Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
Régen a TMX állítólag rossz munkát végzett, nagyon lassúak voltak, mindenbe belekötöttek, az abszolút garanciálisnak tűnő eseteket is elutasították .... állítólag, nekem nem volt személyes tapasztalatom velük.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_28883-28883.html
Ebben a hozzászólásban részben pozitív dolgot írtak, mivel relatív gyorsan lezongorázták a folyamatot. Az árak transzparensen szerepelnek a honlapjukon, más normális márkákat is szervizelnek, ezek mind olyan másodlagos tulajdonságok, melyek bizalmat ébreszthetnek. -
PociAti
őstag
Igen, volt róla szó a 23769-23798 hozzászólások között.
Lényeg, az Okai Neon kormányvastagsága (átmérője) 43 mm, viszont a kerékpáros bilincsek 35 mm-esek, esetleg 40-esek. így akkor senki nem tudott értelmes megoldást nyújtani. -
DigitXT
nagyúr
Egyáltalán nem alap. Különböző fékezési stratégiák vannak... Attól, hogy egy elektromotor éppen lassítja a rollert, nincs garancia arra, hogy ezzel tölti az akkut. (Leginkább azért, mert saját erőből trükkös vezérlés nélkül egyszerűen nem képes nagyobb BEMF-et előállítani, mint a mindenkori akkufeszültség, szóval ha nem emelünk rajta mesterségesen, az akku felé semmiképp nem fog folyni áram.)
Ahogy az utánad szóló írta a visszatöltés valóban kevés extra hatótávolságot ad, és amúgy mellékhatása, hogy terheli a vezérlőt.
Tuning rollereknél érdekesebb ez.(Természetesen a legjobb, ha egy analóg fékkarral szabályozható, mert akkor nincs az a hülye hatás*, hogy veszélyesen ránt a legkisebb fékkar mozdulatra is... Sajnos, analóg fék bemenetek viszonylag kevés vezérlőn elérhetők. Ja és nem, nem működik mindig mellette a tárcsafék is, hiszen egy e-fék már azonnalosan tud reagálni, míg a fékpofának előbb oda kell érnie a féktárcsához, és utána is az összeszorítás mértékének függvényében veszi ki a részét a fékezésből, így elérhető egy olyan e-fék/tárcsafék kombó, ami tényleg csak "nagy fékezésnél" dolgoztatja a mechanikus féket, ezzel kímélve a kopó alkatrészeket, de persze nem kímélve az akkut, vezérlőt: elég komoly áramokkal lehet nagyot fékezni, s az ehhez megfelelő feszültség nagy sebességnél bizony rendelkezésre is áll. Csak legyen akku, ami felveszi ezt az áramot... Ezzel vissza is kanyarodhatunk oda, hogy a visszatöltős fékezés tele akkunál egyáltalán nem működik. Viszont HA olyankor is tud fékezni a roller, akkor valamit épp másképp csinál... (Van olyan, amikor egy bazi nagy ellenálláson fűtik el a fékezéskor keletkező energiát. Van amikor csak parasztba' elfűtik a kábeleken.Azok meg néha megolvadnak.)*: ha meg ennek elkerülésére alacsonyra állítod a max erejét, nem fog akkor sem, amikor nagyon kéne. Szóval olyan ez, mint minden más: csak ésszel használandó!
-
PociAti
őstag
Valószínűleg a legtöbb rollernél alap ez a funkció.
Leegyszerűsítve a fékezés fizikája:
- a légellenállás, gördülési ellenállás lassítja a rollert,
- a mechanikus féket (jellemzően dob- vagy tárcsafék) lassítják a rollert,
- és a villanymotor lassítja a rollert. Ez utóbbit hívják energia visszatáplálásos fékezésnek. ilyenkor a motor generátorként (dinamóként) funkcionál, a meglévő mechanikai energia átalakul elektromos árammá, és visszatöltődik az akkumulátorba.Pontosan megtippelni se tudnám, hogy egy átlagos 100 km-es út megtétele során mekkora hatótávot lehet visszanyerni, de nem hinném hogy 1%-ot (1 km-t) meghaladná. Az Okai Neon szoftvere úgy van hangolva, hogy gázelvételre szabadon gurul a roller, nem kezd el lassítani. Energia visszatáplálás szinte csak fékezés közben történik, amikor a tárcsafék is működik.
-
veterán
Csak az ára miatt szoktuk ajánlani.
Nincs más csak ez, vagy a Xiaomi Mi 3 ~50ezerrel drágábban, miközben a kettő ugyanazt tudja.
Illetve hát persze még van ennyiért egy rakás noname klón, amik egy részének a belsejét látva ki ki eldöntheti, h megveszi-e őket, vagy inkább Xiaomit vesz.
Okait még nem láttam belülről, de a gyártó múltja miatt feltételezhető róla, h nem a noname rollerek szintjén van, hanem inkább a Ninebot termékek szintjén.Amit írtál róla, az megállja a helyét, mivel még új, valószínűleg nincs alkatrész hozzá, de mivel garisok, így gyorsan kap helyette újat ha valakinél probléma jelentkezne.
Csak az ára miatt lett ennyire ajánlott.
Eddig valaki ha rollert keresett vagy Xiaomit vett, vagy ebben az ársávban használt Xiaomit.
A másik megoldás valamilyen klón roller volt még.
Hát most már vehet Neon Lite-ot is, mert az Okai leárazta a klón rollerek szintjére.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
#01110937
törölt tag
Talán a neon miatt Én is nézegettem
#23466 pescara
Ezek a bér rollerek ugye kint vannak télen nyáron esőben , napsütésben minden körülmények között. Hogy hogy nincs bajuk? vagy gyakran cserélik? Jobb védelemmel vannak ellátva? A bolti okaik ehhez képest milyen felszereltségűek, védelműek?[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
Okai Neon alatt valószínűleg a középső modellt, az ES20-at érted.
Ha lehet hinni a leírásnak, akkor ennek első kereke 8,5 pneu (tubeless tire), a hátsó pedig tömör (cserébe ott van egy kisebb lengéscsillapító).A Xiaomi 8,5"-os kerekei belső és külső gumiból állnak, így a kompatibilitás nem teljesen egyértelmű. Tubeless kereket ne cserélj le külső + belső párosra, mivel a tömlő nélküli gumi jobb.
A méretekről és a szerelésről nem tudok nyilatkozni, de a Xiaomira is feltehető 9,2-es vagy akár 9,5-ös abroncs is úgy, hogy nem kellenek távtartók.
Találomra most gyorsan ezt a YouTube videót találtam.
Majd idővel lesznek videók és leírások, hogy ki milyen idegen gumit rakott az OKAI rollerre, nagyban múlik a perem kialakításán, meg azon, mennyi szabad hely maradt a kerék körül. -
Silentfrog
veterán
Még ez sem a valós kilométered, nekem több Okaim is volt és mind 1% töltöttségnél mégctöbb kilométert elment.
appot linkelt valaki ebbe a fórumba, én is azt használom. ( igaz csak androidra jó, de legalább több mindent kiír) Hátha előkerül az illetékes kollega és nem kell egy hónapbyi fórumot végignézni. -
ridiculous
aktív tag
* Hatótávolság: 25°C-os környezeti hőmérsékleten, 75 kg terheléssel, a maximális sebesség 60%-ának
megfelelő állandó sebességgel haladva, teljesen feltöltött állapotban.* A hatótávolságot befolyásoló tényezők: testsúly, sebesség, környezeti hőmérséklet, meredekség, elindulások és megállások száma stb.
Normál használattal az a 40km igazából ~26km.[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Silentfrog
veterán
Picit összekutyultad, vagy összekavartak.
A szín nem lényeg, nincs különbség köztük a színen kívül.
Okai Neon Lite sík terepen 18-20 km-t tud elmenni, a gyári leírásában 30 km szerepel.
Okai Neon 40km a gyári adat szerintem ez is kb a 2/3 részét tudja így 28-30 km megy el egy töltéssel.
Különbségek vannak, kerékméret, gumifajta, csillapítás módja.Az Okainál picit barkácsolni kell ha nem akarsz az őrületbe kerülni a zörgés miatt.
Nekem több darab lite is volt mindben zörgöt a kormányrúdba a vezetékek rosszabb úton( hol van jó út? )
Én betekertem a vezetékeket anyaggal, így már csak a bekapcsoló gomb zörög, de lehet azt is megbarkácsolom, nem használom, kártyával indítok, zárok.
Ha lehetőséged van rá, és ezt választod érdemes mondjuk a MediaM. venni mert két év gari van rá és ha bedöglene oda vissza tudod vinni gariztatni nem kell postázni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Synology NAS
- Eredeti játékok OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- ASUS routerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest