Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
8th
addikt
Nem is az épkézláb állapottal van a baj hanem a felszereltséggel. Rengeteg a szervó és klíma nélküli példány én ezek nélkül biztos nem venném meg mert a 165-ös gumi ellenére rendesen bele kell kapaszkodni a kormányba parkoláskor vagy lassú araszoláskor. Klíma meg ugye alap. Itthon persze jó magyar szokás szerint leszedik a gyári magnézium felniket és lemezkerékkel meg rendesen megtekert órával adják tovább. Én azt mondom kintről kell hozni egy jól felszerelt (szervó, klíma, esp, oldal lufik...) sérülésmenteset saját célra. Lehetőleg váltóhibásat mert az nagyon olcsó kint. Az ottani pl. német szervízdíjak mellett senki sem fog megjavíttatni egy olyan kis értékű autót ami eleve csak korlátozottan használható pl. a városi kitiltások miatt. A regisztrációs adója nevetséges 20k. Nyugaton mindenki szabadulna mivel fújjdízel és csak Euro4. Ha váltó robot probléma van vele az olcsón néhány tízezer forintból gyógyítható, ha beüt a kemény gebasz akkor már eléggé zsebbenyúlóssá válik a sztori de még ekkor is megáll 300k környékén a történet. Ez esetben A-tól Z-ig minden fel lett újítva a váltóban. A váltó szétborítva csapágyazva hézagolva, robot teljesen felújítva minőségi alkatrészekkel, új kuplung készlettel összerakva, hozzáértő műhelyben munkadíjjal számlával garanciával. Ekkor elmegy újabb minimum 250-300 ezret. Időnként egy alapbeállítás és hatvanezrenként egy olajcsere kell neki. És fogyaszt 2.8 - 2.9 litert százon városon kívül. Legjobb ingázós autó. Megveszel 1000-1200 euróért egy váltóhibásat azt 400euróért leteszi a tréler a házad előtt. Vásárlás utáni kötelező szervizt nem számolom mert az használt autó vásárlásnál amúgy is alap. Váltójavítás, honosítás, biztosítás formájában rádobsz még 400ezret és legrosszabb esetben 900k-ból (jobb esetben 700k-ból) van egy patika állapotú, jól felszerelt, frissen leszervizelt üzembiztos autód ami vegyesben 3,5 litert fogyaszt. És nem ám holmi gyakorló elmebetegek által kitalált totál irreális norma szerint hanem ténylegesen kint az utcán a valós forgalomban. Most, hogy ez sok-e vagy sem azt mindenki döntse el maga. Mivel jól ismerem a típust szerintem nem az. Más szerint meg az. Nekem eszembe sem jutna mást venni évi 38k kilométeres futásra mert ennél nincs olcsóbban üzemeltethető autó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban