- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #42813 üzenetére
Mondjuk a Totalcar rávilágított, hogy a hátsó felépítése más...
Valóban: az a sárhányón középen fent lévő lámpa nem olyan.
(Ellenben a DT szériához volt szerencsém anno, ezért rögtön
az ugrott be meglátva az oldalidomot, meg az első lámpáját.)Mondjuk 16:34-kor lehet, hogy még csak a fekete-fehér képek
voltak elérhetők (ez is rejtély, hogy miért: valami bulvár vicc?!).
A rendőrség honlapján meg szép színesek vannak... Mondjuk
ez azon nem változtat, hogy a Kawasaki KDX 125 is volt más
lámpával - vagy neadjisten lámpa nélkül, elvégre krosszmotor.Kicsit várunk, és enhanced lesz az összes kép, amin látszik
a motor kerekén az az ütés, amiről rögtön felismerik, hogy a
Sanyié, mert a múlt héten megpadkázta a Raiffaisen banknál.Szerk: nyomtam neki egy "egyebet". Megoszlanak a tippek...
-
akos3
addikt
válasz
DigitXT #42795 üzenetére
nah nem is tudtam ezt a változást
Tehát feltehetek elvileg egy "nappali menetjelző lámpának" hívott erősebb fényt?! De azt nem írja, amit említesz, h a tompítottat is ki kéne kapcsolni e mellett. (nálam ez nem is lehetséges). Ezt írja: “a nappali menetjelző lámpák automatikusan legyenek kikapcsolva, amikor az első ködlámpákat vagy fényszórókat bekapcsolják" Fényszóró alatt nem a távolságit értik? -
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42719 üzenetére
Mivel lejárt a szerk. idő mire végig olvastam, még szólnék hozzá.
A 125-ös városban bőven kényelmes, viszont HA megengedheted magadnak egyből korlátlan. Akkor is, ha 125-ös robogót akarsz venni.nyogo83: Kis reklám DigitXT Majájának (ha lenne pénzem, és nem kreditekre kellene költenem, már megvettem volna, de ilyen az egyetem). Ha megcsinálod a korlátlant, sokkal olcsóbban kapsz 150/180as gépeket. Pont ezért a 125ösök nagyon drágák, mert fiatalon csak azt vezethetsz, ill B125 olcsó A nem.
Szóval számold csak ki, melyik éri meg jobban. És Majának a topicban ellenőrizhető az előélete (utolsó 3 éve).
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
DigitXT #42717 üzenetére
Meglátom még mi lesz, márciusig még van idő elgondolkodnom hogy melyik jogsira menjek.
Ahogy már írtam korábban, egyelőre időhiány miatt(gyerkőc+meló) csakis városi reggel-esti melóbajárás a cél, szóval a "csak élvezetből gurulok egyet" kizárvaArra meg 1-3 évig elég lesz egy 125-ös.
Szóval most jogsi illetve moci fenntartás/kiadás részét tekintve egyelőre ez lenne ésszerű.
Persze korlátlant is csak egyszer kell letenni, de időben/pénzben jelenleg neccesen férne bele sajnos. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
DigitXT #42710 üzenetére
Köszönöm! Lehet élnék majd a lehetôséggel lecsekkolni a Maja vs Madison vonalat.
Amùgy tényleg az van, hogy marha kevés 125-ös van ilyen maxi robiból. 150-esbôl már akad. Ilyenkor kicsit vicces, hogy az a nyamvad +25ccm nem fér bele A1/B125-beTudom, csináljak korlátlant
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
DigitXT #42705 üzenetére
Igazából nagyon sok típust nem találtam ami bejönne, de ez tetszik a legjobban a kinézett három típusból (Grand Dink, Burgman, Madison).
Dinamikájára majd kiváncsi leszek, de gondolom azért nem fog elhasalni a 65 kilóm alattszerk: Igen, sajna ezt láttam én is a tükrökkel kapcsolatban, ugyhogy majd újabb verziót is nézegetek, mivel Pesten lesz használva. Bár a tavalyi évből kiindulva 1 kezemen megtudnám számolni hányszor fordult elő hogy sorok között kellett volna előre mennem.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
DigitXT #42703 üzenetére
Köszönöm
Csak azért kérdeztem, mert rémlett hogy a mostani biztosítás megkötésénél(Uniqua) kötelező volt megadni a jogsi szerzésének az időpontját. De akkor majd olyan biztosítót választok ahol nem kötelező, illetve rákérdezek az Uniqua-nál.Másik kérdés: 125-ös Madison 220-240k körüli áron mennyire számít necces árnak(nekem túl alacsonynak tűnik)?
Nem nagy kínálat van belőle, de pl volt fent HaHun napokban egy Madison a közelben, 230k volt forgalombahelyezéssel. Haver megnézte, mondta hogy teljesen frankó állapotban van, ennyiért megéri. Persze mára már elvitték
Úgy tervezem, ha 200-240k körül sikerül is egyet venni, akkor 100k még zsebbe maradna rendbe rakni.Van fönt egy másik 200-ért is, rendszámos, de az viszonylag messze van Pesttől. [link]
-
Ketrec
csendes tag
válasz
DigitXT #42682 üzenetére
Értem. Még azt elfelejtettem mondani, hogy az első, hátsó világítás az működik rendesen, és jár a motor is, azzal sincs probléma. Továbbra is azt mondod, hogy lehet ez a hiba? (Egyébként héten elviszem szerelőhöz, csak kíváncsi vagyok, hátha hamarabb megtudok valamit
)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42662 üzenetére
Hozd, lefújom azt is. De inkább a Madisont, fizetségek meg jöhet a Maja
Esetleg az említett Scarabeot is elfogadom, nem haragszom ám megAmúgy ha 125ös lett volna, akkor elmentem volna érte... De mivel 150es és még papírjai is vannak...
Ki kéne vonni a forgalomból, hogy eladható legyenSzerk: Bocs mindenkitől, már kezdek fáradni, lassan offba rakom magam.
-
urbanjozsi
senior tag
válasz
DigitXT #42617 üzenetére
Amennyire bármilyen alkatrész normális festése
Leszedni 2perc, szétszedni 2perc, dugattyúkat kiszedni 10perc(ha van kompresszorod).
Ezek után benzines mosás, mosószeres mosás+drótkefézés, majd 800-as papírral felcsiszolni.
Zsírtalanítás>alapozás>színrefújás
Amíg szárad: csapot, légtelenítőcsavart, dugattyúkat,és a betétrögzítő lemezt felpolírozni.
Ez kb 2nap
Ez az egész együtt jár egy fékfolyadék cserével, és egy légtelenítéssel.
Én nem fújnám meg úgy, hogy a motoron van
Nálam muszáj szétszedni mindent, mert 97-es a motor, és nemigen nyúltak még hozzá úgy istenigazából.
Pedig nagyon jól fogott a fék, de szétszedésnél kiderült, hogy csak az egyik oldali dugattyú dolgozott 100%-ban, a másik teljesen be volt ragadva. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #42125 üzenetére
A kerékagy amúgy nem cserélhető ezekben? Burginál frankón
megoldották csavarosra, ennél meg ég tudja mi tartja a helyén.
Sejtésem van mondjuk, de arról is, hogy a felnit külön gyártják,
az agy később kerül bele, tehát elvileg ki is lehetne szedni...
(Dorogi szálat már elindítottam, bár túl sok reményt nem fűzök
hozzá, megnézve a kép feltöltésének dátumát, majd' 2 éves...) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #42498 üzenetére
Hát izé öööö, csak halkan mondom: engem a kék színű LED-es PC-ventilátor, házvilágítás, stb. is iszonyúan irritál. Bármilyen színű lehet tőlem, nem vagyok válogatós, de a kéktől mindig hülyét kaptam, bár tudom, hogy az a divat...
Kék a bekapcsolást jelző LED a Dell monitoromon (leragasztottam), és szintén kék a Fractal Design házamon (bevágtam az asztal alá, hogy ne is lássam....)
-
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #42478 üzenetére
Vajon mit csináltak még a motorral? Rajta hagyták a gyújtást, amikor
éppen alig volt benne benya? Ugyanis a benzinszintmérőben lévő cső
is össze volt olvadva, emiatt állandóan "világított" a "mindjárt kifogyok"
visszajelző... Csak onnan lehetett tudni, hogy valóban az világít, hogy
valamivel erősebb volt a fénye (meg persze: erősen lent van a mutató).Ezen egy picit "tuningoltam", a hőmérő háza még hibátlan volt: csere!
Így jóval halványabb a háttérfény beszűrődése - markáns a különbség!
Nem beszélve arról, hogy a hideg fehér T5 LED milyen szép kék fényt
varázsol a 2W-os halványan pislákoló gyári izzó lila beütése helyett... -
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42435 üzenetére
Ha több pénzem lenne, már nagyobb gépen ülnék... De córesz van
(#42436) canniball: Érdekes, hogy csak 50 fölött tudnak lelépni rendszeresen, addig gyorsul úgy a Tact, mint egy 1,2-es Skoda fabia... A múltkor direkt néztem, amikor a s.ggfej a lámpánál már nyomta a dudát, rajtnál gyorsabb voltam, amikor 50-re ért a mutató, akkor tudott kielőzni. Persze utána meg jó nagy fék, mert jött a körforgalom... Biztos nagyon feltartottam... Olyan helyen nem/csak nagy dugóban szoktam előre menni, ahol akadályoznám a többieket az 50-60as tempómmal (pl alsó rakpart).
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42430 üzenetére
Nem Annyira vészes. Nem tudom mennyi most egy töltet, de egy palack egy autó motorjánál, kb tíz gyorsulásra elegendő, egy kisebb motornál nyilván többre. Értelme szerintem sehol nincs
, de ha mégis akkor pont utcán (már ha a drag versenyeket nem számítjuk). A feltöltővel ellentétben ez nem megy állandóan, nem növeli folyamatosan a fogyasztást, és nem terheli folyamatosan a motort, csak amikor "szükség" van rá. Mondjuk ha meg akarsz viccelni valakit lámpánál induláskor
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42425 üzenetére
Turbo lekerült a napirendről, túl sok időt igényelne, karbival szinte lehetetlen jól belőni, úgyhogy befecskendezést is kéne aplikálni.
Viszont nitró... Az egyszerűbb, van is egy 250-es egyhengeresünk egy 15 plusz lóerőre fuvókázott nitró szettel, csak még kipróbálni nem tudtuk, mert vmi zárt pályra kéne elvinni. mert utcán nem akarunk kisérletezni vele
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42402 üzenetére
Számlap csere nem rosz ötlet, az ilyen univerzális fordszámmérők beállíthatóak hogy 2t vagy 4t motorhoz hadználod, ha 2t-re álliítod akkor minden szikrát egy fordulatnak vesz. A vicces az hogy nekem is van egy digitális koso fordszám mérőm, amivel a kínai blokkokat szoktuk vizsgálgatni, és ezeknek a gyújtása minden fordulatnál ad szikrát, úgyhogy a 4t-t is 2t-re állítva kell mérni, mert különben horror értékeket jelez.
A sebességmérő amit linkeltél sajna pont spirálos, de nekem elektronyos kéne, mert a schwalbi blokk helyett egy 110es 4t blokkot tettünk be ( [link] ), amin nincs km hajtás, az első villa meg olyan hogy nem fér be km meghajtó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42402 üzenetére
Schwalbeban csak a világítás elektromos
Legalábbis az enyémben.
6V-os minden, elég drága lenne 12V-osra alakítani, szóval még akku sincs benne
Ha lesz időm megcsinálgatom, újra szépre (a kép készülte óta összetörtem
). Ha elkészült időnként meghajtom, de inkább óvom.
Itt még a krómozás sem az igazi, csak nem volt rá pénz... De egyszer lesz.
Bocs a képminőségért, elég régen készült.
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Elég optimistán van skálázva az a fordulatszámmérő
Mondjuk én azzal a simson schwalbival vagyok úgy, amit most építünk, hogy akarok vmi sebességmérőt, mert az eredeti a blokkból szedte a jelet, onnan meg már nem tudja, és csak ilyen 240-ig skálázottak vannak ami vicces lenne egy motoron ami 80-nál többet sose fog menni
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Az biztos. Multivarral tényleg pörgősebb, de szvsz akkor sem adja úgy meg... Lehet, hogy csak a feeling más, ezt nem tudom, annyira még nem volt alkalmam egymásra hasonlító gépeket tesztelni... Madison Vs GS500 talán a ccm miatt közel áll egymáshoz, de mégis ég és föld...
Másra is való.
szerk.: Bár egy 70+LE-s robogó már elég gyilkos lenne, de szívesen összehasonlítanám a CBF-fel. Igaz, hogy 200-nál 16" alatti kerékkel... Ott már a CBF is gyilkos volt.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42393 üzenetére
Egyébként igen, valamit valamiért. Ezért mondtam, hogy szívem szerint legalább 2 gépem lenne, de most csak egy 50-esre futja
De ha többet használnám a gépet túrázásra (városon kívül)> nagyobb tempó, biztos, hogy a nagyobb kerék mellett döntenék. És váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
[Alkatrész][lámpa] Majd kiderül... Most egy 125-ösre vittek tőlem néhány alkatrészt... Kíváncsi leszek felmegy-e rá.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42382 üzenetére
Őszinte legyek? Szerintem a Nexus akkor lenne jó, ha váltós lenne. Pont a robogók előnyét nem látom benne. Ez szerintem ugyan olyan, mint egy M5-M6 BMW automata váltóval...
Nyáron láttam élőben egy 650-es Burgit... Majdnem mentem is vele, csak a tulaj akkor ajánlotta fel, amikor túl voltam 2 sörön, így vissza kellett utasítanom az ajánlatot. Pedig szívesen kipróbáltam volna...
Bár ahogy elnéztem az elég batár, Budapesten belüli közlekedésre lehet, hogy már alkalmatlan lenne.(?)
szerk.: Képeket nézve elbizonytalanodtam... Lehet, hogy 600-as volt "csak"?
-
razzorr
őstag
válasz
DigitXT #42361 üzenetére
Még jó hogy 2T volt, az az igazi robogózás
Hát akkor sajnálom a Gilerát. De tényleg az a lényeg, hogy kényelmes legyen a hátsó személynek is.És a kollega amit fent említett: Honda Silver Wing 600 mociról valakinek infója?
Ahogy nézegetem a hirdetéseket a neten, nincs azért nagy választék ebben a kategóriában.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42330 üzenetére
Én egyszer a Golffal mentem úgy, hogy szét volt rohadva a dob... Kemény volt, minden gázadásnál felfigyeltek a járókelők.
Idom: persze, nagyobb, több is van rajta, és ritkábban bontanak talán, mert drágább... Nem egyszerű olcsón találni
(Eleve "súlyra" is többet ér...
) Az biztos, régebben találtam egy helyet, ahol átvettek műanyagot kg-ra is... Most is jó lenne, mert akad egy csomó törött idomom, meg egyéb műanyagom
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42328 üzenetére
Mondjuk vittem már Dacia kiput is a villamoson anno. Azért azt megnéztem volna.
A lámpa a tiéd. Ülést is megbeszéljük, max ha nem pénteken, akkor két ünnep közt jövök vissza, kocsival. Akkor elhozhatjuk.Egyébként akadt egy érdeklődő pár apróságra. Ennek jóval drágábban elkelnek a műanyag cuccai, mint egy Dionak
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #42326 üzenetére
Na, az ebay link lemaradt: RED LED NEEDLE KIT DASHBOARD SPEEDO
kezdek vele valamit
Lámpatest stipi-stopi.Esetleg az ülés, szintén a mod miatt. De rá kéne
próbálni az enyémre.Elhozhatom BKV-val pénteken, max. rajtam röhög
majd a fél város.Mondjuk vittem már Dacia kiput is a villamoson anno.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42299 üzenetére
Pénteken ráérnék. Addigra lemennek a ZH-k.
(10h-ig az utolsó). Privátban megbeszéljük a bontást.
Ha 150ért adnád a Maját, szerintem már elkelt volna. (Annyit még én is kérnék kölcsön rá
*)
A fényezéssel kapcsolatban... Egyértelműen nem éri meg vele foglalkozni. Ha nem lesz sokkal jobb, akkor azért, ha meg sokkal jobb lesz, akkor rommá tört f0st árulsz, azért fújtad újra...*egyébként tényleg nem érdemes elszórni, nagyon egyben van.
-
-
válasz
DigitXT #42291 üzenetére
Monsteres matricákkal nagyon tré
. A jobb oldali alsó idom megérne egy fújást, ha van ismerős, pár ezresért fújasd le, sokat dobna rajta
. Amúgy szép. Sok sikert az eladáshoz
.
Én is filóztam hogy eladjam az NRG-t de azt hiszem megtartom, míg nem lesz benne vagy 25k km, az meg még sok év
.
#42281 nagynandi: Érdekes felfogásod van. Mondjuk azt hogy aminek volt külföldön-belföldön tizenöt-húsz takonygyerek tulaja, azután ledobta, na azt veszed meg te, abból a pénzből. Mivel ott mindenféle hiba előfordulhat, garantálom hogy 200k alatt nem állsz meg, őst inkább 300k-t fogod karcolni. Akkor már nem mindegy, ha veszel 300-ért egy használt, normálisan kinéző sportrobogót? Új ára 600k körül van, ne hidd azt hogy, hogy ha valakinek jó gépe van sz@rért-hugyért ajánlgatja neked.
-
huszi.gyb
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Xbox Ultimate előfizetések
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia