Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Azt úgy kell.
Egyébként valóban csak általánosítottam a saját megfigyeléseimre hivatkozva. Tisztelet a kivételnek természetesen.
Jahh. meg ott a bringás. Soha nem int, csak beint. Melletted simán átrongyol a piroson és akkor is fel van háborodva, ha Te jobbra indexelsz, mert bekanyarodsz és fékeznie kell, mert nem tud elmenni melletted a jobb oldaladon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
+1
Egyébként nálam is ez a kombó vált be: 1,6-1,8.
Sőt, valamikor az elsőbe inkább 1,5. Volt, hogy még 1,6-nál sem akart rendesen bemelegedni az első. Az ilyen farnehéz, könnyű elejű sz@roknál mint a robogók minél kevesebbet előre, fékezést leszámítva nagy súly nincsen rajta.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
A régi rugós tűszelep rugója elfáradhat, szerintem. Az enyém sem szeret elzárni, járó motornál álló helyzetben majdnemhogy folyik a túlfolyón a benzin. Bár az előző szezon előtti karbipucolás után ez a probléma megszűnt, az idei rendberakás után már megint előszeretettel megjelöli azokat a helyek, ahol megállok. Nem ejtőtankos, így nem kell félnem, hogy huzamosabb állás után lerészegedik.
-
huniross
tag
A mindenit, nekem ez újdonság volt! Múltkor pucoltam én is a karbit és a kis csonkon eltöprengtem, hogy mi célból lehet ott (a mellékelt kép)? Mert ki és miért akarná az úszóházból leereszteni a benzint? Ugyanis arra jutottam, hogy azért van ott.
Na most, hogy már tudom miért van, megnézném én is a benzinszintet. Kívül van valami jelölés, hogy mekkorának kell lenni a szintnek? Yamaha Jog Minarelli blokkal. -
dtsdexter
csendes tag
Még egy kérdés, és szerintem meg is van a válasz, mivel "nedves" amit eddig nem vettem észre, bár nem tudom miért?! (hülye vagy gyerek, az is ...) Szóval, az úszóház és a karbi között kellene lennie egy gumi tömítésnek? Mert ezen nincs (Dollerto PHBN 17.5), a másik probléma amit már egyszer írtam, és kaptam is rá tippet, a 2 rugó Gáz+ Szívató ... elég gyenge valószínűleg már nem látja el a feladatát.
Ha ez a probléma, nem állok neki tákolni, kap új karbit ebben az esetben maradjon ez vagy mást használjak (70-s henger Malossi Sport, 47.00mm dugattyú), GIANNELLI EXTRA V2 (tiltás mentes), Polini High Speed (Minarelli),
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
forandor
tag
Na igen, normális ez? Elől is meg hátul is eléri egy gyűrűféleség (pont átellenesen). Kép is van róla, hogy mit ér el. Komolyan nem értem, hogy hogyan kéne összeállnia.
Illetve nem is variál ki teljesen (gondolom szétkopott alkatrészek, görgő stb.).
Szerszámok, na meg tudás hiányában jobban nem tudok hozzányúlni. Valószínűleg majd elviszem valahová, ahol talán nem fürdök be még egyszer (én is megtudom simogatni a motort, ahhoz nem kell segítség!).Apropó 18ker. és környékén van ahol rendesen értenek ehhez a már lassan 70 éves technikához? (CVT)
Esetleg valaki?
Vagy jobban járok, ha kerítek szakirodalmat, szerszámokat, alkatrészt?Ja amúgy kösz, az alapjárat beállítása a specialitásom.
dtsdexter, az ékszíjpor még hagyján, de az ékszíj sem valami egészséges. Szerintem.
A variátor nálam eddig tabutéma volt, de nem szeretném ha elszakadna a bordásszíj, és nagyobb kárt okozzak ebben a nagy dögben. -
-
Mustármag
őstag
Repsol600 : Az nem gond, régen megszoktam hogy minden hátizsákban cipelek.
És azt a blokkot honnan ismerem fel?csongi : Ha csak munkába megyek akkor az napi 3,6-3,8km, ha valamit el kell intéznem az +8km-t jelent.
A Villany bicikli megfontolandó, habár ha be kell mennem a belvárosba nem tudom mennyire járható út.
Ez nem hangzik túl jól, sem a T2-es sem a T4-es variáció.JoinR ezek tudatában még mindig az sm a szimpatikusabb.
siti : Tudom hogy belátható időn belül nem térülne meg, de annak az autónak mennie kelet. Én biztosan nem költök rá többet. Ráadásul mint első autó elég keserű szájízt hagyott maga után, u-h a közeljövőben biztosan nem lesz autó, ezért gondoltam valami kicsit motorra. Hogy ha menni kell, akkor felugrok és hajrá, és nem BKV útvonal tervezés meg matek az idővel hogy hogy jobb.
Annak jelenleg nem látom értelmét hogy évi 300-400E ft-ot költök egy luxus cikkre. Csak nem tudom hogy ez az összeg mekkora lenne egy motornál. Nyilván vannak költségei, de nem akarom hogy ugyan az legyen mint az autónál, hogy csak a fejfájás van vele. Akkor inkább a BKV. Most infót gyűjtök az alternatívákról, előnyök kontra hátrányok.
Köszönöm mindenkinek aki foglalkozik/zott a témával.
(u.i. egy 97-es 626-os 2.0i Mazdárol van szó már az új típusú emblémás)
[ Szerkesztve ]
-
blu79
addikt
Ha nem tudod inkább halgatsz! Nem ilyen ovodás viselkedest , válszt vártam. Szerintem neked mindere az van ráírva ami valami hibát jelez hogy : Turbo boost ! És jó sok loerőt kapsz te ovodás ! És még te is be vagy ragasztózva.... inkább az újjaid ragasztózd le mikor ilyen hülyeségeket írsz...!!!
Más : Megtaláltam hogyan kell kiütni . Már nem jelez a szervíz kulcs . Egyébként ha jol tudom minden 4000nél fog világítani. De már tudom a megoldást
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
Ezért van a forum nem ? Ha van valami itt gyorsan meg lehet kerdezni...
Főleg akkor ha nem ilyen emberek es nem ilyen valaszokat kap az ember....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
Szia, más a "trükk" , nem kell semilyen kód... nem is lehet beírni ilyen kódokat mert ez karbis.... csak a ditech-hez lehet ilyen kodokat beírni... ott van menu is. Szóval más a megoldás.
Egyébként nem arrol van szó hogy felkaptam a vizet meg ilyenek... hanem gondoltam valaki gyorsban megmondja... és ennyi. De elég sokmindent tanultam magamtól az életben és erre büszke is vagyok mert olyat is meg tudok csinalni amit más tanult es nem mer vagy nem tudja megoldani... . Szoval csak az nem tetszett hogy ilyen valaszt kaptam... amit sztem senki nem erdemel meg...
Na mindegy, nem haragszok senkire es ti se haragudjatok....
Egyebkent megvan minden papir a motorhoz ... hisz szinte új . Csak gondoltam gyorsba megvalaszolja valaki mert hátha volt mar rola itt szó... de ezek szerint nem sokan tudják ra a megoldast....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Mindig egy pozícióban kell nézni az olajat, hogy valós képet kapj nem pedig úgy, hogy egyszer így áll egyszer meg úgy
Tehát pl ha az ő esetében mondjuk a max-ról lement a minimumra 1000 km alatt akkor ott már gáz a helyzet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Hát minél kevesebb annál jobb.
Az egyik haverom nemrég vett egy 180-as 4T runnert 25 ezer km-el. Én szervizelem neki. Elment 1500 km-ert az olajcsere óta, és kb semmi sem hiányzik belőle. És persze nem benzines és nem is vizes (szép is lenne ha az lenne)... A színe is tökéletes az olajnak, nem változott meg. Ráadásul 5-40-es olaj van benne. A robogó a meghajtást leszámítva tuti, hogy még gyári, nem volt szétszedve. A 4T 125-150-es Kymco Agility-ik is simán elmennek normál esetben 70-80 ezer kilométert ha rendesen cserélik az olajat bennük. Ezt a tényt bármelyik robogószerviz aláírja.szerk: visszatérve az eredeti problémára, szerintem neki jóval több fogyott ezer km alatt mint egy deci.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
siti
őstag
régi is így volt benne, csak éppen keményre aszalódva (olajat se látott évekig). most nem csöpög, reggel megnézem, hogy jó lett e. (élmény ez a gép, robi kapára szerelt Simson Star motor, állt vagy 20 évet. a rozsdás tankkal kellene valamit még kezdeni, és pöpec lesz.)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
takacsbotond
őstag
-
Topikgazda
Nem írt semmiféle átalakításról vagy tuningról, csak sima ötvenesről.
Egyébként meg olyan állapotban kell vizsgára vinni ami ésszerű és ne kössenek bele. Aztán utána....Szerinted a nagymotorokat is azokkal a nyílt rendszerekkel műszakiztatják mint amikkel az utcán közlekednek?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
adam_454
tag
Igazából attól függ, hogy mi hajtja meg a gyújtásért felelős alkatrészt, legyen az a megszakító vagy Hall alapú jeladó, legyen egyszerű a gyújtásvezérlés vagy a motorvezérlő komplex elektronikája legyen érte felelős. Pl a legtöbb autónál a vezérműtengely hajtja meg, így ott a 360 fokonkénti gyújtás a tengely szempontjából tökéletes. Abban az esetben ha ez az alkatrész a főtengelyen van, akkor minden felső holtponton szikrázni fog (kivéve ha valamilyen áttétel kap hajtást a főtengelyről, pl egy bolygómű van közbeiktatva). Szóval az elmélete nagy vonalakban ennyi, megvalósításban viszont 4T (kis)motor gyújtását nem láttam még darabjaiban.
-
Topikgazda
-
adam_454
tag
Ha lehúzom semmi, sőt ha forgatom sem történik semmi. Gyakorlatilag ha kb. 70-nél gyorsabban megyek pár kilométert akkor már folyik a légszűrőházból. Az olajbetekintő szerint háromnegyedig töltve is csinálja, egészen a betekintő alá csökken a szint amikor úgy-ahogy abbahagyja. Gyakorlatilag 70-es tempóval megcsináltam egy Miskolc-Balaton oda-vissza távot egy csepp olajfogyás nélkül (felfúrás után, bejáratásként), majd utána mentem vele egy 90-es tempót kb. 10 km-en keresztül (erőlködés nélkül vitte) és már el is tűnt az olaj, szépen csordogált a légszűrőből.
Nekem is az volt a gondolatom, hogy el van tömődve valami, csak azt nem tudom, hogy mi. A kép amit belinkeltem, úgy gondolom, hogy a vezérműlánc mellett folyik le az olaj, más furatot, járatot nem találtam, kivéve azt az egyet a vezérműtengely közepénél, de ott viszont megjelent az olaj kb 1 másodperc indítózás után (nem akartam mindent összeolajozni, úgyhogy nem próbálkoztam tovább).
Egyébként ha lehúzom a kartergázcsövet, az odarakott zsebkendőt nem is zargatja alapjáraton, szóval nem pöfög mintha kartergázos lenne.
A szerelők akiknél egész tavalyi szezonban pihent a motor végül tettek egy egy szűrőféleséget, aminek van egy meghatározott áramlási iránya, és szerintük a gázokat átengedi, az olajat nem. Valóban, semmi sem folyt ki belőle, viszont szerintem az a megoldás csak cigánykodás, rendesen meg akarom csinálni.
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
-
macilaci78
nagyúr
Nem akarok ennyit költeni rá. Otthon zárt udvaron lehet az erkély alatt, de nincs mihez kikötni, munkahelyen meg van mélygarázsban elfalazott tároló, ahová betehetem. A kettő közt meg van 3 sarok.
Nem a józsefvárosi piac mellett akarom hagyni egy hosszú hétvégére, csak annyi a cél, hogy ha valaki lopni akar, akkor ne az enyém legyen a legcsábítóbb. Kb, mint a nagytestű kutya a kertes háznál.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
Topikgazda
-
suste
veterán
Amikor kicseréltem, direkt megnéztem fallal szemben és sík felületen is a képét, pont olyan volt, mint a gyári izzóé, csak éppen sokkal erősebb.
Persze vannak nagyon gagyi ledek, és beszerelése formák is sajnos .
A konkrét szabványokkal nem nagyon foglalkoznék, mert sima, gyenge izzóval is úgy el lehet vakítani egy rossz beállítással, hogy semmit nem látsz ....
A kék és egyéb dizájn ledek meg eleve felejtősek .[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Energiaital topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formula-1
- Debian GNU/Linux
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest