Új hozzászólás Aktív témák

  • Archttila

    veterán

    Alaplap jotallasi ugyeintezese:

    Üdvözlöm!

    A jótállási ügyintézés menete három munkanapon belül vásárolt termék meghibásodása esetén:

    1. A fogyasztó a lejelenti a jótállási igényét

    2. Eljuttatja üzletünkbe a terméket, jótállási jegyét, és a hiba pontos leírását.

    3.Amennyiben a termék megfelel a fent leírt jótállási feltételeknek, (nincs rajta fizikai sérülés, processzor foglalatban lévő tüskék nem görbültek égett alkatrészek, kondik stb ) kollégánk átveszi a terméket jótállási ügyintézésre. Az átvételkor kollégáink egy szervizjegyet állít ki az átvételrõl, késõbb azzal veheti át a javított, cserélt, jóváírt termékét.

    4. A hibás terméket minden esetben a forgalmazó szervizében bevizsgáltatjuk.

    5. Ha a bevizsgálás tanúbizonysággal szolgál a termék hibásságát illetõen, a terméket egy új termékre cseréljük. Ha a termék nem beszerezhetõ, a termék árát az ide vonatkozó érvényes jogszabály szerint visszatérítjük, vagy a termék árát teljes egészében levásárolhatja a fogyasztó.

    Valoszinuleg a lapnak semmi baja (proci gond lesz) szoval egyszerubb lenne ha csak elallok a vasarlastol nem?

Új hozzászólás Aktív témák