- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X Cinebench R23 & R24 Benchmarkokban mérve
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisztian000
tag
Sziasztok!!!
Kezdő vagyok 1 hete kezdtem 22 szintem vagyok.Az a problémán van hogy fel van fullra tuningolva az autóm és mégis ugyanazt az értéket(végsebeség,gyorsulás) mutassa mint amikor megveszem.Amikor megvettem feltuningoltam az érték több volt egy ideig és utánna leugrott magától.Ez miért van?Mit kell csinálni? -
WASPZotya
tag
Meddig van leállás?
Még jó hogy a gyémántokat begyűjtöttem délután. -
sunny84
senior tag
csak a profilom ezekben az időkben kavicsozni látjátok .... de az is bérbe ki lesz adva
-
NFree
addikt
Én a multkor 1.5m vágtam bele , és ami használható volt az 200 nitro kb
-
GTC376
csendes tag
válasz
callmeakos #7392 üzenetére
Sokat
-
GTC376
csendes tag
Ezeket adta a játék az ötvenezres Mystery pack-ból
:
-
feri1014
senior tag
válasz
noblem1983 #7386 üzenetére
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #7373 üzenetére
Szia tutu !
Igazad van mindenben , nehalgass senkire , aki téged támad , az a fasorba se volt mikor te már nyomtad !
Jol csinálod igy tovább , és éljen a multizás !!Más : holvan az a magyar srác aki , nemrégibben hekkerkedettt ?
hun lencse , csabamagyar megmondjam ?
levesbe !
Már azért unom , hogy egymást szidjuk , legalább mi magyarok tartsunk össszsszsze !
-
Dictator^
veterán
Amiket a GEMes eventen nyerek naponta, azok hova kerülnek be?
Mert most is nyertem valamilyen NOVA-T enginet, de sehol nem látom. -
NFree
addikt
srácok , felraktam a notira is a gamét , de bejelnkezésnél , csak gurgulázik , és nem lép tovább, nos volt egy uninstal és ujra raktam és utánna kezdte el csinálni akár hányszor ujra raktam.
A lényeg az első uninstall azért volt mert nem a telejes verziót instalta fela game, és volt pár opció ami nem volt így elérhető , most mi a f.@.r kam van??Más em értem bakker .fojamatosan tolnak le a listáról, hogy a viharba képesek jól menni az emberek mikor lehetetlen, pont 2 napja beszéltem egy top100 as versenytársal.
Ja és mondta a lista elejét meg nem lehet megközelíteni , ha a szerver nem húz aszongyák
Erről estleg bővebben valaki , hogy lehet ezt elérni? -
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #7364 üzenetére
Ezt bebuktuk csak lesz máshol is ocsoért. De azért jellemző nálunk a sterter csak 6E olcsóbb és hát az csak 8000 boost!
Lenne egy kérdésem mivel a hibás ZL1 helyett kaptam egy jót (olyandék) az EA-tól, az ablakiról el e lehet úgy távolítani feliratokat (mivel szeretném áthelyezni őket) hogy ne maradjon folt az üvegen?Más: online szimulátor elég jónak tűnik az SG-ről nyúltam. Auto Club Revolution és Gameplay
-
tutuhawer
őstag
Egy biztos: újdonság nekem, hogy a kezemben van egy komoly gép, a murcielago volt az első, előtte a BMW így ismerve a többit, nem olyan erős, de attól még nagyon is jó. Egyezzünk ki annyiban, hoyg megfontolom a dolgot, bár sokminden már reflexből megy, nem könnyű kinőni, türelmet kérek.
Néha utálom is magam a balesetek miatt, ha hiszed ha nem. Eddig mondjuk mindig elmúlt és nyugodtan aludtam.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7373 üzenetére
Nem akartam már erről irkálni (mivel írtam, témát lezártam) de most mégis utoljára. A rammolást nem személy szerint rád akartam kihegyezni hanem úgy ámblokk mindenkire értettem és az én szememben a hackerek szintjén van legyen az bárki nem érdekel magyar, ismerem vagy sem. Viszont a bibi ott van te jól mész, sőt nagyon jól (legalábbis hozzám képest) akkor minek ez, elmész mellette simán, mert ismerd a pályát stb. (sajnos én időhiány miatt csak keveset és azt is úgy ahogy) és örülhetsz a végén tisztán nyertem, juhéj.
Nekem is volt ilyen meccsem Petersburg Damon 3x, 4x előzgettük egymást és hát tetszett semmi ütközés és mind a ketten jót versenyeztünk. Mentünk is 5-6 futamot multiba, talán egyformán is nyertünk és így izgalmas is volt ki hogy tud jobban féktávot venni, vagy ügyesebben kigyorsítani esetleg a forgalmat elkerülni, és fel sem merült egyikünkben sem ramoljuk ki egymást a győzelemért. És a végere a csattanó, orosz kolléga volt, vagy inkább versenytárs, leginkább így nevezném. Neked is van jó kocsid látom az MP4-el sorra döntöd a régi időidet használd azt a többi fent leírva. Ha meg ráramolnak az emberre pláne többször nem szégyen visszaadni (én is ezt teszem, ha sikerül) persze nem a véletlen koccról van szó, de hát tudjuk mi a különbség, de SOSEM vagyok kezdeményező.
Azt meg külön sajnálhatod hogy nem vettél RTR-X-et mert az tetszett volna nagyon megy keresztbe is, nekem nagyon tetszik van is belőle 3db.Ha valamit értek ezek a mondatok és érted a lényegét akkor volt értelme teleirkálnom megint fél oldalt.
-
Dictator^
veterán
válasz
LamerGyuri #7353 üzenetére
Gondolom nem tünt fel, hogy alattad válaszoltak nem?
Egyébként ha tetszik a kérdés válaszolsz rá, ha nem leszarod.
Te válaszoltál, de mellette leszarod.. akkor mi értelme volt válaszolni? Öszintén? Csak hogy valakibe beleköss? -
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 6. rész
Lamborghini Gallardo LP 560-4 (4500 boost v. 600E kp.)
Ezt a típust kár megemlíteni mert nagyon rossz. Rosszul indul (el is kapar) és a kanyarodása az valami borzalmas orrtolós pedig volt benne piros fék és gumi de semmi hatása olyan mintha bedobnánk egy követ a kanyarba és ha mákunk van és jól pattog elfordul, pedig 3-as ültetés és széles kaszni is van rajta de semmi hatása. A végsebességet nagyon kínkeservesen éri el ami 352 és 382 NOS-al de ember legyen a talpán aki talál olyan hosszú egyenes ahol ezt el is éri pedig ez már pro/sport tuningos kivéve a turbó ami race/tuned. Egy előnye van ha már fordul stabil akár az egyenesben is és nem pattog, imbolyog ilyesmi. Ha valaki IGC-s autót akar semmikép sem ezt, inkább M3, Ford GT, 959 vagy Murci.Lamborghini Gallardo LP 550-2 és Cop verzió (az első már nem kapható a Cop 6000boost)
Sokkal jobb az előzőnél bár egy kis kaparás érezhető a rajtnál a (Cop-nál kevésbé) jól gyorsul és fordul pláne ültetve és széles kasznival a rendőrségi meg mintha az útból nőt volna ki úgy tapad (egy szélesítés ráfér különben kicsit csúszkál). Kanyarban is könnyen betehető sőt nitrózva sem csúszik meg kivéve ha neki ütődünk a falnak, sodródhat de megfogható. Sebességek 348, 378 N2O-val ugyan ez a sünnél 358, 387 (mindkettő alapon) és ezt nagyon könnyen erőlködés nélkül éri el. Külön érdekessége az utóbbinak hogy-hogy nem ez megy a legjobb időt HS-en talán mert úgy ramolja a Rhinokat hogy bele sem rezdül és hát iszonyatosan gyorsul.Lamborghini Murciélago LP–640 (2,500E kp-s, Cop és gyémántszedő 6-6000 boost)
Ez az igazi versenyre való Lambo, az IGC-s is jól gyorsul ültetés nélkül is stabil és az előzőektől eltérően enyhén sodródó hátsó kerék farolós. Ez a tulajdonsága kanyarban jó szolgálatot tesz bár nitrózva kifarolhat sajnos és ha nem vesszük el a gáz pl. egy S kanyarban orrtolóssá válik így viszont nem vehető a másik iv. A fordulatot hamar felveszik a végsebességet gyorsan elérik ami sorrendben 347 – 386, 357 – 397! (ezek alap verziók) és 365 – 406 NOS-al a gyémántszedő de ebbe pro cuccok vannak bár nincs kifulladozva. Ez utóbbi a legjobb választás ha boostos vétel mellett döntünk nem csak a könnyebb gyémántszedés miatt hanem kapunk egy extra széles meg sem vehető kasznit (ami lelóg a garázsban a rácsról!) de e miatt kanyargósabb pályán kissé tolja az orrát. Utóbbi kettőben a szokásos 3-sa ültetés stb. alapból benne van. Mindenképp ez utóbbi a legjobb vétel boostért az összes közül esetleg még a rendőrségi vagy az LP 550-2 Cop. -
tutuhawer
őstag
Szevasz, mondom a helyzetet. Jogos a kritika, ha alattomosságot látsz benne. Nem jogos a kritika, ha önvédelmet látsz benne, máris kifejtem, mire gondolok. Előtte azonban tisztázzuk le: magyar hacker nincs, az a srác egy kis csicska csaló, de ami miatt balhét csináltam, az az, hogy hazudozik hónapok óta, méghozzá nyilvánosan, és a pofája is nagy, de nagyon...
A rammolásra (ütközésre) visszatérve:
-látom, jó sok időd van a waterfron roadon. Van egy jobbos törés, ahol le lehet verni a jobb oldalon, nagyon kívül a darut és leesnek a csövek. Oda nem megy senki. Régen olyan szar volt a szinkronizáció, a lagg vagy mittudoménmi, hogy az mindig le volt verve. Így ajánlom kipróbálni az előzést is. Végeredmény: elégszer álltam már fejre a játék szarságai miatt a karrierem során. elég volt, kösz nem.
-Bizony a gyenge autómmal utolértem a komoly gépeket is néha, mert én ügyesebben mentem és/vagy hibázott az ellenfelem. Elég sokszor mentem azzal a tudattal, hogy az előzésem semmit se ér, mert 1 nitróval a havercsávó minden hibát kijavít.Nehogymár balfaszkodik az ellenfelem, aztán a balfaszsága miatt én nem nyerek... Nehogymár én leteszem a hibátlan futamot az asztalra, és ő meg kap még egy esélyt, és könnyedén megelőz.
-Amikor előzök, megesik, hogy kanyarba teszem, és összeakadunk az ellenféllel. Ilyenkor ő felgyorsul az én sebességemre, azt látja, hogy meglöktem, pedig tisztán mellette voltam az én képernyőmön. Ilyenkor tudom, mit kell tenni. Nehogymár ott buzizik előttem, és nem tudom megelőzni... De igen, meg tudom.
-Én miért nem kapok ütéseket? Miért nem rammolnak le csak 100 futamból kb 2X? Mert tudom, mi merre mennyi, tapasztaltam. Én kérek elnézést, ha ezt a boostért meg nem vásárolható előnyt kihasználom. Megfizettem a tanulópénzt, köszönöm, most fizesse meg a következő generáció szerintem. Van kb 4000 vereseégem: rányomok az ismert csalók ellen is, nem nyomok alt+f4-et, nem lépek ki quit eventtel, szóval van elég vereségem a szarságok miatt. Minden létező módon vesztettem már el futamot, köszönöm, a többiek bénázása miatt nem szeretnék.
Kb ennyi a mese, de még ide kívánkozik:
Egy lapon említesz a csalókkal/hackerekkel, ugyanolyan szar embernek tartasz. Ez bánt engem, mert mindössze 1 magyar ellen mentem alattomosan, akiről utólag derült ki, hogy magyar, tőle bocsánatot is kértem azonnal (egyébként jó nagy autó és tuning előnye volt).
Szigorúan önvédelemről van szó. Maradjon köztünk, hogy a mutatványt nem könnyű megcsinálni ám, úgyhogy a laposra vert 12 éves kisgyerekeknek fel kell kötni a gatyát, ha így akarnak menni. A mindig rammol sem helytálló, mert közel sem mindig: tudok olyan tempót menni, ahol nem ér utol az ellenfél. Aki ha felveszi a tempómat, akkor közvetlen balesetveszélyt jelent,mert nem fog oly intelligensen menni, mint te.
Személy szerint így képzelj el engem, mint ütköző játékost, a többieket képzeld gyerekeknek, én nem bánom.
Üdv, THawer -
noblem1983
senior tag
válasz
callmeakos #7370 üzenetére
Még az a jó,hogy arról nem maradtam le. Amikor akciós volt mert kivették akkor vettem egyet és ezt is megvettem volna de talán majd bekerül a car dealerbe mert maradt még egy kis lengyel boost. Lehet azért emelték fel így az árát mert ez a kocsi többet ér mint az R35 Spec-V és akkor megveszik a fanatikusok így is.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
callmeakos #7359 üzenetére
Dehát én tényleg okosabb vagyok mindenkinél...
-
NFree
addikt
Volt már valamien aston a játékba n nem? az hova lett?
A lengyel boostra annyit ragálnék , halkan ,
Egy kicsit észbe kaphatn az ea régebben , asszem 900 körül volt 50k sb pont, nos ennyiből lehet egy autót , normálisan összerakni, és sok kisérletezés nincs is benne.
Na már most , oké online game mag minden , de elmehetnek a p...ba hogy veszel 10 autót azt felszereled, s ha ezt rendesen magyar boost ért teszed egy fizetés egy kocsi???????????ráadásul , a csalók ellen nics gyógyír, beletolhatsz te egy millát is , és letolnak egy szar kocsival??
Hát ha már kemény pénzeket fizetek ezért a gaméért , akkor kapjak már rendes játékot , nem??Vagy rosszul látom a dolgokat?
-
gyuszito
senior tag
válasz
noblem1983 #7367 üzenetére
E30-ra én is beneveztem volna....
Dehát..nem maradt más, mint az Earn Speedboost. talán összegyűlik addigra. -
noblem1983
senior tag
Délután egyszer próbálkoztam stat oldalt megnézni, de nem akart bejönni. Aztán azt vettem észre,hogy előrébb vagyok, gondolom pár embert lenulláztak mert nem nagyon javítgattam az elmúlt 1 hétben.
-
tutuhawer
őstag
Helóheló, nem olvasok egyelőre semmit, van egy kis meló, utána terjedelmesen reagálok minden kérdésre, problémára, privátokat is olvasok... de most munka van
-
sunny84
senior tag
válasz
callmeakos #7359 üzenetére
giga like
, a world chatben is megy a vérpistike okoskodás minden nap
-
gyuszito
senior tag
A napi Fail című bejegyzés megtekintése után újra kedvet kaptam az idők javításához.
Előkapok pár olyan pályát, ahol még nem jártam, és küldök rajta párat. -
gyuszito
senior tag
válasz
callmeakos #7359 üzenetére
Kaptál egy 'lájkot'
-
callmeakos
veterán
Tudjátok mit szeretek ebbe a fórumban a legjobban? Hogy mostanság megjelentek ezek az okoskodó huszárok. Eljátszatok hogy mindent tudtok közbe talán ha pár hónapja ha játszotok. Okosabbnak hiszitek magatokat azoknál akik valószínűleg a kezdetek kezdete óta játszanak ezzel a játékkal és holt fix hogy többet tudnak mindenről mint az okostojások....
Akinek nem inge, ne vegye magára!!
-
NFree
addikt
Össze ne vesszetek , itt nekem , az , hogy tutu megtanult rammolni jó dolog, és nem csalás mivel a geci játék erre lehetőséget ad, én nem ramolok , mert a tiszta küzdelmet szeretem , de meg kell tanulni, , mert ha benne van a gaméban , ha tudsz akkor tudsz ellene védekezni is , ez a véleményem , habár azok a ramolók akik engem mindíg a falhoz kennek tuti valamien hack et használnak , mivel , mezei halandó nem nagyon ér utól ha nem hibázok, (hacsak nem huzza a szeró), meg én is próbálom lögdösni de én lepattanok mindíg. ha netán fair küzdelemben rammolok (véletlen) akkor általába bocsánatot kérek, ha nem nyerek akkor kussolok , me szégyellem magam.
-
noblem1983
senior tag
Napi fail(nézzétek a mottóját): ORUS9 statja
-
gyuszito
senior tag
válasz
janihunk #7355 üzenetére
Tegnap megmutattam, hogy elég vad jószág..nemde?
Nekem eddig csak zöld cuccokat tartalmaz, egy hárrmas ültetést, és egy 20" os felnit.
(A felni után érezhetően romlott akanyarképessége. Az ültetés nemsokat javított rajta.)
A zöld cuccok (motor,turbó rugó) javítottak a nagysebességnél való közlekedésen.
nálam, valószínűleg mindenkinél bugos a motorháztető nézet, és sokkal sokkal könnyebb vele kanyarodni. 4kerékhajtása miatt csodálatosan veszi a kanyarokat nitró mellett is! -
janihunk
senior tag
Meg vettem ezt a 2.5M lambót. Alapon nem egy vad jószág, milyen tuning kell ebe? Az én tippem ez: kék,zöld,kék,piros, piros, sárga.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Dictator^ #7352 üzenetére
Te kérdeztél, én válaszoltam. Gondolom, fel sem tűnt, hogy rajtam kívül más már a füle botját sem mozgatta kérdésedre. Egyébként ha tetszik, elolvasod-válaszolsz, ha nem, akkor meg átsiklasz felette; ennyi.
Nem haragszom, de ha külföldi fórumon megmondták a frankót, akkor miért itt értetlenkedsz, hogy nem megy? Ott biztosan több segítséget is kapsz; mindannyian jobban járunk... -
Dictator^
veterán
válasz
LamerGyuri #7348 üzenetére
Már ne haragudj, de leírták a külföldi nfs fórumon, hogy általába akkor van ez a hosszú loading, amikor valaki kiesik és nem kapja meg a datát a játéktól.
Most akkor magyarázd már el, hogy neki miért indult el, és nekem miért nem?Mellesleg, amit írtál egylátalán nem segítség. Egyszerűbb lett volna megtartani magadnak.
KösziDe ha paraszt akarok lenni, azt mondom, olvasd vissza, amit eddig írtál a topicba..
-
noblem1983
senior tag
Én is azt érzem ezzel a rammolással kapcsolatban. Ha tényleg jó vernyenyző az ember akkor erre nincs szüksége. Meg lehet úgy is előzni egy embert,hogy nem rammolod le és akkor ő is örül mert mondjuk megmarad a 2.helye nem éri utol a mezőny többi része és te is örülsz mert egy szép manőverrel leelőzted. Az meg, hogy ezek a tizenkét évesek előveszik a Koenigsegget vagy Porschét és olyan szerencsétlenül mennek vele ,hogy tényleg csak feltartanak ez egy ilyen játék sajnos. Én próbálok ahhoz a szabályhoz igazodni mint amit a Forma-1-ben is használnak miszerint a 2-szer egymás utáni irányváltoztatást(cikázás) nem nézik jó szemmel.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7344 üzenetére
Hát gratulálok a rammolási tudományodhoz, ahhoz képest hogy kan-ossza járást folytattál hetekig 1db magyar hacker miatt, itt meg ki tudja hány fórumon nem vagy náluk egy fikarcnyival sem jobb. Mert mit is csinálnak az utóbbiak elrontják a játékunkat, mert így vagy úgy csalnak de a rammolás sem különb az én szememben csak az értelmét nem látom, mivel e nélkül is jól mész mi szükség van rá. Személy szerin úgy tudom elképzelni a csalókat, rammolókat (és itt nem rád célzok) kb. 12 éves szeplős, szemüveges kis gyík, akit a suliban naponta laposra vernek és itt aztán majd megmutatja mindenkit letolok, szétzúzok, kirepítek a versenyből, sajnos ez az én értékrendebbe nem fér bele, de ez van.
És hogy miért irkálok itt időt, billentyűt, idegrendszert nem kímélve, hátha belátod nem kéne ezt csinálni, mint amiért a magyar csalót is keresztre akartad feszíteni, hogy változzon meg, az meg hogy nem tolsz le magyart hát lesz@rom én nem szelektálok találkoztam rendes orosszal aki gratulált hogy legyőztem.
Egy biztos ha én nem magyar lennék és látnám apám hát ez mindig rammol, kilépnék a versenyből és feltenném a neved az adott ország megfelelő fórum témái közé „ezzel vigyázni rammer” aztán furikázhatnál egyedül vagy a gép ellen esetleg magányos farkasként free-ben. Részemről a témát zártam. -
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #7344 üzenetére
Szia tutu !
Nagyon nagy igazságot árultál el , és ez így van , én tudom , mert mentem veled , és jó volt (mehetnénk többet is ) , mindig tanulok tőled , mint most is .
Abban viszont Nagyon de nagyon igazad van , hogy az adott pályát kajakra ismerni kell+kocsi.
Multizni kell és kész nagyon egyhuron pendülünk ijjen téren .
Multi futamot nehéz nyerni úgy , hogy jobb az ellenfél , de nekem vannak trükkjeim , ha ismerem a pályát (ez sokszor bejött) , de csiterek-hekker-ramm nincs esély-főleg ha 900km/h megy.Nincs régi , retró képp a kezdeti első kocsi-autófestés , vagy amivel legelsőnek gurultál , megnézném , mert emliteted hogy van megépített egy- másféléves autó .
-
-
Dictator^
veterán
Loading screen bugot hogy kerüljem el?
Cimbivel újrakezdtük , mindig egy gamebe kerültünk be, viszont Loading screenen akadtunk, már kb 10 perce várunk.. wtf? -
tutuhawer
őstag
holnap délután fogok begördülni, de csak egy kicsit, akkor megpróbálok időt szakítani. Elöljáróban annyi, hogy leírom, én hogyan teszek-veszek.
1. kulcsfontosságú az erős nitró szerintem, habár mondom, elise-zel is szenzációsan nagyokat lehet ütni, mert jól tapad, fól fordul.
2. jól kanyarodó autó kell, mert pl. Az 1 milliós skyline-ommal nem könnyű manőverezni és utána még a kanyart , féktávot vagy egy civilt is megoldani együtt
Amikor nitrózok, akkor rálegyezek kicsit vagy ha van mód akkor nagyobbat az ellenfélre. A nitró azért jó, mert úgy jobban megnyúlik az autóm az adott irányba. Megy nitró nélkül is vagy gyenge nitróval ,de akkor fennáll a veszély, hogy az ellenfél reagál rá egyet. Alapvető, hogy nem a hosszú egyenesben próbálom megcsinálni, hanem speckó helyen, pl szűk úton, kanyar után a kigyorsításon vagy akár a kanyaron belül. Egyenesben én is meg tudom nyomni a nitró gombját, de bárki más is, viszont a komoly rammoláshoz a nitrót nagyon sok játékhelyzetben kell tudnom használni. Aki ilyen irányban is trükközni szeretne, annak nem elég a nitrót tudni. Ismerni kell a játékot annyira, hogy tudni kell, adott helyzetben hol is van pontosan az ellenfél hozzám képest, és adott helyzetben ő az adott szinten az adott autóval milyen mozgásra képes. Tud-e kontrázni, tud-e nitrózni... Ha tud rámhúzni, akkor ki tudok-e bújni másik ívre, miközben ő lecsúszik nagyon. Ha tud nitrózni, meg tudja-e tartani vagy lecsúszik és elszáll vagy akár kipördül. Aztán a tereptárgyak, civilek a barátaim - ha elöl megyek. Rá tudok legyezni azokra is, aztán pörögnek ide-oda. Vagy egy hirtelen mozdulatta kiugrok előle, az ellenfél meg elkapja. Vagy akkor zárok közel hozzá, amikor egy civil is jön, és ő azt elüti. Van egy kiálló fal a pályán - az is segít. Ezekben az esetekben még csak test-test elleni kontakt nem is volt, le se lassultam. Ha van, akit érdekel, miért megyek néha ilyen "gonosz" stíliusban, megkérdezheti, de el ne ítéljen senki emiatt. Ugyanis: lerammolom a kiváló, hú de IsstenCsászár szuperpilóta játékost, aki utána powerupokkal se ér utol: azaz leteszem a hibátlan futamot a pályára amellett, hogy gonosz voltam. Tessék utolérni - mondom magamban. Tessék megelőzni, gondolom. Most már nem is olyan könnyű elmenni mellettem, mert van nekem is jó autóm. Annyit tudni kell még, hogy az adatlapom mutatja, hogy a kevésbé erős, 1 évvel ezelőtt kalibrált autókkal is bőven van multiplayer futamom. Azokkal előzéseket kellett bemutatnom - azokat is megcsináltam, ha kellett. Ha én a szarral megcsináltam, akkor az imént leütött szupersztár pilóta is tudjon megelőzni engem. Van az a helyzet természetesen, amikor hibázunk, ügyesebb, jobb az ellenfél, akkor ő megérdemli, kész, jár a piros pont neki.
Ami fontos és ide tartozik: ha leütjük az ellenfelet, illik megnyerni a futamot, mert ha nem, az nagyon égő - még ha erősebb autótól kapunk ki, és bravúr lett volna, akkor is szar érzés nekem, neki meg jó, és jogosan szól be. -
tutuhawer
őstag
kérlek, ne kelljen lotus elise-t vennem, hogy Föld körüli pályára állítsalak vele... Bármelyik autót a levegőbe lehet küldeni kontakt nélkül. úgy érek hozzád, hogy nem érek hozzád, és a sebességed kis szerencsével 0 lesz. A lényeg, hogy RTR-X ide vagy oda... szóval mindegy.
Mindenkinek mondom, hogy privátban nem ütközök szándékosan a magyarokkal, és multiban sem, ha tudom, hogy magyar a sofőrtársam. Sőtmitöbb: ha én hibázok és nagy tempóval jön a magyar játékos, félrehúzódok, hogy legalább ő jó időt mehessen.
-
UFO1
senior tag
válasz
JuhaAasz #7339 üzenetére
Nekem erre egyszerű megoldásom van ha sikerül „szándékosan” letolnia valakinek (RTR-X-et azért elég nehéz) akkor szépen utána nitrozok és ha úgy jön ki a lépés felkenem valahova vagy egyszerűen lehagyom. Minap volt hasonló Waterfront Roadon a rammer gyerek próbált letolni M3-al valamelyest belassultam utána mentem simán lehagytam. A célba 2-nak ért be akkor láttam 440-el ment, speed hacker report ment. Második körben már én toltam le, mert megint próbálkozott harmadszorra már ki is lépett ahogy látta indulok.
De sokkal nyugisabb lenne ha nem az ilyen tetvekkel nem kéne foglalkoznom bár nem egyszer teljesen normális versenytársakkal is sikerül mennem és ott egyáltalán nem zavar hogy lehagynak sőt beírom „nice race” (jó verseny) a pirosba és sokan vissza is írnak ilyesmiket XD. -
JuhaAasz
csendes tag
megértelek...bár én erre is kitaláltam egy megoldást, mármint a lelkiismeretem számára
ha az élmezőnybe valaki lerammol direkt, szándékosan, akkor azt nem tekintem a versenybe, és ugy vagyok vele, hogy nyertem mert a többieknél jobb voltamha nem az élmezőnybe rammol ki direkt akkor leszarom, hogy nyertem e volna, ha pedig véletlenül rammolódok be, akkor is elnézem, mert nem tudok mit csinálni, pechem van, hisz van amikor az ellenfél jár igy(ilyenkor egyből irja, hogy rammer, report blabla
de kit érdekel)
lényeg, hogy, ha direkt rammolnak ki, akkor leszarom a versenyt, ha véletlenül rammolódik ki, akkor még beleadok apait anyait, hogy minél jobban végezzek, ha pedig rammentes versenyen tisztán nyerek akkor pedig elismerem magam -
UFO1
senior tag
válasz
JuhaAasz #7337 üzenetére
Elvileg a forgalom ellen ott a kikerülés bár ha íven jön szembe nehéz megoldani (viszont akkor a saját hibámból esek ki) de azért az sokkal jobban bosszant hogy arra kell figyeljek ki akar a falra kenni és nem az útra vagy mi-egymásra. Ezért aztán RTR-X-el kell mennem hogy ezt elkerüljem pedig a 911 GT3 RS gyorsabb lenne nála csak az rosszabb esetben beleépülhet valamelyik tereptárgyba vagy kirepítenek a Holdig.
Ilyenkor általában csatornát váltok és talán nem sorsol össze a gép a
ramerrel. -
JuhaAasz
csendes tag
sajnos rohadtul ellent kell mondjak ennek, még ha csak felvetés is, mert nem szabad egyáltalán egy helyre venni a két játékot. a dirtbe is például egy nagyobb ütközésnél kiesel, mert totálra offol a kocsid...ehhez pedig elég 100-al menni. akkor mivan ha 340-nél elédfordul egy városi kocsi?
persze aláirom ez is irreális hasonlat......
tény, hogy ez egy komoly lépés lenne a valósághűbb érzés felé, de megvalósíthatatlan ebben a játékban, szerintem még vagy 20 évig -
-
UFO1
senior tag
Használ nekem a te linkedből az RTR-X tuning jó lett az LFA hát nem lett sokkal gyorsabb tőle az EVO X-hez viszont a másik leírás passzol jobban és Silvia is inkább P motorral jó tehát lutri de mindenképp egy kiinduló pont és sokkal jobb a 3xK és 3xP agyrémtől mert próbáltam és vezethetetlen tőle szinte minden gép.
[ Módosította: philoxenia ]
-
UFO1
senior tag
(#7312) JuhaAasz
(#7313) Qru
Ez csak egy felvetés volt jó lenne és így az nyerne aki tud vezetni és nem a ram bajnokok az hogy szimulátorban van hát pl. Colin McRae sorozat a dirt ami ugye az előzőhöz kapcsolódik Shift 1-2 (hogy csak párat soroljak) ezek egyike sem szimulátor csak hasonlítani próbál hozzájuk és mégis sérülnek az autók (bár az összeset nem ismerem).(#7314) sunny84
És még sorolhatnánk alig van felni, hátsó szárny (4-5 fajta) vagy kaszni választék pl. a Clio-hoz valami hányás amit adnak talán 2 ami kinéz valahogy nem beszélve a feliratokról, esetleg kézzel irkálásról, festegetésről valahogy rohadtul elmaradott, még a jó öreg 2005-ös MW is többet tudott.
Azt hittem valami szerzői jogi balhé miatt de hát némelyik autó tele van logókkal, feliratokkal, stb.-vel.(#7321) gyuszito
Az a hidas ugrató remélhetőleg benne marad ugye mindenkinek ismerős NFS Most Wanted- Final Mission. -
-
Dictator^
veterán
Ezzel a /join gn 3 -al pl sikerült összekerülnük, láttuk egymást free roamba, viszont matcheknél csak a lvl7 - es (én 5-ös) haverral sikerült egy gamebe kerülni.
Event->multiplayerre katt 3-ra és úgy.Viszont a 12-es haverral, aki tier1-et hoz, sosem dob össze, miért?!
/Groupba vagyunk/ -
tutuhawer
őstag
válasz
janihunk #7328 üzenetére
tényleg 2010-es projekt már... azóta figyeljük, kérdezik sokan, hogy mi lesz, stb... Meg tudnád nevezni azokat a személyeket / forrásaikat , ami alapján nyáron tuti??? Lehet, hogy én nem figyeltem eléggé, mindenesetre kiváncsi vagyok, honnan a tuti fülese a pár embernek.
-
feri1014
senior tag
válasz
noblem1983 #7322 üzenetére
Tessék: [link]
-
gyuszito
senior tag
Meglepő dologra hívta fel janihunk (BRIAN66) a figyelmemet. Van valóság alapja.Coming Soon.
-
nfsBedosz
csendes tag
Hello
Összeszedtem a gyémántokat,utána kisorsolta az alkatrészt, T1-es pro váltót nyertem,ami igen komolyan megdobta vna a kocsimat,de mikor be akartam szerelni,nem volt sehol.
Hova a bánatba lett?
Vagy meg se kaptam? Mert amikor kiadta a nyereményt,akkor alá vmit kiirt pirossal.... -
odébbb
tag
SZia , Jó Estét !
Nekem is sikerült ijjet csinálni Partolásnál , hogy eccere értünk be és aranyat dobott ügyesnek kel lenni , nameg eccerre és jó lessz ( nem bug ) , megnyuktatlak .
Ehez hogy egyszerre adjon aranyat mindketőtöknek ( a partnernek ott kell lenni a szeren ), általában sokan nem tudják miért szoktam mondani hogy egyszerre érjünk be , na mindegy .
Neked sikerült , már nekem is sikerült az a lényeg !!!
-
sunny84
senior tag
ha már a worldban korlátozott a tuning és a matricázás a shift2 ben ki lehet élni az embernek magát
jelenlegi járgányaim : [link] Tutu-nak különösen 3 autót a figyelmébe ajánlok
, de a többieknek is érdemes megnézni..
-
JuhaAasz
csendes tag
-
UFO1
senior tag
válasz
Moleman #7310 üzenetére
Ha rámentél a megfelelő kormányra az irányításnál a Shift1-nél a 2-nél meg a megfelelő fényképre és ott megadtad a megfelelő tengelyeket akkor jónak kéne lennie. Esetleg a Win-be az eszközöknél a játékvezérlőn jobb klikk és ott is be kell kalibrálni így mennie kéne legalábbis nálam hiba nélkül megy bár sajna nem G25-öm van de a gyártó stimmel.
Ha így sem jó lövésem sincs mi lehet max. kérdezz rá a kormányos vagy Shift-es topikban. -
Brucehun
aktív tag
Most nézem, végűl sikerült kijavítaniuk a hibát!
-
Brucehun
aktív tag
Sziasztok!
Mitörtént a NFS World-el, hétvége előtt semmi gond nélkűl futott a játék, és jött a hétvége érkezett egy frissítés érkezett hozzá azt azóta szaggatt a játék!
Kipróbáltam Vista alatt is és ott is ezt produkálja!
Ti is tapasztaltatok hasonlót? -
tutuhawer
őstag
nem győzöm hangsúlyozni, hogy idióta rammoló vagyok (néha) és soha nem sérül(ne) az autóm. Ami a gond velem, hogy tudom, hogyan kell ütközni, és hogyan kell kivédeni. Ami a nagy gond még, hogy észreveszem magamon, hogy egy-egy ilyen szituáció után a hibátlan futamra is jó vagyok, amihez fejben kell erősnek maradni, hidegvérűnek lenni. Szóval 1 dolog rammolni és 1 dolog utána még egy jó futamot is menni.
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #7302 üzenetére
Te vagy az én emberem tudtam
Ezt találtam [bones_tuning_guide]
Téged és másokat is kérdeznék ér valamit??(#7304) UFO1
igen , de a rallly sosem jött be , mindíg is aszfalt betyár voltam, ami meg a többit illeti 1etértek
-
UFO1
senior tag
válasz
Moleman #7303 üzenetére
Persze hogy érzéketlen a vezérlési beállításoknál a holt teret 0 kell állítani (kormány, fék) és kalibrálni kell a tengelyeket először akkor jól működik. De meg kell valljam a Shift 2-ben képtelen voltam kormánnyal a drift gyakorló pályán végigmenni, lehet valamit még állítani kellett volna de érdekes módon billentyűvel könnyebb volt. Versenyezni viszont mindenképp egyszerűbb a kormánnyal mivel az előbbivel iszonyatosan csúszkáltak a kocsik.
(#7297) NFree
Ha billentyűvel is jót akarsz versenyezni a Word-ön kívül akkor mindenképp próbáld ki a Dirt 3-at bár mivel alapvetően rally nagyon sok játékmód van benne a földes, murvás szavannákon a pálya versenyzésig és a drift pálya az valami szuper (u.a. élőben) + multiplayer. És amit nagyon hiányolok a Word-ből itt sérül az autó pláne ha minden segítség ki van kacsolva (bár nem 100% szimulátor jelleggel, mivel ez nem az) és ha hibázol elhúz az autó defektes lesz elveszti a gumiját a motor is gyengül. Ha hasonló lenne a Word-be az idióta ramolok hamar abbahagynák mert nem bírnák befejezni a versenyt a romhalmaz roncsukkal. -
Chosen
addikt
válasz
Moleman #7299 üzenetére
Shift 2 minimoddal egész jó, persze a komoly szimektől még azzal is elmarad.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MacBook Air 2020 13" Retina I3-1000NG4 1 8GB/256G SSD, HUN BIll, 100% akku, üzletből, garanciával
- Eladó Intel NUC8i5BEK mini PC
- Eladó AM5 DDR5 Konfig Ryzen 5 8400F 16GB DDR5 512GB SSD RX5700XT 8GB!
- iPad Pro 12.9" 3.Gen 2018 512GB Space Gray Wifi cellular, Tökéletes , Garanciával, üzletből
- iPad Pro 12.9" 3.Gen 2018 512GB Space Gray Wifi cellular, Garanciával, üzletből
- Dell 7400 Intel Core i7-8665U
- BESZÁMÍTÁS! 3TB Western Digital WD RED SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Eladó egy wittings steel hr sport hibrid okos óra dobozával töltővel
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest