- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
A ló réndzs a felező . De csak manuál váltósban van uh hazudik a hirdető
(#124496) w333: én is kíváncsi lennék az állagára nálam a milla majdnem beleugrott, de menet is rendesen. Ahogy elnézem Munez polírja még mindig tart rajta.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz zoo8800 #124488 üzenetére
Az már nekem is meglehetősen tetszene Mondom, 2004-es Mazda 6om van, jó esetben el tudom adni egymillió néhányszázezerért, erre icipicit esetleg rátennék, tehát egyessel kezdődő ár kellene. Ebből csak az előző jön ki annak meg olyan ocsmány a beltere hogy fáj :S
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz rasotamas #124489 üzenetére
Madzagot nem ismerem
A melyik simít jobban kérdésre a próba fogja megmondani neked a szubjektív választ: én már mentem elég sokat mindkettővel és nekem az allroad jobban bejött. Másnak a C5 kényelmesebb. Akkora különbséget én nem éreztem, de valahogy az allroadban jobban éreztem magam. Nem elhanyagolható tényként az allroad valódi 4x4 (=16 ) és ha teljesen fel van emelve akkor komoly terepképességei vannak. Ellenpontként a citrony felét fogyasztja.
Ha szegedi utad van a touaregen kipróbálhatod a légrugót.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zoo8800
veterán
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Tizenpár éve ültem egy XM-ben, az egy léghajó volt.
Szerintem menj el és próbálj ki egyet, biztos, hogy tetszeni fog. Nem tudom, mennyi a kereted, ez nekem igencsak tetszik.
Bp-n pedig van C5-mágus, akire rá lehet bízni a kocsit, ha baj van.rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #124483 üzenetére
ja ecce olvastam vhol, hogy egy hirdogomb olcsobb is amugy, mint egy adaptiv futomuvesnel a lengescsillapito pl
30-35k egy gömb ara, csók% nelkulPuttoba Bilstein B8-s lengescsillapito 49k per darab puszi%nelkul, es ez nem adaptiv cucc
Alfa 155 Q4-be az elektronikusan is allithato kemenysegu, adaptiv futomuves valtozathoz a gatlok darabja: [link]
na ehhez kepest a Citromok hirdogombje maris lofutty
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
válasz kalmanchris #124483 üzenetére
Rokon citrony/rönyó szervizben volt alkalmazott még az első-második c5 széria idején. Gyk tőle tanultam meg káromkodni
És valóban lehet elemenként cserélni mint minden rendszert, de a legtöbb rendszernél nem éri meg , mert ha megbontod akkor már hozza magával a többi meghibásodást.(#124484) Neoteric : a belit leszámítva én teljesen élhetőnek tartom. Anno akartam is venni. Éppen az említett rokon kért meg hogy ha megveszem, akkor hozzá ne menjek
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kalmanchris
tag
válasz rasotamas #124480 üzenetére
A 2008-tól gyártott c5III már kapható tekercsrugós felfüggesztéssel is. 2001-2007-ig csak hidrós c5-öt találsz.
Bitpork: ez így szerintem kacsa. Nem mobil a futómű hogy csak egyben lehet cserélni vagy felújítani. Itt is vannak külön elemek, melyek cserélhetőek.Egyáltalán nem költségesebb a futómű rendben tartása, mint egy sima társáé. Persze hozzáértőhöz kell vinni, mert a nagy szerelő emberek elküldik, mert sz.r francia. Ahelyett hogy bevállalná, bocsi én ehhez nem értek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Valamit azért nem árt tudni. Hydro, légrugó teljesen mind1: egyik sem simítja ki az itthoni utakat. Sokkal jobbá teszi de nem lesz észrevétlen.
A C5nél vannak olyan hírek h 200-250k km körül a teljes hidraulikus rendszert kell felújítani ami 6 számjegyű és nem 1gyel kezdődik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz zoo8800 #124473 üzenetére
Tehát ha a magyar közutakon azt szeretném érezni mintha hajókáznék, a kátyúkat pedig észre sem venni, mindezt emberi áron akkor Citroen C5? És abból az összes ilyen vagy ez extra volt? Merciéről hallottam már horror szervízszámla végösszegeket, 7 számjeggyel.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
rwin5
őstag
Ezt a régi cikket most olvastam, nagyon jó, hátha valaki nem látta [link]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #124464 üzenetére
ne tépjük fel a régi sebeket, ha kérhetem!
hozzáteszem, én 8 évesen vettem az autót, szép állapotban, (nem vw) márkakereskedésből, átnézettem magam is és így is beszoptam vele.MunezXBK: amikor jó, akkor nagyon jó motor, csak sajnos eléggé péntekre súlyozott volt a gyártása, abból is a péntek 13-akat járatták csúcsra a szalagon, if you know what I mean...
minden "magyar swift"-nél bonyolultabb technikájú autóban benne van a szopkó lehetősége. használtnál különösen.
egyik fórumtársnak segítettem autóvételben, mivel nekem már van benne rutinom, meg olyan típust nézett ki, amibe már mondhatni beleástam magam. élőben is nagyon egyben volt az autó, teljesen lekövethető szervizmúlt, összes számla, vezetett szervizkönyv, szóval tényleg jónak tűnt. aztán vétel után 200km után kapitale motorschaden, de az a fajta, amit egy szervizes átvizsgálás se mond meg, mert csak bontás után derültek ki a nyűgök. szóval a használtautónál a vakszerencse legalább akkora szerepet játszik, mint a gondos előkészítés, ellenőrzés.rasotamas: ezek közül citromot, az kb a mazdával azonos költségigényű. klubélet is jó, vannak specifikus szerelők, akik bármi dolgot megoldanak. volt főnökömnek van 1.gen C5-ből HDI kombi, a kevéssé kímélő használat ellenére is egyben volt mechanikailag, nem számolt be különösebb parajelenségekről. a nála töltött sok év és még több km alatt a hidróval semmi baja nem volt.
légrugó nem feltétlen a puhaságra van kitalálva, allroad esetében inkább az állítható hasmagasság miatt került be. mercik abc felfüggesztése tud puha lenni úgy, hogy nem esel le vele kanyarban, de ezt 10+ évesen nem merném bevállalni, mert ha az beszarik, akkor a mazda teljes árat beleborítani a futóműbe, mivel ezzel csal cl és s-osztályokat szereltek.motormosás: alapvetően nem kellene rajta a poron kívül másnak lennie, ha nem ereszt, akkor meg minek mosogatni? a takaróműanyag legyen letörölve, de számomra is bizalomgerjesztőbb, ha a blokk poros és nincs eltüntetve róla egy esetleges olajfolyás.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz zoo8800 #124473 üzenetére
"A sima légrugózást ne keverjük össze a Citroen-féle hidropneumatikus rugózással."
Ez nekem kicsit úgy hangzott mintha a légrugót az acél tekercsrugó szintjére degradálnánk.
"Manapság ilyet csak a Citroen gyárt"
Nem sokáig. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
veterán
A kulturálatlan hangnemért elnézést. Az eredeti, tehát hidrofelfüggesztéses kérdésemre kérhetnék javaslatokat? Köszönöm!
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #124463 üzenetére
Az egyik újként vette, az A6-ot, a másik a Passatot VW szerelő társaságában ment megvenni, 6 évesen stabil megbízható állapotban.
Jut eszembe faterom ex munkatársa vett 2.5 V6-tal egyet, aztán amikor megkotlott, akkor ment a helyére egy 1.9, és nincs gond.
Elhiszem, hogy Neked jók a tapasztalataid, a cikkben említett TS Alfával nekem is, ettől függetlenül nem véletlenül van ilyen híre egyiknek sem.De úgy emlékszem, hogy rbalint88-nak is volt egy V6 TDI Passatja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz MunezXBK #124457 üzenetére
[moderálva] Te akadékoskodsz, hogy mitől hírhedt az a motor. Megmutattam miért mondom. Azt megítélni, hogy a 2.5 V6 TDI vagy a Mazda 2.0 RF5C megbízhatóbb-e nem egyszerű és nem az én feladatom.
Azért a kultúrált hangnemet tartsuk meg.
[ Módosította: Qru ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
gzbotii
nagyúr
válasz htomi85 #124453 üzenetére
És te is minden heten levereted a motrot, amikor mosod a kocsit? Azért az nem olyan általános. De nem én mondom, hanem nepperek, hogy legjobb módja eltüntetni az olajat amit kivert..pl.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
Sziasztok!
2004-es dízel Mazda6-osunk van, nagyon rendben, most volt márkaszervízben, vezérléscsere, injektorbevizsgálás, minden ok, imádjuk is. Láttam azonban egy cikket a Citroen szintszabályzós hidraulikus felfüggesztéséről, és rájöttem milyen jó is lenne az. A feleségem ugyanis gerincbeteg, és nagyon jó lenne egy olyan autó, amiben nem érződnek a kátyúk meg a fekvőrendőrök, hanem suhan mint egy repülőszőnyeg. Milyen márkák és típusok kaphatóak ilyennel? Mi az és milyen évjárat amire nem kellene sokat ráfizetni, és nem kell dönteni bele a pénzt kéthavonta? A dízel nem lenne feltétlenül feltétel, az első évben 26 ezret mentünk, de valószínűleg ez kevesebb lesz. Úgy tudom a Citroen C5, C6, Audi Allroad és a Mercedes autókban van ilyen felfüggesztés. Allroad például anyagilag másfél alatt már megvehető, de dízelből csak a hírhedt 2.5-ös V6 van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
TaaT
nagyúr
-
válasz Primary92 #124447 üzenetére
Nem tudok róla véleményt alkotni. Pocsék képeket raktak fel nem látszik rajtuk semmi. A jobb első ajtónál a hézagok még így is érdekesek. Vagy nincs rendesen becsukva vagy lóg az ajtó. Felszereltsége szerintem rendben van, nekem egyedül a blokkolásgátló hiányozna belőle. Télen jó szolgálatot tesz de azt az évi 2-3x egy hetet amíg havasak taknyosak az utak túl lehet élni nélküle is. Ha nem rohad nagyon és mechanikusan rendben van akkor ennyiért nem rossz vétel. Jók ezek a Corollák. Persze jó volna tudni mit ért az eladó esztétikai hiba alatt. Mert ha csak kiszívta a nap a fényezést és kell neki egy teli polír vagy a lökhárítón vannak parkolási sérülések arra legyint az ember. De ha mondjuk jégkáros és telibe kell fújni több elemet is az már elég necces. El kell menni meg kell nézni mert ezekből a képekből az autó színén kívül kb semmi nem derül ki.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
Primary92
senior tag
Ti vennétek "esztétikai hibás" autót? Lényegesen olcsóbb, mint hasonló, de nem esztétikai hibás társai.
Corolla
A képekről nem derül ki semmi, de ha nem balesetből származó, karcolások, esetleg pici horpadás, akkor én együtt tudnék élni velük, ameddig szükség van az autóra (3 év). -
w333
félisten
válasz gooool #124440 üzenetére
Remélem nemharagszol hogy megosztom ezt ...
(#124441) g4bb3r
Ittvan az autójáról egy videó, nagyon patika állapotú !
gooool
Ennyi pénzért ez az autó ajándék volt, sok balesetmentes km -t hozzá
Renault topikban láttam akitől vetted a kolléga szinte mindent kicserélt rajta ... tehát műszakilag ez tényleg egy 100% -s autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
válasz g4bb3r #124441 üzenetére
Holnap töltök fel, lemosom és remélhetőleg szép időnk is lesz, most mire hazaérek a melóból már sötét van sajnos.
w333:
Dehogy haragszom, semmi baj, ilyen körülményeket úgysem tudok most szimulálni január közepén.
Annyi, hogy én a videóban látható felni+gumi szettet nem hoztam el, hanem a Dunlop téli gumi + gyári 15 colos Renault felniket választottam.
Köszönöm!Még amiket mindenképp megcsinálok rajta:
Biztos, ami biztos olaj, szűrők és gyertyák cseréje még a hónapban, ha belefér, tavasszal ismerőshöz elviszem egy teljes belső kozmetikára, illetve Kecskemétre elugrok a Fess-ler Kft.-hez valami szép diszkrét bőrborítást húzatok a kormányra (sima és perforált kombóra gondoltam) és a váltógombra.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Igen, ilyen, csak nekem még a PH1-es a kicsike, ezért a km órában van egy külön kis LCD ami a kilométer-számláló van. Állítható a fényereje is a műszereknek (klíma és középső óra/külső hőfok panellel együtt).
Na meg ott a huzatmentes digit. klíma és a hátsó szélvédőn felhúzható napvédő roló...kérdem én hány autó tudja ezt ennyiért, ilyen állapotban?Üdv, Balázs
-
w333
félisten
Na az első az biztosan az üzemanyag nyomás érzékelő volt Link a másik szenzor pedig hasonlóképp nézet ki annyi különbséggel hogy ahol most látod a menetet ott egy kis szita (szűrő volt) emiatt állt le az autó menet közben ahogy kb. 3000 -s fordulat környékén jártam
(#124437) gooool
Az szép ...
és ezt a km. órában mutatja (fogyasztás meg ilyenek)?Közben megtaláltam ... itt látszik a fogyasztás Link
Egyre jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #124436 üzenetére
Az N53 már közvetlen befecskendezéses, ezzel a motorral már elég sok a nyűg én úgy olvastam ... N52-esből még tényleg 2.5-ös volt a 325i, ez ja egy kevésbé kihegyezett 3 literes. Nem csak sw alapú, ahogy olvastam van jó pár különbség, tehát neki se érdemes állni "330i-síteni"
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Altatós gyilkos a motor, igazából 4000-ig csak szép komótosan megy, de felette elkezdi szedni a lábát, mielőtt elhoztam a kolléga megmutatta mit tud, 160-ra igencsak gyorsan felkúszott a mutató. Egyébként tökéletesen illik a motor a kasztnihoz és a hangulathoz, amit belül áraszt az autó, viszont ha menni kell, abban is társ. Egyedül a váltó rövid, egy hatodikat elbírna simán vagy hosszabb 5. fokozatot.
Igen, ebben van már beszélő fedcomp., németül magyaráz ha nem kötöm be magam, kézifék behúzva marad, lámpát nem kapcsolom be, stb., illetve váltható a központi kijelzőn a pillanatnyi és átlagfogyasztás, megtett km és az alatti össz. fogyasztás, bruttó menetidő és átlag sebesség, illetve hogy mennyit bír még a kútig.
focvis:
Igen, arról az autóról van szó. Kiváló karban tartotta, ezt igyekszem én is tovább vinni.Üdv, Balázs
-
runner 125
nagyúr
Konkrétan? Már komplexebb, mint az előd? Mi a bugja?
Ahogy néztem ebből a 3 literesből van 245 és 258 le-vel is. SW alapú a 218 lovas fojtása?Gergőke88
Egyelőre marad, most nem fér bele egy utód. De kösz a bókot.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
w333
félisten
válasz Integrale #124433 üzenetére
Nem tudom pontosan ... de 2 db. szenzor adta meg magát kb. 3-4 havonta, az egyik az tudom hogy azért volt felelős hogy az AC pumpa mekkora nyomással működik ez adta a jelet a fedélzetinek hogy minden oké indulhat az autó (jelen esetben nagyon sokat forgatott míg beindult) a másik szenzor is a motorblokkon volt nem tudom mi volt már a hivatalos neve reszecskeszűrő vagy valami ilyesmi de ez olyan hibát produkált hogy pl. ha 3 -s fokozatban kb. 3000 -s fordulaton fogta magát az autó és menet közben leállt, szóval nagyon sokat szívtam én ezzel a 90LE -s HDi -el pedig mint autó nagyon jó volt
De mindjárt rákeresek megmondom mi volt az pontosan ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz gooool #124431 üzenetére
Teljesen jó vétel volt ... nekem is nagyon tetszenek ezek a Lagunák, annyi kérdésem lenne hogy motorikusan milyen ? (tudom hogy Volvó és 139 paci) illetve még arra hogy ezekben a modellekben van már olyan digitális kijelző ami mutatja hogy menyit a fogyasztásod ?
Szerk.
Nekem még egyik nagy kedvencem a Peugeot 406 mert volt ilyen autóm 2.0HDi (90LE) csak elég sok gondom volt a motorelektronikával (diesel részecskeszűrő stb.) szóval ha vennék is 406 -t az biztosan 2.0 benzin lenne, szerettem azt az autót nagyon
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
Köszönöm!
Nem hamarkodtam el a vásárlást, de megérte, azt hiszem 600.000 Ft-ig sem találtam volna ennél jobb vételt. És legalább PH-n belül maradt.
A héten például a biztonsági öv felső csavarjának a takaró műanyagját kutattam, annyi híja volt a belső kánaánnak, de egy tucat bontó felhívása után épp a helyibe hoztak egy törött Laguna-t, gyorsan autóba is pattantam és mindkettőt kipattintottam, így van egy tartalékba is. Egy 1000-est megért, mivel, mint kiderült igencsak ritka darabok.tomiiii., amint tudom töltöm fel a képeket róla!
Üdv, Balázs
-
Declare
őstag
válasz footy #124423 üzenetére
Vilagos....de attol meg egy fel millas extra...es latod, van akinek megeri
Ugyan az az üles amugy, mint az alap fapad? Csak börrel van bevonva? Csak nem azert annal csak elörebb van egy fel fokkal
Amugy egyertelmü, hogy csak sportülessel vennem en is vagy az ujabbakat comfort ülessel
-
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #124402 üzenetére
Nem rossz, kar hogy mar az N53
-
gooool
őstag
válasz Gergőke88 #124415 üzenetére
Lesz az 11 is.
Egyébként lassan egy hete megvan a saját vas, hosszas nézelődés és utánajárás után sikerült egy olyan autót vennem, amivel előtte nem is számoltam, de úgy gondolom maximálisan megérte.
Egyik PH-s fórumtárstól vettem a Renault topicból, gyönyörű az autó, minden tekintetben egy 98-99%-os, pedig már nem mai darab.
Pontosabban egy 1996-os Laguna I, PH2-es lámpákkal, 2.0 S 16V Volvo benzinessel.
Amit szerettem volna, hogy benne legyen egy autóban azt mind tudja, és 470.000-et hagytam ott érte.Képet is hamarosan teszek fel róla, csak én barom most a BT küldés helyett a törlésre nyomtam a telefonon...
Üdv, Balázs
-
@rglaaf
veterán
1M a full keretből melyik a lehet a jobb választás? kombi Astra H vagy Vectra C ?
PSN:BiZzare_0 ️
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #124405 üzenetére
"de azért azt is tegyük hozzá, hogy az extralistánál nem szaladt el a megrendelő keze"
Azert ne mar, hogy lefapadozunk egy 325i, xenon, bör, automata, multikormanyos.... bmw t ....nyilvan nem full extra, de nagyon boldog lennek, ha a bankszamlamon landolna az az összeg amit az alap 316i -n felül fizetett az a csori tulaj a konfiguralaskor
-
Gergőke88
addikt
válasz runner 125 #124414 üzenetére
Ohh ez a Volvo. Ha egyszer eladó lesz, szerintem a topikból vagy 10-en ráugrunk majd
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #124405 üzenetére
Használtpiacon kb. 7-800k felárat elkérnek a gyári navis modellekért. A 25-30i meg eleve egy piaci felárat jelent a 16-18-20D-khez képest.
Egy barátom van belezúgva ezekbe, idén akar valamit, szóval már egész jól kikupálódtam belőlük, annyit küldött.
Utólag ebbe is lehet okosítani típusspecifikus navis fejet a rádió helyére, de annyira mélyen van az egész, h ezt nem tartom túl szerencsésnek. Ebay-en 800-1000 euro körül már be lehet szerezni a nagy képernyős komplett gyári iDrive rendszert, kijelzővel, vezérlővel, olvasóval, csak egy felső navis műszerfal borítást kell bontani hozzá.Egyébként a Volvo-ban én sokszor használom telefon BT-ről a szintúgy utólag beépített kínai fejegységet, 320kbps minőségű MP3-akkal nekem tökéletesen megfelel a minőség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dj79
senior tag
Szép napot Hölgyeim és Uraim!
Kolléganőm keres valami munkábajárós gépet, vélemények? [főként MunezXBK]
Köszi a rápillantásokat.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz runner 125 #124402 üzenetére
Ennyi futásnál még a gyári guminak kellene rajta lennie. Ez elég gyanus..
Ami rajta van sem tűnik teljesen újnak, kb 70-80%-osAz embereknek fáj az igazság!
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #124402 üzenetére
Jónak tűnik, akár hiteles is lehet az óra állása, de azért azt is tegyük hozzá, hogy az extralistánál nem szaladt el a megrendelő keze. Nekem egy 4,2M-s autónál nem annyira lenne kedvem kényelmes üléseket és normális hangrendszert vadászni hozzá... Plusz egy ilyen autóban kicsit ciki egy utángyártott fejegység, ezért a nagynavi sem árt, amit fel lehet okosítani Dension vagy Yatour kütyüvel. Ezen a csövesrádión biztos nagy élmény kikeresni egy számot a mappastruktúrából BT-s zeneküldést hagyjuk, minőségben nem megfelelő sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
En azt irtam, hogy " nem az idiota gyari intervallumokat koveted" tehat nem 30e km az olaj elettartama, nem orok eletu a vezermulanc stb. Bemelegitem, kimelem, hajtas utan pedig visszahutom, olaj le 10 ezrenkent. Es igy tovabb.
Egy-egy rossz szeriaval kar peldalozni. Mercit sem a 90-es evekben gyartott autoirol itelik meg (szerencsere)"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
Egy barátom találta. Ha ez igaz, jó vétel. Mobile-n is többért megy ilyen futás, évjárat mellett egy 25-30i.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dare2Live
félisten
ott van a hszemben: "megfelelő használat/karbantartás esetén"
A megfelelő használatba nem fér bele a 130nál erős voltam és csakazért is benyomtam 3asba vagy a min 10W40et rakok bele mert a sürű a jó és mindig megvárom a 15.000kmet hiába városi 3kmes padlófék/padlógáz a vezetési sítlus.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Oversteel Ultimet gamer szék kék-fekete
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával