenthetem, hogy biztos nem leszek Resi fan, de hát ízlések és pofonok... Persze ha kijön a 2 felújítva, akkor valszeg annak is nekikezdek.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Sanyi.mTs
addikt
mert volt egy játék, kipróbáltam 1/2 - 1 órát, nem tetszett annyira, h végig vigyem és közben kaptam 1-2 trófeát, mert pl. eljutottam x helyig. engem ez is zavar annyira, mint a 0%-os.
Elims
veterán
Ezt én sem értem..
Az O.K.,hogy a Nagy triò /Fausto,Árpi és James -sorrend mindegy-/ törölné az aràny miatt,de "mi" miért? :-o
Szerk.:
Persze még most sem értem,de ha zavar akkor persze..törölnéd.
[ Szerkesztve ]
Sirandrish
legenda
Véget ért a Walking Dead...
Elég durva érzelmi töltetek vannak benne. Összességében nagyon tetszett..nagyon kellemeset csalódtam.
Lenne is egy kérdésem.
Van aki végigvitte és az elején nem vette el a kocsiból a kaját?
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Sirandrish
legenda
És egyáltalán hogy és hol lehet?
Én nem találom
Bár 1% szinte mindnél megvan, pedig sose fogok újra játszani velük
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Wlac
Ármester
Én jó arc voltam, és nem vittem el. A többiek letoltak, és ők igen. Ugyanaz a végkifejlet.
“The wha-"
(#65173) Sirandrish válasza Sirandrish (#65171) üzenetére
Sirandrish
legenda
Megtaláltam. Hát elég nagy butaság hogy az 1%ost már nem engedi törölni.
Pl nekem a PES 2014...egy meccset játszottam benne és nem is áll szándékomban többet, és mégis ott rohad a profilomon örökre.
Nah hátha a kövi frissítésnél beleteszik
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Sirandrish
legenda
Az oké hogy a végkifejlet ugyanaz, de a csóka a Hotelbe mit csinál akkor? Ott van egyáltalán? Mert ugye tőle és a családjától vettük el ha jól értettem..és ezért esküdött bosszút.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Sanyi.mTs
addikt
Sirandrish
legenda
Igen, közben megtaláltam, de azért köszi az infót.
Ha 1%-ig lehetne törölni azzal többet érnénk
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Synthwave
HÁZIGAZDA
Elims
veterán
Szerintem ne gondolkozz rajta,garantàltan eredeti joy 12e-ért nem sok helyen van sajnos.
Telefonon is leadhatò a rendelés,nem kell belépéssel bajlòdni,az előbb hívtam őket.
Hétfőre mondta,hogy megérkezik,furcsa lenne... :-)
Pont ròzsaszínben?? :-o
Persze te tudod. :-)
crue
őstag
Azután meg az lenne a baj, hogy miért nem lehet 2%-ig és így tovább.
Sirandrish
legenda
Lehetséges, de azért 1%ot (mellesleg 2t is) simán össze lehet kaparni egy 10perces "teszt" alatt is, ami idő alatt eldöntöd hogy neked erre rohadtul nincs szükséged. És mégis. A profilodon ott fog virítani végig.
Amúgy ezen a vonalon haladva had töröljek bármit..majd én eldöntöm hogy mit szeretnék a profilomon látni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Sirandrish
legenda
Ha ezt megveszem, az ugye a teljes második évad?
Illetve mikorra várható a többi epizód? Mert úgy látom még csak 2 elérhető..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
erahurka
félisten
A többiek letolnak, aztán elveszik a kaját. Szóval ugyanaz a végkifejlet szerintem. Olvasd el még egyszer Wlac hsz-ét
Szerintem teljes. De vigyázz ha más platformon veszel TellTale Season Pass-t, mert ott nincs benne az első rész.
[ Szerkesztve ]
Sirandrish
legenda
Jól van hülye vagyok. Hát attól még elvesszük a kaját hogy én nemet mondok.
Okés, köszi...kicsit korán van még
Amúgy ez elvileg tartalmazza mind az 5 epizódot, amiből ugye eddig 2 elérhető..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ha adsz rá pízt, mán rendelem is.
Amúgy nem olyan húderitka 12 ezerért eredeti pad. Amazon tele van vele - de volt már olcsóbban is.
Tetszetős. Kis elütő egyénisége van meg guszta. Mintha valamilyen töltetlen cukorkából lenne.
A többi szín snassz (vagy túl sötét).
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Synthwave
HÁZIGAZDA
Pont ezért csináltam újat. A Walking Dead demo belekontárkodott a csodába. Szerencsére csak 55 órányi FFXIII eredménye veszett oda.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Sirandrish
legenda
Azért engem ennyire nem zavar
Amúgy mi a te ID-t? Rákukkintanék
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Synthwave
HÁZIGAZDA
Egyelőre nem hiszem, hogy sok értelme lenne. Az elmúlt majd' 1,5 évben egyszer volt online a gépem, tavaly Augusztusban, amikor a ToX 2-nek szükséges FW-frissítést szedtem le.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
ldave
félisten
Itt csak engem hagy hidegen ez az egész trófea téma?
A Slime draws near! Command?
Elims
veterán
Ha tényleg veszel csak neked egy ezressel beszàllok. :-)
A mafia 2-ért cserébe. (Nem felejtek ;-) )
LDave: Nem,engem is pont annyira érdekel. :-)
Szerk.: Persze màsét megcsodàlom.
[ Szerkesztve ]
Sirandrish
legenda
Még mindig nem világos nekem ez a Walking Dead Season 2.
A leírásban ez szerepel : " (Episode 1-3 Available Now, Episodes 4-5 to be released Summer 2014) in the sequel to 2012's Game of the Year."
Kicsit lentebb meg ez:
"A continuing story of choice and consequence spanning across five episodes:
Episode 1 - Available Now
Episode 2 - Available Now
Episode 3 - Coming Soon
Episode 4 - Coming Soon
Episode 5 - Coming Soon
"
Most akkor mi van? 2 vagy 3 epizód elérhető jelenleg? És 2014 nyara? Lassan 2015 nyara van...befejezik egyáltalán?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
ldave
félisten
Ezek régi adatok, már rég kint van az összes rész, tavaly nyáron jelent meg az utolsó (2. éved, 5. rész).
A Slime draws near! Command?
Sirandrish
legenda
Oh hát akkor buy it
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
james001
veterán
Már rég kinn van a 2. évad
Nem szóltam
[ Szerkesztve ]
"The stars have died and the heavens go up in flames"
Sirandrish
legenda
Olyankor mi van hogy ha veszek valamit, az emailt meg is kapom róla, de a download listában még sincs benne?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Synthwave
HÁZIGAZDA
Bedobom ide is az elmúlt ~3 hét termését;
Jó egy év után, pár napja megint elővettem a Final Fantasy XIII-at. Anno Chapter 11 közepe táján hagytam félbe, 55 játékórával - az azóta törölt accounton.
Ugye kegyetlenül lineáris csőben mész, de ha más nem, legalább a mai napig szép - leginkább a karakterek és az ég. Meg ugye a CG és az OST se rossz.
A játékrendszer külsőre 1x1, végletekig le van butítva (meh..még mindig visszasírom az FFVIII junction-rendszerét), de azért a háttérben sok számolás folyik (Game Mechanics Guide). Mondjuk örülnék, ha ennek GUI-szinten is lenne látszata, nem Strength, Magic + egy Skilltree meg pár tárgy és csá..
Összességében sok taktikázásra nyílik még így is lehetőség, bár inkább a játék utolsó negyedében.
Nincs világtérkép, minijátékok etc. Szóval Final Fantasy-nak annyira nem az (csak bizonyos hangulati- és kezelési elemeket illetően - meg a hossz), inkább egy valamennyire testreszabható, lineáris akciójáték, aminek története is van.
Szóval újrakezdtem és most egy kicsit jobban figyeltem a sztorira. Végig is játszottam, jó 72 óra van benne (a tavaly előtti 55 óránál történő félbehagyáson kívül), jócskán post-game vagyok.
Lassan kimaxolódnak a dolgok, jönnek a tier 3-as fegyverek és még néhány superboss hátravan, de majd idővel sorra kerülnek azok is. A trófeák jelenleg csak 46%-on állnak, de pl. az egyiktől uszkve 10 perc választ el, szóval lesz az több is.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Persze ezután belvetettem magam a Final Fantasy XIII-2-be, ami igen kellemes meglepetéssel szolgált.
Óriási pozitívumként éltem meg, hogy végre nem egy csőben megyek előre-hátra és bár a játék nem teljesen open world, de jelentőset nyitott ezen irányba.
Meg a történet. Az időutazásos és párhuzamos idővonalas dolgok szüvem egyik kis csücskiben temporálódnak, szóval a sztori mikéntje igen hálásan érintett. Mert ezek a dolgok elgondolkodtatnak.
Meg hogy csak aktuális legyek, érdekelt, hogy mi lesz a folytatás (ami a XIII esetében annyira nem volt jellemző), mindig kifejezetten vártam a következő játék-szeánszt. Szaúval kédvés Maúniká kédvés, időutazásban forwards-backwards lesz részünk dögivel, miközben paradoxonok tucatjait hozzuk helyre. Ebből adódik, hogy maga az előrehaladás nem egészen lineáris, ami megintcsak jó.
Igen hangulatos helyszíneket is találunk szép számmal; a régészeti ásatásoktól kezdve a havas romvárosokon és burjánzó erdőségeken át, a sztyeppén, ill. Blade Runner-es megalopoliszon keresztül az utópikusan agglomerált zöngékig és a jövő romjaig van minden. Szóval az atmoszférával nincs probléma.
Még egy kis pozitívum, hogy ha havazik, az látszik főhőseink ruháján és haján - Serahnak még kis didgergő animációja is van. Beltérbe érve ugyan "kissé" hamar leolvad róluk a zúzmara, de na, azé mégiscsak.
Játéktechnikailag is megújult a gém. A Crystarium elfajzott teljesen. Az elődben már az is egy elég primitív fejlesztési rendszer volt, ez még inkább az lett. Gyakotlatilag teljesen egyirányú (adott kaszton belül legalábbis). A valóságban azért nem ANNYIRA szörnyű, mint amilyennek hangzik. Persze nem is egy Fallout 1-2..
A viselhető accessory-k mennyiségét (itt egy számérték definiál; alapból 50 egységed van, ez az item 25, az 40, amaz 75, hú az meg 100 - ami amúgy a max.) az előre meghatározott össz-szintenként választható fejlesztések között mazsolázva bővíthetjük - az új kasztok megnyitása és a többszintű kasztbónuszok életbe léptetése is így működik.
Öröm az fél-ürömben, hogy a mindenféle tame-elhető, bionikus és robotikus kreatúrák bevezetésével (akik harmadiknak állnak be a partiba) a harcrendszer mégis finomodott, nagyon sokféle kombináció lehetséges.
Ennek fényében lehetőség nyílt a beállított Paradigmák elmentésére (3 slot van - és egy slothoz 3 lényt lehet variálni, ami az ún. Paradigm Pack), ami megintcsak egy szép nagy plusz.
A vadonban összeszedett hentestársainkat is hasonlóképpen tudjuk fejleszteni a Crystariumban, mint a két főszereplőt, csak mindig a megfelelő fajtájú és szintű materialokkal.
Minden lanye különböző, lehet egymásba integrálni őket, átvinni perkeket, kis accessory itemekkel egyedibbé tenni a külsejüket (vannak sírás tárgyak). És (eleddig egy kivétellel - Twilight Odin) el is lehet őket NEVEZNI. Bár meglehetősen sok előre definiált névből lehet csupán választani, azért ez is egy jó pont ám.
Ezen mennyit sírtam. Ilyeneket alkottam pl.
CALIGULA, a Zwerg Scandroid Ravager (egy egyetemi diplomaosztós sityakkal - mert ő ÉRTELMISÉGI)
BRONSON, a marcona Chocobo Commando (egy pöttyös masnival a nyakában, hogy lágyuljon az image)
ARMANDO, a pajkos Imp Synergist (szép, naracssárga-fehér csíkos sityakban, nagyon szexi)
ORVILLE, az örök filozófus, ex-bokszoló Goblin Commando (szájában(?) egy kristályszívvel - mert érzékeny lélek)
Ezek a nevek nagyon passzoltak a személyiségükhöz. <3
Meg pár egyéb elvtársat is kineveltem, mert jó az úgy.
Visszatérve a harcrendszerre; a stagger is gyengébb lett. Pontosabban nehezebb elérni, mert a pre-emptive strike csak 120 %-ig dobja föl a csúszkát.
Ennek nyilvánvalóan jó oka van, tekintve, hogy itt a mindenféle lemészárlandó entitásokat nem látjuk előre grasszálni a pusztában, hanem random spawolnak a környékünkön és ha a megfelelő időben (amíg a mutató nem ér pirosba) rájuk verünk egyet a karddal (vagy hozzánkérnek), kezdődik a csata.
Ha mi suhintunk elsőnek, akkor pre-emptive strike, ha ők piszkálnak meg először, standard battle. A harmadik lehetőség, hogy ugyan nem érnek el, de a kis jelzőeszközünk pirosba vált és végigfut a skálán; így is kezdődik a haddelhad, ellenben a harc közben / vesztett harc végén nem nyílik lehetőségünk Retry-t választani. Szóval kényes helyeken csak óvatosan.
Meg ott a d) verzió, hogy pofátlanul tovafutunk és sikerül kiérnünk a támadók "radarsugarából" időben - ami legtöbb esetben sikerülhet is.
Az e) verzió meg az, hogy chocobo-háton ügetünk és akkor nem spawnol semmi.
Ja, és végre van ugrás. Lehet SZÖKELLENI. \(: D)/ Később meg még nagyobbat.
Meg vannak helyek is amiket csak így lehet elérni - meg egy kis kreativitással.
Ami negatívum, hogy a fegyverek vizuálisan csakis a színükben különböznek egymástól; mind Serahnak, mind Noelnek egyféle weapon model jutott, csak a szivárványon variáltak. Öröm az ürömben (itt is), hogy az viszont legalább a helyszíneken barangolás közben is látszik, nem csak csata folyamán - az FF XIII-mal ellentétben, ahol ugyan igen sokféle fegyver és kinézet volt, de azok csak battle alatt nyertek vizuális megerősítést, a térképen való korzózás alatt látszatra mindenkinél a default gear volt. Szóval ezen a téren előre- és visszalépés is van. Legyen egy döntetlen.
Mindenesetre a játék továbbra is szép, különösen egyes hátterek, az ég - és természetesen a főszereplők karaktermodelljei. NPC-kből azért nem ártott volna még legalább egy tucat plusz skin, hogy kicsit változatosabb legyen a repertoár.
Játszható szereplők tekintetében, az elődhöz viszonyítva az érzelmeim:
+Serah, igen gusztácska kis ruciban
+Noel (szimpi)
-Fang :<
-Vanille (de csak a karaktermodell miatt :<)
És meg kell említeni Yeul-t is, aki igen kis lovely. <33 Bár nem játszható.
Ami még újdonságként hat, az az egyszerűbb puzzlek bevezetése (3 féle, bár az óralaposokat már utáltam a végén, mert faszom má) és némi minijáték Serendipityben; félkarú rablózás és chocobo-verseny, ahol saját madarunkat foghatjuk a rajtvonalba, mindenféle standard és unlockolható futamban. A madár teljesítménye erősen függ majd attól is, hogy hanyadik szintű a kicsike és hogy milyen rajt-taktikát és item-boostokat alkalmazunk rajta a nagy galopp előtt.
Meg online letölthető tartalomként kártyajáték, szintén Serendipity falain belül.
Long story short; bár a játék nem tökéletes és simán lenne alaphangon vagy 10 ötletem, amivel még jobbá lehetne tenni, de szerintem óriási előrelépés az elődhöz képest.
Végig is nyomtam, durván 45 óra alatt, de aztán értelemszerűen nem elégedtem meg ennyivel és rátettem még néhány lapátkával. Eddig ebben is benne van 70 órácska, szóval jócskán post-game itt is.
160-ból 121 shard megvan, egy kivételével minden kasztban lvl 99, miegyebek. Trófeák egyelőre 40 %-on, de kúszik az feljebb is.
Több ending is van, a secret-re hajtok, majd egyszer meglesz az is. Először még azt a 2 megmaradt Wild Artefactos kaput kéne kinyitni valahogy az új helyszínekért.
Aztán idővel a Lightning Returns: Final Fantasy XIII is terítékre kerül, hogy lezárjuk a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy saga-t (legalábbis PS3-szintjén).
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ezzel még nincs vége az utóbbi hónap JGéjmingének, mert ezek után belekezdtem az Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk-ba is. Egy enyhébb FF-csömör után úgy döntöttem, hogy ha már 1,5 éve itt hever érintetlenül, ideje elővenni.
Erről most nem fogok ennyire bőlére eresztve nyilatkozni. Legyen elég annyi, hogy egy 180 fokos fordulat volt az eddigiekhez képest. Hogy miért?
Semmi epicness és világmegváltás, látványos megahenttel és CG-vel megfűszerezve, hanem slice of life feeling, melegség és nyugalom. És egy kis családi dráma, sok endinggel. De hogy mennyire nem brutalitás a köbön, még a bad ending is good tulajdonképpen, csak benned hagy egy olyan érzetet, hogy "ez így nem lesz jó, New Game+".
És egy játék, ahol grindolni gyakorlatilag értelmetlen, egyrészt, mert telik vele az ingame IDŐ (időlimit ;____; ), másrészt mert egy csata végeredményét csak igen kis százalékban befolyásolják a karakterszintek, sokkalta inkább az alkímiával szintetizált tárgyak minősége és tulajdonságai fogják a mérleg nyelvét az irányodba billenteni.
Nincs is túlspirázva a harc, van egy maroknyi enemymodel (azok sem a világpusztító durvulat kategóriában - egy-két bosstól eltekintve) és a színek variálódásával szemléltetik a harci képességeik közti különbséget. Mondjuk itt azért jó lett volna egy kicsit nagyobb variációs tényező, na de sebaj.
Azért taktikázni itt is lehet (és van, hogy kell is).
Ez várható is az Atelier-szériától. Mármint, hogy leginkább az alkímia van a fókuszpontban. TONNÁNYI mennyiségű item és ingridient, rengeteg vonatkozó tulajdonság, trait, effekt és igen komplex tárgyszintetizáló-rendszer.
Szóval időnk nagyrészét a delivery sidequestek, a hozzávaló-gyűjtögetés, az üst fölött görbülés és a szereplők eventjeinek megnyitása (ami amúgy jópárszor NAGYON IS körülményfüggő) fogja kitenni.
Ami a vicc, hogy KIFEJEZETTEN élveztem a dolgot, sokkal jobban, mint vártam. Beszippantja az embert. Mert HANGULAT, az van. A grafika is segít elmélyülni; toon-shader, élénk színek, virágok, erdők, ősi romok. Meg egy-két kazamata, város és egy Salt Desert.
A fontosabb eseményeknél szépen festett, igen guszta állóképeket is kapunk.
Pl.
Sajnos japán hangsáv (az Arland-trilógiával ellentétben) nem van. ;______;
Mindenesetre itt az intro. Jól szemlélteti az alaptónust.
A szereplők is szimpik, gyakorlatilag egytől-egyig, szinte mindenkiből árad a pozitív energia. Humor is akad itt-ott. :> És van egy Tanya nevű, school swimsuit-tan lolibaba is. <333
Ja, és az OST. Na, az zseniális. De tényleg. Quality. Talán ez a kedvenc track-em. Szerintem leszedem az egész albumot.
Az első végigjátszás (a sok ending közül természetesen a rosszal) 31 óra alatt megvolt, de szinte azonnal bele is vetettem magam a New Game+ -ba. Na, az ilyen is ritka.
Ahogy utánanézegettem, az Atelier-játékok márpedig ilyenek; az első playthrough inkább csak ráhangolódás, hogy nagyjából mi van. Fórumokon is ezt írják; elsőre csak lazán játssz, próbálgass, nézz körbe, mit-hogy-meddig lehet kábéra. A NG+ élvezetesebb lesz aztán - és tényleg.
Összességében eddig 66 órám van benne, megért 2 végigjátszást és láttam 4 endinget - és még legalább 4 hátra van. Trófeák 51 %-on, halad ez is. Szerintem holnap lassan jön a második NG+ kezdete.
Meg a jövőben a többi PS3-as Atelier-játék beszerzése.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
No, két Ayesha playthrough után végignyomtam a Castlevania: Lords of Shadow Collection-t is.
Ez is már másfél éve pihent a polcon. Anno elkezdtem, de aztán félbehagytam mid-game - és jött az ominózus account törlés is. Ideje volt újra nekiállni, ha már egyszer itt figyel.
Bár a készítők főként Juan Alvárez Domingo de la Vega meg Pueblo Mucho del Sombrero, azért mégicsak ott van Kojima Hideo, a Kojima Productions, meg kiadóként a Konami. Szóval megfér itt.
Vágjunk is bele néhány gondolat megfogalmazásának.
A gémben durván 25 óra van, amit fel lehet tornászni 40 körülre, ha az ember az egyes mapok teljesítése után unlockolódó trialokat is meg akarja csinálni. Erre minden lehetőség adott, mert a korábban teljesített szinteket bármikor újra meglátogathatjuk. Néha szükség is lesz rá (na jó, a "szükség" erős jelző - inkább csak opció), amikor egy újonan birtokunkba kerülő képességgel elérhetünk immáron olyan helyeket is, amikre addig nem volt lehetőségünk. Viszont nincs olyan, hogy csak ezt meg azt megcsinálom és megyek vissza World Mapra. Ha egyszer újra belekezdtél egy pályába, végig kell nyomni megint, különben nem mentődik el az eredmény.
Összességében nem egy rossz játék, bár annyira nem is kiemelkedő. A legnagyobb probléma, hogy sok a láthatatlan fal - lényegesen több, mint kellene. Nem egyszer van, hogy komplett alternatív útvonalakat látsz, csak éppen nem tudsz átszaltózni egy kavics fölött, hogy járj is rajtuk. Ami vicces, figyelembe véve azt, hogy Gabriel milyen elborult helyeken képes mászni meg lengeni - Pókember kutyafasza.
A mászós részek amúgy azért ijesztőbbnek néznek ki, mint amilyenek valójában - túl sok problémánk nem lehet velük. Mindenesetre elgondolkodtatják az embert, hogy anyád kísérelne meg odamenni meg nemá.
Ami még gond, az a fixált kameraállások, amikhez relatívan párosul az irányítás. A bibi azzal van, hogy így egyes helyeken baromi nehéz átlátni, hogy mi van. Csatában ez még nem annyira zavaró, mindinkább akkor, amikor elhullott lovagok tetemei vagy fegyver upgrade-eket rejtő ládikák után kutatsz. Sok mellett könnyen elmehetsz, annyira nincsenek szem előtt (szó szerint) - ha te mozgatnád a kamerát, LÉNYEGESEN egyszerűbb dolgod lenne.
Az első néhány chapter csak ráhangoló, játékmenetében nem túlságosan kreatív. A játék közepétől (ill. bizonyos ereklyék megkaparintásától) kezdve azonban beindulnak a dolgok, mind a level design, mindpedig a játékmenet mikéntjét illetően. Szóval a második half jobb, mint az első.
A helyszínek között is vannak egészen királyak. Darkos feeling és részletek.
Jópár puzzle is útunkba akad menet közben. Ezek nem túlságosan nehezek, bár egy-egy MEGLEHETŐSEN retardált. Na nem azért, mert annyira bonyolult, hanem mert a megoldásukra tett utalások sem mondanak szinte semmit JÁTÉKTECHNIKAI szempontból. Némelyik már úgy felbaszott, hogy a kontrollert legszívesebben beleintegráltam volna az azt kitaláló fejlesztő rektumába.
Amikor meg lettek oldva, persze "anyád, ENNYI?"..
Volt köztük olyan is, amit már csak kínomba sikerült megfejteni, majd' fél óra rage után. És fájdalmasan egyszerű volt, gondoltam rá előbb is, csak alábecsültem a játék fizikai interaktivitását (ami amúgy nem túlságosan brillírozik, szóval okkal). Na mindegy. Megférnek a puzzlek és legalább a játékmenetet is feldobják egy kicsit, hogy nem csak mindig a vérgőzös hent meg lengősugrabugra megy.
Fegyverarzenálunk a szöges lánccal felszerelt Combat Crossból, a folyamatosan megszerzett upgradejeiből, ezüst dobótőrökből, később tündérekből (na ezeket nem túl sokat használtam, bár egyszer-egyszer jó, hogy vannak) és az igen hatékony szenteltvizes palackokból áll.
Ezen hajigálható cuccokból készleteinket leggyakrabban a pályákon elszórt mindenféle destructible objectek szíjjelszecskázásával tölthetjük fel.
Itt még megjegyzem azt is, hogy nagy megelégedésemre szolgált volna, hogy ha SOKKAL több molekulákká és romhegyekké dezintegrálható pályaelem lett volna. Miért nincs a létige feltételes módjának szinonímája?
A hent amúgy nem rossz (bár nem is a legjobb, amit valaha láttam), mind a kivitelezést, mindpedig az ellenünk felvonuló röcsögő lanyék változatosságát illetően - bár helyenként már kissé repetitív. Igaz, vér akad, de tudtam volna díjazni, ha lehetett volna mindenféle csonkolásokat applikálni és IGAZI vérfürdőt rendezni. Meg ha a diszfigurált tetemek megmaradtak volna. Ugye.
A kedvencem mégis az, amikor a nagy GoW-osok lenézően, GoW-klónként nyilatkoznak a Castlevaniaról. Nekik nyilván elkerülte a figyelmüket a Castlevania: Lament of Innocence megjelenési dátuma. ))
A boss-fightok sem rosszak. Nem kifejezetten nehezek (vagy csak nekem van erről a fogalomról sajátos definícióm), de a legtöbb viszonylag szórakoztató. Nem egyszer HEGYNYI méretű kreatúrákkal kerülünk szembe, akikre fel kell mászni és úgy adni a halántéklebenyüknek a bugylibicsakkal.
A folyamatosan szerzendő pontokból unlockolható combok és special move-ok tárháza nem kevés, bár az is igaz, hogy a játék során az ember megmarad az alaptámadásoknál leginkább. Egyszerűen hatékonyak és lényegesen kevesebb intrikált gombkombinációt kell észbentartani (főleg, ha belevesszük a Light- és Shadow Magic potenciális alkalmazási lehetőségeit is). Egyszerűen nincs többre valós szükség. De a lehetőség adott jaszkarizni, meg feldobni az unalmas hétköznapokat.
A blokkot is elég kevésszer használtam, valahogy könnyebb volt jobbra-balra-össze-vissza kigurulni a felém suhogó rozsdás bökők és agyarak trajektóriájából.
A sztori nem túlságosan eredeti, nem is mennék bele a taglalásába. Szódával elmegy, bár kicsit fokozott kreativitással (mind játékmechanikai-, mind történetvezetési szempontból) jóval többet ki lehetett volna hozni belőle. Meg az sem ártott volna, ha a szereplőknek adnak némi mélységet.
Azt mondjuk érdekesnek találtam, hogy a játék vége felé közeledve a narrátor (aki amúgy Zobek, egy, a sagában feltűnő szereplő, akinek a hangját SIR PATRICK STEWART adja) próbálja BELÉNKSÚLYKOLNI, hogy Gabriel mennyire megváltozott, meg mennyire dark prince lett. Aztán a lókukit, de mindegy. Ettől függetlenül Gabrielről sem szívesen írnék pszichés elemzőtanulmányt - túl sok körmölnivaló nem lenne.
A zenéről nem tudok mit nyilatkozni. Úgy hallottam, hogy a Castlevania-sorozatnak ez mindig egy jellegzetes és kiemelkedő része volt, de jelen esetben nem tudnék konkrét dallamot / opuszt felidézni. Szóval volt zene, biztos nem volt annyira rossz, de hogy nem maradt meg, az száz.
A játék legerősebb része egyértelműen az art direction. És itt most nem csak arra gondolok, hogy szép a grafika - mert az kifejezetten szép és részletes. Hanem art direction. Különös tekintettel a SELECT lenyomásával megnyíló könyvecske bejegyzéseihez készített, ill. az unlockolható illusztrációkra gondolok. Igencsak aprólékosak és színvonalasak, oh yes. Csucsu approves.
Egy szó, mint száz, ha még egy évet rászántak volna a fejlesztésre és kibővítették volna a kreatív részleget, a fejlesztők sokkal grandiózusabb dolgot üthettek volna össze boszorkánykonyhájuk mélyén.
Persze így sem lett selejt vagy ilyesmi, de bőven látnék lehetőséget a játékélmény javítására. Azért egynek még így is megtette; végeredményében nem bántam meg, hogy 25 EUR-t otthagytam anno a Müllerben. Pláne, hogy az kint aprópénz kategória.
A gémet Warrior-szinten játszottam végig és igazából nem volt túlságosan nagy kihívás. Mondhatni, egyáltalán nem. Még játszogatok vele, újracsinálom a pályákat (egy részüket legalábbis), a Knight fokozatot átugorva, egyből Paladin-on. Úgy talán már lesz az ellennek is egy halovány esélye..
Mivel a Collection kiadás van meg, ha meglesz végre a beépítőkeret a vinyóhoz, leszedem a DLC-t is és nekiveselkedek. Aztán később szerintem befigyel a Lords of Shadow 2 is, mert miért ne. Már csak a fentebb említett art direction miatt is. Meg szimpi, hogy abban már nem csak dark middle-ages a setting, hanem a jelenkorban is játszódnak az események.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Visszatérve még kicsit az Atelier-hez;
PS3-on jelenleg 6 (+1, de az az első remastered verziója) érhető el, két különálló trilógiára bontva.
Az első az Arland Trilogy;
1) Atelier Rorona: The Alchemist of Arland (ill. a feljavított és kibővített Plus verzió)
2) Atelier Totori: The Adventurer of Arland
3) Atelier Meruru: The Apprentice of Arland
Itt egy egészen jó kis összehasonlító video review: [link]
Még egy fontos adalék: az Arland Trilógiában kapcsolható a japán hangsáv. Halleluja.
A második a Dusk Trilogy;
1) Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk
2) Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky
3) Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea
Összességében alsóhangon 4-500 óra jóféle időtöltés. Tervben van a fokozatos begyűjtés. :>
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Synthwave
HÁZIGAZDA
<3
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
fausto
addikt
Nekem akkor volt ilyesmi, amikor a játék menüjéből tudtam megvenni a részeket. Töltsd le az s02e01-et, indítsd el és ott keress download opciót. Ha nincs, akkor nincs ötletem.
Sirandrish
legenda
Hát de hogy töltsem le ha nincs a download listán?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
fausto
addikt
Az első sincs?
Ha ott nem találod, menj fel a Store-ba és keress rá a játékra, ott elvileg a Buy helyett Download van. Onnan is le tudod tölteni
(nem akarlak beparáztatni, de előfordulhat, hogy hiba van, akkor viszont hónapokon át tartó szívás várható az ügyfélszolgálattal)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben