Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#41951) cafat


cafat
tag

Látom a francia autókat nagyon nem ajánljátok. Peugeot 406-ról van valakinek személyes tapasztalata? 2-3 hónap múlva válik esedékessé az autó vásárlás és a 406-os illetve Vectra B2 között gondolkozok. Mind a kettő tetszik külsőre és kb egy árba is vannak. Gondolom, ha ennyire nem ajánljátok a francia autókat akkor inkább az opelt javasoljátok majd, de azért szívesen várok a 406-osról is tapasztalatokat.

(#41952) Kraptor válasza Dare2Live (#41949) üzenetére


Kraptor
őstag

Azt nem tudom, hogy miért nincs tömegével az utakon. Én is csak párat látok és én is szkeptikus vagyok de az ár az valami baromira kecsegtető. Egyik ismerősöm cége 3 alap dieselet (90 LE) vett 4 milla alatt:)

Különben a többi francia (Citröen és Peugeot) árai jóval drágábbak, azok szintben vannak a német/japán kocsikkal, egyedül a Renyó az ami jóval olcsóbb.

(#41953) zoo8800 válasza Kraptor (#41952) üzenetére


zoo8800
veterán

Megtaláltál egy olyan topikot, ahol csak német vagy japán, és csak benzines autóknak van létjogosultsága ;)

rip and tear, until it is done

(#41954) Khelben válasza zoo8800 (#41953) üzenetére


Khelben
nagyúr

Ez nem csak a topicban van így, hanem az utakon is :DDD

(#41955) Boxer001 válasza Dare2Live (#41949) üzenetére


Boxer001
veterán

Miért, 8 millát ér egy fos skoda :F , hagyjuk már. :D

(#41956) Khelben válasza Boxer001 (#41955) üzenetére


Khelben
nagyúr

Azért ülj be egy 2.0 TFSI-be, használd kicsit a 200LE-t, utána beszélgessünk a 8 millás Skodákról. :D

(#41957) dabadab válasza Khelben (#41943) üzenetére


dabadab
titán

"A C5 nem olyan öreg, aztán miket is olvastunk itt róla? :)"

Nekem van egy, mi tettunk bele 200k km-t es alapvetoen elegedett vagyok vele, tolem ezt olvashattad.
(Es tenyleg nem volt draga, 6 millioert vettuk 2004-ben, akkoriban ezert pl Mazda6-bol (annak idejen o volt a masik jelolt) csak a ketliteres dizelbol a nagy alapot lehetett kapni, a C5 meg tele volt olyan cucokkal, amik a Mazdanal az extralistan se voltak, raadasul a kor kb. legfejletebb dizelet, a reszecskeszuros 2.2HDi-t raktak bele.)

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#41958) dízelracer válasza Boxer001 (#41955) üzenetére


dízelracer
senior tag

Skoda Superb Business 2.0 CR TDi DSG : 7 658 000 Ft

A "Business" felszereltségben minden benne van ami kell. Helykínálatban elől-hátul hatszor körbeveri a C5-öt, kényelemben is van olyan szinten mint az. Megbízhatóságról és értéktartásról meg már ne is beszéljünk :D . Simán megér 8millát egy "fos" Skoda.

szerk: aki meg fosik a dízelektől vehet 160lovas 1.8TSI-t, 6os kézi váltóval ugyanezzel a felszereltséggel ~7milláért. Simán jobb vétel mint egy Shitroen C5. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#41959) !Overdose! válasza dízelracer (#41958) üzenetére


!Overdose!
őstag

Shitroen :C

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#41960) Rick4 válasza !Overdose! (#41959) üzenetére


Rick4
félisten

Persze, meg LOLvo.. :DDD

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#41961) dovitt válasza dízelracer (#41958) üzenetére


dovitt
csendes tag

Ja. Más gyártó nem is tud 200 LE motort csinálni, csak a németek. Ugyanmáá. A C5-től meg egy kicsit szakadjál már el. A DSG meg ugyahogy van egy adag foss.

(#41962) dízelracer válasza !Overdose! (#41959) üzenetére


dízelracer
senior tag

Az Shitroen :K . Ilyet már jó ideje még a kínai autóknál sem látni: [link] Szánalmas. Pont egy olyan kocsiból spórolják ki az esp-t a szarrágók amit majd családok vesznek/fognak venni.

dovitt: már megint miről beszélsz ember, mondott itt ilyet valaki? Ha TE ennyire képben vagy ugyan meséld már el mitől "adag fos" a DSG váltó. Erre nagyon, nagyon kíváncsi vagyok. Mutass már nekem csak egyetlen egy átlagon felüli megbízhatóságú francia autót. Nem többet csak egyet. Ja, hogy olyan nincs? Erről van itt szó. ;]

[ Szerkesztve ]

(#41964) Dare2Live válasza Boxer001 (#41955) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Az ár nemcsak felszereltség, motor, térkínálat.... kérdése, hanem szvsz amolyan népitélet is. Más okot nem látok mért kerülhet +2millioba "uaz" a Skoda.

btw ez nemcsak új autókon használt piacon is jól látszik. Nézd meg pl a
2003-04 Avensis. 2003-04 C5 használtautós árait. Pedig 2003ban ugyanannyiba kerültek...

A piac ítéletet mondott, itt is.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#41965) Kraptor válasza dízelracer (#41962) üzenetére


Kraptor
őstag

Csak Japánon:)

[link] :C

Ha jól emlékszem pont a Németek voltak akik a Daciának az ilyen tesztjén csaltak egy kicsit, hogy felboruljon és rossznak mutassák be a kocsit:):)

De tényleg nem értem miért a Citröenen lovagolunk itt ennyire:)

(#41966) dabadab válasza Dare2Live (#41964) üzenetére


dabadab
titán

"Pedig 2003ban ugyanannyiba kerültek..."

A feneket, az Avensis messze dragabb volt.

DRM is theft

(#41967) dízelracer válasza Kraptor (#41965) üzenetére


dízelracer
senior tag

Azért ne hasonlítsunk már egy magas építésű laprugós(?) pickup-ot egy városi egyterűhöz. Nem egy kategória. 2010ben kurvagáz ha egy ilyen teszten meghasal egy autó bármilyen embléma is legyen az orrán.

(#41968) lajafix válasza dízelracer (#41958) üzenetére


lajafix
addikt

a 2 autó teljesen más stílus, aki a francia kényelemhez szokott annak a skodáé sose lesz megfelelő.
Van egy 50 körüli kollegám C5össel, megértem hogy miért vette, valami hihetetlen ahogy a plüssfotel benyeli az embert s ahogy veszi a magyayr utakat, ahogy 'hajózik' vele a kollega. Tehát a 'jobb vétel' erősen egyéni szempontú.

Rock'n Roll

(#41969) Dare2Live válasza dabadab (#41966) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

selejt.hu is 6milliós C5ről ír. Annyiért még most is!! kapsz SOL! Avensist.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#41970) dabadab válasza Dare2Live (#41969) üzenetére


dabadab
titán

Akkoriban hatmillióért 2.2 HDi SX-et kaptál Citroenből, annak a felszereltségének a mostani Avensisből kb. a 2,2D-4D Executive felel meg - 8,86 millióért. Az általad felhozott 1,6-os Sol meg extrák és emelkedők terén erős kihívásokkal küzdő autó ahhoz képest.
Mondom, pont akkoriban vettünk autót (és egész véletlenül pont hatmilliót szántunk a projektre), végignéztem a piacot.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#41971) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

[link] Csonti car újra alkot. :DDD

(#41972) Papabear195 válasza Atomgeszi (#41971) üzenetére


Papabear195
tag

:DDD

Ezeknél kéne a rendőrségnek házkutatást tartania, szerintem nagy mennyiségű fűre találnának. Ennyi baromságot csak betépve lehet kitalálni. Látom a következő hirdetést, ahogy a kocsi áll négy téglán (szöveg: már nem kell attól félned, hogy ellopják kocsidról a felniket).

(#41973) dízelracer válasza Atomgeszi (#41971) üzenetére


dízelracer
senior tag

Elöl hátul törött. :D

(#41974) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

Vkinek megigertem, ha talazkozom Focus 1.6-os esmerossel akkor rakerdezek a fogaysztasra, aszongya vagyes videki fogyasztas 7-7.2 koze szoott osszegyunni

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#41975) dízelracer válasza dabadab (#41970) üzenetére


dízelracer
senior tag

Ezeket találtam igaz nem 2003-as adatok.

2004. június 30.-i újautó árlista (Autó Magazin, 2004 augusztusi szám 84. oldal).

Citroen Hungária Kft:

C5 X 1.8 16v (5.080.000Ft)
C5 X 2.0 HDI (5.820.000Ft)
C5 SX 2.2 HDI (7.420.000Ft)
C5 X 1.8 16v Break (5.330.000Ft)
C5 X 2.0 HDI Break (6.020.000Ft)
C5 Exclusive 3.0 V6 24v Break (8.480.000Ft)

Toyota Motor Hungary Kft:

Avensis Sedan 1.8 vvti (5.535.000Ft)
Avensis Sedan 1.8 vvti Sol Elegant (6.095.000Ft)
Avensis Sedan 2.0 D-4D (6.095.000Ft)
Avensis Liftback 1.6 vvti (5.545.000Ft)
Avensis Liftback 2.0 vvti Sol Elegant (6.755.000Ft)
Avensis Wagon 1.6 vvti (5.545.000Ft)
Avensis Wagon 2.0 D-4D Sol Technic (6.950.000Ft)
Avensis Verso 2.0 vvti Sol (7.870.000Ft)
Avensis Verso 2.0 D-4D (7.900.000Ft)

Valóban drágább volt a Toyota.

(#41976) dabadab válasza dízelracer (#41975) üzenetére


dabadab
titán

"C5 SX 2.2 HDI (7.420.000Ft)"

Ez a listaár, ami a Citroennél teljesen virtuális dolog, mert mindig bazi nagy akció van (most is, ahogy elnéztem, a mostani modelleknél kb 800k "kedvezmény" van). Konkrét 2004. májusában kereken hatmillió volt az "akciós listaára" (vagyis ez volt az alkunál a nyitóár :) ).
Mondom, tudom, pont akkor pont ezt a szegmenst rendesen végignyálaztam és tényleg a C5 volt a legolcsóbb.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#41977) Kraptor


Kraptor
őstag

Ford C-max? Annyival nem drágább mint egy Renyő de jóval tágasabb és szebben is néz ke belülről.

(#41978) Dare2Live válasza dabadab (#41976) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Ugyanilyen akció Toyotanal is van, csak nem folyamatosan hanem félévente. Most fut ki így a kínálat már tény szegényes.

Ugyanígy minden évben van 1-2hónap amikor valós 0%THMel is el lehet hozni. (Persze ~50% befizetésével)

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#41979) zoo8800 válasza Kraptor (#41977) üzenetére


zoo8800
veterán

Az egyterű.
Inkább egy Focus kombi...

rip and tear, until it is done

(#41980) johnny82 válasza neduddki (#41974) üzenetére


johnny82
őstag

Nálam is kb 7-7,5 az átlagfogyasztása az 1,6-os, 74kW-os, 5 ajtós Focusnak, amiben 70/30 városi használat van kb.
Mod: persze nem gyorsulgatok lámpától lámpáig, arról már leszoktam. :B

[ Szerkesztve ]

(#41981) dízelracer válasza dabadab (#41976) üzenetére


dízelracer
senior tag

Rendben de ha megnézed folyamatosan vannak különböző (kisebb nagyobb) akciók minden egyes márkánál. Akinek nagyon nem megy a bolt kénytelen "nagy akciókra" különben a kutyának sem kell majd a taliga. De ilyen alapon felesleges bármilyen árat is kiírni mert a valóságban úgy sem annyi amennyi. Én listaárat tudtam előkaparni. A kedvezmények jelen esetben nem játszanak.

(#41982) dabadab válasza dízelracer (#41981) üzenetére


dabadab
titán

Ezzel tisztaban vagyok, de a Citroen ezt teljesen mas szinten muveli: naluk nem neha es par modellre van kedvezmeny, ha mindig, a komplett kinalatra. Azok az u.n. listaarak olyan arak, amiket soha, semmikor nem kertek az autokert, egyetlen szerepuk van: az, hogy at lehessen huzni oket.
A realitasok szintjen ez az jelenti, hogy 2004-ben egy jol felszerelt, eros dizeles C5-ot uj autokent barmikor meg tudtal venni 6 millioert, Avensist meg soha. A "dizeles kozepkategorias hatmillioert" szures ebben az idoben ket darab autot dobott ki, Mazda 6-ot gyengecske motorral es nagyon alap felszereltseggel meg C5-ot, a 135 lovas 2.2-es HDi-vel es telerakva extrakkal.

DRM is theft

(#41983) Rick4 válasza dabadab (#41982) üzenetére


Rick4
félisten

Mennyi volt a különbség pontosan 2004-ben egy C5 és egy Avensis között? És mennyi most?

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#41984) neduddki válasza Rick4 (#41983) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

tessek finomicsd:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#41985) Kraptor válasza zoo8800 (#41979) üzenetére


Kraptor
őstag

Focus kombi túl kicsi...

(#41986) zoo8800 válasza Kraptor (#41985) üzenetére


zoo8800
veterán

A Focus nem ugyanakkora, mint a Megane?

rip and tear, until it is done

(#41987) Kraptor válasza zoo8800 (#41986) üzenetére


Kraptor
őstag

De, de a Megane kombi az nagyobb, nem csak a csomagtartó részt növelték, hanem nagyobb a tengelytávja is a sima Megane-nál.

(#41988) Khelben válasza Kraptor (#41987) üzenetére


Khelben
nagyúr

azt az 1-2 centit nem fogod megérezni.

(#41989) zolynet


zolynet
addikt

"Hat-hat forinttal emelkedik mind a benzin, mind pedig a gázolaj ára a hazai töltőállomásokon." /forrás/ :(((

Life is too short to stay stock!

(#41990) Kraptor válasza Khelben (#41988) üzenetére


Kraptor
őstag

6,1 cm tengelytávban és meg lehet érezni:)

(#41991) zoo8800 válasza Kraptor (#41990) üzenetére


zoo8800
veterán

Akkor vissza a Meganehoz :) Meg kell barátkoznod a nem túl előnyös meghibásodási statisztikával, cserébe olcsón kapod.
szerk: a legfrissebb statisztikát nem ismerem.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#41992) Kraptor válasza zoo8800 (#41991) üzenetére


Kraptor
őstag

C-max lesz szerintem, hiába egyterű.

(#41993) zoo8800 válasza Kraptor (#41992) üzenetére


zoo8800
veterán

mégse, vótmá'

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#41994) glutamin


glutamin
őstag

Azért ehhez már pofa kell: [link]

Egy ilyen verda újonnan legalább 12 misi. Ebbe meg 3 év alatt belement 49e km. Mennyit tekerhettek rajta vissza? Egy 100-ast legalább.

Miért is kell eladni egy autót bejáratós korában?

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#41995) zoo8800 válasza glutamin (#41994) üzenetére


zoo8800
veterán

Nagyon ritkán felbukkannak valós gyöngyszemek. Egyszerűen nem utazóautónak használták, hanem családi autó volt.
Persze jó eséllyel tényleg vissza van pörgetve :DDD
Pl. azért adja el, mert másikat vesz...

rip and tear, until it is done

(#41996) glutamin válasza zoo8800 (#41995) üzenetére


glutamin
őstag

Akkor viszont a 3 milliós irányár nagyon nem OK. Végül is a kevés kilométer még lehetne reális.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#41997) zoo8800 válasza glutamin (#41996) üzenetére


zoo8800
veterán

hopp, az árat észre sem vettem....

rip and tear, until it is done

(#41998) dragonfx válasza glutamin (#41996) üzenetére


dragonfx
veterán

hát ja egy ilyen veri a 10 gurigát ujonnan kissé olcsó ja.a km valóságba megnézve kiderül.nem tünik kopottnak a bőr.
azért 50e nem bejáratós időszak már.átlagosan mentek vele.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#41999) Khelben válasza dragonfx (#41998) üzenetére


Khelben
nagyúr

Miután euroban adta meg a vételárat, feltételezhető, hogy nem magyar rendszámos az autó. A regadóval meg a magyar üzembehelyezéssel már nem is olyan olcsó az a 3 milla.

[ Szerkesztve ]

(#42000) glutamin válasza Khelben (#41999) üzenetére


glutamin
őstag

Jogos, úgy felugrik rögtön 4 milla környékére.

De nekem akkor sem logikus, hogy valaki 3 év használatért bukjon 8-10m Ft-ot az értékvesztésen. Ez havonta legalább 200e Ft. Még ha nagyon jól is keres valaki akkor is sok.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.