Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2651) ZolkoW válasza hoffman_ (#2650) üzenetére


ZolkoW
őstag

csak azért írok,mert hátha én is tanulok valamit :) én nem ilyen laposan tartom, és kicsit erősebben rányomom, persze nem izomból, de határozottan. de még én is kezdő vagyok, épp előbb élezgettem pár kést, a borotválós szintet éppencsak elérték, de remélem még javul ez idővel. ja,és a 600as, de főleg az ezerkettes nem visz olyan sokat,hogy könnyű legyen elrontani vele,mármint sok anyagot nem szednek le, főleg ha nem nyomod rá. inkább a szöggel lehet ott a gond, nomeg az egészben a nehéz nekem a sorjátlanítás, hogy azt ne rontsam el.

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#2652) schawo válasza hoffman_ (#2650) üzenetére


schawo
titán

ilyen kicsi kővel megfordítanám a gondolatot:
bal (gyengébbik) készben a kés, a jobb kézben pedig a kő, és a követ húzd végig az élszalagon. A tartott szög nem igazán látszott, de nekem ez szemre irtó laposnak tűnt. Ha jól láttam, hogy milyen lapos, akkor bizony nem csoda, hogy nem jutottál semmire, az élszalag felső részét csiszolgattad, nem az élt. Ilyet is lehet, és akkor átélezed egy másik élszögre a kést, csak az sokkal több meló. És amúgy is sokkal erősebben kell nyomni a pengét a kőhöz, ne simogasd :N

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#2653) hoffman_


hoffman_
nagyúr

köszi a tippet mindkettőtöknek!

schawo, csak a 280-as ilyen kicsi, a többi kétszer nagyobb, azon rendesen le lehet húzni a nagyobb pengéket is. valószínűleg a szög lesz a ludas, próbáltam 15° körül lőni, de szerintem ez bőven eltér a gyári élszögtől, erre nem figyeltem eléggé.

próbálkozom még. köszi! :)

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#2654) Kasya


Kasya
nagyúr

Ket kedvencem egymas mellett igy az esti orakban.

(#2655) balazs1956 válasza hoffman_ (#2653) üzenetére


balazs1956
senior tag

Szia!