Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15301) RR-13 válasza merqree (#15299) üzenetére


RR-13
őstag

Az tényleg elég érdekes, ilyet még talán egy bank sem produkált eddig..., vagy csak ráfogják, hogy karbantartás, hogy ne legyen pánik :F

[ Szerkesztve ]

(#15302) bolykys válasza sopruk (#15298) üzenetére


bolykys
csendes tag

Biztos hogy nem az ügyfelek bemondására hagyatkoznak a kártalanítás során. Érdekes is lenne.... :-)
Erre biztos megvan a megfelelő rendszere az OBA-nak.
Egyébként fel lehet az OBA-t hívni és megkérdezni tőlük.
Amikor az év elején átmentem a Gránithoz, felhívtam az OBA-t hogy megkérdezzem, a "sima" folyószámla is be van-e biztosítva.

(#15303) RR-13 válasza bolykys (#15302) üzenetére


RR-13
őstag

Itt nem tudsz belépni? Próbáltad esetleg?
Nem vagyok Gránitos, ezért nem tudom próbálni, de érdekes, hogy a felület bejön, a főoldal meg nem megy. :Y

(#15304) merqree válasza RR-13 (#15303) üzenetére


merqree
őstag

Nem lehet belépni....

(#15305) bolykys válasza RR-13 (#15303) üzenetére


bolykys
csendes tag

Persze hogy próbáltam.
Máskülönben nem írtam volna.

(#15306) .tnm válasza bolykys (#15305) üzenetére


.tnm
addikt

fb-on meg törölgetik a panaszkodós kommenteket, miközben egy hivalatos kommunikációs posztot egész nap nem tudtak összehozni... hát szégyen

tippre talán az isms alapú netbank belépést/aláírást akarhatták bevezetni, és ha jól értem a kevés megmaradt kommentet, illetve az arra adott válaszukat, akkor abból én azt olvasom ki, hogy a karbantartás tervezett volt, de a leállás már nem (valami nagyon félrement a karbantartás során).

egyébként azt is el tudom képzelni, hogy épp valami biztonsági mentésből való visszaállítás zajlik és azért nem lehet elérni semmilyen felületet, mert szándékosan lekapcsolták őket, hogy új tranzakciók ne generálódjanak, amíg nincs meg a teljes rendbeállítás (a kártyás tranzakciókat pedig mindeközben váratják a mastercard felől).

attól nem félek, hogy elvesznének az adatok, vagy hogy OBA használata felmerülne, de a kommunikáció az több, mint siralmas.
(tavaly decemberi hasonló leállásukat még megírta az index, nyilván nem annyira meglepő, hogy most már nem reagálnak [vagy nem ilyen gyorsan] az index-esek ilyen hirekre)

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15307) cocka


cocka
veterán

Valaki találkozott már ilyen CIB anomáliákkal? CIB-es kártya Curve-höz rendelése a téma.

Először nem írt a közleménybe semmit: 99999999CRV*Card verification (ez van ott, tehát nincs kód)

Az ehhez tartozó összeget zárolta és megjelenítette a kártyatörténetben. Vissza nem kaptam, mivel nem volt mit beírni.

Utána kicsit bekavart az online vásárlásos PSD2-es sms, amit beírtam, de aztán ettől valahogy meghülyült az app és folyamatosan verificationt kért és mivel sokszor rányomtam, egy rakat tétel került a kártyatörténetbe, de egyiket sem zárolta. (azért van ám itt kérdés bőven, eleve hogy tud bekerülni valami a kártyatörténetbe, amit nem zároltak előtte?)

Most legutóbb sikerült a verification és zárolt egy összeget, ami a javás netbankban megjelenik a zárolt összegeknél, de a kártyatörténet nem mutatja. (azaz a fentinek pont ellenkezője)
A webes netbank meg mutatja a kártyatörténetben, úgy tudtam beírni a kódot. (Miért nincs szinkronban a két kártyatörténet?) PSD2-es sms nem jött, kódot nem kért. (Egyszer miért jön, egyszer miért nem? Pedig valószínűleg ugyanaz a tranzakciótípus) Mi ez a fura anomália?

Az ilyen mindenféle random zárolásokat fel lehet oldatni az ügyfélszolgálattal két hétnél előbb?

(#15308) István89 válasza .tnm (#15306) üzenetére


István89
tag

Számomra az a furcsa, hogy az ebank alkalmazásban van üzenteknél netbank kategória. Miért nem lehet oda küldeni a netbankos karbantartós értesítéseket? Nem sokszor lépek be, csak ha kell a PDF számlakivonat, így ezekről lemaradok, igaz a főoldalra kiszokták írni, de ugye most az se megy.

A facebook oldaluk meg kb bemutatóterem jellegű. Volt lehetőség régen a facebookon véleményt, csillagokat osztogatni, amíg nem jöttek a negatív kommentek, addig nem is kapcsolták ki ezt a lehetőséget. Tényleg értetetlen, hogy miért nem tesznek ki egy bejegyzést, hogy hiba van a rendszerben és tovább tart a "karbantartás". A komment törlés pedig vicc, mert nem voltak olyan durvák.

Visszaolvastam a kártyás elutasításokról. Én olyan 1,5 éve vettem észre, hogy egyre gyakoribb ez a jelenség a fizikai kártyával. Nem találtam erre magyarázatot, de 2013 óta vagyok ügyfél és addig nem nagyon volt gondom ezzel. Lehet a kártya nem tökéletes, de más gránitosnál is előfordult már, sőt ugye itt is olvastam erről. A legutóbb a Diginél jártam így, ott 6x került terhelésre az összeg, de csak 4 elutasító papírom volt. :) Elküldtem nekik és törölték rögtön, de volt hogy csak a sablon üzenetet küldöm és már törölték is. Legalább gyorsan reagálnak.

Viszont a mobilfizetés, az mintha stabilabb lenne. Az új mobilomnál sokkal gyorsabb is a fizetés, mint a réginél.

(#15309) merqree


merqree
őstag

És még mindig nem működik a Gránit Banknak a szolgáltatása

(#15310) bolykys válasza merqree (#15309) üzenetére


bolykys
csendes tag

Ez igaz de a honlapjuk már megy.
Javul a helyzet....csak lassan.

(#15311) merqree válasza bolykys (#15310) üzenetére


merqree
őstag

Cseszhetem, utalni nem lehet...

(#15312) LógaGéza válasza RR-13 (#15301) üzenetére


LógaGéza
addikt

Csak egy tipp, lehet nincs összefüggésben, de: abban az irodaházban dolgozok ahol a Gránit Bank székhelye is van, és nekünk most van az éves Power Down Event, ergo nincs áram a teljes irodaházban. El tudom képzelni, hogy valami szerver ott van, a backup máshol, és nem bírta az utóbbi a terhelést, vagy nem kapcsolt át normálisan.
Mondjuk elég hülyeségnek tartanám fő szervert egy banknak nem dedikált helyen tartani...

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#15313) merqree


merqree
őstag

Raiffeisen felé kacsintgatok....
Az összefoglalóban lévő csomag leírásánál (a kondíciós listát olvastam/kerestem végig), nem derül ki számomra, hogy lehet-e társtulajdonos a számlánál, lehet-e társkártyát rendelni hozzá, és mi lesz 2020 dec 31 után, ha több részletben érkezik a jóváírás.
Tudom, hogy mindenre nem tudtok választ, csak amelyikre van válaszotok azt előre is köszönöm, addig is olvasom tovább a Raiffeisenes listákat...
Ami picit visszatart, hogy anno volt róla szó, hogy eladják, nem tudom, ez mennyire került le a napirendről.
A CIBet akkor választanám, ha a Raiffeisen valamiért nem lenne jó a fentiek miatt.

(#15314) Peter.70 válasza LógaGéza (#15312) üzenetére


Peter.70
őstag

Elvileg karbantartás miatt áll a Gránit Bank rendszere. Az egészben csak az a probléma, hogy az azonnali utalás egyik feltétele az évente egyszeri max 24 órás állás. Ennek most kb a 75 %-a megvolt, de lehet hogy a 24 óra is. Erre vajon mit mondanak? Ezt már nem lenne szabad egy elnézést meg türelmüket kérjük üzenettel elintézni

(#15315) merqree válasza Peter.70 (#15314) üzenetére


merqree
őstag

"...Ezt már nem lenne szabad egy elnézést meg türelmüket kérjük üzenettel elintézni..."
Még ilyen üzenetre sem méltatnak, semmi hivatalos információ....

(#15316) Peter.70 válasza merqree (#15315) üzenetére


Peter.70
őstag

Azt hiszem most jött el az az idő, hogy megszüntetetm a számlámat náluk

[ Szerkesztve ]

(#15317) RR-13 válasza LógaGéza (#15312) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi a visszajelzésed! :K
Nagyon valószínűnek tartom, hogy az általad írtak miatt történhetett a leállásuk mint, hogy azért mert "tervezett karbantartás" volt, amit én nem veszek be egyébként... :U

A tervezett karbantartásnál nem áll le "minden", minimum fél napra sem, úgy, hogy nem előzi meg semmilyen értesítés az ügyfeleket :N

Amennyiben én most Gránitos lennék azonnal hagynám ott őket, mert ha ennyi idő alatt, de akár a leállást követő 1 óra múlva "nem tudtak" egy értesítést sem küldeni a számlatulajdonosoknak, és bárhova kitenni egy infót, akkor ott nagy baj lehetett, és van is, hiába működik már a honlap... :(((

(#15318) dptrsk válasza RR-13 (#15317) üzenetére


dptrsk
addikt

A honlapon volt szó ezen hétvégére karbantartásról, ha jól emlékszem.
De van egy app amiben mindent el tudsz intézni, van aki hónapokig a honlap fele se néz, simán mehetett volna erről is iSMS...

Illetve, amikor kiderült a gond, akkor social media felületekre mehetett volna hivatalos kommunikáció.
Vajon AFR utalásokat sem fogadnak vagy csak az ügyfelek nem tudnak utalni?

Már nem emlékszem de OTP-AXA vagy Erste-Citi beolvadásnál is álltak jó ideig az adott bank rendszerei.

(#15319) RR-13 válasza dptrsk (#15318) üzenetére


RR-13
őstag

Nem volt szó az oldalukon tegnap semmilyen karbantartásról!
Milyen appal lehetett volna elintézni "mindent", hát senki nem tud semmit csinálni tegnap óta :Y

"OTP-AXA vagy Erste-Citi beolvadásnál is álltak jó ideig"
Lehet, csak nem így és nem ennyit, és nem szó nélkül, és nem "minden" állt, pl. a főoldaluk sem :(((
És ez akkor sem mentség a Gránitnak!

[ Szerkesztve ]

(#15320) Peter.70 válasza dptrsk (#15318) üzenetére


Peter.70
őstag

Az androidos alkalmazás még most is azt írja ki, hogy nem megfelelő az internetkapcsolat. El sem indul. Tegnap déltől

(#15321) merqree válasza dptrsk (#15318) üzenetére


merqree
őstag

Látszik, hogy nem vagy GránitBank ügyfél.
Ugyanis a mobilapp sem működik, azt írja ki, hogy "hiba az internet kapcsolatban"....

(#15322) LógaGéza válasza RR-13 (#15317) üzenetére


LógaGéza
addikt

Elvileg 14:00-tól van a Power Up, ha onnastól javulni fog, akkor ehhez köthető a dolog. Mondjuk ha ott is folyamatosan egymás után kapcsolják fel az egymásra épülő rendszereket, akkor beletelik még pár órába, hogy bármi történjen.

[ Szerkesztve ]

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#15323) RR-13 válasza LógaGéza (#15322) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi, erre nagyon kíváncsi leszek. :K

Azon gondolkozom, hogy az összefoglalóból kiveszem a Gránitot az ajánlott bankok közül, mert ezek után, én nem hiszem, hogy nyugodt szívvel tudnám ajánlani őket. :U
Azért megvárom a visszajelzéseket, hogy mikor lett működőképes a rendszerük. :K

[ Szerkesztve ]

(#15324) .tnm


.tnm
addikt

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15325) merqree válasza LógaGéza (#15322) üzenetére


merqree
őstag

A vicc az, hogy erről már tegnap délután is tudtak, mégsem írtak semmit. Tehát, nyugodtan leírhatták volna, hogy a hiba nem náluk van, hanem elektromos hálózati hiba van, és mindenki megnyugszik... de nem....
Én megyek Raiffeisen vagy CIB irányba

(#15326) RR-13 válasza .tnm (#15324) üzenetére


RR-13
őstag

LógaGézának igaza volt, és jól sejtettem, mert a tervezett karbantartás, ilyen formában egy nagy mellébeszélés volt. :(((
Milyen furcsa ez, hogy miután itt leírta LógaGéza az infót, a Gránitbank is leírta ezt....
Azonban tegnapra sehol nem volt kiírva karbantartás, mert minden nap nézem ezeket.

[ Szerkesztve ]

(#15327) merqree válasza RR-13 (#15326) üzenetére


merqree
őstag

És akkor bízzak egy hazug bankban?
Hétfőn írok nekik, hogy milyen kompenzációra gondolnak, és alszok egyet a felmondásukra.
De a továbbiakban én, mint ügyfél, nem fogom őket ajánlani.

(#15328) RR-13 válasza merqree (#15327) üzenetére


RR-13
őstag

Sajnos a "kis" bank hátránya ez, nincsenek felkészülve ilyen esetekre, amire próbáltam utalni korábban, de nem igazán fogadta el ezt tőlem egy-két user. :U
Kíváncsi leszek milyen kompenzációt ajánlanak fel Neked, és a többi ügyfélnek.

A CIB-nél volt februárban jó pár órás utalási fennakadás, amikor jeleztem nekik, hogy nem tudtam utalni, és ez nekem kár, egyből jóváírtak 5 ezret, minden panasz kivizsgálás nélkül, másnap a számlámon volt az összeg. :K

Tehát a CIB-nél is szoktak problémák lenni, de ilyen "durva" 0 infós körülményekkel soha nem volt, mint most.
Ez a hozzáállása a Gránitnak elég "laza", és akkor még finoman fogalmaztam.

A CIB-et pl. mindig el lehetett érni, ha netbank, vagy utalási hiba volt stb., és az oldaluk is működött, de a karbantartást, vagy hibát is kiírták a megfelelő oldalukra.

(#15329) István89


István89
tag

Mondjuk most kiírták, hogy miért rejtik el a facebook üzeneteket...

Nekem is akkor lenne most ez rossz, ha utalnom kellene, mert ugye a bankok ellensége az azonnali átutalás már jelen van. Állítom nagyobb botrány lenne, ha kártyával se tudtunk volna fizetni, pl nekem tegnap biztos rossz lett volna a legtöbb helyen.

Valószínűleg a honlapot se ők üzemeltetik, hanem valakinek ki van adva, és vasárnap ők se nagyon dolgoznak, csak felárért, de azt írják facebook-on ki fogják írni, bár ha vége lesz tényleg 2 után, akkor már minek.

(#15330) Hintalow válasza merqree (#15313) üzenetére


Hintalow
senior tag

Szia,

Nem tudom mit értessz társtulajdonos alatt, meghatalmazottat lehet Rafinál megadni, ugyanúgy az eredeti tulajdonos nevén marad a számla (nincs ilyen szinten közösködés) de lehet a meghatnak saját netbank hozzáférése, kártyája, stb. kb bármi.
Az a dec 31-es dátum meg gondolom valami akcióra vonatkozik, azért nem lehet tudni, mert ilyeneknél semmi terv nincs, majd év vége felé az illetékesek leülnek átbeszélni, és az aktuális piaci helyzet/körülményektől függően átírják a dátumot 2021 dec 31-re, vagy csinálnak vele valami más....
Az eladás meg, hát kb annyi volt, hogy a válságkezelés közpette volt ilyen ötlet is "mi lenne akkor, ha..."' szintjén, 10 másik scenárió mellett, csak éppen ezt kapta fel a média (na ja, ez kicsit izgalmasabban hangzott a hírekben, mint az a szkenárió, hogy megváltozik az anyabankkal való finanszírozás, ezért át fogjuk írni a core szerződések 5-ös és 18-as oldalát :D )
Nem tudom, hogy tudnék e mondani itthon olyan nagy bankot, aminél nem merült fel az elmúlt 20 évben olyan, hogy eladnák :N

[ Szerkesztve ]

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#15331) Peter.70 válasza .tnm (#15324) üzenetére


Peter.70
őstag

Csak az a baj, hogy ez már teljesült is:
A leállás
Ami pedig a bankok kockázatait jelenti, nekik az egyik legnagyobb nehézség az lesz, hogy a jövőben egy évben egy napot állhatnak csak a rendszerek, amit nem is olyan könnyű tartani.

Innentől simán mehet az MNB feljelentés

[ Szerkesztve ]

(#15332) wanted5 válasza Peter.70 (#15331) üzenetére


wanted5
őstag

vagyis az év hátralévő részében minden tökéletes lesz :))

(#15333) merqree válasza István89 (#15329) üzenetére


merqree
őstag

"Kedves Facebook kommentelők! Kérjük, hogy banki ügyfélként tett kommentjeiteket privát üzenetként vagy a marketing@granitbank.hu e-mail címre jutassátok el. Ezeken a csatornákon minden hozzánk érkező kérdést, kérést a lehető leggyorsabban megválaszolunk. Adatvédelmi és biztonsági okokból a személyes, banki vonatkozású, banki adatokat is tartalmazó egymás közötti párbeszédeket elrejtjük, így, aki írta és ismerőseik továbbra is eléri és látja, viszont idegen nem. Köszönjük a megértést!"

Ez nem magyarázza meg, hogy miért töröltek rengeteg hozzászólást, mivel semmilyen banki adatot nem írt le senki... :W :W :W

(#15334) merqree válasza Hintalow (#15330) üzenetére


merqree
őstag

Társtulajdonos alatt azt értem, hogy mind a ketten ugyanőgy rendelkezünk a számla felett. Jelenleg így vagyunk a Gránitnál. Még.

(#15335) Peter.70


Peter.70
őstag

Panaszt tenni holnap lehet a telebank rendszeren. A telefonos ügyintéző most elismerte, hogy több mint 24 órája elérhetetlen a rendszerük
A minimum az, hogy feljelentem a bankot az MNB-nél. Minden ügyfélnek ezt kéne tenni, és a számlát elhordozni Tőlük. Menjenek tönkre

[ Szerkesztve ]

(#15336) Hintalow válasza merqree (#15334) üzenetére


Hintalow
senior tag

Itt is használhatja mindkét fél teljeskörűen a számlát szerintem, értelem szerűen saját adatok módosítását mindenki csak személyesen tudja intézni, hiteligénylést csak a számla tulajdonos indíthat el meg ilyenek.
Sokan pl arra értik ezt a társtulajdonos dolgot, amit az otp (meg nem tudom még ki) csinált hogy annyira fúzionált volt a számla, hogy X és Y néven futott alapból. Na ilyen már nem csinálnak ők sem, ahogy hallottam az ilyen számláknál bármilyen vitás ügy esetén (jellemzően válás pl.) muszáj volt a banknak is belefolynia a végeláthatatlan pereskedésbe, hogy mi kié volt a számlán, ami elképesztő erőforrásokat emésztett fel.

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#15337) RR-13 válasza merqree (#15334) üzenetére


RR-13
őstag

Szerintem nem lehet már a Rafinál sem társtulajdonossal nyitni számlát, csak rendelkezőt megadni a számlához.:K
A CIB, OTP, Erste, stb. is kivezette már ezt a társtulajdonosi "lehetőséget" az új számlát nyitók részére :U
Az ok az volt, hogy társtulajdonos csak a saját része felett rendelkezhet.

(#15338) merqree válasza Hintalow (#15336) üzenetére


merqree
őstag

Van ismerős a Raiffeisennél, most találtam van ügyfél ajánló program, ha a Gold 2.0-ra regisztrálok, akkor mind a ketten kapunk 15ezer forint jóváírást. Jól hangzik :)

(#15339) RR-13 válasza Peter.70 (#15335) üzenetére


RR-13
őstag

Sajnos egyet értek, mert ilyet nem csinálhat egyetlen bank sem több ezer ügyfelével, ilyen körülményekkel. :(((
Mi lesz a következő "lépése" a banknak? Egyszer csak szó nélkül "tovább állnak" :F

(#15340) István89 válasza merqree (#15333) üzenetére


István89
tag

Igen, tudom. Fura ez az indok, de ahogy korábban írtam a facebook nekik egy bemutató terem, ott pedig nincs helye negatív jellegű kommenteknek. Jelenleg más magyarázat nincs.

Közben kikerült a honlapra is az üzenet:

Tisztelt Ügyfelünk! Az épületben tegnap történt elektromos karbantartás a bank digitális rendszereiben zavart okozott, a hiba kijavításán nagy erőkkel dolgozunk. A Bank átutalásokat fogad, a bankból történő átutalások jelenleg még nem elérhetőek. A kártya funkció működik. Megértését köszönjük! TeleBank munkatársaink elérhetőek a +36 1 510 0527 számon.

Peter.70: Azért az elég erős, hogy már menjenek tönkre. :(

[ Szerkesztve ]

(#15341) RR-13 válasza István89 (#15340) üzenetére


RR-13
őstag

Persze "bemutatóterem", és, ha fenn hagyják a sok negatívot, akkor aztán sok új ügyfelet nem szereznének mostanában, de a tény az tény, megtörtént a mostani eset, nem lehet ezzel megoldani, hogy törlik a negatív hsz-eket onnan. :U

Azért az, hogy "nagy erőkkel dolgozunk" azért az kicsit túlzás... :(((

(#15342) SzGee


SzGee
aktív tag

hétvégén az irodaházban a takarítón és egy-két call centeresen kívül az ég adta világon senki sincs, mire összeszedik a kompetens embereket az sajnos idő, valószínűleg nem csak annyi volt a gond, hogy leverte a biztosítékot a kávégép
aki meg emiatt a bank csődjét kívánja meg elvinné a számláját mert szombat helyett vasárnap tud csak utalni, meg kártérítést KÖVETEL az no comment kategória
kártérítést eleve úgy fizetnek, hogy neked bizonyítanod kell számszerűsítve, hogy mennyi kár ért, gondolom most mindenkit 1millió forintos kár ért legalább :(((
de utálom az önérzetes LATOLOKAT kicsit elszaladt itt a paci egyesekkel

ja és még annyi, hogy attól hogy felnyomod a bankod az MNB-nél, neked egy fillérel többed nem lesz, max a büntetést majd beárazzák a jövőbeli kondíciókba, és majd ezentúl drágábban utalsz vagy a kártyadíj lesz drágább

az pedig, hogy rakják ki a honlapra az üzenetet sem úgy működik, hogy Micike kiírja a főoldalra, hogy gebasz van, hanem van mondjuk 2-3 ember a Bankban, aki egyáltalán bármit kiiírhat oda, persze még 2-3 ember jóváhagyásával, aki nélkül nem is élesedhet a felület

[ Szerkesztve ]

If you leave me, can I come, too?

(#15343) RR-13 válasza SzGee (#15342) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB-nél nem kell számszerűsítve bizonyítani a kárt, ha a hibát elismeri a bank.
Fentebb írtam az esetet, semmit nem kellett beküldenem nekik, nem volt vizsgálat.
Neked van a Gránitnál számlád?
Mert a többiek helyében én is ki lennék akadva még jobban, mint most, ha még számlám is lenne a Gránitnál.

A hsz-edet nem címezted senkinek. :U

Miért a Facen ki volt írva bármi előre :F
Ahhoz nem hiszem, hogy vezetői engedély kellene, elég ügyfélszolgálatos jogosultság is.

[ Szerkesztve ]

(#15344) SzGee válasza RR-13 (#15343) üzenetére


SzGee
aktív tag

nem is szántam konkrétan senkinek, a neked itt általánosságban mindenkit/bárkit jelent
ha nincs számszerűsítve a kár, akkor mi alapján kártérítenek? :U

ami tény, a bank nem kezelte jól ezt az eseményt, ha itt ennyi embernél kiverte a biztosítékot, biztos vagyok benne hogy tanulni fognak belőle, és legközelebb jobban kommunikálják
sok bank nem tekinti a közösségi médiát hivatalos csatornának
nem tudom, hogy a telefonos menürendszer (IVR) bemondta-e hogy gebasz van, ha igen, akkor azért olyan nagy bakot nem lőttek, fel kell hívni a bankot, ha nem megy valami.

[ Szerkesztve ]

If you leave me, can I come, too?

(#15345) .tnm válasza István89 (#15340) üzenetére


.tnm
addikt

Én is ezt akartam írni, hogy ez azért kicsit erős. Most nagyot hibáztak, nem is csak a leállással, de sokkal inkább a kommunikációval (benne főleg a teljesen korrekt és banki adatokat nem tartalmazó hsz-ek törölgetése akkor, amikor az volt az egyetlen működő elérhetőségük).
Az lenne még egy tippem, hogy hétvége/nyaralás miatt semmilyen kommunikációs szakember, döntéshozó nem volt elérhető és addig meg senki nem mert hivatalosan kommunikálni a cég nevében.

Számomra még az egy tényező lesz, hogy utólag hogyan vállalják majd fel ezt a fiaskót, esetleg lesz-e valami kompenzáció. Jelenleg úgy vagyok vele, hogyha hétfőre visszaáll a rendszer, akkor most még maradok, de a következőnél váltok. (Már ha minden egyéb körülmény, pl. többi bank ajánlata, marad így, mint most.)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15346) RR-13 válasza SzGee (#15344) üzenetére


RR-13
őstag

"Bemondásra".:K
Ez nálam jelentősen előny, és piros pont a többi bankkal ellentétben.:K
Azonban mindenféle panasz típusnál csak 1 esetben történhet így, a következő azonos témájú kártérítési panasznál kötelező 30 napos vizsgálatot indítaniuk.

A Gránit Bank telefonon sem volt elérhető tudomásom szerint, és nem mondott be semmit az automata sem. :(((
Megjegyzem, hogy ez nem egy kezdő vállalkozás, ahol "belefér" az ilyen óriási kommunikálási stb. hiba.

Ez olyan, hogy ha most jelentős kárt is csináltak volna, akkor majd azt kommunikálják, hogy "maradjatok" legközelebb figyelni fogunk :F

Kicsit azt kezdem érezni, hogy "közöd van a Gránithoz", és nem úgy, hogy "csak" számlád van náluk. :U

[ Szerkesztve ]

(#15347) SzGee válasza RR-13 (#15346) üzenetére


SzGee
aktív tag

van gránitos számlán, de nem az a főszámlám, csak kisebb összeg van rajta, mivel ingyenes a számlavezetés, ezért csak backup számlának tartom, pont az ilyesfajta esetekre, ha van valami gebasz a főbankomnál - mert sajnos ezek mindenhol előfordulnak
ezért van revolut-om is, sosem lehet tudni

mindenkinek azt ajánlom, hogy álljon több lábon

If you leave me, can I come, too?

(#15348) Peter.70 válasza .tnm (#15345) üzenetére


Peter.70
őstag

Az a baj, hogy semmi kompenzáció nem lesz. Nekem az elmúlt 2 évben " bizony2tott " a Gránit Bank. Szever leállások, többszöri terhelések, kártya digitalizáció elvesztése, stb.
Több baj van velük, mint az összes többi bankal együttvéve 15 év alatt.

Vajon akkor is erős lenne a a felháborodásom, ha mondjuk egy elmaradt utalás miatt 1-2 milliós károd keletkezne? És a bank elintézné annyival, hogy elnézést és türelmet kérünk?

[ Szerkesztve ]

(#15349) RR-13 válasza SzGee (#15347) üzenetére


RR-13
őstag

Azért nyisson másik banknál is számlát valaki, aki Gránitos, mert nem bízik már a Gránitban, mert ilyen jelentős leállási, kommunikálási, elérhetetlenségi hibák vannak, és biztos, ami biztos :F :(

[ Szerkesztve ]

(#15350) István89 válasza .tnm (#15345) üzenetére


István89
tag

Igen, kommunikáció a legnagyobb gond, de továbbra is tartom, hogy nagyobb botrány lenne, ha kártyás fizetés se menne. Pl. akkor tuti kint lenne valamelyik hírportálon, pl 24.hu vagy még az indexen is. (talán) Az pedig még kellemetlenebb a banknak.

Én nem számítok kártalanításra és nem is nagyon fogok ezzel foglalkozni.

(#15348) Peter.70 : Elnézést a kérdésért, de Neked tegnap óta 1-2 milliós károd keletkezett, mert nem tudtál utalni?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.