-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #325482 üzenetére
Az 1.4 T-jet is sokat elbír, gyárilag kovácsolt főtengelyt kapott, olyan 280-ig el lehet menni viszonylag biztonságosan.
Nekem az volna a célom, hogy a MiTo átlépje a 200 pacit meg a 300 nyúlmókust, ez a Garrett turbóval simán megvan. Az Abarth Grande Puntókból (100% azonos motorblokk) is így csináltak Esseessét gyári csomagban.
-
-
kisza25
félisten
válasz tototos #323577 üzenetére
Az a bajom, hogy nem jók a tapasztalataim a skoda/vw/seat ülésekkel. Volt egy fabia 6 évig, gyötrelem sz@r ülése volt, de hitelre vettem, páromnak volt vw golf kb 20 km és beállt benne a derekam, seatba is vennem kellett másik ülést+deréktámaszt, hogy jó legyen.
Pedig nekem a kia/hyundai alap ülések is jók (i20,i30, ceed, niro, carens) meg a fiat tipoban sem volt bajom. Opelben is állítgatom menet közben, mert nem akar jó lenni.
Sajnos derékfájós vagyok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #321214 üzenetére
Soha nem jattoltam senkinek, amikor a Jazz-zel szívattak és jól összevesztem több vizsgáztatóval is, akkor inkább addig kerestem egy másik állomást, amíg nem jártam sikerrel. A harmadiknál össze is jött, hogy csont (és sikerdíj) nélkül átmenjen.
Az elsőnél az ültetőrugókba, illetve az E-jeles, de emelt fényű izzókba kötöttek bele. A rugó megoldódott annyival, hogy beírattam a forgalmiba az okmányirodában, ugyanis az akkor indult JSZP-ből kiderült, hogy honosításkor tettek egy hivatalos bejegyzést róla, csak kézzel elfelejtették belefirkantani a zöld papírba. Az izzókat nem bántottam.
A másodiknál aztán az eggyel nagyobb, ám de gyári, a Honda által jóváhagyott kerékméret miatt vesztünk össze, ezután mentem a 3. helyre, ahol nem volt semmi gond. Ezt a kerékméretes dolgot 2 évvel később orvosoltam egy új matricával, amin a nagyobb szerepel, azóta nyugi van ebben a tekintetben.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #320937 üzenetére
Belsőbe sorolok ilyenkor szinte mindig a külső az halál ilyenkor (is). Ott 90-100 között mentem és úgy is a nyakamon lihegett egy Bimmer. Aztán a bóják között a visszatéréskor nem mert jönni, Na mondom ez csak egy csőlátó, csak egyenesben mer gyorsan menni.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #320712 üzenetére
A BMW M5 touring plug in hibrid, ha befér a garázsba.
Amúgyis kombink van, a belvárosban ritkán járunk, így a városi parkolás nem annyira szempont.Mellé egy BMW túraendúró és nagyon megnézném, hogy a Honda Sh300-350 vonal helyett másik 300-500 ccm robogóra váltsak városi cirkálónak. Kis túlzással bármilyen más robogónak nagyobb az ülés alatti tárolója, viszont nem úgy kell felszállni, mint egy női vázas bringára...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Petyyyyy
addikt
válasz tototos #320646 üzenetére
Lada 1200S
Passat B5 kombi 1.9TDI
A8 D3 W12
Esetleg egy B7/Arteon kombi 2.0 tádé R-linye (szigorúan a 200 pacis verzió) járósnakA maradék ~50 méter egyik felét lányokra, kártyára, drogokra költeném, a másik felét meg elherdálnám.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szőröscica
addikt
-
bandus
veterán
válasz tototos #320719 üzenetére
nem mondom, hogy nagyon sok fele jártam autóval, de ahol ezzel találkoztam, ott sehol sem működött jól. hiába jelzik táblákkal jó előre, hogy mit kellene csinálni. én mindig hamar besorolok, és hagyok magam előtt akkora helyet, ahova szintén kényelmesen be lehet sorolni. de ezt kevesen használják ki, inkább elhajtanak, hogy 5-6 autóval előrébb várjanak arra, amíg valaki beengedi őket. bosszantó, de ez van
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szabonagyur
félisten
-
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #320646 üzenetére
[link]
Egyebkent ez nehez kerdes, mert ki lehet maxolni egy autoval is, de a tobbseg szerintem tobbet venne (en is).
Amugy az egyik setup: egy 997.2 gts cabrio, ket egyszerubb villany napi jarosnak (felesegemnek+nekem 1-1), meg valami utazos lucccuskombi (540i/d G31 LCI, esetleg Alpina verzioban). De leginkabb egy fasza haz, akkora garazzsal, ahova ez mind befer -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #320646 üzenetére
Mivel volt aki Yarist vagy Golfot kért, a maradékot dobjuk össze és akkor példaképünk Lamborghini Revuelto-ját kérem én is (190M)
⭐ Stella
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #319743 üzenetére
Amikor vettem a szaladgálós roncsomat.. az ember vitt egy kis kört.. de nem vezettem a kocsit métert sem. amikor fél évvel később elhozta és kifizettem, akkor is csak annyit hogy beálltam vele az udvarra, majd szétszedtem. 2 évvel később kerültem meg vele először a háztömböt
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
nagyúr
válasz tototos #319526 üzenetére
Nem éri meg az új akkupakk sztem. Veszek egy 14 éves autót, nem fogom 24 éves koráig megtartani, addigra elrohad. Ez a 30-ból olajcsere meg számomra azért hihetetlen, mert a C corsámra nem jön ki ennyiből. Huszon X ezer a 0w30 bele, 10 rongy a munkadíj és akkor még semmilyen szűrőt nem vettem. A prius egyébként szerintem is racionális lenne, de szinte kizártnak tartom hogy le tudnám nyomni a feleségem torkán, no offense, de szerintem nem egy kifejezetten szép autó. A ceed sem az, de kevésbé megosztó talán.
-
nagyúr
válasz tototos #319518 üzenetére
150-300 ezret futott 12-14+ éves hibridek vannak ezért az árért most ahogy nézem. Prius, Yaris. Valóban jobb döntés ez? Én meggyőzhető vagyok, de pl. fogalmam sincs, hogy eg yilyen idős hibridben az akku hogy áll, mennyi a cseréje ha hozzá kell nyúlni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #319405 üzenetére
👍
Az enyém is kb. reális, rendszerint ennyit tud az IHI turbó. #GT1446kell
De hozzá kell tegyem, nekem egy kerékre tapasztott gyorsulásmérővel mérték az utcán, a csak egy tengelyt forgató padon megmakacsolta magát az autó VDC-je. Olyan padra van szükség, ami mindkét tengelyt forgatja, hogy ne legyen nulla a hátsó kerekek felől érkező sebességjel.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #317627 üzenetére
Szép lassan betáraztunk február óta torx-ból, lassan minden is van ami kell. Pragmatikusak voltak, minden vagy sima torx vagy hegyes végű torx szerencsére.
Normális akna kéne és akkor nagyon nagyon sok minden megoldhatóvá válna.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz tototos #317034 üzenetére
A nyugati kereskedők egy kis idő után hajlanak az alkura. Itthoni neppernek van egy szép parkoló listája és amikor úgy érzi beajánl valamit. Ha meg akarnak szabadulni tőle akkor rábólintanak és már el is ment. Erre jön még az hogy itthon elég a különbözeti áfát megfizetni ha ott kifizette így a helyi kereskedőnek viszonylag minimális veszéllyel lehet fixet keresni.
Kereskedő ismerős mostanság pl csak licit oldalon vesz kocsit. Kicsit vakon, kicsit kérdőjelesen de abból itthon is elég olcsó lesz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #316953 üzenetére
Mert annyira unalmas jószágok ezek, hogy ez az egyetlen amire recsizni tudnak.. plusz ugye ez valós parájuk, mert ha elfogy a delej, akkor ott áll meg mint a szög.. Ez már nem az a világ ahol a kölykök falán poszteren sejtelmes fotón egy olyan tepsiforma autó van, ami 4 másodperc alatt futja a százat...
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Dare2Live
félisten
válasz tototos #316953 üzenetére
Elmondjáka BYD problémáit is, a gyenge infotaimentet, takony kormányt... de ami miatt ez a teszt/video hatótáv vonalon hiteltelen lett az az, hogy a modosított nagy felni+odaléptek nekivel sikerült a LR hatótávját standardra hozni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #315507 üzenetére
Kia Ceed kombi, 100kW dízel, 2017-es, ezzel tudom összemérni. Egy 2017-es Tesla 8mFt, egy új 17-től indul (készletes modell), 2017-ben kb 20mFt volt az új ára.
Egy 2017-es Ceed 2,5mFt, egy új 9 mFt a nagyobb motorral, anno 2017-ben az enyém listaára 6 mFt volt.Az otthontöltés esetemben társasház, nincs napelem, csak a sima lakossági tarifák vannak. A kbóta kb 2/3-át viszi el a háztartás villanyból és gázból (használati melegvíz, radiátoros fűtés) is. Egy évben 10-12k km-t megyünk, az 200-250k kW, biztosan túllépjük a kvótát. Persze így is olcsóbb, mint utcán, nyílik az olló a kettő között.
Mióta megvan a Kia, 1 év. Az utolsó tankolásig 10.163 km-t ment, 647,64 liter szaladt bele 456.571 Ft-ért.
cOxeR: áramot se tudok termelni, nincs hol, nekem ez a rajtvonalam...
Új autó is felmerült, de egyszerűen nem akarunk annyi pénzt autóban tartani, amikor avul és veszít az értékéből. Műszakilag a 2017-es Kia Ceed is nagy ugrás volt a '99-es Passat után, háromszoros áron nem hozott volna annyival többet egy új Kia, vagy ötszörös áron egy Octavia...
Az évben eddig kb 30-40e Ft üzemanyag költségem volt… - Már a robogóba is 90 ezerért tankoltam, pedig csak február óta van meg.
Amúgy egy Tesla hatótávja már tényleg kiszolgálná a belföldi igényeimet.szőröscica: Én is ezért vitettem áramot a tárolóba: kell, a rézkábel és a munka meg olcsóbb úgyse lesz. Könnyen ment, a villanyórák a garázsszinten vannak, kábeltálca van. Még egy UTP-t kellene lehúzni a lakásból, de amit a strangban láttunk, az alapján nem éreztük annyira fontosnak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #315478 üzenetére
Tegyünk mellé egy hagyományos belsőégésű autót, 7l/100km átlagfogyasztással! Azért a hibrid, elektromos felárból elég sokáig lehet tankolni, szervizelni egy hagyományos autót, pontosabban elég sokat kell menni ahhoz, hogy közlekedőedényként egy elektromos megérős legyen.
Persze zöldnek lenni, élményautót használni, stb szempontok felülírhatják.ArthurShelby: Egyszerű bérből és fizetésből élőként pont nem érdekel, hogy a fizetendő végösszeg milyen tételekből is tevődik össze.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
cOxeR
Ármester
válasz tototos #315454 üzenetére
Többet fogyaszt igen, 3-5% legalább, de van teszt ahol 10% is van a difi, miközben sulyban talán 9 kg van a kettő auto között gyári adatok szerint. Meg gyártás függvényében volt Panasonic illetve LG akkuval szerelt is, egyik 82 kWh másik 79 kWh Nekem pana van, egyik jobban tölthető hideg időben de nem emlékszem már melyik.
Ezer megy egy dolog miatt is fogyaszt egy EV épp annyit amit, szóval elég egy szelesebb idő vagy +1 ember vagy csomag, vagy csak egy laposabb kerék.
Tesztekben is egyiken van mondjuk 20”-os kerék másikon csak 19” máris más a fogyasztás.
Igazából egy közel 2T-ás EV átlagosan 20 kWh/100 km-t kér pályán 130-al ez egy jó iránymutató. -
tboldi
nagyúr
-
tototos
őstag
válasz tototos #314221 üzenetére
Na hogy legyen belőle napi fogyasztás: 300kmt mentünk és 9933Ft volt a töltési költség. 62,22kWh ment bele. Ebből 45kWh a Lidlnél 150ftért. Benzinből kb 5,8l/100kmre jönne ki. Ha gyorstöltöttem volna(225ft/kWh) akkor 14 ezer forint lett volna ami igencsak 8 literes fogyasztás...
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #314161 üzenetére
A Jazz marhára. 20 éves, 100k km körüli darabok mennek 2 millióért, és még csak nem is különlegesek vagy jól felszereltek.
Szerintem a miénk is megérne 1,6-1,8-at, pedig az eleje-hátulja is volt már sérült. De műszakilag most abszolút top, rozsda zéró, és vannak értéknövelő extrák.
Persze nem eladó.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz tototos #313994 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy semmit sem lehet garantálni. Egyszer vasárnap este mentem vissza balatonra, és még akkor is erős forgalom volt a balaton irányába
Hajnali fél3kor viszont majdnem üres volt visszafeléAnno tavasszal hétközben is próbálkoztam (reggeli órák), mert fehérvárra orvoshoz a mentem a térdemmel, akkor is erős forgalom volt.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
brumi1024
veterán
válasz tototos #313915 üzenetére
Azt az auto reportalta? Kevesnek tunik, redditen, es tesztekben is magasabb ertekek jottek ki (mondjuk utobbi huvos idoben volt, de 26 kWh volt 130-nal). 21 fokban is teszteltek, ott 23.9 lett a nagyobb akksisnak a fogyasztasa, 121 km/h-s atlagsebesseggel. Persze lehet jatszottak azota a gumikkal, azon eleg sokat lehet sporolni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 13. nap: SIFU
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- One mobilszolgáltatások
- Milyen széket vegyek?
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest