Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16051) cocka válasza sifarr (#16049) üzenetére


cocka
veterán

tananyag akarok lenni a bankoknál!!

:C :DDD :C :DDD ROFL

[ Szerkesztve ]

(#16052) RR-13 válasza sifarr (#16050) üzenetére


RR-13
őstag

A cáfolatod teljes mértékben félrement, nem is értem az egészet. :Y
A hangsúly ezen van:
"A számlaszám bizonyos részei mindenképp változik, ha másik településen nyitjuk meg a számlát pl. annál a banknál, ahol korábban már volt számlánk."

Az általad aláhúzva idézett szövegben van egy kb. is:

"Teljesen ugyanaz a számlaszám kb. akkor tud maradni, ha ugyanazon településen, és ugyanazon fiókban is nyitjuk újra a számlát."
Ennek az ellenkezőjét nem írtam!

És azért írtam, hogy kb., mert ez nem mindegyik bankra igaz, vagyis ettől eltérő is lehet.

Emlékezetem szerint van olyan bank, ahol még egy városon belül a fiókoknak is külön azonosítója van, ami a számlaszám része.
A CIB Banknál van egy ügyfél/számla azonosító, aminek a fiók azonosító is része.

Minden településen lévő fióknak másik azonosítója van, ami vagy a számlaszámba kerül, vagy külön az ügyfél azonosítóba!
Mivel Buda, és a Pest nem más "település" (város), ezért ott mindkét helyen ugyanazt a számlaszámot is megkaphatta a családtagod, ezért ez semmit nem bizonyít egyelőre a cáfolatodból.

A CIB Banknál ugyanazt a számlaszámot kaptam vissza, mert ugyanott nyitottam 10 évvel később is, mint korábban, nem is írtam, hogy ez nem lehetséges.
Amennyiben nem abban a városban (településen) nyitom, akkor más számlaszámot is kaphattam volna.

Senki nem írta, hogy a mai világban nem lehet elintézni bankhálózaton belül, bárhol, bármit, számlaszámtól független.

Már rég volt számítógép, 2013-ban is, amikor én ugyanabban a városban egy másik fiókban nyitottam számlát "a banknál" , és nem azt a számlaszámot kaptam vissza, mint a 2010-ben megszüntetett számlaszámom, azért sem mert azt közben kiadták másnak, de ott a rendszer az új számlát nyitók részére - függetlenül attól, hogy volt-e már számlája ott - generál le egy új számlaszámot.
Le is írtam azt a bankot a vonatkozó hsz-eben, amire reagáltál, tehát én a gyakorlatról beszéltem, saját tapasztalatból!

Te olyan dolgokat vetettél fel, amire én ki sem tértem, ezért sem értem, hogy miért akarsz cáfolni ilyenekkel...

Nekem úgysem hiszel el semmit ezért egy kis Forrás anyag 2017-ből, amikor volt számítógép szintén:

"Az első 3 számjegy: a számlavezető bankod hivatalos azonosító száma, amelyet a Magyar Nemzeti Bank határoz meg. Ez alapján tehát a bankot lehet beazonosítani. Az OTP számlaszám például 117-tel kezdődik, a K&H 104, az Erste pedig 106-os azonosítóval kezdődik.

A következő 4 számjegy: ez az úgynevezett fiókazonosító.
Ez jelöli a számlavezető bank központi fiókját vagy azt a fiókot, ahol a számlát létrehozták.

A nyolcadik számjegy: az ellenőrző szám. Ha utalásnál elrontottuk volna a bankszámla számát, az ebből a számból és egy ellenőrző algoritmusból kiderül.

A következő 9-től 16-ig, vagy 24-ig tartó számjegyek: ezek szolgálnak az ügyfélazonosításra, a bankszámla tulajdonosához tartoznak. Ennek generálása bankonként változó eljárással történik."

[ Szerkesztve ]

(#16053) .tnm válasza RR-13 (#16052) üzenetére


.tnm
addikt

a legelső számlanyitásra igaz lehet, hogy bekerül a fiók kódja, de valóban nem egy bank csinálja azt, hogy ha évek múlva újra számlát nyitsz náluk, akkor visszaadják a régi számlaszámodat, mert még "emlékeznek rá". erste-nél több, mint 5 év után mentem vissza és ugyan a számlaszámot nem ellenőriztem, de az ügyfél azonosító krix-krax (kb. username) az pont ugyanaz lett mint 6-7 éve.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#16054) RR-13 válasza .tnm (#16053) üzenetére


RR-13
őstag

Ezzel a megfogalmazással egyet is értek, és valóban így van, kivétel az OTP :K
Szerkesztettem még fentebb egy részt, kiegészítettem miközben írtál ezzel:

"és nem azt a számlaszámot kaptam vissza, mint a 2010-ben megszüntetett számlaszámom, azért sem mert azt közben kiadták másnak, de ott a rendszer az új számlát nyitók részére - függetlenül attól, hogy volt-e már számlája ott - generál le egy új számlaszámot."

A következő szövegrészed teljesen valós, de ezt én is írtam, mivel a CIB-nél én is visszakaptam a régi számot. :K

"de valóban nem egy bank csinálja azt, hogy ha évek múlva újra számlát nyitsz náluk, akkor visszaadják a régi számlaszámodat, mert még "emlékeznek rá"

[ Szerkesztve ]

(#16056) RR-13 válasza .tnm (#16053) üzenetére


RR-13
őstag

A korábbi szövegrészemet ki kell egészítenem:

"A számlaszám bizonyos részei "elvileg" mindenképp változik, ha másik településen nyitjuk meg a számlát pl. annál a banknál, ahol korábban már volt számlánk. Kivéve, ha a korábbi fiók által megnyitott számlaszámot vissza tudja adni az új fiók is, ha nem, akkor mindenképp eltérő számlaszámod lesz a fiókazonosító miatt."

[ Szerkesztve ]

(#16057) INGJOKE válasza RR-13 (#15880) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nah most volt időm laptop előtt foglalkozni ezzel. Be is regisztráltam az email címem meg is jött a hitelesítő email, de nyilván mikor visszamásoltam a kódot ezt írta:
"Sikertelen regisztráció! Kérem fáradjon be egy bankfiókba vagy hívja a CIB 24-t!"

Bank nincs a környéken se, a cib24 meg kellenek a telefonos szarok amikor otthon vannak. :D

(#16058) dptrsk válasza INGJOKE (#16057) üzenetére


dptrsk
addikt

Nem lehet, hogy a kimásolt kód extra white space karaktereket tartalmaz? (szóköz, sortörés)

(#16059) INGJOKE válasza dptrsk (#16058) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nem. Megnéztem én is ezt, utána beírtam kézzel is... :)

Mikor felhívtam őket akkor a gép már az elején bemondta, hogy az elektronikus szolgáltatásokban hibák léphetnek fel aminek dolgoznak a megoldásán.

[ Szerkesztve ]

(#16060) RR-13 válasza INGJOKE (#16059) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor ezek szerint nem mindegy meg még tökéletesen. :U
Később érdemes újra csinálni. 24 órának talán el kell telnie, hogy újra engedje azt az e-mail címet regisztrálni.

(#16061) István89 válasza cocka (#16042) üzenetére


István89
tag

Igen, másodlagos számlának is túl drága. Nem is értem, hogy egy "kis" bank miért nem próbál picit kreatívabb lenni a csomagokkal. 7 éve még top3-as ajánlat volt a BM oldalán a tényleg 0 Ft-os csomagjukkal.

(#16020) RR-13 A CIB-es 2 éves ajánlat tényleg nagyon jó, de nem is a első 2 évvel van a baj, hanem a 3. évtől ha átraknak a sima csomagba, akkor már nem a CIB lesz a legjobb választás. Nehezen képzelem el, hogy sokan mennek majd a fiókba és a felmondás fenyegetésével egyedi csomagot állítanak be.

A fórum részre pedig konkrétan a teljes fórumra gondoltam, de hagyjuk is, mert nem szeretném ezzel elnyújtani a topicot. :)

(#16062) sifarr válasza István89 (#16061) üzenetére


sifarr
senior tag

...nem is a első 2 évvel van a baj, hanem a 3. évtől ha átraknak a sima csomagba, akkor már nem a CIB lesz a legjobb választás.
Hidd el nekem, hogy ez az egész kérdés vihar egy pohár vízben. Inkáb érzelmi kérdés, gyakorlati jelentősége nincs.
A bankok kívülről fújják egymás kondíciós listáit. A CIB is pontosan tudja, hogy 2 év (KTU esetében fél év) múlva 10 BM-es ből 9,5-nek gyakorlatilag nem érdemes a sima ECO-ra váltás miatt bankot váltania. Ha vált, akkor sem nyerhet többet havi pár százasnál.
Számoljunk egy kicsit. A havi nettó átlakereset kb 280e, a BM-eseknél is efféle. Ha valaki 400 felett keres vagy vállalja hogy 400-at havonta megpörget két számla között, akkor már úgyis a rafis Prémium Goldban van.
Havi 300-ból az átlagnak 100e kártyás vásárlás, csopbeszedés, utalás pedig legyen 200e. A sima ECO-nál csak a 200 a díjköteles. 200 ezerre a költséged kb. 700 + kártyadíj/12 = kb 1050.
Melyik bank melyik csomagjára válthatnál?
1. Gránit Bajnok. 280e a számlavezetési díjkedvezmény a feltétele, azért ezt nem minden BM-es teljesíti. de ha igen, akkor a havi költség 200 + 280 = kb 500. Újabban köhög az informatikai rendszere, ezt be kell vállalni, kamat viszont jó.
2. Unicredit Mobil Aktív Plusz. A havi díj jövedelemfüggő: 300 ezernél 249, alatta sávosan nő 1799-ig. Elektronikus utalás díjmentes (tr illeték nincs), eddig jó. De csak akkor, ha mobilapplikációból utalsz. Csak az appból, az internetbanknál már fizetsz. A mobilapp használatáért még nem fizetsz - akciósan. Meg fizetsz még egy csomó elektronikus szolgáltatásért. Sok lesz annak a vége.
3. Erste Szabadon Díjcsomag. Havi díj 990 havi 100e bejövő esetén. Elektronikus utalás, csopbeszedés ingyen. 990-be sima CIB ECO-nál min 270e átutalás, csopbeszedés belefér.
4. BBank Enter díjcsomag. Számlavezetés havi 990., vannak feltételek pl. folyószámla-hitelkeret - nekem emiatt is felejtős lenne. Utalás, csopbesz 0. Eddig lásd Erste. De kötelező a Mobilbank Plusz havi 516-ért. Mennyi is így?

Csak a simaz ECO-val legjobban összevethető csomagokat néztem.
Szóval hová lehet menni? Igazából sehova.
Egyedül a Gránitnál takarít meg havi kb. 500-at, évi 6ezret. Én ennyiért nem csinálnék végig egy bankváltást. Többet ér az időm.

Tudja mindezeket a CIB is. Miért pont ő tenne "állandóvá" egy akciós csomagot?

[ Szerkesztve ]

(#16063) RR-13


RR-13
őstag

CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.09.18-19.

Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt

2020.09.18. (péntek) 18:00 óra és 2020.09.19. (szombat) 06:00 óra között

- a lízing szolgáltatások nem lesznek elérhetők a CIB Bank Mobilalkalmazásban és a CIB Internet Bankon.

Szíves megértésüket köszönjük!

Forrás.

(#16064) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy mennyibe kerül a CIB-nél a lakossági devizaszámla vezetés? Nem találtam hirdetményt. Biztos én vagyok vak egér :DDD

Azon gondolkodom, hogy átforgatnám a megtakarításaimat CHF-be.

[ Szerkesztve ]

(#16065) sifarr válasza Jim74 (#16064) üzenetére


sifarr
senior tag

A forintszámlád kondíciós listájában benne van, minden számlacsomagban. Azt hiszem, de ez nem 100 %, hogy minden forintcsomaghoz ugyanolyan devizaszámla-díjcsomag tartozik.
A havi díj egyébként 361 Ft.
Azt nem tudom, hogy önállóan nyitható-e devizaszámla.
(A forintodat ne a CIB-nél váltsd át!) :N

(#16066) Jim74 válasza sifarr (#16065) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi az infót.
Hogy érdemes átváltani?

(#16067) axioma válasza Jim74 (#16066) üzenetére


axioma
veterán

Mi anno szamoltunk, es Raiff-nal jobb volt az hogy kivettunk forintot (igaz ingyen kivet), utcai legjobbnal atvaltottunk, es beraktuk penztarban dev.szamlara. Raiff-nal nekunk ingyen a dev.szamla, de nem tudom fszla nelkul is ingyenes-e. (Dev.szamla nem a premium miatt ingyenes, az azt hiszem barmelyikhez, de most nem ellenoriztem le.)
Visszafele elvileg jo valtasa van a premiumosoknak a dev.szamlarol a forintra, de csak mas lehetosegekhez kepest volt jo (kivetel maceras devizaban is). Ha csak az anyagiakat nezzuk, jobb lett volna parnacihaba tenni... (ja es nem chf hanem euro volt).

(#16068) sifarr válasza Jim74 (#16066) üzenetére


sifarr
senior tag

Hogy érdemes átváltani?
Erre így, ennyi információ alapján nem lehet adekvát választ adni.
Sok múlik azon, hogy mekkora összegről van szó? Pár százezer, pár millió, pár tízmillió vagy még több.
Az sem mindegy, hogy egyszeri ügylet lesz, illetve a mostani tranzakciót követően folyamatosan is akarod a megtakarításaid áttenni CHF számlára.

Lehet megoldás, amit axioma tanácsolt, de ehhez prémium számlát kell nyitnod a Rafi-nál. Összegfüggő, hogy ez egyáltalán megéri-e.
Sokan használják átváltásra a Revolut vagy a Transferwise szolgáltatásait. Ezek jó árfolyamon váltanak, a visszautalás olcsó vagy ingyenes. De "számla" nyitásával jár ez is, és időbe telik a lebonyolítás: nyitsz, kiutalsz, átváltasz, visszautalsz. Ebben előfordulhatnak döccenők, ha rögtön nagy tételt pörgetsz meg. Van mindkettőnek topicja, érdeklődhetsz.

A bankok általában nálunk a középárfolyamhoz képest drágán váltanak.
A Gránit átváltása jobb a többiekénél, de azért rosszabb mint a Revolut vagy Transferwise. Ez is számlanyitással jár.

Kérdésedből nekem az következik, hogy CIB-es vagy és CIB-en belül tervezed megoldani az ügyet, utána ott parkoltatni a devizát.
Ha valóban így van, akkor azt javaslom, hogy a CIB-es számlacsomagodat váltsd át CIB ECO Pluszra. A díjcsomagváltásnak van díja, de nem tragikus. Vigyázz, mert ennél minimum havi 450e jóváírásnál nulla a számlavezetési díj! Ez azért megoldható hasonlóan, mint a Rafi prémium számláknál.
Az ECO Pusznál ha CHF-t veszel, akkor az átváltáskor a bank középárfolyamának és az eladási árfolyamának a különbségéből kapsz 50 % kedvezményt. Így már tűrhető árfolyammal váltódik át a forintod.
Ha ez csak egyszeri alkalom, akkor később akár vissza is válthatsz a korábbi díjcsomagodra. Viszont ha BM ECO-s vagy, akkor arra már nem tudsz visszaváltani. :N

A kevés info alapján nagyjából ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#16069) Jim74 válasza sifarr (#16068) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi :R, Axióma Neked is :R

CIB online számlacsomagom van. Ott is él az 50%-os árfolyamkülönbözet kedvezmény?

(#16070) sifarr válasza Jim74 (#16069) üzenetére


sifarr
senior tag

CIB online számlacsomagom van. Ott is él az 50%-os árfolyamkülönbözet kedvezmény?
Nem, csak az ECO Plusznál van az 50 %-os kedvezmény.
És az Online csomag lezárt, tehát arra sem lehet adott esetben visszaváltani. Én őrizném azt a csomagot, őrzöm is. :K

Ha privátbanki ügyfél lennél és nagy összegről lenne szó, akkor kaphatnál egyedi árfolyamot. Az lenne a legkedvezőbb. Az lenne a legegyszerűbb. Ez minden banknál van.

(#16071) Jim74 válasza sifarr (#16070) üzenetére


Jim74
nagyúr

Magnifica-s vagyok. Mekkora lehet vajon a nagy összeg? Pár millió, vagy több 10 millió?

Esetleg valami normális deviza megtakarítás létezik?

[ Szerkesztve ]

(#16073) RR-13


RR-13
őstag

Budapest Bank Karbantartás 2020.09.19.

(#16074) sifarr válasza Jim74 (#16071) üzenetére


sifarr
senior tag

Mekkora lehet vajon a nagy összeg? Pár millió, vagy több 10 millió?
Nem tudom. A több tízmillió már esélyes.
Viszont, mivel magnifica ügyfél vagy, van személyes kapcsolattartód. Vele beszélhetsz, megkérdezed, megmondja.

Esetleg valami normális deviza megtakarítás létezik?
Ez a téma itt off. Van rá külön topic: Mibe tegyem a megtakarításaimat?
Itt csak egy ötlet. Ha nem államcsőd félelme miatt akarsz megszabadulni a forintodtól, akkor az államkincstárnál a P€MÁP kötvény jó. De az nem CHF!

(#16075) Jim74 válasza sifarr (#16074) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi :R

(#16076) RR-13


RR-13
őstag

Akit esetleg érdekel a CIB ATM országos lista, amiben az azonnali befizetésű ATM-ek is benne vannak, és itt lehet követni majd, hogy hol lesz még azonnali befizetésű ATM.

(#16077) cocka válasza RR-13 (#16076) üzenetére


cocka
veterán

Gondolom ha más bank kártyáját dugod be, az azonnali befizetés opciót fel se kínálja.

Ilyen eszközökre nagy szükség lenne pl. Gránitbank esetén. Nem fogok száz kmeket utazgatni, hogy eljussak a Lechner Ödön fasorig. A számlanyitás más sztori volt, mert amúgy is éppen Pesten voltam, meg az hosszabb idő.

(#16078) RR-13 válasza cocka (#16077) üzenetére


RR-13
őstag

Gondolom, hogy nem ajánlja fel akkor, de így is a logikus.
Még nem próbáltam egyébként.

(#16079) dptrsk válasza cocka (#16077) üzenetére


dptrsk
addikt

Bármelyik Postán tudsz "csekken" befizetni a számládra.

Ha a CIB/OTP/K&H vagy más azonnali befizetős ATM el is fogadná, annak is lenne extra díja idegen bank esetén...

Jelenleg sok hirdetményben akciósan engedik el az ATM befizetés díját... számomra érthetetlen módon, mintha csak nekem lenne előny az ATM befizetés, pedig a bank többet nyer vele.

[ Szerkesztve ]

(#16080) cocka válasza dptrsk (#16079) üzenetére


cocka
veterán

És azért a posta előre kéri a zsét az x mennyiségű kp.-n felül vagy a célszámláról vonja le a bank utólag?

(#16081) RR-13 válasza cocka (#16080) üzenetére


RR-13
őstag

A Bankok a csekkes számlabefizetés lekönyvelésével egyidejűleg, vagy számlazáráskor (vagy hónap végén) terheli a csekkes befizetés jutalékát.

(#16082) István89 válasza cocka (#16080) üzenetére


István89
tag

Ha rózsaszín csekkről van szó, akkor egyből kifizeted a plusz díjat az összeg nagyságától függően, viszont nagyon nem éri meg, de pl nekem már fizettek be 20ezret csekken a számlámra, az + 1000 Ft volt a befizetőnek a postai szelvény szerint. A GB pedig befizetésként könyveli el, tehát az már nem díjköteles, bár lehet ez bankoktól is függ.

Viszont számomra is érthetetlen, hogy évek óta ígéri a Gránit Bank, hogy lesz befizető automata a Westend ügyfélközpontban és nem tudom mi ezen olyan bonyolult?

Mondjuk szerintem már sokan benne lennének, hogy plusz díjért cserébe, de be tudjanak tenni pénzt és ne kelljen a világvégére elmenni ehhez.

[ Szerkesztve ]

(#16083) cocka válasza István89 (#16082) üzenetére


cocka
veterán

Vagy másik számlát fenntartani, ahonnan átutalhatod. Mondjuk ugyanez van a Transferwise-zal is. Most hogy ugye adtak magyar GIRO számlaszámot, páran azt harsogják, hogy kiválthatja a magyar bankszámlákat. Hát nem. Befizetni arra sem tudsz, tehát... meg még jó pár dolog nem megy, szóval hiába van saját számlaszámod, még mindig nem teljes értékű számla. Gránit annyival jobb, hogy legalább van egy szál bank, ahol be lehet fizetni.

(#16084) István89 válasza cocka (#16083) üzenetére


István89
tag

Transferwise-nak idő kell most, de szerintem jó úton indult el, ha lesznek magyar AFR-hez fejlesztései pl fizetési kérelem, másodlagos azonosító, az utalási díj csökkentése, akkor már lehet egy jó alternatíva. Persze kérdés mennyire gyorsan tudnak majd fejlődni, de az is kérdés, hogy még hány fintech cég csatlakozik majd az AFR-hez és próbál majd a magyar bankoktól ügyfeleket elcsábítani.

Mondjuk igen a pénz behelyezése a számlára az egy nagy gond náluk is, sőt jelenleg a kártyás fizetés is elég drága, ha befizetésről van szó, tehát ha nem utalsz nagyon olcsón vagy esetleg ingyen, akkor nem biztos, hogy megéri, csak ha kell a deviza.

Visszatérve az automatára. Szerintem a GB az Euronet fejlesztésére vár, hiszen az ő automatáját használja a Westendben is. Ha esetleg ők lépnének, akkor tuti bevezetnék. Ez más banknak vagy fintech cégnek is pl egy jó alternatíva lehetne plusz díjért cserébe.

[ Szerkesztve ]

(#16085) RR-13 válasza cocka (#16080) üzenetére


RR-13
őstag

Alapvetően a sárga csekkes befizetésre értettem, amit írtam, és főleg a hitelkártyás adósság befizetésére.

A folyószámlára történő csekkes befizetésnél nem tudom melyik bank ad ki sárga csekket azért, hogy a folyószámlára be lehessen sárga csekkel akár "díjmentesen" fizetni.

Rózsaszín csekkbefizetésnél a postán kell fizetni rögtön a megbízási díjat, és banktól függhet, hogy terhel-e a könyvelésnél jutalékot.

Jelenleg most csak az OTP-t tudom mondani, aki pl. a rózsaszín csekkbefizetés után 109 Ft jutalékot számít fel pl. az OKÉ csomagoknál.

(#16086) axioma válasza cocka (#16083) üzenetére


axioma
veterán

Szerintem csaladfuggo. Akinek nincs keszpenzes bevetele - es hat aki nem vallalkozo annak mar ugye minden szamlara megy -, annak a kp-gyartas a gond, nem a kp-bol szamlapenz. Nalunk ez az eset van, igaz nekem jo a Raiff.

(#16087) RR-13


RR-13
őstag

Erste Bank Rendszerkarbantartása:

"Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 09. 25. 18:00 óra és 2020. 09. 26 08:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolja.
Köszönjük a türelmet!"

[ Szerkesztve ]

(#16088) István89


István89
tag

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszereinkben végzett karbantartás miatt 2020. szeptember 26 (szombat) 07:00 és 10:00 óra között az alábbi szolgáltatások tekintetében fennakadások lehetnek: - GRÁNIT NetBank, eBank - GRÁNIT Ügyfélterminál - GRÁNIT Bankkártya SMS szolgáltatás Szíves megértését köszönjük!

Tisztelettel: GRÁNIT Bank Zrt.

Ajaj. :DD

[ Szerkesztve ]

(#16089) INGJOKE válasza István89 (#16088) üzenetére


INGJOKE
veterán

Hmm vegyetek fel hétvégére elég kp-t... :DDD :DDD :DDD

(#16090) RR-13


RR-13
őstag

Budapest Bank karbantartási tájékoztatása:

(#16091) .tnm válasza István89 (#16088) üzenetére


.tnm
addikt

Ez most tervezett, szóval remélem nem baszarintják el. Csak azt nem tudom isms-t miért nem tudnak erről küldeni. Alig-alig lépek be a netbank-ba.

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#16092) sopruk válasza .tnm (#16091) üzenetére


sopruk
aktív tag

Ezt hiányolom én is, hogy ha bármilyen üzenet érkezik a NetBankba, akkor küldhetnének egy isms értesítőt róla.
Van is egy külön fiók neki az isms-ek között, oda még sose jött semmi...

(#16093) István89 válasza .tnm (#16091) üzenetére


István89
tag

Az előző is tervezett volt, csak nem az ő részükről. :)

Igen, az isms-t annyi mindenre lehetne használni, de hogy ezt IS miért nem tudják már megoldani.

Amúgy most mintha összehangolt karbantartási munkálatok lennének a bankoknál. Lehet valamit fejlesztenek a háttérben az azonnali fizetéshez.

(#16092) sopruk

A belépést se tudták megoldani, hogy ne SMS jöjjön, aki ISMS-t használ évek óta. (Júliusra ígérték és csöndben elmaradt a bevezetése) Szerintem ez a fapados netbank nem nagyon fejleszthető ilyen szempontból. :D

[ Szerkesztve ]

(#16094) tonyrulez válasza István89 (#16093) üzenetére


tonyrulez
őstag

Azt az iSMS-t most már gatyába rázhatnák, vicc hogy kapok egy értesítést miszerint jött valami, majd mikor elkezdem megnyitni az appot hogy elolvashassam, felugrik még egy értesítés ami már tartalmazza az iSMS tartalmát, de egy sor az egész így még az összeg se fér ki.

[ Szerkesztve ]

4 8 15 16 23 42

(#16095) sopruk válasza István89 (#16093) üzenetére


sopruk
aktív tag

Reméljük egyszerre akarnak minden fejlesztést bepótolni az új verzióban :)
Nemrég te írtad, hogy most már hamarosan érkezik...

"mintha összehangolt karbantartási munkálatok lennének a bankoknál"
Ez jutott nekem is eszembe. Mondjuk az más, de Revolutnál is hétvégén lesz pár órás karbantartás...

(#16094) tonyrulez
Nekem meg hangjelzés sincs értesítéskor. Akkor zenél csak amikor már lépek be az app-ba...

[ Szerkesztve ]

(#16096) István89 válasza tonyrulez (#16094) üzenetére


István89
tag

Igen, és az értesítések se úgy jönnek ahogy kellene. Szóval látszik, hogy nulla fejlesztés történik évek óta, bár nekem nagyon ígérték szeptember elején, hogy nagyon jó lesz az új alkalmazás és minden eddig jelzett hibákat IS javítani fogja.

(#16095) sopruk
Igen, ők írták, hogy már utolsó simításon dolgoznak, mivel Facebook-on elrejtik a negatív jellegű kommenteket és akkor írták meg kérdésemre, hogy már nem kell hónapokat várni, de már megint 1 hónap eltelt... :)

Amúgy hangjelzés nekem is akkor van amikor megnyitom, ha nincs az egyéb értesítés hangjelzéssel, akkor nem tudnék semmilyen terhelésről, csak ha megnyitom az alkalmazást. Ezt már többször jeleztem, mert android 7 alatt rendben működött.

Lehet Revolut is beszáll az AFR rendszerébe?

[ Szerkesztve ]

(#16097) sopruk válasza István89 (#16096) üzenetére


sopruk
aktív tag

"Lehet Revolut is beszáll az AFR rendszerébe?"
Könnyen lehet, ha nem akar nagyon lemaradni...
Az jött az üzenetükben, hogy a kifizetési partnerük fog karbantartást végezni és a kártyás fizetésekben lehetnek fennakadások...

(#16098) tony_snow


tony_snow
tag

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni.

Céges bankszámlát szeretnék nyitni. Az éves bevétel körülbelül 500.000 euró. Interneten keresztüli értékesítés a fő profil, tehát banki befizetés, készpénz felvétel nem szempont.

Melyik bank lenne ajánlott? A könyvelőnk 3 bankot említett, Magnet bank (nem tudom milyen az ügyfélszolgálatuk, szükséges angol nyelvű üfsz., tőlük egy kicsit ódzkodom), OTP (elvből nem), Unicredit (más miatt nem), illetve még egy negyediket, a Raiffeisen bankot mondta. Nekem a Raiffeisen mellett még az Erste bank is szimpatikus személyes tapasztalataim alapján, de a könyvelőnk azt mondta, hogy ők drágák, nincs is ügyfelük, akik náluk vezetnének számlát.

Akik jártasak a témában és meg tudnám kérdezni őket, nagy valószínűséggel a saját termékeiket ajánlanák.

Nagyon köszi ha elolvastátok és segítetek eligazodni egy olyan személynek, aki nem annyira jártas a banki világban.

(#16099) dptrsk válasza tony_snow (#16098) üzenetére


dptrsk
addikt

Szia

Minden esetben a hirdetményeket nézném meg és az igényeimhez viszonyítva kiszámolnám mindegyik potenciális bank esetén a havi/éves költségeket.
Esetleg online kalkulátorokkal próbálkoznék, utána, ha van egy lista, hirdetmények és összehasonlítás.

Utána már meg tudod nézni, hogy szimpátia alapján megéri-e a felárat B bank, akinek mondjuk profi a netbankja, vagy elég a fapados C bank netbankja feleannyiért, vagy A bank a nyerő, akinek jobb a netbankja, de időnként lassú, cserébe csak A bank küld e-mailt a beérkező utalásokról, ingyen, stb...

[ Szerkesztve ]

(#16100) zsola400 válasza tony_snow (#16098) üzenetére


zsola400
aktív tag

Esetleg érdemes megnézni a TransferWise, Revolutot nekik is van céges számlájuk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.