- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #49782 üzenetére
Tényleg, de van 2 literes is 122 lóval. Vagy keverem a dízellel?
Előkeresem az újságot. Van, az volt a 16i, 18i, és 20i-ben is, csak fojtva.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #49778 üzenetére
16i is 2 literes szívó amúgy de van lényege a mondanivalónak sajnos.
k.: miben másabb egy Seat Leon FR egy GOlf GTI-nél? Lényegében ugyanazok, csak máshogy néznek ki, már a VW-nél is meg kell fizetni az emblémát. Ua. helyzet az A3-mal ... 2.0TFSI 90%-ban Golf, mégis hol van az ára ...
Gondolkozás nélkül vennék Ocatvia RS-t a Golf helyett, Superbet Passat helyett. Lassan ott tartunk, hogy még belülről is ugyanúgy fognak kinézni ... de az egyik csak drágább.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz AMD Power #49167 üzenetére
Az ilyen külföldi turista buszok szeretnek teperni ( lehet nem véletlen van annyi baleset velük ). Volt olyan, hogy sima országúton óra szerint 130-cal mentünk mögötte.
Autópályás dologhoz. A múlt hónapban volt termés rendesen, azt hiszem vagy 3 db 230 feletti is volt.
Ez mi lehet? Egy kevés Lancert néztem ki belőle.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Talán.
-
aero.
veterán
válasz emerico2004 #48441 üzenetére
Jó már. Én is azt hittem, hogy trabival tudom verni a 116i-t.
-
aero.
veterán
válasz copperhead #47327 üzenetére
Octavia 1.2 vagy 1.4TSI. Van ott is hely, és még a motor is jó.
-
-
aero.
veterán
válasz Khelben #45458 üzenetére
Azért nem tudom mennyire látod, de a hozzászólásod még csak véletlenül sem elfogult.
Nem tudom olvastad-e, de több, mint 250km-t mentek velük. A futóművet meg mivel mással kéne tesztelni mint egy gyakorlópályán? A fogyasztás teszttel mi a bajod? Nem mindenki bp.-i. Most akkor fáj, hogy nem a Mondeo fogyasztotta a legkevesebbet? Vagy úgy mondod mintha az autót csak városba lehet használni. Több újságíró is volt, biztosan előre megbeszélték, hogy a Mondeo az szar és csak 7. lehet.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz koxos:8] #45447 üzenetére
Én eddig még nem láttam rossz tesztet róla. Fejedelmi benne a tér, a csomagtartója kétféleképpen is nyílik. Az 1.4-es turbós benzines jól kiforrott motor, van ereje is.
Itt van róla pár teszt:
[link], [link], [link], és az 1.4 TSi-vel: [link]Minőségben Passat szint, semmivel sem rosszabb, szerintem szebb is, nem olyan egyen, mint a VW.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz koxos:8] #45426 üzenetére
A6 mondjuk nem sokkal nagyobb. Prémiummárka kell továbbra is vagy Ford (Mondeo), Skoda (Superb), Renault (Laguna), Volkswagen (kifutó Passat), Opel (Insignia) is szóba jöhet?
5 millióért lehet E60-as 5-ös BMW, de az nem nagyobb, csak az E vetélytársa, mint az A6.
Ezzel kifejezetten jól járna, tágasabb, mint a Merci, ez a motor bőven elég ahhoz a tempóhoz, amit írtál. Igaz, kézi váltós, nem tudom ez hátrány-e, ennyiért nincs DSG.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #44102 üzenetére
Ezért írtam, hogy gyengére vették a figurát azzal a 20 lóerővel a kategóriatársaival szemben. Mert ha jól tudom, akkor velük van egy súlycsoportban. Ez persze nem von le belőle semmit, szépen megy, jól van hangolva a váltóval, futóművel.
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #44099 üzenetére
Azért egy Corsa OPC vagy egy Clio RS mégis más világ.
-
aero.
veterán
válasz Motion_Blur #44080 üzenetére
Az 1.5-ös elvan országúton 5.7-6 literrel. Teljesítményben viszont az a 10 lóerő tényleg nem vehető észre, bár lehet az 1.3 váltója rövidebb.
DroneZ^: annyi.
Bár a swiftnél is az a sport jelző is vicc 120 lóra, lehetne legalább 160. Az összes kategóriatársa leelőzi, de legalább olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Végül is van egy határ már, ahol ritkábbak a tekerések. Ez egy sportautó és egy luxuslimuzin egyben. Ha sportautónak használták, akkor reális lehet a teljesítmény, ha sofőrös autó volt ( de inkább 4.2 v8 vagy 3.0 literes dízeleket használnak ilyen célokra ), üzletemberrel akkor lehet benne több. Az is kérdéses, hogy megéri e tekerni ezen, mert itt azért már 100k fölött van. Szerintem ennek valós, 4 éves, nem az a tipikus melós autó.
Tavaly láttam ilyet élőbe, rettentően visszafogott, de ******** szép hangja van.
Egyébként hogy-hogy ilyeneket nézel? S63, S8, hö.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Winner_hun #43696 üzenetére
Szerintem a kínai mivoltára gondolt, nem magára az LPG tartályra.
-
aero.
veterán
Ha ezt valaki ezt megveszi, az nagyon benyalja.
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #41850 üzenetére
Én is inkább a Superb-re szavaznék. 7 millióért Focus? Az hülyeség.
Vagy Octavia, erősebb benzinessel vagy dízellel.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Ford Mustang cabrio teljessenegyedi külsö ill belsö dizány(?). xenon. 20-as felni, egyeditervezés(elsőlőkhárito, motortetö, küsszőbspolyler, sárvédök, oldalszokp(?), hatsoszány, hátsolőkhároto, teljes egyedi fúlbörbelsö ill. carbon, bukocső, pioneer hifirendszer. fris németh vizsga forgalmi.
talán nem valami
nemnapbarnítottgazdája van? -
aero.
veterán
(via stangli)
-
aero.
veterán
válasz Pancsermeste #39368 üzenetére
Mondeo szerintem is.
Itt annyira nem lényeg, hogy vissza van tekerve vagy nem, mert benzines és nincs akkora szívás, mint a dízellel.
Én 175.000 köré tippelném, de ha elviszed bevizsgálásra, akkor kiderül. Nem lehetetlen a 133k sem.
[ Szerkesztve ]
-
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz !Overdose! #39249 üzenetére
Nem, én is furcsálltam.
-
aero.
veterán
válasz DeadMeat #39180 üzenetére
Nem mondtam, hogy minden kocsira vonatkozik. 50 ezer km 7 évre az már szinte alig használt kategória, szinte már fölösleges, főleg a dízel havi 5-600km-re. De! egyáltalán nem baj, hogy vannak még ilyen gyöngyszemek, ez csak pluszpont. Nem sok van ezekből se, láthatod a fenti példát.
Mi is vettünk kocsit 2005-ben. Nem emlékszem, hogy túl sokat mentünk volna vele, de 3.5 éves korában megvolt a 100 ezer.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz #00809728 #39175 üzenetére
Ez megy. Egy öt éves kocsiban minimum 100.000km-nek lennie kell, és így még akkor a havi átlag csak 1666km. Szervizkönyv már sajnos nem bizonyíték semmire.
tothm: Ha tetszés szerint kell választani, akkor a Saab ill. az XC90. Mondjuk az X5 meg az XC90 erőlködés nélkül hozzá a 20 litert városban.
Az Actyon-on én mondjuk meglepődtem, elég dinamikus egy batár a 140 lóerejével ( mercedes motor ), attól függetlenül, hogy csúnya. El van 7-9 literrel.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #39070 üzenetére
Padlónál meg 20 liter. Jó azért nem sokan mennek 100 kilométereket végsebesség közelében.
Azt pl. tudtátok, hogy a VW 2.0TFSi motorja 27 litert eszik padlón?
-
aero.
veterán
válasz Pancsermeste #39036 üzenetére
Nekem az jön le, hogy ilyen fiatal needforspeed tulajok teleaggatják az összes régi bmw-t 20 ezer forintos műanyag lökhárítókkal, közbe meg 6000 az alapjárat.
-
aero.
veterán
válasz saguaro #38880 üzenetére
Jól tudod.
A ZF-nek most konkrétan a 8 sebességes csodájáról volt szó, amiket többek között Audi-ban, BMW-ben és Range Rover-ben használnak.
Ja, és ide jön még az M3-as DKG váltója, az is takarékos.
Szóval lehet, hogy most még a nagy átlag többet fogyaszt (0,5 - 1 liter), de a jövőben erősen készül megváltozni ez az adat.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Apple iPad Pro 11 2024 Wifi + Cellular 256GB M4 Garanciális
- Apple iPad Pro 13 Wifi + Cellular 512GB 2024 M4Garanciális
- Lenovo Legion 5, 15'6, Ryzen 7 5800h, RTX 3060, RAM 16gb
- iphone 16 128GB gyári független, új, bontott
- XBox Series S 512GB játék konzol /makulátlan/dobozában/2025.06.05-ig Garanciával/Beszámítás.