Új hozzászólás Aktív témák

  • .:Kristian:.

    addikt

    kep

    GN.com újabb fátylat rántott le a ProStreet-ről, ugyanis a mai napon egy új videó jelent meg, mégpedig a ProStreet tuning részéről. A tuning sokat fejlődött a Carbon óta. Kezdjük az elején.

    Két féle tuninglehetőség közül választhatunk. Akiket nem érdekel kocsijuk részletes tuningolása, azok választhatják a Quick Upgrade menüt, ( ez a menü előre elkészített tuningpack-okat tartalmaznak, melyeket egy szempillantás alatt felszerelhetünk és máris mehetünk a pályára ) de akik szeretnének mélyebben belemenni a tuningba azok választhatják a Custom Upgrade menüt. ( itt használhatjuk ki a Visual, Body és Performance autosculpt előnyeit )

    kep

    Ha Custom Upgrade-t választjuk újabb menücsoport tárul elénk. Itt választhatjuk ki hogy melyik alkatrészt szereljük be és változtatjuk meg ízlésünk szerint.

    kep

    A teljesítmény tuningot az Engine, Drivetrain, Forced Induction ( Turbo ), Suspension, Brakes, Tires és végül Nitrous Oxide menük képviselik. Ezekbe belépve az Underground 2 Dyno-tuningjához hasonló csúszkák fogadnak minket és a külömböző paramétereket kedvünk szerint beállítgathatjuk. Ha készen állunk a teljesítménytuninggal, jöhet a finomhangolás ( Tune ). Erről a menüről egyelőre nem sokmindent tudni, de biztos az Underground 2 Dyno-tuningjához fog hasonlítani a rendszere. Ha ezzel is kész vagyunk érdemes egy menetet menni a lóerőpadon ( Dyno Test ) is, hogy megbizonyosodjunk munkánk eredményességéről. Ha ez is megvan jöhet a vizuális tuning.

    kep

    Vizuális tuninghoz két menü tartozik: a Visual és a Body.

    A Body menübe lépve az autó karosszéria- ( Body Kit, Spoiler, Hood, Roof Scoop, Exhaust Tip, Wheels ) valamint beltérmunkálatait ( Roll Cage, Racing Seats ) végezhetjük el. A kidolgozást a Carbon-ban megismert módszer szerint végezhetjük ( tehát kis csúszkákat kell állítanunk ), de ezúttal már sokkal több részletet tudunk átdolgozni a kocsin. Az autosculpt-ot minden alkatrészre kiterjesztették, tehát Gyári és Utángyártott alkatrészeket is módosíthatunk. A hangolás közben használhatjuk a szélcsatornát is, de ha nincs szükségünk rá ki is kapcsolhatjuk. Ha minden kész letesztelhetjük az aerodinamikát egy mégnagyobb szécsatornában is, ahol minden bizonnyal részletesebb információt kapunk mint tuning közben.

    kep

    Végül elérkezünk a Visual menübe, ahol a karosszéria festését és vinylezését végezhetjük el. A Festés- és Vinylrendszer is fejlődésen ment keresztül. A karosszéria minden részét egyedi színnel láthatjuk el, külön festhetünk minden alkatrészt ( akár az ajtót, akár a spoilert is más színekkel láthatjuk el ). A Vinylrendszer-t kibővítették, a Carbon-éhoz képest. Több vinyl, több lehetőség és persze több szabadság vár ránk itt is.

    kep

    Ha végül minden kész, elmenthetjük verdánk Blueprint-jét és megoszthatjuk barátainkkal azt vagy mi magunk használhatjuk fel a játék folyamán.

    A demoról is kaptunk egy videót, amit Brian Ekberg mutat be nekünk. Láthatjuk, hogy a verseny előtt kiválaszthatjuk a nehézségi szinteket:
    -Casual: Féksegítés, vonalvezetés
    -Race: Éles kanyaroknál féksegítés
    -King: Érezd az autód igazi erejét
    Az új Nissan Skyline-al ismét bemutatják az eszméletlen füst effektet és még egy kis törés prezentáció is becsúszik. Vajon véletlen ütközött? Ki tudja..

    Tuning video
    Demo video

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés