Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15351) RR-13 válasza István89 (#15350) üzenetére


RR-13
őstag

A kártyás fizetés sem biztos, hogy a Gránit Bank működő "jó" rendszerén múlott, hanem inkább a kártyatársaságokon, akik befogadták, jóváhagyták a tranzakciót, akár OFFLINE módon is. :U

Az 1-2 milliós utalás, mint példa, gondolom elvi kérdés volt..., de lehetne ez egy ház vételárának az átutalása is, mely meghiúsul azért, mert a Gránitnál nem dolgozik kb. senki szombaton, és nem figyelnek semmire ilyenkor :F

[ Szerkesztve ]

(#15352) .tnm válasza Peter.70 (#15348) üzenetére


.tnm
addikt

Őszintén szólva soha nem hoznám magam olyan helyzetbe, hogy 1-2 milliós károm keletkezhessen amiatt mert max. 48 óráig nem tudok utalni (pláne hétvégén). (Más lenne a helyzet, ha már egy hétig nem lehetne utalni.)

De egyébként egyszerű a képlet. Ha Gránit ezzel a leállással szerződést, vagy banki szabályozást sértett, és tudod bizonyítani, hogy ebből károd keletkezett, akkor a Gránit kártérítéssel tartozik neked, (ami mellett neked persze kárenyhítési kötelezettséged van.)

Nekem már kompenzáltak többször is.

Erste-nél konkrétan át akartak verni (ez persze lehet a hitelugyintezojuk személyes trükkje volt, de akkor is a bankot képviseli) es rendszeresen nem ment szombat estétől vas reggelig az app mega netbank karbantartás miatt. A CIB-nél rendszeresek (talán csak voltak) a kisebb leállások, a mai napig nincs teljesertekű web bankjuk. Szóval sajnos nem érzem úgy, hogy a többi bank (ahol értelmes ajánlatok vannak) annyira büszke lehetne magára.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15353) Peter.70 válasza István89 (#15350) üzenetére


Peter.70
őstag

Nem azt írtam, hogy nekem keletkezett akkora károm. Elvi kérdés volt, mivel Fb-on olvastam olyan hozzá szólást, hogy munkabért nem tudott utalni.
De olyan már előfordult velem, hogy fizetni akartam boltban a Gránit bankkártyámmal és vissza utasitásra került a fizetés, az mondjuk lehetett volna egy 1 milliós Tv készülék is.
Vagy hogy egy fizetést 3X terheltek be, és 3 napig ültek a pénzemen.
Egyébként az is kár, hogy ha az alkalmazáshoz nem férek hozzá, és jimitet csak telefonon tudok módosítani és azért díjat számol fel a bank.
Vagy nem szorosan a témához tartozik, de pénteken vettem fel pénzt, amiért push üzenet értesitést kellett volna kapnom, ehyelyett sms-t kaptam, amiért a bank valószínüleg díjat fog felszámolni.

És amiket leírtam, mind személyes tapasztalatok, tehát nem a levegőbe beszélek

Téma részemről lezárva

[ Szerkesztve ]

(#15354) RR-13 válasza .tnm (#15352) üzenetére


RR-13
őstag

Azért pl. az Erste Bank egy évben, 1-2 x történő, de jóval előre tervezett, meghirdetett, minden csatornán kommunikált, előre tervezett, teljes hétvégét érintő karbantartását nem hasonlítanám össze ezzel, ami most történt a Gránitnál. :(

A CIB.nek van teljes értékű web bankja, a régi felületű, gyors CIB Internet Bank, mert ott mindet el lehet intézni. :K

[ Szerkesztve ]

(#15355) István89 válasza RR-13 (#15351) üzenetére


István89
tag

Ha ez így van, akkor ennek csak örülni lehet, mert az legalább jól működik. :)

Az 1-2 milliós tétel értem én hogy elvi kérdés, de tényleg érdekelne, hogy az elmúlt 24 órában milyen kár keletkezett valakinél az utalás miatt.

Szerintem, ha holnapig nem tudják megoldani, akkor lesz igazán probléma, pláne ha rögzített tételek is vannak hétfői nappal. Pl bérkifizetés.

(#15353) Peter.70 Kártyás elutasítás nekem is volt már elég sokszor, dea kártyás részt ez most nem érintette. Ettől függetlenül sokszor frusztrált engem is, azóta mobillal fizetek és még azzal nem volt ilyen probléma. Sokszor terhelte be nekem is többször, de mindig írtam nekik és törölték is a téves terheléseket. Emiatt mondjuk kár nem ért, csak kellemetlenség. :)

[ Szerkesztve ]

(#15356) .tnm válasza RR-13 (#15354) üzenetére


.tnm
addikt

Amikor Erste-s voltam, gyakorlatilag minden második hétvégén szombat este 8tól karbantartás volt. Utána vezették be az új netbank-jukat, ami még akkor is nevetségesen teszteletlen volt, amikor fél évvel később az utolsó családtag is otthagyta őket (fatálisan a granithoz váltva a jobb kamatok miatt).

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15357) RR-13 válasza István89 (#15355) üzenetére


RR-13
őstag

Nem kell, hogy kár keletkezzen senkinél, mert az is elvi kérdés, hogy akkor férjek hozzá a számlámhoz, amikor szeretnék, és ebben a bank a figyelmetlensége miatt kialakult jelentős leállás, vagy elérhetetlenségük, információ hiánya ne "akadályozzon".

Vagyis azért, mert anyagi kárt esetleg nem okoztak még felelősséggel tartoznak az ügyél felé, és nem hivatkozhatnak arra, hogy nincs károd, akkor "mit pattogsz" :(((

Nemsokára megszületik a "döntés" az összefoglalóban található Gránit Bankra vonatkozólag.

(#15358) RR-13 válasza .tnm (#15356) üzenetére


RR-13
őstag

Már nem vagyok Erstés és nem védem őket, de azért a minden második hétvégén történő 1 vagy 2 napos hétvégi leállás, karbantartás azért az túlzás.

Az új netbankjuk furcsa volt, és nem tetszett, de aztán javították a színeket, és a kontrasztot, és akkor már használható volt. :K

(#15359) merqree


merqree
őstag

Mind a CIB, mind a Raiffeisen mobil applikációban lehet utalást indítani?
A számla és kártya műveletekről SMS vagy üzenet az applikációban érkezik?

(#15360) sifarr válasza SzGee (#15347) üzenetére


sifarr
senior tag

mindenkinek azt ajánlom, hogy álljon több lábon
Egy örökérvényű bölcs tanács, amit érdemes lenne mindenkinek megfogadni. :K
Nálunk a családban évtizedek óta legalább 2 számlát tartottunk fenn, különböző bankoknál. Most is van kettő, CIB + (éppen) Gránit.

És ahogy RR-13 helyesen utalt rá akár a kártyatársaságoknál is lehet gubanc, leállás, ezért a számláinkhoz különböző kártyáink is (Visa, Mastercard) vannak. A biztonságot pedig akár az oda-vissza társkártyákkal is lehet növelni.

[ Szerkesztve ]

(#15361) RR-13 válasza merqree (#15359) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB-nél biztos igen, és nagyon gyors az utalás, Push értesítésben jön az utalás, és a vásárlási visszaigazolás is. :K

(#15362) RR-13 válasza sifarr (#15360) üzenetére


RR-13
őstag

Amennyiben annyira jó ajánlata lett volna anno a Gránitnak, hogy számlát nyissak náluk, akkor azt én is másodlagos számlaként nyitottam volna csak meg, és úgy is használnám.

Viszont a CIB Bank mellett ez nem indokolt, hogy másik banknál nyissunk folyószámlát, azért ha esetleg történik valami a CIB-el. :N

Aki megteheti, és nem fárasztó neki több banknál vezetett számlájára figyelni, teljesíteni a feltételeket stb. az persze "jó", ha nyit másik számlát, abból nagy baj nem lehet, hacsak nem a másik banknál történik majd meg a nagy "gebasz". :U

(#15363) merqree


merqree
őstag

Ez aztán a nab.zmeg válasz, ami jött a Facebookon:

"Utána nézünk, hogy pontosan miért nem sikerült és ennek megfelelően módosítjuk - ha szükséges - a hivatalos kommunikációt. Egyébként köszönjük a lelkes támogatást, de jelenleg elsősorban a helyreállítás a fő feladat, valamint, hogy minden segítséget megadjunk azoknak az ügyfeleinknek, akik konkrét problémával szembesülnek a jelenlegi helyzetben."

[ Szerkesztve ]

(#15364) RR-13 válasza merqree (#15363) üzenetére


RR-13
őstag

Nagyon képben lehetnek így kb. 24 órával a leállás után. :(((

Na nekem ennyi elég is volt a "döntéshez".

[ Szerkesztve ]

(#15365) merqree


merqree
őstag

Jól gondolkozom-e, ha
nyitok egy CIB ECO BM számlát ÉS egy Raiffeisen Gold 2.0 számlát úgy, hogy a Raiffeisen számlán megvan az elvárt bejövő (munkabér), és onnan tovább"lököm" a minimális összeget?
Tehát így fenntartható-e a két számla "ingyenesen"?

Lehet-e a CIB ECO BM számlához társkártyát igényelni?

[ Szerkesztve ]

(#15366) .tnm válasza RR-13 (#15358) üzenetére


.tnm
addikt

Nem is írtam 1-2 napos leállást, szombat este 8tól (vagy 10?), vas hajnalig volt leállás. Szombat este volt időm mindig a hitelemet, előtörlesztést számolgatni és tényleg minden hónapban belefutottam egyszer, vagy kétszer, hogy nem tudtam belépni. Illetve egy idő után a telefonos appban már mindig vastag pirossal ki volt emelve a tervezett karbantartás, szóval láttam is, hogy kéthetente kinn van.

Nyilván nem összehasonlítható egy éjszakai, hajnali pár órás elérhetetlenség egy gyakorlatilag teljes hétvégés leállással.

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#15367) RR-13 válasza merqree (#15365) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, a CIB számlára elég, ha utalsz havi 107.500-at kb.
Igen lehet igényelni társkártyát. Pl. [Társkártya]

[ Szerkesztve ]

(#15368) merqree válasza RR-13 (#15367) üzenetére


merqree
őstag

Akkor meglesz a két láb, köszönöm!!! :R :R :R

(#15369) RR-13 válasza .tnm (#15366) üzenetére


RR-13
őstag

Valóban nem írtad, azért írtam így, hogy 1-2 napos karbantartás, mert 1 vagy 2 napra kerekítettem, tehát az 1 nap alatt értettem a kb. "fél" napot is.

(#15370) sifarr válasza RR-13 (#15362) üzenetére


sifarr
senior tag

Amennyiben annyira jó ajánlata lett volna anno a Gránitnak, hogy számlát nyissak náluk,
Azért volt nekik jó ajánlatuk. Pl. a Magas kamat csomag ma is a legjobbak között lenne, illetve lezárt csomagként az is. Ha majd meglódul az infláció is vele a jegybanki alapkamat, akkor az alapkamat - 2 százalékpontos napi kamatozása lehet újra top a piacon.
Másrészt én csomagban nézem a banki szolgáltatásokat. A Gránit betétek kamatozása jelenleg a legjobb a piacon, rugalmasságban is. A "szinte kötelező" 6 havi likviditási tartalék tárolására nagyon jó. Kincstári számlával kombinálva pedig optimális.

Aki megteheti, és nem fárasztó neki több banknál vezetett számlájára figyelni, teljesíteni a feltételeket stb. ...
Még szóló személy esetében sem olyan fárasztó, nem is tejesíthetetlen.
De én családról írtam! Épp most is szó van arról, hogy a bankok fokozatosan megszüntetik a közös tulajdonú számlákat, akkor pedig egy házaspárnak/élettársaknak külön számla kell. És ha már külön számla, akkor miért lenne ugyanannál a banknál?
Az üzembiztonság növelése, a szolgáltatások igénybevételének optimalizásása megéri a külön banknál bankolást.

hacsak nem a másik banknál történik majd meg a nagy "gebasz".
Gebasz minden banknál előfordulhat. Nagy is. Emlékszem, vol ilyen a CIB-nél is, a többi nagynál is. Akkor is mindenki dühöngött, felmondással fenyegetőzött - némiképp joggal. Lemorzsolódás is biztos volt, de azért nem akkora, mint első pillanatban tűnt.
A Takarékbankot sem hagyják el tömegesen, pedig ami arról hírlik informatikailag, az egy katasztrófa. :)

(#15371) Peter.70 válasza merqree (#15365) üzenetére


Peter.70
őstag

Ha megfelelsz a raiffeisen gold 2.0 feltételeinek, miért kell cibes számla? mikor a rafinál is ingyenes minden :F

[ Szerkesztve ]

(#15372) merqree válasza Peter.70 (#15371) üzenetére


merqree
őstag

Most beszéltünk arról, hogy jó, ha kettő számla van ;)

(#15373) Peter.70 válasza merqree (#15372) üzenetére


Peter.70
őstag

Úgy már oké :))

(#15374) RR-13 válasza sifarr (#15370) üzenetére


RR-13
őstag

"jó ajánlata lett volna anno a Gránitnak" nálam azt jelenti, hogy 0 Ft-os minden, és engem nem érint a kamatozás semmiben, ezért csak a költségek tekintetében mérem a jó ajánlatokat, mint régebben pl. a KH Zéró számlacsomag is, ami szintén jó ajánlat volt.

Ilyen nem volt a Gránitnál.

(#15375) RR-13


RR-13
őstag

Az olyan bank, amely a nagy áramellátás leállásról "nem tud", vagy nem tesz meg mindent a zavartalan működés érdekében, és nincs felkészülve az ilyen esetekre, valamint az ügyfelek informálását jelentős késéssel sem kezdi meg magától, majd amikor már "máshonnan" kiderült, hogy mi történt, akkor kezdi leírni kb. ugyanazt, ezért Gránit Bank a továbbiakban nem kerül ajánlásra ezen Topik összefoglalójában.

Így a Gránit Bank ajánlása, 2020. augusztus 13-án (az előre tervezett szerkesztési napon) törlésre kerül az összefoglalóból, előre meghatározatlan "ideig".

Addig is kérem, hogy az ide látogató Tagok, a Gránit Bankra vonatkozó LOGOUT Topik ajánlását vegyék "figyelmen kívül".

[ Szerkesztve ]

(#15376) ratcache


ratcache
aktív tag

Ügyfélként sajnos egyet kell értsek ezzel, bármennyire is szimpatizáltam velük és elnéző voltam évekig. Nem is a technikai probléma a leggázabb, hanem a kommunikációs mismásolás... :( Bár ez a felkészültség... :U

Mindent meg lehetne érteni - tájékoztatással, folyamatos információáramlással.

Mivel idén még nem volt problémám velük, ezért pont a napokban szüntettem meg a K&H-t, amivel az egyetlen gondom az árazásuk volt - így most lesz mellette/helyette CIB (Raffi feltétel is meglenne, de őket kilőttem pár éve szintén jónéhány indokolatlan költséglevonás miatt).

Fenének kell ez a gyomorideg, hogy a teljes családi költségvetés egy ennyire technikailag ingatag lábon álló banknál van :((( (pénzintézetnél dolgozom IT oldalon, láttam már csodákat, de ami sorozatban itt megy, ez már nonszensz...)

[ Szerkesztve ]

(#15377) merqree


merqree
őstag

CIB ECO BM online igénylés leadva :D
Raifeisen ajánlást is intézem :D

(#15378) axioma válasza merqree (#15359) üzenetére


axioma
veterán

Mindkettot hasznalom utalasra. Mindketto push-t kuld. Kartyainfot nem hasznalom egyiknel sem.
Raiff eseten a meghatalmazas egy dologban korlatozott, a masik neven levo kartyakat (se debit se credit) nem lathatod. Sajat netbank hozzaferes van sajat limitaciokkal. Elvben logikus gyakorlatban read jogot adhatnanak (nalam levo hitelkartyat ferjem kifizethesse, de nem latja a kivonatot hogy mennyit kell - megoldhato, de nem szamitottam ra; ugyanigy felmeno kartyajat aktivalni vagy limitet allitani nem is adhat jogot, nem csak defaultban nincs, pedig o jobban szeretne mint o probaljon intezkedni).

[ Szerkesztve ]

(#15379) axioma válasza merqree (#15365) üzenetére


axioma
veterán

Nekem forditva van, cib-re jon a fizu, atkuldom a Raiff-be az ertesites utan par oraval az egeszet. Az iranynak egy oka van: a cib-nel hitelem volt (es lehet hogy lesz is), es o"k ahhoz valodi fizut kertek, a raiff meg dragabb hitelbol... ott nem lehet ilyen igeny.

(#15380) merqree válasza axioma (#15379) üzenetére


merqree
őstag

Köszönöm mindkét válaszodat!
Ahogy írod, nekünk is így vn megoldva a Gránitnál, hogy a két kártya és a két netbank elérés teljesen más felhasználónév+jelszó+telefonszám trióhoz van megoldva.
Az applikáció (GránitBank) minden számlaműveletről értesít, "azonnal" (kb 1-2 perc volt a leglassabb iSMS érkezés), mindkettőnket.
Nálunk hitel nem lesz, biztosan.

(#15381) cocka


cocka
veterán

Gondoltam beírom újra:

[link]

Biztos elgránitozódott valahogy.

(#15382) merqree


merqree
őstag

Khm....

Milyen viccesek a Gránit Banknál... :W :W

[ Szerkesztve ]

(#15383) RR-13 válasza cocka (#15381) üzenetére


RR-13
őstag

Gondolom azért sem kaptál választ, mert ilyen körülményekkel kapcsolatos anomáliákkal nem találkoztak azok, akik olvasták a hsz-ed.
Valamint ilyen tapasztalat még talán nincs, hogy a zárolást 2 hétnél előbb feloldja-e a CIB, akár "bemondás" alapján.

Az én hozzáállásom ehhez, hogy nem használok az ilyenek miatt sem Curve-t, Revolutot, és a többit sem.
Ezek nélkül ugyanis nem tapasztalható ilyen anomália, a CIB saját kártyás, saját rendszerében történő fizetésnél.

Az "Egyszer miért jön, egyszer miért nem? " kérdésedre meg már korábban is lett válasz adva, hogy a Random jóváhagyási rendszer miatt, hol kér jóváhagyást, hol nem, vagyis nem kötelező neki jóváhagyást kérnie, ezt egy "analitika" (Logikai elemző módszer) alapján dönti el.

[ Szerkesztve ]

(#15384) RR-13 válasza merqree (#15382) üzenetére


RR-13
őstag

Tényleg kezdem "sajnálni" a Gránitot, hogy ennyire amatőrök. :W

A válaszaikból azt szűröm ki, hogy "valaki" otthonról válaszolgat a kérdésekre, miközben talán "senki" nem csinál "semmit" ( :F ) a helyreállítás érdekében, és csak húzzák az időt, hogy holnap reggelig valahogy átvészeljék ezt a helyzetet, majd belevethessék magukat a munkába közösen. :U

Amennyiben tényleg "nagy erőkkel" foglalkoznának a problémával, akkor már rég kész kellene lennie, ha akkora a baj, hogy 2 napig tart, akkor meg főleg nem voltak felkészülve az ilyen helyzetre... :(((

(#15385) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Heh, és nemrég váltottam Gránitra... Egyelőre még nem szaladok másik bankhoz, főleg a mobil NFC fizetés fontos számomra, és tudtommal a másik 2 ajánlott banknál (CIB és Raiffeisen) erre nincs lehetőség.

Vésztartaléknak legalább ott a Revolut, tartok rajta min. 100k-t pont ilyen esetekre, az egy ideig kitart.

4 8 15 16 23 42

(#15386) LógaGéza válasza RR-13 (#15375) üzenetére


LógaGéza
addikt

Azt megjegyzném még, hogy erről az eventről kb január óta tudunk. Több hete készülünk rá. Mint kiderült, hamarabb végeztek az villanyászok a munkával, és az épület tegnap du. 3 fele visszakapta az ellátást. :)

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#15387) chungee


chungee
addikt

Nem védeni akarom a Gránitot, csak a megítélésükön szeretnék más szemszögből rávilágítást. Még ebben a káoszban ami náluk van, képesek is vigyázni a pénzemre. Most vásároltam itthonról VPN-nel ami földrajzilag sok ezer km-re van tőlem és az ottani helyi időszerint éjjel 2-3óra. Átváltva forintra egy pár száz forintos tétel. Felhívtak telón beazonosítás céljából hogy én kezdeményeztem-e a vásárlást

[ Szerkesztve ]

(#15388) merqree válasza LógaGéza (#15386) üzenetére


merqree
őstag

Így még viccesebb a történet. Miért okoz bajt az, ha hamarabb kap valami tápellátást? Bent maradt az egyik szerverben egy csavarhúzó és zárlatos lett?
Abból kiindulva, ha otthon visszakapcsolják az elektromos áramot, akkor sem omlik össze semmi... Egy szerver mitől hibásodik meg, ha áramot kap? Biztos az új hardver (bent felejtett csavarhúzó) miatt van a fennakadás...

(#15389) merqree válasza chungee (#15387) üzenetére


merqree
őstag

Vélelmezhetően másik bank is megtenné, de ez sosem fog kiderülni.

(#15390) István89 válasza tonyrulez (#15385) üzenetére


István89
tag

Én is így vagyok vele. Nekem tetszik a mobilfizetés, így erről nehéz lemondani. :)

A másik kettőnél én úgy tudom apple pay csak.

Mindenesetre a gránit válaszaiból érződik, hogy bizonytalanok.

(#15391) Peter.70 válasza LógaGéza (#15386) üzenetére


Peter.70
őstag

Erre az információra vajon mit válaszolnának a FB oldalukon? És milyen reakciókat váltana ki az ügyfelekből?

(#15392) dptrsk válasza RR-13 (#15319) üzenetére


dptrsk
addikt

A honlapon/netbankon valahol olvastam, hogy hétvégén leállás lesz. Volt róla szegényes kommunikáció, és ez nem mentség teljesen egyet értek veled, sokkal nagyobb kommunikációs folyam kellett volna az leállásnak.
A gránit ebank appjában kellett volna több alkalommal iSMSben figyelmeztetni az ügyfeleket, hogy leállás lesz, hisz a mobilapp miatt sokan a netbank/weboldal fele se néznek hónapokig, így ami ott ki van írva sokakhoz el se jut.

Ami pedig a mostani facebookos kommunikációt illeti... no comment.
—————
Ez már nem RR-13nak:
Ami pedig az itt fejtegetett milliós károkat illeti, ha lakásvásárlásnál nem is életszerű, az AFR miatt autó vásárlás simán lehet, találsz egy jó állapotú kocsit, ami sürgősen eladó. A sürgősség miatt az eladó jelentősen alacsonyabb áron adja, levenni nem biztos, hogy tudsz annyit és jóval drágább is. A Gránit leállás miatt ez elúszott, másik ilyen autót mondjuk 1 millióval drágábban tudsz venni, mert másnak nem sürgős az eladás.
Hétköznap ritkább az autó vásárlás, mert dolgoznak napközben.

(#15393) RR-13 válasza tonyrulez (#15385) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB-nél is megoldható az NFC fizetés, ha lenne Curve kártyád is. :K
(remélem jól írtam)

(#15394) tonyrulez válasza RR-13 (#15393) üzenetére


tonyrulez
őstag

Igen, Google Pay-el, ami hivatalosan még nem elérhető Magyarországon.

4 8 15 16 23 42

(#15395) merqree válasza István89 (#15390) üzenetére


merqree
őstag

Nekem attól "nem áll(t) fel" :DD , hogy van NFC a Gránit Banknál, mert random időközönként újra kellett digitalizálni a kártyát, ami mindig a pénztárnál derült ki.

(#15396) RR-13 válasza dptrsk (#15392) üzenetére


RR-13
őstag

A "leállás" vagy karbantartás? Nem mindegy.

Nem a tervezett karbantartás miatt van most gond, hanem azért, mert nem készültek fel rá, és ezt sem jelezték az ügyfelek felé.
Amit te valahol olvashattál, azt "senki" más nem látta, és a Gránit ezen oldalán sem volt kiírva, pedig biztos másnak is feltűnt volna, hogy van egy ilyen bejegyzés akárhol.

Szóval lehet ezt szépíteni, de nem érdemes már.

Nem értem a hsz-ed másik felét miért nem nekem szántad, ugyanis én hivatkoztam példaként a lakásvásárlásra.

Szerintem a ház vételár kifizetésnél, lakásvásárlásnál is életszerű bizonyos esetelben, hogy hétvégén történjen az AFR átutalás, ha a kifizetési (szerződés szerinti) végső határidő hétvégére esik, és pl. hétfőn már szerződésszegéssel tudja csak teljesíteni a kifizetést, ami után kötbért lehet követelni. Ami szintén kár lenne, ha a Gránit miatt nem tudunk utalni hétvégén...

[ Szerkesztve ]

(#15397) RR-13 válasza tonyrulez (#15394) üzenetére


RR-13
őstag

Csak azért írtam, hogy akinek nagyon fontos az NFC az így vagy úgy megtudja oldani a CIB-nél is. :K

(#15398) Peter.70 válasza merqree (#15395) üzenetére


Peter.70
őstag

Ilyen már nekem is volt :W

(#15399) merqree


merqree
őstag

Érdemes a google play véleményeket olvasni az utóbbi kettő napról....

(#15400) Peter.70 válasza merqree (#15399) üzenetére


Peter.70
őstag

Nekem ment gond nélkül

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.