Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Dareios 86 #19644 üzenetére
Nem vagyok dieseles de ennél részletesebben is leírhatnád a jelenséget, mert ebből sose jövünk rá.
Berakod a gyújtáskulcsot van áram teker az önindító csak nem indul el?
Vagy már az önindító sem megy? -
giigz
veterán
válasz
Dareios 86 #19644 üzenetére
1. Milyen motor?
2. Mit jelent az pontosan, hogy nem indul? Gyújtásra rá tudod rakni, és utána megy el az áram, vagy már a gyújtás sincs meg?
-
Dareios 86
csendes tag
Sziasztok!Van egy 2003-as Renault Thalia-m és az a problémám vele hogy nem indul.Múlt héten lettek felujítva a porlasztók mert tönkre ment 1 és nem is volt utána semmi baj az autóval de elmentem vele melózni menetközben semmilyen hibát nem tapasztaltam a kocsi húzott ment mint a golyó aztán mikor hazafelé akartam menni és beakartam indítani egyszerűen nem indult be,és az idegesít hogy semmiféle hibát nem dob mint mikor a porlasztó szar lett akkor dobta hibát mosnt meg semmi csak egyszerüen nem indul.Szerintettek mivel lehet a gond?
-
Laraxior
titán
-
ThodEE
őstag
Központi zár és az ablakemelő előre beszerelve, jövőhét hétfőn pedig indul a hifi beszerelés, amint tudok képeket csinálni megosztom veletek
-
mycso
Topikgazda
Mondhatni, én jól körüljártam már ezt a dolgot, mert mindenképp xenont akartam az autómba, de csak is hivatalos módon.
Tehát kell a tengelyre az érzékelő, az ehhez való szintező motor és a lámpamosó (nálad ez adott is), én már itt nehézségekbe ütköztem. És akkor ezek után még kell egy olyan lámpatest is, ami xenonra van kitalálva (sorozatszám + foglalat típus + az állítómotor helye - stimmeljen).
Tehát elég nehézkes legális xenont építeni utólagosan. illetve nem nehézkes, csak ezek amiket leírtam, bőven 100k -n felül lennének, annyit meg nem ér az egész.
Ja a lényeg, neked igazából egy gyári xenonos PH2 lámpa kellene, hiszen a többi motyód adott, mert gyári xenonos az autód. Viszont itt felmerül még 1 kérdés, hogy vajon a PH1 és a PH2 csatlakozói (lámpa, állítómotor) azonosak-e???
(#19625) FerNandor: Ha látnád, hogy itt nálunk Miskolc és környékén milyen utak vannak....
Kegyetlen, igazából járhatnék minden héten futóműveshez, hiába óvatosan próbálok vezetni, meg már nagyjából ismerem a kátyúkat, de hát a kátyúk csak szaporodnak. Ja és igen az a fő probléma, hogy ezek már ilyen "monster kátyúk", amibe egy fél autó belefér. -
FerNandor
őstag
válasz
ThodEE #19584 üzenetére
gratula! lehet, néha láttam is a városban
---
tegnap mentünk egy jó nagy körtét 520km (pécs-nyergesújfalu) (tv-t venni) 4,3 lett a fogyi. sokkal-sokkal jobb a 6-os út, (meg azt vettem észre, hogy a 6-oson alig van valami település, szinte végig lehet jönni szépen, csak Baranyában kezdödik el igazán Kakasdtól kb, mintha több településre emlékeztem volna a 6-os mentén, de az út is egész jó) mint Pécs-Dombóvár, Siófok-Sz.fehérvár és úgy. Fent északon micsoda kátyúk voltak AZTAQRVA! ezekbe nem muskátlit, hanem gyümölcsfát lehete ültetni. nagyon brutál, konkrét szakadékok.
-
tresh
veterán
válasz
Laraxior #19618 üzenetére
Asszem a Unix kicserélte neki a szíjat egy újra. A többi a saját költsége volt
Az unix korrektül járt el! Ilyenkor kell egy szerelői nyilatkozat számla hogy megfelelően lett beépítve az alkatrész és leboxolni a gyártóval a károkat ugyan is az általuk hibás alkatrész tette tönkre a kocsit..tudom macera de megéri nem egy barátomnak volt ilyen dolga és meg térítették neki a kárt (mondjuk konkrétan nem vezérműszíjjal volt gond)
-
eTrade
tag
válasz
kisninja #19594 üzenetére
Motor alacsony alapjárati problémával (lefulladás) mi lett a végén?
Azért kérdezem, mert nekem is hasonló gondom van/volt, speciel nálam hideg időben az alapjárat néha ingadozik, de csak addig amíg nem melegszik fel a motor (tél végén tapasztaltam ezt utoljára)... motorkódom K4JC750, gyakorlatilag ugyan olyan kocsink van. -
Laraxior
titán
válasz
Csabee. #19615 üzenetére
A szíj a legolcsóbb. Nem azon van a hangsúly, hanem az egész műveleten. Vízpumpa, feszítő-vezetőgörgők, hosszbordásszíj, és a vezérműszíj. Na és ugye aki ezeket kicseréli és garanciát is vállal a munkájára. Nem az alkatrészre, hanem a munkájára!
Munkatársamnak ugyanilyen, csak 2001-es, az övé 70 volt. Így.
De lehet máshogy is, hogy te összeszedegeted az alkatrészeket kedvezménnyel valahonnan, majd elviszed és kicserélteted.
Az autós topikban most ment tönkre egy szekér, elszakadt a vezérműszíj....
Debrecenben is tudok egy 1-es Lagunáról, amibe új motort kellett varázsolni, a fentebb írt baleset miatt...Én mindenesetre nem játszottam ezzel, mert könnyen rámehet az autó értéke.
Hallottam olyanról is, hogy a tulaj szépen megvásárolta az alkatrészeket , Unixból, Bárditól kedvezménnyel, be is szerelte a szerelője szépen, de elszakadt a szíj pár km után, vagy gyári hibás volt vagy se.... Asszem a Unix kicserélte neki a szíjat egy újra. A többi a saját költsége volt
(#19617) giigz: Autónként, motoronként változó. De általában 5-6 évet mondanak, vagy 120k km, de a kisfüzetébe le van írva
-
rob210
Topikgazda
válasz
Csabee. #19615 üzenetére
130.000. kell cserélni
Szóval tényleg esedékes.
K4J750 esetén 65.000 körül vízpumpával szerelési anyagokkal.
K4J714 esetén 62.800 körül szintén vízpumpa és szerelési anyagok.Ez mind két esetben a FEBI amit javaslok, szóba jöhet még a gates és a dayco, ezek olcsóbbak.
A dayco-t csak fentartásokkal javaslom.Illetve összeválogathatod magadnak amivel olcsóbb lesz, de macerásabb is.
Én összeszedegettem magamnak mindenből a legjobbat -
Csabee.
nagyúr
Üdv.
Megane 1 2000.es evjaratu 1,4 16v vardba kb mennyi lesz a vezermuszij?iden esedekes mert mar 200.000km felett jarok..
-
FRENK1988
veterán
Urak
Ez jó az én gépemre? [link] -
Nordik
őstag
Terpeszteni szerintem nem terpeszt, ilyet nem veszek észre.
Az biztos, hogy leng, de ezt is csak akkor veszem észre ha ketten ülnek még bent hátul és ugye ilyenkor meg is van ülve. Ezek is olyan 80km/h-nál jönnek elő.
Hát remélem, hogy a lengéscsillapítók cseréje megoldja, már azon gondolkodom eladom a francba ezt az autót, már úgyis 22 éves, talán valami kis pénzt kapnék érte... Ennyi idős korba már csak pénztemető lesz...
-
tresh
veterán
válasz
Nordik #19608 üzenetére
torziós rugó nincs benne hanem torziós rúd ami olyan edzet acélból van hogy hamarabb rohadna porrá az autód mint az
Ezeknél a hidaknál általában a belső tűgörgők fáradnak el amik a jobb és bal oldali "csonkos lenkgőkarokon" felelős a mozgásért..(bár ez ált pözsó és citroennél jön elő leggyakrabban)..tehát ha hídal van baj akkor kerékösszetartásból (dől, terpeszt) vagy nem mozog megfelelően esetleg ropog állapítható meg. Ha dől terpeszt a hiba forrása a tűgörgőknél keresendő ennek cseréjéhez darabokra kell szedni a hidat és ezért drága mert ilyenkor ha már lent van és szét van kapva az ember felújítja teljesen akkor van értelme...ha csak megül a segge (persze ez is súly kérdése hogy mennyire, mert ha 4 100kg-s ember ül be egy 900kg-s kocsiba ami össz.súlyterhelése mondjuk max 1,3 t akkor ülni fog és az teljesen normális ) akkor gátlok lesznek a ludasak elfáradtak csere megoldhatja ezt a problémát
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #19607 üzenetére
Akkor valószínű tényleg elfáradhattak a torziós rugóim. Mert gondolom ezen a megülésen az új lengéscsillapítók olyan sokat nem fognak segíteni.
Mit lehetne vele kezdeni akkor? Ha egy foggal eltekerik akkor kicsit feljebb kerül az autó hátulja és talán kicsit keményebb is lesz. Egyébként pedig bontóba kellene körülnéznem.
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #19605 üzenetére
Kerékösszetartással szerintem nincs gond, gondolom ezt észre lehetne venni a gumi kopásából is mondjuk. De ilyet nem veszek észre.
A lengéscsillapítók biztos, hogy kuka mert az be is lett méretve. Ezt érzem is, főleg ha ülnek hátul. Egyébként pedig eléggé meg is ül az autó. Bár tudom, hogy az összes torziós rudas autó ilyen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #19604 üzenetére
Ha kivan a hátsó hidad kösd fel a gatyád.
Azt felújíttatni kell, mert új nincs és nem is érné meg a felújítás is 60.000.- körül mozog.De ha csak a lengéssel van a bajod, az a lengéscsillapító miatt van, a torziós rúd ha "kuka"javításra szorul akkor a kerékösszetartásod hátul látványosan elmegy, illetve egy hatalmas reccsenés pattanás közben szokott eltörni.
Ha csak annyi a baj, hogy kileng a kocsi akkor az lengéscsillapító.
Ha kanyarok közben instabil akkor hátsó híd felújítás. -
Nordik
őstag
Lengéscsillapítókat kell cserélnem hátul, viszont a szerelő azt mondta, hogy lehetséges már a torziós rugók is kicsit ki vannak. Viszont semelyik webshopban nem találok ilyet. Csak előre van spirálrugó. Ezeket nem is gyártják csak bontóból tudok szerezni?
Említett még egy olyat, hogy esetleg utána lehet állítani és akkor kicsit feljebb kerül a kocsi hátulja, talán kicsit feszesebb lesz. Vagy előfordulhat, hogy a lengéscsillapítók is sokat segítenek majd, hogy ne üljön meg annyira és ne lengjen a hátulja ha vannak hátul is személyek?
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 16 256GB!!! Bontatlan! One függő! Jótállás: 2028.04.04.-ig
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest