- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dptrsk #94996 üzenetére
Biztos ráfoghatják arra, hogy az elállás és a tudomásra jutás között eltelhet egy nap.
szekra: Ahogy előttem is írták, a kupon pótolható és január 31-ig le felhasználható még.
thomas77: Érdemesebb telefonon intézni ilyesmit, egy perc alatt aktiválják.
Automatikusan nehezebb lehet megoldani, mivel más előfizetésekre is kihatással van, azokhoz is hozzáféréssel kell rendelkezni, azt is kell ellenőrizni...stb. -
thomas77
senior tag
Két napja elküldtem az igényemet a családi opcióra, de eddig nem történt semmi. Meddig tart egy ilyen procedúra? Egyáltalán miért nem mehet automatikusan a megrendelés?
-
dptrsk
Topikgazda
Ez a 15 nap mennyire szabályos, ehhez képest?
"...az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni."
-
-
válasz
Lackooo84 #94993 üzenetére
A megfelelő lepapírozás minden esetben alap, azt hittem, ezt nem kell külön leírnom.
Visszaolvasva találsz itt (illetve más témákban is) több olyan esetet, amikor volt ugyan készleten a termékből adott üzletben, de a csere helyett rábeszélték az elállásra, ezért írtam a korábbiakat.
Nem mondom, hogy az összes üzletben és/vagy minden ügyintéző ilyen, de nem ritka.#94995: Régebben ráérősek voltak a 30 napos határidővel, de mióta változtak a kapcsolódó jogszabályok, azóta nem húzzák annyira:
A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni.
Forrás: Link
-
Lackooo84
nagyúr
Én eddig 2 dolgot cseréltettem, mindkettőt szó nélkül cserélték volna a bolti készletről, csak nem volt nekik, rendelni kellett. Egyébként hivatalos menete az, hogy beviszed, jegyzőkönyvet kell felvetetni, ez fontos, mert enélkül semmi konkrét ügy úgymond nincs (1x megszívtam így), és át kell vegyék a rossz terméket. Nekem először azt mondták, hogy megrendelték a cserét, a rosszat vigyem haza és majd vigyem, ha megyek a cuccért. A baj csak az volt, hogy hetekig nem jött a cucc, ügyfélszolgálat ugye nem tudott segíteni, mert jegyzőkönyv nélkül nem volt ügy...
-
válasz
szekra #94990 üzenetére
Szia,
Annyival egészíteném ki az előttem szólót, hogy ha van az üzletben készleten, akkor sem igazán szeretnek webshop rendeléses terméket cserélni, hanem rábeszélnek az elállásra, mert külön készletes az üzlet és a webshop, bár ez jogilag a kutyát nem kellene, hogy érdekelje, ráadásul más irányban működik is, mert webshop által lehet rendelni üzletben készleten lévő terméket, azonnali átvétellel is.
Legyél határozott, ha olyan hibája van a terméknek, ami egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor nem kell elállnod, viszont ha nincs épp készleten adott üzletben, akkor átfutási idővel kell számolni. -
szekra
addikt
Sziasztok! Adott egy termék amit online Telekom webshopos keresztül rendeltem, házhozszállításkor fizettem utánvéttel tegnap. A termék azonban sajnos hibás. Jól tudom, hogy kérhetem 3 munkanapon belül a cserét? Online rendelés esetén bármelyik Telekom üzletbe vihetem?
8: nem szeretnék elállni, nekem az is jó ha nem rögtön cserélik, csak legyen jó...
-
válasz
MittuDomain_ #94987 üzenetére
A flottás és különböző speciális díjcsomagokkal ez a gond, hogy az egyedi szerződési feltételek miatt kompromisszumokkal is jár(hat)nak, amiken szerintem utólag nem egyszerű változtatni, bár elméletben nincs lehetetlen, de a gyakorlatban annak az anyagi, technikai...stb. feltételeit újra letárgyalni és módosítani...
-
MittuDomain_
őstag
Gyerekek, erre van megoldás, vagy így jártam?
-
válasz
thomas77 #94979 üzenetére
Ehhez nem találtam külön leírást, de az a jellemző, hogy az ajándék/promóciós keret fogy először.
Cilindrik: Szia,
Böngészős használatról tudok nyilatkozni a Facebook kapcsán, mert a párom úgy használja - illetve amikor/amíg nem korlátlan mobilinternetem volt, akkor/addig én is -, úgy jól működik, bár a keret sosem fogyott el, de korlátlan tartalmakat biztos nem vonja le a keretből, ellenkező esetben közel sem tartana ki a fordulónapig.
Az ismerősök felhasználói szokásaitól is nagyban függ, de valóban elég sok arányában a külsős tartalom.
A keret elfogyását követően:
Ha elfogyott az adatkeretem, akkor is tudom használni az ingyenes tematikus forgalmi kategóriákat?
Nem, a törvényi szabályozás szerint a forgalmakat azonosan kell kezelni, tehát a díjcsomag feltételeinek megfelelően ilyenkor minden forgalmazás megállításra kerül.
Forrás: Link (Használati feltételek) -
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Működik valakinél rendesen az új netcsomagokban lévő korlátlan dolgok?
Sikeresen lefogyasztottam a 2 GB adatot (valamiért otthon kikapcsoltam a WIFI-t) de kb csak a Messenger mőködik, de a Facebook app-on szinte semmi, látszólag frissít de képeket alíg hoz be és kommenteket is szinte egyáltalán nem. Ilyen fok lenne a külső tartalom? Csak akkor mi a p nek reklámozzák hogy korlátlan?üdv
-
thomas77
senior tag
válasz
AnonymusX #94981 üzenetére
Talán még ez a jobb megoldás...
Amúgy jó, hogy benéztem az ajánlatot és ezt jól ki is veséztétek, de szerintem nem csak én vagyok ezzel így. Továbbra is azt mondom, hogy félrevezető az ajánlat. Egy olyan szolgáltatáshoz ad ajándékot, aminek minden eleme havonta megújul, ezt kivéve. Nem ártott volna hozzátenni az "egyszeri" szót a 10GB elé. -
thomas77
senior tag
Az egyszeri 10 GB felhasználása további kérdést vet fel:
Melyik fogy előbb?
1. A 10 GB: mi van, ha a nyár közepén a Balatonon akarom felhasználni a 10 BG-ot? Lehet, hogy mire oda jutok, nem lesz belőle, mert az egyszeri fogy a megújuló helyett, így a megújulót nem is használom fel.
2. A megújuló (500 MB) fogy előbb: a hónap első-második hetében elfogy a megújuló, utána kezdi fogyasztani a 10 GB-ot. De nekem a hónap vége felé támad kedvem utazni az eu-ban, akkor meg vehetek netet?
Nem egyszerű ez.
Amúgy meg még mindig nem kaptam meg, akár megújul, akár nem. -
tylerddd
veterán
Hello! Ezzel a meghatalmazással ugye tudok Domino kártyát venni más nevére?! Köszi!
-
válasz
thomas77 #94969 üzenetére
Bárhol nézem most, nem tudom úgy értelmezni, havi 10 GB-ról lenne szó.
Régebben Domino csomagnál sem volt, aztán lett, itt meg ajándékról van szó, így pláne nincs jelentősége, hogy milyen előfizetés mellé adják azt a extra/+10 GB-ot.A szerződéskötéstől számított 1 éven át felhasználható extra 10 GB adatforgalom, melyből 100 MB EU roaming helyzetben is felhasználható.
Forrás: Link
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
PhoenixSzG #94970 üzenetére
És még hányan lehetnek ezzel így...
-
válasz
bkiky01 #94958 üzenetére
Most minden online rendelt, új havi díjas mobil-előfizetés mellé 1 éven át belföldön felhasználható 10 GB extra adatot adunk ajándékba.
Részletesen: Linkszabacsik: Szia, A 1777-en készíteni kell jelszót és azzal hozzárendelheted a fiókodhoz, abban és a Telekom alkalmazásban is követheted az egyenleget, adatkeretet...stb.
-
szabacsik
őstag
Sziasztok. A havidíjas csomagom mellé rendeltem egy dominó kártyát? Hol tudom megnézni online az egyenlegét és a hátralevő adatkeretét? Lehet egyáltalán? Próbáltam hozzáadni a fiókomhoz, de nem sikeült mert egy hozzávaló jelszót kér amit nem adtam rendeléskor... vagy lehet rossz fele kutakodok.
-
bkiky01
senior tag
Domino Fix-hez is jár a most kapható +10GB adat?
-
válasz
John_Deere #94953 üzenetére
Pedig azt bizony átvették tegnap délelőtt abban a Debreceni Telekom üzletben, ott az átvevő hölgy, mint ott dolgozó neve is.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
John_Deere #94955 üzenetére
Akkor ott kell lenni
-
John_Deere
tag
válasz
Soulfly842 #94954 üzenetére
Igen - igen. Őszintén szólva közel van Hozzám, azért kértem oda.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Bogyó bá' #94952 üzenetére
.. és hogy a szupermarketek miért nem osztogatnak alapvető élelmiszereket, ha valaki jelzi, hogy ő rászorulna, avagy örülne neki...
Csúnya világ ez, biztos adnának mindenhol mindent szeretetből is -de nem kérjük
Bocsi, hogy egy kicsit banalizáltam a kérdést
(#94953) John_Deere
Ööö... A gambrinus közbe kérted a telót?
-
John_Deere
tag
válasz
Soulfly842 #94951 üzenetére
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
kovacsmi_74 #94949 üzenetére
Ön nyert!
A Most tényleg be volt kapcsolva, a Bónuszt meg most kapcsolta be.szerk:: mondjuk fel nem foghatom, hogy ezeket a kedvezményeket miért nem kapcsolja be automatikusan a szolgáltató minden ügyfelének?
-
Soulfly842
addikt
válasz
John_Deere #94929 üzenetére
Az első sms ált. annyit jelent, hogy a telekomtól felvették kiszállításra (központi áruraktárról elindult az eszköz - az sms nem egyértelmű), de ezután még - beérkezést követően - a területi depóból kiszórják az üzletbe
Nyugalom, türelem
az nap reggel, amikor kiviszik az üzletbe kapni fogsz még egy sms-t a GLS kiszállításról
-
John_Deere
tag
válasz
John_Deere #94929 üzenetére
Update: Nem, nincs még bent Náluk a termék.
Mutatom a hölgynek a GLS-es értesítőt, nézi, az igen, elmegy megnézni raktárban, nincs, csak egy iPhone X. Az nekem meg nem kell.
Kérdem, ilyenkor mi van? Hát azt Ő nem tudja.
Szóval várnom kell, hogy majd egyszer a Telekomtól szóljanak, hogy amúgy itt a cucc, akkor biztos itt lesz. -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
Soulfly842 #94946 üzenetére
Vagy sms-ben +DOMINOMOST a 1414-re, max. visszaír, hogy már be van kapcsolva. Javasolnám a feltöltési bónuszt is bekapcsolni. +BONUSZ
-
gyarmatinic
tag
De jó elfogyott az összes S8+
remélem jövő hónap elejére szereznek be és nem csak feketét
-
Szólista
senior tag
Soulfly842 és Sofian köszönöm a gyors válaszokat.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Bogyó bá' #94945 üzenetére
Akkor egy jótanács
Tedd le a telefont menj arrébb, s ha ösztönsen próbálnád egyszer is akkor ülj még arrébb
Én 24 óráig biztosan hagynám a fenébe! - szerintem biztonsági okokból tuti fix, h. zárolt a rendszer
1777-es számon vagy a *111# -es USSD kóddal a kedvezmények menüben letudod checkolni a Domino Most-ot (ne a díjcsomagok menüpont alatt keresd! mert nem díjcsomag, hanem egy kedvezmény, egy kapcsolódó opció).
Ehhez nem kell jelszó
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Soulfly842 #94944 üzenetére
Mondjuk összesen (alkalmazás + webes felület) 50x biztosan próbálkoztam, mindegyik módszerrel. Most fogom falhoz vágni szegény vadiúj Xiaomi-mat...
A "csirkét" azért emlegettem, mert kértem a díjmentes Most opciót, amivel a percdíjak 25 helyett 9/19 ft-ba kerülnek, de nem hiszem hogy bekapcsolta. Ennek járnék utána. Nem kaptam sem SMS-t sem semmi egyéb üzenetet erről. A *102#-tel meg csak a Ft egyenlegemet tudom lekérdezni, semmi mást nem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Bogyó bá' #94941 üzenetére
Azért írtam az alkalmazást is, mivel több ügyfél készüléken is láttam - típustól függetlenül (S7, huawei), hogy sikeres belépés után technikai hibával kidobta.
Ez nem a csí'ke függvénye szerintem most
Az nem lehetséges, hogy - annak ellenére, hogy nem akarta elfogadni - túl sokszor próbáltad, túl rövid idő alatt?
Mert ha igen, akkor 24 órára zárolja a logint a rendszer... Lehet egy napos pauzát tartanék az ügyben, ha meg van ennek is az esélye.
(#94942) Szólista
Bármikor lehet csökkenteni (az egyes törlesztők összegét nem, de ha hamarabb befizeted pl. postai közvetlen számlabefizető pontokon, akkor a darabszámot mindenképpen
) Máshogy, más úton-módon nincs rá opció
Csak olyat lehet, h. többet fizetsz érte, ha növeled pl. az extrákat, a forgalmat, vagy ha veszel még valamit mellé, de az aláírt szerződést nem írja semmi felül
-
Szólista
senior tag
Sziasztok!
Ha részletre veszek telefont akkor később bele lehet törleszteni egy nagyobb összeggel? Csökkenteni a havi törlesztőrészletet?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Soulfly842 #94939 üzenetére
Elolvastalak, a webes (PC-ről) felülettel fel is hagytam, nem erőltetem. de alattad írta a topiktárs, hogy a telóról, a Telekom alkalmazásból működnie kellene jelenleg is. Na, nekem az sem megy... ...ráadásul fontos lenne a dolog. (nem tudom milyen opciókat állítgatott be a csirke az üzletben...)
szerk: a telefonszámmal meg nem tudok fiókot létrehozni, nem fogadja el a 1777-en beállított 5-jegyű kódomat. (És igen, helyesen írtam be).
-
Ateszpapa
addikt
válasz
Soulfly842 #94939 üzenetére
Különösen ajánlott vagy!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
thomas77 #94937 üzenetére
Az alkalmazásba ugyan belép a telón, de az "adja hozzá előfizetését"-nél nem jut tovább sajnos. Szóval nem jutok el a "testreszabás" és egyéb lehetőségekig sem. Automatikus bejelentkezés 0-100% --> "Hello István" --> "Add hozzá az első mobil, otthoni.... " --> "Telefonszám , Jelszó (ide gondolom az 5-jegyű Domino kódot kellene(?)) ---> klikk az Előfizetés hozzáadására ---> legalul üzenet: "Már létrejött a Telekom fiók kapcsolat" --> vissza ugrik a telefonszám / jelszó megadására, és nem történik semmi sem. Mit csináljak?
-
Soulfly842
addikt
válasz
Bogyó bá' #94935 üzenetére
Online platform, telekom alkalmazás esetén másnál is volt most hiba tegnap, tegnap előtt
(sikeres automatikus, vagy jelszavas beléptetést követően pár mp-vel hibaüzenettel kidobott sokakat)
Ünnepek alatt nem szokta úgy zargatni a telekom sem az ügyfeleket a következő felszólítási lépésekkel, s most tömegesen kaptak felszólítókat, ill. indultak korlátozások. Erős a gyanúm, hogy extrém forgalom is generálhatja ezt, mert egy ilyen folyamatban az össz-ügyfélszám szignifikáns része érintett Mo-nNyugalom, menni fog rövidesen
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Merlini #94927 üzenetére
Múlt héten csütörtökön indítottam személyesen a helyi ügyfélszolgálatnál. Adtak egy SIM-et, és kaptam időablakot tegnap este 20.00-24.00 h közöttre. Tegnap 20.30-ra készen is volt az egész, tudtam rá pénzt feltölteni internetbankon keresztül. Ma bementem a szolgáltatóhoz és megkötöttük a szerződést (csütörtökön csak a számhordozási kérelmet írtuk meg).
szerk: Más. Az online ügyfélszolgálat (fiók) másnál sem működik most? Létrehoztam egy fiókot e-maillel és jelszóval és nem tudom hozzáadni a telefonomat (igazából be sem tudok lépni). A 1777-en létrehoztam az 5 jegyű Dominó jelszót is. Hiba: PC-ről próbálva technikai hibára hivatkozik, telefonról próbálva meg mintha belépne, de az "adja hozzá előfizetését" -nél nem jutok tovább...
Megint más: előfizettem a 4GB-os Marathon adatcsomagra, le is vonta a díját, tehát elvileg ez rendben volna. Kérdésem: hogyan tudom ellenőrizni a még meglévő adatmennyiséget?
-
Sanyi.mTs
addikt
a maraton csomagban foglalt adatmennyiség felhasználására van időkorlát?
-
lupus_l
aktív tag
válasz
John_Deere #94929 üzenetére
Én múltkor bementem, hogy "tegnapra" kaptam az értesítést, hogy megérkezik és a csomagkód alapján meg is érkezett. Szó nélkül bementek hátra és kihozták a rendelést. Úgyhogy, menj nyugodtan!
-
válasz
John_Deere #94929 üzenetére
Szia,
A webshop értesítés nem kellően pontos, ha a GLS leszállította a terméket a kért üzletbe, akkor lehet menni érte.
-
John_Deere
tag
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, ami talán probléma, igazából nem tudom.
Január 08.-án reggel online meglévő előfizetés megújítását igényeltem, mely mellé egy terméket is bekértem, mely itt, Nálam, Debrecenben akkor nyilván nem volt, de elérhető volt a termék az országban.
Leadtam a megrendelőt, A-ból B-be (ahol B a debreceni Telekom Ü.SZ.) GLS viszi, amiről én is kaptam értesítést (a GLS-től).
A GLS értesítése szerint Ők már január 09.én, tegnap délelőtt leadták a terméket a Telekomhoz, viszont a Telekom oldalán a Rendeléseim menüpontnál még szállítás alatt van jelen pillanatban is és semmilyen plusz értesítést nem kaptam.Kérdés, hogy ez most teljesen természetes vagy mi a túrós tészta van, mert alapesetben a Telekom is tegnapra, 09.-re ígérte a termék átvehetőségét.
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok, lehet egy flottás típusú mobilnetet valahogy EU-kompatibilissé tenni?
(BIS3, de a tesón is így járt a Fradi sassal, nem lehetett kint netezni) -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Flottás előfizetéseim -is- vannak, amikre a hűség lejárt. Tudom nem új, de régen megtudtam nézni a Telekom fiókban a szerződéshosszabbításhoz vásárolható készülékek árait, de ezt már nem lehet.
Ezt ( mármint a készülék árakat ) minden esetben csak személyesen lehet megkérdezni? Emailben sem lehet? -
thomas77
senior tag
Sikerült dominóról előfizetésre váltani a feleségem és a saját kártyámat. VoLTE bekapcsoltatva. Holnaptól indul az éles teszt.
Annyit már most érzékelek, hogy tényleg gyors a kapcsolás a hívás indításakor. Viszont úgy hallom, hogy a hang egy kicsit többet késik mint 3G-n. De lehet, hogy csak beképzelem. A hangminőség nagyon rendben van két S7-essel. De csak lakásban próbáltam. Kíváncsi vagyok milyen lesz zajosabb környezetben.
Az ajándék havi 10 GB adatnak egyelőre semmi nyoma. Remélem hamarosan bekapcsolják azt is. -
Bogyó bá'
nagyúr
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék: feltöltős Telenor-os számomat ebben a pillanatban hordoztam át Telekomra, tehát az átkapcsolás már fél órája megtörtént (szintén feltöltős). A kártyán még egy fillér sincs, de hívást már tudok vele fogadni, viszont SMS-t azt nem. Miért? OTP netbankról pénzt szeretnék rá tölteni, de nem kapom meg az igazoló SMS-t.
-
gyarmatinic
tag
Üdv!
Valaki nem tudja Galaxy S8 Arctic Silver-ben lesz-e még? -
UHHH
őstag
Sziasztok! Van egy dominó kártyám, nem töltöttem rá még semennyit, friss.Ajándék percekkel és 1 GB nettel.
EU-ban lesz roamingom telefonálásra és netre? Vagy amíg nem töltök, nem netezek? -
bexinho23
őstag
Két kérdésem lenne:
1. Dominósként, mielőtt lejár a kártyám, újra rátöltök. Gondolom ekkor az új kártyalejárat dátumáig használhatom szabadon az egyszeri alkalommal feltöltött mobilkeretemet.2. Ha van még (egyszeri) mobilkeretem, akkor egy újabb 4 GB-os keretvásárlás esetén hozzáíródik az adatmennyiség, vagy felülírja?
-
válasz
mouzrr #94907 üzenetére
A kedvezmény a számla zárásakor kerül jóváírásra, nekem is eltérőt írtak úgy két előfizetésnél is, amik második és harmadik a kedvezmény tekintetében, de a számlázással azóta sincs gond, mindig levonódik rendesen a Telekom kedvezmény a számlán.
Olyan is van, hogy a fiók és az alkalmazás eltérőt ír, vannak anomáliák, de a számlázással sosincs gond, mert nem azt veszik figyelembe, hanem a valós állapotot. -
mouzrr
őstag
Meglévő előfizetésemet újítom meg, nagyobb csomagra váltok, és 15600 lenne a havidíj a készülék részlettel együtt, viszont emailben 19470 Ft-ot ír, az előfizetés árából nem jött le a 25%-os Telekom kedvezmény. Ilyenkor azt kell figyelembe vennem amit az oldal ír, vagy lépjek kapcsolatba velük?
-
mouzrr
őstag
Ma sikeresen meg tudtam rendelni a Mate 10 pro-t, az oldalon is azt írják hogy már 489 helyen át lehet venni személyesen is. Köszönöm még egyszer a segítséget!
-
válasz
farkas63 #94902 üzenetére
Vonatkozott, illetve vonatkozik, a korlátlan csomag annyiban speciális eset, hogy aki 2017. december 31-ig előfizetett, annak január 1-től csökkentett áfával számlázódik és 10.000 Ft helyett 8898 Ft, aki viszont január 1-től fizet elő, annak már nem az a közben lezárt Net Korlátlan, hanem az újonnan bevezetett Korlátlan Net csomagja lesz, ami az új áfával 10.000 Ft.
Előre jelezték is, hogy; A Net Korlátlan díjcsomag vonatkozásában egyedi előfizetői szerződés 2017. december 31-ig köthető. -
4Grider
félisten
válasz
farkas63 #94902 üzenetére
Ha ugyanarról a korlátlan mobilnetről beszélünk, akkor változnia kellett. Ha viszont időközben csináltak egy új korlátlan mobilnet-csomagot (mondjuk több bennefoglalt roaming adatmennyiséggel) és a régi ezzel egy időben megszüntetik, akkor az ár akár lehet azonos is.
Az persze egy dolog hogy ez mennyire etikus akkor, amikor 2022-ig minden év januárjában csökken a szolgáltatók közötti roaming-elszámolás maximalizált díja. -
farkas63
aktív tag
Az internet áfa csökkenése nem vonatkozott a mobilnet-re véletlen? Csak mert még mindig 10k ft a korlátlan mobilnet.
-
válasz
Soulfly842 #94890 üzenetére
Köszönöm a választ, az egyetlen furcsaság, hogy szeptemberben fizettünk elő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Temu
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- iPhone topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- The First Berserker: Khazan
- Házi hangfal építés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest