-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghandi
aktív tag
Én nem értem ezt az autót.Tavaly ilyenkor vettem az autót az eladó mondta is hogy nem működik a klima.Akkor elvittem klímáshiz,átnézte,kirisztította és feltöltötte gázzal,azt mondta nem kell más nem ereszt sehol stb minden jó.Télen nem tudtam használni,mint itt megtudtam 4 fok alatt nem kapcsol be(nem értem miért).
Idén amikor bejött az első kb 10 fok akkor próbáltam de nem kapcsolt be.Aztán jöttek a melegebbek,folyamatosan próbálgattam,de semmi.Már feladtam,utána is érdeklödtem hogy hol találok hozzáértő klimást,már a telefonszáma is megvan.
Ma amikor jövök haza akkor megint bekapcsoktam,erre láss csodát működik rendesen!
Na akkor ez most mi lehet?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Valaki le tudná írni, milyen problémát okozhat a kevés üzemanyag az autóban? Ma hallottam olyat, hogy van egy kis üzemanyag hűtő rész a kocsiban, ha kevés az üzemanyag, maga a rendszer vagy valami fel tud melegedni, ezért is nem tanácsos kevés üzemanyaggal járkálni.
Azt tudom, hogy annyi dzsuva lerakódhat a tank aljában, hogy jobb nem felszedetni és a motorba juttatni.
-
FerNandor
őstag
nem kell izgulni én meg attól ijedtem meg a Sportrac 5-nél, hogy a jobb és bal oldalon eltérö lesz a minta, mert ugye ez is aszimmetrikus és itt sincs forgásirány.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Vedd meg a Firestonet legalább lesz miért irígykedned megint
Én is a Firestone Fulda között örlődtem, de azt mondta a gumis barátom, ha jót akarsz Fulda.
Nekem meg az ő szava szentírás.
A télim egyébként fireston különösebben az se rossz döntés, csak hangosabb mint a fulda.Renault power
-
giigz
veterán
Az az érdekes, hogy ez a Fulda elvileg a vizes teszteken pont gyengébben szerepelt...
-
tresh
veterán
válasz rob210 #18588 üzenetére
"Wow menetirány jelölés"
jó van na megszokás volt hogy rögtön a forgásirányt kezdtem el keresni azt fater pont ott volt és kérdezte hogy mit keresek ennyire majd megjegyezte hogy f*sz vagyok és ott van rajta hogy külső belső és ha a gumis jól rakja fel( már pedig csak jól fogja ) akkor nem lehet elrontani.. igaz ettől függetlenül 3 szor meg néztem hogy ez most jól van fent tényleg így kell
NEm fogsz benne csalódni, nekem olyan vizfüggyönyt vágott ki oldalra és a kormány meg se mozdult, hogy azt nem hiszed el.
Akkor örülni fognak az egyik utcában így is mindig locsoltam a srácokat pedig eskü lassítottam mindig meg figyeltem hogy ne ázzanak szarrá miattam de ezek szerint most még többet fogok rájuk zúdítani
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Wow menetirány jelölés
NEm fogsz benne csalódni, nekem olyan vizfüggyönyt vágott ki oldalra és a kormány meg se mozdult, hogy azt nem hiszed el.
A 17-ben a Keresztúri úton, a Vasló kft. előtt a vasúti átjárónál mindig megáll a víz nem kicsit jó kis tócska
jön össze.Eddig ha belementem akkor mindig éreztem a kormánykeréken, hogy dob rajta valamelyik irányba.
Ezekkel meg csak arra lettem figyelmes, hogy basszus mi ez a szökőkút mellettem.
Még az asszony is megjegyezte, hogy buszmegállóban fognak neked örülniRenault power
-
tresh
veterán
Ez mindig ilyen lesz ha eladja azért teszi nagy rész főleg ilyen árban mert nem akar már vele foglalkozni Így ha meg veszed rád hárul eme nemes feladat hogy még pár évvel megtold neki az utakon eltölthető időt..én is most érek a vége felé a kocsi rendbe tételének de már most öröm autózni vele és mindenki nagyokat pislog hogy nem log/csörög-zörög/esik szét pedig 15 éves elmúlt..
-
giigz
veterán
Tisztában vagyok vele, csak amikor ezt vettem, kb. fogalmam sem volt semmiről (ahhoz képest hogy 2-3 éve napi szinten nézegettem a használtautót, meg a fórumokat, de a valamire való tapasztalatot csak most szeretem meg. Ha következő használtautó vásárlásom lesz, már sokkal jobban fogok dönteni, meg mostmár el tudom dönteni egy autóról, hogy nagyjából milyen állapotban van ), és mivel ismerős, meg mindig láttam az autót, gondoltam ez csak jó lehet, vegyük meg Aztán kiderült, hogy tényleg szép, mert fűtött garázsban állt mindig (rozsda azért érdekes ), és tényleg az ülés is makulátlan, a külseje is karcmentes (én azért már csináltam 1-2 karcot ), csak éppen nem nagyon foglalkoztak vele...
Nyári gumi 17 éves, téli gumi 12 éves, stb.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
100%-os használt autó nincs Nem mellesleg ha vettél volna eg y fókát arra is költeni kell ha azt akarod hogy üzem biztos legyen.. persze lehet úgy is csinálni ahogy a többség hajtani és ha majd szét esik átülök másikba
Visszatérve a gumikra: Kopásra én is kíváncsi leszek mit bír
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Örülök neki
Én is 185-öt akartam volna, de mivel ez most egy nemvárt gumivásárlás, és akkor még kellene felniket is venni, így marad a 175... Majd téli gumikat is vennem kell, szóval lassan ott tartok, hogy Ford Focus-t is vehettem volna (Klíma, ABS, légzsákok) Vagy Megane-ból drágábbat, mert erre is ugyanúgy ráköltöttem, bár arra is lehet kellett volna, de ha ezt tudom, hogy ez nem 100%-os állapotú, akkor meg sem veszem... Na már mind1...
Szóval a gumit még nem tudom, hogy ez a Fulda legyen, vagy a Firestone Multihawk.
Fulda + halk, nem kopik
Fulda - szárazon és vízen gyengébb tapadásFirestone + szárazon és vízen jobb tapadás
Firestone - hangosabb és gyorsabban kopik[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Még nem akar leválni a felniről szal jó Viccet félre téve megkergettem vele a kocsit és jó úton néma csönd van a kocsiban a kanyarokban nagyon jól fogj a gépet..fékezéskor is érződik hogy jót tett neki ez a 185ös gumi Esőre még kíváncsi leszek hogy fog viselkedni vele..viszont amikor tettem fel jól meg mókázott mert nem találtam rajta a forgási irányt aztán leesett hogy itt in/outside felirattal jelölik hogy kell felrakni szal lehetetlen rosszul felrakni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
kisninja
őstag
Még egy kérdés kellene javító festék a kavics felverődésekhez hol találok megfelelő színűt.
Színkód NV603, állítólag hologram-szürke a neve.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Köszi de ez Megane I PH2
Azért sikerült ügyesen szétszednem.
Már csak egyvalamit nem tudok a képen látható kis pöcök (jobb felül) hova való
[link]powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
mycso
Topikgazda
válasz kisninja #18565 üzenetére
Ha megane2, akkor kb. november környékén írtam le a menetét, meg utána 1-2 hónappal linkeltem is ezeket:
(#18566) giigz: fateromnak is szakadt a bovden pár éve a m1 ph2-ben, ott mondjuk jóval egyszerűbb a szerelgetés- Én akkor vettem vaterán valami 4k körül egy komplett ablakemelő szettet és arra kicseréltem, azóta is jó. (pontosan júniusban lesz 6 éve)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisninja
őstag
Most adta meg magát a bal ablak emelőm.... Bovden kiszöröszödött felső megvezető szétment és a megvezető tengely is kehés...
Eltartott egy ideig míg szétszedtem no meg rájöjjek a dolgok menetének, sehol semmi leírást nem találtam.
Most anyag beszerzésen vagyok.... Javítókészlet kb 9k, komplett szerkezet 8,5K és pont most mikor semmi pénzem sincs.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
biker
nagyúr
nem egyértelmű arra sem.
Miért?1: nekem a gyári renault szoftver (zoltán művek) I.o mind a 4 injektor, mégis voltak gondok néha, el is tűntek, random hibák.
ami gáz: szar üzemanyag (olcsókút) után a nyomás nem épült fel, majdnem pumpacsere lett, de szabályzó szelep csere elég volt, az is 25e
2: ebben a "fostalicska" szöveges kijelzőben lehetőség lenne BÁRMIT kiírni, de ez a farok tervező 5db üzenetet programozott bele, ebből 2 a check injection és az injection fault a következő hibákat mind jelentheti, a teljesség igénye nélkül:
- egy vagy több injektor rossz, hibás befecs
- hibás beszívott levegő hőfok
- hibás turbó nyomás
- hibás nyomás oldali hőérzékelő
- hibás egr szelep
- hibás üzemanyag kisnyomás oldali nyomás
- hibás magasnyomás oldali üza nyomás
- vízérzékelő az üza szűrőben
- gázpedál potméter hiba
- digit klíma tápja lerántja az ecu tápját (hibás klíma nyomás érzékelő miatt)hirtelen fejből ennyit tudok, egy ilyen hibaüzenet a 0Ft és a félmillió közt bármit jelenthet
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mycso
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18547 üzenetére
Amit írtam fentebb, meg most már biker is írt neked pl.
ITT elég jól összeszedték.
Neked ILYET nem szokott dobni??? Mert akkor egyértelművé válik a dolog.
Diag-ot rádugva gyorsan kideríthető, akár egy ilyen kínai ELM327-el is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
válasz -cobra- #18559 üzenetére
Na en pont ezert nem teszek fel semmit..a gyari szep de ha kell valakinek ugy is viszi tok mindegy hogy gyorskotegeled stb...az univerzalisok ocsmanyok egytol egyig es minosegileg is nullak..igy en inkabb jarok szep fekete pucer felnikkel
Bar a 13-as gyari disztarcsam meg senkinek se kellett mert kivulrol nincs renault jel csak belul es a sok buta azt hiszi hogy valami gagyi utanzat
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz laszlo168 #18558 üzenetére
Szép lett! Nekem kb 2 hete lopták el az összes gyári, alig használt dísztárcsámat. Ez volt az utolsó, hogy gyárit veszek rá, úgyis megtetszik valakinek előbb utóbb, úgyhogy sajnos marad az 500ftos tescos. Olyan bosszantó, hogy próbál az ember igényes lenni az autójára, de sokszor úgy érzem teljesen hiábavaló.
-
biker
nagyúr
válasz Dareios 86 #18547 üzenetére
alapjáraton döcög, dadog, remeg a motor pl
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mycso
Topikgazda
1.9dci:
M2 ph1 120lovas @300Nm pl
M2 ph2 131lovas @300Nm pl
(ez lehet volt ph1-ben is elvétve, nagy ritkán)2.0dci:
M2 ph2 150lovas @340Nm plM2 ph2 RS 175lovas @361Nm
(ez ritka, mint a fehér holló, szerintem itthon nincs is)Az utolsó motorját, szívesen belepakolnám az enyémbe, szerintem az elég haladós lehet.
mod.: lagunából, még azóta is, csak tőled hallottam ezt a 140 lovas 1.9dci-t...
95, 110, 120 és 131 lovasokról tudok.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
válasz FerNandor #18544 üzenetére
Igen nehezebb de nagyon jó motor van benne fáj is rá a fogam de van egy olyan érzésem hogy az autó neki már egy örök darab lesz..szerintem rönóék amúgy nagyon eltalálták anno ezt a dci-t és az 1.5 ösök is rengeteget fejlődtek én is nagyon szívesen hajtanék olyat.. clioba vezettem ezt az 1.5 öst nagyon jó kis moci csak hát jelenleg nekem nem megfizethető majd egyszer ha rám szakad az otp
Dareios 86: szia
Több dologból lehet ezt észre venni de talán a legjobban az figyelhető meg hogy ilyenkor ha porlasztóknál gond van nagyobb gáz adásra kormolni kezd..illetve a teljesítménye is váltózhat csökken a kompresszió kicsit többet is eszik olajból is ect ect..
[ Szerkesztve ]
-
Dareios 86
csendes tag
SziasztoK! Honnan lehet észrevenni ha a prolasztókkal van probléma Renault Thalia 1,5 dci 2003 évjárat.
-
-
FerNandor
őstag
ja, igen, mondtad korábban a faterod specko edition-jét. mondjuk a laguna nehezebb, de biztos szépen viszi az a 360Nm
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18534 üzenetére
Az rohadtul nem jó.
A kopogó hang az sosem egészséges.
Lehet akár főtengely csapágy is sürgősen menj el vele szerelőhöz!!!!!!!!!!
A fekete füst ha nem szűnik meg 5-10 kilóméter után, egr takarítás után szokott lenni, akkor bizony porlasztó csúcs, felújítás/csere.Renault power
-
tresh
veterán
Jó persze kinek mi és mi alapján választ..én többször is vezettem a barátomét amibe lassan 350k km van és igazából nem nagyon tudok rá rosszat mondani talán annyit hogy picit már halható hogy a motor nem jár olyan simán mint előtte.. de maga gép nagyon hálásan rója a km-t és még mindig ha odalépsz neki szedi a lábát..persze ehhez hozzá kell tennem hogy karban van tartva és 10k-ént minőségi olaj+szűrő van benne...
FRENK1988, FerNandor : 1,9 be is több fajta volt M2 be 120 LE 300NM, Lagunába volt ugyan ez vagy ami fateromnak is van 140 LE 360NM
rob210:ha mázlid van akkor az órád csal egy picit és a trafit ált. 68 Km/h r a lövik be így megúszhatod...hivatalosan 65Km/h ig nem büntetnek (mondjuk ez erősen rendőr függő).. én már többször csúsztam ilyenbe bele van ami lassan már bő egy éve és nem kaptam semmit kop kop
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ma megtámogattam a szeretett államháztartásunkat,csak azt nem tudom még, hogy mennyivel.
Sikerült az 50 es trafiba 70-el beleszállnom.Rohadt ideges vagyok, mert 70 es út és egyszercsak pakk 50 és már ott is a trafi, ha satuzok, se tudtam volna elkerülni.
Megint találtak egy jó helyet pénzt gyűjteni a tetű sünök.Renault power
-
-cobra-
aktív tag
Ma tavaszi nagytakarítás volt a Thalia-n. A folyamat és a végeredmény: [link]
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Valószínűleg diesel lesz majd a következő is, bár ez még nagyon távoli dolog. Nekem bejönnek az újabb octavia-k is, méretre, kinézetre, mindenhogy. Régebbit nem vennék, azok nekem sem jönnek be.
Na nekem az az egy, amit soha nem vennék ford 2.0tdci --> amikor a megane-t vettem, akkor ez volt a másik jelölt (2004-es körüli 2.0 tdci mondeókat nézegettem, hasonló árban lett volna, mint a 2006/2007 körüli 1.5dci megane2-k, de tényleg senki nem javasolta meg a megane-t tudtam jó áron megvenni), nem találkoztam olyan emberrel/baráttal/szerelővel, aki ne akart volna lebeszélni róla.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
én meg még féltem a 16-os szélesebb kerekektöl, hogy majd lesz valamilyen hatása a fogyasztásra
néztem korábban 1.9-es videókat. azok azért nagyobbat lépnek mennyi ott a Nm, 300?
neked is van kettöstömegü az 1.9-esben, ugye?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Dareios 86
csendes tag
válasz rob210 #18513 üzenetére
Hello!Kitakarítottam az EGR szelepet jócskán tele volt szutyokkal de ugyan úgy nehezen indul de most már az izzítás lámpa nem gyullad ki,de turáztatásra fekete füst és kopogó hang a motorból.Lehet hogy porlasztó baja van?Egyáltalán lehet ezeket javítatni hogy ne kelljen újat venni?
-
FRENK1988
veterán
Alváz szám alapján megtudom-e én keresni, hogy a gépembe milyen alkatrész kell?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
veterán
Octavia-ra soha akkor már superB -t nagyobb mint a passat és közepesen felszerelt passat árából veszel egy fulos superB-t ...de ezekből azért lesz nehéz jót kifogni mert mind céges szinte amit eladnak..ha dieselt akarnék venni akkor mondeo 2.0 tdci-t vennék német vonalon ..de nálam jelenleg csak a benya játszik és ott is az 1.8 16v-től felfelé ha egyszer újra váltok..de most egy darabig autózok a kis röncimmel
-
senior tag
Errol a gumirol van valami velemeny, tapasztalat valakinek? General Altimax RT
Eletemben nem hallottam rola, de jo aron van 2009-es belole. Bar ha ilyen Debica szintu, akkor inkabb egy 2008-as Michelin-t vagy Continentalt veszek, mert az meg 10 eves koraban is tapad.
Szerintetek? -
_NCT
addikt
Én meg Mondeo-ra cserélem, vagy valami Volvo-ra, de ez nagyon távoli jövő
Bosszankodtam sokat, aztán rájöttem, h ez a használt autó ilyen...Álomvilágban éltem, mikor azt hittem hogy majd csak tankolom és kész. Illetve tényleg így van, de mivel használom naponta, ezért kopik is. Igazából sok idegesítő dolog nem volt még az autómon, talán a tükörállító kapcsoló volt nagyon bosszantó, h olyan szarul van megtervezve és eltörött. Meg a cicergés ami az anyós ülés felől jön, nyáron majd megcsinálom azt is.
Inkább az bosszantott fel az elmúlt pár hónapban, hogy az extulaj rohadt hanyag volt és most emiatt szopok és hordhatom szervizbe. De akinek elmondom hogy ez egy 10 éves autó, senki sem hiszi el
Amúgy mikor a ventilátorod cicergett, honnan találtál how-to-t hogy hogyan szedd szét? Ha meglenne belinkelnéd?Lehet hogy majd egyszer nekem is szükségem lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
No, végre te is belátod, hogy ezek amiket megcsinálsz/megcsináltatsz rajta, azt magadnak csinálod.
Illetve ezek akármilyen márkánál előforduló dolgok, nincs ezzel baj, sőt alkatrész árakban sem vészes a renault.
Sőt, amikről mostanában sokan írtak, hogy ezt+azt kellett cserélni, általában kopó-fogyó alkatrészek --> ahogy többször le lett írva a használt autó, az ilyen.Amik pluszban vannak idegesítő apróságok a renault-nál, azokra meg továbbra is fenntartom, hogy 90%-uk fillérekből, otthon orvosolható. (és nyilván más márkáknál is előfordulhatnak ilyenek)
Én is lapátolom bele a pénzt (pedig páran azt mondták a környezetemben, hogy ilyen futás mellett nem érdemes rákölteni, inkább adjam el), mert nincs lehetőségem másikat venni (mx. rosszabbat), illetve nekem tökéletesen megfelel.
Illetve amire majd egyszer lecserélném (mostanában nagyon bejönnek) az egy SuperB, esetleg Octavia.
mod.: most, hogy itt a jó idő, az utolsó ~400km-em átlaga 4.3l/100km (60%országút - 40%város - napi használatban).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
addikt
Na, akkor majd megveszed az enyémet
Múltkor elvette a szerelő a kedvem az autóvásárlástól Főleg h Toyota-ra cserélnék és ő mondta, h ez se jobb a másiknál. Franciákkal nincs nagy baj, ha rendesen megkapta amit meg kell. Ő Fordot vagy Volvo-t venne. Németet nem, pl Tuareg-el is csomó gond van. No meg a német Bosch alkatrészekkel....
-
tresh
veterán
Na látod ezért nem adom el én se mert az enyém még 20évesen is az utakat fogja róni a többivel ellentétbe.. Mondjuk mióta rendbe raktam már 2 kutas akarta meg venni és múltkor egy faszi a parkolóban kérdezte nem e válnék meg tőle..mondtam neki szellemesen hogyha ha kirohad alólam eladó lesz
szerk.: és ha netán csere jönne szóba akkor is megane lesz a következő
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
válasz SocketA #18521 üzenetére
Hát ha el kéne most, tuti sírva fakadnék De legalább ez még 15 éves korában is autó marad mellettem. Ma is látom gumisnál jön a tag BMW-vel, ott pattog, mi az hogy nincs szabad időpont, de neki SOS-ben kell meg sürgős, nem járhat téli gumival. Neki nem egy szar trabantja van, ennyi pénzért amennyiért ő vette a bömösre a gumit elvárja, h normálisan szolgálják ki. Még valamit pofázott aztán elment.
Néztem ahogy megy, úgy okádta a kormot szerencsétlen ötös, hogy sírtam a röhögéstől. Megint látszik hogy neki is csak megvenni volt pénze az autót, szervizeltetni már nem....
-
senior tag
válasz Reaper04 #18518 üzenetére
Majd lefotozom. De a lenyeg, hogy en valami olyasmi lattam, amikor alaneztem a kocsinak, hogy egy kabel kijon az alvaz es a hovedo lemez kozul, es bemegy a kipufogohoz. Vagyis korulveszi a hovedo lemezt.
MMA87: Gratulalok az uj kocsidhoz! Vagy van esetleg meg valami, amit nem csereltel a kocsiban?
-
_NCT
addikt
No megvolt ma a futóműállítás + kiderült, hogy a stabilizátor rudam a halálán volt, majdnem törött volt már. Múltkorában mikor balra tekertem a kormányt hallottam ilyen recsegő hangot, de nagyon ritkán jött elő, nem foglalkoztam vele.
Szóval mondta a szaki, h ha akarom kicserélik + megcsinálják futóműbeállítást is. Valamivel jobb lett az autó, ha az út is olyan, középen áll a kormány mint a cövek és szépen jár az autó az úton.
Ez a kettő 14.000 péz vót. 6700 stabrúd +7000 az állítás ebben a munkadíj is benne van. Ha már úgy is ott voltam, legyen ez is rendben.
Emberünk azt mondta, hogy vállalnak műszakiztatást is, 23 pézé ami tartalmaz ingyenes állapotfelmérést, de ő úgy látja, h nincs nagy gond az autóval, 99% hogy át fog menni....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Most jutott eszembe nem is meséltem, a Scenic vásárlási projektet.
Elmentünk 5 scenicet néztünk meg eddig.
Egyik szarabb volt mint a másik.
Olyan hirdetések, hogy a csillagokat is leígérték, aztán a photoshop egy igen jó barátja a tulajnak.
A legviccesebb egy Győri scenic volt sérülésmentes megkímélt állapotú 1.6-os 2001es évjárat.
Na mondom erre repüljünk rá.Az autó kéknek volt meghírdetve PS itt is játszott mert az autó zöld volt
Ezzel még nem is lett volna baj, de a sérülésmentes az erős túlzás.
A tartóelemek és fontosabb részek valóban nem voltak deformálódva, de könyörgöm össze vissza volt csapkodva lökős ajtó etc etc.Mondom a srácnak esztétikai hibák a legjobb alku pozíció, ettől ha jó simán elhozzuk.
Na de amikor beindította a kocsit és konkrétan 30 másodperc után még világított az olajnyomásjelző lámpa megköszöntem a bemutatót.Haver nem értette, elmagyaráztam neki, hogy ebben az autóban még a gyári olaj lehet
Szörnyű hangja volt majdnem elsírtam magam.--oo--oo--
A másik meg nagyon jó motorral kifejezetten szép selymes járása volt, minden nagyon patent kültér beltér.
Nem is akartam elhinni, hogy ennyiért eladja a tulaj.
Na de amikor elővettem a szőnyeget akkor lefagyott a tulaj arca, tudta, hogy az aláfekvés következik.Szokásos scenic hiba iszonyat állapotban a lengéscsillapító közel az eltöréshez.
A csomgatrató alatt nem volt fém lemez, szerintem.
És a két küszöb sem volt már alkalmas a kocsi megemelésére, nem is tudom, hogy tudta így megenni a rozsda, a 97-es megane-om egy álomm ahoz a 2000es scenichez képest.Szóval egyenlőre scenic keresés folyamatban, mert az eddigiek több sebből véreztek.
Sok kamu hiredetéssel tele a púpom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18512 üzenetére
Kezd azzal, hogy kiteszteled az izzítógyertyákat.
Ha ez megvan érdemes megméretni a csúcsokat.
Illetve egy fontos dolog a víz nem fogy a kocsiból?Mert a fehér füst az sok jót nem jelent.
Renault power
-
Dareios 86
csendes tag
Szia!Az izzitás lápa gyullad ki de volt mikor reggelente nehezen indult és mikor be is indult egy darabig égett a izzitás visszajelző lámpája.De utána pöcre indult és már nem világított a lámpa csak mondjuk a nyomtam neki és kicsit jobban pörgött a motor akkor kigyuladt az izzítás stop meg a hütőfolyadék visszajelző de csal pár másodpercre.De a mai napon hazafele menet folyamatosan világitani kezdett a lámpa és fehér füst jött a kipufogóból és valami krepegő hang jött a motortérből.Utána olvasgattam fórumokon és ott az egr re és turbó hibára írták ezeket a jelenségeket.
-
mycso
Topikgazda
válasz Dareios 86 #18510 üzenetére
Biztosan az izzítás lámpája gyullad ki?
Nem valami service lámpa (stop, villáskulcs, ilyesmi)?A füst, nagyobb fordulaton hiba és az alapjárati rángatás elég egyértelműen porlasztási hibára utal. Gyanús, hogy csúcs vagy nagynyomású szivattyú probléma.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Dareios 86
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Renault Thalia 1.5dci 65le 2003 as évjáratú autóm,és a mai nap olyan hibája lett hogy kigyulladt az izzitás visszajelző lámpa magasabb fordulaton utána valami fura kattogó hangot hallottam a motortérből és a kocsi kipufogója ontani kezdte a füstött,szerintettek mi lehet a probléma?A hét elején az autóm reggelente kicsit nehezen indult és menet közben nagyobb fordulatnál kigyulladt az izzítás visszajelzője és a hütővíz é is,és már rég óta fura rángatózást észlelek hogyha pl megálok a piros lámpánál.Remélem nem a porlasztókkal lesz gond.Válaszotokat előre is köszönöm. -
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #18490 üzenetére
Szia! Nekem is kilóg
18497 - rob210: Köszi a tippet. Felemelés után fújjam be wd40-nel a rugó tetejét és a tányért, ugye?
Gyanítottam, hogy annak a repedésnek nem kellene ott lennie. De olyan mintha felületi lenne, nem is érezni hol van a karc, vagy mi az. Tök sima az egész.
más: Én is OMV nél tankolok
-
tresh
veterán
-
Coyot
őstag
Tankolás témában, van ugye nekem porlasztóbeteg cliom, Mol drága dízellel érezhetően jobb. Omv Shell Agip egyformák, és rosszabbak.
Má' nem
-
tresh
veterán
Ma reggeli munkásságom gyümölcse:
ez pedig a délutáni :
ja és megkapta az új gyári antennáját nagyon csinos lett vele -
_NCT
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...