Hirdetés
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Itt az új LOGOUT!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 2024 őszi fórum peca
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Szólánc.
- Készíts képet az igazi nevedből!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #195170 üzenetére
Mégis van automata, 2-3 Verso (4+3*0,5 személyes), meg egy bombabiztos német: [link]
Ezzel is együtt lehet élni, de a motor és váltó az elkövetkezendő 5 évben 4-500-at valószínű el fog emészteni, amúgy jól eszik és jól megy.
A nagyegyterűeket meg ne is nézd ennyiért szvsz.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
ericssonfan2
tag
válasz MC Pite #195171 üzenetére
Nagyon köszönöm! Tudom, kb lehetetlent akarok...
Tourant is néztem volna, csak nem tudom melyik a "már vehető" 1.4 TSI, láncos ez vagy már szíjas, nem kompresszoros, nem okoskerekes, miafrancos...
Akkor mondjuk úgy: a legkisebb rosszat keresem, 7 üléses benzinesben, persze az automatát el tudom engedni, ha csak amiatt lenne kifejezetten önsorsrontás...
"A music lover listens to music with his sound system. An audiophile listens to his sound system with music."
-
ericssonfan2
tag
válasz MC Pite #195173 üzenetére
6. és 7. ülés kell kb havi egyszer 200km távra, kevés csomaggal, 4 felnőtt + három 10 alatti gyerek.
5 fővel meg viszonylag nagy csomagtér kéne (min 450 liter)a +2 ülés szükségülésnek teljesen elegendő
[ Szerkesztve ]
"A music lover listens to music with his sound system. An audiophile listens to his sound system with music."
-
-
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195230 üzenetére
Jó, hogy említetted a Kia-t. A Ceed/Proceed vonalon melyik évjáratot és motort érdemes venni? Van olyasmi, amikre háklisak?
molnarpeter: Pontosan, teljesítmény után fizetsz, de szerintem a múlkor gyopi voltam, és egy 130 lóerős pdi-s autót néztem meg, nem a gyengébb sdi-t, azérrt lett volna olyan sok a biztosítás.
vzsryl: Szuper, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz MC Pite #195235 üzenetére
Volt Octavia II-m 1.6 benzin motorral, elegance felszereltséggel. Érezhetően gyengébb volt, mint a M3, de a beltere és minőségérzet sokkal jobb volt a skodában, pedig az 2005-ös gyártás. Amiben viszont egyértelműen jobb a megane, az a futómű, kanyarodni nagyon lehetett vele.
Félre ne értsd, ez tök szubjektív -
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195235 üzenetére
Pár Proceed fér bele abba a keretbe gyors csekkolás után. Ceed-ből meg Dunát lehet rekeszteni, annyi van.
Tudnék venni egy viszonylag alacsony futásteljesítményü, jó állapotú Honda Jazz-t a kollégámtól, de a kocsi automata, és nekem a Jazz túlságosan nőies.
Ha nem örömmel nézek rá a kocsimra, inkább nem veszem meg. Az egyes Yaris is túlságosan csajos nekem, ez van.Automa váltótól én csak amiatt ódzkodom, mert sokkal többe kerül javítattni, mint egy kézist. Nyilván nem azt mondom, hogy beszarik holnap, de igyekszem minimalizálni a potenciális hibalehetőségeket.
A békalámpás utáni de az Auris előtti Toyota Corolla milyen lenne 1.6-os benzines motorral? Vagy még esetleg Mazda 2 1.3-as v. 1-5-ös benzines? Határozottan japán v. koreai benzines irányba mozdulnék.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #195333 üzenetére
- Vezérlést nem kell cserélni, nincs is periódusa;
- Gyertyából ugyan 8 db kell az i-DSI-be, de csak sima NGK BKR6E-11 kell, valami 800-900 Ft darabja, a Suzukikhoz a 4 db irídium több, mint 20k Ft;
- A hátsó fék konkrétan olcsóbb hozzá, mint a WagonR-ünkhöz.
- Karosszériaelemből csak csomiajtót vettem eddig, a picit rozsdás, de menthető volt 50k, a szép, közel hibátlan meg 70, de mindkettő fullos, az összes burkolat és sallang rajtuk volt, az 50k-esen még egy viszonylag ritka spoiler is;
- A futóműelemek sem vészesek, az összes rugó, lengéscsillapító és toronycsapágykészlet ~180-ból megvan, a WagonR-re ugyanez kb. 150k volt, arányaiban nincs nagy különbség.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Gabesz87
veterán
válasz MC Pite #195367 üzenetére
Lehet hogy nem vagyok könnyű eset, mert az apróságok terén vérzik el némelyik. Jó persze a végén lehet hogy az lesz, hogy áldozatot kell hozni valahol. Gondolok itt pl. olyanra, hogy hátul nincs légbefúvó, vagy USB. Ezzel már egyből ki is esett pár kompakt kombi. Olyan autó sem kell, ahol mindent a tapi képernyőre integráltak, és a klímát is innen irányítsam. Hát hogyne...Peugeotnak eleve híresen szar a rendszere, ahogy a teszteket olvasgatom róluk.
C4 SpaceTourer/Grand Picasso-n is gondolkodtam még tavaly, de a FB csoportjában olvasgatva csomó apró, idegesítő elektronikai nyűgöt olvastam, ill. ismerősi körökben is mondták, hogy inkább ne (céges autók vannak ilyenek, és sok baj van velük, mindenféle apró hibával járják a szervizt).
ITT is megtalálhatók a méretek, és legalább itt minden autóra (ADAC-nál ahogy látom, nincs minden, pl. Talismant sem találtam.) Nyilván tájékozódni akarok, szétnézni a lehetőségek közt, de valahogy mindig a Talisman-ra térek vissza, a szívem nagyon efelé húz.Ami az üléshelyzetet illeti. Nem tudom, hogyan kéne ülnöm, vagy hogy jól ülök-e, de én még mindig tudnám hátrébb húzni az ülést, hogy a lábamnak kéynelmes legyen, mert így kb. amikor behajlítom fékre lépéskor, majdhogynem már beleverem a kormány burkolatának aljába. Kormányt meg nem szeretem sokkal feljebb állítani, mert akkor csomót kitakar a kijelzőből (pont az értesítési sávot nem látom akkor, ahol az üzeneteket írja). AZ meg hogy a kormány tetejáre tett csuklómmal kényelmes legyen, ahogy tanultam anno, esélytelen, mert akkor a lábam a nyakamban lenne.
#195366 yodamester10
köszi, én is rátaláltam, kb. majdhogynem ez az egyetlen 20k alatti GTE kombi 100e km alatt (4db van), de ebben szerintem még kamera sincs, így nálam egyből kizárva.[ Szerkesztve ]
eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #195384 üzenetére
Szervizelés, izzócserének érdemes lenne utánanézni, de szerintem nem vészes (mint pl Jazz 1/Fiesta izzócsere, hivatalosan lökös levétellel). Ridc-n megtalálod az ülésmagasságot.
Gabesz87: Ebben újabb tsi van, viszont a dsg és a motor, turbó minden más mint a nem hibridben (ez nálam nem előny).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #195386 üzenetére
Jazz-nél a hivatalos módszer a dobbetét félig lehajtása, de nem hivatalosan sem kell levenni a lökhárítót, eleg csak a felső részét oldani. [link]
Egyébként az izzócsere módja lenne a legutolsó szempont, ami alapján autót választanék. Minden héten azért nem kell hozzányúlni, hogy fontossá váljon.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #195397 üzenetére
Elenyésző, csupán 2003 és 2018 között volt egy példányunk. Akkor nem tudom milyet vezettél, mert ez 80-nál nem akart leesni az útról, de nem is 155-ös gumikkal szerelték (talán csak az ezredest). Talán az Ignistől is jobb az úttartása, és elég stabilan fekszik az úton.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #195487 üzenetére
A gyári mérete az 1.2-es Agilának 155-ös - 1.3-as Wagon R-ről szólt volna a séma, azon 165-ös gumi van, és ajánlják a 175-öt alá.
Ha neked az, lelked rajta, abszolút tizes skálán kb kettest adnék neki (ahol egy 206/Fabia mondjuk 5-4,5 körül kapna) - Szintén Ignishez hasonlítottam, egyértelmű hogy egy alacsonyabb súlypontú autó jobban fekszi az utat mint egy telefonfülke. Ha tízes skálát mérünk, nem tudom ebben az ár,- és méretkategóriában mi kapna tízest.
#195499 bexinho23: Mindenképp. A fogyasztás a HSD felé húzza a mérleget, a belső tér viszont kicsit az Astra felé.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Anaren91
senior tag
válasz MC Pite #195510 üzenetére
Tekintve árat nem írt, és egy Ford "terepjáró" volt az első gondolata miért is ne? EcoSportból 4-5 év körülit már kapni 3.5-4 misi körül, a Puma meg inkább 6.5-7 misinél indul.
Azt meg nem vitatom, hogy a nevének kb semmi értelme, én se értettem, hogy jött össze a Fordnak ez a két szó (először amikor megláttam, azt hittem, hogy a benne lévő motor elnevezése), de egy egész vállalható városi kis terepjárónak tűnik.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #195581 üzenetére
Amikor havernak odaadtam az Imprezát próbaútra ott rettegtem az anyós ülésen, pedig tudtam, hogy elfordul, kicsit sem vállalta túl magát/az autót (főleg, hogy akkor ugyanolyan autója volt csak az erősebb motorral). Egyszerűen utasként másként érzékeled a dolgokat mint sofőrként.
3 hengeres C3-at béreltünk anno nyaralason, nekem nem volt vele bajom, magas fordulaton szép ércesen szólt. Pedig erősen szekeptikus voltam a 3 hengerrrel kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #195672 üzenetére
Ezekkel én is tisztában vagyok, de a környezetvédelmi aktivisták elektromos autó szexualitását már tudom felfogni.
Nekem a matek azt adja ki, hogy a történelem egyik legnagyobb vakvágánya ez az elektromos autózás.
A műbenzin vagy az üzemanyagcella már sokkal-sokkal életképesebbnek tűnik. Kéne valami Musk szintű influenszer ezek mögé is, és nem kéne nézni ezeket a haláltusákat...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vidocq
csendes tag
válasz MC Pite #195672 üzenetére
Köszönöm a részletes választ, és a felsorolt alternatívákat. Gyors keresés után úgy látom a klíma az egyik igény, ami jelentősen szűkíti a választékot, ami sajnálatos, mert a lassan mediterrán éghajlatunkkal erről nem mondanék le.
Megane vagy Fabia kombi nagyon jó lenne, de árban valószínűleg a keret fölött csak, ahogy írtad is. Ennél többet is rá tudnék költeni, de nem szeretnék a kis kihasználtság miatt.
Dacia Logan / Renault Thalia / más hasonló fapados modellekről mi a vélemény? -
vidocq
csendes tag
válasz MC Pite #195699 üzenetére
A lépcsőshátúak szerintem sem praktikusak, Loganből van kombi, Thalia nincs, ezt elfelejtettem.
Arra az aspektusra nem gondoltam, hogy aki úgy tekint az autóra, mint én (használati tárgy és nem szenvedély) az nagyobb valószínűséggel kevesebbet törődik vele, mint az, akinek közel áll a szívéhez.
Egy megfizethető, kívül leharcolt ám belül és műszakilag jó állapotú autót keresek, mert a külső sérülések nem érdekelnek.
Sajnálattal hallom, hogy a VW konszern árban a keretbe férő típusai nem megbízhatóak, mert tényleg több van belőlük.
Köszönöm a tanácsokat, mérlegelek és nézelődöm ezek alapján. -
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #195990 üzenetére
En ezt egyértelmuen a Bravo/Brava/Marea triotol mondanam, de valahogy az olaszok kepesek arra, hogy csinalnak egy remek dolgot, aztan egy banalis aprosaggal kigancsoljak az egeszet. Fenti trio eseteben a muanyagok borzasztoan oregednek, facelifttel ezeket orvosolták szerencsére, de beulsz egy megvigyazott Mareaba es egeszen maskent fogod gondolni.
Stilot ertem, hogy miert mondod, de amennyire az meg volt tomve elektronikaval (vagy amennyire meg lehetett tomni), kulcsnelkuli nyitas, radaros tempomat, 3 zonas klima es egyeb a kategoriajaban mindenkepp, de meg a D szegnensben is ujdonsagnak szamito extra. Belso minoseg es a filozofia is egesz mas volt, de rengeteg penzbol lett kifejlesztve, ami nem terult meg sosem.Alfanal nem tudnek ilyet irni, mindenki a 159-et mondja, en inkabb a 156 FL-et, 147-et, GT-t, jok az anyagok mindenhol, felszereltseg es a motorpaletta is boseges. Megbizhatosag pedig erosen motor es hasznalat fuggo. Valaki megegeti magat a 16v TS motorral, valaki nem, 370e km van az 1.4-es 145-ben, most is abba ulok be (amig gyogyul a masik) es kerdes nelkul megy.
Nagy vonalakban:
Selespeedet felejtsd el, TS-t inkabb felejtsd el, JTS-t foleg, 1.6 Stilot, 2004 elotti Stilot, 12v 1.4-et, 200 lovas 2.4-et szinten hagyd, es nagy gondod nem lehet."Bad reklám is reklám too"
-
Veron
őstag
válasz MC Pite #196023 üzenetére
Nekem nincs bajom, tapasztalatom a 3 hengeressel. Ironikusan írtam arra, hogy dívik fikázni.
Kipróbálom majd a legvégén a potenciális nyertest, de mivel van vagy 7-8 modell a listámon, értelmetlen egyelőre mindet végigpróbálni, plusz covidőben nem is feltétlen okos döntés.
Addig neten informálódom."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
válasz MC Pite #196048 üzenetére
Jaa hogy az izzó.
A feleségem gerincbeteg, nem mozog könnyen, nem koordinálja könnyen a különböző végtagjait (bal láb jobb kéz váltáskor)
Emellett biztonságérzetet ad neki az egyszerűbb kezelés és a forgalomra figyelés.
Tudtommal a robotváltó váltáskor nem smooth hanem ránt. Ezt szintén a gerincbetegség miatt nem szeretném, padlógáz, satufék, gyorsan bevett kanyar, kátyúk, rántások fájdalmat okoznak neki mivel kb semmi nincs a csigolyái közt, így ilyenkor megcsúsznak.
Most cvt van neki, az erre nagyon jó, szerintem hagyományos és dsg is jó.
De valóban próbálgatni meg nézegetni kéne nem szájat tépni a semmin. Viszont a prius is így esett ki, addig tetszett neki míg keresgéltünk meg videókat néztünk róla, aztán meg akartunk nézni egyet egy kereskedésben és élőben nagyon nem jött be neki, amire a murvás török kereskedés ahol minden második autó vagy kézzel volt fújva vagy rozsdás volt, nem sokat segitett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MC Pite #196057 üzenetére
Igen a komfortos rugózás és a magasabb üléshelyzet mindenképp pozitívum lenne.
Nem tudom, nem vezettem még robotkuplungost, DSG-m van, CVT a feleségem régi kocsija, hagyományos automatát vezettem már de robotossat nem.
Jazz tetszik de csak az újabb, van 2 millióért épp.https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
válasz MC Pite #196083 üzenetére
Csak fekete és barna lehet.
Ám erről a Prince motorról azért az általad leírtnál kicsit vegyesebbek a vélemények. (Én is nézettem ennek az SW verzióját, olvasgattam pro és kontra, de nem mertem bevállalni. És nyilván nem szentírás, amit a helyi jó hírű franciaautó szerelő mond [*], de ő is azt mondta, hogy inkább ne.)[*] Tőlem kérdezte már meg vis maior autószerelő, hogy az Alteámban Renault motor van-e.
-
válasz MC Pite #196094 üzenetére
A citronnyal kapcsolatban azt hallottam hogy ott ha hozzányúlnak akkor érdemes mindent cserélni (4v 5 gömb). A touaregnél egyrészt minden van bontva minta szemét, másrészt kb 1 millióból úgy fel lehet újítani a légrugó renCert hogy 10 évig nem kér semmit. Ilyen korban kompresszor (160k) szeleptömb (60-160k) légrugók (ez sok mindentől függ, de 120k-160k/ darab v akár 1500€ gyári újból). Viszont nekem eddig 1 azaz 1 rossz légrugóm és egy kompresszor cserém volt 4 légrugós használtan vett autóból.
MOD
Jah a Tiguant magas dsgs kamerásként gondoltam ide.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz MC Pite #196107 üzenetére
Ha megnézed amit írtam akkor semmi más nincs benne csak őszinte tapasztalat v annak hiánya. Az hogy neked előítéleteid vannak a német kocsikkal kapcsolatban nem az én problémám ezért kérlek ne is húzd rám a saját komplexusod
MOD
A mások mondták-hoz meg csak annyit , hogy nekem volt szerencsém saját kézből tapasztalni. Mondani meg ugye...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz MC Pite #196111 üzenetére
Kérlek mutasd hol van a "húzós" szó benne.
Illetve második mondatom úgy folytatódik hogy a tiguan touareg esetében a bekerülési költség több-és itt nem csak a kocsira gondoltam. Tehát a feltételezéseddel ellentétben azt írtam hogy drágább.Tudom manapság a pörgetett gyors kommunikáció a minden, de azért sokat segítene ha azt értenéd amit írtam és nem azt amit te ezzel kapcsolatban olvasni véltél tőlem. A VAG vonali javaslatom meg arra vonatkozott h minden van bontottban és utángyártottban sz@arásig. A C5 még mindig ritkább holló ahogy a szubjektív tapasztalatomon látom. A németek más szervizre tervezik az autóikat. Ezek nem hibák, egyszerűen így működik a német agy. Ami nekünk hiba 150k-méternél azt a német úgy hívja hogy időszakos szerviz. Csak itthon nincs rá keret. Ettől még nem jobb vagy rosszabb szerintem.
Csak halkan jegyzem meg, hogy az egész phórumon nem találsz mástól C6-ra ajánlást csak tőlem (már ha keresel) mert nekem tetszik.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen