Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
maroni
aktív tag
válasz molnarpeter #202999 üzenetére
Szia , melyik a legolcsóbb tölthető autó, ha esetleg tudod?
Köszönöm Laci[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
IS 300h mellett i3 REX bmw-vel is szemezek, de nem vagyok képben. Ide is linkelem kérdéseim.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #202987 üzenetére
Pont akartam szólni, hogy gázos. De jogos amit írtál, városba így kellemesebb.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bozsozso #202984 üzenetére
Kicsit tullog a kereten es idosebb is, de azert megfontolnam: [link]
Nem Dacia, de meg csak nem is olasz. Hanem japan, tehat gombokbol fenntarthato. Masreszt gazuzemu, tehat alacsony az uzemanyagkoltseg. A gazuzem tiszta, ezert varosba is idealis. Veszvillogoval barhol parkolhatsz, mert ez egy SUV. Mivel SUV, elfernek meg a gyerekeid is benne a nyaralos cuccokkal egyetemben. Ez egy win-win szituacio.
[ Szerkesztve ]
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Jelenleg egy 16éves suzuki ignist használok amit szeretnék lecserélni. Szalonból kihozott autó. Most használtban gondolkozom. Ettől nagyobb autót szeretnék. 2 már megnőtt gyerekkel kicsinek bizonyul. Legfőképpen városi használat, de néha nyaralások illetve munka miatt is lehetnek hosszabb távok. Tehát jó lenne a baráti fogyasztás. Konkrét típus és márka nincs. Szeretem a mostani suzukit is előtte egy daewo tico illetve trabant volt. Francia, olasz autókat nem részesítem előnyben, de meggyőzhető vagyok. Dácia kizárt. Alacsony szervízelés nem hátrány. Évi kb.15ezer km. Elsősorban crossover-t szeretnék, de nem zárkózom el mástól sem ha megbízható és még tetszik is. Kombi kizárt. Jelenlegitől természetesen csak fiatalabb jöhet szóba 10év alatt, de minnél fiatalabb annál jobb.
Ár: ez nehéz kérdés, de első körben 1,5-2millió. ésszerű határokon belül mehet feljebb.Előre is köszönöm a javaslatokat.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz Laca1212 #202980 üzenetére
Csatlakozok dong86 fórumtárshoz, érdemes belépni az autó facebook csoportjába. Én egy ideig követtem, mert nagyon tetszik az autó, de amikor beleültem, kiderült, hogy nekem kicsi.
Hibáról kb nem is olvastam a csoportban, megbízható autó. Fenntartása szerintem nem drága, még akkor sem, ha az ember márkakerbe viszi olajcserére és az egyéb kötelező dolgok cseréjére az autót.[ Szerkesztve ]
-
válasz middleaged #202976 üzenetére
Tigra TT van egy kis tapasztalatom , csomagtér ajtóra kell figyelni , mert elektromos nyűgje van. 1.8-as motorral valaszd. Tető működjön és a csomagtér ajtó , akkor nagy baj nem lehet és megelőzhető a problémák többsége. BP van szaki aki a tetőre szakosodott Tigra TT, Astra H TT.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
middleaged
tag
Sziasztok!
Használt,nyitható keménytetős cabrio vásárlását tervezem. Néhány,jobbára szubjektív tényező okán a keresésem két típusra szűkűlt: Mitsubishi CZC ill. Opel Tigra TT.
Tekintettel arra, hogy az újkori ill.a mostani használtpiaci áraik is közel azonosak, a kérdésem az lenne,-bár tudom ez így tág fogalom-hogy, melyik tekinthető minőségibb autónak a kettő közül? (mindkét esetben alapmotoros változatban gondolkodom, a felszereltségi szintek között pedig számottevő különbséget nem látok az adott típusokon belül). -
Laca1212
őstag
Üdv
2013 - 2015 környéki, kb. 200e-et futott, szervizelt IS 350h-t szabad?
Gondolok itt esetleges típushibákra, horror szervizköltségre (pl. vezérlés csere, ha kell egyáltalán?!. Régebbi GS 450h V6 esetén hallottam erről, hogy horror összeg a csere, hiába láncos) Vagy golyóálló a technika mint a Prius 3? -
V.Stryker
nagyúr
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202968 üzenetére
Háááát.... ford ellen szól a ti-vct, mindkettő ellen szól a telephelyek címe
fehér út, a kilométerek és szervizkönyvek bermuda háromszöge.Amúgy kinagyítva a képeket a focus hátulról kapott, illetve a bal első sárvédő-vezetőajtó hézaga nem egyforma mindenhol. A két utolsó szervízpecsét/olajcsere beütése közt pont meg is kerülte a földet.
A toyota képekről jobbnak tűnik, de az ára elég súlyos, prius árban adják.
-
V.Stryker
nagyúr
-
-
Drughi
addikt
válasz molnarpeter #202964 üzenetére
Képbe van, az is. Hétvégén kell leülnöm vele, átnézni a kínálatot aztán ami helyben van megnézni, hogy tegyen egy ülsépróbát.
Xiaomi 14T
-
dong86
csendes tag
-
Drughi
addikt
Üdv,
Apósomék (50+-os korosztály) szeretnék lecserélni a 2001-es 1.0-as Swiftet. Azt szalonból hozták ki, megszolgálta az idejét.
Használtan vennénk leginkább 1M Ft + kezdeti költségek, de 1,3M is beleférhet még adott esetben, ennél több már semmiképp.Apósomnak tipikus régi berögződései vannak (franciát, olaszt nem, a németnek drága a fenntartása stb) Ezeket egyszerűbb elfogadni, mint megmagyarázni neki dolgokat, így maradnánk lehetőség szerint a japán-koreai vonalon, esetleg Ford (usa-német) talán Skoda (mégiscsak cseh ), de adott esetben talán tetszene neki opel vagy épp más is.
Igényeik nincsenek, 1.0 swift után minden jobb lesz. Évi max 5000 Km lesz a kocsiba, de az is csak akkor ha megszalad a szekér..
Benzines jöhet csak szóba, az se baj ha fapados, de klíma, elektromos ablak már kánaán lenne.Apósom nagy toyota fan (csak az gyárt jó autót szerinte), bár sose volt toyotája... No comment.
Én inkább egy fiatalabb nem Toyotát mondanék neki, de lehet nincs igazam.
Suzuki vonalon az Ignis/SX4 párost a magasabb ülésépozíció és a könnyebb ki-be szállás miatt említettem neki. SX4-ből láttam 1.5-ös, 1.6-ost is. Ezek közül melyik a jobb? Ignisből 1.3 van, azt ismerem.
Nektek mik lennének az ajánlott típus?
Xiaomi 14T
-
nagyúr
válasz Energie X #202960 üzenetére
Az első generációs Ceed apalvetően nem rossz, de van pár dolog amire figyelni kell. Facebookon összeszedték már a srácok, kicsit tömörítettem rajta:
2007-es évben piacra dobták az első szériás Cee’d –et, alap 1.4i 109Le motorral, 1.6i motorral, illetve 1.6crdi 115LE motorral. 2009-től - 2012-ig volt a piacon ez a facelift típus.
1. legnagyobb hibája a belsejében, a műszerfal púposodás, igen ezt garancia időben cserélték/javították. 2 fajta van belőle, ami cserélt és várhatóan megint púpos lesz, illetve amit még nem cseréltek. Beltérben továbbá van még biztonsági öv probléma – szöszölődik -, hátsó biztonságöv visszajelző retesz hiba, napszemüvegtartó letörik, csúnyán kopik a bőrkormány festése.
2. külső hibák: rozsdásodásra hajlamos főleg Ausztria és Német piacosok, itthonin is felületi rozsda felfedezhető. Hátsóajtó nyitó műanyag sarkainál belülről rozsdásodnak, hátsóajtók felső része rozsdásodásra hajlamos, lakk réteg könnyen sérül, ablaktörlő mechanika idővel megfárad/megszorul, elektromos motorja leég. Üzemanyag tank pántok rozsdállnak, szinte minden cee’d –en amin volt cserélve az általában odafigyelő gazdánál volt.
3. futómű, függ a felhasználástól. Legnagyobb problémája az első stabilizátor pálcák megfáradása, 2 évente 30e km után általában cserések, nem nagy tétel 20e ft/párban a csere. Kormánynak nagy szokott lenni a holtjátéka itt gumi csillapító hiba szokott lenni cseréje kicsit problémás, de megoldható. Kormánymű szokott még lógni, ház megkopik.
4. motor és váltó, 1.4i 109Le vagy a 90LE tapasztalat alapján nem egy golyóálló motor, 1.6i 122Le kevesebb fut belőle kevesebb is volt vele a baj, 1.6crdi 116Le talán a legjobb motor belőle. 1.4i és 1.6 is, mivel kicsi, városi használatban vannak, így az olajcsere intervallumra nagyon figyelni kell, elindul-megáll és forgatjuk, a láncos motor nem nagyon díjazza. 150-200e km után miden kilométer ajándék a láncnak. Itt jön elő a nem megfelelő szervizelés – le egyszerűsítve – sok esetben 10W40 motorolajat használtak szervizeléskor és nem csak a „maszek” nem hivatalos KIA szervizek. Ezek a kis motorok előírás szerint is megkövetelték már API szerinti besorolású olajokat mindenféle adalékokkal feljavított 5W30-at. (API Service SL vagy jobb, ACEA A3 vagy jobb). Szóval itt jön az, hogy ezek a motorok 120-160ekm-nél ledobják a láncot, nyúlnak, elkezdik enni a motorolajat.
Váltójában az olajra nincs előírás, hogy mikor kell cserélni, de tapasztalat szerint a kuplung 120-160ekm körül megadja magát így egyébként is ki kell cserélni a váltóolajat is. Cserekor nagyon figyelni kell a minősítésre, nem csak a 75W90!. Amúgy a váltója is biztos pont. Kuplungozáskor figyelni kell a szimeringekre, illetve azokat kell cserélni. Ami még elő szokott fordulni, az a féltengely kihajtásnál a szimering- ereszteni szokott, azokat lehet, hogy kuplungozás előtt is kéri cserére az autó. 1.6 CRDi 115LE motor (a beton biztos): ezek a motorok nagyon jók - igazi fa-ék motorok -, bírják a várost és a pályán élik életüket. Persze itt minden esetben 5w30 motorolaj kell bele (CPF (Katalizátoros részecske szűrő) nélkül; API Service CH-4 vagy jobb, ACEA B4; CPF (Katalizátoros részecske szűrővel); ACEA C3). Nincs részecskeszűrő régebbi típusban, de volt olyan piac amiben pl. a FL volt már DPF. Kéttömegű lendkerék nincs, ennek hátránya, hogy hamar leugrik róla a kuplung szett, alsó és a felső munkahengerek hamar megkotlanak. Ritkán eltörik a pedáltartó.5. Zabálja az első fényszóró H7 izzóját, klíma jól hűt itt inkább a vezető és utas oldali aktuátor – állító – szokott megkotlani, amúgy ez is beton biztos technika. ESP hiba: itt a fékkapcsoló a pedálnál hibás pl. tempomat sem működik.
Szervizelésről pár szóban, irányárakkal:
1. Első fék csere, 60e ft
2. Hátsó fék csere, 50e ft
3. Stabilizátor csere-párba, 20e ft
4. Motorolaj és levegőszűrő csere, benzin 30e ft, diesel 40e ft
5. Gázolajszűrő csere, 15e ft
6. Lánc és állító csere, 220e ft
7. Ablaktörlő lapát csere, 10e ft
8. Műszerfal púposodás javítás, 30e ftKereshetőség érdekében: kia ceed ed ceeded
-
Lacee83
tag
válasz Energie X #202954 üzenetére
Városba kis cm3 benzines, pályára nagy cm3 motor az ideálisabb. Szóval kompromisszumot kell kötnöd a fogyasztás és a teljesítmény terén. Ford Focus II (facelift) 1.6 (101LE) kevés meglepetést fog tartogatni. Választék is van bőven. Az 5 ajtós praktikusabb pakolás szempontjából.
-
hitchins
őstag
Koszi a valaszokat. Puntobol
1,2l verzio ok vagy mindenkepp 1,4 kellene? -
őstag
Sziasztok!
Második autómat szeretném lassacskán megvenni. Márka nem érdekes, ami a fő szempont a biztonság, legyen benne valamennyi erő, és viszonylag olcsó ha szervízelni kell. Sima benzinesre gondoltam, városi furikázás, de néhanapján pályáznék is. Család folyamatban/baba úton. Kombikért nem rajongom, limuzin is jó megfelel. Vezetési szokások: nem voltam vezetésre kényszerülve illetve a sok bulizás miatt nem is tettem az elmúlt 7 évben, de újra belejövök. Előző autóm Lada Samara (1990 évjárat) volt. Mit tudtok ajánlani? Elképzelésem (bár lehet már kicsit irreális): kb max 10 év 1m - 2m Ft között (az a nagyon max).
[ Szerkesztve ]
* Új Galaxy S21 FE tokok és üvegfóliák * adatlapomon
-
bandus
veterán
válasz gipszklipsz #202950 üzenetére
szerintem semennyire.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz gipszklipsz #202950 üzenetére
kb egy kutya a két autó
-
gipszklipsz
csendes tag
Sziasztok. 1.4 16v H astrához (113e km, 2008) képest egy keveset futott (valós 125e km, 2008) 1.4-es benzines Octavia II mennyivel lenne rosszabb döntés fenntartási költségek tekintetében?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
hitchins
őstag
Sziasztok
Asszonynak keresnenk varosi rovidtavu autozasra valami kis benzines autot.
Max 1 millio kornyeke de ha olcsobb az sem baj.Yaris/Fiesta/corsa D/micra esetleg ford ka/aygo jott eddig szoba.
Nem tudom ezek kozul vagy ezeken kivul, van-e ami ajanlott vagy ami nagyon nem.
Tudom hogy kisauto es nincsenek csodak de nem lenne hatrany ha biztonsagi szempontbol is jo lenne. Nem tudom van-e lenyeges kulonbseg ebben a kategoriaban.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #202932 üzenetére
A 2007-es Lancián sem, nagyon szép állapotban van, egyedüli hibája, hogy hátul mindkét “ajtókárpitnál” elengedett a ragasztó.
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
Nézz egy jó Honda Insight-ot.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
félisten
-
MC Pite
veterán
válasz olajbogyo #202922 üzenetére
Páran már megénekelték... Az nem nagyon tudom mi szól mellette? Szinte mindent, amit az Insignia tud (pl jó világítás), az Astra is tudja, Az is
picitsárnehéz, de egy fokkal jobb vétel használtan sztem, és ahhoz is drága a gumi, de nem ennyire. Ültem ilyenben (automatával még nem bakkecskéztem úgy mint azzal), nekem annyira nem adta (Astrát vagy a korábbi Vectrákat, Omegát jobban szerettem).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
dj79
senior tag
válasz tboy93 #202932 üzenetére
Pont ez az, hogy a faceliftesek pont rohadtul ellenálló anyagokból lettek összerakva.
Kint sem a kevesett futott, megkímélt példányok olcsóak, azok az idők pár éve elmúltak.Miénk is 14 éves volt, de nem igazán látszott rajta.
V.Stryker: abból is a faceliftes a jó, vagy esetleg kereshetsz benzines Aurist (1.4 vagy 1.6)
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
No srácok!
Most jövök autó nézegetésből, vagyis Prius 2 nézegetésből! Hát mit ne mondjak, el vagyok keseredve. Az áruk még csak csak, de az állapotuk az nekem nagy csalódás. Mindenhol kopások, karcolások. Én a mostani Saabbal 2 gyereket hordozok nap, mint nap, de ezekhez képest újszerű az állapota.
Kicsit el is ment a kedvem.
Tudnátok ötleteket adni 2 millióig benzines autóra, ami agglomerációból bejárással és városozással nem zabálja le a gatyám és megbízható? Illetve 2 gyerek hordozásához kellően biztonságos.
Astra köszi nem. Szerelőm nagyon nem ajánlja.-
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz olajbogyo #202922 üzenetére
Insignia típushibák [link]
2.0 CDTI nyűgök [link]
Számoljon egy csapágysor cserével és olajpumpa tömítés átalakítóval. Váltó passz, ha M32, annak a felújításával is lehet számolni. Szívósor csappantyú delete megfontolandó, pár tömítés cseréje szükséges lehet. Cooler cső is gyakori, de hol nem Alkatrész filléres, bontott cucc hegyekben áll, kivéve a motort (arra vigyázni tessék). Kicsit nehezebb és szűkebb az átlagnál. Problémák - legalább dokumentálva van, lehet tudni előre, mire figyeljen kérdés, mennyiért dolgozik a szerelő.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
-
Kickass
őstag
Ha jól emlékszem az csak a probléma egy része, facelift-ig a nyugvócsapágyak minőségével is gond volt, én olyat vennék amin már volt motorcsere vagy csapágy cserén esett át. A20DTH motorkódra és főtengely csapágy problémákra lehet szép dolgokat találni, Insignia klub fórumának tanulmányozása kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Segítsetek már, a tesóm meg akarja venni ezt a járgányt, és sok rosszat olvastam már az insigniáról. Szerintetek ez nyugodtan vehető?"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
Prowler
senior tag
Sziasztok, jó pár éve nem élek már otthon de most a sors úgy hozta, hogy hazaköltözöm. Gondolom ti jobban tisztában vagytok az otthoni piaccal mint én, van valami tuti tippetek dízel kombira 1 millió Ft környékén? Lényeg hogy komfortos legyen, nem szeretnék a 17es felnin sportfutúművel pattogni az úthibákon Van ennyiért valami értelmes autó a piacon? Lényeg hogy legalább közepes méretű legyen (Mégane/307/Stilo/V70 stb). Előre is köszönöm
Veremivadék Undorkutya
-
KisApám
addikt
Köszönöm a segítséget!
Azt hiszem jó sokat fogok nézelődni.̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #202916 üzenetére
A bátyámnak T25 van. Én alig érzek fotók alapján különbséget belteret illetően, ugyanolyan unalmas, de jó. A külseje pedig egyenesen szebb a T25-nek szerintem. Csak ott az 1.6 lomha, de nem eszi az olajat, a többi pedig eszi.
Szóval tényleg, mivel jobb a T27 a T25-től attól eltekintve, hogy valamivel fiatalabb? Mit reszeltek rajta?
-
vzsryl
nagyúr
válasz KisApám #202911 üzenetére
Avensis T27 1.8 benzin. A 2.0 se rossz, de nem megy annyival jobban, mint amennyivel többet eszik. Ennyiért csak facelift előttit tudsz nézni, ami elől olyan szép, mint egy lóharapás, de legalább nagy és megbízható.
5 személyre kompaktok közül az Octavia és a 2. UFO Civic kombija alkalmas, de ez utóbbi nem fér bele a keretedbe, az előbbiből pedig a jó 1.4TSI-vel szerelt se. Ezeknél kisebb beltérrel rendelkező kompaktot biztos nem néznék, mert egész egyszerűen picikék, nincs lábtér hátul.Ezek mind kompromisszumosak egy nagyobb egyterűhöz képest. De azokból nincs igazán jó benzines ennyiért.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz KisApám #202911 üzenetére
Már ajánlottunk pár típust, azokra nem reagáltál melyik irány szimpatikus.
Ha egyik gyerek magasítós, Octavia, Leon, Megane, 308, Ceed/i30 is szóbajöhet.Nagy kuffer 5 ülés Picasso (én a rövidet jobban szeretem, de kinek mi kell). Meg a korábban írtak.
5 ülés meg hangár: Berlingo (XTR), de a nagy sík hátfal miatt benyásban ez már többet eszik. Még a Scenic amit simán beikszelnék benzines egyterűek között (Megane3 alapjain régebbi mint a 2013 utáni Picasso).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KisApám
addikt
Lemondtam a 7 személyesről.
Maradnék egy
megbízható benzines motorú (leginkább városban, rövid távon használt)
5 személyes
nem mini csomagterű (Skoda Octavia után a sok kocsi úgy is kis csomagterű lesz )
150 000 km és
3,5 millió Ft alatti autóval.Persze ki tudja mit kap az ember a kereskedőtől vagy magánszemélytől, de most ettől tekintsünk el.
Mit ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #202909 üzenetére
Halkan jegyezném meg, hogy sem Hans, sem a Lodgy nem ugazi 3 személyes a 2. sorban.
Azaz igazi 5 személyes, ahol hátul 3 külön (egyforma) ülés van ÉS ezek tologathatóak, hogy a vállunk ne ugyanoda essen, ÉS a padlón a középső utas lábának is legyen hely. Pl a Xsara Picassoim ilyenek voltak, de a legtöbb "7 személyes" még 5 felnőttnek sem jó.Alhambra és többi nagy egyterűnél a két hátsó hely nagyjából oké, de fenntartási ktg 3*-osa a kompakt egyterűének, és már a második sor is kényelmetlen, mert túl magasan van a padló, a combom nem éri az ülőlapot. Ráadásul pl Sharanban állabdóan bekúrtam a fejem a tetőbe a 2. sorban a szélén a 175 centimmel, C8 és tesóinál ugyan nem, de előre úgy szállok be, higy fel kell emelni a seggem.
Az itthon újonnan kaphatóból a legtöbb egyterűt használtam; és ha tényleg 7 személyes kell (és nem drágán birtokolható), akkor a dobozosok nyernek, max 1-2 kompakt egyterű tudja ezt még vállahatóbban mint a saját nagytesójuk.
Sokan szemre, meg egyszeri próba után gondolják, hogy mi a jó nagycsaládos autó, de felnőtt/gyerekülés/bejutás legót nem ismerik/próbálták, vagy a néha nagyon siralmas ülésrögzítéseket, testépítéssel felérő üléskivételeket sem.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
bitpork
nagyúr
válasz vzsryl #202899 üzenetére
Hansban 5 max Még Maxban sem fért el teljes 7 pedig megvolt az ülés. És a Lodgy sem teljes. Egy GL merci , ott van hét embernek hely vagy egy Alhambra (és hasonlóak) amik valóban erre vannak tervezve.
Szerintem minden ez alatti prasztvakítás. Max nekem annyiban megtette hogy alkalmanklnt kellett csak. De ha minden nap a családot kellen vinnem akkor nesa tanácsát megfogadnám!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dika22
tag
-
grizlisandor
veterán
válasz Dika22 #202905 üzenetére
2009től csak DPF-el árulhatták a VAG dízeleket, németben a régebbiekre is tettek DPF-et, a kezdvezőbb adózás miatt.
Legegyszerűbben a forgalmiból fog kiderülni. Eur táblázat
Vagy minden VAG autóban van egy PR kódos matrica, kód alapján is kiderül.
-
Dika22
tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dika22 #202901 üzenetére
Ha rendesen karbantartott példányt tudsz kifogni, akkor nagyon megbízható. A rengeteg konszern társ, és az elmúlt évek/évtizedek miatt már szinte gombokért van hozzá sok alkatrész, szükség esetén bontóban is. Ha kis fogyasztás és nagy beltér a cél, illetve nem jársz sokat az ország egyetlen településének (Bp., irónia) belvárosában, akkor ajánlott vétel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dika22
tag
Sziasztok! Skoda Octavia 1.9 pdtdi (105 lovas)-ról mi a véleményetek?
Mennyire megbízható? Illetve alkatrész mennyire vagy hozzá?"Samsung s24 ultra®
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tefal turmixgép
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest