Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bdjg
újonc
Sziasztok
Első kombi autóra szeretnék beruházni, főleg pályán használnám és egyéb vidèki utakra meg persze minimálisan városban is. A plafon 4M körül lenne és eddig kb max 7 éves autókat böngésztem.
Eddig amit jobban figyeltem az a C’eed, Hyundai i30 v i40, illetve láttam elvétve Mazda 6ot is. Benzines párti vagyok de dízeltől sem zárkózok el de nem ismerem melyik motorokat kell messziről kerülni.
C’eedrol olvastam, hogy a futómű nem valami jó, a Mazda meg drága ha bármi baja van (bár melyik nem az ).
Toyotakat is néztem de a belső nem valami megnyerő.Esetleg ha tudnátok segíteni a döntésben vagy ajánlani valami mást akar azt koszönöm előre is!
-
bandus
veterán
válasz rbalint88 #186396 üzenetére
ebben egyetértek, és ebben az esetben én is de használt autóra inkább olyan 4.5 körül lőttem be a keretet, aztán majd meglátjuk, hogy ezért találok-e olyan aurist ami tetszik, vagy sem (a fontos kritériumok a FL, kombi és bi-led). ha nem akkor vagy más autó lesz, vagy emelni kell a kereten.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ha beveszi a gyomrod a küllemét, akkor jó az Ignis, de ha nem kell a magasépítés, akkor inkább Swift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #186393 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Új dízel Dacia?
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186387 üzenetére
Toyota M0-nál én 90k-t tudtam alkudni nagyjából ugyanebből a kocsiból (csak kevesebb kilóméterrel). Akkor azt jó árnak tartottam, ugyanolyan kocsi volt fent 3-400 ezerrel drágábban is fent.
Auris hsd elég kelendő, ezt ők is tudják, de a mostani helyzet miatt bármi lehet. -
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #186387 üzenetére
A márkakereskedéseknél az új autóknál nyílt titok, hogy valójában mennyit alkudhatsz, mivel ebben nagyrészt egységesek, de használtaknál szerintem ezt nem lehet konkretizálni. Toyota topikban kérdezz rá erre a kereskedésre, ott nagyobb eséllyel ismerik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bandus
veterán
toyota sakurával van valakinek tapaszalata? van náluk egy jó kis auris 5.3-ért (https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_1_8_hsd_selection_automata_1_tulajdonos_mo-i_bi-led_kamera_park_assist_tss-15618445) de ennyit nem áldoznék rá. van-e mondjuk toyota téren olyan rugalmasság a kereskedőkben, mint vw/skoda/opel vonalon? nyilván ez ott dől el, de ha ebből 100k alku reális csak akkor nem rabolnám senki idejét.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186383 üzenetére
Nekem is csak 83 tagú a ménes, de szerencsére szopóbenzinhez képest elég alacsony fordulaton megvan a csúcsnyomaték (119 Nm @ 2800 1/min). A 0-100 papírforma szerint 11,9 sec.
A WagonR-ünk azért jobban megy, jóval pörgősebb is az M13A, plusz a 93 lóhoz csak 930 kg társul, ~10 sec körül el is éri a 100-at. A Honda meg vagy 200 kilóval nehezebb.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #186383 üzenetére
Türelmes ember lehetsz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #186381 üzenetére
Nem tudta, hogy racse van majd a szervizkiállás (gyertya csere) és tankolás alatt behozza a lemaradást
Most nézem, 16.8 s a 0-100. Golf nekünk valami 19 körül van, ahhoz képest teleport Fiat 12 s, de ugye limp mode-ban került hozzám, külön élmény volt először csak hibakódot törölve, aztán végül vákuumcsövet javítva az összeterelt ménest kipróbálni, de hamar meg lehet szokni. Ezért jó a lassabb autó, könnyebb értékelni a másikat. Mondjuk cégnél is vezettem mindenfélét, személyautóban talán a Logan MCV 1.2 szívó 73 lóval volt a legkevésbé dinamikus, de alapból 1.4 TDCI (70 LE) Fiesta volt a járkálós autó akkor, azzal is elvoltam, pályán volt csak kevés, de ott is kellemetlenebb volt az 1.2 szívó Clio, benzinesként zavaróbb volt a magas fordulat. Illetve kisteher vonalon a Fiat Fiorino volt aránylag kicsi motoros jószág (1.3 Multijet 75 LE), és a Transporter 83 lóval sem volt versenyautó. Valahogy elvagyok, akármit kell vezetni, egyelőre jobban foglalkoztat a költség oldala - olasz kocsim is úgy lett, hogy adódott a lehetőség, aztán végső soron mindnek van előnye és hátránya, csak ugye ki-ki máshogy ütötte be a fejét
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186380 üzenetére
A fejedről jut eszembe:
Az imént elvittem anyumat dolgozni, és hazafelé ment előttem egy Lupo SDI. Hogy az milyen tetű lassú! A Jazz sem egy racsekár, de azért na. -
molnarpeter
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ilyen futásra már inkább néznék egy plug-in hibridet, főleg, ha töltés megoldható mindkét ponton. Tudom, nem új
-
tboldi
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ha meg tudsz barátkozni a hátuljával, akkor hajrá! A leírt igényeknek simán megfelel.
Nem tudom, Swiftet még lehet-e kapni ilyen áron, még az jöhetne szóba.
-
tatararpad
őstag
Új Suzuki Ignisről vélemények? Napi ingázás, 60 km vegyes, kilométerben inkább főút, viszont városban is sok időt eltöltve. Évente max párszor hosszú táv. Utasok poggyászain kívül semmi különösebb teherszállítás, szintén ha évente max egyszer el kell hozni egy hűtőt utánfutón. Kis fogyasztást és olcsó fenntartás reményében legalább 10 évig. Vagy másmilyen új autó maximum 4 millióért?
-
footy
addikt
válasz zeus_2k14 #186371 üzenetére
A C5-ot jol gondold meg. Nekem 2napig volt, de a legjobban akkor orultem neki mikor visszavette az elado. (a kocsinak volt felig meddig rejtett hibaja is)
A probaut alatt nem jott ki hogy a hidro autopalyan olyan hogy tengeribeteg leszel tole, 1db uditos palackot sem tudsz lerakni kenyelmesen. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Anyumnak most egy total fapad (ertsd szervokormany es ennyi) 2007-es 1,4 8 szelepes benzines PUG 206-osa van. Ujan vettuk, 13 eve nalunk van.
Muszakilag mostansag szepen rendbetettuk, de esztetikailag nem egy nagy elmeny, foleg hogy volt vele egy kocc is, igy az elejen nem igazan gyariak az illesztesek...
Tovabba a mindenfele komfortelektronika es klima hianya is egyre inkabb zavarja az idosodo edesanyam.
Olcso, de ismert megoldaskent Citroen Xsara Picassot neztem neki, 1,6 8 szelepes benzines motorral. Nem egy Fittipaldi auto ez sem, de legalabb magasabb, jol pakolhato es van klima, el. ablak, hasonlok...
Mennyire erheti meg a valtas? Szerelo van hozza, tipushibak ismertek, magat a technikat egy sima Xsaraban en magam is hajtottam, azota haveromnal szolgal, sosem hagyott cserben.Koszonom a valaszokat!
Üdv, Balázs
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Off kérdés.
Tervezek venni kb 3-5 hónap múlva egy 2011-es Citroen C5 2.0 HDI autót. Szerintetek, az áruk megy majd fel, vagy inkább majd esik? Vagy már csak lejjebb fog menni?
Gergő
-
őstag
A PSA 1.6 VTi motorja tényleg annyira szar, mint a hírneve fémjelzi? Neten főleg rémtörténetek terjednek róla. Árulnak egy vezetett szervizkönyves, gazdagon felszerelt Peugeot-t. A 4 sebességes automatával megfejelve lehet a totál szopás kategória. Gondolom ez a 4 fokozat pont a semmire sem jó kategória. Pedig szép.
-
pècsimunkás
addikt
válasz máyköl #186362 üzenetére
A kategóriájuk ugyanaz, arra gondoltam.
A Mondeo és a Passat elég nagy, valóban, de akkor is középkategóriások, mint ahogy az Alfa 159 is az.Az én Aurisom is kisebb- belül biztosan, mint egy 9.gen Civic, mégis egy kategória. Az alsóközépkategóriából Octavia lóg ki felfelé, elég rendesen, mint ahogy a Superb a középkategóriából.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
máyköl
veterán
válasz pècsimunkás #186357 üzenetére
Nem nagy autó a 159. Mondeo, Passat, Avensis biztosan nagyobb, Accordot passzolom.
sch_a: fb csoportba érdemes belépni, annál hitelesebb képet máshol nem kapsz. Nem egy teljesen igénytelen autó a 159, jönnek néha dolgok amikkel foglalkozni kell, de általában ezek apróságok (tipikus hiba pl. a féklámpa kapcsoló vagy a map szenzor cseréje), mindkettő bruttó 3 perc házilag, és 4-5ezer Ft. -nál nem drágábbak az alkatrészek.
Nem egy megbízhatatlan autó, pont azt szokták mondani hogy eléggé németes már műszakilag, és nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai szívatásai. -
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #186357 üzenetére
De, mind a középkategóriába tartozik, de egy mondeohoz képest mégis szűkös lehet a 159.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz sch_a #186353 üzenetére
Alfás szakemberhez vinném el mindenképpen átvizsgálni, ő tudni fogja mit kell rajta nézni. Pl. Olman Zsolti, D.Z Tuning, Csörgő Autószerviz, vagy Czabán Berci.
Jellemző típushiba pl. a hátsó rugó törése, ajtók kattogása (ajtóhatároló cserével orvosolható, de elég macera), M32 féle Opel váltó csapágy hibája, olajpumpa tömítés halála. Meg persze a szokásos dízel alkatrészekre figyelj (lendkerék, egr, dpf, porlasztók).
A bölcső is szeret rohadni, ha időben észreveszed, akkor még olcsón javítható.
Fl -t néznék igen, több típushiba is javítva lett, és könnyebb is lett az autó (nem kellőképpen, de ez is valami). De ha az említett 2.0jtdm motorral nézed, amit a leginkább ajánlanak, akkor biztosan fl -t veszel.
-
8th
addikt
válasz csibor #186307 üzenetére
Ennyiből én vennék egy közepesen jó állapotú Golf 4/Octavia I kombit oldschool adagolós tdi motorral öt kiló körül + adnék neki egy korrekt nagyszervizt.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
sch_a
addikt
válasz MunezXBK #186344 üzenetére
Huhh, köszi a sok tippet! Mondeo-val szemeztem, de arra jutottam, hogy nem kell akkora autó. Accord dettó, az Avensis meg uncsi. Golf meg túl sok van a környezetemben, meg nem is tetszik. A Focus-nak meg valahogy irtózok a belterétől.
Az a baj, hogy nagyon tetszik külsőre a 159, de a mostani autómat is így választottam (Mazda 3), aztán szépen elrohadt alattam...
(#186346) máyköl
Ez lett volna a következő kérdésem... Köszi![ Szerkesztve ]
-
sch_a
addikt
Sziasztok!
Tömören: ha a 1,5-2milliós ársáv lenne becélozva, ti vennétek 159-es Alfát?
Nem túl nagy és nem is túl kicsi autót keresek, manuális 6 fokozatú váltóval és élhető motorral, hogy lehessen normálisan/kényelmesen pályázni is vele, akár hosszabb utakon is.
Először A4-eket néztem, de a negyedik generációsból nem hiszem, hogy találnék értelmes példányt ebben az árban. Esetleg valami más ötlet?
Köszi! -
molnarpeter
nagyúr
válasz Kos 7 #186338 üzenetére
Nagyobb autót hatványozottan dízellel vesz a nép, normálisan mozgatja és emberibb fogyasztás mellett. 2.0 HDI jó konstrukció alapvetően, de user oldalról nyűg, hogy FAP folyadékot kell külön tölteni, Fordban anélkül vannak ezek a motorok emlékeim szerint, egy ránézést megér az a kínálat is.
-
Kos 7
tag
Sziasztok!
Szüleim keresgélnek még mindig egy nagy, jól rakodható autót. Benzines felé húznának, de nem annyira jó a kínálat, a vágyott típusokban.
Dízelben a 2.0hdi milyen? Úgy rémlik, hogy nem rossz konstrukció, de örülnék egy bővebb véleménynek róla Pug 5008 jött szóba legutóbb, arról is szívesen fogadok hideget, meleget. -
po1son
addikt
Sziasztok, Érden lévő Buggy car nevű kereskedésről van valakinek pozitív/negatív véleménye?
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
aero.
veterán
válasz Skeleton01 #186335 üzenetére
180, 180k, 200, 200k, 230k az ugyanaz. A 320 viszont egy bitang jo motor, azt tudom ajanlani.
A 430 az sima 4.3, 3 szelepes agyonuthetetlen, termeszetesen csakis hobbi celokra Sokkal dragabbak is, mint egy polgari verzio.
Volt es van amugy M111-em, a volt az egy 230 szivo volt, 175 ezerrel, annak semmi baja nem volt. A 180-as viszont mar csorog 230-nal.
[ Szerkesztve ]
-
Skeleton01
aktív tag
válasz aero. #186334 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Az E430-at már soknak érezném, az gyakorlatilag a kisebbik csúcsmodell E55 AMG kevésbé felpiszkált V8-as motorját kapta? Dízelt az itthoni használt piacról pedig gondolom orosz rulett.Ill. jól gondolom akkor, hogy a W208-as CLK, kis köbcentis, kompresszoros motorjai sem mentesek az általad leírt problémáktól? Abból esetleg a 320-as, második autónak ajánlható?
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Skeleton01 #186333 üzenetére
"Méltán híres M111"
Igen, mondjuk arról, hogy elszakad benne a lánc, de előtte lefogazza a 2 fogaskereket, aminek darabja 200k és kettő van belőle Ebben is a lánc csörög-kopog szerintem. Azt sem tudom, hogyan lett 186 lóerős, ez a motor 163-at tud. Légtömegmérő típushiba, a gyertyák sem bírnak sokat és hangos a motor alapból. Maga az autó egyébként jó, a karosszéria bajokat leszámítva. Ilyet csak E430-ban vagy dízelben vennék, csak azok már lassan utolérik a Hubble űrteleszkópot. Csak megsúgnám, hogy a gyári olajcsere periódusa 7000 km.
[ Szerkesztve ]
-
Skeleton01
aktív tag
rbalint88: Az lenne a B terv, hogy a jelenlegi, már idősödő, de nagyon vigyázott (egykoriban újonnan vásárolt, távol-keleti gépezet) marad napi autónak, és hobbi célra egy szép W208-as CLK, ami a linkelt E-osztály kupé verziója, viszont az előző C-Klasse (W202) műszaki alapjain. Tudom, sokaknak nem tetszik ez a formaterv, nekem viszont mai szemmel is szép és arányos autó mindkettő, nem zavar semmilyen esetleges pejoratív sztereotípia.
bandus: Tényleg nagyon korrekt, őszinte hirdetés, ugyan akkor mégis érzem a tüskét, hogy egy ilyen megbízható(nak tartott) motort, hogy sikerült ilyen állapotba hozni. (Aztán volt olyan ismerős is, aki azt tanácsolta, hogy ne hezitáljak csapjak le rá, ha a legrosszabb esetben motorcsere szükséges, akkor sincs probléma, mert a fent említett ráköltésre szánt összegből beépítéssel, engedélyezéssel együtt is megvan minden).
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz Skeleton01 #186330 üzenetére
nekem nagyon szimpatikus a leírása, többet érdemben nem tudok hozzászólni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz Skeleton01 #186330 üzenetére
ennyi pénzből ilyen kategóriájú autót inkább hobbi célra vegyél. pár százezernél biztos többet fog elkérni az első év alatt.
-
Skeleton01
aktív tag
válasz dome29 #186329 üzenetére
Sziasztok!
Érdekelnének a vélemények az alábbi Mercedes W210-zel kapcsolatban. Elsősorban napi, rövid távú munkába járós autónak, alkalomadtán családi kirándulások is szóba jöhetnének vele, egy márkatulajdonos körökben megbízhatónak tartott motorral, előélete nem rossz, az olaszországi múltja miatt pedig nem gondolnám, hogy a típusra jellemző rozsdásodás komoly karosszériamunkát igényelne, megjelenése, belseje is teljesen kulturált, viszont a bökkenő, hogy a motor csúnyán kopog, a tulajdonos szerint hidrotőke problémás (mellékelt egy videót is a motorhangról). Kisebb utánaolvasással kiderült, hogy elképzelhető, hogy nagy gond van az erőforrással, ha huzamosabb ideig hanyagolta a jelenlegi / korábbi tulajdonos az olajcserét, komoly kopásokat is okozhatott (bár a hirdetésben szerepel, hogy nem "eszi" az olajat. Megérheti ebbe a projektbe beleugrani, vagy nagyon lutri? Nyilván néhány száz ezer Ft természetesen bele lenne kalkulálva a javításra, de az autó jelenlegi árát megközelítő összeget semmiképp nem szeretném rákölteni, annak ellenére sem, hogy megmentésre érdemes darab benyomását kelti.[ Szerkesztve ]
-
dome29
aktív tag
Sziasztok
Cls 320cdi-ről mi a véleményetek?
az első szériàta gondolnék , a banán clsre
mennyi km.-rel érdemes még ezeket kb megvenni?
Kinézett alany egy 220e kmes vezetett szkönyves(elvileg)
igazából főként városban menne, benzinest sokan szídják ezért gondolkodom 320cdiben.
mennyire szervízköltségesek?Köszönöm
Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
csibor
addikt
-
Dare2Live
félisten
Jól leírja az egyterű előnyeit....
de ha vki ebből él, megvannak a kapcsolatai, cikket ír használt autóról nem tudom miből állna egy/két Kia szakit felkeresni, megkérdezni a hibákról, nem csak a népitéletet 1h alatt átlapozni...Engem pl tényleg érdekelne, hogy az 1.4 lánc/láncfeszítő probléma meddig érinti az 1.4et. Ceedes cikkből de Vengaban is az van. Az első évjáratokban a láncfeszítőkkel adódott probléma, amit a gyár orvosolt. 5W30 teljesen szintetikus olaj használatával nincs gond vele, a 10W40-es kenőanyag nem felel meg a motoroknak.
és esetleg bár nem találkozok vele 1.6 gammat is érinti?De ott a cikkben említett Az erőátvitelben a kuplung kinyomócsapágyára detto meddig kell figyelnk minden modellnél! Elég lehet utólag bezsírozni, de nem egyszer csak a csere hozott megoldást. ez is tipushiba sok régi Venga/IX20at érint. Újakat elvileg nem. Elvileg mert lehet még csak nem jött ki. Erről se írt semmit. Meg van még pár kis ezaz amit ha megkérdezett volna egy két 10éve Kia/Hyundai szervizest le lehetett volna írni és akkor tényleg sokkal-sokkal hasznosabb cikk lett volna.
Had ne mondjam mennyivel többet ér a vezess.hu-s cikk nekem... vagy annak aki ilyet akar használtan venni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#29899008
törölt tag
Sziasztok,
Ford Focus vásárlásán gondolkodom... 1.8 TDCi mennyire számít megbízhatónak?? -
Dare2Live
félisten
válasz GIJoe #186317 üzenetére
"1,2 létére tudja a 90 lóerőt és olyan erő jön belőle elő, ha csak egy kicsit megprögetjük, hogy a szomszédos autósoknak leesik az álla. A hegyalja úton 3-ban úgy megy felfelé, hogy kevesen tartanak vele lépést! Mit tud akkor az 1,4-es???"
Értem én jobb fajta 1.2es szivó de itt azért elmosolyodtam, hogy mennyire vadul efogult a hsz irója.
2010ben nemtudom mi volt. 2019 év végén nálam ár/értékben Jazz nagyon kipottyant. pl must have extra volt a digit klíma. Jazz 1misivel drágábban tudta csak Eleganceban volt.
A magic seat ülés jó, hogy jó de nekem mire. Ellenben a csúsztatható sor két kisgyerek meg egy 16xcmes feleség mellett tényleg előny. Itt megint személyed, Jazz 360literrel indul Venga 430al. És én azért cseréltem mert nagyobb kellett.
Fogyasztásban a jazz tényleg jobb 1literrel de DI és DPFes.
A 3 vs 7év garancia se mindegy.
És bár ez szubjektív de kényelembe is jobbnak éreztem a Vengat.Amúgy Venga mellett még az SX-4Scross játszott. Akkor az a digit klíma, ülés/kormány fűtés verzióban (Gl+) 5misi volt. Viszont a 140les turbo motor+android auto + 10év garancia az valós előny volt Vengaval szemben. Jazz mellet nem szólt semmi. Ár/értékben versenyképtelen volt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tboldi
nagyúr
-
csibor
addikt
válasz molnarpeter #186313 üzenetére
Évi ~ 10000Km alapvetően rövid 2X15km távra. Pakolásra is kell, de nem szeretnék nagyot. Megane 1 1.6 16v vált. 6-7l közt megáll. Ha nagyjából ezt hozza a következő, nekem megfelel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186312 üzenetére
Milyen használatra kellene, milyen hosszúak a rendszeres utak, mennyi az éves futás?
G Astra 1.7 DTI sem egy ördöglakat, adagoló probléma lehet (pár tizes kategória, egyszeri költség), illetve rozsdát érdemes megnézni.
1.9 SDI van a családban, bár nem Fabia. Kb 120 ezer km-t raktunk bele, 300 ezret elkerülte a km. A motornál a következő dolgokra kellett költeni meghibásodásból kifolyólag:
Na most ehhez képest egy benzines úgy kezdődik, hogy gyertya csere és másfélszeres fogyasztás. Egyébként 280k körül kapott egy kuplungot (egytömegű, konkrétan az az alkatrész, mint benzinesnél), és volt akkortájt vezérlés cserélve, utóbbi szettől függően 150k km/8 évet is bírhat. Adagolós motor, üzemanyag rendszer nem romlik el, ha mégis baja lenne úgy 500k-1m km körül, akkor egy Deák nagyjából betakarja az alkatrész költséget. TDI-k sem elromlósak, sok évre tervezve még úgy is megéri, ha egyszer kér egy lendkereket vagy turbót, de SDI-ben semmilyen ilyen para-faktor nincs, filléres autózás netovábbja, ha megelégedsz pályán a 120-as tempóval
[ Szerkesztve ]
-
csibor
addikt
Köszönöm a válaszokat! Használt dízel-töl picit tartok. Fabia nem rossz ötlet, nem túl nagy, de mégis tudok pakolni. Ami idáig biztosnak tűnik, baromira semmit sem ér a pénz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186307 üzenetére
Golf/Octavia 1.6 MPI vagy 1.9 TDI ami még DPF nélküli (105 lóval mindkettő), esetleg 2.0 TDI (140 lovas BKD motorkód), vagy Octavia Tour (régi kasznis) akármelyik motor, bár az 1.4 gyenge hozzá...
Focus 2 esetén rozsdát talán picit jobban kell nézni, mint a konszernnél, 1.6 100 lovas benzint nézném, az erősebb 1.6 bonyolultabb technika.
Fabia 1.4 16V vagy erősebb, de nekem abban a kasztniban az 1.9 SDI a kedvencem, 4-5 literrel kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
-
csibor
addikt
Sziasztok!
1000000 + sallang a keret. Ami nekem tetszene clio grandtour 1.2. De ide kevés a pénz, pici a választék. Inkább ötleteket szeretnék kombi téren, mit érdemes nézni. Elégé leragadtam Renault, Dacia vonalon. Esetleg tudtok mást ajánlani.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #186300 üzenetére
Ezek közül én az olcsóbbik Osramot használtam és nagyon jó fénye van. Teljesen legális és egyszerű a bekötése.
Valamennyi előrelépést tudnál elérni talán, de ami igazán nagy előrelépés lenne neked az egy hibrid vagy plug-in hibrid. Korban tudnál most csak előrébb lépni a kereteddel, de megbízhatóságban nem biztos. Sajnos drágult a piac és 2,5 millióért Focus kategóriában nem lennél sokkal előrébb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest