Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Szólánc.
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- MárkaLánc
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
cafat
aktív tag
Látom a francia autókat nagyon nem ajánljátok. Peugeot 406-ról van valakinek személyes tapasztalata? 2-3 hónap múlva válik esedékessé az autó vásárlás és a 406-os illetve Vectra B2 között gondolkozok. Mind a kettő tetszik külsőre és kb egy árba is vannak. Gondolom, ha ennyire nem ajánljátok a francia autókat akkor inkább az opelt javasoljátok majd, de azért szívesen várok a 406-osról is tapasztalatokat.
-
Kraptor
őstag
válasz Dare2Live #41949 üzenetére
Azt nem tudom, hogy miért nincs tömegével az utakon. Én is csak párat látok és én is szkeptikus vagyok de az ár az valami baromira kecsegtető. Egyik ismerősöm cége 3 alap dieselet (90 LE) vett 4 milla alatt
Különben a többi francia (Citröen és Peugeot) árai jóval drágábbak, azok szintben vannak a német/japán kocsikkal, egyedül a Renyó az ami jóval olcsóbb.
-
dabadab
titán
válasz Khelben #41943 üzenetére
"A C5 nem olyan öreg, aztán miket is olvastunk itt róla? "
Nekem van egy, mi tettunk bele 200k km-t es alapvetoen elegedett vagyok vele, tolem ezt olvashattad.
(Es tenyleg nem volt draga, 6 millioert vettuk 2004-ben, akkoriban ezert pl Mazda6-bol (annak idejen o volt a masik jelolt) csak a ketliteres dizelbol a nagy alapot lehetett kapni, a C5 meg tele volt olyan cucokkal, amik a Mazdanal az extralistan se voltak, raadasul a kor kb. legfejletebb dizelet, a reszecskeszuros 2.2HDi-t raktak bele.)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dízelracer
őstag
válasz Boxer001 #41955 üzenetére
Skoda Superb Business 2.0 CR TDi DSG : 7 658 000 Ft
A "Business" felszereltségben minden benne van ami kell. Helykínálatban elől-hátul hatszor körbeveri a C5-öt, kényelemben is van olyan szinten mint az. Megbízhatóságról és értéktartásról meg már ne is beszéljünk . Simán megér 8millát egy "fos" Skoda.
szerk: aki meg fosik a dízelektől vehet 160lovas 1.8TSI-t, 6os kézi váltóval ugyanezzel a felszereltséggel ~7milláért. Simán jobb vétel mint egy Shitroen C5.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz dízelracer #41958 üzenetére
Shitroen
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz !Overdose! #41959 üzenetére
Persze, meg LOLvo..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dovitt
csendes tag
válasz dízelracer #41958 üzenetére
Ja. Más gyártó nem is tud 200 LE motort csinálni, csak a németek. Ugyanmáá. A C5-től meg egy kicsit szakadjál már el. A DSG meg ugyahogy van egy adag foss.
-
dízelracer
őstag
válasz !Overdose! #41959 üzenetére
Az Shitroen . Ilyet már jó ideje még a kínai autóknál sem látni: [link] Szánalmas. Pont egy olyan kocsiból spórolják ki az esp-t a szarrágók amit majd családok vesznek/fognak venni.
dovitt: már megint miről beszélsz ember, mondott itt ilyet valaki? Ha TE ennyire képben vagy ugyan meséld már el mitől "adag fos" a DSG váltó. Erre nagyon, nagyon kíváncsi vagyok. Mutass már nekem csak egyetlen egy átlagon felüli megbízhatóságú francia autót. Nem többet csak egyet. Ja, hogy olyan nincs? Erről van itt szó.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Boxer001 #41955 üzenetére
Az ár nemcsak felszereltség, motor, térkínálat.... kérdése, hanem szvsz amolyan népitélet is. Más okot nem látok mért kerülhet +2millioba "uaz" a Skoda.
btw ez nemcsak új autókon használt piacon is jól látszik. Nézd meg pl a
2003-04 Avensis. 2003-04 C5 használtautós árait. Pedig 2003ban ugyanannyiba kerültek...A piac ítéletet mondott, itt is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kraptor
őstag
válasz dízelracer #41962 üzenetére
Csak Japánon
Ha jól emlékszem pont a Németek voltak akik a Daciának az ilyen tesztjén csaltak egy kicsit, hogy felboruljon és rossznak mutassák be a kocsit
De tényleg nem értem miért a Citröenen lovagolunk itt ennyire
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #41958 üzenetére
a 2 autó teljesen más stílus, aki a francia kényelemhez szokott annak a skodáé sose lesz megfelelő.
Van egy 50 körüli kollegám C5össel, megértem hogy miért vette, valami hihetetlen ahogy a plüssfotel benyeli az embert s ahogy veszi a magyayr utakat, ahogy 'hajózik' vele a kollega. Tehát a 'jobb vétel' erősen egyéni szempontú.Rock'n Roll
-
dabadab
titán
válasz Dare2Live #41969 üzenetére
Akkoriban hatmillióért 2.2 HDi SX-et kaptál Citroenből, annak a felszereltségének a mostani Avensisből kb. a 2,2D-4D Executive felel meg - 8,86 millióért. Az általad felhozott 1,6-os Sol meg extrák és emelkedők terén erős kihívásokkal küzdő autó ahhoz képest.
Mondom, pont akkoriban vettünk autót (és egész véletlenül pont hatmilliót szántunk a projektre), végignéztem a piacot.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Atomgeszi
veterán
[link] Csonti car újra alkot.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Papabear195
tag
válasz Atomgeszi #41971 üzenetére
Ezeknél kéne a rendőrségnek házkutatást tartania, szerintem nagy mennyiségű fűre találnának. Ennyi baromságot csak betépve lehet kitalálni. Látom a következő hirdetést, ahogy a kocsi áll négy téglán (szöveg: már nem kell attól félned, hogy ellopják kocsidról a felniket).
-
neduddki
nagyúr
HI!
Vkinek megigertem, ha talazkozom Focus 1.6-os esmerossel akkor rakerdezek a fogaysztasra, aszongya vagyes videki fogyasztas 7-7.2 koze szoott osszegyunni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dízelracer
őstag
válasz dabadab #41970 üzenetére
Ezeket találtam igaz nem 2003-as adatok.
2004. június 30.-i újautó árlista (Autó Magazin, 2004 augusztusi szám 84. oldal).
Citroen Hungária Kft:
C5 X 1.8 16v (5.080.000Ft)
C5 X 2.0 HDI (5.820.000Ft)
C5 SX 2.2 HDI (7.420.000Ft)
C5 X 1.8 16v Break (5.330.000Ft)
C5 X 2.0 HDI Break (6.020.000Ft)
C5 Exclusive 3.0 V6 24v Break (8.480.000Ft)Toyota Motor Hungary Kft:
Avensis Sedan 1.8 vvti (5.535.000Ft)
Avensis Sedan 1.8 vvti Sol Elegant (6.095.000Ft)
Avensis Sedan 2.0 D-4D (6.095.000Ft)
Avensis Liftback 1.6 vvti (5.545.000Ft)
Avensis Liftback 2.0 vvti Sol Elegant (6.755.000Ft)
Avensis Wagon 1.6 vvti (5.545.000Ft)
Avensis Wagon 2.0 D-4D Sol Technic (6.950.000Ft)
Avensis Verso 2.0 vvti Sol (7.870.000Ft)
Avensis Verso 2.0 D-4D (7.900.000Ft)Valóban drágább volt a Toyota.
-
dabadab
titán
válasz dízelracer #41975 üzenetére
"C5 SX 2.2 HDI (7.420.000Ft)"
Ez a listaár, ami a Citroennél teljesen virtuális dolog, mert mindig bazi nagy akció van (most is, ahogy elnéztem, a mostani modelleknél kb 800k "kedvezmény" van). Konkrét 2004. májusában kereken hatmillió volt az "akciós listaára" (vagyis ez volt az alkunál a nyitóár ).
Mondom, tudom, pont akkor pont ezt a szegmenst rendesen végignyálaztam és tényleg a C5 volt a legolcsóbb.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Kraptor
őstag
Ford C-max? Annyival nem drágább mint egy Renyő de jóval tágasabb és szebben is néz ke belülről.
-
Dare2Live
félisten
válasz dabadab #41976 üzenetére
Ugyanilyen akció Toyotanal is van, csak nem folyamatosan hanem félévente. Most fut ki így a kínálat már tény szegényes.
Ugyanígy minden évben van 1-2hónap amikor valós 0%THMel is el lehet hozni. (Persze ~50% befizetésével)
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dízelracer
őstag
válasz dabadab #41976 üzenetére
Rendben de ha megnézed folyamatosan vannak különböző (kisebb nagyobb) akciók minden egyes márkánál. Akinek nagyon nem megy a bolt kénytelen "nagy akciókra" különben a kutyának sem kell majd a taliga. De ilyen alapon felesleges bármilyen árat is kiírni mert a valóságban úgy sem annyi amennyi. Én listaárat tudtam előkaparni. A kedvezmények jelen esetben nem játszanak.
-
dabadab
titán
válasz dízelracer #41981 üzenetére
Ezzel tisztaban vagyok, de a Citroen ezt teljesen mas szinten muveli: naluk nem neha es par modellre van kedvezmeny, ha mindig, a komplett kinalatra. Azok az u.n. listaarak olyan arak, amiket soha, semmikor nem kertek az autokert, egyetlen szerepuk van: az, hogy at lehessen huzni oket.
A realitasok szintjen ez az jelenti, hogy 2004-ben egy jol felszerelt, eros dizeles C5-ot uj autokent barmikor meg tudtal venni 6 millioert, Avensist meg soha. A "dizeles kozepkategorias hatmillioert" szures ebben az idoben ket darab autot dobott ki, Mazda 6-ot gyengecske motorral es nagyon alap felszereltseggel meg C5-ot, a 135 lovas 2.2-es HDi-vel es telerakva extrakkal.DRM is theft
-
zolynet
veterán
"Hat-hat forinttal emelkedik mind a benzin, mind pedig a gázolaj ára a hazai töltőállomásokon." /forrás/
Life is too short to stay stock!
-
glutamin
őstag
Azért ehhez már pofa kell: [link]
Egy ilyen verda újonnan legalább 12 misi. Ebbe meg 3 év alatt belement 49e km. Mennyit tekerhettek rajta vissza? Egy 100-ast legalább.
Miért is kell eladni egy autót bejáratós korában?
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
-
dragonfx
veterán
-
glutamin
őstag
válasz Khelben #41999 üzenetére
Jogos, úgy felugrik rögtön 4 milla környékére.
De nekem akkor sem logikus, hogy valaki 3 év használatért bukjon 8-10m Ft-ot az értékvesztésen. Ez havonta legalább 200e Ft. Még ha nagyon jól is keres valaki akkor is sok.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
Aktív témák
- Vivobook Pro N580VD 15.6" FHD IPS i7-7700HQ GTX 1050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Google Pixel 8A 128GB Porcealin, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, 1 Év Garancia
- MSI Z370-A PRO
- SSD többféle, sata 2,5"
- Apple Watch Ultra 2 49mm Black Titanium Black TL M/L, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest