Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Erre valaki?
Meg mindig keresem az alabbi autot (fontossagi sorrend):
- megbizhato
- 140-150- es tempot tudja tartani 6-8 oran keresztul (2-3 pihenovel)
- csendes legyen a fenti sebessegnel
- fogyasztas legyen minnel kevesebb
- max 4E euroig
- max 140LE
- 2000 evjarattol
- minimum golf kombi vagy attol nagyobb meret (5 ajtos johet, sedan inkabb nem)koszi
-
chungee
addikt
Reméljük a szabályozással már nem lehet eljátszani már ezt a tekergősdi témát. Vagy legalább is több lesz a valódi állású mint a tekert.
-
runner 125
nagyúr
válasz chungee #15493 üzenetére
Átlagolva egy 10 éves benzinesben simán van 200-220.000km. A 120.000-es futás élőben egyértelműen meglátszik rajta, de kétlem h ebben is annyi lenne.
A beltér fotó is trükkös. 120.000-nél még gyakorlatilag lehetetlen (vagy csak minimálisan kophat meg) kiülni az ülés élét, noh ez a fotón pont nem látszik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
giigz
veterán
Ilyesmi Mondeo-ról mik a tapasztalatok? 800k-ért érdemes lehet megvenni? Fogyasztás, megbízhatóság?
-
chungee
addikt
2000 évjáratú Mondeo-hoz kellett a baloldali féktárcsát cseréltetnem, mert zörgött. De szerelő szerint nem árulják darabra, csak párba. 17.5k volt a pár tárcsa + 1k égő. 20k-t kért össz-vissz. Ez reális Viszont most jó a fékem És nem félszemű az autó Csak nem tudom mit csináljak a megmaradt tárcsával
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
Ezek a dizelek nemfognak 6-800 vagy 1M KM lefutni mint jopar amit 20-30 eve gyartottak, en nemistudom mire cserelek autot ha egyszer eljon az ido, modern dizelt tuti kihagynam, de a modern turbo benzinest is.
Mas Fiat 1.9D 160A7000 be jolehet ez az olaj mar 19 evesen nemhiszem hogy komoly gondod okozna, a gyari eloiras 15w-40 CD vagy jobb olaj 1955 os szabvany, ezmeg mar CH-4.
egy csereperiodus alatt kb 3L kell ratoltenem, igy mindig friss
-
33as
senior tag
Sziasztok, segítségeteket kérném klíma témába!
Sajnos a tegnapi napon a Seat klíma kompresszora elhalálozott (szidtam is az előző gazdáját, mert télen baszta bekapcsolni járatni! ) még jó, hogy alapjáraton lámpánál állt be a kompresszor nem csinált kárt még a hosszbordás szíj is megmenekült!Keresek egy jó klímást aki korrekt áron dolgozik! Remélem tudtok ajánlani valakit.
Várom válaszotokat.MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #15483 üzenetére
Na ezért van az, hogy ott vagyok a szervízben mikor cserélik az olajat és az általam hozott olajat töltetem bele a saját szemem láttára. 10k km-enként csere van am.
Túl sok ilyet láttam/hallotam.giigz: Sokat ér a 100k km/1M spórolás, ha fele annyi ideig használhatta mint egy benzinest. Így összeségében akkor is bukott alhangon 2-2,5 millát... Megérte.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezzel én is találkoztam, a turbó kompresszorkereke beállt(szerencsére nem a saját autóm volt). Annyi mindent kell ebben a motorban cserélni, h ne forduljon elő 1000km múlva újra, h annyiért már autókat is lehet venni. Ennek a motornak 20 000km az motorolaj csereperiódusa.
-
Qru
MODERÁTOR
-
giigz
veterán
Opel Vectra 1.9-es 150 LE-es dízelmotorral. Autópályára tervezték, 200-ig megerőltetés nélkül gyorsul, brutálisan keveset fogyaszt. Itt egy teszt.
-
footy
addikt
Meg mindig keresem az alabbi autot (fontossagi sorrend):
- megbizhato
- 140-150- es tempot tudja tartani 6-8 oran keresztul (2-3 pihenovel)
- csendes legyen a fenti sebessegnel
- fogyasztas legyen minnel kevesebb
- max 4E euroig
- 2000 evjarattol
- minimum golf kombi vagy attol nagyobb meret (sedant inkabb nem) -
hdman
őstag
Nem kevés munka lehetett vele: [link]
Sopron city :)
-
Rick4
félisten
válasz a_tesz #15468 üzenetére
érdekes, nekem is puntom van, tizenéves is, de valamiért ezen egy csepp rozsda sincs, (mutathatsz egyet is amin legalább féltenyérnyi rozsda van....) sem felül sem alul, és beleverek havi 6-8 ezret, ennek ellenére semmi baja, 142ezerrel vettem, most 206 van benne. se szétülve, se szétkaparva nincs a belseje, minden része hibátlan, és eddig egy első fékbetét meg egy pár hátsó teló lett elhasználódás miatt cserés, a vezérműszíj és a görgő is elment a másvilágra menet közben, kapott 3 ezresért újat (1800+1 40), és.... nem megy el a klímából a gáz, nem folyik a hűtő, nem kopik félre a kerék, tölt rendesen a generátor. ha kitakarítom, olyan mint egy új, és ez ilyen is marad.... szóval szerintem ezeket kevered a 20 éves ritmo-fiesta-sierra vonallal.....
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Szplöttyy
senior tag
Torziós futóművet lehet ültetni, kultúráltan? Tehát nem fog nagyon előre/hátra menni a kerék, ha befelé dől nem bajd, és felkeményíteni?
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
azért tizenéves kisautók esetében arról beszélni, hogy az egyik biztonságosabb, mint a másik, kicsit vicces, főleg hogy korrózióvédelem szempontjából egyik sem olyan hűha, pláne ha már történt vele előtte egysmás. ilyen tizenéves kisautóktól amiket felsoroltál, kb azt lehet elvárni hogy ne ázzon be, meg ha megáll benne valami, ne kelljen az autó értékének a felét belelapátolni. én a swift vagy a punto közül választanék.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
aphra2
senior tag
válasz Tanya- #15464 üzenetére
A főtengely jeladók jellegzetessége , hogy egyszer jó, egyszer nem, ezt játsza egy darabig , és utána már soha többet nem jó , és szinte biztos , hogy akkor lesz a soha többet nem jó verzió, mikor a legtávolabb vagy.
Én ilyen hibával tuti nem indulnék el, még itthon se , nemhogy külföldre,...... feltéve ha tényleg jeladó hiba.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Rick4
félisten
válasz Tanya- #15464 üzenetére
Reggel elmész a főtengely- jeladó boltba, veszel egy jeladót, kicseréled, és mész tovább. a szenzor egy hall jeladó, ez az eset a végét jelzi. Vagy még megcsinálja 5-10x és utána áll meg, vagy a következő lesz az holnap este...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Tanya-
tag
nem pont témába vág, de sürgős lenne a tanács
Adott egy Nissan Almera 2007-es 1,5-ös benzines. Ma az autópályán egyszer csak elveszi a gázt, vész fokozatba vált az elektronika (biztos nem ez a hivatalos neve) Motorhibajelző kigyullad. Gyorsan találtam egy maszekot aki kiolvasta a hibakódot: Főtengely jeladó. Most hogy kitörölte a hibát, újra rendesen megy a verda.
Holnap reggel indulnánk a Tátrába. Szóval elég nagy a dilemma. Az nem gond ha max 100-al lehet vele menni és a gyorsulása is kb. 40 másodperc. De ne hagyjon ott sehol.
Szerintetek el merjek vele indulni? -
Qru
MODERÁTOR
válasz remington2 #15462 üzenetére
Ezt a literes Polot tessék elfelejtenio harmat gyenge akármire is használnád. Egy előzést se tudnál abszolválni vele. Kb közveszélyes kategória annyira gyenge.
Am a Polo-k jók, de 1,4-es 75LE-st keress inkább.swift jó, van benne kraft, olcsó a fenntartása de törik mint a ropi.
colt: sok a leharcolt belőle (néztem én is ilyeneket), de megbízható, ez is olcsón fenntartható és biztonságosabb mint a swift.
Punto: a felsoroltak közül talán a legjobb választás (igaz kicsit hazabeszélek). Olcsó, megbízható, tartós.
Ilyenbe tekertem bele én is 135k km-t. Jelentem teljesen ok.Micra: Kicsit lányos de műszakilag ok, szintén nem egetrengető a fenntartása, ajánlott ez is.
Corsa C: Ez sem rossz, megbízható, igénytelen (a szó pozitív értelmében). Eszi az olajat ha küldöd de am rendben van.
#nincsbennetarcsi
-
remington2
senior tag
Köszi a válaszokat!
Nagyrészt amiatt, hogy nagyon közel van már a 20 évhez. F Astrákat figyelgettem, vannak szépek, de sok a nagyon szétrohadt is, Renault Megane-ok (amit linkeltem, a piros) esetén meg azt figyeltem meg, hogy elöl, meg a kerékjáratoknál körben nagyon soknál fel van pattogva a festék . . . nem koccanásos súrolásnak tűnik, hanem mintha tetőt szigeteltek volna mellettük , és felhólyagosodott volna a festék, amely aztán foltokban lejött.
Ez a belinkelt Polo tetszik, valami hasonlóra, vagy olyanokra cserélném (kor, ár) mint ebben a hozzászólásban vannak.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
-
Qru
MODERÁTOR
Tegnap mentem egy első gen-es Octavi kombival (1,6-os). Hát ehhez képest a G Astra egy luxus autó a Bora-ról nem is beszélve. Kelletlen, nehézkes a váltója, ugrál mint egy bakkecske...
#nincsbennetarcsi
-
Rick4
félisten
válasz Bull Boss #15452 üzenetére
Ha lejtőn gurulsz, és motorfékkel mész, akkor hamarabb lassulsz, igaz közben nem lesz befecskendezés, ha pedig üresben gurulsz, tovább jutsz és közben alapjárati befecskendezés és üzemanyag fogyasztás is lesz. totalcaron boncolgatták, melyik a jobb. [link]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
neduddki
nagyúr
válasz Bull Boss #15452 üzenetére
HI!
ugy hogy lejtmentben gurul az oto...:- ) korszeru befecskendezse motorok tolouzemben nem adnak uzemanyagot a motornak, tehat ha sebesegben gurulsz, akkor 0 a fogyasztasod
mig ha uredben, akkor az alapjarati fogyasztas megvanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bull Boss
őstag
Srácok kérdés! Most akkor hogy is van ez a lejtőn lemenetel? Ha benyomom a kuplungot nem fogyaszt kevesebbet, mintha motorfékkel megyek? Többen is erről akarnak meggyőzni, de nem igazán értem az elvet.
Jah és még egy kérdés: Szerintetek egy ilyen design még belefér ? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #15440 üzenetére
+1
Ez az amit én sem fogom megérteni. Idióták... Remélem hamar kinövik.#15434 hobizoli Az már egészen jó ehhez a kasztnihoz. Felni, régebb első hókotró illetve az ajtó kárpit elég ocsmány de a fény látható még az alagút végén.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rick4
félisten
Én leginkább azért mondom a punto-t, mert egy éve én se találtam jobbat. Viszont a vicc, hogy ezek pl a német ebay-en néztem, 450 eur körül keltek el. Lehet számolni, igen 130 rugó, 60 az út, 80 a regadó, meg még ami kellhet, 400-ból egy itthon 600-as áron kínált is megáll. És akkor mégse swift.....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hdman
őstag
-
TaaT
nagyúr
válasz runner 125 #15440 üzenetére
"Fel nem fogom, h ez az agyatlan őrület miért lett ilyen népszerű."
ha jól emlékszem ez onnan indult hogy németeknél azt büntették/büntetik ha a futófelület kilóg az ív alól... plusz így szélesebb felnit is fel lehet rakni és kisebb a valószínűsége hogy beleér az ívbe a guma...
amúgy nem új keletű a tyre stretch
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
Fel nem fogom, h ez az agyatlan őrület miért lett ilyen népszerű.
Egy részből szerintem ótvar ronda, másrészből az ültetésnek is hála magyar utakon használhatatlan, szilenteknek egyszerre annyi, meg úgy utazol benne, mint a póni csacsin, harmadrészből egy komolyabb kátyú és megvan a baleset.
A győri, balatoni rendőrök most nyáron elég szépen utaznak az ilyen autókra.
Egyik haverom is bele van boozulva ebbe a stílusba, per pill eladó a Caddy-je, de jó pár ezret már ő is kifizetett büntetésekre.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Balupapa
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Telomanikus #15429 üzenetére
Az hogy mennyit ment le se merik írni. Vagy az eladó sem tudja...
Tudom állapotot veszünk nem km óraállást.
mod:
hobizoli: Vásári szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Telomanikus
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #15425 üzenetére
Béreltük Gögrögöknél anno, ne tud meg, alig tudot felvánszorogni a hegyre.
mod:
Zewa: Tudom, engem is 1,2-es 78LE-s gép vár haza. Igaz 110Nm-t tol 2800rpm-en, ami elég jó szvsz ilyen kis szívó blokktól.
Sőt a másik "igás ló" a családban egy 1,1-es 54le-s Punto de ez is sokkal-sokkal életképesebb mint az a Corsa volt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
Az 1.2-es 75lovas 30%-al erősebb az egy literes társánál.. Ettől még nem lesz rakéta de közlekedhető. Nem mondanám hogy rosszabb lenne mint a többi hasonló teljesítményű 1tonnás gép..
Fabia 1.2 6v 54ps, 4 személlyel csomagokkal...Baranyában 140km megtétele főúton.
Szegény autót én sajnáltam."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aero.
veterán
válasz Telomanikus #15419 üzenetére
Vedd meg ezt, picit nagyobb, mint a Polo. A haverok is beférnek.
-
t1
addikt
válasz Telomanikus #15419 üzenetére
Ha nem lennék nagy Swiftes azt mondanám, hogy Punto...de mivel az vagyok ezért egy 1.3 16V Swift kezdő autónak tökéletes
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Telomanikus #15419 üzenetére
Puntó vagy a Micra. Azokkal nincs sok gond és nem is drága az alkatrész hozzájuk.
Swift jó de nem biztonságos (viszont nagyon megy az a kis rízsrakéta), a Polo sztem nem éri meg a felárat, de az a legszebb/jobb belesejű az tutifix.
mod:
Am mentem 1.0 12V Corsaval. Az ellenségemnek se kívánom, olyan harmatgyenge, hogy előzésnél kb kiszálltam tolni, hogy betudjam egyáltalán fejezni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Zewa
senior tag
válasz Telomanikus #15419 üzenetére
Helyes kis autó az a Polo, ezzel a motorral jó választás lehet.
Biztonságosabb és szebb mint a Stift, de drágább a vas illetve hozzá az alkatrész és lomhább is.Lehet köveket dobálni de Ricknek abban igaza van hogy ebben a szegmensben igen is jó választás lehet egy Punto.. fészliftes?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
giigz
veterán
válasz Telomanikus #15419 üzenetére
Szerintem Polo a 75 pacival...
-
Zewa
senior tag
válasz Telomanikus #15413 üzenetére
Persze nem egy 200le-s sporttütüvel kell kezdeni de ha egy cseppnyi tartalék sincs az autóban a komoly keserűséget hozhat a mindennapokban amellett hogy akár veszélyes helyzetekbe is hozhat. Ha már Polo..
Pár alterntíva: Stift 16V (!), Colt, Gastra, Punto, Micra, Corsa C (!)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Telomanikus #15413 üzenetére
Nem is. De ennél azért erősebb kellene.
-
TaaT
nagyúr
válasz Telomanikus #15413 üzenetére
inkább vmi 1.4 16V-t keress ebből...
vagy vegyél egy yugót [link]
Give them hell Ukraine!
-
Telomanikus
senior tag
Első kocsi lenne...és diák vagyok. Szóval azért gondoltam, hogy nem kell túl nagy/erős 'gyakorlókocsi'.
-
zoo8800
veterán
-
Zewa
senior tag
válasz Telomanikus #15410 üzenetére
Szép! Bevásárolni, városba tökéletes. Csak nehogy egyszer előzni kelljen vele.
ps.: Céleszköznek tökéletes lehet de egy átlagos magyar háztartásban én sem látom a helyét.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Telomanikus
senior tag
Erről mi a véleményetek?
-
adorjant
őstag
A motorok üzemi hőfokára sem mondjuk hogy nem normális,pedig 90 fok @rva forró,nem?
Az új autók is szép számmal fogyasztják,már ha ezt a "természetes" jelenséget fogyásnak hívjuk.
Persze a kézikönyvekben szereplő 0,6-0,9L/1000km-es szövegeket nézve akár azt is mondhatnánk,hogy még az újnál is jobb állapotú a motor -
Qru
MODERÁTOR
válasz adorjant #15406 üzenetére
Szvsz az is sok. A hondám 2 csere között egy deka olajat sem eszik meg, pedig több mint 10 éves konstrukcióról van szó...
Az 1,4-es valóban kevesebb olajat eszik. Tesómék 1,4-ese pl kevesebbeteszik mint az 1,6-osom evett. De a fogyás erősen függ a vezetési stílustól/tempótól. Pályán nagyon ette kiméletesen közlekedve csordogálva meg jóval kevesebbet csipegetett az olajból.
#nincsbennetarcsi
-
Calogero
addikt
3-as golf: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #15389 üzenetére
Anno mi is majdnem beszálltunk egy 1,4-es kombiba de végül nem vettük meg. IUnokatesóméknak van, vagyis volt F Astra 1,4-es. Elég korrekt darab volt az is csak sajnos már elporladt körbe. Megy még de a faluból már nem mernek kijönni vele. Nem véletlen. Pedig nem volt törve, csak a csillaggarázs megtette hatását. Lehet a tiétek jobb darab de sajnos a legtöbb könnyen rozsdásodik nagyon.
csiben1: Vezetés függő is, de nekem volt 2db G Astrám is, mind a kettő benyelte az 1 liter olajat 1000 km-erenként. Ecotec rulz. Ezt leszámítva jó autó, csak mindig legyen a csomiban 1 liter olaj.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest