Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16501) axioma válasza cocka (#16497) üzenetére


axioma
veterán

Eleg draga eszkoz a token, azert biztonsagi gyartas kell, offline ne masszon el az idozites... az ugrokodos 2 eves ceges tokent valami 20e-ert szamlaztak 5 eve...

(#16502) cocka válasza RR-13 (#16499) üzenetére


cocka
veterán

Ja mert nem érnek rá soha semmire. De ez nem az ő hibájuk. A rendszer szar. Hova a franckarikába kell állandóan rohanni és miért?

A fene nagy kényelem ellenére a kapitalizmus sem emberbaráti. Ez a profitorientált hulladékság sosem lesz az.

csak kíváncsi voltam, hogy a funkció látszódik-e az alkalmazás felületen

Miután nem vagyok beregisztrálva nyilván nem látszik. Az látszik, ami egy natúr szűz telefonon, az app első telepítésekor.

(#16503) axioma válasza RR-13 (#16499) üzenetére


axioma
veterán

En rendszeresen hasznaltam bongeszos banki app-ot mobilon... nem kenyelmes minden valtozat, de megy.
Mondjuk mostansag mar nem kell, foleg h az app-ok ujjlenyomatosak [gyors es leleshetetlen].

[ Szerkesztve ]

(#16504) Micsurin


Micsurin
nagyúr

CIB-nél ha jól rémlik számlanyitáskor kellett megadjak "mobil kódot" 4 vagy 6 karakteres kód telefonos ügyintézés esetére.

Ez melyik a kettőből? 4 vagy 6 karakter? (Homályosan rémlik, a hossza segítene. :D )

Ha megváltozott a mobilszámom amiatt be kell másszak fiókba vagy telefonon is megoldható?(nem szeretnék...) Utóbbi esetben van tapasztalat mi van elfelejtett kód esetén? Nyüves mobilbank miatt kéne, és nagyon elkerülném a fiókba való bemenetelt.

...tudunk már pár OTP-s fiók zárásról igazolt covid miatt. Kihagynám a bankfiókozást. :)

Előre is köszönöm! :R

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16505) RR-13 válasza Micsurin (#16504) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB-nél 4 jegyű a telefonos ügyfélkód. :K
Minden telefonszámot lehet módosítani a telefonos ügyintézőnél, beazonosítást követően. :K

(#16506) Micsurin válasza RR-13 (#16505) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Köszönöm! :R

A 4 jegy már sokat segít így két tippből eltalálnám. :DDD :DDD A 16-24 karakteres router jelszavakra emlékszem erre nem... Ha nem tudom benyögni a kódot akkor is van mód beazonosításra? Konkrétan bármilyen adatot visszamondok ezt a kódot max 2.-jára. Viszont el kell intézzem még a héten mert 31.-e után ugye nem lehet mobilbank nélkül neten kártyázni.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16508) RR-13 válasza Micsurin (#16506) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB telefonos ügyfélszolgálat automatikus rendszerében kell az azonosítást elvégezni a 4 jegyű kóddal, és nem tudom hányszor engedi, talán 3x.
Amennyiben nem sikerül, akkor az ügyintéző személyes adatok elkérésével is beazonosíthat (nem tudom, hogy a CIB-nél van-e ilyen), de csak korlátozott ügyintézésre van ilyenkor lehetőség, de talán a telefonszám módosítása beleférne ebbe.
Most nyugodtan hívhatod őket, épp ráérnek. :K ;]

(#16509) Micsurin válasza RR-13 (#16508) üzenetére


Micsurin
nagyúr

:DDD :DDD :DDD
Délelőtt vagy reggel akartam. Köszönöm a segítséged! :R

Automatikus? Ergo mint netbanknál is a középső oktett + telkód?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16510) RR-13 válasza cocka (#16502) üzenetére


RR-13
őstag

Tehát "A rendszer rossz." Lehet... :U

Nem csak rohanás alatt lehet igénybe venni a mobilappot utalásra, stb., hanem olyan helyeken is, ahol esetleg nincs nálunk a PC.
Maradjunk annyiban, hogy számtalan előnye van a mobilappos tranzakcióknak.
Mi pl. otthon sem használjuk kb. soha a netbankos felületeket, mert amit szeretnénk az alkalmazásból is eltudjunk intézni.

2020. október 31-től "kénytelen" leszel regisztrálni (talán másik) mobilappba, ha szokott lenni internetes vásárlásod, ugyanis a Hard Tokennel rendelkezőknek is Push üzenetként fog jönni a vásárlást jóváhagyó kód.

(#16511) podcast


podcast
tag

erste wizzair hitelkrátyát használ valaki?

Éves kártyadíjat tényleg utólag vonják és nem előre?
(Ha így van, akkor szép marketing szöveget megettem, hogy az első éves kártyadíjat nem kell megfizetni. Ugyanis nem igényléstől első éves kártyadíj, hanem naptári évre. Decemberben igényeltem :D )

Éves kártyadíjat tényleg jóváírják, ha vásárolok a kártyával legalább olyan összegben, mint a kártyadíj?

[ Szerkesztve ]

(#16512) RR-13 válasza Micsurin (#16509) üzenetére


RR-13
őstag

Igen az a számsor kell, és a 4 jegyű kód.
Amennyiben ezt a számsort beütöd, akkor nem kell végig hallgatnod a sok magyarázást:
0614242242 -- 1 - 1 - 6 - xxxxxxxx - xxxx (kód elfogadás esetén: 0) és kapsz ügyintézőt. :K

(#16513) RR-13 válasza podcast (#16511) üzenetére


RR-13
őstag

Erste MAX-nál is ugyanaz van, mint a WizzAir-nél.

"Levásárolható kibocsátási díj:
A főkártya, és a társkártya kibocsátási díja is levásárolható."

Az éves díjat nemrégiben módosították utólagosra, előtte előre vonták vagyis nem vonták az új kártya tulajdonosoknak.
Az éves kártyadíj nem azonos sajnos a kibocsátási díjjal. :(

[ Szerkesztve ]

(#16514) Micsurin válasza RR-13 (#16512) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Hatalmas köszönet! :R

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16515) tlala válasza RR-13 (#16510) üzenetére


tlala
addikt

De akkor amit délben javasoltál nekem a mobilom Android 11-esen nem működő app problémájára - nevezetesen, hogy akkor rendeljek hard tokent - nos, az a hátralévő 4 napra lenne megoldás? Mert október 31. után a hard token is csak appon keresztül tudja majd küldeni a push üzenetet?
Vagy valamit félreértettem?
(Bocsánat az értetlenkedésemért.)

(#16516) RR-13 válasza tlala (#16515) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, addig mindenképp, amíg kijavítják a 11-es hibáit. :K
A Hard Token nem küld semmit.
A CIB Bank a netes vásárlások jóváhagyására, elvileg kiad egy másik, úgynevezett "kőnnyített" appot (is), amit csak arra lehet majd használni, és az jó eséllyel menni fog Neked is a 11-es droidon. :K

[ Szerkesztve ]

(#16517) cocka válasza RR-13 (#16510) üzenetére


cocka
veterán

Jó. Megoldom másképp. A Gránitot használom, mert (a kb. 2 hónappal ezelőtti frissítés nem volt jó) végre műxik emulátoron is, azt mondjuk nem tudom, hogy mi a büdös franc foglal rajta 191 megát. Na mindegy. Az meg rootolt cuccokon nem megy.

De igazából az is csak a kártyalimitek meg a zárolás miatt van feltéve, mert azt a netbankban nem lehet állítani.

Csak a CIB-bel ellentétben a Gránitnál nem kötelező az apphasználat. Ha akarom netbankot használok, ha akarom appot. És persze sms is jön. Így nincs az, hogy jajj úristen mi lesz most app nélkül.

Egyedül a CIB-nél van ez a baromság, hogy SMS nincs plusz egymást kizárja a kettő használata. Token mellett nem használható az app, app mellett a token.

(#16518) cocka válasza tlala (#16515) üzenetére


cocka
veterán

Nem győzöm hangsúlyozni.

A hard tokent eddig sem lehetett netes vásárlásokhoz használni! A vásárlást megerősítő kódot smsben küldték. Tehát a hard tokennel nem leszel beljebb. Max. akkor ha a webáruház átutalást is elfogad.

(#16519) RR-13 válasza cocka (#16518) üzenetére


RR-13
őstag

Márpedig Ő nagyon sokra fog menni a Hard Tokennel, amíg nem javítják a 11-es hibákat.

Előbb írtam ezt is:
"A CIB Bank a netes vásárlások jóváhagyására, elvileg "kiad" egy másik, úgynevezett "kőnnyített" appot (is), amit csak arra lehet majd használni"

A Kártyabirtokos ügyfeleiknek ezen új jóváhagyási folyamathoz a CIB Bank Mobilalkalmazást, vagy az alkalmazás egy szűkített, ún. Kártyaautentikációs funkcióját biztosítjuk.

[ Szerkesztve ]

(#16520) cocka válasza RR-13 (#16519) üzenetére


cocka
veterán

Ja ez még jövő idő? És mi garantálja, hogy az nem fog működni a 11-gyel?

(#16521) RR-13 válasza cocka (#16520) üzenetére


RR-13
őstag

Vagyis, hogy fog működni?
Szinte biztos, hogy igen, mert az "most" készül, amit biztos jobban tesztelnek az Android 11-en., legalábbis bízom benne, de majd kiderül.

(#16522) RR-13 válasza tlala (#16515) üzenetére


RR-13
őstag

Előbb kihagytam ezt:
Jelenleg sms-ben küldik a netes vásárlás jóváhagyását (még 4 napig), tehát ahhoz nem kell Token sem.

Elvileg október 31-től meg a fentebb írt "könnyített" alkalmazás funkcióval lehet jóváhagyni, ami majd Push üzenetként érkezik.
És az talán majd Neked is működni fog, de elképzelhető, hogy addigra a 11-es összeomláshibát is javítják a Mobilappban.

(#16523) tlala válasza RR-13 (#16522) üzenetére


tlala
addikt

Köszi.
De igazából a vásárlás része nem érdekel, mert arra Revolut/Curve kártyát használok. A Revolut automatikusan feltöltődik a beállított X összeggel a Cib kártyámról, ha a beállított limit alá megy. Ami vicces, hogy ehhez a Cib kártyánál nincs semmi engedélyezési procedúra (hála Istennek), pedig elméletileg a Revolut feltöltés "vásárlásnak" minősül (ezért ingyenes), és a feltöltés jóval több, mint 15e Ft.

Nekem kizárólag a banki belépés lehetősége hiányzik, a nem működő app miatt.

[ Szerkesztve ]

(#16524) cocka válasza tlala (#16523) üzenetére


cocka
veterán

ha a beállított limit alá megy.

És azt hogyan lehet figyeltetni, hogy a beállított limit alá ment-e?

(#16525) tlala válasza cocka (#16524) üzenetére


tlala
addikt

Azt a Revolut app-ban kell beállítani, és az mindent intéz.
(Az külön megérne egy misét, hogy a Revolut app olyan szuper, hogy legszívesebben beíratnám hozzájuk egy tanfolyamra a Cib app programozóit, hogy hogyan kell egy banki appnak működni, kinézni...)

(#16526) K Norbi válasza tlala (#16525) üzenetére


K Norbi
addikt

Csakatw ;]

(#16527) István89 válasza tlala (#16525) üzenetére


István89
tag

A tanfolyamra a Gránit Bank fejlesztőinek is menniük kellene, mert ott is van baj. :D

[ Szerkesztve ]

(#16528) RR-13


RR-13
őstag

Budapest Bank Karbantartása:

2020.10.27. 22:00 - 2020.10.28. 03:00 -ig.

(#16529) Micsurin válasza RR-13 (#16512) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Imádom a rendszereket... 1-1 utána nincs 6-os opció beadom a 8 karaktert amivel a netbankba is beléptem megadom a 4 jegyűt nem jó... fixen ebből a kettőből kellett volna egynek lennie. :U Ez nem opcionális... vagy az a baja kapásból rányomtam a *-ot?

Erőlködjek velük telefonos kód nélkül vagy mindenképp be kell menjek? Ha bemegyek az már számlamegszüntetés miatt lesz, ettől még az a retek ótvar BB is jobb volt legalább a netbankjuk használható felületű volt és hajlandó volt Opera, OperaGX alól is mükődni.

Előkapartam a szerződést... felírtam tuti ami fix. Jó kódot adok meg az automatának. :U

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16530) Micsurin


Micsurin
nagyúr

...személyes adatokkal való azonosításra nincs lehetőség. Menjek be bankfiókba ha nem emlékszem a telekódra. :U :W

Akkor ebből vagy BB lesz újra(még azok is kevésbé voltak leprák) vagy megnézem Revolutra tudnak-e már ösztöndíjat utalni.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16531) RR-13 válasza Micsurin (#16529) üzenetére


RR-13
őstag

Jaj. Este rosszul írtam, mert a 6-os az már az én banki azonosítóm első számjegye. Bocsi, nagyon este volt már. :U
(nekem a telefonban le van mentve a számsor, szünetekkel együtt, és semmit nem kell nyomogatnom)

Tehát a 6-os nem kell csak az 1 - 1

0614242242 -- 1 - 1 - xxxxxxxx -pp- xxxx *
A p az pause, vagyis szünet, azt nem kell nyomni, csak várni amíg a kódot kéri.

A 8 számjegyű azonosító után várni kell picit, a 4 számjegyű kód után a csillagot rögtön lehet nyomni. :K

Most manuálisan is lepróbáltam így, és nekem elfogadta... :U

[ Szerkesztve ]

(#16532) sifarr válasza Micsurin (#16529) üzenetére


sifarr
senior tag

Imádom a rendszereket... 1-1 utána nincs 6-os opció beadom a 8 karaktert
Nem kell a 6-os opció. :N
A CIB24-et így írd be és mentsd el a telefonkönyvedbe:
+36 1 424 2242,1,1,xxxxxxxx (azonosítód)
A négyjegyű kódodat ne írd be és ne ments el biztonsági okokból! Ha nem félsz, akkor az azonosító után "," és utána a kód.
A telefonszámban a "vesszők" fontosak, a szükséges szünetet eredményezik a tárcsázás közben.
Így próbáld, menni fog.

Látom, hogy RR13 már korrigált.

[ Szerkesztve ]

(#16533) Micsurin válasza RR-13 (#16531) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Köszönöm! :R
De elvileg nem jó a kód... pedig más nem lehet fel is írtam anno.
Adatokkal való azonosításra nincs opció ha nem emlékszem a tel.kódomra, menjek be egy fiókba. Sebaj... TO-t hívtam a revolutra is tudják utalni az ösztönt. :))

Sorvadjanak el a retek appjukkal, használhatatlan netbankjukkal és teljességgel unügyfélbarát customer sericesükkel ahogy vannak.

sifarr hashelt állomány külön meghajtón, csak így tárolok adatot. Nem igazán félek az elvesztésétől.:)

De mondom újra, 3 lehetséges opció van! :D Mindhármat végig nyomtam, 0614242242 - 1 - 1 majd a netbankos 8 karakteresem, szünet, 4 karakter csillag. Egyik sem jó a felírtnak jónak kéne lennie ha nem a másik kettőből egynek. Nem jók... ergo vagy szar a rendszerük vagy vagy szar volt akkor a rendszerük.

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16534) RR-13 válasza Micsurin (#16529) üzenetére


RR-13
őstag

A Budapest Banknál nagyon "drága" díjszabása lett bizonyos dolgoknak 2020. szeptember 30-án.
A kártya kibocsátásnak, és a számlacsomag beállításnak, és váltásnak is: Korábbi Hsz-emben erről leírtam a díjakat is: 10.000 Ft.

(#16535) RR-13 válasza Micsurin (#16533) üzenetére


RR-13
őstag

Tehát vagy rossz volt akkor, vagy most rossz a rendszerük :F :(

Az nem lehet, hogy felírtál a szerződésre egy kódot még akkor (túl gyors voltál), mert azt gondoltad az jó lesz, de aztán a telefonos bepötyögésnél nem fogadta el ott, és másik lett megadva, de nem javítottad a szerződésen? (csak egy ötlet)

A CIB telefonos ügyfélszolgálatán 3 lehetőség van beírni a helyes kódot, és ha nem sikerül, de a negyedikre a helyeset ütöd be, akkor sem fogja elfogadni, csak 24 óra múlva, amikor a helyes kódot ütöd be. :K
Te tudod, hogy hányszor próbálkoztál..., esetleg holnap még próbáld meg. :U

(#16536) sifarr válasza Micsurin (#16533) üzenetére


sifarr
senior tag

Mindhármat végig nyomtam, 0614242242 - 1 - 1 majd a netbankos 8 karakteresem, szünet, 4 karakter csillag. Egyik sem jó a felírtnak jónak kéne lennie ha nem a másik kettőből egynek.
Lehet (!), hogy már két, közvetlen egymás utáni rossz próbálkozás után letilt a rendszer, s utána már hiába adod meg a harmadikat.
Azt nem tudom, hogy a letiltás végleges-e (azaz irány a fiók).
Mindenesetre arra is lehet esély, hogy csak 1 napra tiltott le.
Én megpróbálnám úgy, hogy egyik nap az egyik kód, ha nem jó, akkor 1 nappal később a második, ...
Azt én pozitívnak ítélem, hogy telefonos adatokkal való azonosítással nem lehet új kódot generáltatni. Gondold meg, ha valaki tudja az adataidat és a számlaszámodat is, akkor azonosíthat a nevedben is. Utána pedig azt csinál a számládon levő pénzzel, amit csak akar.
Téged biztos nem érint, de az élet produkál furcsa dolgokat - családon belül is, banki pénzügyekben is.

(#16537) RR-13 válasza sifarr (#16536) üzenetére


RR-13
őstag

3 lehetőség van beírni a helyes kódot, ha nem sikerül 24 órára zárolja, és 24 órán belül a helyes kódot sem fogadja el.

(#16538) Micsurin válasza sifarr (#16536) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Pozitív? BB esetén bármit elintéztem így, és mégsem zeng ettől a média, hogy hány hazai banki social engineering eset történt.

Ellenben menjek be egy fiókba amiből 2 bankról adat szinten tudunk, hogy heti szinten zárnak fiókokat? És azért, hovy egy idióta rendelet/szabályozás következtében is hozzáférjek a kártyámhoz? Hmm ha be is megyek úgy a körülmények ellenére, hogy két súlyosan veszélyeztetettel élek együtt akkor az azért lesz, hogy felszámoljam a számlát, ennek a cégnen a következő 2 évet követően egy vasat sem vagyok hajlandó adni. Az átmeneti időre meg mindent ráteszek egy másik számlára.... :)

Holnap megnézem újra, ha nem akkor befejeztem velük a szenvedést. Kezdve azzal, hogy csak az egyik telomon fut az app, a netbankjuk Opera alól nem mindig OperaGX alól fixen nem megy.... majd közlik velem chromeból használjam, mintha ezek nem chromium alapúak lennének.

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16539) sifarr válasza Micsurin (#16538) üzenetére


sifarr
senior tag

Pozitív? BB esetén bármit elintéztem így, és mégsem zeng ettől a média, ...
Azt írtam, hogy "én pozitívnak ítélem", te pedig ezek szerint nem. Nem vagyunk egyformák, a preferenciáink sem.
Viszont egy banknak (bármelyiknek) nem egyféle típusú ügyfele van. Van, aki nagyon tud vigyázni az adataira, a banki biztonságára és van, aki nem. Az utóbbiak vannak többen.
A bank dönti el, hogy hol és hogyan húzza meg az biztonsági határokat, a saját és ügyfelei védelmében. Akár úgy is, hogy az ügyfelek egy részének ez nem tetszik. Lásd banki applikációk használata vagy tiltása rootolt készüléken.
Az biztos, hogy az ügyfelek nem kis részének a hozzáállása ehhez a kérdéshez helyzetfüggő.
Macerásnak ítéli pl. az online bankkártyás vásárlás kétkörös engedélyezését, de ha lenyúlnák a pénzét, akkor a bank fizesse ki a kárát.
Az utóbbi időkben olvashattál nem egy sim-cserés pénzlenyúlási történetről is.
Döntően az ügyfelek hibáztak (vírustelepítés) és a mobilcégek (sim-csere), mégis mindenki azt várta el, hogy a bank fizesse ki a kárukat.

Holnap megnézem újra, ha nem akkor befejeztem velük a szenvedést.
Ezt kell tenni. Ha egy szolgáltató szolgáltatása nem megfelelő, akkor ott kell hagyni. Van másik.

[ Szerkesztve ]

(#16540) Micsurin válasza sifarr (#16539) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Jogos! :) :R
Részemről a CIB a nono listára került, ennyi. De a BB is az adat kezelésével, hogy a számlám ami immáron 2 éve megszűnt az akkori másik számláról ami(alá bevolt vonva ez a számla) él még mindig látható minden adatával ergo továbbra is kezelik az adataimat pedig mikor felmondtam a számlát direkt kérdeztem kíváncsiságból, hogy akkor innentől kezdve az adatkezelési szerződés is semmis? Igen. Ebben az esetben ez viszont szabályt sért. :)

Nem egy nem kettő de mégsem tucatjával fordulnak elő a sim cserés esetek.(Ahol szintén az ügyfél háza táján néznék szét először.)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16541) RR-13 válasza Micsurin (#16540) üzenetére


RR-13
őstag

A "Bankok" (szerint) az adataid kezelését 5 évig jogosultak kezelni a számlamegszüntetést követően is.

A BB. a családunkban lévő személy, kb. 13 éves adatait is kezelte, és ez 2019-ben derült ki, amikor újra számla lett nyitva náluk, ugyanis látták a rendszerükben minden korábbi adatot. :(((

(#16542) Micsurin válasza RR-13 (#16541) üzenetére


Micsurin
nagyúr

5 évig? Ez hol volt leírva a szerződésben? Hajlamos vagyok ezeket elolvasni mikor unatkozom de nem tértek rá ki.

Az az 5 év is érdekelne legfőképp az oka, és most nem a KHR-re gondolok az más tészta.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16543) sifarr válasza Micsurin (#16542) üzenetére


sifarr
senior tag

5 évig? Ez hol volt leírva a szerződésben?
Nem kell feltétlen mindent beleírni a szerződésbe. Pl. azokat sem, amiket jogszabály határoz meg. Az adatkezelés is ilyen.
5 év? Gyakorlatban inkább több.
Pl. a számviteli törvény szerint 8 év a bizonylat megőrzési idő. Ebbe beletartozik minden tranzakció, ami a számládon történt és hozzád kapcsolódik. Nem törölhető.
De ott van a NAV is. Ott az elévülés gyakorlatilag 6 év. Bevallási évet követő 5. év vége. A bank a bevételét (díjbevétel tőled) vagy adókötelezettségeit (pl. tranzakciós illeték) tételesen köteles utólag is igazolni.

De az adataid megőrzése a te érdeked is lehet. Nem őrzöd meg a hiteles bankszámlakivonatokat, viszont kisorsol a gép egy vagyonosodási vizsgálatra. A bank (persze pénzért) utólag is kiad kivonatot (mert őrzi), amivel igazolhatod, honnan jött a pénzed, vagyonod.

Szóval a BB-nél a tájékoztatás volt hibás. Szerződés felmondása után a bank még jódarabig köteles őrizni a rád vonatkozó adatokat.

(#16544) Micsurin válasza sifarr (#16543) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Innentől már csak az őrzés mikéntje a kérdésem akkor, hogy miért is látható még mindig egy mobilbank appban mint 0Ft-os számla. :)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16545) sifarr válasza Micsurin (#16544) üzenetére


sifarr
senior tag

Innentől már csak az őrzés mikéntje a kérdésem akkor, hogy miért is látható még mindig ...
Jajj, belekötsz te mindenbe ... :D
Őrzik, de elfelejtették letiltani, hogy lásd.

Ha az ügyfélszolgálaton, bankfiókban is ilyen szőröző vagy, akkor te vagy az ügyfélszolgák réme. :)) Meglehet, nem is bánná a CIB, ha otthagynád őket. ;)

[ Szerkesztve ]

(#16546) Micsurin válasza sifarr (#16545) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Akkor vagyok ilyen mikor a rendszer meghívja belőlem. :) Kezdve a kérdéssel ma délután, mégis miképp lehet elfelejteni egy négy karakteres kódot...

Érdekes a bankokon és a biztosítókon túl sosincs gondja az embernek a szolgáltatókkal... legalábbis nem az ügyintézést illetően.

RR13 Köszi a drágulástól tudok a BB-nél de még így is élhetőbb alternatíva lennének. Valahogy az Eco sem jön ki sose annyira olcsóra mint az ők levezették anno elsőre. :) BB-s csomaggal is ez volt kezdve a kártyadíjjal ami költéshez volt kötve.

Belsős levonásról még mindig nincs SMS értesítés csak app?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#16548) axioma válasza sifarr (#16545) üzenetére


axioma
veterán

Hat nem is szeretni kell, hanem kiszolgalni korrektul az ugyfelet... en is tudok kellemetlenkedni ha epp olyan jon ki, de ha mar mi se csinaljuk, akkor a szerinted kedves ugyfeleket me'g konnyebb akarhol akarmennyire atvagni, kihasznalni.
Exhas pelda, 5+ eves igy elevult. Amikor kh hitelem eves kamper-re lett kotve es ugy ratoltak a friss kamatot amikor a valsagban emelkedett, akkor a pszaf-nek elkuldott reklamaciok miatt csinaltak meg egyaltalan a rendszert szerzodestol fuggoen mukodore. Es akkor is megroviditettek amugy, de valami havi 100 Ft alatti tetellel, mert rossz datummal irtak jova a korrekciot, igy majdnem egy havi kamatot me'g ravagtak a jogtalanul 5 honap alatt levont osszegekre... ugyanis ennyi ido volt mire megcsinaltak. Ha senki nem reklamal, mai napig ugy fizetnenk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.