- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
noblem1983
senior tag
Ja és persze csabamagyar24-ről se feledkezzünk (a másik oldalon jót nevettek rajta) és mostanában láttam egy lencse nevű gyereket szintén magyar aki a BMW Z4 GT3-at hajt(a baromnak boostos verdája van ami megy is és mégis csal). Múltkor 3 cheater között ért be akik közül az egyik 600-al ment, a másik kettő meg 2 másodperc alatt volt 300-on.
-
noblem1983
senior tag
válasz
tutuhawer #6698 üzenetére
Én csak annyit mondok, aki tudja hogy zajlik a való életben pl. a DTM versenyek mennyire szorosak. Hasonló autók(Audi/Mercedes) csak a pilóták különbözőek esetleg egy kis apró beállítás különbség van.Kicsi az esély arra,hogy ne lenne még egy olyan autó mint az övé és arra is mivel ez egy arcade stílus nem szimulátor ezért több a viszonylag jó játékos így az ideje úgymond megközelíthető lenne ha nem használ hacket amit a képek alapján bőszen használt de okosan.Ezért sem valódi az ő ideje és aki lenullázta neki az megérdemel egy nagy respectet.
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #6697 üzenetére
Segítsen mindenki, ítéljük meg együtt, ne legyek én a szemét, ahogy Viktor írta nekem. Tessék bizonyítani, hogy hülye vagyok, vagy tessék mellém állni:
Ha valaha is bántott az orosz csaló...
Ha valaha a csetben szidtad a dél-amerikaiakat...
Ha valaha kiléptél, és meguntad a multit...
Ha valaha hitted, hogy a report gombbal segítesz...
Segíts most. vagy nyerünk egy kiváló pilótát, akit azóta több roppant csúnya idő miatt le van nullázva, vagy kiderül, hogy az egész magyar közösség nem törődött eddig az üggyel, és a homokba dugta a fejét mindenki. Most nyomkodjuk de ne a report gombot... A nyilakat jó ügyesen! Tessék menni, az idők ott vannak -
tutuhawer
őstag
szevasztok! Sokat tettem a magyar közösségért, én úgy érzem. Aki kérdezett, válaszoltam, aki behívott akár TE-be is ismeretlenül, mindig elindultam. az esetek 90%-ában tisztelettudoán írtam, a vicceim se voltak sértőek. Lefordítottam a kézikönyvet annak idején, a qwqw-n fontos szerepet töltöttem be, amíg LANDA81 dolgozott. Munkaidőben is mind3 oldalon készséggel válaszoltam a kezdő és haladó kérdésekre is a legjobb tudásom szerint.
Arra kérem azokat, akik sírva lépnek ki a lobbiból, hogy nézzék meg a képeket. Aztán arra kérem, aki akár csak egy pályán is tud menni, gyakorolja, miegymás, hogy hitellel, képpel a háta mögött foglaljon állást. Nem titok: szentül hiszem, hogy a képen látható időeredmények nem valóságosak. ha mégis azok, akkor ti itt bármely autótokkal mehettek és megcsinálhatjátok. Ha nem megy, akkor nem repotr gombot kell nyomnotok, hanem leírni, amit gondoltok. Elvárom, hogy megtegyétek, hogy leírjátok, mert én is mindig leírom a véleményem.
-park boundary (első futam, azóta se ment ott, előtte se ment ott:
park boundary
-stadium and hwy1 (az volt az első mért ideje ott, csak begurultunk egyet. Azóta groupban mondta, hogy igeeeeen??? megy egy jobbat is.
stadium and hwy1
-north bellezza (Akinek van pro tuned porschéja, az ahol akarja, nyomja ki a végsebességét a kocsinak, és az idő is legyen meg ;kiváncsian várom)
north bellezza
-route 55 (nem titok, hogy a prohardveren népszerű ez a pálya, többen több autóval, sok gyakorlással kicsit meg tudták közelíteni. Vikkel begurultunk csak, és mondta, hogy nem elég jó az első kör, azonnal megyek egy jobbat: ez akkoriban 16. lett a világranglistán)
route 55
Ha van köztetek, aki azt mondja, ezek valós időeredmények, rendben van mind, az itt írja le, és mutasson képet is. Akinek van itt kedvenc pályája, és úgy érzi, azt kommentálná, most tegye meg. Azt a választ kaptam, hogy ezek akkor nem csalással futott idők voltak - nyilván akkor tiszták. Majd ti igazoljátok. megkérlek titeket , hogy pár kört fussatok, és írjátok le ide, mit gondoltok. Nekem ez roppant fontos. Többen is - ügyesek és kevésbé ügyesek is mondták, hogy ajjjjjj-haaaa. Mindig egyértelműen állította Viktor, hogy tiszta. én lennék a legboldogabb, ha így lenne, de mivel nincs Porschém, majd ti megmondjátok, mi a tuti. Eddig még senki nem igazolta a képen látható időket. -
milomi
tag
Nem rossz az M3 GTS Routte 55 2:37
-
sunny84
senior tag
én erről az újrakezdésről annyit mondok csinálja aki akarja ... én a kettő 50esben 94 -95 napnál járok voltak mélypontok 1 hétig vagy volt olyan is hogy 1,5 hétig de mikor ad fasza cuccokat adott ..akadt párszor olyan is mikor 1 hétig végig használható alkatrészt adott .. többi profilomban újrakezdtem de semmivel sem jobb ... , szóval hülye lennék újrakezdeni a 2 nagyban , a kicsikben meg beleszarok nem szedem pihiznek azok a profilok " jó lesz az még valamire " címszó alatt
-
gyuszito
senior tag
-
-
Norwich
tag
Én még csak az 53. napnál tartok asszem.. de nemkezdem ujra.. hátha majd erre is lesz vmi "javítás" h sokadik napnál jobb cuccokat ad. jólenne
-
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #6678 üzenetére
Ez rendben is van csak akkor ne kiáltsuk ki (nem rád gondolok) szuper jól forduló autónak, gyorsnak gyors, ráadásul a 911 GT3 szerepel a legtöbbször első helyen a legtöbb pályán. Nekem is azért van meg mert kuriózum (és senkit nem szerettem volna megbántani) bár ha otthon állna a ház előtt jobban szeretném. Az is oké hogy kézzel rakják össze a „valóságban” itt pár gombnyomás és elkészül ezért az árát én is sokkalom.
A gyámátszedésről egy gondolat 30 max. 35 napnál nincs értelme tovább húzni már 3x kezdtem újra pl. a 19. napon mind a 3 profilban pro-s cuccokat dobott kb. heti 2-3-at nagyon ritkán 4-et.. 35 nap után kb. heti 1-et.
-
gyuszito
senior tag
Nagyonfontos döntést hoztam. Elegem lett a "3 hét alatt kapok 2 partot, ami hulladék, és T1, T2..." 93. napon tartok, de ma nem szedem össze, hanem előlről kezdem. Kicsit fáj a dolog, mert 3 hónap lázas gyémántszedéséről van szó, de muszály vagyok, mert az előtem szólók is igazolták, hogy jobbakat ad, valamint öcsém 25 ös Driverje is bizonyított már! (7. napra pro sport T3 motor....
Arról nem is beszélve, hogy akárhol próbálok szerezni T1 T2 JÓ!! partokat semmit nem ad. Majd talán most sikerrel járok.
Kérlek titeket állítsatok le msot, ha esetleg rossz tapasztalataitok van. -
tutuhawer
őstag
-
-
SylarHUN
senior tag
Sokan szarozzák a CCX-et, legalábbis az ára miatt.
De könyörgöm, nem azért annyira drága mert a legjobb autó a játékban, Hanem, mert ELITE verda.Olyan mint az életben a Rolys Rolls! Az sem azért olyan drága mert annyira gyors és szuper kanyarokban. Hanem mert iszonyat luxus van benne, meg minden kézzel készül hozzá.
Éppen ilyen ELITE verda a CCX is, és ezért kerül 25.000 boost-ba, és nem azért mert a leggyorsabb és a legjobban kanyarodó. -
UFO1
senior tag
A legjobb idő Route 55-ön:
1. CLHSOBOL CLH TEAM - The Most Wanted in Poland 50 02:26.581 FORD MUSTANG RTR-XAz első CCX:
271. BROKENDREAM <ARS TeaM> За магниты кидаю доп. круГ 50 02:43.329 KOENIGSEGG CCXAz első 100-ba ezek vannak csak RTR-X, 911 GT3, Carerra, M3, Z4, MP4, Murci.
Itt a Route 55 térképe hol látsz itt kanyart 90% egyenes amúgy meg alapon próbáltam amit le is írtam és így tolja az orrát az MP4 alapon és az én tuningommal is sokkal irányíthatóbb.Tehát ennek fényében kijelenthetjük pláne ennyiért a CCX egy sz@r.
NFS Stats (a hivatalos) itt mindenki megtekintheti. -
WASPZotya
tag
Ma kicsit vidám lettem, mert a tegnap frissen vásárolt alap m3 gts-el mentem egy próba kört és nem is sokkal maradt el az eredményem tutu m3 gtr-es eredményétől.
-
SylarHUN
senior tag
Köszönöm a véleményeket.
Örülök neki, hogy nektek tetszik és természetesen nekem is.Akkor csak biztos irigykedtek.
-
noblem1983
senior tag
válasz
SylarHUN #6661 üzenetére
Szerintem egész jól néz ki. Az autóról annyit,hogy ritkán látok a játékban de lehet csak azért mert még ismeretlen a versenyekben és félnek belefektetni a boostot vagy csak egyszerűn brit autó ellenesek(Aston Martin is ritka bár Mclarenből van bőven). Egy biztos az autó nagyon jó, én top T2-esek közé sorolom, kezes bárányként kanyarodik és a sebessége is elég meggyőző.
-
milomi
tag
Erre annyit mondok hogy a CCX szerinted csak egyenesekben jó, tévedsz.. Route 55 mi tarja a rekordot ? 2:26 CCX
ismerem is az illetőt összesitésbe 300 körüli helyen mozog és van amelyik pályán rossz ideje van de nem is érdekli hogy javitson, az én CCX emet ritka az az autó ami elveri. szinte az összes T3 as autóm megvan de a CCX sokkal jobb időket tudok menni mint az MP4 el vagy akármelyikkel nállam a legjobbak CCX , GT3 RS, RTR-X , M3 GTS ezek a legjobbak nállam mindenben de kedvencem a CCX és az is marad
Jó tuningal úgy megy ahogy a képzeleted !
-
SylarHUN
senior tag
Komoly véleményeket kérnék.
A Jaguáromat tegnap szét fikázták. Szó szerint leszarozták. Mondták, hogy biztos be voltam rúgva amikor ezt festettem.
Nem tetszett nekik a színe sem. Meg a Nascar filing sem. Egyszóval semmi.
Aztán jól elgyepáltam vele a srácokat. Bottal üthették a nyomomat.Szerintetek is rossz?
Szerintem így jó ahogyan van. De azért kíváncsi vagyok a véleményetekre.
KÉPEK ITT. A Jaguar XKR-t kell véleményezni.
-
SylarHUN
senior tag
válasz
noblem1983 #6650 üzenetére
Köszönöm.
Ebből a csomagból.
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #6657 üzenetére
ide tartozik, most jutott eszembe: csak az audi rs4-gyel volt ilyen gondom.
A royal purple Audi r8 4.2-esről nem tudtam törölni annak idején: letörlök vagy hozzáadok egy matricát, és finish gomb, utána már ment rendesen. Lehet, hogy egy mozgatás is elég lehet hozzá, trükközni kell. -
UFO1
senior tag
-
tutuhawer
őstag
a bivaly erős nitró nekem arra (is) kell, kellene, hogy tudjak reagálni a többiek nitrójára, és nagy ívben leszarhassam a végsebességemet, meg hogy mikor érem el. Ez a fekete pont a nissannak egyelőre, de rajta leszek, hogy kihozzam a maximumot. Garden blvd egész jó pályának tűnik, esetleg stad. chase is. Chase végén egészen jól közelítettem pár ellenfélre, privát és multi futamokban is, ami biztató. Tényleg full gázon, nagyon fasza kezelhetőséggel, precízen lehetett vele menni. A piros rugó kell bele - szerintem nagyon, a komoly sárga gumival és szuper vas lesz
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #6647 üzenetére
Van egy általános K, Z, K, K, S, S és vagy egy driftesebb P, K, P, K, K, K az elsővel iszonyatos a NOS kb. MP4, GTS, GT3 szerű ezzel próbáltam bár nem full mert szürke és kék hátteres is van benne mert ez volt, tehát teljesen felhúzva még komolyabb lehet. És itt a lényeg a SpecV magában is nagyon gyorsul N2O-al meg élkepesztően.
-
tutuhawer
őstag
szerinted a nitrója olyan erős? szerintem meg nem. Lehet eltérő véleményünk, neked vagy nekem ez vagy az a gép jobban tetszik, a másik pálya jobban fekszik nekem vagy az autónak, ilyen van, de a nitró???? Nem akartam ezt írni , de a többiekhez képest egyelőre kutyafasza erősségű a nitróm A belevaló cuccok mik, mert én eddig csak beletettem, ami megmaradt még régről...
szerk: +30-at tesz rá a nitró, erre is reagálok: Audi R8 4.2 362+30=392 nekem. hulladék a nitrója szegény autómnak, nem is azzal nyertem a futamokat, hanem a hibátlan vezethetőségével. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #6645 üzenetére
Azért is írtam „annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz” én nem szeretem, a nitroja szerintem meg a 911 GT3-hoz hasonlóan erős viszont Perersburg Damon nem tudtam vele hasonlót sem menni mint az MP4-el 2 körből sőt még az LFA-val is jobban megyek kb. 0,06s-el mint a SpecV-vel (pedig elvileg a belevaló cuccokat tettem bele). Meg sem próbáltam kanyargósabb pályán mert egy korcsolyapálya az a gép. Az LFA-t ha idom lesz felhúzom mert kíváncsi vagyok mit tud teljes tuninggal.
A kocsikat csak NOS nélkül próbálom mivel így derül ki mi a gép valós tudása ez csak egy tipp melyik jobb alapon és amelyik jobb valószínű tuninggal még jobb lehet. A N2O ereje meg kiolvasható a sebesség különbségből amit közlök. A tuningolt verzió tulajdonságait meg úgyis közli valaki hogy milyen lett pl. te.
Ha valaki tud egy tuti LFA tuningot amit próbált is szívesen veszem persze olyan érdekelne amitől a tapadása megmarad.
-
tutuhawer
őstag
válasz
janihunk #6644 üzenetére
én is azt mondom, a VSpec kicsit csúszik, de nekem ez marha jól kezelhető, kézre esik. Simán jobban tetszik, mint az MP4 lejátszó, ami sokkal jobban tuningolt, az idők azzal még jobbak. Kanyarokban figyelem a még tényleg gyengén tuningolt R35-öst és marha jó sebességeket produkál.
UFO1: ha te a nissan gt-r-t autópályára ajánlod, kiállok ellened valamivel, aminek van nitrója. A nissannak nem a legerősebb, látod +30, még csak nem is +40 mint a többi nagynak, akik mennek az autópályán. Ez olyan bődületesen nagy hátrány kinn a hatsávoson, amit meccselni nem lehet. A GT-R belvárosi, trükkös-kanyaros, kevesebb nitrós pályán jó szerintem, mert a gyorsulása tényleg csoda. A kanyarsebességeket, mondom, figyeltem, az nagyon OK, szóval marha jó a cucc, de nem az egyenesben. Ezért kell - szerintem - multiban is tesztelni a gépet, mert ha nem nyomsz nitrót, akár többet, a teszt semmit se mutat vagy fals eredményt -
janihunk
senior tag
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 3. rész
Az új nagy vassal kezdem M3 GTS 5000 boost ill. E46 4500 v. 1,2 milla (alapon próbálva)
Kezdjük a gyorsulással a perfektje erősebb az E46-nál a gyorsulása is jobb, jobban felveszi a fordulatot végre 345 ill. 383 NOS-al az E46-ál ez 340 és 377. A jobb gyorsulás mellé idegesebb kanyarodási képesség társul, de megfelelő időpontokban adott gázfröccsökre szépen fordul kicsit tolja az orrát hasonlóan az E46-hoz de utóbbi sokkal stabilabban tartható íven. Ami érdekes göröngyös felületen iszonyatosa rázkódik (utóbbi kevésbé) ezt valamelyes orvosolja a szélesített kaszni (erre legalább kapható) ill. a 3-as ültetés. Mindkét M3-ba alapon street tuned cuccok vannak tehát rejlik benne tuning potenciál rendesen. Az új GTS kb. 2-3s-el gyorsabb így tuning nélkül Waterfront Roadon (0,55-nél jobbat is mehet) tehát rendesen lehet vele hasítani de az irányítását szokni kell legjobban az Audi A1-hez hasonló bár nem annyira érzékeny (ideges). Ajánlott vétel mindkét típus.Nissan GT-R 4500 boost alapon (R–35) és SpecV (majdnem full tuningon) még nem vehető:
Az R-35 alapon nagyon gyenge tuning nélkül használhatatlan versenyzésre tehát térjünk át a tuningolt SpecV-re. Indulás iszonyatos bár szerintem elmarad kicsit az új GTS-től a perfektje. Ami biztos nem könnyű a zöldben tartani pillanatok alatt felpörög pláne alacsonyabb szinten ahol a zöld sáv csak 3 csíkból áll. Nagyon gyorsul simán elférne benne egy 7 fokozat azt is bírná, az ember azt figyeli mikor esik ki valami alkatrész a bődületes motorhang mellett. Nagy hátránya mint az SLR-nek is 4 kerékkel csúszik a kanyarban bár kevésbé, és finom fék adagolással ívre dobható és utána teljes gázra szépen betapad. A szélesített kaszni (apró különbség van a két változat között) segít a tapadásban a 3-as ültetés kevésbé más típusokhoz képest. Végre a SpecV 365 és 396 N2O, az alap 320, 350 de valószínű tuninggal hasonló szintre hozható. Annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz mert így kanyargós pályán sok időt lehet veszteni bár autópályás szakaszra sokkal célszerűbb.McLaren MP4 alapon és tuninggal + (széles kaszni és 3-as ültetés) 5500 boost:
Ez az a típus ami szinte minden pályán megállja a helyét. Nagyon stabil autópályás ill. kanyargós pályán is bár kissé 4 kerekes csuszása azért van (sajnos belebabrálhattak a stabilitásába mivel kijövetelkor egyáltalán nem csúszott olyan volt mint az LFA) de sokkal jobban tapad és kezelhetőbb is a SpecV-nél. A kezelhetőségről annyit Waterfront Roadon 0,55 Perersburg Damon 1,25 mindenféle erőlködés nélkül teljesíthető a tuningolt verzió – bár nem típus specifikusan (6 x S) – de így is majdnem fullra húzva ezek az idők 0,02 – 0,03s-el gyorsabban teljesíthetőek lazán PU nélkül. Fék nélkül vagy kevés fékezéssel ívre tehető és onnan nagyon szépbe fordul. Nagyon jól gyorsul a NOS-a is erős ez alapon 346 ill. 383, a húzott 362 és 402 sebességben mutatkozik meg. Mindenkinek mindenféle pályára ajánlható GT3, M3 méltó ellenfele és kezelhetőségben azoknál sokkal barátságosabb.Koenigsegg CCX 25000! boost (alapon):
Hát igen az ára megér ennyit, szerintem nem. Jól gyorsul erős NOS-al, itt jegyzem meg hátsó nézetből a kicsapó kipufogó gázok erősen rontják a kilátást (csak N2O-nál) különösen max. minőségen, bár első nézetnél aki ezt tudja ez nem látható. Kanyarban nagy sebességen is stabil kisebb korrekciókkal íven fordul bár nem éri el az MP4 kezelhetőségét. Különösen sok egyenes szakaszú pályára javasolt mivel sebessége 360 és 399 nitróval és ezt mindenféle tuning nélkül tudja. Nem tudom megfelelően hangolva stabilabb lesz-e de a sebessége bizonyosan növelhető esetleg kevéssel 411 fölé is. Villogni jó vele de szerintem egy alap vagy egy jól belőtt MP4 jobb vétel ráadásul közel 5 db kijön belőle. -
Norwich
tag
tényleg nagyon jó
kanyarodása nem a tökéletes de a gyorsasága korrigálja azt
annyi gond van csak h nemtudom h kell rá Vinyl - t rakni -
Norwich
tag
Na valaki már vett új BMW-t amit most raktak be?
Véleményezhetné h mennyire versenyképes! -
JuhaAasz
csendes tag
válasz
geentleeman #6633 üzenetére
nyugi nem tiportál
csak tényleg indok érdekel, miért ne illene bele a játékba egy kabrió
-
geentleeman
csendes tag
válasz
JuhaAasz #6628 üzenetére
Neked tetszik nemis mondtam hogy ne várja senkisem,te jóljártál mert te vagy a hozzád hasonló igényű játékosok kedvére tesznek,én inkább az új eventekre pályákra gyurnék..na oké jöhet néha új autó,de pályák is meg eventek!Dee akkor nézem a szebb oldalát legalább foglalkoznak a játékkal..Kellemes idő tötltést a leendő cabrio sofőröknek,senkinek nem akartam a lelkébe tiporni
-
Valami elvetemült beírta az előbb a chatfalra ezt a kódot:
EBG6 NLFK XK56 7V6A
Jó poén volt, gondolom sokan ráugrottak.
Köztük én is..Egyébként a tavaly karácsonyi 7 napos 959-es Porsche kódja.
-
WASPZotya
tag
Én azt kérdezném, hogy a kocsi partolásánál ha jól emlékszem van egy olyan hogy misc.
Az meg mi?
lehet egyáltalán szerezni oda vmit? Mire jó? -
JuhaAasz
csendes tag
válasz
geentleeman #6627 üzenetére
öööö...konkrétan indokolva miért nincs helye?
ízlések és pofonok, változatosság is kell... -
geentleeman
csendes tag
válasz
janihunk #6609 üzenetére
Ne nevettessetek már minek a cabrió..ez vicc miezmár elkorcsul ez a játék nem egy HP-ez..erre csak azt tudom mondani hogy Szááánalom,legmélyebb szánalom még nevetni semmi birok,tisztelet a kivételnek akik szeretik a cabriókat én nem nincs helye egy ilyen játékban.Főleg hogy minden sofőr ugyanúgy néz ki..
-
odébbb
tag
Köszönöm !!!
sikerült SylarHUN , NFree , megcsináltam , igy már könynynü volt , KÖSZI mindent ...
-
NFree
addikt
N aszóval tükör szinre fújása , én így csinálom , fogok egy lekerekített tégla matricát felrakom a kocsira s addig nyújtom amig nem fedi le a tükröt is utánna fogok még egyet ugyan így és csak addig nyújtom amig el nem éri a tükröt, és ez lesz az autó szine
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
asszemDe Sylar javaslata egyserűbb , pont most agyaltam rajta én is esküszöm , hogy ahogy mondja meg lehet csinálni
Az én megoldásom szerintem csak anyival jobb , ha pl raksz fel mondjuk egy számot amit körbe vesz egy kör és elakarod tüntetni, akkor ha szinre fested a kört , nem marad meg a szürke matrica széle ha érted mire gondolok
-
odébbb
tag
Halika mindenki !
Kéne egykis segitség , de képkockákba , mert má unom , hogy nem sikerül szinre fujni ( festeni a tükröt )
Aki tud segitsen lécci ó lécci , hálám örökké üldözni fogja ...Tul egyhangu , és ha más szinü lenne földobná !!!
(képkocka)
Köszi szépen ...
-
NFree
addikt
Már csak egy [Honda S2000] kellene t1 be szép nem Igc -ért
-
callmeakos
veterán
válasz
LamerGyuri #6619 üzenetére
az már van 36 órája is hogy elkezdték...... Én tegnap hajnalba vettem.....
-
LamerGyuri
senior tag
50%-al leárazták a Pagani Zonda-t!
12 óra hosszáig tart az akció; nem tudom, mikor kezdődött, én most vettem észre. -
odébbb
tag
Audi A1 Clubsport Quattro
Audi A1 Clubsport Quattro "Speed"
Volkswagen Scirocco "Zack"
Shelby Cobra Daytona CoupeMikor veszik ki őket , légyszi dobjatok egy dátumot ! (fontos lenne , mert megvenném ).
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #6604 üzenetére
Kiváncsian várok(unk ) minden infót, ma még leszek délelőt de aztán utazom(meló). Majd meséltek mi volt.
(#6613) SylarHUN
Jól látom route 55? nem is értem, mit ,ó produkálja magát az idióta. ha szaladtál volna egy 2.30 as időt akkor talán megérteném , de ez szerintem teljesen rendben van.
ijen hülyékkel nap mint nap összefutok, pl megint kocsiztunk pagani 2 en , egy 911, meg még valami , a lényeg rajt marha jó , kaptam mágnest a nyakamba, felborultam stb lemaradtam 4 dik nek végeztem erre a másik pagani-s aki előttem végez , elkezd engem szentségelni, hogy hacker, meg ez meg az , rövid tömör válaszom az iennek -.- és kész . -
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN #6613 üzenetére
remek gép, azt láttam élőben is, de a belvárosban is menned kell majd vele ;-) A vspec r35 se piskóta, a nitrója nem a legerősebb, de a gyorsulása bizony jó, a kanyarodást pedig gyakorlom vele. A bmw-hez fűzve, látom, a bodykit bugos, eltűnős, magyaráz is szegény csávó, nem tudja mit látott vagy nem látott.
-
janihunk
senior tag
Bekerült a BMW M3 GTS akinek van 5000 boost ja vegye meg mert nagyon állat kocsi.
-
janihunk
senior tag
- BMW M3 GTS ma vagy holnap érkezik.
- Corvette tolatása javítva lesz.
- A már bent lévő autókon csak akkor javítanak, amikor már visszahívták őket.
- Nem lesz klánrendszer a játékban, mert a játékosok anélkül is meg tudják oldani. (Khm... mert nem tudják máshogy... - HS)
- Jövő hét elején, várhatóan hétfőn érkezik TE-kiadású autó.
- Nagy bannolások várhatóak a jövőben, nem csak az IGC-s csalókat, de azokat is, akik Boost-ot is vesznek.
- Az autókon soha nem rontanak, csak javítanak.
- A Koenigsegg CCX gyári változata egyelőre nem várható.
- Skill-pontok újraelosztása valószínűleg be fog kerülni a játékba.
- A következő 3-4 hónapban további nyelvek kerülnek a játékba.
- Az RX-8 bugja javítva lesz, valamint egy hónapon belül érkezik egy tényleges cabrio.By: TCMCHRIS
-
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan #6606 üzenetére
olyan sebességeket produkáltam az ösze-vissza tningolt subaruval, hogy csak néztem. Az ugratás szép, az ütközés jó, a nitró jó, a végsebességem 331 + a nitrós, ami elég jó, szóval remek ún. "all-around" autó, azaz mindenhol jó, megállja a helyét. Nekem a sedan impreza az igazi, de ez se kutyafüle, immáron bodykit és balfasz felni nélkül. Hamarosan külsőre is WRC lesz, valami frankót festek, ti meg aztán csak lestek...
-
Egyelőre nem veszek még semmit, úgyis várom az "alkatrészspecifikus boostereket".
T1-re az RX8 elég jól megy, ebbe már pakoltam is egy kis technikát.
T2-re megvan az A1, de valahogy nem tetszik...
T3-ra van murci, ha másra is, nem követ szedni jó lesz.Amit össze lehet szedni "körözést" 1-5-ig az jó valamire?
-
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan #6602 üzenetére
kom,emtálom a hatchback imprezát mint fanatikus: csodagép. A 003-as profilban majd jelzem a továbbiakban, hogy mennyire
-
tutuhawer
őstag
most kicsit beléptem a fórumba, holnap este mondok komolyan vélemény a vspec R35-ről... indulóra annyi, hogy a nitrója kb +35, azaz nem a legerősebb, de érdekes, hogy a pár futamot mentem valakivel és meglepődve néztük, hogy 361 a végsebe4sségem így, ahogy most van, ami nagyon nem kutyafasza. Maga a végseb. sem, és az, hogy el tudtam érni, főleg az! Kanyarban precíz, ami sok győzelmet érhet. Top időket nem közelítek, de a játékélmény 100%-os. 20 éve vártam, hogy egy ilyen géppel mehessek. A nissanok közül csak a fairlady és a 370 Z nem került a kezeim közé, nem is kértem sose, de ez nagyon fasza nekem. Át is festem, nissan gt-r r35 AMS alapha 12 lesz belőle. valentin matricáim vannak, azokat is bevetem... komoly lesz
-
sunny84
senior tag
válasz
szakalistvan #6602 üzenetére
érdekes , mocsok jól megyek vele simán hozom az a1 időket.. nekem az all terrainos verzió van meg .. 552 - 545 - 522es stattal és 3as ültetéssel
-
sunny84
senior tag
válasz
szakalistvan #6600 üzenetére
t1 ben pontosan ahogy írtad
t2 ben: exige adrenalin , a1 , subi csapott seggű , m3e30 a nyerőgépek és még az rx7 rz is ide sorolnám
t3 ban : rtr x , 911gt3rs ,mc mp4 , murci , evora ... szándékosan nem írtam ide a paganit ( ez nem valami tutkó kanyarban meg amúgy sem nagy szám ) .és a königet ( ez pedig 911gt3rs szintű ) ..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós kamerák
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen TV-t vegyek?
- Medence topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Óra topik
- Viccrovat
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB / fekete / 24 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest