Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lalakov

    senior tag

    Belépési hiba, update.
    Több mint két hét kellett ahhoz, hogy az ügyfélszolgálattal eljussak oda, hogy be tudjak lépni. Ehhez meg kellett adnom egy barátom számát.
    Mivel alig használtam már a fiókot és ez az incidens nem erősített meg abban, hogy tovább kéne használnom, így eldöntöttem, törlöm. A pénzemet visszautaltam (az egyenlegem 0), kitöröltem a bankszámlaszámomat és mivel beállítottam egy hitelesítő alkalmazást a belépéshez (kikapcsolni a kétlépcsős belépést nem lehet), kitöröltem a barátom számát. Majd megpróbáltam az adattörléses fiók megszűntetéssel kilépni. Szerintetek sikerült? :W A hitelesítő alkalmazás helyett, megint a nem működő tel. számomra akart sms-t küldeni. Erre visszaállítottam a barátom számát és azt jelöltem ki elsődleges számnak. Hiába, mert újra az én számomra akarta küldeni az sms-t, nem lehetett másik számot választani. Ezután megpróbáltam kitörölni a saját számomat, de ezt nem engedte a rendszer.
    Így megpróbáltam a sima számla lezárást. Itt nem kért semmit, végre megszabadultam tőlük. Vajon ebben a formában mikor törlődnek a benn lévő adatok? A kiküldött levelükben semmit nem írnak erről.

Új hozzászólás Aktív témák