- Asszociációs játék. :)
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #202085 üzenetére
Idáig a legjobb alternatíva, sztem hozzad. Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért. Akad néha ennyiért tűrhető, de ritka, 300-900-ig full random az állapot.
Lustaság az koksz 98% lesz, azon lehet javítani (spré meg tankba cucc, meg kikormolni). Nekünk pl a C3nak kb egy litert apadt a fogyasztása pár hónap alatt (idős hölgyé volt korábban).
Féknek nem az a baja hogy dobfék, folyadékcsere és ránézés (gumifékcsőre is) kell neki hamar. A G-n a fék nem fogott rosszul, ellenben a betét/pofa vszínű cserés, ha nem sikerül kicsit megvasalni használhatóra (óvatosan, ne égjen meg, az elég gyorsan összejön). Rugókra is nézz rá.
Lámpa milyen? Polír+fólia/lakk megérheti.
4S²/Quatrac neki szervizelés után oszt jóvilág.
Ha gyorsan jönnek CC2 tesztek, lehet lesz is fiatal '8565-ös H750[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest