- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
Aktív témák
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #28588 üzenetére
FZR 250-ről volt szó.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #28579 üzenetére
na, most mar tudod. megiscsak gonosz dolog lett volna azt irni, h tok folosleges beszkennelni
lAyCsI: le bizony. szerintem megvilagosodtam. szeretni kell az osszes motort es azt elvezni, amit nyujt. teljesen mindegy h mire ulhetsz. innen kezdve mindenki bekaphatja, aki fikazza barmelyik vasat a menettulajdonsagai alapjan
nem erdekel.
persu: kepek?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #28589 üzenetére
anno mikor a magyar superbike indult, évekig előfizettem.
aztán hagytam ezt is, mert egyszerűen nem látom értelmét.
a motor revünek meg aztán pláne nem. túl megutáltam ezt a szektort régen és egy mukkot sem hiszek egy újságírónak sem el.
pár napja volt a kezemben a legújabb sbk. elég gyenge lett megint -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #28589 üzenetére
en a Superbikenak vagyok elofizetoje, kulfoldi lapokat meg nem is igen latok a polcokon.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Preda
aktív tag
Na vettem ma egy Dainese Wave back protector-t szerintem frankó Ali_G szeirnt nem jó mer irkáltátok itt a fórumon stb. Szerintem fasza szellőzős, titán háló van alatta meg könnyű is. Tesztet is olvastam ahol a Force al hasonlították, de ezt inkább pályára ajánlották. Aki tud komoly tesztet az linkeljen mar plz
-
Prof01
veterán
Ööö hát még nem voltam okmányirodában, de úgy emlékszem, h tavaly az B kat. jogsit is 1 hét alatt megküldték.
De lényegtelen igazából, mert nincs sajnos mit vezetni. Azt viszont remélem, hogy kapok vmi ideiglenest, amivel autót tudok.Jah és grat neked is!
Van már vmi moci? -
.mf
veterán
válasz
Prof01 #28581 üzenetére
Grat!
Már a jövő héten? Múlt hétfőn volt a forgalmim, utána a Petzválba 3 nap az átfutási idő, viszont aug. 20 miatt csak ezen a hétfőn mehettem érte, majd az okmányirodában két hetet mondtak, tehát össz. 3 hét a megszerzéstől. Szerintem az egy héttel valamit félreérthettél. Vagy volt már jogsid és ez csak egy bővítés? -
Prof01
veterán
Sikerült ma a városi vizsgám is! Jövő héten már kezemben lesz az Ak. jogsi!
-
Picco
addikt
tegnap kaptam bluetoothon, mi folyik itt gyongyoson 3, jo szorakozast
mod: OFF
-
Gaboman
nagyúr
8-as főút Litértől kikanyarodva Veszprém felé olyan versenyt nyomtam egy Audi TT és Subaru Imprezával mint állat.
Balaton felől jöttek egymás mögött,meglátott a TT-s hogy jövök elkezdte kenni neki mint egy veszett marha.
Még sosem versenyeztem ilyen gépekkel,nagyon jó móka volt. -
ALI_G
veterán
Az http://www.apriliamotor.hu az Avast szerint vírusos, ez igaz?
-
ALI_G
veterán
Megnéztem a Csúcsmotorok (Twist the throttle ) Ducati-s részét és hát beleszerettem a 916-ba és az 1098-ba
dögöljenek meg az olaszok, hogy ilyet tudnak
-
ALI_G
veterán
válasz
TayRol #28559 üzenetére
http://ph_motoros.extra.hu/
passwd-t privátban adok, ha kell, vagy nincs még megKasza08: azért vigyázni.
-
#25954560
törölt tag
hinnye, de buszke vagyok
Parom ma motorral ment dolgozni. egyedul. keresztul a varoson (na jo, keresztul az arpad-hidon) es az allo kocsisorok kozott mar elcsalinkazott parszor, amikor sok helye volt. oriasi, nem? hat mire legyek buszke, ha nem erre?
mas: tegnap megint gurultunk egy bp-sztendre-visegrad es megint az r6-ot hoztam odafele. teljesen mas dolgoknak lehet orulni rajta, mint az en motoromon. maskepp viselkedik, masra jo, de ugyanannyira szorakoztato.
egyre erosebb bennem is az erzes, hogy ha lehetne, legalabb 3 (de inkabb 4-5) motor kene legyen a garazsban. az r6 nagyon konnyen iranyithato, izgaga joszag, az azert jo. persze megtartanam az ace-t, mert az meg rettenet stabil, eros es kenyelmes. aztan szeretnek egy szupermotyot, mert annak is megvan a hangulata. kene egy megkisebb sportgep is (250/400 sornegy v akar egy 125 2t) allatkodni palyara. lehet kene egy harley is kiprobalni a 'vegtelen nyugalommal, nagy hanggal elcsattogni a vilagvegeig' filinget is. aztan kene par aprilia meg duki a hangulatosabbak kozul (persze johet bimota is), hogy ha mondjuk szinhazba megyekes persze valogatnek a bmw-kbol is
szoval az elet nehez, ha az ember szereti a motorokat... -
Kasza08
őstag
Hú, gyerekek, ma olyat racingoltunk
3x majdnem megtörtem a gépsárkányt. először gyorsultam egy CBR 125-el, de az útnak egy mező volt a folytatása. Erről elfelejtettek szólni; kanyarodott az út és nem láttam be. Nem sikerült lefékezni, egy 3métert beszántottamkoppant a teló, de semmi baja nem lett.
másodszor kimentem tescoparkolóba a fűre, túl gyorsan akartam bevenni a kanyart (üres volt a parkoló).
harmadszor meg elvakított egy kamion este, és nem vettem észre a velemszemben lévő járda szigetet, épp, hogy felnyitottam a plexit és észrevettem. különben repülülök a padkán.viszont csináltunk egy jó pályát, vannak lassú kanyarok az aldiringen, hosszú-íves aldi és körforgó között, tescoban hosszú egyenesek és elég gyors kanyarok. körforgót nem kell részleteznem
este 10kor nyomtuk, alig volt forgalom, a parkolók pedig üresek voltak
-
Boci_83
őstag
15 grammot kellett most feltenni, és úgy jött ki nullára a végén.
-
Boci_83
őstag
válasz
zsoltee10 #28544 üzenetére
Túl volt súlyozva, még az előző gumira kellett olyan sok, de a marhája nem szedte le a régi centír súlyokat. Szerintem nem si centírozott rajta, csak feltette a gépre mintha. Én meg közben még a gumikat nézegettem hátha megtetszik valami.
Szóval ez amúgy is sufni gumis volt a szememben, aki feketén csinálja, többet nem szereltetek vele, dehát mivel mentem 70Km-t a gumiért és felajánlotta hogy fel is szereli centírozza az árban, így elfogadtam.
Ja és ugye mikor leszedtünk minden súlyt, akkor adott valós képet hogy mennyi kell rá, mert nem volt túlsúlyozva. -
.mf
veterán
Múlt héten vettem a Safety-Hungary-ra egy pár kesztyűt a Shoxban, aztán az első nap végére a bal hüvelykujjam oldalát egy nagy varrás egyre jobban nyomta, s másnapra már fel is hólyagosodott. Ma vittem vissza és nagyon rendesek és segítőkészek voltak; kiderült, hogy méretben sem passzolt pontosan, abból a fajta kesztyűből a nagyobb pedig már túl bő volt az én vékony ujjaimra és kezemre, úgyhogy 5-6 kesztyűt próbáltattak fel, mire megtaláltuk azt, ami már jól passzolt rám.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #28535 üzenetére
...és olyan rusnya is
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #28516 üzenetére
De bizony annyit forog. 17-18k.
-
Boci_83
őstag
Furcsa jelenségeket csinált mostanában a motorom. Állandóan szitált az eleje, egyszer majdnem újságokba is kerültem miatta.
Ma kiszedtem a kerekeket, elől 8 gramm-ot kért volna, hátra 66 (hatvanhat) -grammot.Ledobtuk az összes súlyt, és mindkettőre 15g körüli súly került fel. Kíváncsi leszek megoldódik e a problémám, de bízom benne hogy igen!? Holnap este megyek a Hringre Aszalós féle pályaest lesz. Izgulok!!!!
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #28535 üzenetére
látod, azt tuti nem a hondáról másolták
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #28535 üzenetére
az olyan ronda, hogy mar szep. nekem is bejon egyebkent.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #28521 üzenetére
Hozzátenném még a Multistrada-t is, azis ottvan. Számomra. A kutya se viszi, olyan olcsó, mint a szemét.
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #28533 üzenetére
ez igaz, de nem számít, mert az importőr az importőr. az importőr igazgatója meg nem fog az anyacégnek üzenni, hogy guys this is a piece of shit, mert kirúgják és akkor miből vesz kaját otthonra, neki eladási számokat kell prezentálni, és itt már meg is bukott a történet.
ez már csak így megy..leboxolják egymás közt
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #28529 üzenetére
az újságíró és az importőr kölcsönösen rühelli egymást, de egyik se tud a másik nélkül létezni valahol. ezért megy a nagy seggnyalás és az egyensúlyozás.
ha rosszat írsz, akkor lehet, hogy idővel nem kapsz autót, vagy csak később, és mások korábban kapják meg az autót és akkor lemaradsz mint a borravaló, máshol olvassák a cikket az autóról, kevesebb eladott lap, kevesebb klikk az oldalon.. ráadásul rotálnak az autók és motorok, amit újonnan megkap az első, az a 10-ik tesztelőnél már sok esetben egy roncs, a gumikat nem cserélik le, mert kb naponta kéne, a tesztelő telibeszarja az autót, üti-vágja.. pl cadillac cls nálunk tükör hátsókkal jött, már rendszámot is lekellett volna venni, de nem cseréltek rajta gumit, mert drága és úgyis elfüstöli 400le.. és utánunk még ment másnak az autó, ijesztő..
tiszta agybaj ez az egész, ahogy van.. arról nem is beszélve, hogy az újságíróknak meg a világ összes pénze meg repi ajándéka nem elég.. -
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #28527 üzenetére
akkor ha en beharangoznek a jovo honapra egy sokoldalas honda gsxr 1250 factory tesztet, akkor ne jelenjen meg ha telleg sz@r?
jaaaaaaaajj juteszembe: tegnap lattunk sok motorost. de csak egyet kellett betolni indulaskor: cbr600f
jot tett a lelkelmnek ilyet latni
egy HONDA, amit tolni kell... vehe, vehehehe
-
Mint tudjatok, eleg sok cikket irtam a Prohardverre es mas ujsagokba is, meg korai egyetemista koromban (5-7 eve). Eszetlen harc ment a forgalmazokkal, raadasul audio-temaban irtam a legtobbet, ahol - muszerek hijan -- a leggagyibb, ezer forintos muanyagdobozra is azt mondta a forgalmazo, hogy ez a high-end csucsa, es nekem szar a fulem. Olyan is volt (nem a Prohardvernel), hogy egy tesztben nyolc szereplobol masodikkent vegzo hangfal forgalmazoja letiltotta a termekenek a megemliteset, mondvan a masodik hely neki nem eleg jo.
Engem kulonosen utalt mindenki, mert akkoriban meg idealista korszakomat eltem, es rendesen leirtam a velemenyem
A megoldasom az volt, hogy egy ido utan csak technologiai / elemzo cikkeket irtam, soha tobbet termekteszt.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #28525 üzenetére
na ebben nem vagyok biztos azért.
de megint csak a pohu-s éveim felidézve, ha pl egy audiról rosszat írta, a sajtó osztályon elég komoly balhé volt az épp aktuális újsággal szemben...
egyszerűen nem lehet ma leírni hogy valami szar 15 milláért, még ha az is, akkor sem. -
Integra
titán
válasz
TayRol #28524 üzenetére
én nem hiszek az objektivitásban, a nem elfogultságban.
ha valami mellett állást foglalsz, már valami mellett döntöttél, véleményt mondasz, azt annak megfelelően mondod, amit tapasztaltál és véleményt alkotsz a saját ízlésed szerint.
persunak a teszt véleményében tök igaza van. -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #28518 üzenetére
eleg keves mostanaban az objektiv, korrekt, nem elfogult motorteszt. szerintem.
-
Topiccsendőr
addikt
Terblanche-nak meg kellett alkudnia, és egész egyszerűen egy ráncfelvarrott 916-ost kellett csinálnia a 848-1098-1198nál. A 999-749-es nagyon egyedi, átgondolt, következetes és gyönyörű design volt. A kipufogójától a fényszórójáig. Nekem jobban tetszik, mivel nem a tömegnek szólt. Egy igazi ínyencség. Nem is értették meg a tömegek.
-
válasz
Topiccsendőr #28518 üzenetére
ha lenne egy 749-em vagy 999em
Mi a baj a 848-al?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #28518 üzenetére
nedumajja, a multkor a ket jamakat is egy oraig neztuk
Tuzi: en kiprobalnek egy szett-et, ha lehet meg. irnek maganba
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #28513 üzenetére
Tapasztalataim alapján: Alapvetően az összes motor jól össze van rakva. Vannak itt-ott bajok, ahogy egyik-másik alkatrészbeszállító jön be a képbe. Minden egyes márkánál. De nem jellemző, hogy manapság bármelyik gyártó szar motort csinálna, vagy olyat, amire ne ez lenne igaz, hogy olajcsere meg gumicsere azt csók. Koreaiakat most persze nem raknám ebbe a halmazba, de a japánokat mindenképp. Tehát összehasonlítani a négy japán márkát annyira nem érdemes. Az olaszoknál is vannak nem annyira szeszélyes bringák. De ha lenne egy 749-em vagy 999em telibefosnám, hogy 50 000 után a dugattyúk palástján kopásnyomokat lehet észrevenni. Nyomnám kifelé a szemét, ugyanúgy, mint ennek a japánét, csak az olaszt még bámulnám minden egyes gurulás után egy órát a garázsban.
Újságcikkhez. Alapvetően nekem bajom van azzal a tömeges olvasóréteggel, akik motoroznak, meg olvassák ezeket az újságokat. A cikkírokkal sem vagyok másképp néha. A bajom az, hogy rohadtul felszínesek. Én mocskokul szeretek motorozni. A tesztek nagy részét nem értem. Nem értem mit jelent egy sportmotoron a "gyárilag rossz futóműhangolás" B+! ott a sok csavar, hangold magadra! utána írj tesztet te félnótás. Nem értem mit jelent a "rángatás". Ne indulj el olyan fordulatszámon, ahol nyomatékszegény a motor az isten szerelmére!
Én próbálok minden motort kipróbálni ami az utamba kerül. Elég sokat sikerül is, és az első 10 km után nekem nincs bajom egyikkel sem. Nálam a jó, vagy rossz motor ebben fullad ki: Lehet üvegelni, lapon közlekedni vele, nem vág földhöz, nem megy ki hirtelen az eleje. Ez egy jó motor. Lehet 300kg os is, meg 140 is. Tulajdonklépp ki kíváncsi arra, mhogy a tesztelő 100kg os volt és őrá nem állították be a motort ezért nem úgy viselkedett, ahogy kellett volna, de a tapasztalatai jók vele. (Miivan haver? beütötted a fejed?) Ez egy cikk? Ami engem érdekel, hogy mit nyújt egy motor. Milyen gázreakciói vannak, finomak, vagy kemények, csontos-e a váltó, van-e valami égbekiáltó baja. Az előző modellhez képest az újítások a blokkban futóműben, meg milyen a gumija. És slussz. A többi amit ezek irogatnak egy akkora himihumi. Milyen a szép külső, meg milyen a szép kipufogó. Ezt szeretném én eldönteni. Nah kb ennyi -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #28514 üzenetére
hmm, látom nem linkeltem a hírt. Mindegy, akkor is jól mutat
-
Integra
titán
válasz
Gaboman #28507 üzenetére
áááá....
jók az újságok, színesek, szagosak, szép fotókkal..
ok, mondjuk vicces is lenne, ha cb-ről bárki rosszat tudna írni..
úgy kezdtem, hogy nekiestem a külföldi cb1300 fórumoknak, külföldi teszteknek, honda szervízes ismerősök véleményét kértem ki, a szervíz tapasztalatokat, típushibák, gyakran cserélendő alkatrészek, előre kalkulálható költségek etc.. meg van ismerős is akinek ilyen van. és leszólítom az utcán azokat is akiket ilyenen látok.
na meg azért is ez a bringa érdekel, mert az én igényeimet úgy gondolom ez elégíti ki a legjobban és tulajdonképpen minden követelménynek megfelel. forma, műszaki tartalom, nyugalom, biztonság, megbízhatóság, minőség, precizitás..
talán ez még igazi régi honda és ahogy a kinti cikkeket olvasom, elég kicsi a valószínűsége, hogy csalódnék. azok akikkel beszéltem, ódákat zengnek róla, van aki 60 évesen ezt nyúzza és imádja, literes v-stromról ült át, van aki utassal nyúzza és az utas is azt mondta, másra nem akar visszaülni, mert annyira kényelmes és biztonságos, túráznak vele, senkit nem találtam akinek egyetlen hibája is lett volna vele, a szervízes ismerős annyit mondtott, hogy az olajcserét betartom, és ezzel ki is merült a szervíz, mert ez még minőségi alkatrészekből profin van összeépítve. meg persze hátsó gumi. egyszerűen nem szervízelnek 1300-ast, mert nem tudnak még tönkrement darabról. legalábbis akiket én ismerek. nagyon nem vagyok még sportmotorra való, lehet, hogy egyszer majd persu nyakában loholok egy 600-as rr-rel, de az nem most lesz
most hegyek, országok, túrák, sok ezer km-es történetek, és erre szerintem egyszerűen nem létezik jobb motor mint a nagy cb. masszív, jól bevált alapok, teljesen mai, absz korszerű technikával, amihez klasszikus vonalak tartoznak, egész egyszerűen gyönyörű az én szememnek piros-fehérben. ok, egy wyvern's twin nem volna rossz rá, de európában kb beszerezhetetlen....
a vfr1200 pedig biztos még állatabb lesz (már látatlanban is az lenne az etalon), de azt nem tudnám megfizetni még pár évig, az is biztos.
azt viszont nagyon nem értem, hogy miért azokhoz a motorokhoz hasonlították, amikhez, olyan mintha azok a motorok lettek volna épp a szerkesztőségben.
egy önálló nagy teszt sokkal jobban megérte volna.Roli: jó, köszi
-
#25954560
törölt tag
válasz
Gaboman #28507 üzenetére
mivel nehez objektiv velemenyt mondani nem merheto ertekek alapjan, ezert (is) siman elmehet egy teszt a reklam iranyaba. ha meg minden gepet mas ember tesztel, az osszahasonlitas is bajos. majd persu jol megmondja, o a husquarna-s 'teszt'-en bukott ki.
raadasul egyre tobb az olyan motor, ami igencsak az erzelmekre akar hatni es nem a csillio km-es tura a feladata. marpedig akkor ezeket ugy kene ertekelni h szep? szep. gyonyoru a hangja? olyan. lehet vele motorozni? lehet. akkor csillagos otos.
arrol mar nem is beszelve, hogy ha egy motoros magazinban a 'szakember' leirja pl a bmw turamotorjarol az emelt kormannyal (es egyenespozicios ules fenykeppel megtamogatva) h 'sportos' az uleshelyzet... mennyemaaa'
arra jo az ujsag h felkeltse az erdeklodesedet a kepek meg velemenyek alapjan es akard kiprobalni ezt vagy azt. esetleg ha valaki elso motort keres maganak es halvanylila segedfogalma sincs arrol h mit akar, na arra talan jo egy ilyen teszt.
egyebkent szorakoztato meg elfoglaltam magam az ujsaggal jo darabig, csak ne vard azt, hogy tulsagosan szakmai es tulsagosan objektiv lesz. nem. -
Gaboman
nagyúr
Azt hittem jó,hiteles tesztelések vannak ebben az újságban.
Bár más újságokban is ahol hasonló tesztek voltak több típusú motorról mindig hasonló véleményen voltak. -
Integra
titán
-
ALI_G
veterán
Letölthető a Csúcsmotorok amit a discovery ad vasárnap reggelenként. Csak jó helyen kell keresni
Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Linksys WRT54G/GL/GS router
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- AM 5 lapok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest