- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bancsi87
tag
Köszönöm szépen az infót, véletlenül sem szeretnék semmilyen jogi bonyodalmat ebből, csinálok egy új e-mail címet, szétválasztom az accountokat, aztán kisilabizálom, hogy fogom tudni pl. az ebay-hez az új PayPal-t társítani, végülis ez legyen a legnagyobb problémám
Nyilván valamelyest érthetőek ezek a biztonsági előírások, de véleményem szerint elég sok olyan felhasználó létezik, aki pl. munkavállalás céljából másik országban tartózkodik, de bizonyos okokból nem szünteti meg az otthoni bankszámláját. Praktikusabb lenne, ha ezeket egyben lehetne kezelni, és ne kelljen külön új e-mail címet létrehozni erre a célra (pl. nekem is egy e-mail címem van kb. 10 éve). Elnézést az utópisztikus eszmefuttatásért, és még egyszer köszönöm a tanácsot
-
totyak
aktív tag
Szuper, köszönöm szépen. Akkor jól állok, már csak el kellene adni valamit
OTP-s vagyok, ezek szerint van gyorsabb mód. Úgyis utálom kivárni a 2-3 napos átfutási időt.Ha eladok egy terméket külföldre és a vevő PP-ra utal, mire számítsak? Olvasom az összefoglalót, de ugye több lehetőség is van. Lehet, hogy a vevő bután oldja meg és nem mint vásárlás ellenértékét küldi, hanem mondjuk családi utalásként. Illetve olvasom, hogy be lehet állítani, hogy milyen pénznemben küldi, meg árfolyamokkal vacakolni, illetve költsége is van az utalásnak. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy mi az alapeset, ha a terméket mondjuk 120 euróért hirdetem.
Köszönöm
-
válasz
totyak #30994 üzenetére
Amit a képen látok az jó.
Ha rá nyomsz a Top Up-ra akkor ezt látod:Minden információ ott van.
A bankodnál meg így ell megadni aza datokat:
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD
Kedvezményezett számlaszáma: 109180010000000115050684
Közlemény: Csak a Transfer ID, semmi más.Viszont ha a bankod ezek közt van, akkor van a Top Up-nál gyorsabb egyenleg feltöltés:
UniCredit Bank
Budapest Bank
Erste Bank
Sberbank
MKB Bank
OTP Bank
RaiffeisenHa van az egyenlegen pénz használhatod vásárlásra, mást nem kell állítani legfeljebb a belépési védelmet aktiválni.
-
totyak
aktív tag
Ma akartam új PP-t regisztrálni a jelenleg használt mail címemmel és kiderült, hogy már évekkel ezelőtt regisztráltam vele. Kértem jelszó emlékeztetőt és be is tudtam lépni a fiókba.
Most ezt látom. Nyilván nem ezek az adatok vannak odaírva, de ez a formátum. Így jó vagyok? Rémlik, hogy régebben volt valami gond, ha fordítva volt a név a PP regisztrációnál, meg a banki adatoknál.
Ez egy soha, semmire nem használt PP fiók, nem is emlékszem miért regisztráltam. Kell itt figyelnem valami beállításra, vagy ez így teljesen használatra kész?
Illetve még annyi kérdésem volna, hogy a PP fiókban, ha rámegyek a Top Up-ra, akkor ugye ott mutatja a számlaszámot, ahova utalnom kell, ha pénzt akarok tenni a számlámra és van egy egyedi azonosító, a Transfer ID. Ha pénzt szeretnék utalni a PP-ra, ugye csak annyi a dolgom, hogy utalásnál az itteni adatokat megadom, nem kell összekötni semmit semmivel? Bankkártyát nem akarok hozzátársítani.
Köszönöm
-
válasz
bancsi87 #30992 üzenetére
Természetesen a német fiókhoz német bankkártya rendelhető hozzá, de mint írtam nem is kellene.
Az hogy hozzáadtál egy forintos bankkártyát az €-s elszámolású német fiókhoz az üzletszabályzat szerint hibás döntés volt.
Ha majd kérni fogják a személyazonosságod igazolásához az információkat, nem tudsz megfelelő kártyaszámla kivonatot benyújtani.
A a kártyaszám, a dátum és CSC kód alapján nem tudja eldönteni a rendszer, hogy az magyar vagy német MC. -
bancsi87
tag
Köszönöm szépen a segítséget, hasonló megoldás született
Igazából az e-mail címem megőrzése lett volna a cél, amit végül úgy oldottam meg, mint a mesében: csináltam is új fiókot, meg nem is. Megszüntettem az otthon létrehozott fiókot, majd ugyanazon e-mail címmel létrehoztam ismét, csak már a kinti adataimmal. Hozzá is adtam szépen a német bankszámlámat, valamint az otthoni MasterCard-ot is (amit nem igazán értek hogyan, de megpróbáltam, és elfogadta a PayPal).
-
válasz
bancsi87 #30990 üzenetére
Van erre esetleg valami megoldás, amit nem vettem észre, hogy egy fiókban kezelhessem a vásárlásaimat?
Másik accountot emiatt nem szeretnék csinálni.
Nincs, és ez az utóbbi a megoldási lehetőség, csak a nem nélkül. (Másik accountot emiatt szeretnék csinálni.)
A lakóhelynek megfelelő országú lehet a PayPal fiók.
A német fiókoknál meg felesleges bankkártyát hozzáadni, ott a bankszámla lehet a pénzforrás direktben.Gondold végig minden országban eltérőek lehetnek a pénzügyi-jogi előírások, persze EU-n belül hasonlóak, bár az irányítószámok és a telefonszámok nem egyformák, de az áfa már más mértékű és az ország devizája sem azonos
-
bancsi87
tag
Sziasztok!
Évek óta használom a PayPal-t, melyhez jelenleg egy MasterCard kártya van sikeresen társítva. Viszont nemrég Németországba költöztem, és az itteni bankszámlámhoz egy Maestro kártyát kaptam. Mivel ezzel a kártyával nem tudok közvetlenül interneten vásárolni, ezért hozzá szerettem volna adni az új, kinti bankszámlámat is az accountomhoz, mivel hálistennek a PayPal elég széles körben elfogadott. Viszont sehogy nem engedi hozzárendelni, mindenképp magyar banki adatokat kér. Van erre esetleg valami megoldás, amit nem vettem észre, hogy egy fiókban kezelhessem a vásárlásaimat? Másik accountot emiatt nem szeretnék csinálni. A segítséget előre is köszönöm. -
-
totyak
aktív tag
Értem, köszönöm szépen.
Nem tervezem, hogy nagyüzemben adok el külföldre, csak egy-két különlegesebb tételt hirdetnék meg bizonyos oldalakon.
Azt gondolom, hogy jelen helyzetemben jobban járok, ha gyorsan regisztrálok egy saját fiókot PP-on, nem kerül semmibe. Talán így megkönnyítem a dolgom. Aztán, ha ténylegesen megtörtént az eladás, ráérek megadni a bankszámla adataimat és utalással szöszölni. Az, hogy a kiutaláshoz ezeket az adatokat megadom a PP-rendszerben, az egyenértékű azzal, mint ha hozzákapcsolnám a bankkártyámat a PP fiókhoz, vagy a kettő teljesen más?
-
válasz
totyak #30986 üzenetére
ráérek később kitalálni a kiutalás menetét (nem értettem sajnos tökéletesen a leírást)?
Akkor röviden. Van egy bankszámlád amelyre kapod a jövedelmedet. Kapsz valakitől pénzt a PayPal egyenlegre. Ha azt pénzt szeretnéd a bankszámládon tudni akkor az emlitett bankszámla adatait megadva beregisztrálod a PayPal rendszerbe.
Ha ez megtörtént, akkor a Withdraw funds menüpontra kattintva beirod a felajánlott összegből hogy mennyit akarsz a bankszámládra kiküldeni azt megadva a PayPal a bankszámládra küldi a pénzt. Banktól függően 2-3 munkanap és a számládon a pénz.
Természetesen van eladói védelem is, de a csaló vevőket nem lehet kiszűrni.Ha fizetnek és a vevő pénzforrása a PayPal egyenlege, bankkártyája az azonnal az egyenlegeden van. Ha bankszámla, csekk akkor csak megjelenik az gyenlegen és az a szöveg mellé, hogy csak akkor küld el amit megvettek, ha ténylegesen megérkezik a pénz, van dátum és az összeg mellett ott hogy függőben.
Kezdő eladóként egy ideig 21 napig csak az egyenlegen a pénz és csak azután tudsz hozzáférni. Ha beindul az üzlet nem lesz várakozás a kritériumokat teljesíteni kell és kész. A PP helpben ezek leírva. -
totyak
aktív tag
Köszönöm. Tehát vagy az marad, hogy a jelenlegi PP-ra kérem és a szülők számlájára küldöm vissza a pénzt, vagy kénytelen vagyok új PP fiókot regisztrálni saját név alatt. Ha újat regisztrálok, akkor egyelőre nem kell túlbonyolítanom a dolgot, gondolom csak a név egyezzen, meg valós adatokat adjak, ráérek később kitalálni a kiutalás menetét (nem értettem sajnos tökéletesen a leírást)?
És az eladót nem védi semmi? Elvileg, ha én elküldök valamit és azt a címzett megkapja, valami visszaigazolást csak ad nekem róla a posta (ajánlott-elsőbbségi-tértivevényes postázást tervezek), nem tudja letagadni, hogy nem érkezett meg. De ha vannak ilyen trükkök, akkor mi a biztonságos módja az utalásnak? Mindenki PP-t használ és preferál.
Egyébként utalás után az én PP számlámon mennyi idő múlva jelenik meg az összeg és mennyi idő múlva küldhetem ki számlára? Gondolom a vásárlói védelem miatt, ha meg is jön azonnal az összeg, nem férhetek hozzá bizonyos ideig, sem elkölteni, sem utalni nem tudom.
Köszönöm
-
válasz
totyak #30984 üzenetére
1. Azt az e-mail címet amivel belépsz.
2. Akinek a neve meg van adva PP fiók tulajdonosnak, annak a nevén lévő bankszámlára lehet a pénzt kiküldeni.
3. Ingyenes, ha devizában van akkor azt automatikusan forintra váltva küldi ki a rendszer, mert a magyar PP fiókok forintos alapúak.
4. Igen be tudnak "csapni", mert a vásárlói védelem az ugye érvényes a te vevőidnek is, az egyéb trükköket amit használnak a nem jó szándékú vevők a hsz-ekben találsz. -
totyak
aktív tag
Üdv!
Végigolvastam az összefoglalót és többnyire választ találtam a kérdéseimre, de azért a biztonság kedvéért kérdeznék.
Nálunk családi PP fiók van. Amikor készítettük, még nem voltam 18 és saját bankszámlám sem volt. Főleg csak apróbb eBay-es vásárlásokhoz használjuk. Így értelemszerűen a fiók nem az én nevemmel lett regisztrálva, tehát csak a szüleim kártyájáról tudunk rá pénzt utalni (kártya nincs hozzákötve PP-hoz).
Szeretnék EU-n belül eladni valamit (nem eBay) és az árát a saját bankszámlámra áttenni.
- Első kérdésem, hogy egyáltalán milyen adatot kell megadnom a másik félnek, hogy utalni tudjon PP fiókra?
- Második kérdésem pedig, hogy ha erre a családi fiókra jön az utalás, akkor én azt onnan a saját számlámra nem, csak a szüleimére tudom kiutalni? Őszintén szólva nem volt teljesen világos az összefoglaló 5. pontjának leírása, de ez lehet az én gyengeségem.
- Mennyibe kerül egy ilyen kiutalás?
- Nekem kell valamire figyelnem, amikor eladom a terméket és a másik fél fizet, be tud csapni valahogy (tudom, ne a legrosszabból induljak ki)?Köszönöm
-
-
zolnagy
őstag
De onnan fizettem először és másodszor is.
A történet:
1. fizettem ebayen keresztül, de reklamált, hogy nem jött meg
2. ellenőriztem a paypalba belépve, hogy mi a helyzet, láttam, hogy a rossz címre fizette ebayon keresztül
3. paypalról visszahívtam a fizetést
4. írtam neki, hogy nem stimmelt az e-mail címe
5. Ő írta, hogy az már fél éve le van tiltva nem érti, közben kontaktált a paypallal, akik azt mondták, hogy nem érkezett fizetés arra a régi címére sem (persze mert visszavontam, hiszen azt írta, nem érvényes)
6. nem értem, közben mi történt, de másodszor újra az ebay felületéről már el tudtam utalni. És a jó címre ment, utána ellenőrizve.Az egészben az volt a kellemetlen, hogy úgy gondolta először, hogy én akarom átverni...
Mert alapból nem szállított volna Mo-ra, csak én mindig rákérdezek és kb 50%-ban hajlandóak, aki nem is állították ezt be.@ekrisztián, nem hinném, hogy át akart vágni. 100% értékelése van több, mint 100 tranzakcióból
Mondjuk azt nézem, hogy eladni több, mint egy éve adott el. Vásárolni meg 1 hónapja. A régi címe azt írta fél éve lett megszűntetve. Lehet valamit nem állított át. -
ekrisztian
őstag
válasz
zolnagy #30973 üzenetére
Korrekt eladó lehet, ugyanis úgy tudsz eladni bármit az ebay-en(paypal opcióval)ha a paypal fiókod kapcsolod az ebay-hez, pont a refund miatt. És ellenőrizve van, szóval kamu vagy lejárt címet nem tudsz megadni. Nem is lenne értelme, ha tisztességes vagy.
Sztem törölte a paypal fiókot.
Ne menjünk bele miért...
Ettől még lehet korrekt, de nem szerintem -
válasz
Corleone33 #30979 üzenetére
Az akkor igaz, hogy azután már nem. Akkor csak ez maradt járható út, remélem sikerül.
-
válasz
Corleone33 #30975 üzenetére
Az eBay Összefoglaló 17. A kifizetések védelme Internetes vásárlás esetében „chargeback” eljárással segíthet .
Illetve itt az OTP oldala ehhez a témához
Ez a te bankod és a kereskedő bankja közti egyezkedés, itt a PayPal csak fizetési átjáróként jöhet szóba így nem befolyásolja a te PayPal regisztrációdat.
Bár nem értem, hogy ők miért léptek ki a dologból.
Viszont érdemes rákérdezni, hogy ez mennyibe fog neked kerülni. -
Corleone33
senior tag
Na nemrég felvettem a kapcsolatot a Paypal telefonos üfsz-vel egy már lezárt problémás dispute miatt,azt mondták hogy vegyem fel a kapcsolatot a bankommal a szóvan forgó tranzakciót illetően, és akkor ők tudnak segíteni állítólag.
annyi kérdésem lenne, hogy 1 hónapos internetes tranzakció esetében (ahol a vásárlás 99 százalékban kártyáról történő összeggel történt paypalon keresztül) mennyire "esélyes"' hogy a bankom (én esetemben OTP) tud érdemi segítséget adni és hogy nem a Paypal-felé irányít vissza, akik kb széttárták a karjukat effetíve, hogy így önmagában nem tudnak nekem segíteni?
második kérdésem egy meglehetősen ostoba lesz de ilyen közvetlen banki beavatkozás vagy pontosabban chargeback miatt bajba kerülhet a paypal fiókom?
-
válasz
zolnagy #30973 üzenetére
1. Az eladó elmehet oda ahova akar, kösse össze az eBay-t a PayPal-l a megfelelő e-mail címmel.
Ha ezért a vevőre dühös akkor bolond. Azoktól meg nem szoktunk vásárolni. (Bolond lyukból bolond szél fúj)
2. Attól függ hogy miként vontad vissza tranzakciót, ez lehet pár nap ahogy írva is van az Összefoglalóban a refundra vagy 30 nap. De visszakapod.
Öf. GyIK
3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik. -
zolnagy
őstag
Sziasztok!
Ebayen vásároltam, de az eladó nem kapta meg a pénzt.
Ahogy egyeztettünk és megnéztem hova ment, hát egy másik e-mail címre. Még nem tudom, de valószínűleg ezt állította be az ebayen, viszont így a paypal nem találja.A lényeg visszavontam a tranzakciót, de az egyenlegem még mindig 0.
Mennyi idő kell, hogy visszakapjam a pénzt?
Webkártyával van összekapcsolva. Hol fog jelentkezni, a kártyán, vagy a paypal egyenlegen?A dolgot tetőzi, hogy az eladó dühös, hogy nem kapta meg a pénzt, holott sztem Ő állította be rosszul az e-mailt. El merjem szerintetek utalni, így, hogy nem látom vissza még a pénzemet?
Ma 7-ig kaptam határidőt, hogy fizessek. -
justice84
aktív tag
Sziasztok.
Múlthét szerdán beküldtem névvázoltatás miatt a PP-nek a személyi,lakcím( 2 oldalát),közüzemi számlát de azóta semmi reakció szerintetek mennyi idő míg átírják a nevet? Régi a PP regisztráció se bankkártya,se számla nincs már hozzácsatolva gondolom törölték mert még a régi felületen volt használva.Vagy jobb lenne zárolni és nyitni egy újat ugyan arra az email címre? -
#73959936
törölt tag
Sziasztok. A PP. 1 részemről meg nem válaszolt dispute-kérdés miatt korlátozta a fiókom még februárban. Próbáltam 2 alkalommal felvenni velük a kapcsolatot, hogy vissza szeretném állítani a teljes jogú hozzáférésem, mit kell tennem. Kb. egyikre sem válaszoltak semmit. Van rá egyáltalán esély h. évzárással (vki. mondta itt október) visszaáll minden a régire, vagy csináljak új fiókot ? Lehet egyáltalán másik fiókom ?
-
-
hatnor
tag
Igen először felajánlotta az ebayan keresztül kis ablakban, hogy frissítsem a kártyát, de nem mertem, mert arra gondoltam először, hogy valaki feltörte a fiókom, és gyors töröltem a kártyákat paypalon.(júliusban az origin fiókom is feltörte valami kedves orosz, aztán azóta nem szeretem ha valami nem megy gördülékenyen)
De nem tudom mi lehetett, ma reggel újra hozzáadtam a kártyát és elfogadta a paypal
-
válasz
Itachi82 #30960 üzenetére
Csak kártya esetén választható a banki váltás. Az egyenlegről történő fizetés mindig PayPal váltós.
Devizától, a banktól, a kártyatípusától valamint a napi árfolyamtól függően egy deviza egység esetén 5-15 Ft-al több.
pl: Nekem Erste Visa kártya esetén ma 1 € = 309.947 Ft, PayPal 323 Ft, 1 $ = 258.919 Ft míg PP-n 269 Ft.
13,05 Ft és 10,08 Ft a különbség a bankom javára. Persze csak 100-s érték esetén tűnik jelentősnek.
100 $ az 25892Ft vagy 26900 Ft -
Itachi82
aktív tag
Csá all!
Tegnap csináltam PayPal-t még nem rendeltem hozzá kártyát mert TakarékBank-os és Maestro!
Ha csak Top Up-al küldők rá pénzt akkor a vásárlásnál a PayPal valltja át vagy be lehet álltani az UniCreditBankot is? Megéri így csinálni amúgy?
Körülbelül mennyit kell rá fizetni (gondolom az árfolyamtól függ, de még is), ha a PayPal váltja át? -
válasz
hatnor #30957 üzenetére
A frissítés az nem törlés lett volna,csak átírni a hónapot, évet és a CVC/CSC-t és mentés.
Lehet hogy holnap is csak a Paypal segítségével tudod visszarakni.
Ha két kártya van a fiókban, akkor nem mindegy hogy melyik az elsődleges. Az újat tetted meg? Mert ez aztán tényleg bekavarhat mert lehet, hogy régit adta fel fizetésre.
Ezt állítani a klasszikus My Profile felületen, My money részen lehet, ahol ilyesmi a kinézet: -
hatnor
tag
Két kártya volt hozzárendelve, mert még a lejárt régi is benne maradt.
Kétszer ki akartam fizetni, de nem engedte.
Ezután kitöröltem mindkét kártyát és próbáltam hozzáadni újból és akkor meg ezt írta, hogy nem fogadja el a kártyát.
Holnap megpróbálom megint hátha jó lesz
Csak azt nem értem ha évekig jó volt, most mi lett vele -
válasz
hatnor #30955 üzenetére
Lehet valami banki probléma volt, tölts fel 500 Ft az egyenlegre és úgy próbáld meg kifizetni ha ez fontos.Az 1 $-os tétel az a kártyaadat ellenőrzés szokott lenni, nem kavarodott a meg a CVC kód mező? Illetve ez a kártya hozzá van rendeleve a PayPal fiókodhoz? Lehet javít rajta, ha "frissíted" az adatait.
-
hatnor
tag
11k van rajta, és 435ft lett volna amit akartam rendelni
De azt sem értem hogy 2* próbáltam megrendelni, és jött 2 sms, hogy sikertelen kártyás vásárlás -435ft, aztán 3 sms sikertelen kártyás vásárlás -400ft, aztán 3 sms sikertelen kártyás vásárlás -1 USD uygan attól a paypal azonosítótól
-
válasz
stigma #30953 üzenetére
Az jó lenne ha belépne, mert akkor vagy elfogadja vagy visszaküldi attól függően, hogy mit lát.
Nem jó ötlet az utolsó. Mert te kérhetsz pénzt olyantól is akinek nincs PayPal fiókja.
You can request payments from almost anyone with an email address, even if they don't have a PayPal account.
Inkább neki kellene számlát készíteni és küldeni. Create invoice. -
stigma
addikt
Értem tehát akkor én rontottam el, mert 22 fajta móddal trükköztem:
1. verzió :
Küldtem egy olyat amit a szolgáltatásért fizettem : "Pay for goods or services" => ez meghiúsult sajnos mert töröltem útközben, mivel egy jó ideje nem fogadta el.2. verzió :
Send a money friends and family : itt is átutaltam tegnap, de még nem fogadta el.Akkor lépjen be paypal-ra és fogadja el a pénzt?
Vagy inkább stornozzam ezt is és használjam az alábbi menüpontot ha ki akarok fizetni neki a 10 fontot => Request a payment
-
válasz
stigma #30951 üzenetére
Neki kellene elfogadni. Bár ez egy eBay fizetés, nem pénzküldés és nem volt jó a fiók beállítása annak, akinek fizettem volna, nem is tudtam neki kifizetni. Az hogy neked tud küldeni, az még nem adja azt, hogy ő tud fogadni.
De milyen módon küldenéd vásárlás ellenértéke vagy barátkénti küldés mert most már nem ingyenes hanem vásárlás.
A kártyáddal nem lehet baj mert a hónap utolsó napján is lehet vele fizetni , azután meg 30 napig csak te nem tudod használni, a banki rendszerben még ott lesz. -
stigma
addikt
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy Paypal-on utaltam át 2x is egy srácnak, 10 fontot, mert az órám szíját cseréli és kérdésem az lenne, hogy az alábbi hibaüzenetet kapom. (itt egy mási srác képét vágtam be, de a hibaüzenet azonos)
Első utalást már töröltem, másodszor is ugyanezt dobja ki nekem, viszont a srác rám írt hogy nem érkezett meg a pénzt a számlájára.
Account-ja jó mert annó kaptam tőle vissza pénzt mikor az órámat vettem, tehát csak másolnom kellett.
1 bökkenő van, hogy az OTP-s kártyám 2 hét múlva lejár, most a kártyám mellett sárga felkiáltójel van.Lehet hogy ezért rossz/ vagy nem megy az utalás?
Vagy neki kell valamit elfogadnia ha belép a Paypal-ba? -
Az értesítők jönnek, azzal a részel nincs gond.
Ma reggel megkaptam hogy az eladó küldi a refundot, ott is volt a tranzakció történetben.
Az új kinézetű Resolution Center oldalon kiírva hogy semmi dispute-t, az első kockában 0, a másodikban semmi, ez lenne a lezárt dispute, rákattintva viszont előjön a lezárt. Alul a régi oldlara utaló link az működik. -
Upo
addikt
A múltkori hibaüzenetes problémám pár sikertelen próbálkozás, azután néhány nap várakozás után sikerrel járt, mindent ugyanúgy csináltam, a beírt szöveg is copy-paste ugyanaz (az n-edik szívás után lementettem txt fájlba), elfogadta. Aztán reggel én is néztem, Messages From Sellers (1), na mondom, válaszolt az eltűnt csalóm? De nálam is csak a saját elküldött üzenetem van benne.
Amúgy innentől nekem milyen teendőm van? Félek, nehogy ezek a változások miatt kifussak valami határidőből és az összegabalyodott rendszer esetleg nem is értesít róla. Vagy eleve figyeljem, és ha nem jön mondjuk még 1 hétig válasz akkor escalate? -
hatnor
tag
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy az elmúlt években minden jól működött, még múlthéten is rendeltem ebayről paypalon keresztül, ma pedig azt írja a paypal "This card is not accepted. Please use a different card." ???
üdv, hatnor
-
Azzal meg egyenlőre nem tudok mit kezdeni, hogy az alapértelmezett Balance fizetési eszköz helyén miért a bankszámlám jelent meg, a Change-re kattintva a bankkártyát adja fel. Erről a változtatásról úgy emlékszem nem küldtek értesítést.
Tegnap fizettem, bankkártyáról és ezt a kijelzést nem láttam. Ráadásul a Set Available Funding Sources-nél továbbra sincs bankszámla, csak a kártya.
-
Megváltozott a Dispute indítási, a Resolution Center kinézete. Sajnos nem működik hibátlanul, de az elvek hasonlóak az eddig használthoz, a változott és még a változó képernyő képeket az Összefoglalóban lévő leírásba cserélgetem, de biztos lesz olyan állapot amikor nem az látható épp.
Kezdetnek egyértelművé tették, hogy a probléma jelzése elsőként az eladóhoz kerül, mivel neki küldünk üzenetet.
Hibák:
A vásárlásnál nem megy a Resolution Centerbe ha erre kattintunk: You may be eligible for Buyer Protection.
1.) Ha van megnyitva case, látható a darabszám az Open Cses fülön az lenne a logikos, ha rákattintunk akkor megnyiljon az adott case, nem történik semmi.
2) Elküldtem az refund üzenetet az eladónak, a válaszára várok.
Ezek a választási lehetőségek:
1. Response Required (0)
2. Being Reviewed By Paypal (0)
3. Awaiting Seller Response (0)
4. Messages From Sellers (1)
Az én logikám szerint most a 3. fülnél kellene lenni 1-nek, de a 4.-nél tudom megtekinteni az elküldött üzenetet, ahol csak akkor kellene számnak lenni ha az eladótól kapok üzenetet.
Akkor viszont az 1.-s nem stimmel, mert akkor jó eséllyel válaszolnom kellene, de akkor hogy lehet 2 helyen a case?
3) Felül a kockában van 1 Open cases, de alul ezt írja: There are no cases in your queue currentlyKipróbálva alul a linket: For a limited time you can still use the Classic view of Resolution Center normálisan használható a régi felület, de a tényleg a még régebbi felületen kommunikálunk.
-
kmisi99
addikt
Sziasztok, egy eladó akitől vásároltam nem paypalon keresztül, most refoundot akar adni de paypalon keresztül. Elég csak a paypalos email címem megadni neki, az által vissza tudja küldeni a pénzt?
-
válasz
Corleone33 #30938 üzenetére
-
válasz
TayRol #30935 üzenetére
Remélem segít:
Összefoglaló
GYakran Ismételt Kérdések PayPal-el kapcsolatosan3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni. -
TayRol
nagyúr
Sziasztok!
Kérdés: 14-én kaptam egy bolttól egy refundot, mert visszaküldtem egy terméket. A paypal accountomnál látszik a jóváírás, de a paypal egyenlegemen nem, így nem is tudom visszatenni a pénzt a bankszámlára (ahogy eddig is). Mit kell tennem, hogy vissza tudja tenni a számlámra a pénzt? Eddig a withdraw funds-szal . mindig ment.
Köszi előre is!
-
30 nap után megy vissza automatikusan arra a bankszámlára amelyhez tartozik a kártyád.
Mivel nem tudni, hogy miért nem ilyen balfácán hogy nem tud mégsem paypal-t fogadni de megad valami e-mail címet Paypal azonosítónak, az esetleges felgyorsítást a visszatérítésre nem igazán ismerek, ha lenne neki PayPal fiókja egy sima cancel, vagy refund elég lenne, de akkor meg már fogadta volna és completed lenne a tranzakció. -
rekop
senior tag
Sziasztok!
Nemrég vásároltam(volna) paypal fizetéssel egy angol cégtől, viszont valamiért nem kapta meg a pénzt az eladó. Ezt jelezte a tranzakció után ő is, és hogy nem tud mégsem paypal-t fogadni, fizessek bankkártyával inkább. Ezt már nem akartam, és szeretném visszakapni a pénzt a paypal-tól.
A tranzakció "unclaimed" státuszban van 09.06.-óta, és ugye nem tudok dispute-t indítani sem, mert nincs teljesítve még a tranzakció.
Ilyenkor mi a teendő? Csak várni kell és visszautalják a pénzt? -
válasz
N.Ferry #30928 üzenetére
Oké és melyik rész nem sikerült? Milyen számlát akarsz hozzáadni, mert az csak a pénzforgalmi számlád lehet.
Ha azt írja ki hogy próbáld meg később, akkor tedd azt, amikor működik a bankod. De a vásárláshoz nem szükséges ezt megtenni.
Ha kell tőlük segítség akkor ebben a hsz-ben benne van hogy mit kell választani az üzenőfalon -
tajner10
tag
Üdv még 7.25.-én rendeltem ttomtopról egy okosórát és nem jött meg,valaki meg tudná mondani hogy hol van a refund felület vagy tudnátok segíteni a pénzem visszaszerzésében?
Előre is köszönöm a segítséget -
válasz
Corleone33 #30925 üzenetére
Ha volt már rá dispute, akkor nincs másik ha az lezárult.
A pénz megérkezése függ attól, hogy aki küldi milyen pénzforrást használ, ha kártya vagy egyenleg, akkor az azonnal megjelenik a PayPal egyenlegen, ha kártyás vásárlás refundjaként jön akkor az megy tovább a bank felé és 3-5 nap mire bankszámlán. Más esetben hosszabb az idő. -
Corleone33
senior tag
Ha pl egy weboldal ami digitális javakat árul lenullaz egy paypalos tranzakciót, kb mennyi az átfutasi idő paypalnál hogy visszajöjjön a pénz?
Ugyanis azt a hírt kaptam hogy kb 5 nap az átfutási idő (mult penteken kaptam választ sok hétnyi várakozás után hogy sztornózták nagy nehezen a rendelésemet sokadik könyörgésemre, de azóta sincs semmi híre hamva hogy bármi visszajött volna)
Anno egy paypal felé escalate-elt dispute ot zártam le emiatt jóhiszeműen, reménykedve hogy hátha végre lezárult ez a történet (miutan több hetig teljes némasag fogadott az ő részükről), de nem tudom hogy van e értelme várnom és hogy nem lenne e egyszerűbb másodszorra dispute-ot nyitnom de hagyni hogy a Paypal rendezze ezt le mert már ezen a pontom kb a hócipőm tele van hogy idestova 1 honapja küzdök azzal a bizonyos weboldallal ><
hozzáteszem a seller esetében több hetet is jóhiszeműen vártam.
-
-
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Hova lehet írni ha sehogy sem jött össze a bank acc. létrehozása a paypalnál?
Gondolom ha más nem akkor majd megoldják ők. -
válasz
Krogoth #30921 üzenetére
Van valami gond az sms küldéssel, nem csak nálad vacakol.
Update 10:17:35 megjöttek az sms-ek.
De most egy darabig kísérletképp a VIP access belépési védelmet használom, mert amióta az sms-k az +44xxxxxx Egyesült Királyság számról jönnek lassabb lett az egész. Mielőtt kérdezné bárki is, továbbra is ingyenes. -
Krogoth
senior tag
Hy.Van aki az elmúlt kb. 1 órában próbált belépni? Küldi a kódot, csak nálam szórakozik?Titkos kérdés-válasszal megoldottam.
-
válasz
Picturemaker #30918 üzenetére
Felugró ablak engedélyezve?
Akkor segítek:
13. Kérdés: Top Up-al utalok pénzt a PayPal egyenlegre, hogy kell megadni az adatokat?
Válasz:
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD
Kedvezményezett számlaszáma: 109180010000000115050684
Közlemény: Csak a Transfer ID, semmi másValahogy így:
Ezt meg felejtsd el: Enter this as a payment reference.
-
válasz
Picturemaker #30916 üzenetére
Valami nem jó, ha ezt szeretnéd: PP-re akarok utalni a bankból (OTP)
Ha az OTP számládról akarsz utalni akkor 2 lehetőséged van:
1. a Top up-nál megadott adatokkal, az OTP netbankból utalsz a saját PP egyenlegedre
2. Trustly gyors feltöltés ahol az OTP netbankból utalsz a saját PP egyenlegedre
A képen az első két menüpont:Egyiknél sincs PayPal Customer Reference/ID mert az OTP ilyet nem ír.
Ha magyar a fiókod. -
Picturemaker
őstag
Üdv!
PayPal Customer Reference/ID micsoda?
PP-re akarok utalni a bankból (OTP) éa PP ezt írja, de ezt, ahogy látom senki sem tudja. Tranfer ID-t megad az átutalásnál, de PayPal Customer Reference/ID-t nem.
Köszönöm.
-
Ha megnézed a leírást a pénz visszaszerzési okok tekintetében, akkor kizárásos alapon nem sok más lehetőséged marad.
mivel nem tartalmaz semmi olyan dolgot, amiből problémám lehetne, ez egy tematikus topik, az hogy a Badoo mit írt neked az nem egészen illik ebbe a koncepcióba: PayPal használatához kapcsolódó kérdések.
Én erre gondoltam az előbb. -
BK87
senior tag
Hát igen így visszagondolva nem volt túl jó ötlet a magánlevelem megosztani, de mivel nem tartalmaz semmi olyan dolgot, amiből problémám lehetne ezért gondoltam nem lehet belőle baj. Már teljesen belezavarodtam ebbe az egészbe, ilyen tapasztalatom még nincs sajnos. Ha jól értem akkor az "Unauthorized transaction" alatt kérjem a visszatérítést? A jelenlegi dispute-ot töröljem, mert szerintem nem a megfelelő indokot választottam a visszatérítés igénylésére (Not as described dispute, Buyer reason(s): Incomplete Duration).
-
Rendben, de minek adtad közzé a magánleveledet?
Segítség az Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása rész, 2. Nem mi vásároltunk, nem mi engedélyeztük a tranzakciót. Unauthorized transactionHa nem itt fordultál a PayPal-hoz akkor ez mi lenne? A Paypal Resolution Center-én keresztül is kértem a refundot, valamint a lemondást.
Azután meg ezt írod: Az lenne a kérdésem, hogy a Paypal oldalán hol tudnám igényelni a visszatérítést, a tranzakció adatainál sajnos nem találtam semmi refund linket, vagy hasonlót. Írjak a Paypal-nak, vagy ilyenkor mi a teendő?
Csak nem nem világos? -
BK87
senior tag
Sziasztok. Egy problémával fordulnék hozzátok. Tegnap a Badoo társkereső alkalmazását használva véletlenül aktiváltam egy 90 napra szóló "Szuper erő" szolgáltatást 19,99 euróért, amire nekem semmi szükségem egyetlen napra sem, pláne nem 90-re (egyszer már fizettem az oldalon, paypallal, de most csak meg akartam nézni, hogy milyen további fizetési lehetőségek vannak, és mennyi a szolgáltatások ára, de minden kérdés nélkül aktivált nekem 90 nap szupererőt 20 euróért, amint rákattintottam, meg sem kérdezte hogyan szeretnék fizetni). Már írtam a Badoo-nak, hogy leszeretném mondani a szolgáltatást, a pénzt pedig vissza szeretném kapni. A Paypal Resolution Center-én keresztül is kértem a refundot, valamint a lemondást. A Badoo ügyfélszolgálatától kaptam vissza az alábbi választ?
Kedves Felhasználónk!
Köszönjük, hogy megkeresett minket.
Úgy látjuk, a tranzakcióval kapcsolatban már panaszt tett hitelkártyájának kibocsátójánál vagy a PayPalnél. A visszatérítés ezután már teljes mértékben az ő felelősségük – ha annak pontos állapotára kíváncsi, kérjük lépjen kapcsolatba közvetlenül velük.
A kérdéses szolgáltatást az ügy lejártáig kikapcsoltuk. Természetesen ismét aktiválni fogjuk, ha a pénzintézet a visszatérítést megtagadja, és Ön értesít minket erről.
Az lenne a kérdésem, hogy a Paypal oldalán hol tudnám igényelni a visszatérítést, a tranzakció adatainál sajnos nem találtam semmi refund linket, vagy hasonlót. Írjak a Paypal-nak, vagy ilyenkor mi a teendő? Előre is köszönöm a segítséget.
-
-
anorche1
őstag
Válaszoltak, megvan a hiba:
az accountom országa: Andorra
Elcsesztem volna a regisztrációt? Nem lehetek ekkora szerencsétlen.
Sikerült ezzel a linkkel: https://www.paypal.com/webapps/customerprofile/summary.view
elérnem a paypal egy régebbi felületét, és valóban, country: Andorra -
válasz
anorche1 #30906 üzenetére
Az adott vásárlásnál kellene. Ez a rész az áttérés miatt szerintem nem lesz jó.
Egy nem rég megérkezett dolognál próbálják ki.Valójában elektronikusra tértek rá, de régebben a Tellus e-mal címére ezt küldtük, veszíteni nem veszítesz vele csak egy kis időt ha kitöltöd és elküldöd.
Bár itt jelölni kell hogy aktiváltad: I certify having activated the PayPal Refunded Returns service on -
anorche1
őstag
Nem, csak annyit kértem, nyissák meg ezt az oldalt: https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns, és jelentkezzenek be.
Ezzel a pdf -fel tudok valami kezdeni? Ha ezt kitöltöm és elküldöm az nem jó?
-
anorche1
őstag
Egy barátomat megkértem, hogy próbálja már aktiválni a saját gépén, a saját accountjával a funkciót, és neki is oops.
Másik ismerős, másik account, neki sem jó.Ezek szerint buktam 8k -t.
Szuper.Mindenesetre egy emailt kicsaltam belőle, mert "Unfortunately, for security purposes, we are unable to access account-specific details over social media."
De ez így akkor veszett ügy, ha másnak sem jó.
Azért reménykedem benne, hogy a 30 nap letelte előtt jó lesz. -
válasz
balazs1956 #30902 üzenetére
0
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Megjelentek az iOS, iPadOS és watchOS 26 nyilvános bétái
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Update 07.30. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT