- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Mr.Csizmás: Bestbuy travel, utazós, kirándulós topic - szállások, jegyek
Új hozzászólás Aktív témák
-
aelod
veterán
válasz
DigitXT #16069 üzenetére
Pont ezért érdemes megnézni h ahová mész van e zóna még ahol lerakhatod vagy van e kijelölt parkoló. Nyilván ez egy szolgáltatás és ez is arra van, hogy a pénzedet elvegyék. Az már más kérdés, hogy milyen a szolgáltatás minősége. Az új lime verdák jók. Eddig egyszer mentem a régebbivel az botrány volt.
Amúgy meg igen lehetne magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálat stb. és nyilván nem fogod tudni kiváltani a bkv bérletet vele el kell fogadni, hogy ez ennyit tud (drágán) és kész. -
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #15886 üzenetére
kilazítottam a féktárcsát így jobban hozzáfértem a motor burkolatának a csavarjaihoz hogy lazák e. egyik sem volt laza viszont cserébe a tárcsát fogó csavarok közül az egyik nem feszül meg mert elforog. a menet belül totál kár. mit lehet csinálni? kell egy új burkolat?
-
vviktor1
aktív tag
válasz
DigitXT #15892 üzenetére
Szétborítottam amennyire tudtam, műanyagot nem találtam benne, alul-felül golyóskosár (mint a biciklikben) csak nem tesz ide műanyagot még a kínai sem (ez a 15 centis kormányagyrész az egész miskulancia stabilitásáért felelne), golyók megvannak, teleküldtem az egészet jóféle gépzsírral + mégjobban ráfeszítettem, így már vállalható de még mindíg van kis kottyanás ami nem tetszik. ha felül feszítem akkor már szorul a kormányzás ami megintcsak nem jó, alul meg nem merem tovább mert eltépem a nem túl acélosnak látszó csőmenetet. Új golyóskosár kell alulra ha jól érzem... Köszi a tippet !
-
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #15749 üzenetére
fékezéskor nyikorog. többször állítottam már egyébként a féken. első alkalommal azért mert a betétről levált egy kis fém darab ezért köszörült, azóta viszont, hogy igazítottam rajta hiába állítom be az első alkalommal hogy elindulok kanyarodásnál már hallani meg ha csak egy kicsit felemelem a hátulját és le ejtem zörög. csavarok nem lazák. valószínűleg egyébként csak a féket magát cserélem majd főleg ha bontani kell azt meg nem fogom. kugoo kirin m4 pro
-
Smile8822
senior tag
válasz
DigitXT #15741 üzenetére
Értem köszönöm
hàt meg mondom őszintén nem tudom érdekes egyébként mert volt hogy közepes módban àtlag 12es sebességgel kb 5-6 km tettem meg szóval csak akkor eszi nagyon az akkut ha a legnagyobb fokozatban megyek vele,családdal ha megyek akkor úgy se megyek padlón, ami miatt mèg cserèlnèm az a hely méret nagyobb jóval ez jobban elfèrek rajta és úgy gondolom hogy nekem elég arra amire kell vagyis remélem de ilyen 180k ért jó vételnek látom nem nagyon ér meg nekem a többi 220 - 250k -t olyan messzire nem megyünk el és az a 15-20km hatótàv csak elég lesz 25re írják csak tud normálba alattam is egy közel 20 ast...
Köszi mindenkinek további szép napot mindenkinek.. -
#68216320
törölt tag
válasz
DigitXT #15671 üzenetére
Köszi az infókat.
Ülést csak alkalomszerűen használnék, ezért alapvetően mégis csak rollerben gondolkodom, nem SMKP-ban.
A kerékpárút használat fontos szempont volna, mert alaklomadtán a feleségem használná és ő nem szeret az autók között kerékpározni sem. Szóval valami kevésbé sportos verzió kellene (akár 25km/h-ra leszabályozva) ami azért elboldogul az én súlyommal is. (például ezek a ducibb lime ketyerék már megfelelőek lehetnének)
Nem írtam, de jó lenne, ha valahogy csomagtartóban is elférne. Ezt csak a "pálcika" rollerek tudják, igaz? -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #15540 üzenetére
Nem, messze volt meg ahhoz. A felso rakparton legalabb 5 masodperces tavolsagbol szoktam kezdeni csengetni, mert eleg lassan reagalnak.
#15541 tothjozsi96: Nem olyan rossz, ujra fiatalnak erzem magam. Szerencsere nem utottem meg magam komolyan, csak par horzsolas(terd, csuklo, konyok, vall).
-
palik
csendes tag
válasz
DigitXT #15371 üzenetére
Annyit látok csak a posztban,hogy 48v os rendszer és monorim 500w 43km/h és,hogy többre számított.Erre válaszoltak többen is hogy gen2 -vel többet elértek.
Egyébként rohadtul nem értek hozzá
Ha a g30-ba tennék plusz 12v akkut de minden más gyári maradna akkor növelem a végsebességet.Ez hosszú távon kinyírja a motort vagy vezérlőt? -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15332 üzenetére
És tényleg, munkában úgyfest nem szabad irkálnom túl sok felé figyelek, g30 motorját viszont szerintem teljesen felesleges cserélni monorimra, az az 500w egymagában 36v-os aksival semmit se ér, 48v-on se biztos h arra cserélném, akkor már tényleg inkább 2nd gen.
Anorche bocsi a félrevezetésért még egy vezérlő természetesen akkor nem kell -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15294 üzenetére
Erre gondoltam én is, csak kevésbé kifinomultam és részletesen leírva
A tartósságot meg sajnos tapasztaltam első kézből, 500w-os motorcsere után 3x csináltam ki a vezérlőm főképp azért mert 40A folyamatos lett rátolva
Azóta kapott komolyabb átalakítást, sokkal erősebb mosfetek, azok lecsavarozva elvezetés miatt és hűtőpadokkal lett kipárnázva az egész és így már jó, de ha érkeznek az új spintend vezérlők akkor már dualban fog működni a rendszer azzal nyerek a legtöbbet gyorsulásban, végsebességben, kevesebb melegedésben és stresszben is ami a motorokat meg a vezérlőket éri (remélhetőleg)AliasB
Az se feltétlenül igaz, mert a motorok is lehetnek alacsony és magas kv-sak, pl ami nekem bekerült 500w-os motor NEM megy gyorsabban semennyivel mint a gyári 300w-os csak a nyomatéka lett sokkal sokkal jobb.
-
AliasB
senior tag
válasz
DigitXT #15294 üzenetére
Persze vágom, hogy ez nem így megy, hogy csak úgy cserélgetünk egyes részeket mert akkor mindent kell fejleszteni. Pont ezért nem is akarok ilyet tenni :D a teljesítmény alapú szabályzás szintén nem jó mert hát hol tudjon mondjuk 25km/h-t a roli. Sík terepen? Azt tudja az enyém is 350wattal de az emelkedőn nem megy fel semennyivel ha 10foknál nagyobb. Ha az emelkedőn is tudjon 25km/h-t az meg már legalább 500watt és sík terepen megy 45km/h felett is! Szóval sehogy sem jó a dolog. Szoftveresen szabályozni? :D az meg vicc mert kapásból kiütik belőle!
-
R a y
senior tag
válasz
DigitXT #15217 üzenetére
annyira nem értek a fizikához, de akkor 365tools miért ír 60wot? Persze tudom, hogy a végefelé már kisebb teljesítménnyel tölt. De nem hiszem hogyha 10%ról indul a töltés akkor egyből 120wattal töltene. Mert ugye hogy nem gyors töltő a mi pro 2 gyári töltője.
Akkor most hogy van? 80%ig hány wattal tölt? Mert már lassan egy éve megvan, és elég gyakran nézem töltés közben a W értéket és mindig 60-61W-ot ír. -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15153 üzenetére
Ah G30-ról volt szó, átsiklottam felette, akkor nem vészes a 2 bar valóban, bár én a hatótáv csökkenés miatt én személy szerint nem használnám annyival.
/
Ha valaki erős tuning vezérlőn gondolkodik, a Spintend tegnap dobta piacra a legújabb Single VESC-es vezérlőjét [link] ami előrendelésben nagyon nagyon kedvező árú (55-60e).
Én köv héten rendelek belőle kettőt. -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15145 üzenetére
Szerintem nem sokan használnak PMT-t rolleres berkekben
Doky az igények felülírnak mindent, jól tetted. 9T Pro nekem is van a fiókban, imádtam, most 11 Ultrával nyomom az is tetszik, mindenki rácsodálkozik a hátsó kijelzőmre amikor megnézem az időt vagy értesítés jön rá -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15063 üzenetére
Heti 100km szóval nem keveset használom, és mivel szó szerint nyélgázzal megyek mindenhol amig csak lehet, túrom neki rendesen a full fékezéseket, még akkor volt rajta amikor vettem, gyakorlatilag semennyire nem értettem az e-rollerekhez vagy bármelyik kapcsolódó alkatrészéhez, most vettem újra, kb másfél hét után állításra szorul, de az most kevésbé izgat, még a dualhoz kell a vezérlőket összekukázni, elvileg ma hoznak egy másodikat és mehet a menet, szóval majd jelzem ha valami nem stimm
-
akyyy
senior tag
válasz
DigitXT #15024 üzenetére
még este ránéztem és simán bekapcsolt, 34 voltal, WTF, miért nem hozott haza?
lehet hogy túlmelegedett? mert egyhuzamban használtam folyamatosan vagy 10 km-ert, aztán volt egy fél óra pihi de gondolom az semmit sem ért.ez a villatörés meg nem hangzik jól.
városba, boltba járni még szar aksival is jó, mert oda vissza meg tudom járni, és erre használom legtöbbször, csak nyáron néha jó lenne meszebb kirándulni esetleg tömegközlekedéssel, viszont igy nem igazán jó, hogy 10 km tudok vele menni aztán várnom kéne.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #14940 üzenetére
Az ilyen vezérlők sajnos kiesnek a Sajomi apró méretei miatt, marad 40-ért a [Flipsky 75100] 2x ha nem bírja a gép a mostanit, illetve ha lesz rá keretem, túl sok mindent akarok venni még
Pl őt a lábam alá
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #14927 üzenetére
Nézegettem pár kontrollert de vagy valami kínai noname volt kevés konfigurálási lehetőséggel vagy pl. a mocskosul drága Spintend Ubox, abból a single állítólag hamar leég mert rosszul tervezték meg a dobozt és a hozzájáró hűtést, a dual ami 2x 100 ampert bírna az meg 170ezer forint, így jobb híján 2db erősített Sajomi vezérlővel próbálkozom.
Illetve a Flipsky 75100-at ajánlották még az már VESC alapú és 100A-rt bír, abból 2, sparkless switch-el 90e környéke, ha sajomik nem bírják a strapát majd bepróbálkozok azzal is. -
saril
senior tag
válasz
DigitXT #14925 üzenetére
Nevetségesen nagy számokkal jössz állandóan, 4000-6000 watt meg 230 Amper, amíg nincs lakatfogós mérésed, én pl nem hiszem el, bemondani, beírni mindent lehet,
40-60 amperrel már szépen lehet hegeszteni, te meg itt 230A-ről beszélsz, mérd le, és mutasd meg, nincs mérés, nincs hitelesség!
Ha lesz mérésed és tényleg igaz amit most írsz akkor emelem kalapom, amúgy addig csak egy NAGY HAZUGSÁG az egész. -
Vicoo
senior tag
válasz
DigitXT #14923 üzenetére
Amikor a gyári fw volt rajta, akkor is dobta a hibát. Igaz, akkor még nem volt a hűtése moddolva.
Most megpróbálom ezzel a visszafogott, de erősebb cfw-vel, aztán ha ez is KO, akkor lejjebb viszem. Van arra info mennyi lenne az ideális? Vagy csak a gyári értékek alá vigyem le egy amperrel, aztán próba szerencse?
-
-
-
Grafiqs
őstag
válasz
DigitXT #14491 üzenetére
Holnap rápróbálok a ragasztásra. Szereztem 2k epoxyt ami fémre való (folyékony fém) ragasztót. Jó pár négyzetcentiméter felület adott a ragasztónak. Holnap megcsinálom és hagyom pár napot térhálósodni. Elvileg 180kg/cm2 a teherbíró képessége.
De amint megjön az új kormány akkor kap egy Monorim V4-et, hogy egy kicsit kíméljem meg egyéb erősítést is.
Nagyon kíváncsi vagyok a Rettenetre. Ha majd egyszer eljutok hozzád…
Lehet, hogy a vezérlőket kell egy kicsit szoftveresen finomhangolni?G
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #14339 üzenetére
Nálam a legnagyobb szívás általában az első út, mert hegyen lakom, ha az utolsó 1-2 egységen van a töltöttség, akkor már csak a közelben jövök-megyek, bár volt már rá példa, hogy az utolsó párszáz méteren toltam.
A G3 esetében - ami 52 V-os rendszer - az látszik, hogy nem is tölti fel 100%-ra a töltő az akkut, megáll 58 V alatt (ez olyan 95%) és 48 V-nál már villog az utolsó jel (ez meg 35% körüli). Úgy tűnik, elég határozottam próbálja védeni a pakkot a BMS, nem vártam meg amíg kikapcsol, 46 V alá nem mentem be, illetve 10 A fölé nem engedtem (25 A a maximum), bár ment volna. Így is óra szerint 45 km, míg a Relive szerint 39-40 km volt a megtett út hossza, 35 km/h-s maximális sebesség beállítása mellett (2. fokozat), ami azért nem rossz a 83 kilóm alatt.
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14339 üzenetére
Azt észre vettem hogy az időjárás nagyon sokat számít. Reggel mikor hűvösebb van nagyot zuhan a feszültség és az akku szint de ahogy felmelegszik az idő mint ha magától feltöltene. XD sokkal kevésbé ingadozik. Ahogy munkába járók ezt már észre vettem. Hát sok sikert a sok szerelgeteshez. Én nagyon nem akarom piszkálni de idővel lehet egy két újítást meg ejtek. rugózás finomítás ,esetleg fékek minőségibbre cserelese , és talán a terep gumi cseréje városira.
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14337 üzenetére
köszönöm a segítséget és a türelmet. kicsit meg nyugodtam. a fék köszörülését meg majd még megnézem vagy majd bekopik. lehet hogy valami kösz ment bele vagy beragad. az aksi szintet és hogy menyit tudok vele még menni szerintem inkább az aksiban lévő feszültségből próbálom kikövetkeztetni, szerintem jobban járok. bár gondolom ez sem arányos a megtett meg tehető távval. gondolok itt arra hogy mondjuk 54V ról 52vra való csökkenéssel megtettem 15km de mondjuk 50V ról 48V ra már csak 10 et tudtam menni. de lehet tök baromságot mondok vagy csak szarul fejezem ki magam
ez a rolleren van neked? ennyi adat?
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14335 üzenetére
az általában meg egyezik a kijelzőben lévő számmal. mert az is mutatja a feszkót. a kijelző bekapcsolásakor elmenő az oké értelem szerűen kell áram annak is. közben most megnéztem mert el telt egy kis idő, jelenleg is 53,9 kijelző bekapcsolása nélkül is. szóval azota hogy zöldre váltott a töltő 0,3 amit csökkent. kicsit nekem fura meg kell szokjam hogy ez ilyen. majd még egyszer ránézek, de akkor remélhetőleg minden rendben van.
szerk: számoltam 98,99% az 54,04V
cellánként mennyi lenne a max? 4,2? -
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14326 üzenetére
most feltettem tölteni majd csinálok fotót ha zöld a töltő és mennyi a fesz meg miután kihuztam és várok pár másodpercet.első töltésnél nem láttam ezt a leesést a másodiknál igen. most van a 3. töltése. aztán azért beteszem hogy lássátok. egyébként így néz ki. [link] nem az a sima szürke gumi van a taposón és nem a sima fekete marok a kormányon hanem szürkés.
szerk: amúgy nem szoktam markolni a kormányt a rázós terepen is inkább hagyom mert ha nagyon ellen tartasz csak nagyobb kárt okozol szerintem. szóval nem szokásom. próbálom a gyorsításoknál is inkább a lábra terhelni és ott tartani magam. hisz azért van a taposó.
-
phoenix1989
őstag
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14311 üzenetére
Szerintem baromi jól gyorsul. Nem tudom lehet e különbség mert nekem a 2022 verzió van. A képeken is másképp nézett ki mint amit kaptam. Az aksi kijelzés nem tetszik mármint szerintem baromi pontatlan nehéz megállapítani mennyit tudok még menni vele. 2 es fokozatban 30 32 közt szoktam menni hatótávbak szerintem köze sincs a 55km hét de 40 se biztos. Bár ezt hétvégén letesztelem. Másik a töltés. Ha a rollerhez dugom először a töltőt akkor is világít meg csattan egyet fordítva nem szóval amúgy is úgy töltöm. A feszültség jelző viszont szintén fura volt mert 54,4re töltött ha jól emlékszem és semmit nem csináltam vele 53,7 re esett. Miért? Az után már sose esett le magától ha nem volt használva.esetleg valami pontosabb óra akku kijelzés lehetséges?
-
gergo5991
őstag
válasz
DigitXT #14287 üzenetére
ismerem azt mikor lepattogok a g30-ról
, nyilván egy rugó kicsillapitaná a dolgot, de fentebb kijavitottak 10 helyett 11 inches a nami kereke, hát de ha azt nézzük ugyan úgy kerülgetni kell vele.
csoportból:
nami 13 inches gumival
[link]
[link]
[link]
[link]
ezzel azért már nem kéne annyira figyelni az úthibákat gondolom
csak a nagyobb lengőkarok 700 eurós felára szerintem brutál drága -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #14287 üzenetére
Ma próbálgattam egy kicsit a G3-at és azt kell mondanom, hogy terepen hajtva nem jobb a rugózása, mint az N65-é. Úgy tűnik, rettentő sokat számít a gumi szélessége is, de az is igaz, hogy ez a TPU lengéscsillapító biztosan másképp csillapít, mintha rugós lenne. De a Navee-n meg nincs, ott a 3" szélesség is sokat besegíthet a nagy átmérő mellett.
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #14228 üzenetére
Én annyira nem értek hozzá de azért ha ennyire tele van pakolva a kormány én nem csodálkoznék rajta ha feladja magát. Szerintem nem arra vannak tervezve hogy súlyt cipeljenek ,éppen elég az út hibáit kibírni nem hogy még extra súllyal terhelni őket.raadasul oldaliranyban jobban kitud lengeni mivel szélesebb a kormánynál és sokkal nagyobb oldalirányú erő hat az egész szerkezetre. Arról nem beszélve hogy orrnehez és persze hogy nyomsz egy tigrisbukfencet. XD
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #14223 üzenetére
Koszi. Holnap mar megyek a tartalek rollerrel
Amugy ja, bar biztam benne, hogy eleg vastag anyagbol van. Viszem is meghegesztetni, aztan kap valamilyen betetcsovet. A kedvemet nem vette el
Mondjuk szerencse, hogy most tort el este a tok ures uton kanyarodas kozben es nem napkozben amikor megyek meloba, mert ott mar kijott volna a bukosisak hianya.
Raadasul ugy birta a 6500km-et, hogy rendszeresen ugrattam is vele padkara fel, ugy hogy belerugoztam.
#14224 Tamás9x : Koszi, feltetlen fogok csinalni. Utod ugyan ez lesz, csak javitva. Szerencsere 3 rollerunk van, a tartalekban csak 1300km van. Kap betetcsovet mind, hogy ha elreped, akkor ne legyen vegzetes a hiba.
-
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #14093 üzenetére
Nekem se rémlett, illetve nem is találtam
saril: nincs itt nagy titok. Azért szerencsére még egy ilyen kategóriájú roller megvásárlása nem késztet gondolkodásra, már ami az anyagi részét illeti. Egyébként meg annyiért el is adtam, amennyiért vettem (mínusz kistáska), ergo nem költöttem rá egy Ft-ot sem, ellenben használtam néhány hetet. A ráfordított idő (keresgélni, elmenni érte) már más kérdés, azt én is sajnálom.
-
saril
senior tag
válasz
DigitXT #14093 üzenetére
Igen, és újra mellélőttél/benézted mert nem is én írtam hogy fikázta, hanem akinek válaszoltam, és ő sem azt írta hogy fikázta hanem hogy szídta.
Én csak összeszedtem mit írt"Eddig a G2 Pro volt az isten
H-h visszatérsz a Xiaomi Pro2-höz? Nem túl rég amikor még arcon pörögtél itt, ezerrel szídtad."
Ja az építést azt ezután is vállalni fogom, de lehet munkahelyet kell váltanom
-
saril
senior tag
válasz
DigitXT #13976 üzenetére
Te jó hamar vérszemet kapsz, és még értelmezni sem tudtad amit írtam de idézem a kedvedért "2-3 év ilyen sporolással veszel egy ~tizenéves jó használt autot btw."
és nem ajánlottam, hanem kijelentés volt!!!
Ingerküszöböd a béka segga alatt van, de engem nem zavar, csak leírom hogy ezt is lássák majd a többiek -
gergo5991
őstag
válasz
DigitXT #13983 üzenetére
én mostanában ha már szóba került a motor azon gondolkodtam, hogy nami burn-e vagy egy motor. De nálunk itt már 100as tételbe mennek a motoros balesetek mióta elindult a szezon, szóval ez nagyon eltántoritott, mert hiába bizok magamba, de a balesetek felénél vétlen volt a motoros. Aztán rá a kötelező, meg a szerviz, meg mindenféle pénzkiadás, motoros felszerelés, még tankolni is kell és lassan 1,90 a benzin SK-ban, szóval arra jutottam hogy maradok a rollernél, egy namival meg túratempóban a környéken simán elgurulok 100km-t allitólag 1 töltéssel(fórumokon azt irták 30al bir ennyit )
kirándulásra meg marad a kocsi motor helyett pedig egy harleyt vagy egy cb500x-et nagyon élnék -
Tamás9x
őstag
válasz
DigitXT #13978 üzenetére
Nekem is megvan az A korlátlan, 3. motorom nyúzom lassan, de rövid távra, megöli az ember a blokkot, főleg ha tuningolt is, aki iylet ajánl az vagy nem közlekedett még soha életvitel szerüen télen nyáron, vagy kitartott seggű, akinek tökmindegy hogy 2 vagy 3 órát poshad valahol, úgy se rohan sehova. Nincs másod vagy 3. állás, és nem számít mennyit eszik a gép. Nem okoz ürümet egy pár óra nézelődés vagy csendben ülés, egy parkban a buszozás és dugó helyett.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13970 üzenetére
Na ennyire már nem vagyok benne a technikai adatokban, amit laikusként tapasztalok hogy láttam sima 300w-os motort 1800W feletti cfw-nél kiégni mint egy karácsonydíszt párszáz méter után, míg a monorim lazán húzza ezt a részt.
A 300w vs 500w gyorsulást hétvégén kipróbálom azonos cfw mellett mert havernak a sharksetet leszámítva ugyanaz a gépe van, majd rakok fel összegzést videoval
Ha megvan a dual 16s-es aksival akkor úgyis 10x3-as tuovt-ra váltok, de ez még a jövő zenéje, havi 50-60ezret rakok a gép fejlesztésébe, nem megy minden egyszerre*
Jut eszembe, Meisonboards-hoz van 15%-os kuponkódom ha valaki új deszkát rendelne bármilyen e-rollerre [link] -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13966 üzenetére
A régi motor nem bírta volna ezeket az "áramkorlát" beállításokat, azért az egy 36V-ra tervezett motor még ha 48V-al is használtam, a monorim pedig 48V-ra van tervezve.
Az első köröm a régi beállításokkal ment, már akkor sokkal sokkal nyomatékosabb volt minden, az extra 500w csak még jobban kiemelte.
A PMT meg azért hátul még megmaradt , így lett tartalék is -
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #13929 üzenetére
Ennél pont az az újítás, hogy mindkét fékpofa mozog
Megnézem majd, a hang rohadt idegesítő, ez a roller (még) minden tekintetben csendes, kivéve ezt a hülye fékkart, ezt azért nem akarom nagy hibának felróniAz E-TWOW témához: két esetben használok rollert, 1: otthonról bejövök dolgozni, ez 10km út, ebből 8km egy aszfaltos töltés ahol bármennyivel biztonságosan lehet menni a 25km/h gyalog tempó rajta kb., az utolsó 2km város, de ott nem sietek sehova + elkellne egy kis csillapítás a rossz útminőség miatt. / 2: amikor kocsival jövök, de napközben rollerrel ugrok ki a városba, mivel az autó nem nagy, a 10"-os rollerek nagyon nem férnek be normálisan. Az Mi3 pont befér, úgy érzem a G30P max(ami legalább 30-al tud menni) nagyon nem fér ne be jól. (erre van egy függő DHGate rendelésem)
Valahogy ezt a két dolgot összenézve, egyelőre nem találok jobb rollert, mint az E-twowok, de rohadtul tartok tőlük + nem akarok érte ennyi pénzt kiadni.
-
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #13926 üzenetére
Hangról jut eszembe, az Mi3-nál amikor 20-25 között gyorsít a roller, a fékkar kezd el rezonálni és hangot kiadni. Erre tud valaki valami megoldás? Mit állítsak rajta? A fékkar az első egy-két centin kb. Lötyög, olyankor még fékhatás nincs, ergo gondolom én laza a bowden. Ilyenkor a féknél hátul szorítsak a bowdenen? Vagy itt is lehet utánállítani valahol? a fékkarnál nem látok erre opciót, hátul a féknél még annyira nem vizslattam meg.(nem nagyon szoktam bütykölgetni)
+ kérdés: az E-TWOW rollerek mennyire stabil konstruckiók? Pl. a fent említett joyorhoz képest.
Próbálok valami olyan rollert találni ami 25-nél többet tud menni, nem nagyobb egy xiaomi rollernél(8,5"), de mégis van rajta csillapítás, és nem túl nehéz. Úgy látom az E-TWOW rollerek ilyen téren egyedülállóak. Kérdés mennyire vannak jól összerakva? -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13850 üzenetére
Ez nem így van. Én városi közlekedésre (is) használok egy olyan bringát, ami egyáltalán nem arra lett kitalálva. Az más kérdés, hogy ahogy én közlekedek vele, ahhoz kell ilyen bringa.
De, a lépcsőzéshez, terepezéshez pont nem kell a nagyobb tempó. Sőt! Terepen alacsonyabb rásegítéssel nyomom, mert különben vagy elkapar, vagy hanyatt vág. A "tuning" csak arra kell, hogy amikor időre kell mennem a városban, akkor ne kelljen piszmognom. De, a legfontosabb, hogy ahhoz a tempóhoz megvan a megfelelő fék, futómű, pozíció és kerékméret. Ezek azok, amik egy átlag roller teljesítménynövelésénél hiányoznak.
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13847 üzenetére
Pontosan annyit csináltam vele, mint itt sokan a rollerrel. USA régió és kerékátmérő buhera. De, ez csak a végsebességben számít. Az árkon-bokron, mint egy tank, azt gyárilag tudja a bringa. Azt ne felejtsük el, hogy az én bringámnál a rásegítés a hegyre feljutáshoz lett kitalálva. Ami lefelé következik, az egy teljesen más igénybevétel. Ahhoz van egy dropper a pozícióváltáshoz, elöl/hátul légrugók és hidraulikus tárcsafékek, 203mm -es tárcsákkal. A legtöbb SMKP -n nincs ilyen fék, meg futómű. Azért szeretek vele állatkodni, mert az a bringa gyárilag is egy vadállatnak lett tervezve.
-
saril
senior tag
válasz
DigitXT #13828 üzenetére
Ezt úgy hívják hogy rejtett kapcsoló,
ahogy írtam a jogszabálynak megfelelő címke a motorra, majd ha a rendőr megállít kapcsolót átkapcsol és máris csak 20al megy!
Akármit csinál, tökéletes!
Ezt minden olyan embernek ajánlom amilyen én is vagyok, járdán ha van forgalom lassan megyek, úttestre ha nincs biciklis sáv nem megyek, ha nagyon nagy a tömeg a járdán leszállok és áttolom a tömegen a roller-t, így senki sem néz rám csúnyán, és az autosokat sem tartom fel!
Ahol lehet meg megyek ami a csövön kifér azaz 30-al -
-
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13828 üzenetére
Egy gyalogos tempója cirka 4Km/h. Én a piacról hazafelé, hátizsákkal cirka 120Kg lehetek. A G30 12-15Km/h -val felvisz a Széna térről, a Kissvábhegy tetejére. Gyári állapotában is tökéletesen használható arra, amire kitalálták. Eszem ágában nincs a menetteljesítményét növelni.
Egyébként a németek a rollernél a 20 -hoz nem a bringa tempóját veszik alapul, hanem a futó emberét.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13816 üzenetére
"500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár"
Én nem látok sima-liba részt, 45-el már a 300W-os stock motorom is ment simán hosszútávon megfelelő aksival, ahogy 500as is simán mehet és tarthat gond nélkül 45-50et, tehát a motor W- száma nem egyenesen arányos a végsebességgel, és ezért is idióta s szabályozás ha W alapján lesz
És ez nem tévhit egy picit sem -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13756 üzenetére
Bocs 300asról volt rosszul emlékeztem, (ha magas felbontás kell átküldöm csak nem akartam egyenként ennyi képet berakni ide:
Jobbról Ballra, 300w pro, 500w monorim, 1000w wheelway
Tech adatok:Stator diameter: 300w 10cm 500w 11cm 1000w 10,5cm
Wire thickness: 300w 0.5mm 500w 0.7mm 1000w 1mm
Magnet thickness: 300w 3cm 500w 2.7cm 1000w 3,6cm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest