A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [hcl:] Gúgli pikszel hat
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kicker
senior tag
Értem, hogy egy szokásos üzletmenetben oké, azonban úgy gondolom ez nem az, és minimum lenne hogy tájékoztassanak, valamint lehetőségeket kínáljanak, még ha nem is ingyen.
Szervíz kommunikál az importőrrel, és a gyárral, és ha valóban anyaghibára vezethető vissza, akkor kapnak alkatreszt, majd megcsinaljak...
Honnan kellett volna tudnom, hogy ilyen a garancia? Miért egyértelmű hogy ezt a vevő nyeli be ilyenkor? Miért nem ajánlották az elején a csereautó szolgáltatást, mivel nagy gyakorisaggal van ilyen esetük?
Szóval nem gondolom, hogy új autókat 4 évig nem lehet mozgásban tartani, ha ezt tudom, akkor ez alapján döntök..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha