Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Oliverda
#47932
üzenetére
Vicces, hogy pont a payoneer-t említi, ahol a hasonló account töröltetés után egy évvel, a főlapon a korábbi belépési adatokkal nem lehetett belépni, de a support oldalra [amin keresztül kb minden intézendő] (ami másik domain, de visszairányít a főoldalra a beléptetéshez, majd visszalép sajátjára), beengedett a rendszer velük... na az volt a második legrosszabb ilyesmi kaland.
A harmadik meg a skrill, ami ugyanúgy elküldte a hazug levelét, miszerint a törölték a fiókoma. Egy év után, mert újra kellett volna rápróbáltam egy jelszóhelyreállításra, és sikerült. Na onnantól nem tekintem töröltnek azt a fiókot, amit én elérek, de ők már ráfogták, hogy törölve van. -
ledgeri
nagyúr
válasz
Oliverda
#47932
üzenetére
Ezt én már magamban rögzítettem. Ez a storim is múlt évről ered: gondoltam, ha van az opció akkor élnék vele, gondoltam, ha máshol 1-2-3 hét, akkor itt is annyi lesz (adatkérés, összeszedés, letöltés törlés), csak hát ott akadt meg az egész, hogy az össze lett szedve-értesítés megjött, után mikor tölöttem volna le, a rendszer kizárt.
Furi, az is, hogy support oldalon is nem a probléma megoldás az első, hanem "töröljem ezt, és csináljak másikat" a javaslat.... mith ha nem történettel rendelkező fiók lenne, hanem egy 3-4. couldbackup. (cikkért köszi, olvasgatom... de már a cím is jól leírja a státuszom!)
-
válasz
Oliverda
#47759
üzenetére
Én csak azt mondom hogy nem árt normálisan elolvasni a szerződési feltételeket és akkor esetleg nem fogják szerződésszegés miatt blokkolni a fiókot, ha ismertek a szabályok. Itt több okkal lett megsértve. Persze a PayPal a hibás, minek írt bele ilyet, egyáltalán hogyan merészel szerződési feltételeket kitalálni.

Azért is ők lesznek a hibásak, ha átadják az adóhatóságnak a törvényi feltételeknek megfelelő PP regisztrációk számla adatait.
Kár hogy te megint rám teszel megjegyzést, nem igazán visz előre semmit. -
válasz
Oliverda
#47461
üzenetére
Nem állítottam az hogy a PayPal deviza váltása megéri, azt nem értem hogy a 3 %-ot honnan veszed, szerintem több, ha mondjuk a Wise árfolyamához hasonlítom.
Ha az Erste bankhoz hasonlítom akkor meg előfordulhat hogy az a rosszabb mint a PayPal árfolyama forint és más deviza tekintetében.
Most a PP € 400,81 Ft, az Erste EUR 394.87 Ft míg a Wise EUR meg 380,51 Ft. (5,3 % és 3,77% ezeknél most)
Lehetne számolgatni más bankok árfolyamát a Revolut-hoz vagy a Wise-hoz viszonyítva
Mindenki a saját felelősségére használja, de ma már nincs szükség a PayPal-ra mivel kikerülhető, így semmi jelentősége (számomra) hogy milyen költségrátával dolgoznak.Akinek nincs bankszámlája és bankkártyája 2023-ban és ezért használja a PayPal-t a drágább deviza árfolyammal azzal én nem tudok mit kezdeni, neki okozhat gondot 3-6 % költséghányad az már az ő baja, engem nem érdekel.
Utálhatod őket mert túl magas a költséghányaduk, nem ismert hogy konkrétan mit számolnak bele, de nem csak a deviza cserebere van beszámítva, hiszen van más szolgáltatás is amit adnak.
Viszont a PayPal használatára nem vagy kötelezve, van más lehetőség és még a deviza váltásukat sem kell igénybe venni ha mégis mellettük döntesz.
Használom fizetésre, igénybe veszem a vásárlói védelmüket és jelenleg ez nekem nem kerül pénzbe.Akkor miért lenne velük problémám? -
válasz
Oliverda
#47459
üzenetére
Ezt a 3%-ot a vásárló oldaláról nem egészen értem, mert a devizaárfolyam amin hasznuk lehet, nem % hanem annyi amennyiiért ők adják a devizát, de én nem számolgatom, mert Wise kártyával fizetek ahol több kártyám lehet, szerinte a Curve és Revolut esetén is lehet több kártyaszám, de ezt te jobban ismered, de 2 éve így működik a PayPal fizetési rendszere szóval volt idő megszokni.
De abban egyetértünk hogy közölniük kellene hogy mennyi alkalommal lehet egy hónapban a kártya alapértelmezett devizáját átállítani és ezzel is kezdtem hogy jogos az észrevételed.
Egyébként rákérdeztem amikor elindult így és valami fals szöveggel elhárították, azt hiszem azzal amit írt neked a rendszer, hogy ügyfélszolgálat segít ha ezzel gond lenne. -
válasz
Oliverda
#47457
üzenetére
Nem értek veled egyet, mert az adott fizetési hely döntése hogy miként használja a PayPal fizetési klienst, szerinted ne működjön a sokak által dicsőített gyors fizetés opció? csak egy érintés, gombnyomás és kész. Én igénylem hogy lássam a fizetési folyamatot mások meg nem akarnak vele foglalkozni, azok ez a beállítás a jó. Függetlenül hogy ez PayPal, SimplePay, Barion, eBay mert náluk is van ilyen.
-
válasz
Oliverda
#47454
üzenetére
Isten áldjon már meg, megint kevered a dolgokat. Nem mosdatok senkit, egyértelműen írtam hogy miről van szó, ez viszont nem a PayPal-on múlik, hanem ahogy az adott cég beállította a PayPal fizetési klienst. szóval én nem vagyok szánalmas, a mondat úgy értelmezendő ahogy itt idézem, teljes egészében.
Ha figyelmen kívül hagyod a végét akkor mást lehet belemagyarázni.
Én arra értem ahogy nem a PayPal-on múlik, hogy aki használja a PayPal klienst be tudja úgy állítani hogy azonnal, minden variálás nélkül menjen a fizetés.
A Manscaped így állította be a klienst, míg PROTRON példája esetén a Keychron nem úgy állította be, hasonlóan mint a Banggood, hogy választható mindkettő mód és ez a korrekt, ami nem a PayPal-on múlt. -
válasz
Oliverda
#47449
üzenetére
Mi van a More ways to pay lenyitásakor?
Ahol fizetsz ott csak PayPal gyorsfizetés van? Írtam hogy annál nem használható.
Megnéztem náluk (Manscaped) nincs normál fizetés. ez viszont nem a PayPal-on múlik, hanem ahogy az adott cég beállította a PayPal fizetési klienst.
Akkor itt nem megy az amit írtam. -
válasz
Oliverda
#47445
üzenetére
Jogos az észrevételed, 6-10 közé teszem a lehetőséget, említik ugyan de konkrét számot nem írnak.
Ezért is csináltam azt hogy több digitális Wise kártya van hozzáadva azon devizában alapértelmezettként amiben a leggyakrabban fizetek, HUF, EUR, USD és GBP amikor fizetek azt választom amiben megy a vásárlás és így az a terhelés megy a kártyakibocsájtó irányába. Ha ezeken felül más deviza kell akkor bármelyiknél átállítom PayPal váltásról (mert azt adja fel alapból) kártyakibocsájtó váltásra. Így semmi gondom nincs és ezt javaslom már elég régóta mindenkinek.
Persze ha nem tud valaki több kártyát hozzáadni akkor meg a fizetéskori átállítás marad ha az alapértelmezett deviza beállítás korlátossá válik arra a hónapra, szóval azt használhatod ha nem gyors fizetéssel megy a dolog. -
válasz
Oliverda
#46805
üzenetére
Tudom miről van szó, de várd ki a végét. Magyarországon egy új bank, amikor a pénzügyi piac is torzított, telítődött, nemzetiesedett.
És ki az marha aki önként bevállalja a jelenleg bankokra rótt terheket, amelyek nagyon nem akarnak csökkenni.
A befektetők sem annyira hülyék, de számomra ez a beszédes információ: a 2015-ös indulása óta veszteségesen üzemel. Ez 8 év, ha vállalkozásom a 3. évben nem lesz nyereséges, akkor én valamit rosszul csinálok. De ez az én gazdasági iskolám értelmezéséből ered, ami nem egy unortodox elvű tudománygyár.
A befektetőiknek nagy türelme van, bár inkább más lehet a háttérben.
De nem agyalok rajta, egy tartós veszteséges céggel üzletet sem kötnék, nagy a rizikó faktor, amikor még egy tavaly nyereséges céggel való üzlettel is megszívtuk, még a NAV-os kört sem futottuk le teljesen. A veszteséget másra is elkölthettük volna.Mindenki saját maga dönt hogy a pénzét kire bízza, a PayPal-ra sem bíznám egyébként, de nem is kell.
A közös számlának meg vannak hátulütői, a családon belül voltak a rokonaimnak gondjai az OTP-nél és az Ersténél, pedig ezek még magyar bankok minden engedéllyel. -
válasz
Oliverda
#46802
üzenetére
Én értem, de 2 éve a Wise banki tevékenységét felügyeli az MNB, így a 2020-as hír már túl van haladva, nem véletlenül megy a forint számlájuk az azonnali utalási rendbe.
A 2022-esnél meg csak ennyit írtak, ami szerintem nem probléma egyiknél sem:
Határon átnyúló pénzforgalmi (ilyen a belgiumi Wise Europe SA), illetve elektronikuspénz-kibocsátó intézmények (ilyen a litvániai Revolut Payments UAB) esetében ugyanakkor az általuk átvett pénzeszközök védelmét nem a betétbiztosítási rendszer látja el, hanem a vonatkozó EU-s előírásokon alapuló jogszabályok egyéb módon biztosítják” – közölte a jegybank a portálunkkal.
Egyébként idén több esetben felemlegették a Revolut bankjogi problémáit, erre utaltam, ez a fióktelep akármi is eléggé képlékeny, szóval esetleg semmi sem lesz belőle.De mint írtam, dönthet úgy is hogy mindkettőt használja az adott funkcióhoz jobban illőt, mert azért nem azonos a két cég portfóliója. Nem lebeszéltem a Revolutról. Lehet hogy neki az lesz a jobb.
-
válasz
Oliverda
#42260
üzenetére
Nem védek senkit, tehát ezt nem foglalta tökéletesen össze.
Kértem tőled segítséget de egyenlőre nem válaszoltál, így újból megkérdezem az általad itt megosztott #42241 új információ alapján: Akkor most már visszatehetem az Összefoglalóba hogy miként kell a Transferwise számlát hozzáadni a PayPal fiókhoz? #42242 -
válasz
Oliverda
#42247
üzenetére
Valóban, csak közben eltelt egy kis idő és lehet hogy ez is változott.Ezért változtattam az akkor írt válaszomhoz képest.
De addig amíg meg nem győződöm róla, ezt a mondatot kiveszem a hozzászólásomból. Köszönöm hogy erre reagáltál.
Volt egy kérdésem arra nem tudnál választ adni? #42242
Mert ha a $-os számla hozzáadható akkor a fenti is változhatott. -
Degeczi
nagyúr
válasz
Oliverda
#41711
üzenetére
Ott próbálkoztam először én is, de ott nem tudsz ezen állítani, mindeképpen az egyenlegből vesz le először, és csak azt szabhatod meg, melyik kártyával folytassa. Ki is írja ("we'll use your balance first" és a "then" után következő kártya helyett választható másik):

V/: Köszi, kipróbálom. Normál fizetésnél egyébként nincs gond, ott rákérdez honnan tegye, ez csak az automatikusan teljesített előfizetéseknél jön elő.
-
válasz
Oliverda
#41665
üzenetére
Az eredeti javaslatot Gareth Davies tette, neki is meg lehet említeni hogy helytelen.
Solution?
Log into your account before December 16th 2020.Emlékeztetni szeretnélek rá hogy csak üzleti fiókokra vonatkozik nálunk és ott nem jellemző hogy 12 hónapon keresztül egyszer sem használná.
A 2 évente vásárló üzleti fiók sem igazán létező kategória. Jellemzően az eladóknak, cégeknek, vállalkozásoknak van PayPal üzleti fiókja.Ha nem megfelelő az én javaslatom akkor marad a PayPal javaslatának elfogadása:
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt 2020. december 16. előtt további díj felszámítása nélkül megteheti. -
válasz
Oliverda
#41663
üzenetére
Megkaptuk a hivatalos értesítést és a honlapjukon is olvasható, változtak a piaci feltételek az elmúlt időszakban úgy márciustól.
Értesítés a PayPal Szerződések módosításáról
Megjelenés dátuma: 2020. szeptember 29.
Kérjük, olvassa el ezt a dokumentumot.
Módosítjuk az Ön és a PayPal kapcsolatát szabályozó jogi megállapodásokat.
Javasoljuk, hogy alaposan tekintse át az alábbi értesítéseket, hogy megismerje a közeljövőben bekövetkező változásokat.
Nincs további teendője, mivel a módosítások automatikusan érvénybe lépnek 2020. december 16.
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt 2020. december 16. előtt további díj felszámítása nélkül megteheti.Egyéb jogi fogalmak – Jogaink – Inaktivitási díj
A legalább 12 egymást követő hónapig inaktív számlák esetén bevezetjük az inaktivitási díj fogalmát.
MEGJEGYZÉS: Ez a rendelkezés nem vonatkozik a PayPal Írországban bejegyzett felhasználóira és a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra.A3.13. Inaktív PayPal-számlák
Létrehoztunk egy új, A3.13-as szakaszt, amely az újonnan bevezetett inaktivitási díjjal foglalkozik.Inaktív számlák
Ha PayPal-számlája legalább 12 egymást követő hónapig inaktív, akkor előfordulhat, hogy éves inaktivitási díjat számítunk fel. Az inaktív számla azt jelenti, hogy Ön nem jelentkezett be PayPal-számlájára, illetve más módon sem használta fel PayPal-számláját pénz küldésére, fogadására vagy felvételére.
Ez a rendelkezés és az inaktivitási díj az ír regisztrált felhasználókra és a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra nem érvényes.Ahogy az eredeti cikk is írja a megoldást: be kell néha lépni és egy kis pénzt mozgatni.
-
válasz
Oliverda
#41402
üzenetére
Ismert hogy te nem kedveled őket, de még is használod, szapulod őket és nem vagy hajlandó elismerni hogy nem ők tartoznak neked, hanem az eladó.
Így a jelenlegi problémád kiváltó ok nem a PayPal. Tudod te hogy egy tartozás behajtása mennyi időbe telhet?
Ha az eladó egyenlegén, fizetési eszközén nincs elegendő pénz, vitatja a jogosságát akkor szerinted mennyi idő valahogy elővakarni azt az összeget?
Az eladóktól származik a jövedelmük nagyobb hányada, ha te vevőként nem az ő devizaváltásukat használod akkor tőled egy fillér nem kerül hozzájuk, abból biztosan nem élnének meg.
A vásárlók miért elégedetlenkednének, hiszen nem nekik kell az eladóval hadakozni? Csak meg kell várni hogy a PayPal visszaszerezze a pénz. Ez kedvezőbb mint más jogi út igénybevétele, de ha ezt nem látod be akkor ám úgy legyen, a PayPal-on kell levezetni a dühét a vásárlónak, nem az eladón aki felelős érte.
Mindegy, úgysem tudlak meggyőzni. -
válasz
Oliverda
#41400
üzenetére
Azt félre olvastam, igaz.
Nem az eladónak kell a pénzt visszaadni ha te visszaküldöd az megvett terméket? Szerintem az nem a PayPal felelőssége
Ők segítenek neked behajtani az eladótól ha az önként nem teljesíti. Kár rájuk kenni a felelősséget. Lassú az ügyintézés, hát ez van, benne vannak még a vállalt határidőbe.
Ez szerintem nem hiba, de hát könnyebb őket okolni, amikor csak közvetítenek a vásárlói védelem keretében. Ha banki utalással fizettél volna a bank ugyan miként intézné a kárpótlásod?
Azért te sem gondolhatod azt, hogy a saját kontójukra azonnal kifizetik neked és meg sem próbálják előtte az eladótól behajtani akinél ott a pénzed? -
válasz
Oliverda
#41398
üzenetére
Ők fordultak a bankodhoz felülvizsgálattal? Mert ha te, akkor addig amíg a bank nem hoz döntést ők nem lépnek semmit, mert van ez a szabályuk:
Korlátozott Tevékenységek (amelyek tiltottak)
Jogtalanul „kettős behajtást” megkísérelni a jogviták során azzal, hogy a felhasználó egy adott tranzakcióra vonatkozóan mind a PayPaltól, mind az eladótól, a banktól vagy a kártyakibocsátótól megpróbálja beszedni a pénzét.
De akkor az eladó az micsoda aki nem adta vissza a pénzed, ha ők kontraszelektívek? Ha betartja szabályokat akkor nem kell a PayPal-nak beavatkozni és már el is költhetted volna azt pénzt. Nálad is az eladó okozza a problémát. -
válasz
Oliverda
#41373
üzenetére
Itt a 6. pont tárgyalja hogy mi szükséges a döntésükhöz. Lényeg az hogy célszerű lenne ha írnál az eladónak, mert neki csak egy kattintás leigazolni hogy megkapta és rendben van és visszaadta pénzt neked.
Ha nem kaptad meg pénzt és a PayPal segítségére, döntésére van szükség az jelen esetben az eladó miatt van, ugyanis ha visszakapja az eladott terméket köteles visszaadni neked a pénzt a PayPal-tól függetlenül.
........
b. hogy a fizetést fogadó fél vegye át a vásárló által visszaküldött tételt, és fizesse vissza a teljes vételár és az eredeti postaköltség összegét a vásárlónak.
Ha a fizetést fogadó fél nem veszi vissza a neki a vásárló által a PayPal utasítására visszaküldött terméket, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni a reklamációban. Ehhez a vásárlónak meggyőző erejű bizonyítékot kell benyújtani arra vonatkozóan, hogy a terméket arra a címre küldte vissza a fizetést fogadó félnek, amelyet a reklamációs folyamat során a PayPaltól kapott.
De a kézbesítési igazolást is kell -ha van- benyújtani bizonyítéknak. -
TungurKnivur
csendes tag
válasz
Oliverda
#40066
üzenetére
Így van. Az oldalamról lehet belépni a csengőcskénél vannak az üzenetek.
Először egy szokásos automata help jön, a következő körtől már emberrel (?) társalgok. Minden egyes kérdésre más személy válaszol, de sosem a feltett kérdésre vagy csak érintőlegesen. Mintha egy fogyatékos otthon lakóival társalognék random témákban. Elképesztő... -
válasz
Oliverda
#40066
üzenetére
Tényleg átalakult de én nem a chat akármit használom.
Megy az üzenet, erre jön a szokásos általános probléma megoldó help leírás, aztán ahogy írják benne, ha ez nem segít akkor válaszoljak erre az üzenetre.
A válaszban leírom újból a problémát és ezután még ebben időszakban is maximum 48 órán belül emberrel levelezek. Bár a komolyabb biztonsági probléma megoldása amely telefonhoz kötött azt valóban nem tudom még rendezni. Bár talán hétfőtől már működnek.
Persze nem Shakespeare stílusban írok, mert nem tudom hogy az írek mit szólnak hozzá, a legegyszerűbb nyelvezetet használom. -
válasz
Oliverda
#36961
üzenetére
Mikortól indul a 4 hónap vagy mikor telik le? Nem találom a határozatot.
De közben megtaláltam: Vj-18/2017/120 és Az előbbi vállalások teljesítésének határideje: 2019. augusztus 31.
Bár a magyarosítással már látszanak ezek a változások.
Illetve ilyennel már 2018 októberben találkozhattunk:
Nekem az angol felület is egyértelmű volt ebből a szempontból.
-
-
válasz
Oliverda
#36714
üzenetére
Van alternatíva. Azt kell használni és akkor nem idegesíti magát az ember a vélt vagy valós lenyúlással.
Sajnos helyben Mo-n is tudok két bankot is, akik nagyot profitálnak az ügyfelekből, az elmúlt napok híradásai alapján, ott is vastagon fog a tolluk és nem 2% haszonkulcsról van szó. Az a szint még elfogadható kategória. -
válasz
Oliverda
#36712
üzenetére
Én hozzáadtam és használom. Más is.
Mi a virtuális bankszámla? Sehol nem írják a szerződési feltételekben, a help szöveget idézik és szerintem nincs igazuk.
Nem TW bankszámla van hozzáadva, hanem a Community Federal Savings Bank egy számlája. Az online bank az miért lenne virtuális? Ténylegesen létező, megfelelő engedélyekkel rendelkező NewYork-ban bejegyzett cég.
A TW meg más, nem mondható hogy bank lenne, csak pénzügyi szolgáltatást nyújtó vállalkozás. -
válasz
Oliverda
#36710
üzenetére

Én jobb lábbal keltem ma.
Néha tényleg nem értelek. Reagálsz az én hozzászólásomra, akik előtte hozzászóltak azoknak legalább annyi segítséget adhattál volna hogy kipróbálod, de nem, te nekem írsz.
Ennek mi értelme?
Ha valaki segítséget kér annak segíts, ne a válaszolót cseszegesd. -
válasz
Oliverda
#36708
üzenetére
Oké mindig a PayPal-nál van gond. Gondolom eleve a létezése okozza a problémát. Egyeseknek.
Lényeg az hogy most használható.
Ha valaki nem tud belépni a böngészős felületen, akkor próbálja meg mobil app-al.
Meg csak tájékoztattam a hozzászólókat arról hogy most használható és felvázoltam egy lehetőséget az okára. Nem beszéltem arról hogy megjavult vagy nem javult meg. -
válasz
Oliverda
#36706
üzenetére
Reggel 7:30-kor is jó volt.
És a Firefox-nak volt az elmúlt napokban egy durva hibája, ami még okozhat gondot a süti kezelésben is. A Chrome-ról nem tudok nyilatkozni eleve nem használom a PayPal-al kapcsolatosan.
Maga a hiba üzenet böngésző hiba, mert valamit nem kezel le. -
-
Rick4
félisten
válasz
Oliverda
#36258
üzenetére
Az jól hangzik, csak a topicjában épp olvastam, hogy valakinek ismét ráterhelték a vásárlásait, és blabla kifogásokat kapott. Ha én 1500$-os dolgokat veszek, nem túl szép ismételten rápakolni, és levonni, neki szerencséje volt, hogy csak a napi kifli árát bukta..
Azt még nem tudom, hogy a MC kártyával hogy számol, de most is egy visa és egy MC kártyám van, előbbit a$-os, másikat az itthoni és az eurós vásárláshoz használom, próbáltam 140 ezer ft-nál már 5 ezres különbség van, attól függően, melyik kártyával fizetek.
-
Rick4
félisten
válasz
Oliverda
#36171
üzenetére
Ez nem hangzik rosszul, de ezzel tudok sima online vásárlásnál, pl ebay fizetni? Amennyiben ezt "közbeiktatom" a sima folyószámlás visa kártya és a paypal közé, azzal még az mkb árfolyam nem változik, nekem meg leginkább az lenne praktikus.
Igazából egy európai szolgáltató, bank devizaszámlája kellene nekem, ami mellé adnak egy visa kártyát, és amire akár itthon, pl egy ATM-nél is tudok USD-t befizetni. Létezik ilyen?
-
Rick4
félisten
válasz
Oliverda
#36157
üzenetére
Köszönöm, elsőre el is gondolkodtam a dolgon, de eszembe jutott, amíg az eddigi vásárlásokért ugye sima végösszeget fizetem, magamnak átküldve vagy én, vagy én
( egyik vagy másik számláról levonva) de csengetni kell az utalásokért a paypal költséget, egyszóval az se jó. a 3Ft- nyi eltérés még nem is olyan durva, csak itt akkor is sok $-ral sok lesz belőle, nem éri meg sajnos így sem. -
válasz
Oliverda
#36106
üzenetére
Olyan bankszámla adható hozzá, ami képes más bankoktól is fogadni utalást, a saját nevén van és ha magyar fiók, akkor elsődlegesen forintos bankszámla.
Ha megfelel ezeknek a kritériumoknak az a hitelszámla, akkor azt is hozzá lehet adni a PayPal fiókhoz.
A bankkártya alszámlák sem alkalmasak. -
-
válasz
Oliverda
#36008
üzenetére
Nézd ahol én egy láttam leírást ott ez volt, náluk így működött, ez lett megadva.
De ez a kiírás a PayPal-on van így, hogy miért az van írva nem tudom.
Az általad írt TransferWise szöveg is ezt írja, hogy ez nem checking account, így a másik, csak a savings lehet.
Nekem az volt a lényeg hogy a $ konverzió nélkül mozogjon, az hogy mit írnak a képernyőre nem igazán zavar. -
-
válasz
Oliverda
#35908
üzenetére
az oké, csak nem látom honnan lesz erre fedezet
azt ne hidd hogy a multbeli profitokat majd beáldozzák pacsira
van valami tervük ezzel, szerintem leginkább az hogy egy bizonyos időszak után ha sikerül eléggé megnövelni a felhasználószámot, akkor bevezetnek rá újra díjat
de ez akkor is sok veszteség lesz (szerintem tranzakciónként 1-1.5 százalék simán), ráadásul a pp nem szed havidíjat sem -
válasz
Oliverda
#35905
üzenetére
Az eredetileg itt linkelt Portfolio cikkben az amit idéztél az nem volt benn.
Én is írtam hogy van ez a kártyáról is ingyenes a küldés változás, de már 2018 decembertől és nem 2019 február 12-től mint ahogy ráutalások vannak azokon a helyeken, ahol a Portfolion kívül írták.
Már két hónapja így van. Ezért nem újdonság. -
válasz
Oliverda
#33995
üzenetére
Én tudom használni és kapom az sms-t. Az akkori hibát kijavították, másnap már jó volt. Azóta is folyamatosan használom 8-12 mp és jönnek az sms-ek. Tegnap is és mai vásároltam, fizettem, ment a dolog.
De ha 5 percen belül nem jön meg az sms akkor használd a másik 2 hitelesítés valamelyikét. A biztonsági kérdés és válasz módszer mindig használható -
attiati
veterán
válasz
Oliverda
#19162
üzenetére
ha elfogy a paypal egyenleg, akkor utána enged a paypal a hozzáadott kártya terhére fizetni?
mi történik akkor, ha te 10 USD értékben akarsz vásárolni, de a paypal számlán csak 5 usd-d van és a maradékot bankkártyával szeretném fizetni?
(mert ugye addig nem engedi kifizetni bankkártyával az egészet, amíg paypalon van pénz, de az meg nem elég)
-
válasz
Oliverda
#21693
üzenetére
Szerintem meg túl tárgyaltuk a témát.
Mivel más nincs, ha vannak is hibák, ezt használom, ezért nem is fikázom. Ez van.
És hiába ócsárolnám egy fórumon, a Paypal cég akkor is így működik. Van lehetőség a jobbító javaslatokat elküldeni nekik.
És továbbra is sértegetsz, nem szoktam félrevezető tanácsot adni. Ne is sugallj ilyet. A tapasztalataimat osztom meg.
Értem az érvelésed, de én szeretem a szabályokat betartani, te úgy teszel ahogy akarsz és ennyi. -
válasz
Oliverda
#21691
üzenetére
Sértegessél már mást légy szíves, de ne engem. Te nem tudsz máshogy megnyilvánulni?
Csak hogy értsd mit tartok sértőnek: de ez legfeljebb csak a szűklátókörűségedet erősíti.
Lehet, hogy igazad van megváltoztak a szerződési feltételek és egy embernek lehet több saját nevén, de más e-mail címmel működő Paypal fiókja. Ide nem értve hogy egy vállalkozónak van egy saját és egy céges fiókja. Mert nem fog azonos telefonszámot használni. -
válasz
Oliverda
#21689
üzenetére
Ha nincs az a baj, ha van akkor az. De ha végig gondolod, jobb hogy én küldetem az sms-t, mint ha automatikusan küldené. Ez hogyan lehetne megkerülni?
Pont az lényeg, hogy a nevedben senki sem tud így már belépni.
Ha elmented a dolgokat, akkor a hackerek hozzáférhetnek, idáig ez nem volt nálad igény. Meg ne is értem, hogy miért kellene elmenteni Böngészőt vagy eszközt. Miben kellene ezt csinálni?
Nem logikus, hogy 2 Paypal fiók ugyanannak az embernek, a cégeshez a céges mobilszámot add meg.
Ezután várom azokat a "rém" híreket, hogy aki ezt is használja, annak feltörték a Paypal fiókját. -
válasz
Oliverda
#21055
üzenetére
Mire gondoltál, arra irányult az első kérdés, de ez akkor tiszta.
Elolvastam, pénzbeli veszteség nem érte, a Paypal azonnal zárolt amikor tudomást szerzett róla és no comment.
ha bárhogy megszerzik a jelszavadat (pl. keylogerrel), már vihetik is a pénzedet. Röviden ez a lényeg.Egyetértek veled, de ez nem csak Paypal specifikus.
-
válasz
Oliverda
#21053
üzenetére
Mi a lényeg?
A ....... és a biztonság. A pontok helyére annyi minden céget be lehet írni. Nem csak ezt.
Mert nem szép dolog hogy meghekkelték valaki Paypal fiókját, de azt nagyon elhallgatja, miként tudtak hozzáférni az azonosítóihoz. Csak úgy feltörték, de hogyan és csak az övét?
Biztos hogy a Paypal rendszerből szerezték meg az információkat? Erről általában nagyon hallgatnak az érintettek akiknek "feltörték" a fiókját.
Nem kívánok vitázni veled, mert már ezt átbeszéltük.
Véleményem szerint máshonnan szerezték meg az adatait és nem a Paypal-t törték fel.
Zárjuk le a Paypal fiókjainkat ezek után? Vagy mi legyen? 2009 óta használom nem törték fel, használom tovább.Köszi hogy megosztottad az információt, ilyenekhez vezethet ha nem a Paypal-től jövő üzeneteknek bedőlünk.
-
Maksifül
senior tag
válasz
Oliverda
#19358
üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, hozzá is rendeltem a két VISA kártyát a PayPal-hoz.

És nagyon szépen váltja a fontot. Persze majd az Erste jól elcseszi, amikor forintra váltja eladásin, de még így is sokkal kevesebbet vonnak le, mint a dupla konverzióval, vagy a PayPay árfolyamával. -
Jazz
veterán
-
Maksifül
senior tag
válasz
Oliverda
#19333
üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Hogy egy konkrét példát vegyünk alapul, mondjuk 170 fontnál kb mennyit kellene fizetni Mastercar és mennyit VISA Electron bankkártyát használva? Meg tudnád ezt mutatni nekem számszerűsítve nagyjából?
VISA Virtual-t is lehet PayPal-hoz kapcsolni? Annál is a VISA-s konverzióval kell számolni, mint az Electron kártyával?
Köszönöm a válaszokat!

-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Oliverda
#19338
üzenetére
Nálam vásárlásonként eltérő, hogy confirmed vagy unconfirmed az adressem. Pedig mindig ugyanarra a címre rendelek.
Azt meg, hogy az eladó milyen címre küldte majd akkor derül ki, amikor megjön, mi?
Ha meg írok üzenetet lehet már rég feladja a hibás névvel kitöltött címre.
Amúgy ez milyen hülyeség már, hogy a nevet nem lehet megváltotatni?

-
Maksifül
senior tag
válasz
Oliverda
#19326
üzenetére
Az általad linket hozzászólások alapján jól látom, hogy a Visa azért nem számol fel konverziós díjat, hogy átváltja mondjuk dollárról vagy fontról a valutát EUR-ra? Csak utána van konverzió, amikor az EUR-t váltja forintra?
Az hol van leírva, hogy nem eladási árfolyamon váltanak, hanem középárfolyamon? Mert még ha ők is két konverzióért számolnak díjat, de középárfolyamot számítanak, akkor is jobban jár az ember, ha VIS kártyával fizet, mintha Mastercarddal, mert ott mindkét konverziónál eladási áron számolnak.
Esetleg hol lehet összehasonlítani, hogy mennyi az éppen aktuális napi árfolyam a Mastercard + Erste banknál, s mennyi VISA saját árfolyama, ahol mindkét konverziót végzik?
PayPalhoz be lehet állítani hogy melyik bankkártyámmal szeretnék fizetni ugyanarról a számlaszámról?
Esetleg tudja valaki, hogy melyik banknál érdemes devizaszámlát nyitni angol fonthoz, ahol a legalacsonyabb a havidíj, s nem számolnak fel egy valag lóvét arra is, hogy befizessek X fontot a saját számlámra?

-
paolinho
őstag
válasz
Oliverda
#19287
üzenetére
Bocsánat, hogy egy kis vitát okoztam, és tényleg nem szeretném, hogy tovább feszkó legyen miattam, de akkor zárásul a kérdésemre mondhatni azt, hogy a legolcsóbb pénzküldési lehetőség külföldről haza és fordítva is ez a TransferWise?!
Köszi szépen a segítséget mindenkinek!

-
válasz
Oliverda
#19297
üzenetére
Akkor legyél már ennek a Paypal fórumnak a topik gazdája, így a félrevezető információkat lerendezheted és okosítsd az ide betérőket a véleményeddel.
Nem vagyok Isten és nem vagyok pap, hogy a szentírást hirdessem, vegyél már vissza egy kicsit, légy szíves.
Akit becsaptam az majd jelentkezzen, de nincs jogod kétségbe vonni azt amit írok, ez így már rágalmazás. -
válasz
Oliverda
#19290
üzenetére
Rá néztél a képre?
Egyszerű kérdés: Mi a típusa a fiókodnak?
Kizárólag az számít, hogy a két, tranzakcióban résztvevő fiók egyazon országban lett-e regisztrálva vagy sem.
Miért számol fel jutalékot ha az általad megadott magyar regisztrációs e-mail címre egy magyar regisztrációról akarok forintot küldeni?
Már most ellentmondás van.
Nem üzleti a fiókod?
Az én képeimen miért 0 a költség?
Úgy néz ki hogy két különböző dologról van már szó, nem fantazmagória.
Ha Zola007 itt vagy próbáld már ki, hogy nálad mi látható, ha barátnak, magánszemélynek küldenél. -
válasz
Oliverda
#19287
üzenetére
Account Type: Premier és Personal akikkel nekem kapcsolatom van, ott a költség 0 Font.
Nem tudom a tied milyen, de igen, ha neked küldeném a 100 Fontot, írja az 1 Font fee-t.
Nem hamisítottam meg az általam feltöltött képeket, az hogy neked miért számol még forintos utalásnál is jutalékot, amikor nincs konverzió, az számomra érthetetlen, beavathatnál, mert így azért nem korrekt:Jó eséllyel te nem lehetsz családtag, barát.
Ha ellenőrizni akarod, adhatok e-mail címet és láthatod majd, hogy nincs költség. -
válasz
Oliverda
#19278
üzenetére
Mi a valótlan és hol van az amivel cáfolod az állításomat?
A segítés meg az volt hogy mi a TransferWise és a Paypal közti különbség. Az szerintem nem félrevezető.
Te ezt írtad: 100 font esetében 42157 forint mínusz 1% menne át, azaz 41735.
No ez a félrevezető. Honnan vetted az 1%-ot?
(#19276) horvathd 100 Font az annyi forinttal egyenlő, nem annyiba kerül. -
-
-
attiati
veterán
válasz
Oliverda
#19162
üzenetére
így végiggondolva: miért jó a paypalnak, ha engedi a bankkártya terhére a vásárlást?
Megveszi mindenki itthon a devizáját. Nem utalja rá a paypal számlára. Vásárlásnál pedig a kártyát használja.
És 0 pénz áll a paypal számláján.Így a paypal se váltási, se semmilyen jutalékot nem kap, és még a pénzemet sem tudja forgatni.
-
attiati
veterán
válasz
Oliverda
#19156
üzenetére
van paypal fiókom!
Ebay-en végigviszed a vásárlást fizetésig.
Elérkezel az alsó képernyőn látható 2 lehetőségig:1. pay with my paypal account: itt csak a paypal egyenlegem terhére tudok fizetni. Lásd első képernyő. Nem tudok a paypalhoz hozzáadott bankkártya terhére fizetni.
2. pay with my credit or debit card: Így meg nem fogadja el a bankkártyát. Ezek szerint azért nem, mert ez paypalon kívül menne?
Annyi kérdésem maradt, hogy az 1. opciónál miért nem tudok a hozzáadott, verifikált kártya terhére fizetni? Miért nem kínálja fel a lehetőséget?
-
válasz
Oliverda
#18081
üzenetére
Ez bizony nagy butaság. Kösz.
Szerintem ott más a vásárlási értéke a $-nak. Számold át a fizetésed $-ba és hasonlítsd össze, hogy ott mennyit fizetnének a munkádért.
Eurós hasonlításban tudok konkrét számot, a munkámért kapok havonta 645 €-t, ugyanezt a munkát havi úgy 2200 € fizetéssel honorálják Németországban. Nekem 30 € itt sok, ott nem lenne sok.
Az most nem téma, és nem kell javaslatot tenni, hogy miért nem ott vagyok.
A jövedelem vásárlási értékéről írtam.Kaliforniában tudnák a mi 27% Áfánkat, akkor nyilván meglepődnének, de így rájöttem a titokra, hogy miért olcsó a LIDL-ben a kaliforniai bor.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
- Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
- Villám! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 16/512 Iris Xe FHD+
- Asztali PC , R5 8400F , 1660 super , 16GB DDR5 , 512GB NVME
- ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Nagyakkus, mobilnetes - Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 1000GB 13.3" FHD 1 év gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest










V/
