Hirdetés
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
gzbotii #170763 üzenetére
Nem is az épkézláb állapottal van a baj hanem a felszereltséggel. Rengeteg a szervó és klíma nélküli példány én ezek nélkül biztos nem venném meg mert a 165-ös gumi ellenére rendesen bele kell kapaszkodni a kormányba parkoláskor vagy lassú araszoláskor. Klíma meg ugye alap. Itthon persze jó magyar szokás szerint leszedik a gyári magnézium felniket és lemezkerékkel meg rendesen megtekert órával adják tovább. Én azt mondom kintről kell hozni egy jól felszerelt (szervó, klíma, esp, oldal lufik...) sérülésmenteset saját célra. Lehetőleg váltóhibásat mert az nagyon olcsó kint. Az ottani pl. német szervízdíjak mellett senki sem fog megjavíttatni egy olyan kis értékű autót ami eleve csak korlátozottan használható pl. a városi kitiltások miatt. A regisztrációs adója nevetséges 20k. Nyugaton mindenki szabadulna mivel fújjdízel és csak Euro4. Ha váltó robot probléma van vele az olcsón néhány tízezer forintból gyógyítható, ha beüt a kemény gebasz akkor már eléggé zsebbenyúlóssá válik a sztori de még ekkor is megáll 300k környékén a történet. Ez esetben A-tól Z-ig minden fel lett újítva a váltóban. A váltó szétborítva csapágyazva hézagolva, robot teljesen felújítva minőségi alkatrészekkel, új kuplung készlettel összerakva, hozzáértő műhelyben munkadíjjal számlával garanciával. Ekkor elmegy újabb minimum 250-300 ezret. Időnként egy alapbeállítás és hatvanezrenként egy olajcsere kell neki. És fogyaszt 2.8 - 2.9 litert százon városon kívül. Legjobb ingázós autó. Megveszel 1000-1200 euróért egy váltóhibásat azt 400euróért leteszi a tréler a házad előtt. Vásárlás utáni kötelező szervizt nem számolom mert az használt autó vásárlásnál amúgy is alap. Váltójavítás, honosítás, biztosítás formájában rádobsz még 400ezret és legrosszabb esetben 900k-ból (jobb esetben 700k-ból) van egy patika állapotú, jól felszerelt, frissen leszervizelt üzembiztos autód ami vegyesben 3,5 litert fogyaszt. És nem ám holmi gyakorló elmebetegek által kitalált totál irreális norma szerint hanem ténylegesen kint az utcán a valós forgalomban. Most, hogy ez sok-e vagy sem azt mindenki döntse el maga. Mivel jól ismerem a típust szerintem nem az. Más szerint meg az. Nekem eszembe sem jutna mást venni évi 38k kilométeres futásra mert ennél nincs olcsóbban üzemeltethető autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rendszergazda topic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Milyen SSD-t vegyek?
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Nyaralás topik
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X270 (15) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest