- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gustavson
tag
válasz
#46372352 #4596 üzenetére
Szia!
Esetleg kopogásérzékelő? Nekem a 3-as 1.6 benzin (2006) játszott hasonlót, hirtelen teljesítmény vesztés, rángatás, nehezen indul, stb. Igaz, ezt mondjuk ki is írta: P0328 hibakód. Nem volt olcsó a csere, de azóta jól megy, és kevesebb a fogyasztás is.
By the way, hibakódot nem ír? -
v-paci
aktív tag
válasz
venom8888 #4585 üzenetére
Tömeg, váltó áttételezés, légellenállási együttható... sok tényezős az, hogy mi hány másodperc alatt van százon. Alsó hangon is 1.3-1.5 tonnás, kis köbcentis, kis turbós autókról beszélünk, csodák nincsenek, hiába is próbálja az autóipar beállítani annak.
Amúgy nem hinném, hogy normál használatban bármit is jelent az a 3 másodperc, inkább a "rugalmassági" adatok lennének relevánsak, hogy pl.: 70-ról 120-ra mennyi idő kell, mert ez áll közelebb a valós használathoz, szerintem.
-
v-paci
aktív tag
válasz
venom8888 #4580 üzenetére
Nekem 1.4 150le a céges autóm, most lesz benne 100k, nem tudok sok panaszt mondani rá, semmi extra szervizigénye nem volt az időszakoson felül, sőt visszahívások sem voltak rá eléggé kiforrott technikának tűnik. Belül persze nem üti meg a Mazda színvonalát és nyilván érezhető a durva nyomaték különbség is, amikor átülök a saját 3-asomból (2.2d), de gyengének semmiképpen nem nevezném.
-
venom8888
őstag
Koszonom a helpet
-
nyepi
tag
Ez nehéz kérdés. Sok van, amivel nincs gond, de bele is lehet nyúlni.
Az biztos, hogy az autópályázás ideális neki. Ha találsz jó állapotút, akkor szerintem belevághatsz. Arra figyelj, hogy az a néhány dolog, ami problémás legyen megcsinálva.
Ha találsz olyat, amin meg lett csinálva az olajszivattyú lánc csere, az már nagyon jó. Ott le kell venni a szelepfedelet, akkor látszik, hogy kopott volt-e a vez. tengely (remélhetőleg, ha igen, akkor kicserélték) és ki lett cserélve a tűzkarika és úgy lehúzva az injektor, ahogy azt le kell húzni.
Szóval lehet jókat találni, csak legyél türelmes.Amennyire én látom és hallok ismerősöktől dolgokat más márkáknál is vannak bőven gondok. Nem véletlenül szerepel elég előkelő helyen ez a 2.2-es motor az autobild 100.000-es teszten. Ahogy hallom a konszern-nél is sok probléma van, a PSA csoportról nem is beszélve.
Szóval, hajrá Mazda!venom8888:
Szerintem próbáld ki a három autót, utána el tudod dönteni, hogy megéri-e Neked még várni, gyűjeni egy kicsit. Lehet, hogy teljesen elégedett leszel az Astrával is. Ki kell próbálni!
-
expander
senior tag
Sziasztok,
hasonlo parameterekkel (4-4,5M, 2015-16) keresnek en is dizelt, napi 2x50km autopalyazasra.
Hallottam/olvastam en is, hogy jo ez a 2.2D, de megsem annyira...
Viszont, ilyen felhasznalasra ami nalam lenne, egy 130-150k km-es, megvigyazott peldany meg elheto opcio lehet?(vagy menjek tovabb a mondeo, octavia, passat vonalra?)
-
venom8888
őstag
Igen tudom nem egy ligaban vannak. Csak Astrabol, vagy Jetta bol 120k km est lehetne venni, Mazdabol meg 180k kmerest. Es sokkal dragabb a mazda sajnos
Igazabol a keret kb 4 millio lenne .
-
nyepi
tag
válasz
venom8888 #4570 üzenetére
Az 1.4-est.
Az 1.2-es 3 hengeres motorokkal volt pár gond, annak ellenére, hogymég nem mentek sokat, egy-két nyűg már előjött.
Az 1.6 dízelnél pedig szokott gond lenni a vezérmű-, és olajszivattyú lánccal. Itt az a gond, hogy hátul van a lánc ~14 óra a normaideje, plussz anyag, esetleg hozzájön a kettőstömegű+kuplung. (kuplungra amúgy is volt visszahívás).
Az 1.4-es egy nagyon régi motor, annyi, hogy kapott egy turbót, kiforrott technika.Én a Te helyedben egyébként kicsit gyűjtögetnék egy 2.0 Mazda 6-ra, vagy kivárnék hátha felbukkan egy 4.5 alatt. Szerintem nem reménytelen.
-
98bja
senior tag
Sziasztok.
Pár napja írtam ide, hogy első és második generációs Mazda 6 kapcsán.
Találtam egy hirdetést [link] . Nagyon tetszene a járgány, igazából minden van benne amire szükségem van. Írtam a kereskedőnek, hogy küldjön képeket az aljáról, illetve a korrózió szempontjából kritikus helyekről.
Itt meg tudjátok nézni a képeket: [link]
Ez alapján mit gondoltok? Elég messze van az autó, és nem akarok lemenni a semmiért.
Köszönöm -
Uher
aktív tag
GH, 2.2 179lo, horvat oda vissza palyan(120-170) 7liter, vegig klimaval, es a kotelezo stauval. Kozut(100-130as tempoval) es minimalis varossal 6.2-6.4.
-
Moleman
addikt
Nekem a CX-5 1-3 decit csal lefelé, eddig még csak egyszer volt, hogy 6.9-es kiírásra 6.82-t tankoltam.
A 2 liter 2WD benzin óvatosan elvan 6 liter alatt, pályán 140 körül viszont már 7.5 liter. Egyszer sikerült 7.95-öt megetetni vele, abban már sok 150-160-as autópálya volt.
-
4Grider
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #4546 üzenetére
Mikorra várjam? 2014-es CX-5-öm van, eddig mondjuk csak 170000 km-ert tettem bele...
A láncot akkor gondoltam lecserélni, amikor hallani lehet, hogy szükség van rá. Vagy rögtön költeni kellene rá? -
piny
tag
válasz
tobias40 #4553 üzenetére
Szia!
Szakszerviznél egy kicsit erősködsz, megmondják, hogy kit látnak mint tulaj. Ha jól tévedek, ilyenkor az van, hogy az állami szervektől kérdezik le, és ők is értesitenek.
De itt valószínűleg az elöző tulaj volt a hunyó
Nem egy olcsó mulatság, kb. 400 körül volt az eredeti 'ára', amit azért sikerült lealkudni 120-ra... -
Ez a 7 liter kötnyéke valóban nálam is megvan.
2004 Mazda6 136ló 2 liter dízel 6.3-mat evett. 1440 kiló.
Most vettem egy 2012 Passat Alltracket, ez is 2-es dízel, emelt hasmagasság, összkerék, 1700 kiló, 170ló, automata. Bőven lenyeli a 7et, ha nyomkodom hétfelet is. Ha nagyon óvatoskodom le tudok 7 alá menni, de a francnak van kedve 80-al gurulni.
A váltó rövid, 6-osban 2000 rpm 100-on -
#21346560
törölt tag
Eddig úgy tűnik, hogy kifogtam! Köszönöm a segítséget itt is!
Valóban sokat pályázok, de úgy veszem észre, pont ezért magasabb a fogyasztás, mint egyébként, 120 fölött már jelentősen nől a fogyasztás!
150-nél már elég szomjas, 9-10 lefolyik, 100-110 környékén viszont tényleg 3 körül iszik.
A valós fogyasztást talán 2x néztem, eléggé pontosnak tűnt! -
nyepi
tag
válasz
#21346560 #4556 üzenetére
Ennek örülök, akkor úgy látom elégedett vagy az autóval!
Az nagyon jó fogyasztás, de szerintem nem ez az átlag a 2.2-ekkel.
Ha jól emlékszem Te szinte csak pályán használod "ideális" körülmények között.
Majd a többi tulaj megosztja a tapasztalatait.(nekem az öreg 2000-es dízellel 6.2-6.5 körül szokott lenni)
Mindig szoktam nézegetni az átlag fogyasztásokat, ha a kezeim közé kerül egy-egy autó és én általában 7 l körüli fogyasztásokkal találkozok a dízeleknél is.
Ha már itt tartunk, a GJ/GL-nél mennyire megbízható a kijelző szerinti fogyasztás?
Nálam kb. 0.5 litert csal, ami a még megtehető távolságnál is komoly meglepetéseket okoz. -
#21346560
törölt tag
-
nyepi
tag
válasz
tobias40 #4553 üzenetére
Reklamálni lehet, csak már felesleges. Már nem tudják érvényesíteni. Kérdezz rá, hátha meg lett csinálva.
venom8888:
Ez csak a saját véleményem, kérlek ezt vedd figyelembe!
Én szűkíteném a kört. Azt gondolom, hogy egy K Astra nem egy kategória a 6-ossal.A Jettáról nem mondanék véleményt, nem ismerem.
Viszont az Astrát és a Mazdát is elég jól ismerem. Neked kell eldöntened, hogy milyen kategóriájú autó kell.
Ha Astra mellett döntesz, az 1.6-os dízel és az 1.2-es 3 hengeres benzines motort kerüld, szvsz.(én biztos a Mazdát választanám)
Ha a Mazdát, akkor ebből az összegből inkább csak a dízelek maradnak, a benzinesek drágábbak.
A dízelnek vannak gyenge pontjai: injektor kifújás, emiatt szívókosár dugulás, vezérműtengely kopás. Szívósor kokszolódás, olajpumpa lánc nyúlás, szakadás, turbó hiba. Ezekről találsz infót itt is visszaolvasva és neten is bőven.
Ha nem autópályán használnád, akkor én kerülném a helyedben. A benzines motor nagyon jó konstrukció, azt bátran ajánlom, a 2.0-t és 2.5-est is. De ezekhez kicsit hozzá kell pótolnod. Ha jól láttam hahu-n most 2 benzines van 4.5 alatt.
Egyébként fogyasztásban nincs különbség a két motor között.
Szerintem csak a vezetési élmény szól a dízel mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Új FULL HD webkamera + Számla
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest