Szerintem neki a Mondeo is 15-öt eszik.
Pedig másnak 10 alatt eszik: [link]
És az 300ccm-el meg 23 lóval kevesebb mint a Passat.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
(#40701) saguaro válasza dízelracer (#40700) üzenetére
Szerintem neki a Mondeo is 15-öt eszik.
Pedig másnak 10 alatt eszik: [link]
És az 300ccm-el meg 23 lóval kevesebb mint a Passat.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
(#40702) runner 125 válasza hobizoli (#40698) üzenetére
Haha.
..azért egy 5 millás autót tuti nem szabnék át.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#40703) saguaro válasza runner 125 (#40702) üzenetére
Nem tudtad, hogy ha az a Lexus benzines lenne, gázzal menne, akkor 1 liter benzin árából körbe kerülnéd a földet, háromszor?
De butus vagy...
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
a hiba itt van valszeg.
én 50nél vacilálók jo e a 3as.
lehet 10w60 edge kéne
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Anyám...
1.8-as, 109 lovas, 1200 kilós 16 éves Peugeot 405-el(velem együtt 1200) 45-nél váltok 5.-be. Ha előzni kell, 3.-ba be, félgáz, lehagytam, vissza 5.-be. Inkább a Neo FM szóljon, minthogy a motort halljam. 1-est csak konkrét megálláskor használok, 2-est csúsztatok, 3-ast előzéskor városba, 4-est meg 20-45 között....
Te normálisan használnád azt a BMW-t, kétszer annyit tudnál menni vele.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Nem akarok neked ujat mondani, de van ismi aki szo nelkul megmondja, hogy az 1.6-s VTI-je is 15-t eszik, ha "ugy" megy varosban. Itt meg 10 literekrol irogatnak, ami veletlenul persze meg kevesebb is, mint a gyari adat
Sot anyamek sima 1.3-s regi Swiftjevel beverettem 9.5-t 100km-n, es megcsak nem is jart revlimit kozeleben a motorja, mas meg megeskuszik akarmire, hogy 7-nel tobbet akkor se eszik, ha lukas a tankja.
Anno az 1.9-s TD-mmel is fogyott 9liter gazolaj 100km-n varosban es soha nem volt koromfelho mogotte.
Csak kicsit dinamikusan kell menni ehhez.
több drón kell ;P
Ha leírod ezt: "X autó ennyit eszik.", akkor mindenki úgy értelmezi, hogy a vegyes fogyasztásról beszélsz. Azaz kb. 50% városi közlekedés, átlagos felhasználással, néha 4-5000-es fordulatot is elérve. Namost az a passat vegyesben sosem fog 10 litert enni. Ha meg nem ezt akarod írni, akkor azt írd, hogy "10 litert eszik, ha...." és ide írd be, hogy milyen felhasználás mellett eszik 10-et.
Az én autóm is csak 8 litert eszik, HA nem megyek városba és nem pörgetem 2000 fölé. Így is lehet közlekedni, de minek.
A személyemmel szemben felmerült kifogásaidról meg két dolog: sosem érdekelt, hogy ki mit gondol rólam és senkinek nem kötelező ide járni
Szerk: Ahhoz meg külön gratulálok, hogy egy ember adataiból próbálsz statisztikát csinálni
[ Szerkesztve ]
(#40708) hobizoli válasza runner 125 (#40702) üzenetére
Sznobsag rulz. Persze szarul nezen ki, hogy a gyarto sajat csilliardokbol kifejlesztett hibrid technologiaja helyett egy konkurrenset preferalja egy juzer.
Meg megis mit szolnanak a juzertarsak is...
több drón kell ;P
Persze, én is megmondom, hogyha a Passattal úgy megyek, akkor megeszik 25-öt is zokszó nélkül.
Mikor 240-el mentem vele pályán, kb olyan 120km-en át(ok, lassítás is volt benne, de utána padlógáz), ez is lazán lenyelt 25 fölött.
De úgy, ahogy normálisan használom, úgy 10 körül eszik.
Khelben:
Ha leírod ezt: "X autó ennyit eszik.", akkor mindenki úgy értelmezi, hogy a vegyes fogyasztásról beszélsz. Azaz kb. 50% városi közlekedés, átlagos felhasználással, néha 4-5000-es fordulatot is elérve. Namost az a passat vegyesben sosem fog 10 litert enni.
Mindenki alatt max 1-2 benzinvérűt tudok elképzelni, vagy öntöttvaslábút. Passattal kb olyankor megyek 4000-5000-es fordulaton, ha brutálisan sietek valahova, és nagyon kis helyem van előzni, vagy ha autópályán 170 fölött megyek.
Az én vegyes használatomban 40% város, 40% ltk., 20% pálya van nagyjából. Így 10.2 lett az átlag erre.
Mikor nyaralásra mentünk, tele emberrel, csomagtartó is teljesen tele, úgy evett 9-et. Rengeteg város, német stau, ltk., német városi dugók illetve autópálya volt benne.
És nem tojás volt végig a lábam alatt, főleg a német autópályán. Úgy 9l volt 3000-4000 vagy mennyi kilométeren.
Mint írtam, most a héten kicsit sietősebbre vettem, klíma-fűtés ment, hidegindítás, így 14-et evett.
és senkinek nem kötelező ide járni
Ergo neked se.
Szerk: Ahhoz meg külön gratulálok, hogy egy ember adataiból próbálsz statisztikát csinálni.
Az a nagy büdös helyzet, hogy megint hülyeséget beszélsz, mint ahogy megszokta már tőled mindenki.
Kombi, ugyanolyan motorral, mint az enyém, 11.6-ot eszik: [link], nem kombi szintén 11.6-ot eszik: [link], nem kombi, 13-at eszik: [link].
Az én összesített fogyasztásom is 10.000km-et kb 12-13 körül lehet, mert rengeteget használom BP-n, amikor felmegy a fogyasztás 14-re is. Sőt, biztos vagyok benne, hogy télen, mikor az út is csúszósabb lesz, meg -5 alatt lesz tartósan a hőfok, 15-öt is be fog verni.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
persze 5xxx többet szerintem.hátszélbe de én nem windschattenre alapozok
felfurva enyém több léenen 109nél
.lmég nem késő dbilastól rendelni akkor 118lo
és még tunignlámpám is van
mivel etettél te meg 14et????
nekem 150 fölött se ezsik annyit
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Hála az égnek, már azt hittem, hogy csak az én autóm eszik 8 felett városban (Pesten)
rip and tear, until it is done
mivel etettél te meg 14et????
nekem 150 fölött se ezsik annyit
Passat 2.8 V6.
2771ccm, 193 ló, 30 szelep, 280Nm, 4 kerékhajtás, automata váltó.
felfurva enyém több léenen 109nél .lmég nem késő dbilastól rendelni akkor 118lo
és még tunignlámpám is van
Én nem fogom tuningolni, se motorikusan, se optikailag. Meghagyom az olyan elszállt agyúaknak, mint milomi. Nem akarok meghalni idő előtt.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Nyugi, nekem is
[ Szerkesztve ]
na ha jo vagy egy 25i.vel emgfogom és kevesebbet eszik 14nél
nekem enm valo oylan
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
na ja....mobile.de átalakult már nincs fenn de nemrég még igen.
m40b16 gyári adata ikro kigördült a gyáróbl 10.8 városba ezek alapján én hozom a 10-11et ergo uyg ahazsnálóm ahogy kell.
m43é asszem 10.6 csak.
15 éve nem votl mérce ez mennyit eszik még nálunk se.mert akkor olyna unnak számított egy iylne szervos abs.es auto nem érdekelte snekit fogyi csak jo legyn epláne német honban.ezt el kell fogadni.ez iylne technika.
aki ilyne 7es átlagot mond 1.6os bmw.re az hazudik .max pályán 100zal.szélárnyékban.
szrintme még az e90 316i se eszik 9nél kevesebbet.
e46 316i uyganugy 10lityo.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Csak BP-n 25i 5-ös kasztniba is bevágja szerintem a 13-14-et.
1 lóval kevesebb illetve 35Nm-el, erőben kb hasonló. Súlyban régi 5-ös kisebb, új nagyobb, de abban a motor is erősebb 25 lóval(218).
Fogyi, erő kb ugyanott van, csak a Passat jobban ugrik alacsony fordulaton.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
e36 325i 192 ló.kb 1330kg.
12vel epsten elmegy szerintem.
tolva kb 20.
5ösben más. az e34 picsa nehéz 1500+
megbocsájtom látom nemrég regeltél nem tod kivle állsz le versenyzeni
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
7.4l a gyári adatod, ami 100-200.000km után ugyanazon feltételek mellett kb 7.2-re csökken.
Ez átlag. LTK, max 90-el, végig 5.-be, lendületből előzve simán 7 liter alatt lehet tartani.
Passat 1450kg üresen.
Gyári országúti fogyi 7.9liter, ez hihető, ez alá nem igazán tudom levinni, pláne úgy, hogy sokat nem is megyek csak és kizárólag országúton. Viszont a gyári városi fogyi 14.9, ami simán kamu. Végig benyomott klíma mellett is eljárok BP-n 12 literből, úgy, hogy a lábam a városból ki se teszem. És nem úgy, hogy én váltok fel 1200-nál, hanem ahogy az automata felvált 2000-2500 között. Ugye alapból én csak nyomom a gázt, ő vált. És még így is 99%-ban a lámpánál első vagyok. Nem kell csúsztatni a kuplungot, meg közbe szúrni egy kettest, ezzel hasznos időt nyerek, bár aki 1-esben 40-ig kihúzatja mellettem, az elmegy, de olyan őrült kevés van szerencsére. Vagy előbb utóbb felmászik valamelyik fára.
Illetve nekem a gyári gyorsulási adatom 7.8. E36 325i-nek 8.0, E39-nek 8.1 kézivel, 8.9 automatával.
megbocsájtom látom nemrég regeltél nem tod kivle állsz le versenyzeni
Ezt most azt hiszem nem értem. Nem akarok én senkivel versenyezni. milomi akar mindig 0-100-as rajtot lenyomni.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
7.4 a gyári adatom??az hol melyik dimenzioba??
még az uj is 8.2öt az oldaon.
de persze nekem 7.4 sőt széthajtott 200e km után csökken 7.2re szerintme ezt gndold át 2 red bull utzán.jka értme itátl mást is így lenézem
van 100kg előnye letol.
enyémet 7 alatt??aha.70km.en.
1esbe 40ig??
annyit még az enyém is visz
.néha ritkán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
nem tod kivle állsz le versenyzeni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
7.4 a gyári adatom??az hol melyik dimenzioba??
Gyári átlagod ennyi. BMW-nél lehet érdeklődni.
De ha beülsz 100-200km-re BMW001 mellé, úgy, hogy ő vezeti a tied, nyugodt tempóval, tuti megmutatja, hogy fog az 7 liter körül enni.
még az uj is 8.2öt az oldaon.
Az új, E90, 316i 6.3-at eszik.
E90 8.1-et eszik városba.
Leírom, hogy értsd: CSAK BP-n 8.1Litert fogyaszt az új 316i. NORMÁLIS használat mellett.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Mijen hoki auto az? Enyim vas 1.-ben megy 65-t.
Ecce kiprobaltam egy elore furakodo robogos ellen
Pedig mar a keresztezodes kozepen az idom moge is behajolt
Francnak se volt kedve zold utan ujra ot kerulgetni...
több drón kell ;P
tán meg kéne tanulni normálisan vezetni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#40724) runner 125 válasza hobizoli (#40708) üzenetére
Nem értelek, bár lehet már fáradt vagyok.
Mi ebben a sznobság? Az, h valaki megteheti, h vásárol egy ilyen autót, s mindezek mellett figyeli a fogyasztását hobbyból?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#40725) dízelracer válasza tomcsi23 (#40720) üzenetére
fail ...
de én nem az átlagot néázem mert legtöbbet pesten megyek vele
mind1 jo ez így.
ha az uj 8.1et eszik az enyém meg 10.1et és van 15év minuszom +250e km.m...akkor szerintme ez normális
hobizoli>>ment ez 50et 1esben csak nem most. ...amugy érdekes kanyarbanminden aut elmarad mögöttem.ez mér van??lelassítok kanyarodok.gyorsítok és lemarad.ez mér van?
.standard futomű, nincs toronymerevítő
és 17es felni se.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Te nyomod a gázt, más nem. Erre nem gondoltál?
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
(#40728) dízelracer válasza dragonfx (#40726) üzenetére
"amugy érdekes kanyarbanminden aut elmarad mögöttem.ez mér van??lelassítok kanyarodok.gyorsítok és lemarad.ez mér van?"
Nem akarlak megbántani inkább nem írom le...
ez mind1 alényeg én nyertem
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Milomi lenne a te embered.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mennyivel kanyarodsz? 60? Vagy milyen kanyarra gondoltál?
mi ki ő???
a helyi dízelchippelős downtown racer by opel vagy seat???
60 azé nem.ahhoz kézifék kéne. ..meg sperrr.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Ebben minden infót megtalálsz
(#40734) dízelracer válasza dragonfx (#40732) üzenetére
Az diffizár ... aztán az első esős napon valami fán kötnél ki vele.
Egyik se tud írni, mindkettő teljesítmény őrült, vezetni se tudnak, tökéletes ellenfelek.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
"Education is important but big biceps are importanter"
ennyi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
na megvan a jogsi kéne vmi kocsi
amiket nézegettem az még mindig az audi a3 vagy vmi régi lecsapott hátú civic
ki melyiket ajánlja ?
vmi konkrét?
olyan 1-1.5M-et szánnék rá
köszi előre is
esetleg vmi alternatíva?
(#40739) dízelracer válasza ktg3 (#40738) üzenetére
Az Audi A3-at meggondolnám 2x is. Gazdaságtalan benzinmotor, hátul szűkös, csomagtartó maximum átlagosnak mondható a kategóriájában, még használtan is rettentően túlárazott. Nem volna az rossz autó de nem ennyiért.
A Sperrrrr - ről anyit hogy nekem a GSI be volt.. de fura is volt számomra... első autónak... gyorsan lehetett kanyarba menni de viszont a keménység miatt szinte lepatogott az útról.. rajtolásnál jóvolt.. de kanyarba féltem mert nagyon patogott ..félelmetes volt.. . volt mikor szakadó esőbe.. egy renault Magane az 2006 os asszem vizes uton kanyarokbe nemtutam megfogni.. bár engem dobált az út keményen :S
NFS World Nick Ewing1987
Inkább ennyiért hasonló jellegűből négyes Golfot nézegetnék. (de azokból is a sárkányoslevonósokat, meg isten tudja, milyen "tuning autókat" jobb kerülni. - mondjuk nekem már egy "tuti" alufelni is gyanús..)
De ha neked nem zavarja a szemedet az első generációs Focus belsejének látványa, akkor ennyiért az még jobb választás lehetne.
nem akarok okoskodni, de a Spernek a keménységhez, nem túl sok köze volt szerintem...
a sper a hajtásért felelős, a keménységért a gátlók és a rugók...ha jól tudom...
nemis arra gondoltam hogy köze volna..
NFS World Nick Ewing1987
akkor csak nekem mosódott össze a sper és a keménység...akkor bocsi
A Megane-sztori kicsit zavaros.
rip and tear, until it is done
nyugi nekem is
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Túl a 10000-dik km-en Sárával. Lassan kezdem érteni a "nincs jó vagy rossz autó, csak elhanyagolt és karban tartott" közhelyet
GSI-ben sper? Sper az csak 1 valtoban volt gyarilag Opel-nel, de az nem volt a C20XE-n. Na meg ojjjan szinten ritka az a valto, hogy a feher hollo ahhoz kepest egy csordaallat. Aftermarketet meg kb senki nem veszi meg bele, mert annyiba faj.
több drón kell ;P
Mert latjak, hogy idiota+bimmer combo, es ha kicsap a valaga kanyarban nem akarnak kasznishoz jarni.
több drón kell ;P
peddig volt.. komolyan. carstyling ről.. egy kb 3 szaki is eljött megnézni személyesen mi és hogy volt megoldva mert Ők a turbósba akartak csinálni valahogy... de mondták hogy nagyon jó megoldás volt.. és nem a váltóban volt a variálás... pl üresben a váltó kocsi egyik kereke a földön.. másik oldaltól emelem az autót.. és a kerék nemsokat forgott el.. megakadt.. a kerék.. nembirtuk sehogy tovább forditani ! aki nemhiszi járjon utána.. Gyöngyös mellé vették meg autót 700 ezerbe.. Zsámbok ra vitték asszem !
NFS World Nick Ewing1987