Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
"Azért mert úgy kell beakpcsolódnod a forgalomban, hogy azt semmilyen módon ne zavard meg."
Feltalálták az egymondatos kreszt a biztosítok.
Már bocs de ez nem tűnik másnak mint egy biztosítos szarnak amit a hülyékkel akartatok, meg gondolom etettetek is meg sokszor, hogy ne kelljen fizetni.
Nincs agygörcs. Kresz van paragrafusokkal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #13091 üzenetére
Nem, most is vannak motorok kettőstömegűvel és kiegyenlítő tengellyel is egyszerre.
pl 1.4 TDI, 2.0Tdi. A kiegyenlitő tengely az egyenletes járásért felelős, a kettőstömegű, meg a vibrációktól óvja a váltót.
Lényegében az ALH, AFN, AHF, ASV, AGR kódú motorok alapja ugyan az, csak az adagolóban, turbóban befecskendező rendszerben különböznek. Egyikben sem volt soha kiegyenlitő tengely. a gyengébbeket gyártották egytömegűvel, később kettőstömegűvel is. Az erősebbek mindegyikében van kettőstömegű, elvétve akad gyári AFN egytömegűvel.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #13089 üzenetére
Tudom, hol abban a kiegyenlitő tengely??? Minek is lenne. Az első pár darab egytömegűvel volt, mint a 66kW, utána ment bele a kettőstömegű. Én még nem láttam kiegyenlítő tengelyes AFN-t, sőt az újabbakban sem volt. A PD- nél kezdtek ezek divatba jönni, de csak a 2.0 Tdi-ben.
-
-
-
-
8th: Természetesen csak olyanról beszélek amit meg tudok támogatni. Ha az 1 ember értékítélete, v fórumos infó, akkor az. Bár ha jól láttam a végén 1et értettél velem: a 90 lovas tdi a legjobb
hobizoli: olyan autó nincs amit nem lopnak. Ezen az alapon itthon senkinek nem kellene venni fauvét....sőt autót sem, mert a közlekedési balesetek legnagyobb részét autóval szenvedik el
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #13002 üzenetére
De B+ akarmiert ott is allhattal akar es azt lathatta, de Te meg amikor 60m-re van toled, akkor kezdesz csak forgolodni, akkor mi van? A fout az fout, es elonye vana buszmegallo obollel szemben.
Ezena kepen meg 300m-re nem latni el az hóótttziher, nezd mar meg mekkora treller, 7.5m hossza, azt kepzeld oda 39x meg, na az 300m tavolsag.
-
-
VR6-Fan
veterán
no offens, tuti más a csapágyazás? mert a csapszeget elhiszem, de nem hiszem hogy csináltak másik főtengelyt hozzá, bár lehet tévedek és én lennék túl zsidó a vw helyébe
azt a kutya fáját... akkor tényleg nagyon cidri anyagból kell hogy legyen hogy megérte újat tervezni, mint hogy kifosson egy fajtát és az egész pd nyűgöt arra építse.
-
válasz
bitpork #13056 üzenetére
Aha. Tehát egy ember beszámolójára hagyatkozol aki bevallottan agyatlan stílusban közlekedik. Gondolom az autójára is roppant módon vigyáz azért lett hengerfejes 2x is a motorja. Én eddig soha nem láttam még hengerfejes pdtdi-t pedig volt szerencsém pár extrém módon átfaragottat is megvizsgálni. Viszont két embertől is olvastam, hogy egy sima chiptuning miatt tönkre ment a motorjuk (115lovas pdtdi, hajtókartörés mindkettőnél). 115lovasból csak chippel kihozol ~160lovat. Az önmagában nem lenne sok viszont a nyomaték is durván megugrik (plusz 100-120Nm) ráadásul alacsony fordulaton ami nem túl előnyös. A 101/115lovas verzióknak gyengébb a belük. Már szolidabb tuning miatt is szépen lassan összenyomódik és eltörik a hajtókar. Ezek a motorok mechanikusan alul lettek méretezve. Viszont a 130/150 lovasnál ez a probléma elképzelhetetlen. Azokat erősebb hajtókarokkal és más csapágyazással szerelték. Több srácnak a fórumról 200+ lóerővel stabilan fut az autója 3-4 vagy még több éve. Folyamatosan figyelik de a kompresszió mindnél a gyári tűréshatáron belül maradt vagyis a hajtókar nem gyengült el, nem nyomódott össze. Pedig egyik másik alulról karcolja az 500Nm-t. Nincsen azokkal a motorokkal semmi baj főleg az erősebbik verziókkal
. A sima adagolós tdi-be sem véletlenül a 130lovas pd hajtókarját teszi mindenki tuning esetén.
(#13066) Bull Boss:
"amúgy a 90 lovas pd nélküli TDI vel járna még talán a legjobban."
Ezzel egyetértek. Adagoló, egytömegű lendkerék, egyszerű primitív befecskendező rendszer, fix turbó. Ha dízel és Golf 4 kell neki akkor már inkább az mint bármelyik pd. Sőt az adagolós motor még hangyaf@xnyival kevesebbet is fogyaszt mint az 1.9 pd-k. Hátránya, hogy csak euro2-es és kevésbé rugalmas. Viszont az esetleges javítási költségei a töredéke egy pdtdi vagy bármilyen common rail dízelének. Nem mindegy.
-
Bull Boss
őstag
-
-
-
-
2 barátomnak van 101 lovasa (bár a passatklubon a 115 lovast is dicsérik), és semmi bajuk annak ellenér h ki van nyomva a szemük. Plusz az egyikük 131 lovasat főzött meg előtte, 2 x is mire ezzel összefutott és kevesebb lóval, ugyanazzal az agyatlan stílussal megbízhatóan mén. Igaz ez csak egy történet.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest