Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrBubo77
Topikgazda
válasz juve600 #52301 üzenetére
Én már többször változtattam a net mennyiségét. És mindig 1220-on.
A belföldi korlátlannál volt olyan, hogy be kellett mennem tarifacsomagot változtatni, mert az eredetileg szerződött csomagban nem lehetett kiválasztani a 10 GB-ot. Alapból 13 GB-ra lett kötve és tudtam feljebb váltani, meg lejjebb 13 GB-ig.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
bzoley
veterán
Sziasztok!
Todnátok nekem valami okosat mondani? Nem értem a papírokat.
Kaptam a Bummhoz nyilatkozatot(50GB, 5016Ft), azzal elmentem a Yettelhez.
Kaptam egy szerződés-összefoglalót és egy előzetes tájékoztatást.
Utóbbin az árak 1778Ft+Flotta Hiperner Pro 3238Ft. Ez jó.
A másikon viszont 1778Ft+Flotta megújuló Mobilnet Pro 9252Ft van. Na ez nem tetszik.
A Yettel fiókba belépve is csak a 9252-t látom.
Ez mi a szösz? Most akkor mikor mennyit kell fizetni?
Ha megnyomom a lemondást, akkor a minden net megszűnik? Vagy hogy?"Flotta megújuló Mobilnet Pro szolgáltatás
Aktiválás: 2022.10.26
Lejárat:
Időszaki díj előző levonása: 2022.10.26
Időszaki díj következő levonása: 2022.10.28
Havidíj 9 252 Ft
Lemondás" -
-
MODERÁTOR
-
bzoley
veterán
válasz 4Grider #52304 üzenetére
Hát ez az. A flotta oldalán is csak "tájékoztatást" látok, nem tudom a Yettelnél mit írnak a szerződésbe. A papírjukon csak annyi infó volt, hogy Flotta 1400-50GB.
Aztán úgy kellett vagy ötször aláírnom digitálisan valamit, hogy azt sem láttam, mit írok alá.
Az alső lépés mindig az, hogy először fizess, aztán majd reklamálhatsz. De meglátjuk, hogy alakul. Csak megtévesztő a két különböző netcsomag név. A olcsóbbik neve nem is szerepel sehol a fiókban. De ahogy Viktor írja, lehet nincs feltünteve a kedvezmény. -
MODERÁTOR
válasz bzoley #52306 üzenetére
Ha a szerződést megnézed, emlékeim szerint a szolgáltatások felsorolásánál szerepelnie kell a kedvezmény jelölőjének is.
Nézz rá!
Ha nem látod vagy nem mész el rajta (úgy emlékszem, pár betű, szám olvasható csak), akkor hívd a 1220-at, ott ránéznek a kollégák.Xiaomi 13T
-
bzoley
veterán
válasz Viktor0610 #52307 üzenetére
De nincs semmilyen kézzel fogható szerződésem. Csak azt a két papírt kaptam. Így nem is tudom, mi van benne.
-
AtHoS
nagyúr
válasz bzoley #52308 üzenetére
Szerződést Yettel fiókból tudod letölteni. Nálam is ugyanez volt a helyzet anno, a fiókban sem mutatta az érvényben lévő kedvezményt - azóta sem mutatja - csak a számlán lesz feltüntetve és emiatt ott fogod látni a Flottás választott csomag díjat is a végösszegben.
read-only mode on the forum
-
MODERÁTOR
-
bzoley
veterán
Köszi, meglátjuk. De szerződést ott sem látok. Talán még nem készült el?
Amúgy ez vajon egy tétel, vagy kettő?
Mobilnet egyenleged:
50.00 GB felhasználható, a mobilnet holnap megújulFelhasználható egyenlegek:
Belföldi EU adat50.00 GB
Flotta megújuló Mobilnet Pro adatkeret50.00 GB -
mokalade
tag
Sziasztok! Van ilyen tapasztalatotok? (Tervezem KÜF-éket is kérdezni, ha szükséges.)
Köszi előre is!Jelenleg:
- nem Yettel, céges flotta (nem biztos, hogy ki tudom majd a számot hozni)
Cél:
- KÜF magánemberként
- elsősorban a hordozott, de akár új számmal
- jó lenne BUMM csomag1. számhordozás
Olvastam fentebb, hogy lehetséges nem Yettel flottából direkt számhordozni, még feltöltőkártyás átmenet sem kell. Milyen engedély/adatok kellenek ilyenkor az elengedő flottától? (Minden céges adat a rendelkezésre áll, korábban sikerült a céges flottánál önállóan ügyintézni telefonon.) céges>magán átmenet is fontos2. új szám
Ha nem tudom áthozni a számot valamiért kérek újat KÜF-től, akkor
- tudok majd választani Yettel üzletben számot a rendelkezésre álló simek közül vagy kapok egyet és örüljek?
- a kapott új számmal nem lehetséges BUMM csomagot választani?MÁS:
HA KÜF-be több számot viszek (hordozás/új igény), akkor mindegyik az én nevemen lesz vagy mindegyik az adott névhez fog tartozni és mindenki önállóan tud majd ügyintézni Yetinél/appban a saját nevében? -
WhiteWalker
nagyúr
A KÜF tagja vagyok ( bumm csomag) , több mint fél éve és szeretnék elhozni egy tabletet részletre - gondolom az előfizetés mellé adják, vagy írják a törlesztőt.
Mert találtam a KÜF oldalon az árlistáján olyan készüléket amit megfelelő számomra.A kérdésem az lenne , ennek mi a menete? Van valami extra dolog , vagy simán bemegyek egy Yettel boltba és elmondom mit szeretnék , majd személyesen intézem?
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Megosztanék egy kis KÜF, de inkább Yettel szösszenetet. Múlt pénteken igényeltem az igazolást a belépéshez, úgy rémlett hogy a személyes ügyintézést választottam, ennek ellenére aznap hívtak a Yetteltől.
Telefonon lefixáltuk, hogy ma, azaz szerdán futár hozza a SIM-eket. Erre reggel jön egy e-mail, hogy kiszállítás törölve. Nosza felhívom az e-mailben lévő számot, ahol elvileg készségesen áll rendelkezésre a Yettel, de felhívva a számot, az ügyfélszolgálatos csak azt tudta mondani, hogy írjak a visszaeles-megelozes@yettel.hu címre (lepattintva éreztem magam, mint akinek nincs hitele), hogy megtudjam az okát (segítőkészség nulla egy olyan telefonszámon, amit maga a Yettel tesz a kiszállításos emailbe). Írtam is, de délután felhívott egy másik ügyfélszolgálatos, mégpedig az, akinél telefonon kötöttem a szerződést, és mondta, hogy kapott értesítést a kiszállítás törléséről: a címemet nem jól vette be a rendszerük, érvénytelennek gondolta, szóval technikai malőr történt a részükről.
Egyébként ő már készségesebb volt, meg akarta oldani a bakit (és furcsállta is, hogy a visszaéléses email címre küldtek korábban), de mondtam, hogy hagyjuk ezt a kiszállításos módot, nekem ez most új időponttal nem megfelelő, amúgy is elbizonytalanított az eset a váltásban. Szóval itt a flotta engedély nálam, de ez a tapasztalat egyelőre lelombozta a kedvem, hogy most először Yetteles (Telenoros/Pannonos) legyek a családdal.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz mokalade #52312 üzenetére
Alap, hogy számhordozás közben nem változhat az előfizető személye, azaz előtte a meglévő szolgáltatónál a nevedre kell kerüljön a szám, csak utána hordozható.
Bumm csomagba ha csak számhordozással kerülhetsz, akkor az azt jelenti, hogy oda nem kapsz új számot.
Flotta előfizetés annak a nevére kerül, aki a flottától az igazolást kérte és kapta. -
4Grider
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz AnonymusX #52314 üzenetére
Tök egyszerű pedig a megoldás.
A címeddel volt baj, ha jól értem.
Ha csak az elírás volt a baj, akkor a jó címmel rögzítve működne a hordozás online is simán, de -ahogy 4Grider is írta- ha személyesen intézed, akkor pikk-pakk megkapod az előfizetést.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
-
Lewzke
őstag
válasz Viktor0610 #52320 üzenetére
És az is alap hogy számhordozáskor egy cím adatmezőnek nincs elégséges karakterhossz választva és másfél hetet járom az ügyfélszolgálatot kideríteni, hogy a szerverükön hasal el a számhordozás és nem én írtam el az adatot, mivel információ hiányában csak újraindították a számhordozást hatszor is.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Viktor0610 #52318 üzenetére
Igen a címmel volt a baj, de úgy, hogy elvileg jó cím lett rögzítve, ezt megerősítette nekem az eredeti ügyintéző, vissza is olvasta. Állítása szerint az ajtószámon akadt fenn a rendszer (társasház). Nyilván én nem látom mi került oda be, lehet elírta, csak nekem nem vallotta be.
4Grider: ugyanezen ügyintéző szerint ilyesmiről szó sincs, ezért is lepődött meg, hogy rögtön a visszaélés e-mailre küldtek, mikor érdeklődtem. Mondjuk semmilyen adatot sem kértek el mikor a kézbesítés törlésekor felhívtam őket, hogy megtudjam mi a probléma.
Köszönöm a javaslatokat, következőleg személyesen próbálom meg, ahogy írtatok, de azért a második ügyintéző nemtörődömsége eléggé mellbevágott, hogy rögtön minden információ nélkül, látatlanban egy ilyen bizalomgerjesztő email címre küld (ahonnan egyébként még nem kaptam választ).
-
Fenyi Leopol
tag
Én semmit sem tudok a Yetteltől online rendelni, mert a címem túl hosszú, nem fér ki a lakcím adatmezőben. Nem is fogadja el a rendszer. Személyesen minden működik.
FL
-
moma
őstag
IQ pro kiszámlázott megint egy + 10k roaming díjat a korlátlan adat kártyával. Nincs valami ötlete valakinek, hogy lehet elérni őket? Vagy ha nem tetszik akkor nem fizetek és kikapcsolnak és ennyi a support?
we all deserve a bit of luck.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz WhiteWalker #52313 üzenetére
Erre valaki javaslata?
-
AtHoS
nagyúr
válasz WhiteWalker #52313 üzenetére
Én egy telefont hoztam el - igaz nem részletre, meg amúgy is szomszédnak kellett, de ez most mindegy - tavaly júliusban?? Bementem barátommal egy Yettel üzletbe elmondtam mi a kínom és netes árlistában lévő összeget fizetve érte elhoztam -> 2 évhűség odavág egyből, de ezen én nem pörgök, mint egyesek
Egy másik barátomnak segítettem tavasszal KÜF-be kerülni, amikor Yettel fiókban történt szerződéskötéssel egyidőben egy telefon is el lett hozva részletfizetéssel, már belépéskor!!!4!!
Tehát besétálsz, kivárod a sorod, elmondod mit szeretnél és ha van éppen készleten, akkor intéződik az ügy...ennyi
szerk.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
moma
őstag
válasz Mikulásbá #52325 üzenetére
Köszi! megpróbálom holnap.
4Grider: korábban volt, hogy sokkal többet használtam külföldön, mint most. Szóval max mostanában változhatott valami. Te mit tudsz mit jelentene ez, hogy (már) nem korlátlan? EU-n belül van a dolog amúgy hollandia. Meg ezt, hogy érted, hogy nem is roamingoltam? akkor miért roaming miatt számláznak?
we all deserve a bit of luck.
-
4Grider
nagyúr
Konkrétumot nem írsz, csak sóderolsz.
A konkrétum az, hogy az itthon korlátlan adatsimek soha nem voltak korlátlanok az EU-ban.
18-25 GB között van az az adatmennyiség, amit egy korlátlan adatsimmel az EU-ban le lehet roamingolni. Minél kevesebbet fizetsz havidíjként, annál kisebb az EU-ban leforgalmazható adatkeret. -
sicc_innen
tag
Üdv!
Lehet olyan, hogy az ember bennragad egy flottában és csak a telszáma elvesztése árán szabadulhat onnan?
(Hűségidő már letelt, a szám hordozva került a flottába, a flottacsoport fejével megszűnt a kapcsolat.)Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52332 üzenetére
Ha volt annyi eszed, hogy a flotta nevére irattad a számodat, akkor simán előfordulhat. Ha a neveden van, akkor tudsz érdemben lépni ilyen esetben.
-
sicc_innen
tag
válasz 4Grider #52333 üzenetére
Nem tudom, hogy átkerült-e a számom a flottába, ez nem is került szóba annó. (A megkötött szerződés iratai elkeveredtek költözéskor.) A havi számlákon a számlafizető neve az enyém, de a tulajdonosé azé az illetőé, aki bevitt annó a flottacsoportba (akivel már nincs kapcsolat).
A yetteles fiókba belépve sem enged semmilyen változtatást rendszer - read only.
Ezek szerint ugrott a 20 éve meglévő számom, ha menni akarok onnan :(Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52334 üzenetére
Mivel nem te vagy az előfizető, csak a flottán keresztül intézheted az előfizetés elvitelét. Ma már van egy csomó flotta, ahol te leszel az előfizető, legközelebb ilyet kell választani.
-
sicc_innen
tag
válasz 4Grider #52335 üzenetére
Köszönöm a választ.
Megpróbáljak magával a flottával valahogy kapcsolatba lépni, ha már azzal, aki bevitt nem tudok?
5 évvel ezelőtt nem voltam körültekintő, örültem a felajánlott kedvező lehetőségnek, belevágtam. Így most a számom fogja ezt bánni.
A tanulópénz megvolt, már figyelni fogok erre is. Macerás lesz sok helyre bejelenteni a számváltozást. :(Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52336 üzenetére
Lehet, hogy itt is tud valaki segíteni, ha leírod, hogy milyen flottáról van szó...
-
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52339 üzenetére
Az új generációs dolgozói csomag jelölésű előfizetések jellemzően magánszemély néven vannak.
Szóval no para.Xiaomi 13T
-
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52340 üzenetére
Köszönöm az infót!
A gyanús az volt, hogy korábban a nano sim-kártyára való cseréhez is kellett volna a kapcsolattartó (számlatulajdonos) hozzájárulása. Én csak a számlafizető vagyok, így aztán körbevágta a pultnál az ügyintéző a kártyát mikro méretről nanora, mivel az még nem volt előre perforálva a kisebb méretre.Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Létezik olyan olcsó flottás csomag, amit cég névre lehet regisztrálni? Mert egyéni vállalkozó vagyok, székhelyem van, viszont a lakcímkártyámon csak kerületi lakcím van (mert albérletben élünk). Tehát állandó lakcím nélkül, a székhely szolgáltatómon keresztül bérelt székhelyemre szeretném a szerződést kiállítani a saját nevemre, természetesen levelezési címet megadva. Szerintetek ez működhet? Ha igen, melyik flottás csomagnál lehetséges ilyen módon belépni?
-Norbi-
-
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52341 üzenetére
Amennyiben a számod magánszemély néven van, akkor egy meghatalmazással tudod átvenni saját névre. Fontos, hogy ezután már csak akkor használható tovább a tescós csomag, ha neked is van engedélyed az igénybevételre.
Amennyiben nincs, akkor a publikus, lakossági tarifák közül kell válassz egyet.Xiaomi 13T
-
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52343 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egy másik flottába szeretnék majd átmenni a régi számommal együtt. A meghatalmazás nem fog összejönni, sajnos. (Ezért gyanítom, hogy a telszámom veszni fog.)Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
sifarr
senior tag
válasz sicc_innen #52344 üzenetére
(Ezért gyanítom, hogy a telszámom veszni fog.)
Ennél rosszabb és bonyolultabb a helyzet.
A jelenlegi szerződést csak az előfizető (akit nem érsz el) mondhatja fel. Te számlafizetőként csak annyit tehetsz, hogy elkezdesz nem fizetni. Először téged, mint számlafizetőt fog zargatni a Yettel. Ha rajtad nem tudja behajtani, akkor az előfizetővel próbálja kifizettetni a tartozást, mert az előfizető felel a számlafizető saráért is.
Jobb lenne valahogy mégis megtalálni az előfizetőt.
Vagy bemenni a a Yettehez és elmondani mindent. Ők megpróbálhatják megkeresni az előfizetőt, és ha nekik sem sikerül, akkor még az is lehet, hogy átírják a nevedre a számot. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52344 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb az volna, ha valahogy tudnál szerezni egy meghatalmazást.
Enélkül túl sokat nem tehetsz.Xiaomi 13T
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52346 üzenetére
A Yettel nem tesz ilyet. Meghatalmazás nélkül nem intézhető semmi.
Ez még rendben is lenne, de akkor mit csináljon kérdező? Ha nem tud meghatalmazást szerezni, akkor mi van? Számlafizetőként beragad örökre egy felmondhatatlan szerződésben?
Azt megteheti a számlafizető, hogy "kilép" a számlafizetői státuszból? Ha ige, hogyan? Mondhatja, hogy x éve vállaltam, hogy y előfizető számláját fizetem, de mostantól már nem vállalom?
A kérdező a számát már hagyná veszni, de más előfizetést akar, mit tegyen? Vagy tényleg egyetlen lehetősége, hogy elkezd nem fizetni, és utána majd jönnek a különböző eljárások?
Az biztos, hogy ha a számlafizető nem fizet, akkor az előfizetőnek kell helyt állnia.
Ez egy nagyon speciális helyzet, ezért speciális megoldást igényelne. -
sifarr
senior tag
válasz INGJOKE #52349 üzenetére
A nevét csak tudja?
A kérdező ezt írta: A meghatalmazás nem fog összejönni, sajnos.
Higgyük már el neki, hogy megpróbált mindent, de nem sikerült az előfizetővel kapcsolatba lépnie!
Egy volt munkatárs, haver, akárki volt. A cmét tudja, mert szerepel a számlán, de valószínű elköltözött. Lehet, rég külföldön él, bármi. Nem tudja a főbb személyes adatait sem, életkorát is csak kb. A szerződést amin ezek szerepeltek, elvesztette.
A név pedig sok esetben semmit sem ér. Mondjuk Kovács/Nagy/Tóth/Kiss Péternek hívják. Mit kezd vele?
A Yettelnek viszont megvannak az előfizető pontos adatai: név, születési hely és idő, anyja neve, lakcím, igazolvány szám. Lehet, hogy a lakcím azóta változott és, nem jelentette be. Viszont hivatalos ügyben a Yettel könnyebben tud friss adatokat szezni a központi adatbázisokból.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest