Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #244742 üzenetére
Már megvettem a ugreen töltőt (cd256), és hozzá a tappancsos konzolt
(Egyébként C zafirához nem találtam itt ilyen konzolt)A pillanatragasztó kicsit durvának tűnik, de lehet hatékony, de egy profibb/szebb megoldás valahogy vonzóbb lenne (az előző tartó úgy maradt fent, mint utólag kiderült, hogy a tappancsot megolvasztotta a nap/meleg és odaolvadt gyakorlatilag a műanyag
)
-
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #244677 üzenetére
Mert jó befektetés
legalábbis amiket venni szeretnék és ahogy nézem más is így látja, mert egy nap alatt viszik el, az utolsót amit kinéztem ma rakták fel és már el is vitték. Tegnap elöttem foglalóztak egyet, pedig 10 kor ott voltam veszprémben érte.
Holnap hívok 3at valamelyik csak meg lesz még
Bár csak kedden tudok menni, úgyhogy necces
Bandus: jelenleg csak 2 és mindkettő eladó
Focvis:stimmel, bár a héten hyundai i30 és kia ceed (1,6, 1.4t) is volt a terítéken, meg fiat tipo 1,6, sőt az asszonynak is néztünk egy 2020- as i20- at és egy 2018- as i20 active -otelőbbit vitték el az orrunk előtt, utóbbit ma, azt meg se tudtuk nézni
Holnap három 1,4t tipot hívok, egy kombi meg el2db 5 ajtóst -
válasz
radi8tor #244371 üzenetére
Full ugyanez nekem is, el nem tudnám képzelni fizikai gombok nélkül. Az ülés és kormányfűtés alap, ősztől tavaszig
látom neked már USB-C csatlakozó is van beépítve, nekem sajnos még csak sima USB van ott (és a könyöklő tárolóban) a Focus 4-ben.
Egyébként lehet kombózni is, OBD adapterrel be lehet kapcsolni a Sync 3 klímavezérlő paneljét, és akkor megvan a modern autó feeling, minden érintőképernyőn[link]
(nagyon jó a faszi csatornája is, sok jó videója van pl. Sync 3 moddolásról, más Fordhoz is alkalmazható trükkökről [link] ) -
válasz
radi8tor #244468 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet hinni a kijelző folyamatábrájának, de nekem gyakran tölti a motor az akksit amikor már sokat mentem EV-ben és lemerült (gyakori olyankor az egyik nyíl a kerékre és másik nyíl az akksira a motorról, mert továbbra is kicsi terhelésen megyek tovább). 2.5-es hibrid toyota, 5,8 fogyival vegyesben én elégedett vagyok.
-
-
Flashback
addikt
válasz
radi8tor #244440 üzenetére
Azt mondják hogy elindulásnál, kanyarban nagyon érezhetö. Folyamatos sebességü haladásnál viszont csak az elsö keréken van hajtás, úgy müködik mint a FWD ilyenkor.
Még felhívom a toyotát hogy mennyi a plusz szervíz igénye a 4x4-nek a 4x2-höz képest hogy lássan a teljes képet.Vismajor01: Ez sem nevezhetö klasszikus 4x4-nek mert pl nem tudsz hátsó tengelyt lockolni. De amúgy kardán van.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #244191 üzenetére
Nem, 3300-zal indultam otthonról tegnap előtt, most van benne 4420. 2000km-t kért a gyártó bejáratásnak, addig 4000 alatt volt a fordulat, harmad gáz és óra szerint 140 vmax.
vilike: igen, az időjárás szerencsés, innsbruck környékére érve még szakadt az eső, reggelre napsütés, de még nedves utak, a passokra érve viszont már száraz minden, verőfényes napsütéssel. Kevésbé lett volna buli PS4S-sel hideg esőben mászni, az annyira nem kedveli a vizet.
-
-
Szoszo94
őstag
válasz
radi8tor #244095 üzenetére
Dashcam videókat elfelejtettem kimenteni, de júliusban voltam én is a pályán (nem TC szervezéses) az alap tréningen. Külső felvételek vannak, feleségem jóvoltából
-
válasz
radi8tor #244020 üzenetére
Egyik villanyos topikban is van egy Joker nevű taxis, aki hűen a hivatásához és a róluk kialakult képhez, igazi fillérb*szó, valami 3-5 vagy több mFtvel többért hirdet frissen átvett Ioniq 5-öst. És az extra, hogy egy
majom- legenda - ahogy ő fogalmaz - pukizott bele először. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #244018 üzenetére
Autopalyan sokat hasznaltam, meg a savtartot is. Kvazi onvezeto volt igy a Skorde. Bubiban csak paraszt tempomat van ugye. Nyaralasbol haza az utolso 300 km-en mar mondtam a forumtarsunknak, hogy menjen nyugodtan.
Bar ugye ilyenkor a gyengebb autonak kene elol mennie elvileg.
-
válasz
radi8tor #243941 üzenetére
Most értem haza (a kocsmából), érezni az előtérben a benzinszagot.
Beton a padló, van rajta némi "pormentes" bevonat.
1/3-a az enyém, 1,5 autó férne el, pont a nagy alapterület miatt jó sok rá az önkormányzati adó. De tény, hogy nem szűkös, sima liba a garázsos olajcsere, szükség esetén a waxolás is mehet.
Nem fűtött, temperált, félig a föld alatt van a domboldalban (télen kb. 11-12, nyáron 18-20 C fokos). -
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #243934 üzenetére
Az általad linkelt oldalról: A true rms azt a célt szolgálja, hogy bármilyen jelalakú váltóáramú áramkör feszültség és vagy áramerősségmérése során azt az effektív értéket adja vissza, amely ugyanazt a hatást fejti ki, ugyanarra a teljesítményre képes, mint ugyanolyan feszültségű vagy áramerősségű egyenáram tenné.
Vagyis a true RMS csak váltóáramnál jelent előnyt, ami egy gépjárműben nincs. A ház körül azért jól jöhet, legalább megmutatja, ha a 230 V hálózati feszültség helyett csak pl 200 V van meg és emiatt döglik meg valami rendszeresen.A hőmérő pedig egy külön madzat a végén egy gombostűfejnyi szenzorral, amit a felülethez kell érinteni, vagy folyadékba mártani. Persze bele lehet ezt lógatni a motorkartelbe, vagy a váltóba olajhőmérsékleteket mérni, vagy ujjal odanyomni a kipufogódobhoz, de sok értelmét megintcsak nem látom.
De abban igazad van, hogy a töredékét nem használom ki én se annak, amim van. Egyenáram feszültségmérés, szakadásvizsgálat a két jellemző feladat, amire használom. Áramerősséget szerintem még nem mértem vele, de abból amúgyis csak 10A-t tud. Ezzel autóban indítóáramot nem mérsz, legfeljebb azt tudod vele mérni, hogy az autó lezárt állapotban mennyit fogyaszt, leszívja-e valami az akkut álltában 3 nap alatt...
gooool: multiméter, hagyományos fázisceruza alapfelszerelés. Az elemes
fázisceruzafeszültségkereső is hasznos, de pár évesen már új elemmel is megbízhatatlan tapasztalataim szerint. A hagyományos fázisceruza már 50V feszültségre is jól láthatóan világít.
Ha nem autóhoz keresed, a barkács topikban lehet, konkrét típusra is kapsz ajánlást, akár EU raktáras shopokból is. -
-
-
rbalint88
addikt
válasz
radi8tor #243804 üzenetére
Lejön az is. Csak annak le kell kopnia
én pénteken jártam úgy, hogy a flakonos festékből nagyjából minden irányban jött a dzsúz, csak a szórófejen keresztül nem... nagyon sok körömkefés dörgölés után ( a bőr szereti, ja nem) már csak az egyik körömágyam tövénél van egy kicsi, de azt majd az idő megoldja.
Homlokfal (zárhíd, hűtőtartók) és bölcső (vagy futómű segédkeret, ha úgy jobban tetszik) homokszórásra és festésre tudtok-e embert, akinél megoldható az ütemezett munkavégzés? Tehát megbeszéljük, hogy mikor viszem oda és másnapra kész van. Felmértük az Audit, szerencsére nem túl hosszú lista született a teendőkről, 18 éves korához képest tényleg jó állapotban van az autó. Ez a bölcső és homlokfal felújítás is még bőven esztétikai probléma és nem műszaki, azért kell megcsinálni most, hogy ne is eszkalálódjon. Valószínű bontás után még kiderül pár apróság, de drámára azért nem készülünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA V
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest