- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #22710 üzenetére
Nagyon pofás így az eleje.
Hátsó kerék picit nem csinos neki
Most hány volton hajtod? 48? Gyári vezérlő?Lehet nem is rá kell próbálnom PMT-re. Most pocketbike gumi van fent (nem is nylon elvileg), de 350km csúnyán meglátszik az elsőn...mondjuk ha PMT-t is leeszi pár 100 vagy akár 1000km alatt, tökön szúrom magam
-
aDic
tag
válasz
DigitXT #22679 üzenetére
Nyilván egy levegőbe logó motor semmilyen teljesítményt nem ad le, rá kell kapcsolni megfelelő feszültséget és áramerősséget.
Én nem technikai oldaról közelíteném ezt meg, és nem is onnan tettem meg.
Csupán méretgazdaságossági okokból nem tartom valószínűnek, hogy ezek között a motorok között különbség legyen, a 250W-os és a 350W-os motor között lényeges technikai különbség nemigen lehet, mert elég közel vannak egymáshoz a teljesítmények.
Viszont gyárthatóság, szállítás és raktározás szempontjából nem mindegy a darabszám.
Tegyük fel, hogy pl. 1millió az a darabszám, amitől jelentősen gazdaságosabban lehet gyártani pl. a motorokat. Ha rendel a cég mindhárom motorfajtából 1millió darabot a beszállítótól, de mondjuk a D18 nem nagyon fogy és eladnak belőle mondjuk 500edb-ot, a D28-at viszik, mint a cukrot és adnak belőle 2Mdb-ot, és mondjuk a D38-ból sem fogy el az 1 millió, akkor vagy raktározni kell a feleslegesen legyártott, de eladhatatlan motorokat és egyéb alkatrészeket, vagy a beszállítótól kevesebbet vesz át a cég, ami meg általában kötbéres.
(a motorok között kb. az lehet a különbség, hogy a 250W-os motort 1-es huzallal tekerik (most írtam egy számot, nem tudom, hogy mekkora a tényleges méret), a 350W-oast meg 1,2-essel. A különbség a két motor között kb. az a néhány gramm réz, amit megspórolnak, tehát nem lehet sok).
Viszont jobban járnak, ha rendelnek a fenti példa alapján 3Mdb-ot a 350W-osból, aminek a költsége a nagyobb darabszám miatt még lejjebb megy, és nincs eladatlan készlet sem, mert a polcról mindegyik verzióban ugyanazt a részegységet veszik le. -
gabe_
őstag
válasz
DigitXT #22565 üzenetére
Azt veszem észre, hogy ez a beszólogatós dolog egyre gyakoribb...
Útszélén felfestett bicikliút, ami egyszer csak felkanyarodik a járdára és ott folytatódik. Lelassítok mert egyrészt van egy kis padka (ez is megér egy misét, mi a telibevert anyjáért nem lehet úgy egy szintbe hozni ezeket a kerékpárutakat hogy ne legyen mindenhol legalább 3 centis lépcső?) másrészt gyalogosok közelében mindig le szoktam lassítani, hogy ne ijedjenek meg.
Erre ahogy meglátnak, azonnal félre is húzódnak, hogy mindannyian elférjünk, de mikor elhaladok mellette odaugat az egyikük, hogy "a bicikliút minek van?"Lassan ezért utálok már rollerezni, az autós kiugat a kocsiból, a gyalogos beszól...
B@sszákmeg, látok körbe mindent, úgy szoktam sasolni rolleren mint egy radar, nem közlekedek hülyegyerekként sem mégis mindig akad valami tudálékos f@szkalap aki nem bír a pofájával... -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #22434 üzenetére
Igazából nem kell, 31 kiló a roller, bőven jól megy így is, igen a 45 km/H, még úton is jó sebesség, inkább csak az érdekel mi lesz, ha tele a tank.
Peaceliker: átnézem majd, viszont első nekifutásra jó rugózás volt és ezek a szarabb kecskeméti utak hibáit is elég jól elnyelte, csavarokat is átnézem. Köszi
-
-
-
aDic
tag
válasz
DigitXT #22355 üzenetére
Nekem fordított tapasztalatom is van.
Makita középkategóriájú akkus fúrógép, kofferbe, 2db 1,1Ah-s akksival. Elég gyengének találtam, kb. 5 töltés lehetett az egyik akkuba, viszont az akkupackot megmérve 0,8Ah-t tudott, ráadásul 1/10A-es kisütőárammal.
Egyből cseréltem benne akkukat, LG 2,6Ah-ás akkuk mentek a helyére. Megmérve egyenként a kivett cellákat a legjobb tudott 0,9Ah-t.
És ez egy világszinten jó márkának tartott eszközben.
A másik akku kb. 10 töltés után megadta magát, valószínű megdöglöttek benne a cellák. Azt kicseréltettem gariba, de a csere sem bírta tovább, abban biztosna a cellák döglöttek meg, mert sztszedve az egyik cell teljesen letérdelt. Sajnos a BMS-t nem lehetett már használni, mert netes infók alapján, ha az egyik cellát rossznak találja, akkor végleg tiltja a működést. Lehet valahogy lehetett volna reszetelni, de nem találtam meg, hogyan.
Vettem aliról egy sok jó értékelést kapott eladótól 3Ah-s akkupackot a fúrógéphez. Kimérve még több is volt, azóta is megvan és működik. Ilyen is van, de sajnos ez ritkább. -
aDic
tag
válasz
DigitXT #22351 üzenetére
Valóban nehéz ügy az akksipack, ha valaki nem tudja magának megcsinálni. Magamnak én is cseréltem már több eszközbe (fúrógép, porszívó, stb.), de csak szigorúan magamnak és csak márkás cellákból (amit lehet kapni akár a hivatalos ár feléért pl. a hobbyelektronikán is).
Mondjuk nekem vannak hozzá cuccaim de pl. másnak nem csinálnék, mert ez mégis barkácsolás, és ha valami baj lesz belőle (pl. kigyullad), akkor azt nem tudnám felvállalni. Bár sokszor ez is jobb, mint sok kínai pack, de azért azokból is lehet jó helyet kifogni, ehhez kell a visszajelzéseket olvasni, ill. körbenézni a neten, hogy melyik helyet ajánlják.Azért a Ninebot eredeti akksipack-ot 300-350$-ért elég beteg, mikor az egész cucc került kb. ennyibe.
-
aDic
tag
válasz
DigitXT #22344 üzenetére
Ebben egyetlrtünk, pont ezt írtam én is, hogy a jelenlegit felesleges úgy felújítani, hogy csak 1-2 cellát csrélnek. Korábban azt írtad, hogy "Végig kellene mérni cellánként, ha nincs baja, csak lemerült, talán fel lehetne éleszteni", ami nekem akkor félreérthető volt, mert itt arra gondoltam, hogy a halott cellákra gondolsz.
Az ali-s akksipack-ot meg nyilván nem tudjuk, hogy milyen, el kell olvasni a visszajelzéseket (ha vannak és jók a visszajelzés, akkor szabad csak megvenni). Az ali-n gyakran ugyanazt a cucot árulják, mint ami a márkás termékekhez van, csak éppen valahogy leesett a gyártósorról. Meg olyan is van, hogy a minőség ellenőrzésen nem ment át kategóriát. Nyilván ezeket nem szabad megvenni. De ezt nyilván nehéz kiszűrni, ebben segíthet megintcsak a visszajelzések.
-
-
zoltanz
nagyúr
válasz
DigitXT #22292 üzenetére
"feszültségük jelentősen eltér, mert az a kiegyenlítő áram marha
nagy lehet,"a gyári 90% a kiegészítő aksival összekapcsolva, 91% ot mutatott és töltött 1A pár percig (tehát a feszek egyformák lehettek. De a Bms azt nem képes szabályozni?)
Ha az egyiket 1A a másikit 2A töltené akkor lehúzáskor ki kéne egyenlíteniük egymást. -
zoltanz
nagyúr
válasz
DigitXT #22273 üzenetére
"áram fog folyni), együtt kellene mozogniuk, a kapacitás arányában.)"
Együtt mozog már. Mikor nincs hálózati töltön, és a hatótáv novelő elöször került bele, a gyári töltötte, kiegyenlítette.
Kipróbáltam, lehúzom a hálózati töltőt, (80%) nem történik kiegyenlítés (2A ról 0 leszh egyből.) Tehát nemértem miért megy ezekkel a 3A töltő.
-
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #22188 üzenetére
Megtanultam a leckét, azonnal elköltöttem párszázezret védőfelszerelésre, motoros cuccok lvl 2-es protektorokkal, meg egy Icon Airflite bukó ami holnap érkezik németből, baleset és felelősség biztosítás, meg extrának vettem még egy Insta360 X3-as 360-as kamerát egy valag kiegészítővel menetrögzítésre
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #22185 üzenetére
Én voltam hibás, úgy gondoltam átcsusszanok egy autó mögött a sorompónál margitszigeten, hát nem sikerült, előttem csapódott le, kormány beakadt és és előre bukfenc rolival együtt, gyakorlatilag én is meg a gép is fejjel lefelé értünk földet, persze kiraktam a kezeim tompításnak, az is hiba volt
Mentő el, borda, jobb csukló 2x, balon kézközépcsont, felkar, és könyék törés, 2x műtét könyék és kézközépcsontnál 10 vasdrót könyéknél 2 kéznél.
1 hónapja volt, bal karom most kezd rendbe jönni, ott még gyógytorna, jobb kezemen meg 17én szedik le a gipszet.
Gépnek szinte semmi baja, kormány lett cserélve (azt amúgy is átakartam stuccnisra alakítani szélesebb rúddal és kb ennyi -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #22177 üzenetére
Agyon is vágtad?
De ez a moci csak bírja már majd.Amúgy most ami még eszembe jutott a gépedről az a cory sprint. Vezérlő csere és jól is van.48v 16ah több mint elég, nagy kerék, elöl rugózik... Hmmm
Van is otthon egy picit beteg 60V30A vezérlő-kijelző páros. Néha e10 et dob, de kit érdekel épp mennyivel megyek (ilyenkor csak sebességet nem mér de miden működik)
-
polo493
tag
válasz
DigitXT #22018 üzenetére
szerintem nem csak emiatt jó a tömlős mivel rosszabb utakon kavicsos úthibás,ugratás,nem pattog el annyira,szerintem lehet bármilyen kombinált, a tömlős még mindig jobb valamivel,csak defektes lehet ,persze lehet bele folyadék 2mm talán eltömít tüske...ez is attól függ merre hol használja az ember legtöbbet
-
Gardaai
senior tag
válasz
DigitXT #22004 üzenetére
Ha már úgy érzem, hogy tompulnak az érzékeim, magam fogom elhagyni ezt a műfajt. Addig nem húzom, hogy már esés legyen belőle. Volt már, hogy nem láttak fényes nappal, 50-es tempónál, simán letoltak volna, ha nem nézném minden másodpercben a tükröt is, így kitudtam menni a fűre satuval. Minden szituáció kellő figyelemmel kikerülhető. Ez a tapasztalat. Ez nem azt jelenti, hogy sose fogok, egyébként hordok védőfelszerelést a útszakasz / túrához illőt. Sose tolakodok, nem kísértem a sorsot, ott állok meg kereszteződésben / a sorban ahol senkit nem zavarok. Egy guruló szúnyog vagyok a forgalomban, úgy is kell "viselkedni".
Nem írtam, hogy velem nem történhet meg. Azt írtam, ha nincs műszaki hiba, akkor az esetleg nagyon nagy százalékában megelőzhető a baj.
Erre álmomban nem gondoltam, hogy ilyen hiba lehet. Ezentúl a 0 km-es gépeket is legumizom. Arra gondoltam, hogy a másik rolleren most volt cserélve defekt miatt a hátsó belső és a szelep nem lett jól visszarakva. De az is kemény volt. 30km rollerban guminyomás/fékek/minden funkció (indulás, motorfék...) beállítva, csavarok ellenőrizve/utánahúzva. Mégis majdnem megtörtént a baj. Eddig sem bíztam mások munkájában, de mint kiderült millió alatt nincs qc, de lehet még fölötte sem, így bele kell ezt is kalkulálni, ha nyugodtan szeretne gurulni az ember.
Tervben volt az eladás pár próba km után, na azt soha nem mostam volna le magamról, ha eladás után a vásárló valahol ott marad emiatt.Legutóbbi story amit polo493 megemlített, a biciklis életét vesztette Szentendre felé a bicikliúton. Vidéki vagyok, de ahogy megláttam azt a szakaszt és, hogy a kerékpároknak van elsőbbsége, mondtam, hogy na itt szépen áttoljuk. Mindig annak van elsőbbsége akinek megadják, hát neki nem adták meg sajnos. Ha meg is adják, folyamatosan nézni kell az autókat, jön-e valami iq harcos aki az álló autókat megelőzve akár elcsaphat. Ajánlom ezt a csatornát, rengeteget lehet tanulni, hogy milyen állatokra kell figyelni az utakon: [link]
Na de befejeztem, mindenki úgy közlekedik ahogy tud és gondolja, vigyázzatok magatokra és másokra is! Gépeket meg nézzétek át és legyenek folyamatosan karbantartva, nem csak száguldani kell tudni, megállni is!
-
polo493
tag
válasz
DigitXT #22004 üzenetére
Pontosan ,én sem estem soha nagyobbat bicoval míg el nem ütöttek
szerencsém volt nem tört be a fejem ,nem úgy estem abban a pillanatban ,nem lehet esést tanulni persze motto sportnál,múltkor azt néztem hogy egy képzett harcos lefagyott stressz alatt mint amikor gyerekeket késeltek játszótéren és a felnőttek elfutottak ,egyszerűen stressz alatt leblokkol elfut az ember 99°%-a ha nem képzi magát rá folyamatosan, kerékpár úton is bármikor átfuthat egy nyúl,őz..halk roller később veszi észre az állat és nagyobb eséllyel kerül eléd ,nagyon közel,a baleset definíciója pont az ,amit nem tudsz elkerülni.
-
Gardaai
senior tag
válasz
DigitXT #21771 üzenetére
Rámértem a töltőre, mert nem hagyott nyugodni. 67.5V volt ki belőle. Majd egyszer csinálok egy teljes töltést és ha nem felejtem el, akkor rámérek az akkura a töltőporton keresztül. De ha a töltőből ekkora feszültség jön ki, akkor valószínűleg mégis pontos az óra és a töltő nincs jól beállítva? Gariztassam a töltőt? Gyári 2A Kaabo márka.
Vagy mindig figyelek rá, hogy 90-95% körül mindig levegyem a töltőről. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #21755 üzenetére
Megcsináltam ugyanezt a felfutást szinte teljesen feltöltött akkuval.
Azért csak szinte, mert terhelésre 37V-ra esett, talán 1V még maradt a
tesztben, de így is gyönyörűen skálázódik... +5V kb. +100W, ami végül
nagyobb sebességet eredményez felfelé: majd' fél perccel gyorsabb.
(Nyilván teljesen tökmindegy, az össz időt tekintve. De az érzés más.)
Ui: egy motorral, 36V-on, pici akkuval ez korrekt. Mindenen (IS) lehetne
még változtatni, hogy úgy menjen, mint egy kétmotoros, de leginkább a
motorok számán kellene, aztán az akkun. Vagy ha marad egy motor, az
akkut lehetne kicsit kibővíteni, hogy ne essen ennyire a fesz, esetleg ha
a vezérlő bírja, akkor menni 48V felé, mert úgy már 1100W körül húzna.
Ha meg nem bírja, akkor VESC, 60V. Gyorsan le lehet égetni a motort.) -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #18709 üzenetére
Nem egészen voltam elégedett ezzel az 50-60 mOhm értékkel...
Nem volt szar persze, de ha 100A fölött lesz a csúcs terhelés, sok.
Gondoltam egy merészet és réz szendviccsel tuningoltam az akkut:
Meglepően jó lett az eredmény, gyakorlatilag megfeleződött a mért
belső ellenállás, így már sokkal nyugodtabban lehet majd terhelni...
(Pl. 40A terhelésre gyakorlatilag csak 1V-ot esik a feszültség most.)Szerk: megmaradt alatta a 0.2 mm tiszta nikkel, ráhegesztettem...
(Egyedül a végén bontottam vissza, direkt a 0.1-es rézre forrasztva.) -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21839 üzenetére
És stabil volt még ott?
Amúgy fékezés közben (előző téma) king-ek 90V ot is írnak, akkor is ha már nincs teli az akku. Rohadt para
bkiky01
Állítsd be
Fék nyereg 2 csavarját lazítsd fel, fékkar erősen behúz és húz vissza a csavarokat. Aztán ezt majd ismertelgetni kell. Amúgy egyetlen gépem sem volt még (a 8 ból) ahol ne lett volna valami legalább pici mértékű 8as a tárcsában -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6386 üzenetére
A jó öreg hegymenet teszt az új versenyzővel... félig lemerült akkuval, ami
terhelésre már 32V alá is beszakadt, 22A korlátos vezérlővel, 12" gumikon.
(Ezek az S1 Pro méhsejtrácsos gumijára hajaznak/deformálódnak jobban.)
Amúgy indokolatlanul nagy ez a vas, de pont emiatt kényelmes is.
Oké, a perspektíva torzít, nem kisebb a G-Booster. Ugyanakkora.
Nyilván sokkal nehezebb meg erősebb, és nagyobb akku van benne.
Ebben picike 10Ah van, nem csoda ha gyorsan merül. Viszont csak 18 kg
az egész cucc, ami a méretéhez képest teljesen baráti. (És hazahozott az
autószerelőtől. Tehát teljesítette a feladatot. 10% emelkedőn jól lelassult,
ám nem vinnyogott meg semmi, komótosan felvitt. Szinuszos a vezérlője,
talán ezért adta olyan szépen elő még azt is, hogy a 105 kg nehéz neki...)Ui: 3 bar kevés volt a légrugókba a habtestem alá. Kolléga 70 kilója alatt
viszont az volt a tökéletes beállítás. (Ezen felbuzdulva felfújtam 4.5 barra
és alattam is életre kelt. Majd ha fogyok úgy eresztek rajta apránként.)
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21551 üzenetére
Főleg az a stroboszkóp funkció hasznos
Egyetlen egy bajom van wari lámpával. Hogy ha bekapcsolt állapotban hagyom, gép ki-be kapcs akkor a következő funkcióra váltbéna... Szóval ha állandóan on, akkor minden harmadik bekapcs esetén 1x ki - be kell kapcsolni a lámpát. Vicc
-
válasz
DigitXT #21551 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Kéziféket max akkor húzok, ha lejtős területen vagyok, de akkor nyilván a sebesség is ellentétes a gurulás irányával. Mindig meglepődök, mikor vki megáll egy sík egyenes terepen és izomból betépi a kéziféket, nyilván a gomb benyomása nélkül. A többi ugyan ez kivéve a lámpa és addig nem teszek ki indexet amíg nem néztem körül, de nem vagyunk egyformák.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #21546 üzenetére
Én télen néha külső kerékpáros lámpával egészítettem ki a világítást.
Rendeltem többet is Kínából. Egyik kedvenc megoldásom, amikor van egy műanyag kengyel, és abba lehet belenyomni a klasszikus kis zseblámpát. Cree LED, tápellátás: 3×AAA. Ezernyi klónja van. A trükk talán annyi, hogy nem 3 AAA-s elemmel vagy NiMh akkuval szarakodok, hanem vettem pár 3,7 V-os, TR 14500-as Li-ion akkut és hozzá töltőt.
--------
És végeztem egy kis számítást, mégis mennyit fogyaszthat a roller saját lámpája?
Közepes hatótávú Xiaomi 1S-ből kiindulva, mert annak ismerem a reális paramétereit.
Battery 7650 mAh, azaz 275 Wh Li-on battery
Világítás használata nélkül, reális körülmények között a hatótáv: kb. 20 km.
Átlagsebesség kb: 15 km/h, ebből adódik, hogy az átlagos menetidő: 1 óra és 20 perc (1,3333 óra).Lámpa használati idő kb. 1,3333 óra lehet.
Gyári adatok szerint az első lámpa 1,1 W, tehát ez idő alatt az energia felhasználás: 1,4666 Wh.Ha az eredeti értékből, a 275 Wh-ból levonjuk, akkor marad 273,3333 Wh.
Ehhez pedig 19,8933 km tartozik.Magyarán, folyamatos lámpa használata mellett 20 km-es átlagos távon 107 méterrel csökken a hatótáv.
30 km-es hatótáv esetén (ami kb. 45 km-es elvi gyári adatnak felel meg), kb. 150-160 méterrel csökkenne a hatótáv folyamatos lámpa használata mellett. Röhejesen kevés! -
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #21543 üzenetére
Én is azt tapasztalom, bizonytalan szituációban a másik közlekedő inkább megvárja
mi lesz, minthogy megesküdne rá mi fog történni, és vakon végigviszi azt, amit előre
eltervezett.A járművek fényjelzésre pedig több hiánypótló ötlet született már, ami nem lett meg-
valósítva, vagy csak nem terjedt el. Pl. gyalogos áll a zebrán, jön felé egy autós, és
nem látja mit csinál. Tartja a tempót, gyorsít, lassít. Emiatt szóba került, hogy a fék-
lámpa egy variánsát a jármű elejére is célszerű lenne feltenni. Leginkább színében
nem tudtak megegyezni. Vörös, fehér és a borostyánsárga kizárva. -
-
Exelsior
őstag
válasz
DigitXT #21536 üzenetére
Nem mert míg nincs szürkület ott a nappali menetfény. Mi sem kapcsoljuk be a tompítottat csak amikor már kell. Sajnos sok a hülye és hiába van szürkület lusták és mennek tovább majdnem sötétben a menetfénnyel pedig már rég kapcsolni kellene a tompítottat.
Mi a fogyasztás miatt főként halogén van elöl és LED a nappali elöl hátul. Nappal verőfényes nap sütésben nem látjuk értelmét.Aki nappal sem vesz észre egy autót ott már a szemüvegével is baj van meg a szemével.
-
válasz
DigitXT #21483 üzenetére
Csak az volt a furcsa, h ez Ajkán történt, ahol az elmúlt héten jelent meg a Lime, és gondolnám, h ilyen új helyekre új rollerek kerülnek ki. ES400A egyébként, (nincs a kormány tövében akkupack, csak a trepniben).
Sajnos csak éjszakai sötét volt mindkét alkalommal, amikor mentem vele, így nem láttam, h ezek új rollerek voltak, vagy kopottasak, de mindegyiknél ez volt, h fék alig fogott, gázelvétel meg késett.
És pont ez jutott nekem is eszembe, h mivan, ha váratlan helyzet támad? Neki megyek egy autónak, mert nem engedtem el idejekorán a gázkart, a fék pedig alig-alig fogott?
-
válasz
DigitXT #21470 üzenetére
Nekem a Lime rollereknél szokott ilyen érzésem lenni. Már rég elengedtem a gázkart, de még szinte gyorsul, a féket meg hiába nyomom, alig működik.
De kb az összes Lime-os rollernél ugyanez volt, amivel eddig mentem.Ennyire nehéz a féket beállítani ezeknél?
Vagy valakik azzal szórakoznak, h "megpiszkálják" a bowden feszességét, és így nehezebben fog?
-
-
Dudee
senior tag
válasz
DigitXT #21412 üzenetére
Köszi!
ami az utolsó részre vonatkozik: ezeket azért már rég megoldották a benzines és a villanyos autókon is. Ott is bármikor van olyan, hogy autópályázol 200km-t aztán megérkezel a hegyekbe. Valamilyen csúszóablakos átlagolással változtat az előrejelzésen.
de amúgy nem lenne hülyeség, mert pár teljes merülési ciklus után még arra is ráadaptálódna hogy hány kilós a user, és mást mondana egy 65 kilósnak meg egy 120asnak. Ezek azért ma már elég egyszerű dolgok. És persze csak közelítés, ez is világos.
-
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #21381 üzenetére
Ismét köszönöm a részletes vákaszt!
Az, hogy mekkora az áramfelvétel, nem a motor hatarozza meg? Szóval minél nagyobb a vezérlő, annál jobban megküldené a motort?! Alapvetően azért keresgettem univerzálisat, mert nem láttam más megoldást. Egyébkén úgy nézem a roller javarészt kugoo G2 pro.Sajnos béna vagyok magamtól találni megfelelő vezérlőt, ezek után főleg, elvesztem
-
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #21374 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ezt a vezérlőt néztem ki, 30A-s verzióban:
[link]Ez esetben ha fokozatot állítok, akkor valójában a kijelző a gázkarról kimenő feszt szabályozza másképp? Annak a jelét meg le kell párhuzamosítani a 2 "dobozra"?
Akkuról sajnos nem sokat tudok még, azt nem szedtem szét, igazából a mostani állapotot annyival szeretném kiegészíteni, hogy legyen kijelző, sebesség, fokozat állítás...
-
zoltanz
nagyúr
-
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #21344 üzenetére
Ha mar kerekeztek
A csapagyakat mennyi idonkent kell( illik) zsirozni, vagy valamivel (wd40) fujkalni ? Vizben, porban, sarban nem hasznalva. Mindenhol azt irjak, hogy az hozzatartozik a rendszeres karbantartashoz, de pl.a Wd40 rol eleg megoszlok a velemenyek. Az viszont nem eletszeru, hogy emiatt szetkapja valaki a kerekeket, hogy valami rendes kenoanyagot jutasson oda ahova kell, arrol nem is beszelve, hogy akkor automatikusan ugrik a garancia is. Valami otlet?
-
OhYeah
kezdő
válasz
DigitXT #21315 üzenetére
Hát én motorral estem 2x akkorát hogy egyikből a mai napig tartó vállsérülésem van ami miatt könnyen kiugrik a vállam - én voltam a hülye nem más miatt történt(fiatal, eszetlen, éretlen voltam és azért taknyoltam)
Én rolleren is fullra vagyok öltözve mindig mikor ráállok - fullface motoros sisak, testpáncél gerinc és vesevédővel, könyökprotektor, térdprotektor, motoros protektoros csúszássegítős kesztyű - láthatóság miatt láthatósági mellény.
Mint a karácsonyfa
még nem estem rollerrel, de ahogy írod az ördög nem alszik, és ha ennyivel is hozzájárulok a biztonságomhoz akkor megteszem, mindig
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21322 üzenetére
Ja nem, ez nem útra való.. Mondjuk csak ott mentem még vele, de itt "falun"
Ez oda való, ahova pálcikával mész. Csak ott nem 25 el, hanem 35-el mondjuk. Meg gyanúsan nem a mi súlyunk volt a célcsoportMeg persze haza ára brutális. Ha ezt 250 be szórnák nem szabadna fel ennyire az ember szemöldöke szerintem. De 560...pfff
Nem mintha kéne helyette más, kenyérért elmenni jó, meg ha sűrűn le kell lépni akkor kényelmes, mert alacsony. Stabil is a futása szerintem. De nem kapott el igazán. G2 Max valahol már rendelhető jó áron? Haza 320 most hirtelen nem fér bele... Bár most 200 sem, max majd ha eladtam minden gépem (még azt is amit most még nem is hirdetek).
Na szóval nekem piszkálja az agyam. Így, hogy 25 a vége nem kéne, de nem riadnék vissza a szétbarmolásától
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21244 üzenetére
Na ha úgy alakul esetleg, hogy a King és King Gt t egymás mellé tudom tenni, akkor meg fogom mutatni, hogy a még erősebb gt mennyire tud úgy viselkedni, ahogy kéri az ember. Úgy gurultam ki vele az ultimate parkolóból, mintha az x lenne, aztán... Úristen... A kanyarig tekerte az elejét
na jó annyira nem, de nagyon ment
OhYeah
Na King el még tartani sem merem itt lakott területen belül szűkebb kanyarokban mert 40ig ha csak ránézel a karra már ránt is.
Lakott területen kívül ahol nagyobb ív volt és 30-40 között mentünk az autókkal ott egyel jobb.
Warrior x el nincs gond, nem kérdés
Az ilyen 20-30 között gurulva ha oda rántom akkor picit ki tud kaparni. -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21240 üzenetére
Persze, állítható. Minden maxon van
Nyomaték (3 szint) teljesítmény (1-100%) és gyorsulási habitus (5 szint) is állítható. De ez x-en is. X is maxon van, mégis végtelenül kezelhető. Mentem amúgy King gt vel is. Az is kezelhető. Minimotors vezérlő meg ilyen nyers. Van aki ezt éli. De az nem én vagyok -
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #21200 üzenetére
A fizikát nem lehet megszexuálni. A bringám, meg én, együtt tudunk mondjuk 1000 Wattot csúcsban. Ez bőségesen elég volt a Táltos utcához. A nagyobb feladat az elkaparás és a hanyattesés közti egyensúly megtalálása volt. Sztem rolleren nem tudnám annyira előre tenni a súlypontot, hogy ne legyen hanyattesés. Elsőkerék hajtással pedig teljesen esélytelen.
-
pescara
aktív tag
-
Casseius
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Eladó Karcmentes Xiaomi Mi 14T Pro 12/512GB / 12 hó jótállással
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest