- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
Sordoran #144649 üzenetére
Szia!
A gyakori kérdések szerint csak új csomagokkal veheted igénybe. Esetleg érdeklődj a 1414-en vagy a chaten (ahogy előttem is írták). Ott ha engedik rendelni, akkor szükséged lesz az előfizetéshez kapcsolódó jelszóra (5 számjegy).
-
AnonymusX
őstag
válasz
kungzi #144646 üzenetére
A linkelt oldalon a szöveges leírás téves, de miután lenyitod a percdíjak részt, egyértelmű. Illetve a csomag összeállításakor a részleteknél már jól szerepel:
"- korlátlanul hívhatod a belföldi mobil- és vezetékes számokat Magyarországról és külföldön EU-s országokból
- korlátlanul hívhatod az EU-s számokat külföldön EU-s országból"Valamint az ÁSZF is jól írja (sőt fel is sorolja a különböző hívásirányokat):
"Korlátlan hívás belföldről belföldre és EU roaming helyzetből belföldi és EU alapdíjas irányba" -
AnonymusX
őstag
Szia!
-
AnonymusX
őstag
válasz
donmackó #144556 üzenetére
Szia!
A "Bejövő hívás tiltása roaming helyzetben" opciót ki kéne kapcsolni. Ez pont arra szolgál, hogy ha külföldön van a mobil, ne lehessen felhívni.
Illetve a külföldre érkezéskor kapott üdvözlő SMS tiltását is kikapcsolnám. Egyrészt hasznos infó van benne (többek közt az, hogy a belföldön ingyenes hívások hálózaton kívülinek számítanak és így nem lesznek ingyenesek a roaming során), másrészt lehet tudni innen is, mikor vált a mobil a külföldi hálózatra.
Szóval ha ti egymás között a gyerekkel ingyen beszéltek, akkor az csak akkor marad ingyenes a roaming során, ha ti hívjátok fel őt.
Valamint a telefonja beállítása közt is legyen engedélyezve a roaming.
-
AnonymusX
őstag
válasz
BreamHunter #144473 üzenetére
Nem számít, hogy hűségidőben vagy-e, legalábbis a linkelt oldalon ilyesmit nem írnak.
Vagy még azt tudom elképzelni az esetedben, hogy az ügyintéző úgy akarta neked megoldani a hívószám cseréjét, hogy új előfizetésként adja el neked, a régit pedig megszünteti. Ő jól járt volna azzal, ha elad neked egy új előfizetést. -
AnonymusX
őstag
válasz
Hegyirabló #144466 üzenetére
Ha úgy van meg a Magenta csomagod, hogy ez az egyetlen mobil, akkor dominóra váltásnál vagy lemondásnál megszűnik a Magenta csomag. Továbbá ha valami régebbi (jobb ár-érték arányú csomagod van), akkor azt nem tudod majd újrakötni sem, az újak közül kell válassz.
Vagy marad az, hogy egyszerűen csak új hívószámot kérsz az előfizetésedre, aminek díja 7000 Ft.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Hegyirabló #144463 üzenetére
Megelőztek.
-
AnonymusX
őstag
válasz
beteg #144450 üzenetére
Pedig az ügyintézőknek saját tudásbázisuk van, amit megnézhetne, de a publikus multisim oldalon is le van írva a hasznos tudnivalók alatt.
-
AnonymusX
őstag
válasz
l.skywalker #144224 üzenetére
Chaten vagy telefonon a 1414-en.
-
AnonymusX
őstag
válasz
atosan #144185 üzenetére
Szia!
Esimre váltani úgy tudsz, ha annak a SIM-nek a mobilnetét használod, amelyik SIM-et le akarod cserélni. Ilyenkor a Telekom appban vagy a Telekom weboldalon a fiókodba belépve lesz lehetőséged váltani.
Viszont az Esim aktiválásához WiFi kapcsolat kell legyen azon a készüléken, amin aktiválnád. Ez a WiFi hálózat lehet egy másik mobil által osztott is.
-
AnonymusX
őstag
válasz
PedroPascal #144148 üzenetére
A számlán szereplő összeg lesz a lényeg. Az hogy a profilod alatt épp mit látsz, nem mérvadó.
Multisim kizárólag a Telekomnál létezik ebben a formában. -
AnonymusX
őstag
válasz
enginev3.0 #144145 üzenetére
Most 4242 Ft-ért hozza a Mobil S + Net S-t (5GB) Magentában.
-
AnonymusX
őstag
válasz
enginev3.0 #144143 üzenetére
Nem vártam sokat, de ezek a csomagok még ezt is alulmúlták
. Visszanyúltak az inflációkövető emelés előtti időkhöz, mikor is egyszerűen az új csomagok bevezetésével emelték az árakat.
Ennek fényében a sajtóközleményük nettó hazugság, idézem:
Éppen ezért, a vállalatnál 2025. április 11-től megújult mobil-portfólió érhető el, melyet ügyfeleik visszajelzései mentén alakítottak ki. Az új csomagok az eddigieknél nagyobb rugalmasságot biztosítanak, egyes elemei pedig az egyéni ügyféligényeknek megfelelően kombinálhatók.
Hol van ebben a nagyobb rugalmasság? Azt meg kizártnak tartom, hogy az ügyfelek az 5 és 30GB között nem szeretnének netcsomagokat. -
AnonymusX
őstag
válasz
gyulaszu #144127 üzenetére
Szia!
Nekem is rajta van a számlán pedig nem regisztráltam rá. Véleményem szerint amíg nem regisztrálsz be, addig valójában nem él ez a szolgáltatás és csupán a számlázási rendszerük bénasága miatt szerepel tételként. Normális esetben nem kéne szerepeljen, míg nem regisztrálsz rá.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Alladin888 #144053 üzenetére
Dominó dijcsomag váltása.
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #144006 üzenetére
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #144003 üzenetére
Csak érik az a panaszlevél. Itt is arra hivatkoznak, hogy ne partnerüzletbe menjen az előfizető, mert ott nem intézhető, miközben a hivatkozott keresőjük erre már alkalmatlan.
Ászf-ben próbáltam a visszafizetési határidőre rábukkanni, de nem találtam és a jogszabály sem ír határidőt.
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143996 üzenetére
Korábbi keresőben látszott, melyik a partner. Kár, hogy visszafejlődött.
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143994 üzenetére
Sajnos van olyan ügyintéző, aki egyrészt fogalmatlan, másrészt nem akar olyan dologgal foglalkozni, amiért nem kap jutalékot. Ilyenkor érdemes odakérni az üzletvezetőt vagy kérni, hogy hívja fel a központot és kérjen útmutatást, ha nem tudja.
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143987 üzenetére
Itt a fórumban rákeresve, a Duna Plázában lévő üzletről vannak jó tapasztalatok egyenleg visszafizetés kapcsán: [link]
-
AnonymusX
őstag
válasz
sandró60 #143967 üzenetére
Szia!
Milyen telefonról van szó? Akik okostelefonnal rendelkeznek, azok számára letiltásra került.Szerk: látom, hogy Poco a készülék, így már érthető.
-
AnonymusX
őstag
válasz
mexel #143965 üzenetére
Valami itt még nem kerek nálad, ha tudtad fogadni az átirányított hívást az általam és 4Grider által leírt beállítások mellett. Amennyiben nincs kikapcsolva az adott SIM, vagy nincs folyamatban hívásod, semmi átirányításnak nem kéne történnie.
Vagy be van nálad kapcsolva a hívásvárakoztatás a One SIM-en?
Tehát épp beszéltél a One-os előfizetéseden, mikor befutott a hívás a dominós számodra, a telefonod meg jelezte, hogy éppen hívnak, amit fel is vettél bontva az előző hívásod? -
AnonymusX
őstag
válasz
mexel #143956 üzenetére
A foglalt esetet pont ki kéne tölteni a +36309876543-as számmal a domino SIM-hez tartozó beállításokban, mert ellenkező esetben nem fogsz értesítést kapni, ha éppen a dominós számon beszélsz és érkezik hívásod a dominóra (hívásátirányítás foglaltság esetén).
4Grider leírta, hogy hogyan kell a két telefonszámod között átirányítani dual SIM esetén, hogy kapj értesítést, mikor épp a nem aktív SIM-re esne be a hívás (hívásátirányítás mikor nem vagy elérhető).
Szóval:
D: dominó, O: One/Vodafone kártya, 1: hívásátirányítás foglaltság esetén 2: átirányítás mikor nem vagy elérhetőHa D-n beszélsz, akkor D-re szeretnéd megkapni az értesítéseket. Ezért ha D-t hívják, miközben azon beszélsz, akkor arra szeretnél SMS-t (1. hívásátirányítás). Viszont ha O-t hívják, miközben D-n beszélsz, akkor azt szeretnéd, hogy az O-ra érkező hívás D-re legyen irányítva (2. hívásátirányítás), mert D-n való beszélgetés közben ott megkapod az SMS-eket. Utóbbi esetben két hívásátirányítás történik: O-ról D-re, majd D-n a hívásértesítőre.
Fordított esetben is ugyanígy kell eljárnod, csak felcserélni D-t és O-t.
-
AnonymusX
őstag
válasz
mexel #143952 üzenetére
Szia!
4Grider leírta a lényeget, csak kiegészíteném:
Ahhoz, hogy legalább egy SMS-t kapj, be kell állítanod a telefonodban a hívásátirányításnál a +36309876543-as telefonszámot (azokra az esetekre, mikor szeretnél SMS-t), valamint a Telekom appban az adott telefonszámra engedélyezni kell a hívásértesítőt.Dualsimes telefon esetén azonban előfordulhat, hogy addig nem is tud jelezni a készülék az egyik SIM-mel kapcsolatban, míg be nem fejezed a másik SIM-en a hívást (dual active vs dual standby).
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
Helga0203 #143932 üzenetére
Telekomnál soha nem hallottam ilyesmi korlátozásról. Több olyan cégnél is dolgoztam, ahol Telekom flotta volt és semmi akadálya nem lett volna, hogy a saját telekomos számomat bevigyem a flottájukba (vagyis a cég nevén legyen).
Egyébként a Telekom flottás cégeknél szokott lenni dolgozói családi csomag, azaz a saját vagy a családtagjaid számát átviheted kedvezőbb csomagba úgy, hogy a neveden maradnak a számok.
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
PedroPascal #143921 üzenetére
Zaskar fórumtárs épp azt tapasztalta, hogy a Telekom használta a rosszabb hálózatot. Egyébként teljesen mindegy, hogy papíron melyik külföldi hálózat a tuti, mert adott helyszínen eltérő tapasztalatok születhetnek, mint ahogy itthon sem mindegy q helyszín.
-
AnonymusX
őstag
válasz
zaskar #143919 üzenetére
Szia!
A mobilszolgáltatók képesek szabályozni, hogy külföldön melyik szolgáltató hálózatát tudják az előfizetőik használni, illetve preferált hálózatot is kijelölnek.
Az lesz a preferált hálózat külföldön, amelyikkel jobb megállapodást tudtak kötni vagy amelyik a társasághoz tartozik (pl. a Telekomnál a Deutsche Telekom és más leányvállalatai).
Általában egynél több szolgáltatóval állapodnak meg egy adott külföldi országból, mert pontosan tudják, hogy előfordulhat, hogy a preferált külföldi szolgáltatónak nincs lefedettsége. Azonban ilyenkor is nehezebben csatlakozik fel más hálózatra a telefon, mert meg akarnak bizonyosodni, hogy tényleg nem elérhető a preferált szolgáltató.
Szóval kézi hálózatválasztással el lehet érni, hogy a jobb minőségű hálózatra csatlakozz, de csak akkor, ha azzal a szolgáltatóval van megállapodása a hazai operátornak.
-
AnonymusX
őstag
válasz
#48138511 #143724 üzenetére
Persze lehetne push értesítés, ha már az alkalmazáson belül aktiválod.
Az egyetlen probléma az, hogy az appot csak hozzátoldották a meglévő rendszereikhez és azon túl, hogy bizonyos dolgokat el tudsz benne intézni, nem igazán fáradnak azzal, hogy modern legyen. Ezért zajlik minden ugyanúgy, mintha SMS-ben vagy ügyfélszolgálaton rendelnél meg valami opciót. -
AnonymusX
őstag
válasz
PedroPascal #143663 üzenetére
Lehet más készülékben is használni, a multisim típusa az árát határozza meg, no meg persze, hogy van-e rajta 1/1 Mbites sávszélesség korlátozás. Okosóra multisimen van.
-
AnonymusX
őstag
válasz
PedroPascal #143661 üzenetére
Köszi
Legfeljebb 2 multisimed lehet előfizetésenként vagyis mobilszámonként.
-
AnonymusX
őstag
válasz
PedroPascal #143658 üzenetére
Nem lehet. A Telekom egyrészt egyszer használhatos eSIM kódot ad, másrészt ha többször is lehetne használni, mint a Yettelnél, akkor amint az új készülékre telepíted az eSIM-et, a korábbi készülékkel nem fogsz tudni csatlakozni a hálózathoz hiába nem egyszerre teszed.
Fizika SIM kellene neked, azt pakolhatod bárhova.
-
AnonymusX
őstag
-
AnonymusX
őstag
válasz
GoodSpeed #143563 üzenetére
Emlékeim szerint ez mindig is így volt. A családi mobil opciónál a bevont számoknak ugyanazon ügyfél nevén kell lenniük, ugyanez igaz a Magentára. Szerintem belefutottál egy hibába, hogy ezt a számod enélkül sikerült bevonni a kedvezmények alá.
Gondolom most már jobban figyelnek erre.
Szerk.: mondjuk SMS-t illett volna kapni, mikor kivették a számot a családi és a magenta kedvezményből.
-
AnonymusX
őstag
válasz
gyulazsolti #143392 üzenetére
Szia!
Amennyiben androidos telefonról van szó, akkor például a tárcsázó beállításai között tudod ezt megejteni.
USSD kód használatával a következőt kell tárcsázni: **21*telefonszám#
(Törölni a ##21# hívásával lehet)Ahol a telefonszám helyére azt a számot kell megadni, amire irányítasz. Dominóról 14 Ft/perc az átirányítás díja.
Szerk: offba tettem, mert megválaszolták mások.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Donki Hóte #143341 üzenetére
Új esimet kell igényelni. Csak az iOS esetén támogatott az esim átvitele a Telekomnál.
-
AnonymusX
őstag
válasz
jack982 #143275 üzenetére
Azon nincs mit emelni, hiszen az előfizetésnél is a havi díjakat érinti, a forgalmi díjakat nem. A részletes tájékoztatóból kiderül, mi változik. A cikkbe igazán linkelhették volna ezt a sajtóközlemény helyett.
-
AnonymusX
őstag
Akkor ez nem céges flotta, hanem a cég és a Telekom megállapodásának köszönhetően a dolgozók számára elérhető zárt ajánlat a Telekomtól, nem?
Mindenesetre a Telekom weboldala, illetve mobil alkalmazása általában nem kezeli teljes körűen ezeket az előfizetéseket (de meg lehet nézni, hogy látod-e a multisim igénylése opciót), szóval inkább 1414, chat vagy személyesen üzletben tudsz kérni. Itt írnak a rendelés módjáról.
-
AnonymusX
őstag
válasz
gyulaszu #143239 üzenetére
A helyedben panaszt írnék a Telekom weboldalán keresztül. Hisz ha eddig is időben fizetted a számlát és csak elektronikusan kaptad (díjnet), akkor megfeleltél az e-pack kedvezmény feltételeinek. Az igenis a Telekom hibája, ha ez így nem áll össze, hogy a számládra felkerüljön a kedvezmény.
-
AnonymusX
őstag
válasz
zoli62 #143230 üzenetére
Amennyiben neked nem a telefonszám a lényeg, hanem hogy ne maradj mobilszám nélkül, akkor azt is megteheted, hogy veszel egy feltöltőkártyát a One-tól, amit akkor váltasz előfizetésre, ha a Telekom gond nélkül elenged a 14 napos elállással.
Sőt tudtommal a One-nál van ráhordozás, azaz egy meglévő One-os előfizetésre ráhordozhatsz számot, így akár a megszűnő Telekomos számot utólag áthordozhatod, így nem maradsz mobilszám nélkül (ez kicsit hasonló a normál számhordozáshoz, csak azzal a módosítással, hogy a One-nál nem kell az előfizetés kötésekor ezt jelezni, hanem később is hordozhatsz számot meglévő előfizetésedre náluk). Érdemes ezt megérdeklődni a One-tól, hogy működik-e még vagy a topikjában.
-
AnonymusX
őstag
válasz
zoli62 #143224 üzenetére
Ha mindenképp meg akarod tartani a számod, akkor két lehetőséged van:
1) zzola által említett 14 napos elállás bejelentése a Telekomnak. Így csak a forgalmi, illetve tört havi díjat kell kifizetned a Telekomnak.
Ekkor ún. utólagos számhordozásra van lehetőséged, azaz az előfizetésed megszűnésétől számolva még 31 napig elviheted a számod máshova.
2) Sima számhordozás: ekkor csak a One-hoz mész, a Telekom a One-tól értesül a felmondásról, így az 1-es pontban említett díjon felül kérhet kötbért, ha hűségidővel kötötted a T-nél az előfizetést. 1414-en vagy chaten megmondják ennek összegét.
-
AnonymusX
őstag
válasz
bugizozi #143180 üzenetére
Szia!
Ez telefontól függ, nem a szolgáltatótól. Apple oldala szerint:
"Az iPhone-on nyolc vagy akár több eSIM is telepíthető, és egyszerre két telefonszám használható." -
AnonymusX
őstag
válasz
Landsmann #143024 üzenetére
A maradék előfizetéses számomra akartam aktiválni, de ugyanígy jártam. Az alkalmazás szerint nincs semmi kiegészítő szolgáltatásom (ami nem igaz, mert egyébként van).
A chat szerint technikai probléma van, azt nem tudták megmondani, hogy emiatt meghosszabbítják-e az akciót.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Breki #142880 üzenetére
Szia!
A vezetékes topikba való a hozzászólásod.
A Telekomnál nincs egyedi árképzés, azért faggattak, hogy megtudják, a konkurensük mennyiért ajánlja a szolgáltatásokat, hogy adott esetben helyi akcióval reagálni tudjanak. Bár az, hogy az első hónapot ingyen adják, nem éppen egy futó akció, szóval próbálkoztak valamivel
Szerintem az, hogy december 5-ig meg kell rendelni a szolgáltatást inkább arra vonatkozik, ha a szolgáltatás mellé készüléket is rendelsz és a készüléket karácsony előtt meg akarod kapni. A Telekom általában 1-2 héten belül beköti a szolgáltatást.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Bferibörs #142756 üzenetére
Az járja, hogy a visszaélések miatt tiltották le a webes felületen való igénylést.
Na ez nekem új info, hogy a Samsung át tudja vinni a Telekomos eSIM-et. Fantasztikus, ha itt is készülékgyártónként kell ezt támogatni, nem pedig OS szintjén. Ráadásul a Telekom honlapján az eSIM-hez tartozó kérdés-válasz részben továbbra is új eSIM igénylését írja új telefon vásárlása esetén
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
anonymus2411 #142744 üzenetére
Az jó, hogy van hibajegy, az pedig nem, hogy valószínű érdemi munka nélkül le is zárták, mert továbbra sem működik neked.
Egyébként ilyen esetben el kell felejteni a Telekom webshopját. Egyszerűen szánalmas 2024 végén, hogy az előfizetőknek gyakran lehetetlen rendelést leadni, illetve ha sikerül is, akkor pedig elakad a folyamat, amit alig akarnak megoldani, kivéve, ha az ügyfél cseszegeti őket.
-
AnonymusX
őstag
válasz
anonymus2411 #142742 üzenetére
Nem kéne hagyni, hogy chaten lerázzanak. Vetess fel hibajegyet, nem is biztos, hogy a webfejlesztők tudnak a hibáról. Az e-mailes megkeresésre pedig 30 napjuk van válaszolni. Esetleg próbálkozhatsz telefonon, a 1414-en és ha kifogsz egy kompetens ügyintézőt, akkor segít.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Rhino666 #142627 üzenetére
Hívószám-hamisításnak hívják, van külön fóruma is már.
Röviden: a megjelenítendő számnak magyar számot jelenítenek meg, hogy nagyobb eséllyel felvedd. Vannak olyan szolgáltatók (voip), akik mindenféle ellenőrzés nélkül megengedik tetszőleges szám megjelenítését. -
AnonymusX
őstag
válasz
Zsolt,72 #142574 üzenetére
Vannak felettébb érdekes részek is.
- A rendelés hangfelvételét csak akkor adja ki a Telekom, ha nyilatkozik a károsult, hogy ő beszél rajta (vagy birtokában van a hangfelvételen beszélő engedélyének)
. Oké, hogy ez lehet GDPR miatti, de azért egy ilyet megkérdezni a panasz tekintetében elképesztő.
- A GLS szerint nem kézbesítettek csomagot a Telekom által állított napon a megadott címre. Itt azért el tudom képzelni azt is, hogy a Telekom nyilvántartása szar és valójában másik napon történt a kézbesítés. A Telekom megadta a kézbesítési címet? Ez nem ütközött GDPR-ba, mint a hangfelvétel?
- Fura levél a Telekomtól, amiben vagy egy tök más ügyet kevernek oda vagy pedig a csaló próbálta eltüntetni a vásárlás nyomát, hogy ne látszódjon a számlán.
A cikk alapján nálam simán megállna az is, hogy belső munka volt. Velem már megesett az, hogy az ügyfélszolgálatos a teljes kódot kérte, pedig tudtommal a Telekom rendszere mindig csak néhány számot, véletlenszerűen választott pozíciókban szereplő számjegyeket kéri el.
-
AnonymusX
őstag
válasz
andrás47 #142536 üzenetére
Szia!
Tudtommal dominó előfizetést nem lehet megszüntetni, hanem feltöltés hiányában megszűnik a legutolsó feltöltés szerinti idő elteltével vagy ha nem adategyeztetsz. Utóbbit ne tedd, mert a [link] szerint csak olyan domino egyenleget fizetnek vissza, ami feltöltés hiányában szűnt meg.
Illetve másik opció a számhordozás máshova. Például a vodától rendelsz 0 Ft-os Tuti SIM-et, amire utólag a 1270-en kéred a domino számod áthordozását. A számhordozás befejezése után 30 napon belül kérheted a Telekomtól az egyenleged utalását.
-
AnonymusX
őstag
válasz
szabonagyur #142395 üzenetére
Pont egy picit lejjebb írja, hogy a Domino Extra csomag is megvehető a Telekom üzletekben, azonban 1990 Ft-os áron. Persze a kérdés inkább az, hogy van-e SIM vagy egyáltalán hajlandók-e adni az üzletben.
Ha offline kéne domino SIM inkább nem a Telekom üzletekben próbálkoznék, hanem a felsorolt boltokban.
-
AnonymusX
őstag
válasz
bmakszim #141593 üzenetére
Szia!
Biztos, hogy nem kártyafüggetlen? Mit ír az iPhone a Beállítások > Általános > Infó menüpontban? Szolgáltatói zár elemnél, ha a „Nincs SIM-korlátozás” szöveg van, akkor független.
iPhone 13-nak nem kéne függőnek lennie, ha a Telekomtól van, ugyanis a T régebb óta árulja függetlenül a készülékeket.
-
AnonymusX
őstag
-
AnonymusX
őstag
válasz
Tompika777 #141446 üzenetére
Köszi a megerősítést!
#141444 macikos
Amire vacs is utalt, hogy Android készülékeken be lehet állítani, hogy a Wi-Fi hálózat vagy a mobil hálózat legyen a preferált. Ha az előbbit állítod be, akkor rögtön Wi-Fi hívásra vált, amint Wi-Fi-hez csatlakozol. Az iPhone-okon tudtommal csak úgy lehet ezt kikényszeríteni, ha repülőmódba váltva visszakapcsolod a Wi-Fi-t. -
AnonymusX
őstag
válasz
macikos #141442 üzenetére
Szia!
Ilyet nem lehet. Amint eSIM-re váltod feleséged fizikai SIM-jét, utóbbi megszűnik működni. Szerintem a MultiSIM lenne a megoldás számotokra a feleséged telefonszámához. Egyedül az SMS-t nem kapja meg a MultiSIM, az csak az eredeti telefonszámra megy ki.
Elég az Okosóra MultiSIM (990 Ft havonta), aminek a letöltési sebessége erősen korlátozott (de ha ez lenne a telefonodban otthon, mint eSIM, akkor nem gond). Viszont abban nem vagyok biztos, hogy a MultiSIM-en is működik a VoWiFi, nincs tapasztalatom vele (VoLTE az biztos működik rajta). Ügyfélszolgálaton meg kellene kérdezni, vagy hátha ír ide olyan fórumtárs, aki MultiSIM-en használja a WiFi hívást.
Egyébként a feleséged telefonja nem támogatja a Wi-Fi hívást? Mert az előfizetésen lehet aktiválni, ha nem volna.
-
AnonymusX
őstag
válasz
South Velen #141391 üzenetére
Ma már a lemondással azonnal meg kell szűnnie az előfizetésnek. Szóval ha nem használtad a lemondás óta semmire azt az előfizetést, akkor én megreklamálnám a számlát, ha a teljes hónapról kapom.
-
AnonymusX
őstag
Ne várj a csodára, írj addig nekik ezen a felületen.
Kiválasztod, hogy nem vagy előfizető, lakossági mobil, számlázás, behajtási folyamattal kapcsolatos panasz.
Le tudod írni, hogy számlát nem kaptál, fogalmad sincs mit kérnek rajtad számon, illetve kérheted annak igazolását, hogy mi is ez a tartozás (azaz a számlát, ha volt).
-
AnonymusX
őstag
Túlpörgeted.
Én akárhol mondtam fel eddig az előfizetéseimet a felmondás után némi idő múlva mindig érkezett egy végszámla. Erre a korrekt ügyintézők fel is hívják a figyelmet és odafigyelnek arra is, hogy a címed is rendben legyen pont azért, hogy megkaphasd az utolsó számlát.
Nincs a szolgáltatóknak arra kapacitása, hogy minden megszűnő szerződéshez akkor generáljanak számlát, amikor az megszűnik. A számlázási rendszer ütemezésébe nem kavarnak bele ilyen miatt.
Egyébként az alábbi rész szerepel a Telekom felmondó nyilatkozatában (ezt vagy hasonlót intézhettél elektronikusan az üzletben):
Előfizető kötelezi magát arra, hogy a fenti szerződések megszüntetésének napjáig a használattal kapcsolatban felmerült költségeket az erre vonatkozó számla megérkezését követően az abban megjelölt fizetési határidőben kiegyenlíti.
-
AnonymusX
őstag
Nem is hátralék az aktuális hónap forgalmi díja és előfizetési díja.
Ilyennel még nem találkoztam a Telekom esetében, hogy a felmondáskor elő tudnák állítani azt a számlát, ami minden forgalmi díjad tartalmazza addig a napig.
Mindenesetre ahogy kali is javasolta, csak a Telekommal tudod tisztázni, mit követelnek rajtad.
-
AnonymusX
őstag
Postán nem kaptál számlát? Előfizetés megszüntetésekor így szokták elküldeni, nem pedig online, mert ilyenkor minden online dolog megy a levesbe a Telekomnál.
Ugye a megszüntetéskor az aktuális havi számládat még nem tudod kiegyenlíteni, mivel azt a következő hó elején állítják ki. Itt van egyébként a kapcsolódó leírás.
-
AnonymusX
őstag
válasz
TomPack #141232 üzenetére
Tehát az SMS üzenet jól megtévesztett. Én biztos nem hagynám szó nélkül. Telekom is tudja csak meg, hogy ismét téves tartalmú üzenetek mennek ki. Az ilyen csontvázaknak ki kell hullaniuk.
Ebben az esetben az üzenet tartalma lehetne hasonló ahhoz, mint amit idéztél: a dominó csomagodhoz járó bónuszod aktiváltuk, mert Magenta 1 csomagod van vagy rendelkezel legalább 2 vezetékes szolgáltatással.
Egyébként nincs min meglepődni, esetemben mikor időpontra érkeztem az üzletbe, a sorszámkiadó terminál lepattintott, hogy túl korán vagyok, de sms érkezett, hogy üdvözölnek az üzletben, mint Magenta ügyfél. Ezt annyiszor küldte ki, ahányszor az automatánál beütottem a foglalás számát
(heccből kipróbáltam többször).
-
AnonymusX
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141229 üzenetére
Magenta 1-hez nem elég a Domino, havi díjas mobil előfizetés kell, ez a Magenta ismertetőből ki is derül: [link]
Tehát jogosan kérdezi TomPack, hogy ez akkor hogy.
#141228 TomPack
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, csak ők tudhatják, miért kaptad az üzenetet. Valószínűleg csak hibás a megfogalmazás, hogy Magenta csomag, csak a bónuszt kapod meg.Vagy pedig a Magenta oldalt is frissíteni kéne, mert ez így most katyvasz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Új Dobozos Asus TUF GAMING F15 Gamer Vágó Laptop 15,6" -30% i7-13620H 32/1TB RTX 4070 8GB 144Hz
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i5-1145G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- Samsung 42" Full HD plazma TV eladó olcsón
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- IBM/Lenovo Thinkpad T60
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged