Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz b3Ro #5055 üzenetére

    A videóban szereplő motor az R2-es motor, nem az SH, ne keverjük a dolgokat.
    Volt itt egy pár fals infó is, megpróbálom összefoglalni, hátha segít.
    Amit szerintem érdemes lenne megcsinálnod: be kell menni egy márkaszervízbe, nézzék meg, hogy volt-e olajszivattyú lánc cserélve vagy sem. Ha nem, érdemes kicserélni. Ehhez le kell venni a szelepfedelet. Ahhoz ki kell venni az injektorokat. Ergó a tűzkarika probléma megoldva. Ha lent van a szelepfedél, kiderül, hogy van-e kifújás. Egyúttal rá lehet nézni a vezérműtengelyre, hogy kopott-e. Ha igen, csere.
    Ha se kifújás, se vez. tengely kopás, akkor lánc csere és kész. Olajszivattyú szűrőre rá lehet nézni. Ha nincs benne koksz, semmi teendő vele. Ha igen, csere, de le kell hozzá venni a szivattyút. Kicsit macerásabb de nem vészes. Amúgy nem kell cserélni.
    Én a vezérműláncot hagynám, nem szokott vele gond lenni. De ha érdekel, élő adatban meg lehet nézni a nyúlást.
    Arra figyelj, hogy az olajszivattyú láncot szettben, lánckerekekkel, vezetővel, feszítővel együtt cseréljék!
    A gen. szíjat cseréld le, szokott szakadni és az hajtja a vízszivattyút is. Érdemes a feszítő görgőt is cserélni, meg szokta enni, bár azt látni kellene.
    Ez mind persze, csak szvsz. :))

Új hozzászólás Aktív témák