Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18801) unclefucka válasza V/ (#18800) üzenetére


unclefucka
senior tag

Az egyenlegem mutatja a beérkezett összeget, nem ezzel van a baj.
Az van, hogy ugye a sima utalás lassú, de legalább a státusza, ha megérkezik, akkor rendben van.
Az instant utalást is kipróbáltam most és a státuszánál van ez a "Issue refund" dolog, ami aggasztott:

Ezért néztem meg a Részleteknél, hogy mi a helyzet, aminél pedig a korábban linkelt üzenet ablak fogad, abban meg az mondat nem tetszik, hogy "Contact the buyer to confirm the purchase".
Mit kéne megerősítenem??? Hol van, milyen vevő??? :F :F

Szerk.:
Mert ugye azt mondja, hogy: "OK to complete the transaction"

[ Szerkesztve ]

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18802) A texasi válasza V/ (#18799) üzenetére


A texasi
aktív tag

Köszönöm szépen a pontos választ!
:R

(#18803) V/ válasza unclefucka (#18801) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennek is rendben van a státusza. Nem kell foglalkozni a szöveggel.
Azért gyors az utalás, mert úgy működik mint egy Refund. A szituáció az, hogy a Trustpay az adott bankon belüli utalást végez, ennek eredménye, hogy az összeget az egyenlegeden jóváírják, te tudod költeni, viszont a Paypal valójában "megelőlegezi", mert a Trustpay számlájáról, majd később, a normál utalási rendben megy át az övékre. Ez bennünket nem igazán kell, hogy érdekeljen.

[ Szerkesztve ]

(#18804) sanzi89


sanzi89
addikt

Másnak működik normálisan a Paypal oldala? Nekem baromi lassú, nem is tölt be bizonyos dolgokat, sokadik próbálkozásra talán sikerül valami...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#18805) V/ válasza sanzi89 (#18804) üzenetére


V/
Topikgazda

Rendben működik. Normál sebességgel.

[ Szerkesztve ]

(#18806) unclefucka válasza V/ (#18803) üzenetére


unclefucka
senior tag

Köszi! :R

Igazából én is erre a következtetésre jutottam nagyjából.
Kicsit beleástam magam a problémámba és kiderült, hogy a PayPal fiókommal van baj, de mégsem és mégis.

Az van ugyanis, hogy pont azért, hogy ne kelljen bankkártya adatokat megadni készítettem egy PayPal fiókot.
Ami viszont nem igazolt ("verified"), amíg nincs bankkártya hozzáadva ugye. Ugye?
Így viszont a G2A nem engedi a vásárlást.

Vannak még olyan online áruházak, ahol nem lehet igazolatlan ("unverified") PayPal fiókkal fizetni?
Vagy ilyenből van sok és én eddig szerencsés voltam, hogy nem vásároltam még ilyen helyen?

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18807) V/ válasza unclefucka (#18806) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen és vannak olyanok is ahol csak a Paypal-nél megadott címre történő szállítás esetén fogadják el a fizetést. Ők is védik magukat a csalók ellen.

(#18808) KDSH válasza sanzi89 (#18804) üzenetére


KDSH
tag

Szia!
Nálam is pontosan ezeket a tüneteket produkálja. A My Account oldalt még csak-csak betöltötte, de a Resolution Centerben engem majdnem ért egy kisebb szívroham, amikor nem láttam egy nyitott claim-et. Többször próbáltam megnézni a Closed Cases-t, All Cases-t meg mindent, sokadik próbálkozásra nagy nehezen behozta. Már épp írni akartam nekik hogy mi az anyjuk... Botrány, hogy ilyesmi történik.
Cookiek és browser cache törlése után már belépni sem hagy. :(

[ Szerkesztve ]

(#18809) V/ válasza KDSH (#18808) üzenetére


V/
Topikgazda

Én a Firefox-al léptem be, működik minden, nem a net szolgáltatótokkal van baj? De az is lehet, hogy karbantartás van és néhány modul nem használható.Bár nekem mind bejött a menüből amit végig néztem.
A hagyományos oldalakat használva. Nem az új felületet.

[ Szerkesztve ]

(#18810) KDSH válasza V/ (#18809) üzenetére


KDSH
tag

Nem tudom, a DIGI-nél vagyok, chrome-t használok. Más weboldalakkal/adatforgalommal nincs gond. A főoldal, meg az Account Overview (ahova átirányít miután user/pass-t megadtam) még viszonylag gyorsan betöltődik, csak a resolution center az amivel komoly problémák voltak. Mindenesetre majd ránézek holnap.

"A hagyományos oldalakat használva. Nem az új felületet."

Ezt nem értem. Van új meg hagyományos?

Amúgy napok óta nem léptem be, amióta elküldtem nekik a tracking numbert a claimemhez. Az még ment. De úgyis küldenek e-mail-t ha van valami. Vagy van olyan, amiről nem küldenek?

[ Szerkesztve ]

(#18811) V/ válasza KDSH (#18810) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem is ezt írja a Chrome alatt: Sorry — your last action could not be completed
És nem igazán akar belépni a Resolution Centre-be. Ha van valami fontos akkor úgy ahogy írod jön e-mail, majd holnap talán jó lesz. De gyorsan ki lehet lépni :))

(#18812) Sanki


Sanki
addikt

Sziasztok!
Paypal fiókomról múlt hónap végén a withdraw funkcióval vissza utaltam a pénzem a rendes bankszámlámra. Jött is a levél a paypaltól szeptember 29.-én,hogy a pénz úton van.
Na azóta nem érkezett meg a számlámra az összeg.. Erste-s vagyok.
Valaki tudna segíteni, hogy ez tényleg ennyi idő míg megérkezik, vagy kezdjek érdeklődni a bankomnál?

(#18813) sanzi89


sanzi89
addikt

Van egy Claim ügyem, és ezt kaptam a Paypal-tól (nagy nehezen, mire magához tért az oldal):

Status
Please provide some supporting documentation for this claim by Oct 8, 2015.

Ötletek hogy mi a túrót csatoljak? Minden levelezést elküldtem nekik, csomag nyomkövetési számát ismerik, számla náluk van. Mit akarnak még? :W

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#18814) unclefucka


unclefucka
senior tag

Ezt a hiba üzenetet kapom vissza G2A-ról:

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18815) Melack válasza sanzi89 (#18813) üzenetére


Melack
veterán

Küldd el nekik egyben az egészét megint. Jobbat nem tudsz.

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#18816) V/ válasza Sanki (#18812) üzenetére


V/
Topikgazda

Szintén Erste, nekem 2 nap volt. Biztos nincs a számládon? Netbankon lépj be és nézd meg a szeptemberi és az októberi számlatörténet mozgásokat.

(#18817) V/ válasza unclefucka (#18814) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem olvasható a képen lévő szöveg.

(#18818) unclefucka válasza V/ (#18817) üzenetére


unclefucka
senior tag

SRY! :B

[link]

Talán így.

[ Szerkesztve ]

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18819) V/ válasza unclefucka (#18818) üzenetére


V/
Topikgazda

Amivel fizetni akartál nem fogadják el. Próbáld csak az egyenlegről fizetni.
A Paypal státuszod verified, és a cím ahova kéred az árút az egyezik a Paypal címmel?

(#18820) V/ válasza sanzi89 (#18813) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen jellegű a probléma, illetve hogyan küldted el az okmányokat, miként érted hogy a számla náluk van? Ők a tranzakció azonosító alapján tudnak ránézni.

(#18821) Sanki válasza V/ (#18816) üzenetére


Sanki
addikt

Vissza néztem az utolsó 90 napot és nem szerepel ilyen tétel a bevételek között.
Kezdek aggódni. :-/

(#18822) unclefucka válasza V/ (#18819) üzenetére


unclefucka
senior tag

Igen, csak az nem derül ki, hogy a G2A nem fogadja el, vagy a PayPal utasítja vissza.
- Csak az egyenlegről fizetek, mert van rajta elég pénz.
- A státuszom immáron "verified"
- A cím stimmel, de ez amúgy is online cucc (e-mail -ben kapom az árut)

Lehetséges olyan, hogy először, amikor itt próbáltam vásárolni, akkor előszörre ment a fizetés, de akor észrevettem, hogy rossz ÁFA - Ország kombinációt választottam ki, ekkor -révén,hogy más lehetőség nem volt- bezártam a böngésző ablakot, megszakítva ezzel a tranzakciót. (A számlázási cím le-okézásánál voltam).

Ez a mozzanat okozhatta azt, hogy bennragadt valahol az információm és az blokkolja a további tranzakciókat?

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18823) V/ válasza Sanki (#18821) üzenetére


V/
Topikgazda

Hívd fel az Erste bankot, mert én vasárnap 27-én 10:55:49 kezdeményeztem és 29-én reggel 3/4 8-kor már a számlán volt.

(#18824) V/ válasza unclefucka (#18822) üzenetére


V/
Topikgazda

Valószínűleg ez lehet, próbáld azt hogy törlöd az összes G2A sütit, azután belépve vedd ki a kosárból és újból indítsd a vásárlást.
De a G2A nem fogadja, illetve lehet, hogy az eladó valami korlátozást adott meg, de nem ismerem az eladási rendszerét, az eBay-n lehet korlátozni a vásárlókat, gondolom itt is.

[ Szerkesztve ]

(#18825) unclefucka válasza V/ (#18824) üzenetére


unclefucka
senior tag

Ha megpróbálom egy teljesen másik gépről a vásárlást, akkor is ezt írja ki.
Ott pedig kizárt, hogy meglegyenek azok a sütik, amik az asztali gépemen vannak.
Ez ugyanis a tabletem, amin pedig Android van és Chrome (és nem Win7 Firefoxxal).

A PayPal -en belül hol lehet megtalálni a korlátozásokat?
Nem találtam Options/Settings menüt.

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18826) V/ válasza unclefucka (#18825) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a Paypal-n kell keresni korlátozást. A G2A eladója korlátoz, ha van ott lehetőség. Direkt úgy írtam az előző hsz-ben.
Akkor lépjél be, vedd ki a kosárból a terméket és vedd meg újra.
Egyébként másnak is volt ezzel a G2A-val gondja, emlékeim szerint úgy oldotta meg, hogy nem a Paypal-en keresztül vette meg a motyót, hanem direktben fizetett a kártyájával.

[ Szerkesztve ]

(#18827) unclefucka válasza V/ (#18826) üzenetére


unclefucka
senior tag

Na, felhívtam a PayPal-t miután a G2A nem látott semmit, csak azt, hogy a Paypal utasította vissza a tranzakciót.

Egy kedves hölggyel diskuráltam és a következő történt:

Az első próbálkozásom mivel kudarcba fulladt ezért az újbóli próbálkozások beindítottak egy automatikus védelmi mechanizmust, ami 24 órára letiltotta a kifelé menő tranzakciókat. Ami természetesen minden egyes próbálkozásnál újra indult. (Remek...)
Végül is feloldotta nekem a korlátozást, így most már nem elb@szva semmit sikerült a vásárlás.

Eie' örö' é' bódottá'! :DDD :DDD

Szóval, ha valaki ilyen jellegű visszautasítást kap csak annyit kell tennie, hogy türelmesen vár 24 órát, vagy felhívja a PayPal-t. (Angol tudás ajánlott!)

Köszi a segedelmet :R :R

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#18828) V/ válasza unclefucka (#18827) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi, ez új információ, bár nem érthető, nem vettem észre eddig ilyen védelmet.
Pár napja véletlenül "elfogyott" a netes kártyáról a pénz, visszadobta a Paypal a fizetést, de közben felajánlotta a másik kártyát fizetésre, kifizettem, feltöltöttem a netes kártyát, majd azzal is vásároltam. Semmi védelmi mechanizmus nem aktiválódott, semmi 24 órás korlátozás, a Paypal tranzakció történetben ott a sikertelen fizetés.

(#18829) Gallowgater


Gallowgater
tag

Sziasztok!

OTPs webkátyás / webszámlás kérdésem lenne.

A webkártya annak rendje és módja szerint beállítva, megerősítve, verified a státusza. Amennyiben az élet úgy hozza és szeretnék a Paypalos számlámról pénzt visszavezetni a számlámra, akkor melyik számlaszámomat kell beregisztrálnom a Paypal alá?

- OTP netszámlás, normál lakossági folyószámla avagy az OTP webkártya mögötti alszámlaszámot?
- OTP bank nevéhez, csupa nagybetűvel a OTP BANK NYRT írandó?
- Ha a regisztrációnál, first name - last name kombót adtam meg, akkor a magyar szórend szerinti nevekkel nem lesz/lehet gond?

Előre is köszönöm!

Üdv, Galllowgater

Z68X-UD7-B3 // Core i5-2500K // Noctua NH-D14 // G.Skill RipjawsX 16GB // MSI GTX 1070 gaming X // OCZ 60GB Agility 3 // WD 750GB Caviar Black // Corsair AX850 // Corsair 600T White // Corsair SP2500 // Roccat Tyon // Isku

(#18830) HollyBoni válasza Gallowgater (#18829) üzenetére


HollyBoni
veterán

Nagyon sokszor volt már kérdezve. Folyószámládról utalj át PayPal számlára (top up) akár 10ft-ot, ezután PayPal-on meg fog jelenni a bankszámlád, és tudsz rá vissza utalni. Ha így csinálod nem tudsz elrontani semmit.

(#18831) V/ válasza Gallowgater (#18829) üzenetére


V/
Topikgazda

Soha nem kártyaszámla, kártyához tartozó alszámla legyen megadva.
Tehát: OTP netszámlás, normál lakossági folyószámla
A neveket meg ne variáld, az angol is ugyan azt érti az utónév alatt.
Tehát first name = utónév, last name = családi név.
Sok paraszt okoskodó nem vette le, nem frissítette a több évvel ezelőtti nevekre vonatkozó agymenését.
A bank neve, ahogy ők írják.
A számla szám legyen pontos.

[ Szerkesztve ]

(#18832) Sanki válasza V/ (#18823) üzenetére


Sanki
addikt

Felhívtam őket, azt mondták, hogy ők sem látják, hogy a számlámra érkezett volna az összeg.
Viszont azt mondta a hölgy, hogy egy ilyen utalás 3-5 munkanap (az 5 munkanap pont ma jár le), így még várjak 1-2 napot és, ha nem érkezik meg, akkor keressem fel a paypal először, utána, ha ők nem tudnak segíteni, akkor megint hívjam az erstét. :F

(#18833) V/ válasza Sanki (#18832) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak kérdem, a számlaszámot te írtad be, vagy a Paypal adta fel neked.
A 3-5 nap baromság. Egyrészt ahogy írtam nem teljes 2 nap volt, de max 3 nap volt amikor nem óránként utalt a banki rendszer. A Paypal és Unicredit közt kell a 24 óra, de a az Unicredit és Erste közt napi 10 utalás van munkaidőben minden óra 30-kor.

[ Szerkesztve ]

(#18834) Sanki válasza V/ (#18833) üzenetére


Sanki
addikt

"Withdraw funds to your bank account" funkcióval utaltam, ott pedig kiválasztottam a bankszámlám (ugyebár ott csak az utolsó 4 számjegy van a 24-ből).

(#18835) V/ válasza Sanki (#18834) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nagyon nem stimmel valami. Mert max 3 nap. Akkor szokott elveszni, ha valaki a bankkártya számlaszámot adja meg, de gondolom neked sincs külön kártyaszámla, az Ersténél nem jellemző.
A Paypal-t hiába keresnéd, ők már elküldték a pénzt is és az igazolást is, nem tudnak újat mondani.

[ Szerkesztve ]

(#18836) Sanki válasza V/ (#18835) üzenetére


Sanki
addikt

Nekem a paypalhoz hozzá van rendelve a bankkártyám (4x4 számjegyű), illetve a 24 jegyű bankszámla számom is. A refundok mindig megjönnek 1-2 napon belül (meg ott írja is, hogy Transfer To Credit Card).
Itt viszont azt írja, hogy Transfer To Bank Account.

Próbáltam megnézni a beírt 24 jegyű számlaszámot, de nem találtam rá lehetőséget, csak az utolsó 4 számjegyet látom.
De nem hiszem, hogy rossz lenne beírva, mivel megnéztem és kétszer is be kell írni, illetve ezeket általában másolom a netbankból, nehogy elírjam véletlen.

(#18837) Csabesz666


Csabesz666
aktív tag

Sziasztok, valakinek van Erste Majestro kártya hozzákapcsolva paypal -hoz? ..... egyszerűen nem jutok dülőre.... minden tökéletesnek tűnik pár hónapja gondtalanul tudtam ebay-ről vásárolni, most viszont folyamatosan azt írja ki a vásárlásnál, hogy a bank visszautasította a vásárlást..... Az Erste, aztmondja, hogy nem náluk van a probléma.... mit lehet tenni?...Köszönöm előreis a segítséget.... a kártya természetesen aktív a paypal rendszeren belűl.

(#18838) Sanki válasza Csabesz666 (#18837) üzenetére


Sanki
addikt

Mit ír ki?

(#18839) V/ válasza Csabesz666 (#18837) üzenetére


V/
Topikgazda

Szokott néha gyengélkedni ez a fajta kártya, néhány vásárlásnál, üzlettől is függ. Amióta Visa van nekem nincs gondom.

(#18840) V/ válasza Sanki (#18836) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha rosszul írtad volna, akkor lenne egy 1500 Ft-os levonás a sikertelen utalás miatt a Paypal-n. Bár hozzá teszem a vágólapos bemásolás már okozott meglepetést.

(#18841) Sanki válasza V/ (#18840) üzenetére


Sanki
addikt

Akkor valószínű jó, mert már 3 éve használom a paypalt.
Bár ilyen withdraw-ot még sose csináltam.

(#18842) Csabesz666 válasza Sanki (#18838) üzenetére


Csabesz666
aktív tag

We couldn't complete your purchase, because the card issuer declined the card x-8049. "

(#18843) V/ válasza Csabesz666 (#18842) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit idéztél a card issuer declined, a kártya kibocsátó elutasította
Ennek függvényében azért érdekes a bank nyilatkozata: Az Erste, aztmondja, hogy nem náluk van a probléma.

(#18844) Sanki válasza Csabesz666 (#18842) üzenetére


Sanki
addikt

Nekem ilyet akkor dob, amikor egy nap túl sokat vásároltam már vele (5-6-7 tranzakció, már nem tudom, de nekem ennyi a napi plafon).
Másik eset, amikor ez eladó nem tudja fogadni vmi miatt, akkor viszont nem tudom mit ír ki.

(#18845) V/: Tehát 5. :R

[ Szerkesztve ]

(#18845) V/ válasza Sanki (#18844) üzenetére


V/
Topikgazda

5 vásárlás az alap limit az Ersténél.

(#18846) Flashget


Flashget
félisten

Sziasztok.

Van valami felső határa az Unicreditnél, PP számlára befizetett összegnek/hó (Top Up Account (in a few days)?
Nincs bankkártya a számlához rendelve. Eddig 5000 vagy 10000Ft-ot fizettem be nem volt gond velük.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#18847) V/ válasza Flashget (#18846) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs, csak a Topup instantly-nál 850-565000 Ft esetenként, inkább azt ajánlom, jóval gyorsabb, ha az összeg a kettő közt van.

[ Szerkesztve ]

(#18848) RBJ


RBJ
addikt

Jelszót hol tudok változtatni? Nem találom a profil beállításokban.

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#18849) V/ válasza RBJ (#18848) üzenetére


V/
Topikgazda

Overview Top Up Withdraw History Resolution Center Profile
Kattints a menüsorban a Profile feliratra, majd a My personal info Password sorában Change

(#18850) Flashget válasza V/ (#18847) üzenetére


Flashget
félisten

:R

Realme GT Master Edition

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.