- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- Yutani: 20 év a Prohardveren
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Graphics: Nothing Phone (3a) Pro - Valóban profi? - bemutató és kisteszt
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
veterán
-
vbbb
őstag
Hali!
Idegesítő 'zajocskák' jöttek elő hátulról(?) amikor valami rosszabb úton, fekvőrendőrön megyek át. Ha lassabban, óvatosan közlekedek akkor nincs, de kicsit gyorsabban akkor van. Nemrég volt műszakin, a futómű rendben. Előtte meg beállításon is volt - másik felnik miatt - ott is mindent rendben találtak. A jobb hátsó szilent kicsit viseltesebb, de menetteljesítményre nincs hatással.
100%-osan nem találom a hiba forrását, még arra is gondoltam az ajtóból az ablakmozgató mechanika zörögne? Azt se tudom, hogy egyszerre két oldalról, vagy csak az egyikről jön.Ez valami típushiba megint? Hogy a mákba tudom kideríteni mi van? -
Integra
titán
válasz
lorcsi #25695 üzenetére
országúton tudod hozni a 6-7 liter közötti értéket, télen is
ezt a sima 1.4-es (90le) és 1.6-os (116le) motorok is tudják.
lényeg, hogy hidegben is beindítod, vársz egy 10 mp-et amíg mindenhol kenés van és szépen elindulsz, az ostoba motormelegítő/járatósdit meg nem játszod, csak környezetszennyezésre és üzemanyag pazarlásra jó. -
lorcsi
veterán
válasz
Integra #25694 üzenetére
országúton, itt a déli megyékben, mindenféle mellékutak meg főutak..vegyesen. de főleg országút
nyílván, ha bejön a tél és még szarabbak lesznek a körülmények az utakon és benyeli a 7et..nem szúrom tökön magam, de alapvetően nem célom a 8-10 literNoLF:
hú, kösz
ez így prímán behatároja már -
lorcsi
veterán
kösz, hogy rávilágítottál arra amit én az állapota miatt nem is vettem észre. úgy megörültem, hogy egy tisztességes állapotú és dinamikus formájú honda került a látószögembe..viszonylag emberi áron, hogy a 95 gyártási évet nem is vettem észre
így már valóban mássabb a fekvése a dolognak
pedig de szép..DeathAdder:
no nekem meg főleg ne iylen fejlecsavarósra kellene...nugodtan alacsony fogyival vigyen el A_B-be..és minél kevesebb fogyival. amúgy is oylan szar utakon járok, hogy..még a 70 is sok -
Integra
titán
válasz
DeathAdder #25686 üzenetére
tényleg, mennyivel jársz csak városban? 10 liter körül?
autópályán hatodikban? -
Integra
titán
válasz
DeathAdder #25686 üzenetére
nekem eddig szinte minden exem nem szerette az intit. bezzeg a mitsut....
-
NoLF
veterán
válasz
DeathAdder #25686 üzenetére
ha csak rajtam múlna minden dolog ami velem történik, engem sem érdekelne. de sajnos elég szart láttam már az utakon (és éltem is át) ahhoz, hogy tudjam, sajnos hiába vagy óvatos és körültekintő, a baj bármikor megeshet.
-
DeathAdder
veterán
Sokan azért vásárolnak autót, de ha nekem számított volna, nem cserélem le egy ronda ződ 6gen VTi-re
Engem pl. nem zavar hogy papírautó, nem összetörni veszem, ész nélkül száguldozni meg nem kell (főleg egy ESi-vel).
A nehéz autó meg sokat fogyaszt, nagy lomha, tágas és kényelmes... nem az én világom -
Integra
titán
válasz
DeathAdder #25677 üzenetére
kapásból 6 anyukát tudnék felsorolni, akik ölni tudnának ezért az autóért a porszívó miatt
-
NoLF
veterán
válasz
DeathAdder #25682 üzenetére
ha az ember fejcsavarásra vásárol autót, akkor ott komoly baj van
félreértés ne essék, imádnivaló és gyönyörű gépjármű, volt 4d és 2d is ugye, szerelmes vagyok beléjük életem végéig.
ha találok kint egy alig futottat, megveszem és hazaviszem, vitrinbe rakom
de az észérvek ellen nehéz felhozni bármit is...
-
-
zolynet
veterán
válasz
lorcsi #25678 üzenetére
ismerős
... a fórumos neve csak nem akar beugrani
az 5gen is ismerős, nagyon rendben van az autó, de a tényeket leírta Lóri, ez biza nem mai csirke ... viszont korát meghazudtoló, köszönhető a gondos tulajának
na indulás a hungaroringre ... ismét /tegnap ótós nyílt nap volt ... segítettem Karottának levenni a hangyász mociháztetejét, megérintettem!
/
-
NoLF
veterán
válasz
lorcsi #25679 üzenetére
Nagyon szep, nagyon jo, es 18 eves. Puniban pompas, autoban kevesbe
imadott joszag, segge kerekre van nyalva, de fiatalabb nem lesz tole. Nem akarlak lebeszelni rola de ezt nem art eszben tartani. Azt mar nem is mondom, milyen papir kasztnija van sajnos az 5-6 gen hondaknak, ha beledszalad egy mostani modeo, vectra, focus, astra, vagy barmilyen jelenlegi atlag ceges auto 90-el, sajnos a tulelesre vajmi keves eselyed van.
Mondom ezt ugy, hogy ilyen kupem van
-
lorcsi
veterán
ez már egész jól hangzik
ismertitek a crx-ről? -
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz
!Overdose! #25674 üzenetére
Igen, ez valóban meggondolandó.
Pont ilyen gyártmányú szíjat 2.600 ért, vagy gyárit a sokszorosáért venni.. -
dragonfx
veterán
Ma láttam egy zorko honda terepjárót acura zdx néven. Tiszta x6.
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeathAdder #25673 üzenetére
Alapvetően én is gyári alkatrész párti vagyok, de olyan egyszerű alkatrészeknél, mint a szíjak nem feltétlenül látom értelmét többszörös áron gyárit venni. Legjobb tudomásom szerint a Honda sem gyárt szíjakat, beszállítóktól veszi őket. Nekem egyébként Gates szíjjal még soha nem volt gondom.
-
DeathAdder
veterán
válasz
!Overdose! #25672 üzenetére
Á köszi, meg is van amit kerestem
Van egy kis hangja a hosszbordásszíj vezető görgőmnek, (kezd kijönni az angol civic minőség?) de ezek szerint nem sokkal drágább a gyári, mint az utángyártott.
Már csak azt nem tudom, hogy cseréljek-e szíjat és feszítőt is, mivel ugye ezek együtt kopó alkatrészek
Szíj esetében már egy nullával többe kerül a gyári, mint az utángyártott -
!Overdose!
őstag
válasz
DeathAdder #25671 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
Tudok valahol neten informálódni gyári alkatrészek árairól?
hogy ne kelljen mindig emailben, vagy telefonon érdeklődni... -
Viszlát
addikt
Halódik a világítás az Accordban (gyári xenon, 2003-s évjárat), van, hogy vagy a jobb vagy a bal felkapcsolódik, de többnyire egyik sem, a kettő együtt pedig soha. Halvány gőzöm sincs arról hogyan működnek ezek, viszont nem szeretném ha lehúznának szervizben, úgyhogy gondoltam megkérdezem az itteni szakikat, hogy mi lehet a gond, mit lenne érdemes megnézetni?
Köszi előre is.
-
zolynet
veterán
goto Hungaroring ... gumimelegítő paplan van valakinek a fészerben?!
-
-
NoLF
veterán
válasz
lorcsi #25661 üzenetére
azért a legtöbb autót nem csak és kizárólag egy országban gyártották/gyártják, fentebb említettem a 6gent is, a facelift kérdés miatt.
tény, hogy az angol gyártásúak nem a legkellemesebbek, a törökökkel sincs mindig mindenki megelégedve...
szüleim 7gen 5d 1,7ctdi-je lassan 10 éves, de problémamentes. kivéve a futóművet, de pesti autó volt, mielőtt megvették... -
lorcsi
veterán
válasz
DeathAdder #25662 üzenetére
basszus, miylen rég adtad el?
miylen kasztnis volt? tudnál linket, hogy kb..?
érdekelt volna...
most sajna nem sok értelmeset látokhogy ennek iyen a motorja..nem bízok benne nagyon
bár ha lesz időm megnézem ezt is hétvégén...
úgy vagyok vele, minél többet megnézünk és nagyító alá veszünk annál jobban tudom mit kell figyelni..mik a gyenge pontoksürget persze, de sz.rt ne veszek annyi szent, inkább kivárok..addig meg megoldjuk valahogy
-
DeathAdder
veterán
válasz
lorcsi #25658 üzenetére
"500ért dobta volna fel lehet már meg sem lenne"
Ebben ne legyél biztos
A végén már 550-ért árultam a törésmentes jó vti-met, jó ideig meg sem ugattak, vagy aki igen az is cserélni akart és végül úgy is lett megkombinálva, mert készpénze senkinek nem volt. (műszaki, biztosítás lejáróban volt, az új autó meg már megvolt, ezért szabadultam tőle).Nyugodtan mond el neki, hogy mi a helyzet, komoly érdeklődő vagy, és hogy össz-vissz 500 ezred van, ezért 450-et tudsz maximum ajánlani érte, mert ugye át is kell íratni.
Garant, hogy ez sem makulátlan, a hahus "Megkímélt" autók meg azért hagynak kívánni valót... plussz a motor se gyári, meg volt piszkálva, ezért ne is álmodjon, hogy újabb generációs árán el fogja adni.Az idő sürget megértem, de inkább gondolj meg mindent kétszer, nehogy aztán valami roncsba szaladj, mert aztán hipp-hopp költheted rá a dupláját..
Menj fel crx fórumra, érdeklődj, hogy ismerik-e az adott autót, biztosan valaki tud róla valamit, legvégül pedig a saját szemednek kell hinni -
NoLF
veterán
válasz
lorcsi #25658 üzenetére
grrr. esetleg google? amit néztél az a 6. generáció, ebből elég egyértelmű, hogy a 7 gen az az utáni.
volt belőle 3 és 5 ajtós, melyik igen hasonlítanak egymásra, és angliában készültek, valamint 2 és 4 ajtós, melyek az előbbiektől nagyban különböznek (kültér, beltér) s többek között törökországban, japánban, és amerikában készültek. wiki vagy google és mindenről képet kapsz
-
lorcsi
veterán
válasz
honda23 #25649 üzenetére
köszi 4 all a részletes válaszokat
én sem érzem ezen hogy akkora tuti lenne..viszont ha 500ért dobta volna fel lehet már meg sem lenne..nem nagyon vágom, melyik az a 7gen ?
zolynet: tudom, hogy drágágbban jobbat lehet venni, de most ennyi (500k) a keretem rá, kb. mindenestől..az idő most már egyre jobban sürget, de az is érthető, hogy csak ezért nem fogok beleugrani egy butaságba. sajnos túl sok a sz.r a piacon
DeathAdder: valóban..én is azt látom, hogy generál és motor felújítás utániakból van rendesen ...meg ugye sok aki be sem vallja..
ma is megnéztem egyet (nem honda) telefonban 2 napja még nem csepegett semmi a motorból..ma estére meg tök olaj a motor alsó 2/3 része...és hozzátette az eladó hogy egy csomag 1000 forintos tömítőkészlet...aham..
-
Integra
titán
a kincsesláda
hátsó dob még nem jött meg, majd holnap remélhetőleg.. -
DeathAdder
veterán
válasz
honda23 #25652 üzenetére
Ennyi a sztori!
Mondjuk azt nem tudom, hogy tovább tart-e mint egy B16, B18, azért azok jóval minőségibb anyagokból vannak összerakva, már ami az erőátvitelt illeti, szigorúan szerintem. Bár az is tény, hogy egy 1.4-es Civicet nem ugyanazért vesznek, mint egy vti-t, vagy itr-t, ezért tovább eltarthat!Overdose! - Tetőcsere vagy gyűrűzés, tanakodhatnánk melyik a rosszabb. Előbbi lehet akár egy hirtelen jött jégverés, faág stb.. nem feltéten borulás.
-
honda23
aktív tag
válasz
DeathAdder #25651 üzenetére
3 éve az 1.6-os 99-es d16y7 civicemet 650-ért adtam el, három éve.
1.4-esért 500 felett, otthagyja a nevét, telszámát, azt annyi.
Hamarosan hívni fogja.
Más kérdés, hogy ha az 1.4-es civic motorja generálozva volt, azt akkor úgy is használták, pont az a motor, ami sokkal tovább tart, mint egy d15z6, d16z6, vagy a b16-18-ak. -
DeathAdder
veterán
válasz
lorcsi #25645 üzenetére
Nagyon sok érte ez az ár, még ha lealkudsz 150-et is örüljön, hogy eladta annyiért.
Az 1 évvel öregebb vti-met csak nehezen adtam el hasonló áron, a 800 ezres hirdetésemet meg sokan kinevették, hogy ezt ugye nem gondoltam komolyanDe honda23 is beszámolhat, hogy mennyire tartották a vti-jét, ő meg ennél többet is akar egy 1,4-esért
Ahogy zolynet is mondja kicsivel többért már 7gent lehet venni, de akár ilyen áron is rászaladni jó 7genre.
Másrészt generálozott autót sem vennék főleg nem Hondát. Esélytelen, hogy megcsinálják olyan jól mint a japánok annak idején. És miért kellett egy 1.4-es Hondát 200nál generálozni?
Régen én is megjártam, nem sajnáltam az esi-re mindenből a legjobbat vettem, aztán már bántam, hogy belekezdtem.
20 ezer után szarabb lesz mint volt, ha előbb már nem az. A gyűrűzés még rosszabb is, mintha fúrták, dugót cseréltek volna stb.. Az is érdekes, hogy milyen sokan árulják frissen generálozott autójukat, vajon miértEgy ismerősöm szerint aki a mai világban pénzt kínál valamiért, legyen az bármekkora tétel is, az már komoly érdeklődőnek számít, és nagyon igaza van!
Ha valóban tetszik és valóban megkímélt, akkor mond hogy adsz érte 500-at! Ennyid van és kész. Ha nem megy bele, akkor mond, hogy jegyezze fel a számod és jelentkezzen, ha hajlandó odaadni ennyiért. Meggyőződésem, hogy jelentkezni fog hamarosan már ha nem adja oda azonnalEzt 650-ért nem fogja eladni
-
zolynet
veterán
válasz
Integra #25648 üzenetére
na akkor hamarosan ki lehet tolni, végre
lorcsi: a lényeg az lenne h ne fuss bele semmibe, inkább türelmességre intelek, kifizetődő lehet kivárni egy jó vételt, ami lehet simán 1-2hónap is ... addig meg talán még gyarapodik is hozzá a pezó
talán kicsit sokallom 650-700kért az 1.4is-t, tudom elrugaszkodok az ártól de nem messzire ~900k környékén e11-es corollát lehet venni 2002-est, 1.4 97le, haveromnak is ez van, nagyon elégedett
vagy honda vonalon ott a 7gen 1.4 amit már forumon árultak 700ért is, de senki sem ment rá, hát megvette egy kereskedő és fent van 1.090Mért (az lehet 1.6sport volt, piros) ... tudom nem kevés a difi, főleg úgy h 500k volt a vonal, de a későbbiekben egy fiatalabb kílmás autó talán kifizetődőbb -
honda23
aktív tag
válasz
lorcsi #25623 üzenetére
Ennyiért sok, 1.4-es motorja motorfelújításos, tehát nem gyári, és nincs benne légkondi 650-ért, na ez röhejes.
Klíma kb 50e plusz beszerelés és feltöltés.
Tehát több mint 700-ban lenne egy 1.4-es civic.
Ráadásul 99 márciusától fl lenne, ez nem az, bár pont bele eshetett a váltásba non fl és fl között. -
Integra
titán
jeee, megjött a lendkerék, lassan szerelés lesz végre
-
lorcsi
veterán
válasz
Integra #25644 üzenetére
a gyűrűzése miatt mi lehet vele a gáz?
talán eszik az olajat vagy mást?ez lenne az angol verzió ?
árban még okés lenne, de a tetőablak hiányzik..másfél év után vajon miért akarja eladni ?
-
lorcsi
veterán
válasz
!Overdose! #25638 üzenetére
nem vágom annyira a hondákat, hogy tudjam mi az angol és mi a japó..etőrt is jöttem kérdezni, hogy szerintetek..
és mivel nem nagyon vágom a technikát, közelieket nézek, hogy el tudjam vinni szerelőhöz megnézetni. -
NoLF
veterán
válasz
Napfénysüti #25639 üzenetére
"In 1998 for the 1999 model year, the Civic had some updates for both the interior and exterior. These redesigns could vary according to the country of origin for the car. For example, in some European countries there was no redesign to the climate control area or to the rear of the sedan models."
ez ilyen fél-fl lehetett, valószínű mindkét modellévben gyártották, ki tudja, hol
-
lorcsi
veterán
válasz
lorcsi #25623 üzenetére
ugyanaz egy másik oldalon, már drágábban
ez meg még húzósabb
pedig horzsolt is -
lorcsi
veterán
válasz
Integra #25629 üzenetére
erre emlékszem is..jó vétel lehetett
hasonlóra vadászokigen..ha 500 lenne..asszem vinném is..plusz nem kereskedős hanem magánszemély. de ugye 150 alkudás..elég merész
ez a tetőablak nagyon tetszik
nyárra meg ha tényleg iylen olcsó a klíma majd megcsináltatnám , az nem hangzik vészesen -
NoLF
veterán
válasz
Napfénysüti #25630 üzenetére
Tokeletes a hirdetes es az auto is, fl es non fl kozott volt ez a 99es valtozat, regi lokharitok es lampak, nagy, keret nelkuli honda jellel. Winner_hun is ilyennel rendelkezik
-
-
Integra
titán
válasz
lorcsi #25627 üzenetére
anyám 6gen 1.4i civicjét anno 530ezerért számították be, igaz ki sem rakták eladni, mert egyik honda szerelő azonnal megvette magának. 250e km, nem volt klíma, abs, 2x lufi, szervo, ennyi. teljesen gyári állapot, minden műszaki paraméterében. körbetörtük az évek alatt
szóval kicsit soknak tűnik nekem is.
-
lorcsi
veterán
válasz
Integra #25626 üzenetére
köszi a válaszokat
kissé necces mondjuk..mert 500-ig lőttük be a felső lécet (egyéb kiadások miatt).. csak ugye nézegetve mindig 100-150-el többért lehet jót találni
meg azért a városi kisautótol (pl. punto) jól eljutottam idáigde ha mondjuk ránézek, hol és mit érdemes nézni?
mi a gyenge pontjuk ?vajon mennyi egy klíma beépítés?
1-200k?MOD: Nolf...nocsak..ez egész jól hangzik
akkor 50 a klíma..és olyan 30k a beszerelésre reális? -
lorcsi
veterán
és még egy kérdes, mit jelent a klma előkészítés?
-
zolynet
veterán
hátsó fékszorulás elhárítva, remélem jó sokáig
szellőznek
a SárkányÚrnak megy egy priv kép is
-
DCI_market
tag
Nekem a kerékjárat takaró műanyag patentijait ki kell szedni, aztán onnan benyúlni, eleinte 20 perces művelet volt, most már 10alatt megvagyok, 6 havonta izzócsere
.
Viszont soha ne tegyétek a gyujtáskapcsolóba a PIROS kulcsot. Balga f>szok voltunk, beraktuk ma várom Imit egy jó programozásra
.
-
stangli
senior tag
válasz
Aladdin #25610 üzenetére
Elhiszem, de a 21ik században, miért nem lehet egyszerű becsavarással megoldani? beleteszed a foglalatba, rá egy műanyag nyavalya, becsavar
Egy kemény, alig hajló drótot kell belepöckölni egy kis kiálló nyavalyábaA feszt nem lehet visszább venni, hogy az izzók tovább bírják?
-
-
Aladdin
aktív tag
válasz
stangli #25604 üzenetére
Ne hülyéskedj. Nekem is ilyenem volt 6 éven keresztül, szerintem ebben izzó cserélni nem probléma. Bárcsak ilyen könnyű lenne mindenben. Igen, típushiba, eszi az izzókat. Nálam is átlagban 2-3 hónap, jó esetben 4 hónap volt egy izzó. Aztán kapott az autó egy Ledes DRL-t így ki tudtam húzni 7-8 hónapra az élettartamot.
-
stangli
senior tag
-
stangli
senior tag
ááááá megörülök, hogy pusztulna meg az japó, aki kitalálta a 7gen izzó cseréjének a rendszerét... tuti, hogy egy életre kárhoztatnám a 7gen civic izzó cseréjére napi 12-16órába
és most jóindulatú voltamaz átlag 3havi izzó cserének köszönhetően bő1év után azt érzem, hogy autót kéne cserélnem... csak az a kérdés, hogy ez egyéni hiba, vagy típus hiba, vagy az összes 7gen szenved attól, hogy 3havonta új izzót kell cserélni...
-
Integra
titán
válasz
zolynet #25602 üzenetére
ááá, semmit, anyagi részébe bele sem gondolok, mert jelenleg életem legnagyobb szívásában vagyok benne vállalkozásilag..
de még itt vagyok élek és élni fogok
de vakon is milliós nagyságrendet tippelek, 2-3 millio huf biztosan. szívó tuning aranyárban van. ezért is megy mindneki alapvetően turbósítás felé. -
Integra
titán
válasz
DeathAdder #25598 üzenetére
nekem is "NA is best", mindegy ki és mit mond, a hamisítatlan örömautózás az szívó motor.
mindig azon töröm a fejem, hogy a 3.2 v6-ból vajon mit lehet stabilan kihozni... mi a maximum.. az álom nem múlik
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nintendo Switch 2
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- E-roller topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sorozatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- The Long Dark
- Mozilla Firefox
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Siemens EQ6 S700 Series automata kv/cappucino/Latte Macchiato föző érintő kijelzővel!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Xiaomi Vacuum S20 bontatlan új fekete
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Samsung Galaxy A22 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest