Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz kenwood #188673 üzenetére
Focus mk2 és H Astra inkább dupla ennyiért van.
Leginkább G Astra-t 1.4 90 lóval vagy az Almera-t 1.5 98 pacival tudom javasolni. Ezek nem rohadnak, ha nem voltak törve, és nem túl költséges a fenntartásuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kenwood #188785 üzenetére
Ilyen jellegű központosított adatbázis meg merem kockáztatni, hogy gyakorlatilag nincs. Nem sokan vannak, akik filléres autóból üzemeltetnek szemmel látható flottát, hogy közvetlen tapasztalatuk legyen, pláne nem végtelen számú típussal. Van itt a fórumon pár ember, akik a felhasználói tapasztalatokat olvasgatva próbálnak segíteni, hogy elkerülje a nép a veszélyesebb rollereket, de mindenki máshogy ütötte be a fejét (dinnyéből sem mindenki ugyanazt szereti ), nem fogják az összes autót ismerni, csak kapsz pár tanácsot, ha van róla infó. Máskülönben meg adott a házi feladat: goto összes kinézett kocsi fb csoportja/fórumjai, olvasgatni pár napot mindegyikről, aztán egy fokkal jobb lesz a helyzeted. Adott keretből amúgy nettó mindegy, mit veszel, ez már a rozsda birodalma amíg a szem ellát, állapotot kéne nézni, személyes preferenciákat háttérbe szorítva. Ha kinézel mondjuk 2-3 típust, annak már normálisan utána lehet nézni, melyik motort kell elkerülni stb... De a legfontosabb, hogy rozsda ne legyen, ennyiért még előfordul olyan, amit korábban nem is javítottak, akkor viszont érdemes a konzerválással foglalkozni (néha pont a javítások kezdenek megint hamar rohadni). Ha úgyis csak rövidebb időre veszed, akkor egy jó állapotú példány nem fog 2 hónap alatt szétesni. Ilyesmik felmérésére pedig meg kell nézni minél több hasonló autót, különben vakrepülés.
Na és persze obligát 1.9 SDI Polo/Fabia/Ibiza (váltó hiba volt korai időkben, de az már 150-200 ezres futás felett biztosan már vagy javítva lett, vagy a már jó verzió). Mert hiába láttam rá több, mint 2000 autós flottára, egyrészt túl kicsi, másrészt irreleváns neked egy új Focus jellemző kipufogó dob problémája, ami különben is garis, stb, ellenben családban bevált a motor, s ezen felül évekig olvasgatva a fórumokat ezt tudom ajánlani, mint legkevésbé kockázatos motor...
-
akooos
veterán
válasz kenwood #189481 üzenetére
Nem tudom még, hogy őrültködni akarok-e vele, vagy csak joyride Az ideális egy 993 turbo lenne, de 100k euró fölött kezdődik, ami nem 200k km-es
Nem tudom, hogy szükségem lenne-e a 450+ lóerőre, vagy elég lenne a "gyenge" 280, amit már lehet kapni ~40k euróértDe azt tudom, hogy a Turbo az hihetetlenül aszfaltszaggató.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kenwood #189533 üzenetére
Ezeknek a km rendben van, az egyik 170K a másik 200K és csak 4-6 évesek. Gondolom sz*r rajta a turbó, motorblokk, vagy 250-300K-ról visszatekerték, esetleg fejre álltak vele, stb.
Az 1 liter-es motorral 700.000ft-al olcsóbb. Gondolom, ha bemegyek egy ford szervizbe, hogy ki akarom cseréltetni kompletten a motort a turbóval ennek a 2-3x-a?
-
[CS]Blade2
addikt
-
veterán
válasz kenwood #192742 üzenetére
Nem helyes eljárás: lábon vittem el a 3 km-re lévő eredetvizsgára, majd onnan elgurultam még 2 km-t az okmányirodáig. (Legelőször kötöttem rá GFB-t.)
Helyes eljárás: a jelenlegi tulaj visszahelyezteti forgalomba. Kell rá biztosítást is intéznie.
Te feladataid: 1. biztosítás, 2. eredetvizsga, 3. okmányiroda.
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
válasz kenwood #195202 üzenetére
Várható volt. Az iskolások akik kereskedelmet tanulnak, a kereskedőktől kellene órát venni. És akkor biztos a vizsga.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vmk
tag
válasz kenwood #195202 üzenetére
De ezzel amúgy mi a baj? Annak adod el, akinek akarod.
Nyilván nagyon alacsonyan bepróbálkoznak, onnan még esetleg mennek feljebb. Tesók hogy szoktak vásárolni? A hirdetett ár fele zsebben kp-ban, aztán odamegy és még abból is alkudozik...
3.1M vs 1.8M -ből meg semmi nem derül ki. Lehet 2.5M-t ért a verda
Azért mert valakinek nem szokása (nekem sem) a "pofátlan" alkudozás, attól még valójában így működik a világ. Van aki a MediaMarkt-ban is eredményesen tud alkudozni. Nekem meg nem lenne képem... -
bandus
veterán
válasz kenwood #195199 üzenetére
szerintem automatikusan küldik ezeket, ergo ennek a telefonhívással szemben nincs erőforrásigénye. tőlük én is kaptam, lehet valamelyiket fel is hívom kíváncsiságból, hogy mit adnának az 1.2-ért hirdetett autómért, mert eddig 0 érdeklődő volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz kenwood #200706 üzenetére
Kivitel néven fut a keresőmező, amivel lehet szűrni a kasztni kialakítására (pl. kombi, lépcsőshátú, egyterű, stb.).
Újra átolvasva rájöttem, hogy nem feltétlen erre gondoltál. Ha generációra akarsz szűrni, azt a pontos típus kiválasztásával tudod megtenni. Viszont én nem szoktam használni, mivel vannak olyanok, akik csak a típust jelölik be név szerint, de a generációt már nem adják meg.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenwood #210567 üzenetére
a kompresszorral az a baj, hogy a hatasfoka rossz, foleg magas motorfordulatnal
a netto (=minden veszteseget levonva) fotengelyi teljesitmenyt eszik a meghajtasa
a turbo meg bruttobol mukodik, ami uzemanyagkent a rendszerbe kerul
es az egyebkent hasznosulatlanul tavozo kipuffgaz hajtja meg a turbina kereket
meg a turbo motor kipuffrendszere is egyszerubb felepitesu/hangolasu lehet, hiszen ott a turbo megfogja a hangot
a kompresszornal viszont olyan kell, mint egy szivomotoroe
olajzas mindkettonel marginalis pont, a toltolevego hutese is
de a turbo sokal nagyobb toltonyomast tud csinalni, siman vannak 1+ bar feletti toltonyomasu autok is
lassan 30 eve a 176-s PuntoGT is 1.35bar overboost tudott, meg 0.8bar-s alap toltonyomast, azota meg fejlodott ez temakor annyit, hogy ez ne legyen para
a kompresszor igazabol kb olyan, mintha eleve a toltonyomassal felszorzott ccm-s motor lenne az kazanfedel alatt
ertsd: 0.5bar-nal 1.5x veszed a ccm-t es annyi ccm-s motornak felel meg
na most akkor miert csak 143lo a 1.8 kompresszor?
meg kb annyit vesz el a meghajtasa, mint amit ad is, max reszterhelesen nyomatekosabb, fent meg mar sokat fog a motoron
a Lancia Delta S4-nel is ugy csinaltak meg ezt a 80-s evekben, hogy alacsony rpm-n volt egy kompresszor es 3000-3500rpm korul, amikor a tubo elkezdett fujni, akkor a kompresszor elektromos kuplungjat "kiejtette" a vezerlo (mint pl a klimaet), es onnantol mar csak a turbo fujta levegot
mai turbok mar sokkal lejjebbrol is elindulnak, mikozben fent ugyanakkora vagy akar meg tobb a legszallitasuk, foleg egy GTX komrepsszorlapatos megoldasnak
az elso VAG 1.4TFSI-k is igy csinaltak a 170lovas motornal, csak eleg nyugosre sikerult a buli
egy 1.8 turbo 200lo alatt igazabol csak vmi makettkodas
gondolj a VAG 1.8 20vT-kre, is 150 meg 180lo, az olyan hm-hm... de volt belole 225 meg 240 loeros verzio is, es messze nem az a vege annak se
a kormpresszor igazabol soha sehol nem valt be, amert a hasonlo ccm-s turbosok megettek
Giulietta QV 1.75 TBi motorja is 235 ill 241lo ~10 eve
S15 Nissan Sylvia SR20DET 230lo volt a 90-s evekben
N14 Nissan Pulsar GTi-R SR20DET 227lo 1992 korul, de ebbol a SR20DET-bol volt meg 250lojjeros is, SR20VET-bol meg 280 is
Ford Escort RS Cosworth 227lo az YBT motorral 1993-ban
Delta Integrale 16v Evo2 215lo 1992-ben
hol voltak az ezekhez hasonlo literteljesitmenyu kompresszoros motorok?
ezeknek nagyobb a gyari literteljesitmenye, mint a szupersztar 2JZ-GTE-nektöbb drón kell ;P
-
t72killer
titán
válasz kenwood #210578 üzenetére
Ezzel vagyunk mi is meglőve, 10-20km-es távra kéne kisautó értelmes összegért.
1. villany: !=értelmes összeg
2. használt tleg jó állapotú = nem létezik
3. használt roncs = kb az árát rá kell költeni a 2éven belül random kibukó problémák miatt, és akkor még jó vagy, hogy nem nyírt ki/hagyott az árokszélen a semmi közepén.30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
pècsimunkás
addikt
válasz kenwood #210651 üzenetére
Mercedes talán nem annyira ronda, de a BMW
Főnökasszony most cserèlt le egy 2-3 èves 2-es BMW- t, egy plugin 2- es BMW- re. Hát nem lett szebb az újabb 2- es.
De, természetesen megdicsértem, hogy nagyon szèp.
Mármint az autó .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
félisten
-
imyourfriend
őstag
válasz kenwood #211018 üzenetére
A fentebb zajjal kapcsolatban említett autókkal nincs tapasztalatom, persze viszonyítás kérdése minden olyan 95 környékén ismerősnek volt Lada Níva 4x4-e, no ha valami akkor az vadiúj téli papucsokkal hangos volt. Idehaza Renault 19 majd 2-es Megane ami már elviselhető hangra.. 3-as Oktáv ami most van azzal meg vagyok elégedve. Persze lehet másnak hangos, nagy átlagot véve elfogadható a hangja és nem is tudnék mit venni ami halkabb lenne, jelen helyzetben adnék ki 7-8 milliót ilyen történetre sőt 5-öt sem.
-
Paxker315
addikt
válasz kenwood #211018 üzenetére
Nem célom összezavarni senkit. Azért írtam oda, hogy mihez hasonlítható érzés (amit pl. buli, koncert, vagy nagyobb nyilvános helyeken érzel ("hasonló "tünetegyüttest" még fiatalkoromban tapasztaltam 1-1 "szoc event" közben-után, így nem is nagyon jártam szórakozni, mert rohadtul szenvedtem ezektől."). Így, aki ilyen szcenáriókban szenved és rosszul van, annak releváns lehet
De egyelőre vonal elengedve, alpine partyplugs & Motosafe, és marad a bódé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #211034 üzenetére
1.8-as es 2.0i is eleg problemas motor tud lenni, hajlamos nagymertekben enni az olajat (dugattyugyuru es szelepszarszimering) amit ha nem orvosoltak/nak idoben a katalizatort is tonkreteszi. A szivosor orvenycsappantyuit mozgato tengely idovel eltlorik es a terelolapat darabjait beszivja a motor, igy jelentosan karosodik a hengerfej, a huvye es a szelepek is.
Plusz ezekben van kettostomegu lendkerek is ha jol tudom (Mondeoban legalabbis van) az sem olcso dolog.Klimat probald ki feltetlen, mert a klimakompresszor is hajlamos behalni rajtuk. Az sem olcso...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #211039 üzenetére
Ha eszi rendesen az olajat akkor fustolni fog, az lathato ha csak csipegeti az nehezebben tetten erheto. Kettostomegu hiba is eszreveheto ha razkodik a kocsi de kuplung kinyomasra elmulik akkor az van oda, illetve hogy ha leallitaskor csattano hangot ad ki.
A vezerlese lancos (1.8/2.0) az strapabiro de nyilvan van az a km aminel mar az is cseres lehet (300k km kornyeke).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz kenwood #211039 üzenetére
600 alatt 1 liter? Ki volt aki átnézte, "rábólintott", ha nem bizalmas? Tény amúgy, hogy nem egyszerű jó szakit találni, mert helyfüggő, nem mindenki dolgozik országosan. Márpedig, ha nem székesfővárosunk körzetében venne valaki használtautót, lehet gond megbízható szakembert találni "független állapotfelmérésre" :\
-
zgospel
őstag
válasz kenwood #211041 üzenetére
"orszagutas elozesnel, zsufolt foutra necces felhajtasnal stb ... legyen nemi plusz kraft"
Attól nem leszel versenyző, hogy néha 3 ezer fölött is használod a motort. Pláne egy szívó benzinest, ami a legnagyobb nyomatékát a felső fordulatszámtartományban adja le. Az említett helyzetekben vissza kéne váltani, és nyugodtan pörgetni a motort 4 ezer fölé, rögtön nem lesz necces az a felhajtás.
Tudom, a legtöbb használót zavarja a magas fordulaton keletkező motorzaj, ilyenkor mindenfélét hisznek, hogy ártalmas, stb, de nem lesz baj. Ártalmas tartományba nem tudod pörgetni, mert letilt Szóval húzasd ki nyugodtan, lesz ott erő.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy ruhás topik
- Windows 11
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen monitort vegyek?
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest