Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4264adam

    veterán

    válasz Hegyirabló #689 üzenetére

    Az erős kompromisszum azért elég erős szó.

    Tökéletes megjenítő nincs, de az OLED közelíti meg ezt a legjobban a létező technológiák között.
    A VRR villódzás minden típust érint mert azonnali válaszidőd van és pixelenkénti fényerő vezérlés nem háttérvilágitás mint az LCD technológia esetén.
    --> Itt pedig nem is értem miért kell 240Hz és 360Hz-en VRR-t használni:
    Elméletileg van képtörés
    gyakorlatilag ezen a frissítési frekvencián már nem fogod észrevenni de ha bekapcsolod a VRR-t villódzást fogsz tapasztalni és még a frametime-od is elrontod mert a GPU alacsony framerate melletti magas frametime-ját fogja felvenni a monitor frissítésre. --> Ezek jobban fognak zavarni mint a 360hz miatti 2.8ms frissítési rátával látható képtörés. 240Hz-en 4.1ms ez a frissítési ráta. nem lehet hogy ezt a képtörést már gyakorlatilag lásd. Lassított felvételen persze látszik.

    Lila árgyalat: Szépek a képek róla hogy ha kikapcsolt állapotban fény éri a QD-OLED-et lila árnyalatra emelkedik a fekete -->gyakorlatilag bekapcsolt állapotban semmit nem látsz ebből. És még a Matte réteg ezen javít mert már nem Glossy a G8 és G6 QD-OLED.

    DG80-nál Reditten leírták hova kell állítani a VRR-t hogy ez ne legyen meg illetve jelenleg az nvidia is tele van ilyen driveres gondokkal főleg ha duplamonitoros rendszert használsz.

    [Több stúdió sem ajánlja a legújabb GeForce drivereket]

    Ez pedig maga a Geforce feedback hub:
    [link]

    Érvényes ezekre:

    "Elméletileg az elmélet és gyakorlat között nincs különbség, gyakorlatilag pedig van"

Új hozzászólás Aktív témák