Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szotyika77
aktív tag
válasz ZolkoW #178648 üzenetére
Ennek még rozsda baja sincsen, tényleg patika állapotban van
Sajnos nem kombi, csak ferdehátú, de így is nagyobb mint a micra. Igaz még egy kört nem mentünk vele, hogy milyen vezetni, de tervbe van az is, csak utána tudunk dönteni. A micrának 1.2-es motorja van, az igazi erőmérő a próbakör lesz majd
-
-
parandroid
félisten
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
Tágasabb, kellemesebb, magasabb az üléspozíció, ha valódi egyterűt sikerül kifognod, akkor tolóajtós is. Gyerekkel ég és föld egy kombihoz képest. Nagyon nagy kár érte, hogy kihalt a kategória. Egy jó egyterű a kisbuszos tágasságot, könnyű pakolhatóságot, térkínálatot adja (fotelszerű ülések hátul is, szevasztok!), a teherautós vezetési pozíció nélkül. Hat évig hajtottam egy Mazda 5-öt, előtte G Astra kombim volt. Az Astra csomagtartója nagyobb volt (kivéve fölfelé), a Mazda 5 viszont a hátsó (illetve középső, merthogy volt egy üléssor a csomagtartóban is) olyan teret, és kényelmet kínált, amit azóta sem láttam autóban. Hozzá kell tennem, hogy két személyre, a középső ülés egy jelképes lehajtható fapad volt csak a két normális fotel között. Viszont mindezt kompakt méretben.
keepsmewait: Ha már így szóba került a Mazda 5... Én imádtam, főleg az Astra után, két már felcseperedő (8, 12 éves) gyerekkel, meg két kistestű kutyával. Az Astra G-hez képest űrtechnika (mai szemmel már nyilván nagyon nem), tágas, kényelmes, jól pakolható, mindenhol hozzáférhető, cserébe a nagy doboz miatt kissé sokat fogyasztott (8,5 körül volt a 6 év átlaga), és az 1,8-as, 115 lovas szívóbenzinnel autópályán kissé lomha. Rozsdáról nem tudok mesélni, újan vettem, kb hatévesen adtam le, én sose nézegettem, a márkaszervíz meg sosem szólt, akkor sem, amikor becserélték egy Mazda 6-ra. Mondjuk én nem is használtam sokat (ezért is nem vettem dízelt), olyan 90k km-t tettem bele, amíg nálam volt (volt mellette második autó is).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vzsryl
nagyúr
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
“Nincs” eleje, tehát ugyanolyan hosszúságból sokkal hosszabb belteret tudnak kihozni. Ezenfelül általában külön mozgatható ülések vannak bennük, néha hátul mind isofixes, tehát 3 gyereket egymás mellé be lehet pakolni gyereküléssel, illetve 3 felnőtt is elfér egymás mellett. Ezt semmilyen kombiban sem tudod megtenni. Pl. én most vettem két komolyabb gyerekülést (oldalt plusz hozzátoldott védelem van), és közöttük max 20cm maradt, pedig Superbem van (nem kombi, de ugyanolyan széles, mint a kombi).
Btw. a SUV-ok is ott buknak el, hogy bakancs orruk van, ezért azonos méretek mellett jóval kisebb hely van bennük, mint az egyterűekben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
Amíg nem vettem, én sem értettem.
Nem kell hajoldozni bepakolásnál, könnyű beszállni, magasabban ülsz mint egy kombiban.
Magas a rakodótered, az üléseket ha lehajtod, kapsz egy "egyteret", amiben akár sátrazhatsz is
Magas, nagy buborék, de hasznos dolog.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Paxker315
addikt
válasz ZolkoW #207768 üzenetére
Esetleg nézz Egerben egy megbízható&jó független szervízt, és kérd meg a tulajt, vigye el, vizsgáltassa be, állítson ki állapotfelmérő papírt, fotózzák körbe, a jegyzőkönyvet meg küldjék át Úgymond indikátor is: ha az eladó belemegy, már jó jel. Persze a költségeit Te állod majd.
-
TrollBalint
addikt
válasz ZolkoW #207994 üzenetére
Nekem is a benzineshez húz a szívem, csak azokat úgy vettem észre, drágábban mérik (nagyjából érthető miért), a keret meg remélem tud ez lenni, nagyban függ, mennyiért tudjuk eladni a mostani Insigniát.
Oh, az lemaradt róla, hogy turbos, ami nagyon megtetszett, előzésekhez jól jött nagyon. Nem tudom ezek a Mazdák mennyire jók ebből a szempontból (mármint előzés, mert turbot nem láttam bennük)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
félisten
-
Doki16
addikt
válasz ZolkoW #208063 üzenetére
Sehol nem állítottam ilyet, hogy nem kell karbantartani. Pont leírtam, hogy miket kell minimum megcsinálni ahhoz, hogy jó legyen. Az meg már szomorú, hogy ha valaki azt hiszi hozzá se kell nyúlni. De értem amit mondasz. Ezért volt az, hogy tavaly amikor kerestünk Yaris hibridet, akkor hatot néztünk meg az ország különböző pontjain míg a legnagyobb kilométeres volt a legjobb állapotban Találtam olyat amiben női tulaj fogalma sem volt mi fán terem a karbantartás és 60k km alatt nem volt egy olajcsere sem.
"Egy ilyen hibrid Toyotával kell a legkevesebb karbantartással számolnod."
Itt arra gondoltam, hogy egy Toyota óradíja olcsóbb lesz mint egy BMW-nek vagy VW-nekA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TrollBalint
addikt
válasz ZolkoW #208046 üzenetére
Őszintén szólva, a mostani Insignia kívülről nem tűnik óriásinak (csak nagynak) de mikor parkoltam vele, azért örültem, hogy van radar. De kellett is néha a hely, hogy elférjünk, mikor rokonhoz /-tól megyünk / jövünk
Az Octavias "ok fejtésem" pusztán azon alapult, hogy hányat láttam melletünk elsuhanni, és mennyivel
Közeljövőben tervezünk gyereket, ezért mindenképpen valami nagy csomagtartós autót szeretnék. Az előző S40-esünkkel is elégedett volna, ha már akkor csomagtartója van (méretre azt hiszem 430 liter volt) az elég tud lenni. (remélem )
Mindenesetre ma tervezünk menni megnézni egy Mazda 6-ot, abból kiderül az lesz-e, de pont ma találtam hibrid V60-at picit olcsóbban. És ez úgy néztem pont a megbízható motorú.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
slett27
addikt
válasz ZolkoW #208661 üzenetére
Kintről behozott, nyilván megtekerték mielőtt behozták. Carvertical tényleg le tudja követni alvázszám alapján mi történt a kocsival mielőtt "honosodott" ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz ZolkoW #208661 üzenetére
akkor az meg a TDDI motoros
de amugy pont ezt mondtam
20+ ev koruli adagolos dizelnel egy rendes felujitas meg pados bemeres 2-300k-s buli
...es egyre kevesebben foglalkoznak vele
vmihez mar potalkatreszt sem lehet rendelni
CR dizelnel regebbi technikat nem eredemes venni martöbb drón kell ;P
-
-
slett27
addikt
válasz ZolkoW #208723 üzenetére
Végig is lesz járva ismét. Úgy érzem 1.1M körül teljesen mindegy mit veszek csak az állapota legyen vállalható. És lehet nem dízelt kellene. Volt egy Ford Focus itt Tatán 990-ért aztán majdnem bedőltem. Mondom mi az a DPF a végén. Aztán aza részecskeszűrő.
Azt nem értem akkor minek a katalizátor ? Vagy ez a katalizátor ? Ehhez v 1.0 vagyok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz ZolkoW #208889 üzenetére
nekem a dizel 147 a CH forgalmija szerint Euro3-s volt, mert amikor forgalomba helyeztek ott, meg nem volt az Euro4 hatalyban
de a 937A5000-s motorkod mindenhol Euro4-kent szerepel amugy, a magyar muszaki vizsgas adatlapjara meg csak atmasoltak a CH-s adatot, nem is nezte meg a NKH minek felel meg
szoval irtam a FCA-nak egy email-t, hogy szerintem hibasan vettek fel a muszaki adatlapra ezt, es adnanak-e egy igazolast erre
kertek par nagyfelbontasu kepet a motorterrol teliben, a firmatablakrol kozelrol
par nap mulva jott is egy ajanlott level egy FCA fejleces papperral, hogy az FCA hivatalosan igazolja, hogy a gyartomuvi adatok szerint ez az alvazszamu auto ezzel a motorkoddal az ujabbik emisszios normat tudja, besorolasi osztaly ez, minosites az stb
erre mar az NKH kiadott mar egy kijavitott muszaki adatlapot, es az alapjan lett a forgalmi kiallitva
ez az FCA-nal akkor teljesen ingyenes volt, mas gyartoknal ezert kellhetett fizetni 10-25k-t is
es ezt DPF nelkul is tudja eztöbb drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz ZolkoW #210024 üzenetére
PTC (keramia-felvezeto) futoelem van beepitve a legtobb dizelbe.
A fel millas kulonbseg konnyen el tud menni egy regi/sokat futott dizel szervizelesere.
Nem azt mondom hogy feltetlenul rossza valasztas a dizel, de azt az osszeget tartalekban kell hagyni, nem "lehet" vele szabadon gazdalkodni... -
JackFeryll
őstag
válasz ZolkoW #210177 üzenetére
0-70-től dinamikusan közlekedni tudó kis bevásárló autó kéne ha csúcson kívül is autózik az ember.
Meg kell nézni tényleg olcsó-e egy ilyen autó: már egy elektromos robogó is 1.5-2M közt van bőven, egy ilyesmi moped meg 3-4M. Ahhoz meg azért nagyon keveset tud. Persze egy kisautó minimum a duplája.
Ezeket harmadik "autónak" fogják megvenni a gyereknek iskolába járni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz ZolkoW #210517 üzenetére
jobban felszerelt modellekben szokott lenni a vizkorben par futogyertya, ami a elektromosan melegiti a vizet
vmikor ez kerheto opcio a prolibb kivitelekbe is
pl egy idoben a Renault 1.9dCi-kben mindben benne volt ez, viszont az 1.5dCi-kbe csak akkor, ha kertek beleGrande Punto 1.3 JTD is lassan melegiti a vizet, de annal volt egy olyan frutti 30k-s opcio, amikor a klima modulban van egy u.n. heater matrix es az a szellozon bearamlo levegot(!) melegiti elektromosan
ez az opcio a benzinesekbe is kerheto voltilyen-e [link]
szoval ahol az auto beinditasa utan 15-20sec-l mar langyi levego aramlik a szellozokon, ott lehet gyanakodni, hogy nem a hutovizzel futik meg azt a beramlo levegot
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz ZolkoW #210517 üzenetére
Megesküdni nem mernék rá mikortól, de talán euro 5 óta már kb minden dízelben van motorfűtés (benzinest nem tudom). Ez azért szükséges, mert a modern motorok, főleg a dízelek jóval kevesebb hőveszteséggel dolgoznak, lassabban melegednének be enélkül, jóval tovább tartana a hideg üzem, és a felhasználó is örül. Ezek lehetnek elektromos vagy kályhás megoldások is, és elvileg csak hideg időben kapcsolnak be.
#210518 mustang08 turbódízelnél szerintem még épp élhető a 90 lóerő egy ekkora autóhoz, de egy szívóbenzin 90 lóval kb az lenne amit írsz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Sorozatok
- BestBuy topik
- Háztartási gépek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest