Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz Breki #142880 üzenetére
Szia!
A vezetékes topikba való a hozzászólásod.
A Telekomnál nincs egyedi árképzés, azért faggattak, hogy megtudják, a konkurensük mennyiért ajánlja a szolgáltatásokat, hogy adott esetben helyi akcióval reagálni tudjanak. Bár az, hogy az első hónapot ingyen adják, nem éppen egy futó akció, szóval próbálkoztak valamivel
Szerintem az, hogy december 5-ig meg kell rendelni a szolgáltatást inkább arra vonatkozik, ha a szolgáltatás mellé készüléket is rendelsz és a készüléket karácsony előtt meg akarod kapni. A Telekom általában 1-2 héten belül beköti a szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Bferibörs #142756 üzenetére
Az járja, hogy a visszaélések miatt tiltották le a webes felületen való igénylést.
Na ez nekem új info, hogy a Samsung át tudja vinni a Telekomos eSIM-et. Fantasztikus, ha itt is készülékgyártónként kell ezt támogatni, nem pedig OS szintjén. Ráadásul a Telekom honlapján az eSIM-hez tartozó kérdés-válasz részben továbbra is új eSIM igénylését írja új telefon vásárlása esetén
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz anonymus2411 #142744 üzenetére
Az jó, hogy van hibajegy, az pedig nem, hogy valószínű érdemi munka nélkül le is zárták, mert továbbra sem működik neked.
Egyébként ilyen esetben el kell felejteni a Telekom webshopját. Egyszerűen szánalmas 2024 végén, hogy az előfizetőknek gyakran lehetetlen rendelést leadni, illetve ha sikerül is, akkor pedig elakad a folyamat, amit alig akarnak megoldani, kivéve, ha az ügyfél cseszegeti őket.
-
AnonymusX
senior tag
válasz anonymus2411 #142742 üzenetére
Nem kéne hagyni, hogy chaten lerázzanak. Vetess fel hibajegyet, nem is biztos, hogy a webfejlesztők tudnak a hibáról. Az e-mailes megkeresésre pedig 30 napjuk van válaszolni. Esetleg próbálkozhatsz telefonon, a 1414-en és ha kifogsz egy kompetens ügyintézőt, akkor segít.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Rhino666 #142627 üzenetére
Hívószám-hamisításnak hívják, van külön fóruma is már.
Röviden: a megjelenítendő számnak magyar számot jelenítenek meg, hogy nagyobb eséllyel felvedd. Vannak olyan szolgáltatók (voip), akik mindenféle ellenőrzés nélkül megengedik tetszőleges szám megjelenítését.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Zsolt,72 #142574 üzenetére
Vannak felettébb érdekes részek is.
- A rendelés hangfelvételét csak akkor adja ki a Telekom, ha nyilatkozik a károsult, hogy ő beszél rajta (vagy birtokában van a hangfelvételen beszélő engedélyének) . Oké, hogy ez lehet GDPR miatti, de azért egy ilyet megkérdezni a panasz tekintetében elképesztő.
- A GLS szerint nem kézbesítettek csomagot a Telekom által állított napon a megadott címre. Itt azért el tudom képzelni azt is, hogy a Telekom nyilvántartása szar és valójában másik napon történt a kézbesítés. A Telekom megadta a kézbesítési címet? Ez nem ütközött GDPR-ba, mint a hangfelvétel?
- Fura levél a Telekomtól, amiben vagy egy tök más ügyet kevernek oda vagy pedig a csaló próbálta eltüntetni a vásárlás nyomát, hogy ne látszódjon a számlán.
A cikk alapján nálam simán megállna az is, hogy belső munka volt. Velem már megesett az, hogy az ügyfélszolgálatos a teljes kódot kérte, pedig tudtommal a Telekom rendszere mindig csak néhány számot, véletlenszerűen választott pozíciókban szereplő számjegyeket kéri el.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz andrás47 #142536 üzenetére
Szia!
Tudtommal dominó előfizetést nem lehet megszüntetni, hanem feltöltés hiányában megszűnik a legutolsó feltöltés szerinti idő elteltével vagy ha nem adategyeztetsz. Utóbbit ne tedd, mert a [link] szerint csak olyan domino egyenleget fizetnek vissza, ami feltöltés hiányában szűnt meg.
Illetve másik opció a számhordozás máshova. Például a vodától rendelsz 0 Ft-os Tuti SIM-et, amire utólag a 1270-en kéred a domino számod áthordozását. A számhordozás befejezése után 30 napon belül kérheted a Telekomtól az egyenleged utalását.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz szabonagyur #142395 üzenetére
Pont egy picit lejjebb írja, hogy a Domino Extra csomag is megvehető a Telekom üzletekben, azonban 1990 Ft-os áron. Persze a kérdés inkább az, hogy van-e SIM vagy egyáltalán hajlandók-e adni az üzletben.
Ha offline kéne domino SIM inkább nem a Telekom üzletekben próbálkoznék, hanem a felsorolt boltokban.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz bmakszim #141593 üzenetére
Szia!
Biztos, hogy nem kártyafüggetlen? Mit ír az iPhone a Beállítások > Általános > Infó menüpontban? Szolgáltatói zár elemnél, ha a „Nincs SIM-korlátozás” szöveg van, akkor független.
iPhone 13-nak nem kéne függőnek lennie, ha a Telekomtól van, ugyanis a T régebb óta árulja függetlenül a készülékeket.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz Tompika777 #141446 üzenetére
Köszi a megerősítést!
#141444 macikos
Amire vacs is utalt, hogy Android készülékeken be lehet állítani, hogy a Wi-Fi hálózat vagy a mobil hálózat legyen a preferált. Ha az előbbit állítod be, akkor rögtön Wi-Fi hívásra vált, amint Wi-Fi-hez csatlakozol. Az iPhone-okon tudtommal csak úgy lehet ezt kikényszeríteni, ha repülőmódba váltva visszakapcsolod a Wi-Fi-t. -
AnonymusX
senior tag
válasz macikos #141442 üzenetére
Szia!
Ilyet nem lehet. Amint eSIM-re váltod feleséged fizikai SIM-jét, utóbbi megszűnik működni. Szerintem a MultiSIM lenne a megoldás számotokra a feleséged telefonszámához. Egyedül az SMS-t nem kapja meg a MultiSIM, az csak az eredeti telefonszámra megy ki.
Elég az Okosóra MultiSIM (990 Ft havonta), aminek a letöltési sebessége erősen korlátozott (de ha ez lenne a telefonodban otthon, mint eSIM, akkor nem gond). Viszont abban nem vagyok biztos, hogy a MultiSIM-en is működik a VoWiFi, nincs tapasztalatom vele (VoLTE az biztos működik rajta). Ügyfélszolgálaton meg kellene kérdezni, vagy hátha ír ide olyan fórumtárs, aki MultiSIM-en használja a WiFi hívást.
Egyébként a feleséged telefonja nem támogatja a Wi-Fi hívást? Mert az előfizetésen lehet aktiválni, ha nem volna.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz South Velen #141391 üzenetére
Ma már a lemondással azonnal meg kell szűnnie az előfizetésnek. Szóval ha nem használtad a lemondás óta semmire azt az előfizetést, akkor én megreklamálnám a számlát, ha a teljes hónapról kapom.
-
AnonymusX
senior tag
Ne várj a csodára, írj addig nekik ezen a felületen.
Kiválasztod, hogy nem vagy előfizető, lakossági mobil, számlázás, behajtási folyamattal kapcsolatos panasz.
Le tudod írni, hogy számlát nem kaptál, fogalmad sincs mit kérnek rajtad számon, illetve kérheted annak igazolását, hogy mi is ez a tartozás (azaz a számlát, ha volt).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Túlpörgeted.
Én akárhol mondtam fel eddig az előfizetéseimet a felmondás után némi idő múlva mindig érkezett egy végszámla. Erre a korrekt ügyintézők fel is hívják a figyelmet és odafigyelnek arra is, hogy a címed is rendben legyen pont azért, hogy megkaphasd az utolsó számlát.
Nincs a szolgáltatóknak arra kapacitása, hogy minden megszűnő szerződéshez akkor generáljanak számlát, amikor az megszűnik. A számlázási rendszer ütemezésébe nem kavarnak bele ilyen miatt.
Egyébként az alábbi rész szerepel a Telekom felmondó nyilatkozatában (ezt vagy hasonlót intézhettél elektronikusan az üzletben):
Előfizető kötelezi magát arra, hogy a fenti szerződések megszüntetésének napjáig a használattal kapcsolatban felmerült költségeket az erre vonatkozó számla megérkezését követően az abban megjelölt fizetési határidőben kiegyenlíti.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Nem is hátralék az aktuális hónap forgalmi díja és előfizetési díja.
Ilyennel még nem találkoztam a Telekom esetében, hogy a felmondáskor elő tudnák állítani azt a számlát, ami minden forgalmi díjad tartalmazza addig a napig.
Mindenesetre ahogy kali is javasolta, csak a Telekommal tudod tisztázni, mit követelnek rajtad.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Postán nem kaptál számlát? Előfizetés megszüntetésekor így szokták elküldeni, nem pedig online, mert ilyenkor minden online dolog megy a levesbe a Telekomnál.
Ugye a megszüntetéskor az aktuális havi számládat még nem tudod kiegyenlíteni, mivel azt a következő hó elején állítják ki. Itt van egyébként a kapcsolódó leírás.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz TomPack #141232 üzenetére
Tehát az SMS üzenet jól megtévesztett. Én biztos nem hagynám szó nélkül. Telekom is tudja csak meg, hogy ismét téves tartalmú üzenetek mennek ki. Az ilyen csontvázaknak ki kell hullaniuk.
Ebben az esetben az üzenet tartalma lehetne hasonló ahhoz, mint amit idéztél: a dominó csomagodhoz járó bónuszod aktiváltuk, mert Magenta 1 csomagod van vagy rendelkezel legalább 2 vezetékes szolgáltatással.
Egyébként nincs min meglepődni, esetemben mikor időpontra érkeztem az üzletbe, a sorszámkiadó terminál lepattintott, hogy túl korán vagyok, de sms érkezett, hogy üdvözölnek az üzletben, mint Magenta ügyfél. Ezt annyiszor küldte ki, ahányszor az automatánál beütottem a foglalás számát (heccből kipróbáltam többször).
-
AnonymusX
senior tag
válasz kovacsmi_74 #141229 üzenetére
Magenta 1-hez nem elég a Domino, havi díjas mobil előfizetés kell, ez a Magenta ismertetőből ki is derül: [link]
Tehát jogosan kérdezi TomPack, hogy ez akkor hogy.
#141228 TomPack
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, csak ők tudhatják, miért kaptad az üzenetet. Valószínűleg csak hibás a megfogalmazás, hogy Magenta csomag, csak a bónuszt kapod meg.Vagy pedig a Magenta oldalt is frissíteni kéne, mert ez így most katyvasz.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Tyler Durden #139225 üzenetére
Ez a legolcsóbb csomag, amit nem reklámoznak. Ehhez még hozzájon a multisim ára, ami 990 Ft.
Bízom benne, hogy ehhez a csomaghoz is lehet multisimet kérni, az ÁSZF alapján nem tudom eldönteni.
Ha nem, akkor két legolcsóbb csomag (erre még rájön a multisim 990 Ft-os ára):
Mobil S + 4GB Net 5220 Ft
Mobile XS + 10 GB Net 6010 Ft.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz 4Grider #139217 üzenetére
Az Apple oldala szerint a mobilszolgáltatás itthon csak a Magyar Telekom hálózatán támogatott Apple Watchon.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz Marci112233 #138826 üzenetére
Használtam így minden gond nélkül SIM-et, vissza lehet pattintani.
-
AnonymusX
senior tag
válasz nfsu17 #138625 üzenetére
Én már a Mobilvásárlás appot használom a Simple helyett. Megelégeltem utóbbinál, hogy egyre gyakrabban elérhetetlen. Egyetlen egy hátránya van a Telekom megoldásának: a QR kódot sokkal nehezebben olvassa le, mint a Simple app. Állandóan macerázni kell vele felszálláskor, amit a Simple pillanatok alatt lekap úgy, hogy még teljesen rá sem irányítod a kamerát.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz bolondember #138529 üzenetére
RCS ilyen sajnos. Nekem volt párszor, hogy dacára annak, hogy online volt az illető és annak is láttam, az RCS üzenet nem ment át. Küldtem üzeneteket, egy ponton beadta a kulcsot az üzenetküldés. Aztán hagytam a fenébe és másnap reggelre megjavult, minden üzenetet átküldött végül.
Jó lenne ez az RCS, de saját tapasztalatom szerint nem olyan megbízható, mint a jó öreg SMS.
-
AnonymusX
senior tag
válasz DeathAdder #138479 üzenetére
Valószínűleg nem véletlen, hogy bevezette a Telekom is a kétlépcsős azonosítás lehetőségét. Pont a minap vettem észre, gyorsan be is kapcsoltam.
Valahogy mégis hozzáfértek az egyszer használatos kódodhoz, feltéve ha nem a Telekom rendszerében van valami biztonsági rés.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz csonkadavid #138294 üzenetére
Szia!
Telefonos ügyfélszolgálat vagy személyes. A weboldal gáz.
-
AnonymusX
senior tag
válasz vence #138229 üzenetére
Legközelebb maradj végig Wi-Fi-n és látni fogod, hogy megkapod a teljes adatmennyiséget.
Mellékesen megjegyezném, hogy a Gateway (GW), ami a telefonodat kezeli, meghatározott egységenként foglal le a rendelkezésre álló adatkeretedből. Simán lehet ez 100 MB egység. Ha ebből te végül 50 MB-ot forgalmazol el és lecsatlakozol a hálózatról, akkor a GW természetesen visszajelenti a kvótakezelő rendszernek, hogy 50 MB-t fennmaradt a kért egységből, így az jóváíródik.
Viszont amíg van sessionöd, addig a pontos elfogyasztott adatmennyiséged nem lesz visszajelezve.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz mokus18 #138151 üzenetére
Szia!
Idézet innen.
Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?
Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban. A kedvezményekkel csökkentett, forintra pontos díjakról munkatársaink szintén március 1-jét követően tudnak tájékoztatást adni.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Nikaré #138128 üzenetére
Nincs versenyképes fizetése a dolgozóknak. Ezen is spórolnak, valamint azon, hogy egyre kevesebb ember jut az eszközök üzemeltetésére. A T-nél ráadásul a felsővezetők fizetése nyilvános, ők rendesen meg vannak fizetve éppen azért, hogy a Telekom és az anyavállalat nézeteivel teljes mértékben azonosuljanak.
-
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
-
-
AnonymusX
senior tag
válasz EmberXY #136603 üzenetére
Szia!
Ilyen előfordult már, lehet pont ebben a topikban írták. Az van, hogy vannak olyan VoIP szolgáltatók, amelyek a megjeleníteni kívánt számot nem ellenőrzik, bármit beírhat a VoIP előfizetője, hogy milyen számot lásson a hívott fél.
Valószínűleg a Te számodat használták erre.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Enigma1945 #136558 üzenetére
1414-en tehetsz panaszt, vagy a Telekom honlapján keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Winne #136508 üzenetére
Érezhető bevételkiesés esetén úgy gondolom, már javították volna, vagy ha nem lehet javítani, akkor valami riasztást dobhatna a folyamat a megfelelő csoportnak elakadás esetén.
A tapasztalatom az, hogy ilyenkor az ügyfélnek kell könyörögni az eszközért és ennek hatására szedik ki tetszhalott állapotából a megrendelést, egyébként semmi nem történne vele.
Általában a hűséggel történő rendelésekkel van probléma, ami pont a Telekomnak lenne jó, szóval érthetetlen számomra, hogy az én esetem után 5 évvel még ilyen megtörténik.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz dt451 #136505 üzenetére
Ilyen beragadások rendszeresen előfordulnak. Ügyfélszolgálaton ilyenkor kényelmes módon lerázzák az ügyfelet, kevés ügyintéző veszi komolyan a bejelentést és csinál is hibajegyet róla. Szóval a hibajegyhez ragaszkodni kell.
Nem nagyon érdekük ezeket javítani, így is elég jól pörögnek az eszköz eladásaik. Ha nem jelzed, észre sem veszik, hogy elakadt a folyamat.
Én anno 4 hetet vártam a rendelt eszközre úgy, hogy nekem kellett érdeklődni, míg ki nem fogtam egy jó ügyfélszolgálatost. Ha megérkezne, akkor se hagyd magad, nekem adtak némi jóváírást a kellemetlenségért.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz rasotamas #136499 üzenetére
Szia!
Be sem kell menni, a 1414-es telefonszámon el lehet intézni mindkét fél jelenlétében: [link]
Ne felejtsd el megemlíteni az üzletben történt nem igazán teljes átírást, hogy ne számlázzanak ki kétszer átírási díjat és a Magentát is kérd rendbe tenni.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz dethroner #136458 üzenetére
Szia!
Telekom SIM esetén nem szokás jelezni a VoLTE-t, ugyanis a Telekom úgy kérte a készülékgyártóktól, hogy ne legyen VoLTE jel. Próbáld ki, hogy a 1414-et felhívva 4G-n marad-e a telefon, ha igen, a VoLTE aktív.
Illetve az SMS-ek elküldése után érdemes megvárni a megerősítő SMS-eket, hogy bekapcsolásra került a VoLTE és a VoWiFi, és az SMS-ben tanácsoltak szerint újra is indítani a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz MaxxDamage #136331 üzenetére
MIvel látszik a VoWiFi ikon, azt jelenti működőképes a WiFi hívás a készülékeden. Érdemes volna így végrehajtani a hívás tesztet.
-
AnonymusX
senior tag
válasz MaxxDamage #136327 üzenetére
Vowifi nem opció? Pont az ilyen esetekre jó. Persze ehhez Vowifi képes telefon is kell többek közt.
-
AnonymusX
senior tag
válasz szabonagyur #136255 üzenetére
Egy példa volt. Egyébként baromira nem számít, hogy az előfizető miért kéri a SIM kártya letiltását a hálózatról, meg kell tennie a szolgáltatónak, amennyiben azt valóban az előfizető kéri.
Itt viszont a Telekom részéről felmerül némi gondatlanság, ezért javasoltam a panaszt.
-
AnonymusX
senior tag
válasz #73820095 #136252 üzenetére
Le lehet tiltani. Hisz ha ellopják a telefonod benne a SIM-mel, akkor az az első, hogy le kell tiltatni a SIM-et és lehetőleg a telefont is.
Hívja inkább a telefonos ügyfélszolgálatot és egyúttal tegyen panaszt az üzletben történtek miatt. Még ilyet... Hogy csak nagyobb csomagra van lehetőség váltani... Az üzletben dolgozó csak ki akarta használni a helyzetet.
Szóval kérje a SIM letiltását, mert már nincs a birtokában.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Ron Swanson #136246 üzenetére
Igen, félre lehet tetetni. Sőt olyan is van, hogy rendszerhiba miatt nem tudja valaki elvinni a telefont, később kell visszamennie. Ilyenkor nyilván neki elteszik, míg vissza nem ér.
Javaslom a telefonos rendelést, úgy még a 14 napos elállás is biztosított, ha az új készülék mégsem válna be.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz pourri #136243 üzenetére
Szia!
Általánosságban két részből áll kötbér:
- a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezményt kell kifizetned (ha volt ilyen)
- a kedvezményesen vásárolt eszköz teljes árát kell kifizetned, nem a kedvezményest (azaz a teljes ár és az eddig befizetett részletek különbözetét)Arra nem tudom a választ, hogy esetedben az utóbbi csak a Watchot érinti, javaslom az ügyfélszolgálatot és ott megmondják neked, hogy ez összegben pontosan mit jelent. Ez alapján eldöntheted, megéri-e felrúgni a hűséget.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz lomposfarkas #136089 üzenetére
Valószínűleg a hívott félnél be van kapcsolva a hívásátirányítás, ha nem válaszol. Általában ilyenkor SMS központra vagy esetleg hangpostára van átirányítva a hívás.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz GoodSpeed #136070 üzenetére
Végül is nevezhetjük fapadnak a fentieket, amiket írtam, továbbá a jogszabályok be nem tartását, a Facebook ügyfélszolgálaton való tiszteletlen kommunikációt az ügyféllel, a felmondási jog letagadását.
Én inkább nem választottam őket. Ijesztő, hogy így működhetnek, miközben egy számhordozást nem tudnak jogszabályt betartva véghezvinni.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz GoodSpeed #136059 üzenetére
Netfone topikot erősen ajánlom átolvasásra, mert ha a Telekomnál így felbosszant, hogy nincs mindenkinek 5G, akkor a Netfone húzásaitól egyenest a falnak mész. Meg talán nincs is náluk 5G.
Mostanában számolnak be az előfizetők arról, hogy a Netfone simet hamar ledobja a voda hálózata, miközben a vodás sim vígan csatlakozik.
De ott van az ÁSZF kérdése is, mikor én néztem, nem volt rendes ÁSZF-jük, amiben mindent leírtak volna, amit a honlapon állítottak.
Késedelmes számhordozásnál nem írják automatikusan jóvá a kötbért, írogatni kell nekik.
A honlapról finoman lekerültek azok a promóciós képek, hogy nem lesz áramelés adott csomagnál (máshol nem is volt feltüntetve).
Ha lenne normális hatóság, akkor már széjjel kellett volna büntetni a Netfone-t.És még valami: legutóbbi ÁSZF változásról a számlában csak egy linket adtak, hol nézd meg, nem írták a számlában, hogy emiatt fel is lehet mondani. Mikor ezt a T elmulasztotta a Facebook, Messenger stb. kinullázás megszűnésekor, hatósági vizsgálat indult.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz janeszgol #135991 üzenetére
Családi mobil opcióval beszél a két telefonszám egymással ingyen (ha a választott hangcsomag éppenséggel nem korlátlan hálózaton belül, akkor jöhet jól ez az opció).
-
AnonymusX
senior tag
Egyébként telefonszám cseréjét lehet kérni az aktuális előfizetésedre is. Előtte állíts át minden 2 faktoros bejelentkezést SMS-ről mobil alkalmazásra vagy egyéb lehetőségre, esetleg végső esetben kapcsold ki és utána jöhet a csere.
Azt nem tudom, hogy ennek van a cserének van-e díja, gyanítom, igen. Azonban lehet elengedik, ha a cserére van jó indokod.
-
AnonymusX
senior tag
Hűséget nem lehet helyettesíteni másik hűséggel. Ha a jelenlegi előfizetéseden hűség van, csak büntivel válthatod Dominóra.
Ha hűséged van, akkor a második opció járható: vegyél inkább Dominó kártyát, amit majd előfizetésesre váltasz, ha megszünteted a jelenlegi előfizetésed, mikor utóbbinak lejár a hűségideje.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz enginev3.0 #135595 üzenetére
Üveggömböm szerint drágábbak lesznek kevesebb tartalommal
-
AnonymusX
senior tag
Pedig de. EU-n kívül roamingoló hívott fél fizet a hívásfogadásért mégpedig percenként. Ő állja a roaming költségét pont azért, mert egyedül ő tudja, hogy roamingol és ha felveszi költséggel jár. A hívó nem tudja, hogy külföldön tartózkodó magyar mobil számot hív. Erre utalt lionhearted is.
Nyilván ha a roamingoló telefonál haza, akkor is a roamingoló fizet extrát, mint hívó fél.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz tylerddd #134966 üzenetére
Simple honlapján ezt írják:
"Képernyőtörés esetén a biztosító szervizpartnerén keresztül gondoskodik a sérült képernyő cseréjéről. A szervizpartner futárszolgálat segítségével a szállítási címen (mely kizárólag Magyarországi cím lehet) felveszi, és a szervizbe szállítja a sérült mobiltelefont, ahol a szervizpartner elvégzi a képernyő cseréjét, majd szintén futárszolgálattal visszajuttatja a megjavított készüléket a tulajdonosának."
A Simple a saját szervizpartneréhez viszi javítani, ami szerintem egyúttal azt is jelenti, hogy onnantól a 3 év gyári garanciának lőttek. Ugyanis a gyári szerviz nem fog olyan készüléket javítani, amit egy gyártó által nem jóváhagyott szerviz már szétkapott. De ez csak az én értelmezésem, a biztosítóval kéne tisztázni.
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz gyáliSanyi #134935 üzenetére
Szia!
Lehetne nekik jelezni, elképzelhető az is, hogy nem szándékos, hogy az app nem megy mobilnet keret nélkül.
-
AnonymusX
senior tag
válasz sirarcheer #134893 üzenetére
Szia!
Ez inkább iPhone/Apple Watch topikba illő kérdés, nem függ a Telekomtól. Azt hiszem itt megvan a válasz: [link]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Mostvid #134876 üzenetére
Nem jól érted. Arra gondolt, ha a telefonodban cserélgetsz SIM kártyákat, azaz kiveszed az egyiket és beteszel egy másikat, akkor a telefon/app küldhet SMS-t, amely így akarja ellenőrizni a telefonszámodat az új SIM-en.
Ha visszacseréled a SIM-et, akkor újra meg fogja tenni a korábbi SIM-ről is, mert SIM cserét érzékel. Nyilván mindig azon a telefonszámon lesz elszámolva az ára, amelyikhez tartozó SIM éppen a telefonodban van.
Azt hiszem Xiaomi telefonok szoktak küldeni saját szolgáltatásaik kapcsán SMS-t.
Fentebb írtam a hívásrészletezőt, chaten gyorsan meg lehet szerezni, feltöltik a Telekom fiókodba, pikk-pakk kiderül milyen számra mentek SMS-ek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Asszociációs játék. :)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest